Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #271
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    HSV Morgen gegen Brann Bergen

    "Mit etwas Glück sind die noch besoffen"


    Die Mannschaft von Huub Stevens hofft auf ausschweifende Feier des frischen Norwegischen Meisters vor dem Uefa-Cup-Spiel.

    Von Marcus Scholz


    Hamburg -
    Die Euphorie ist grenzenlos. Erstmals seit 1963 konnte Brann Bergen den norwegischen Meistertitel einfahren. Und das sogar zwei Wochen vor Saisonende. Grund genug für die Mannschaft, sich am Montag noch einmal im nagelneuen Brann-Stadion (17 000 Zuschauer) einzufinden, um zusammen mit den Fans zu feiern.

    "Die ganze Stadt ist stolz. Darauf haben wir hier 44 Jahre warten müssen", so die Erklärung des Abgeordneten Heikki Holmaas im norwegischen Parlament, warum er ein Bergen-Trikot statt Anzug und Krawatte trage. "Wir werden eine Woche Party machen." Mit inbegriffen soll die morgige Uefa-Cup-Partie gegen den HSV sein (ab 18.30 Uhr, DSF berichtet in Konferenzschaltung mit Leverkusen - Toulouse live). "Vielleicht sind die dann ja noch ein bisschen besoffen, wenn wir am Donnerstag da spielen", hofft HSV-Abwehrspieler Joris Mathijsen - nicht ganz ernst gemeint.

    "Die Bergener sind die verrücktesten Fußballfans im Land", sagt der ehemalige Werder-Profi Rune Bratseth, heute Vorstand des norwegischen Champions-League-Teilnehmers Rosenborg Trondheim, "noch verrückter als unsere Fans. Aber die Spieler sind nicht so verrückt, sich vor der wichtigen Partie gegen den HSV volllaufen zu lassen. Zumal sie lange auf eine derartige Chance haben warten müssen. Hier galt das Ausschalten von Brügge in der Qualifikation schon als große Überraschung. Und jetzt sind die richtig heiß."

    Bratseth, der mit Trondheim 16 Punkte schlechter weit abgeschlagen auf dem sechsten Tabellenrang steht, sieht den HSV dennoch klar in der Favoritenrolle: "Die Qualität der Bundesliga ist eindeutig höher", so der ehemalige norwegische Nationalspieler, "und der HSV ist ja richtig gut drauf, hat hier in Norwegen trotz der Affinität zur englischen Premier League einen großen Namen. Der HSV mit seiner Qualität muss in Bergen nichts befürchten. Er darf die heiße Stimmung in dem Stadion allerdings auch nicht unterschätzen."

    Und während beim HSV Spieler und Trainer in ihren Aussagen geschlossen von einer kampfstarken, laufintensiven Spielweise der Norweger ausgehen, sieht Bratseth eher spielerische Komponenten als ausschlaggebend für Bergens Stärke an. "Die spielen einen sehr gepflegten, technischen und offensivstarken Fußball. Gar nicht so typisch norwegisch oder britisch, wie viele das denken. Das war vielleicht auch der entscheidende Faktor, hier Meister zu werden." International sieht Bratseth allerdings auch Mängel bei seinen Landsleuten: "Bergen fehlt die Erfahrung. Und mit dem Ausfall von Kapitän Martin Andresen fehlt der elementare Mann im Mittelfeld. Sein Fehlen ist für Brann deutlich härter als das von van der Vaart für den HSV."

    Mit einem variablen 4-4-2-System, das immer wieder auf 4-5-1 umgestellt werden kann, spielt Bergen im eigenen Stadion fast ausschließlich Pressing. "Und wer sich dann noch von den Rängen beeinflusen lässt, der verliert", so Bratseth - mit Trondheim in Bergen 3:2 unterlegen.

  2. #272
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Het is niet echt een probleem dat vier belangrijke spelers geblesseerd zijn momenteel, omdat wij zonder hun ook tegen Stuttgart overtuigend hebben gespeeld en gewonnen.
    Natuurlijk is Brann Bergen een beetje een ander verhaal (niemand in Duitsland/ Hamburg kent ze echt) en ze zijn ook zeker nog erg euforisch door hun kampioenschap maar ik ben vol vertrouwen dat wij vanavond een goeie wedstrijd zullen zien met een (hopelijk ruime) overwinning voor Hamburg!!
    Ik verheug me al erg op de wedstrijd!! Ook zonder onze Nederlanders.

  3. #273
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    :clap: ik denk dat ze gaan winnen tegen Hertha dit weekend !! ze spelen echt goed voetbal, en Hertha speelt erg wisselvallig (ook weeruitgeschakeld in de beker afgelopen week..)

    Nigel de Jong en Romeo Castelen zijn ook weer bijna fit, dus laat gaan die Hollanders daar!!

  4. #274
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nigel de Jong en Romeo Castelen spelen vandaag niet, de enige Nederlander is dus Rafael van der Vaart.
    Guerrero heeft al het 1-0 gescoord (5e min.)
    HSV speelt bovendien zonder Vincent Kompany wiens moeder gisternacht is overleden.
    Heel veel sterkte, Vince!

  5. #275
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Hertha is een ploeg die op het ene moment laat zien dat ze best wel aardig kunnen voetballen, maar op het andere moment gewoon apathisch is. Denk dat HSV het in huidige doen gewoon moet winnen.

  6. #276
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Nigel de Jong en Romeo Castelen spelen vandaag niet, de enige Nederlander is dus Rafael van der Vaart.
    Guerrero heeft al het 1-0 gescoord (5e min.)
    HSV speelt bovendien zonder Vincent Kompany wiens moeder gisternacht is overleden.
    Heel veel sterkte, Vince!
    Oooh nee echt erg dit, dat de ma van Kompany is gestorven

  7. #277
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ja, en hij is toch pas 21. Zover ik het heb gehoord kwam het ook onverwacht voor hem. Maarja, ik ben zeker dat ons team vandaag voor hem speelt.

  8. #278
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hoe speelt Guerrero eigenlijk bij jullie?

  9. #279
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mooie voorzet VDV, goed ingekopt door Reinhardt.

  10. #280
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Hoe speelt Guerrero eigenlijk bij jullie?
    Erg wisselvallig, heeft zijn goeie momenten maar is ook vaak amper te zien. Momenteel onze beste spits.

    En ja 2-1 HSV ole ole!

  11. #281
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het is afgelopen, uiteindelijk ook Castelen nog in actie gekomen!

    Hertha heeft de laatste 20 minuten, waarin ik aan het kijken was, eigenlijk geen kans gehad.

  12. #282
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    :clap: prima wedstrijd !! hahah, en Bayern heeft weer 2 punten verspeeld, dus de aanvankelijk zo grote voorsprong slinkt nu wel iedere week

  13. #283
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Gelukkig dat HSV bij kan blijven. Verwachting was toch dat Bayern in no time een grote voorsprong op zou bouwen.

    Zo blijft de competitie leuk.

  14. #284
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goeie eerste helft van HSV...goeie en een terrechte overwinning...nog maar 2 punten verschil met Bayern...ik hoop echt dat HSV kampioen word ik gun het onze 'Huubke'!!!....ik hoop tenminste dat hij blijft bij HSV!

  15. #285
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmenaar Bekijk bericht
    Gelukkig dat HSV bij kan blijven. Verwachting was toch dat Bayern in no time een grote voorsprong op zou bouwen.

    Zo blijft de competitie leuk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Goeie eerste helft van HSV...goeie en een terrechte overwinning...nog maar 2 punten verschil met Bayern...ik hoop echt dat HSV kampioen word ik gun het onze 'Huubke'!!!....ik hoop tenminste dat hij blijft bij HSV!
    Veel te hoge verwachtingen, heren! Wij hebben nog veel te veel geblesseerden!! Bovendien hebben wij gister een van onze beste spelers verloren en natuurlijk zal hij niet morgen weer terug kunnen komen, wat meer dan begrijpelijk is.

    Ik ben ook erg gelukkig dat wij momenteel zo goed presteren maar herinner me nog steeds aan de situatie precies een jaar geleden. ()
    Wil zoiets echt nooit meer meemaken en ik hoop dus dat wij nog langer op zo een niveau kunnen spelen. Of wij kampioen worden? Daarover zal ik nu nog niet nadenken.

  16. #286
    Malinwa Sir Jazz's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 februari 2006
    Locatie
    Belgie
    Leeftijd
    33
    Berichten
    130
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Moeder Vincent Kompany overleden



    Vincent Kompany speelde gisteren niet met Hamburg SV tegen Hertha Berlijn (2-1 winst voor HSV). De moeder van de 21-jarige verdediger overleed gisteren aan een slepende ziekte en Kompany keerde onverrichterzake naar Brussel terug.

    Joseline Fraselle leefde al geruime tijd gescheiden van Vincents vader Pierre Kompany en werkte bij de BDGA, de Brusselse dienst voor arbeidsbemiddeling. Ze is ook moeder van Christelle (23) en François (19). Ze was een Ardense en stond erop dat Kompany zijn humaniora-diploma haalde alvorens zich volledig op het voetbal te storten. Dat lukte in 2005. (lvdw)

    www.sportwereld.be

  17. #287
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Jazz Bekijk bericht
    Moeder Vincent Kompany overleden



    Vincent Kompany speelde gisteren niet met Hamburg SV tegen Hertha Berlijn (2-1 winst voor HSV). De moeder van de 21-jarige verdediger overleed gisteren aan een slepende ziekte en Kompany keerde onverrichterzake naar Brussel terug.

    Joseline Fraselle leefde al geruime tijd gescheiden van Vincents vader Pierre Kompany en werkte bij de BDGA, de Brusselse dienst voor arbeidsbemiddeling. Ze is ook moeder van Christelle (23) en François (19). Ze was een Ardense en stond erop dat Kompany zijn humaniora-diploma haalde alvorens zich volledig op het voetbal te storten. Dat lukte in 2005. (lvdw)

    www.sportwereld.be
    Erg oor hem...Kompany is een hele goeie verdediger... en zker een groot talent voor de toekomst (h)!

  18. #288
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Veel te hoge verwachtingen, heren! Wij hebben nog veel te veel geblesseerden!! Bovendien hebben wij gister een van onze beste spelers verloren en natuurlijk zal hij niet morgen weer terug kunnen komen, wat meer dan begrijpelijk is.

    Ik ben ook erg gelukkig dat wij momenteel zo goed presteren maar herinner me nog steeds aan de situatie precies een jaar geleden. ()
    Wil zoiets echt nooit meer meemaken en ik hoop dus dat wij nog langer op zo een niveau kunnen spelen. Of wij kampioen worden? Daarover zal ik nu nog niet nadenken.
    Ik wilde juist niet te hard van stapel lopen. Ik denk ook dat HSV te kort komt om kampioen te worden, maar dat dachten ze vorig seizoen ook van Stuttgart. Mijn punt is dat Bayern de verwachte grote voorsprong nog niet heeft, terwijl ze veruit de beste selectie hebben. Daarom ben ik blij dat er clubs zijn die aan kunnen haken.

    Werder en Karlsruher doen ook nog aardig mee.

  19. #289
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmenaar Bekijk bericht
    Ik wilde juist niet te hard van stapel lopen. Ik denk ook dat HSV te kort komt om kampioen te worden, maar dat dachten ze vorig seizoen ook van Stuttgart. Mijn punt is dat Bayern de verwachte grote voorsprong nog niet heeft, terwijl ze veruit de beste selectie hebben. Daarom ben ik blij dat er clubs zijn die aan kunnen haken.

    Werder en Karlsruher doen ook nog aardig mee.
    Werder is zeker een sterke team, KSC toch wat minder. Eggimann van KSC zou een goeie versterking voor onze verdediging zijn, btw.

    Vincent Kompany is gister naar Hamburg terug gekomen en heeft weer meegetrained. Morgen wordt zijn moeder begraven en vele mensen in Hamburg verwachten dat hij zaterdag weer voor HSV tegen Schalke zal spelen. Ik zou dit in ieder geval erg leuk vinden, voetbal is misschien de juiste afleiding voor hem.

  20. #290
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Siegesserie Im Jahr 2007 ist Hamburg die erfolgreichste deutsche Mannschaft
    HSV holte mehr Punkte als der FC Bayern

    Nach dem 2:1 gegen Berlin fehlen nur noch zwei Zähler zum Tabellenführer.



    Hamburg -
    Die Prognosen sind eindeutig. Noch immer. Niemand wird in dieser Saison dem übermächtigen FC Bayern, gespickt mit Stars wie Luca Toni, Franck Ribéry oder Miroslav Klose, den Meistertitel streitig machen können.

    Wirklich niemand?

    "Es drohte eine langweilige Runde zu werden. Das haben wir vorerst verhindert", durfte Bastian Reinhardt am Sonnabend zufrieden feststellen. Dank des Treffers des Abwehrspielers zum 2:1 über Hertha BSC verringerte der HSV den Rückstand auf den Tabellenführer aus München auf zwei Punkte. Sollte das Hitzfeld-Team am kommenden Sonnabend beim Meister in Stuttgart straucheln und die Hamburger auf Schalke siegen, würde die Führung sogar wechseln.

    Was die HSV-Profis gegen Berlin in den ersten 35 Minuten präsentierten, war eines Spitzenteams der Bundesliga würdig. Gegen die verunsicherten Herthaner war ein Klassenunterschied erkennbar. Nach der Führung durch Guerrero (4.) hätte der HSV bis zur Pause 3:0 führen können, hätte die Stevens-Elf ihre Chancen besser verwertet.

    Bemerkenswert auch, dass der HSV den Platz als Sieger verließ, obwohl in der zweiten Hälfte zwischenzeitlich Kraft, Konzentration und Organisation verloren gegangen waren und die Partie nach Eberts Ausgleich auf der Kippe stand. "In der letzten Saison hätten wir das Spiel wohl noch verloren", mutmaßte Reinhardt. Gegen Hertha schloss sich somit der Kreis für Huub Stevens, der am 3. Februar in Berlin seine Premiere als HSV-Trainer gegeben hatte. "Welche Moral die Truppe gezeigt hat, um für den Sieg zu kämpfen, davor ziehe ich den Hut", lobte Stevens, dessen Serie langsam unheimlich wird.

    Seit dem 1:2 bei Hertha holte der Limburger mit den Hamburgern in 26 Spielen stolze 56 Punkte und verlor nur vier Partien. Mit den beiden Remis gegen Bielefeld und Cottbus unter dem ehemaligen HSV-Coach Thomas Doll kommen die Hamburger in 2007 bisher auf 58 Zähler, die Bayern dagegen nur auf 55. Zahlen und Tabellen lügen bekanntlich nicht. Und demnach ist der HSV derzeit die beste deutsche Mannschaft.

    Nicht nur Stevens zeichnet für den Aufschwung verantwortlich. Gegen Berlin zeigte sich wieder einmal, dass der Kader in der Breite an Qualität gewonnen hat. Neben Nigel de Jong, der nur auf der Bank saß, und David Jarolim fehlte mit Vincent Kompany ein dritter Stammspieler, weshalb der lange verletzte Collin Benjamin im defensiven Mittelfeld aushelfen musste. So war das 2:1 als erneuter Erfolg des Kollektivs zu werten.

    "Mit unserem ausgeglichenen Kader können wir viele Leute ersetzen", nannte Stevens indirekt einen der Hauptgründe, warum dem FC Bayern mit dem HSV tatsächlich ein ernsthafter Konkurrent im Meisterschaftskampf erwachsen ist und die Siegesserie - gegen Berlin gelang der zehnte Erfolg im elften Pflichtspiel - kein Zufallsprodukt ist. "Zusammenhalt macht stark", sagte Stevens, der für den positiven Lauf ausdrücklich alle Mitarbeiter verantwortlich machte - auch die Fans. "Ich habe immer gesagt: Wir schaffen es nur alle zusammen. Wenn sich das kleine Rad nicht dreht, dreht sich das große auch nicht. Unsere Anhänger sind wirklich einmalig. Aber das waren sie schon vergangene Saison, als wir vor dem Spiel gegen Dortmund auf Platz 18 lagen."

    Dass nicht nur die jüngsten Erfolge das Selbstvertrauen und den Zusammenhalt innerhalb der Mannschaft gefördert haben, bestätigte Guy Demel. Der Ivorer verwies auf die schwierige vergangene Saison: "Trotz der vielen Verletzten haben wir die Klasse gehalten und Charakter gezeigt, so etwas verbindet." Vom Titel wollte Demel noch nichts wissen: "Wir träumen von nichts. Wenn die Tabelle am 32. Spieltag noch so aussieht, können wir gerne über was Anderes reden."

    "Es ist noch ein ziemlich langer Weg zu gehen", sagte auch Rafael van der Vaart. "Wir hoffen, dass München noch zwei- oder dreimal verliert, das wäre schön für die Liga."

    Bernd Hoffmann bemühte sich ebenfalls darum, jegliche Euphorie zu vermeiden: "Wir haben jetzt eine Woche Zeit, die Situation ein bisschen zu genießen, aber noch haben wir ja nichts erreicht. Unser Saisonziel bleibt, besser als in der vergangenen Saison abzuschneiden." Da wurde der HSV Siebter. Mit Freude dürfte der Klubchef registriert haben, dass der Abstand zum nächsten Gegner und (Tabellensiebten) Schalke 04 nach dem 13. Spieltag auf elf Punkte anwachsen könnte.

    Und nebenbei: Titelfavorit ist der FC Bayern immer. Meister wurden die Münchner in den letzten zehn Jahren dennoch viermal nicht.



    Hamburger Abentblatt

  21. #291
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mathijsen: "Van der Vaart gaat weg bij HSV"

    Mochten ze bij Hamburger SV nog enige hoop hebben dat aanvoeder Rafael van der Vaart ook na dit seizoen actief zou zijn in Duitsland, dan is die na uitspraken van Joris Mathijsen nu wel weg.

    In Bild liet de verdediger weten dat de huidige nummer twee van Duitsland dan echt verder moet zonder Van der Vaart: "Iedereen weet wat er zich afgelopen zomer allemaal heeft afgespeeld. Rafael wil naar Valencia of een andere topclub. Dat weet men bij HSV ook."

    Van der Vaart is dit seizoen de drijfveer achter het succes van het team van Huub Stevens. De voormalig Ajacied speelde negen competitieduels waarin hij zeven keer tot scoren kwam.

  22. #292
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Mathijsen: "Van der Vaart gaat weg bij HSV"

    Mochten ze bij Hamburger SV nog enige hoop hebben dat aanvoeder Rafael van der Vaart ook na dit seizoen actief zou zijn in Duitsland, dan is die na uitspraken van Joris Mathijsen nu wel weg.

    In Bild liet de verdediger weten dat de huidige nummer twee van Duitsland dan echt verder moet zonder Van der Vaart: "Iedereen weet wat er zich afgelopen zomer allemaal heeft afgespeeld. Rafael wil naar Valencia of een andere topclub. Dat weet men bij HSV ook."

    Van der Vaart is dit seizoen de drijfveer achter het succes van het team van Huub Stevens. De voormalig Ajacied speelde negen competitieduels waarin hij zeven keer tot scoren kwam.
    Het interview is al wat ouder. Joris heeft deze statements al eerder gemaakt.
    Maar een aanduidiging te maken, zoals: "Valencia is een top club en HSV niet", is echt onbeleefd en laat weer eens zien hoe zich voetballers vandaag gedragen. Misschien kunnen wij hem samen met VDV verkopen.

  23. #293
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Op www.rtl.nl nu live de wedstrijd tegen Schalke trouwens.

  24. #294
    Strohrum's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2007
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bayern 3-0 achter, als HSV wint staan ze eerste toch?

  25. #295
    Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha!
    Aangemeld
    27 januari 2007
    Locatie
    madretsmA
    Leeftijd
    33
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natuurlijk Bekijk bericht
    Bayern 3-0 achter, als HSV wint staan ze eerste toch?
    werder bremen geloof ik om dat ze een betere doelsaldo hebben

  26. #296
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellia Bekijk bericht
    werder bremen geloof ik om dat ze een betere doelsaldo hebben
    Tuurlijk niet. HSV staat nu toch al 2 punten boven Werder. Dus als HSV wint, meegerekend met het resultaat van Bayern op dit moment, dan zal HSV eerste staan.

  27. #297
    Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha!
    Aangemeld
    27 januari 2007
    Locatie
    madretsmA
    Leeftijd
    33
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madridista 9 Bekijk bericht
    Tuurlijk niet. HSV staat nu toch al 2 punten boven Werder. Dus als HSV wint, meegerekend met het resultaat van Bayern op dit moment, dan zal HSV eerste staan.
    oke dat wist ik niet excusses

  28. #298
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wij zijn momenteel derde omdat Brähmen een betere doelsaldo heeft.

  29. #299
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    HSV strikt Nigeriaanse wereldkampioen

    Hamburger SV heeft zich versterkt met het Nigeriaanse toptalent Macauley Chrisantus. Dat maakte de Bundesligaclub dinsdag wereldkundig.

    Chrisantus (17) won twee maanden geleden met Nigeria het WK onder 17 en kroonde zich met zeven treffers bovendien tot topschutter van het eindtoernooi. De rappe aanvaller werd daarnaast achter de Duitser Toni Kroos van Bayern München gekozen tot Beste Speler van het toernooi .

    De Nigeriaan tekende in bij de Noord-Duitse club een amateurcontract dat op de dag van zijn achttiende verjaardag, 20 augustus 2008, wordt omgezet in een meerjarige profverbintenis. De aanvaller komt over van FC Abuja uit zijn vaderland.

  30. #300
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zamorano Bekijk bericht
    HSV strikt Nigeriaanse wereldkampioen

    Hamburger SV heeft zich versterkt met het Nigeriaanse toptalent Macauley Chrisantus. Dat maakte de Bundesligaclub dinsdag wereldkundig.

    Chrisantus (17) won twee maanden geleden met Nigeria het WK onder 17 en kroonde zich met zeven treffers bovendien tot topschutter van het eindtoernooi. De rappe aanvaller werd daarnaast achter de Duitser Toni Kroos van Bayern München gekozen tot Beste Speler van het toernooi .

    De Nigeriaan tekende in bij de Noord-Duitse club een amateurcontract dat op de dag van zijn achttiende verjaardag, 20 augustus 2008, wordt omgezet in een meerjarige profverbintenis. De aanvaller komt over van FC Abuja uit zijn vaderland.
    Weer eens een goeie actie van Beiersdorfer en Hoffmann! :clap: Heb gister video's van het training gezien en hij lijkt wel een sterke speler.
    Hopelijk heeft hij het naar zijn zin hier en wij kunnen nog lang van hem genieten.

  31. #301
    SamperFCB's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    1.770
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Als Kompany gaat vertrekken bij HSV....wie moet dan zijn opvolger worden??

  32. #302
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javi Bekijk bericht
    Als Kompany gaat vertrekken bij HSV....wie moet dan zijn opvolger worden??
    Die blijft nog wel eventjes!

  33. #303
    SamperFCB's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    1.770
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Die blijft nog wel eventjes!
    \ik betwijfel het.....die jongens vertrekken al snel als ze de interesse hebben van AC Milan....ze gaan tegenwoordig veel te snel weg voor het GELD! Maar wie zien jullie als vervanger>>?

    - Ooijer
    - Donk (voor de toekomst)
    - Bouma
    - ????buitenlanders>????

  34. #304
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javi Bekijk bericht
    \ik betwijfel het.....die jongens vertrekken al snel als ze de interesse hebben van AC Milan....ze gaan tegenwoordig veel te snel weg voor het GELD! Maar wie zien jullie als vervanger>>?

    - Ooijer
    - Donk (voor de toekomst)
    - Bouma
    - ????buitenlanders>????
    Onzin! Kompany blijft zeker tot 2009, hij geniet van zijn leven in Hamburg en van de progressie in het team. Soms is dat ook wel belangrijk voor een speler, en je mag niet vergeten dat hij nog erg jong is.

    Daarom weet ik ook niet echt wie een goeie opvolger zou zijn. Sommige kranten noemen weleens dat HSV belangstelling voor de een of ander speler uit Belgie of Nederland heeft. Je weet het maar nooit.

    Maar de namen Ooijer (te oud), Donk (te jong), Bouma (te alles) heb ik tot nu nog nooit gehoord.

  35. #305
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Onzin! Kompany blijft zeker tot 2009, hij geniet van zijn leven in Hamburg en van de progressie in het team. Soms is dat ook wel belangrijk voor een speler, en je mag niet vergeten dat hij nog erg jong is.

    Daarom weet ik ook niet echt wie een goeie opvolger zou zijn. Sommige kranten noemen weleens dat HSV belangstelling voor de een of ander speler uit Belgie of Nederland heeft. Je weet het maar nooit.

    Maar de namen Ooijer (te oud), Donk (te jong), Bouma (te alles) heb ik tot nu nog nooit gehoord.


    Ooijer komt mischien naar Rotterdam.

    Ben bang dat het stevens effect binnenkort is weggeebd , of een trainer vertrekt direkt of men had dit besluit een paar maanden later bekend moeten maken. Nu zie ik helaas voor HSV somber in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javi Bekijk bericht
    \ik betwijfel het.....die jongens vertrekken al snel als ze de interesse hebben van AC Milan....ze gaan tegenwoordig veel te snel weg voor het GELD! Maar wie zien jullie als vervanger>>?

    - Ooijer
    - Donk (voor de toekomst)
    - Bouma
    - ????buitenlanders>????
    Hoe kom je aan die wijsheid ?

  36. #306
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Even nog verder in de toekomst. Wie wordt de trainer in 2008/2009 ?

  37. #307
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht

    Ben bang dat het stevens effect binnenkort is weggeebd , of een trainer vertrekt direkt of men had dit besluit een paar maanden later bekend moeten maken. Nu zie ik helaas voor HSV somber in.
    Ik ben gewoon niet bang, het kan niet echt erger worden dan afgelopen seizoen maar ik ben het wel met je eens dat de tijdstip van zijn vertrek (zomer dus) ook enkele nadelen heeft: belangrijke spelers zoals bijv. VDV zullen vertrekken en ik persoonlijk zou het liever zien dat wij al dan een nieuwe coach hebben (vanaf winterstop dan) die het team al goed kent en ook de hopelijk juiste keuzes qua nieuwe spelers kan maken als een coach die nieuw komt en nog niks van Hamburg en HSV heeft meegemaakt (niet alleen het team, maar ook de pers, de verwachtingen enzovoort).

  38. #308
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Even nog verder in de toekomst. Wie wordt de trainer in 2008/2009 ?
    Als je de supporters gelooft wordt het Jose Mourinho of Marco Van Basten. Dat wensen ze tenminste, maar ook minder bekende coaches worden genoemt, Dieter Hecking van Hannover 96 bijv.

  39. #309
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    het lijkt mij onwaarschijnlijk dat HSV mourinho's salaris zal kunnen/gaan betalen.

  40. #310
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Ik ben gewoon niet bang, het kan niet echt erger worden dan afgelopen seizoen maar ik ben het wel met je eens dat de tijdstip van zijn vertrek (zomer dus) ook enkele nadelen heeft: belangrijke spelers zoals bijv. VDV zullen vertrekken en ik persoonlijk zou het liever zien dat wij al dan een nieuwe coach hebben (vanaf winterstop dan) die het team al goed kent en ook de hopelijk juiste keuzes qua nieuwe spelers kan maken als een coach die nieuw komt en nog niks van Hamburg en HSV heeft meegemaakt (niet alleen het team, maar ook de pers, de verwachtingen enzovoort).

    Ik ben geen Stevens aanhanger. Ik had respect voor hem als mens en trainer. Maar dat respect is weg en ik gun hem 2 kudtseizoenen in Eindhoven.

  41. #311
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    het lijkt mij onwaarschijnlijk dat HSV mourinho's salaris zal kunnen/gaan betalen.
    Haha, ik denk het ook niet. Maar laat de fans wel een beetje dromen....
    Bovendien geloof ik niet dat Mourinho zijn mentaliteit bij Hamburg/ Noord- Duitsland past.

  42. #312
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Haha, ik denk het ook niet. Maar laat de fans wel een beetje dromen....
    Bovendien geloof ik niet dat Mourinho zijn mentaliteit bij Hamburg/ Noord- Duitsland past.
    klopt, ik denk dat mourinho dan namelijk nog eerder meer op zijn plaats zou zijn bij 'FC Hollywood'. een half losgeslagen gek als coach zou geen kwaad kunnen voor het imago van de club, en zou tevens perfect passen in het bestuursfoto met hoeness aan zijn zijde, toch?

  43. #313
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    klopt, ik denk dat mourinho dan namelijk nog eerder meer op zijn plaats zou zijn bij 'FC Hollywood'. een half losgeslagen gek als coach zou geen kwaad kunnen voor het imago van de club, en zou tevens perfect passen in het bestuursfoto met hoeness aan zijn zijde, toch?
    Haha, ik twijfel wel dat Hoeness zoiets leuk zal vinden. Maarja, HSV is ook niet FC Bayern en daar ben ik dolblij om!

    Bovendien (on-topic) zijn vanaf Januari 2008 weer regelmatige derby's met aartsrivaal St. Pauli van plan, want anders krijgen de mensen daar geen geld samen om het nieuwe stadion te bouwen. Wat een club! :ill_h4h:

  44. #314
    SamperFCB's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    1.770
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Ooijer komt mischien naar Rotterdam.

    Ben bang dat het stevens effect binnenkort is weggeebd , of een trainer vertrekt direkt of men had dit besluit een paar maanden later bekend moeten maken. Nu zie ik helaas voor HSV somber in.



    Hoe kom je aan die wijsheid ?
    IK zeg niet dat ze goed genoeg zijn voor HSV.....ik denk dat Ooijer of Donk toch aardige spelers zijn voor HSV. Tevens wil ik de weddenschap wel aangaan dat Kompany voor 2009 weg is bij HSV.....ze kunnen blij zijn als hij blijft tot aan de zomer!

  45. #315
    G. Schurgers's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 maart 2006
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Stevens weg, Van der Vaart zal volgen, dan Kompany misschien nog,... Ik ben geen HSV-kenne maar ik zie het somber voor ze in, ook al doen ze het zeer aardig.

Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •