Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #361
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ach ja, KSC-uit is altijd lastig

    Het is gewoon een onberekenbare ploeg, maar daar moet je wel goed geconcentreerd tegen gaan voetballen. Dan win je er heus wel van. Als ik die namen zo bekijk dan vraag ik mn eigen echt af hoe die 6e staan in de Bundesliga en ploegen als Stuttgart, Schalke of Dortmund daaronder staan.

  2. #362
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Tsja, ik weet ook niet wat het probleem was vandaag. Karlsruhe was wel erg defensief opgesteld en wij hebben amper kansen kunnen creeeren, de aanvallers heb je echt niet gezien en Castelen in de 2de helft heeft weer eens belachelijk gepresteerd. Zo beschamend, staat vrij en geeft de bal aan VDV. WTF?!?

    Er moet iets gebeuren in de winterstop, anders wordt het niks met CL of UEFA- Cup.
    In de eerste helft wel een paar aardige kansen dacht ik, vooral die waarbij de bal voorkomt vanaf rechts en Van der Vaart de bal mist en Guerrero de keeper op zijn weg vindt.

  3. #363
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    In de eerste helft wel een paar aardige kansen dacht ik, vooral die waarbij de bal voorkomt vanaf rechts en Van der Vaart de bal mist en Guerrero de keeper op zijn weg vindt.
    Ja zeker, maar tegen zo een team moet je veel meer dan een of drie kansen hebben, en dat was vandaag niet het geval.
    En dat Guerrero niet scoort.... tsja...... niks nieuws.:dry:

  4. #364
    SamperFCB's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    1.770
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Waarom wordt Mohamed Zidan dan niet gebruikt ipv Guerrero!?

  5. #365
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Of je nou Zidan, Guerrero of Pietje Jan daar in de spits zet... de laatste spits die echt goed was bij HSV was Barbarez, en dat was niet eens een échte spits. HSV heeft blijkbaar de laatste jaren patent op het om zeep helpen van kansen door spitsen:dry:

  6. #366
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Mohamed Zidan is tot vandaag geen versterking voor HSV: als hij een wedstrijd speelt, speelt hij niet voor het team. Hij is de outsider in de ploeg, hij isoleert zichzelf, traint vaak niet enthousiast genoeg, het lijkt erop dat hij amper interesse heeft.
    Voor Zidan is het altijd belangrijk dat hij de superster in de ploeg is (zoals bijv. in Mainz), maar dat kan niet in Hamburg.
    Bovendien is Huub Stevens zijn credo "Die Null muss hinten stehen", en daar heeft Zidan niet echt een kans, Guerrero trouwens ook niet, maar die werkt tenminste mee.

  7. #367
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Of je nou Zidan, Guerrero of Pietje Jan daar in de spits zet... de laatste spits die echt goed was bij HSV was Barbarez, en dat was niet eens een échte spits. HSV heeft blijkbaar de laatste jaren patent op het om zeep helpen van kansen door spitsen:dry:
    Hahaha, net als Danijel Ljuboja en Benjamin Lauth toen! Wat hebben wij fans al moeten meemaken....

  8. #368
    SamperFCB's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    1.770
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Choupo Moting zeker nog te jong en te onervaren? Is wel een talentje, dus die zou ik meer een meer laten spelen!

  9. #369
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javi Bekijk bericht
    Choupo Moting zeker nog te jong en te onervaren? Is wel een talentje, dus die zou ik meer een meer laten spelen!
    Doet Stevens ook. EMCM is al nu een goeie speler, en hij heeft ook wel belangrijke doelpunten gescoord dit seizoen. Maar HSV is geen club die zo een jonge speler altijd laat spelen, hij moet -zoals je zei- eerst nog ervaring krijgen (dus: bij onze beloften spelen), hij is ook pas 18 of 19 zover ik weet.
    Maar wel leuk om hem te zien spelen, ben meestal positief verrast.

  10. #370
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    HSV donderdag thuis tegen Basel in de UEFA Cup
    HSV is al geplaatst voor de volgende k.o. ronde maar het is wel belangrijk om groepshoofd te zijn

    Als je groepshoofd in je poule bent krijg je nl op papier een "makkelijkere" tegenstander in de k.o. ronde
    Als groepshoofd krijg je de nummer 3 uit een van de andere UEFA Cup groepen en als nummer 2 in de poule krijg je de nummer 3 van de Champions League

    Een gelijkspel tegen Basel zou voor HSV overigens al genoeg zijn om groepshoofd te worden

    Stevens denkt echter ook aan de UEFA ranking van HSV...HSV won 6 keer achter elkaar in de UEFA Cup en staat met 11,5 punten zelfs nog voor Schalke (10 punten)

    Guy Demel (griep) en Vincent Kompany (rug) zijn weer fit dus iedereen behalve Sorin is beschikbaar

    Stevens waarschuwt zijn team voor Basel want Basel staat volgens Stevens compact en schakelt snel om naar voren. Bovendien heeft Basel op de vleugels snelle, bewegelijke en handige spelers zegt Stevens

    Vermoedelijke opstellingen:

    Hamburger SV: Rost - Benjamin, Reinhardt, Mathijsen, Atouba - Jarolim, de Jong - Trochowski, van der Vaart, Olic - Guerrero

    Ook inzetbaar: Hesl, Brecko, Boateng, Demel, Kompany, Castelen, Choupo-Moting

    FC Basel: Crayton - Hodel, Majstorovic, Marque, Zanni - Huggel - Frei, Caicedo, Ergic, Carlitos - Eduardo

    De wedstrijd is donderdag vanaf 20.30 live op het ZDF

  11. #371
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    HSV donderdag thuis tegen Basel in de UEFA Cup
    HSV is al geplaatst voor de volgende k.o. ronde maar het is wel belangrijk om groepshoofd te zijn

    Als je groepshoofd in je poule bent krijg je nl op papier een "makkelijkere" tegenstander in de k.o. ronde
    Als groepshoofd krijg je de nummer 3 uit een van de andere UEFA Cup groepen en als nummer 2 in de poule krijg je de nummer 3 van de Champions League

    Een gelijkspel tegen Basel zou voor HSV overigens al genoeg zijn om groepshoofd te worden

    Stevens denkt echter ook aan de UEFA ranking van HSV...HSV won 6 keer achter elkaar in de UEFA Cup en staat met 11,5 punten zelfs nog voor Schalke (10 punten)

    Guy Demel (griep) en Vincent Kompany (rug) zijn weer fit dus iedereen behalve Sorin is beschikbaar

    Stevens waarschuwt zijn team voor Basel want Basel staat volgens Stevens compact en schakelt snel om naar voren. Bovendien heeft Basel op de vleugels snelle, bewegelijke en handige spelers zegt Stevens

    Vermoedelijke opstellingen:

    Hamburger SV: Rost - Benjamin, Reinhardt, Mathijsen, Atouba - Jarolim, de Jong - Trochowski, van der Vaart, Olic - Guerrero

    Ook inzetbaar: Hesl, Brecko, Boateng, Demel, Kompany, Castelen, Choupo-Moting

    FC Basel: Crayton - Hodel, Majstorovic, Marque, Zanni - Huggel - Frei, Caicedo, Ergic, Carlitos - Eduardo

    De wedstrijd is donderdag vanaf 20.30 live op het ZDF

    Uiteindelijk werd het 1-1 en het was een matige wedstrijd. Wij hebben weer veel te defensief gespeeld en de tegenstander heeft bijzonders in de tweede helft veel te veel kansen gekregen.
    Het 1-1 door Olic was wel verdiend maar ik had toch liever een zekere overwinning gezien.


    Vandaag werd de tegenstander van HSV in de UEFA Cup geloot: FC Zürich. Ik ben daar erg gelukkig mee en ga ook zeker naar Zürich. Wedstrijd wordt op 13/14 februari gespeeld en ik ga vervolgens nog een beetje feesten in Bern met een oude vriend van mij.
    Wordt zeker een erg leuke trip met hopelijk een ruime overwinning!

  12. #372
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ligt dat defensieve spel van HSV niet aan Stevens sterrie?
    Stevens speelt ja altijd op zeker, hij riskeert meestal maar weinig
    En VdV laat ie al zo'n beetje het hele seizoen als 2de spits spelen terwijl VdV op het middenveld nog veel beter en misschien ook waardevoller voor een ploeg is
    Stevens speelde weer op zeker tegen Basel, daarom stonden Castelen en Guerrero ook niet in de basis
    de Jong, Kompany als blokkers op het middenveld en Jarolim als extra poetser dus HSV speelde weer eens met slechts 1 aanvallende creatieve man (Troche)
    Als het dan niet loopt/draait of HSV staat achter wordt er wel gewisselt en wordt het wel ietsje aanvallender want toen HSV 0-1 achter stond kwam Guerrero erin
    Opvallend dat Stevens dan ook nog zijn enige creatieve man Trochowski inruilt voor Guerrero
    20 minuten voor tijd ziet Stevens de bui dan wel hangen en gaat hij vol op risico :bawl:
    Een verdedigende middenvelder gaat eruit (Kompany) en een echte aanvaller komt erin (Castelen)
    Castelen staat 1 minuut in het veld en geeft de voorzet op Olic en die schiet de 1-1 binnen...je zal maar een hoefijzer om je nek hebben hangen
    Ik zie 10 keer liever Roda spelen als HSV

  13. #373
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    HSV loot zeer gunstig in de k.o. ronde van de UEFA Cup. HSV treft het Zwitserse Zürich

    Woensdag/donderdag 13/14 februari 2008 speelt HSV eerst uit in Zürich
    Een week later op donderdag 21 februari is de return in de Nordbank Arena in Hamburg

    Mocht HSV winnen van Zürich moet HSV in de volgende ronde tegen de winnaar van het duel Galatasaray-Bayer Leverkusen
    Dan zou HSV weer eerst uit moeten en op donderdag 6 maart 2008 zou dan de uitwedstrijd zijn. De thuiswedstrijd zou dan op woensdag/donderdag 12/13 maart 2008 zijn

    Stevens: "FC Zürich is een team die we indanks hun 0:5 nederlaag tegen Leverkusen niet zullen onderschatten maar de loting is niet slecht want we hadden het zwaarder treffen kunnen"

    Rafael: "HSV gaat als favoriet het duel met Zürich in en wij willen de volgende ronde bereiken en zullen daarvoor alles geven"

  14. #374
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    Ligt dat defensieve spel van HSV niet aan Stevens sterrie?
    Stevens speelt ja altijd op zeker, hij riskeert meestal maar weinig
    En VdV laat ie al zo'n beetje het hele seizoen als 2de spits spelen terwijl VdV op het middenveld nog veel beter en misschien ook waardevoller voor een ploeg is
    Stevens speelde weer op zeker tegen Basel, daarom stonden Castelen en Guerrero ook niet in de basis
    de Jong, Kompany als blokkers op het middenveld en Jarolim als extra poetser dus HSV speelde weer eens met slechts 1 aanvallende creatieve man (Troche)
    Als het dan niet loopt/draait of HSV staat achter wordt er wel gewisselt en wordt het wel ietsje aanvallender want toen HSV 0-1 achter stond kwam Guerrero erin
    Opvallend dat Stevens dan ook nog zijn enige creatieve man Trochowski inruilt voor Guerrero
    20 minuten voor tijd ziet Stevens de bui dan wel hangen en gaat hij vol op risico :bawl:
    Een verdedigende middenvelder gaat eruit (Kompany) en een echte aanvaller komt erin (Castelen)
    Castelen staat 1 minuut in het veld en geeft de voorzet op Olic en die schiet de 1-1 binnen...je zal maar een hoefijzer om je nek hebben hangen
    Ik zie 10 keer liever Roda spelen als HSV
    Jep, ik had ook al eerder in dit topic gezegd dat ik het niet goed vind dat Stevens het team op deze manier laat spelen.
    Daarom verheug ik me al op volgende seizoen: dat wij dan hopelijk aanvallender gaan spelen, want onze verdediging is opzich goed.

    En trouwens vind ik het niet erg dat Castelen en Guerrero niet vanaf het begin hebben gespeeld, Castelen heeft tot zover niks gepresteerd (en donderdag was meer dan gelukkig, dat moet je ook toegeven)- integendeel zijn prestaties werden steeds slechter. :dry: En dat kan niet alleen aan Stevens zijn system liggen.

    Stevens wisselt bovendien bijna altijd te laat. :kwasny: Ik heb geen idee hoezo, maar dat is iets waar ik ook behoorlijk van bal.

    Maar in principe (en ik snap niet echt hoezo je zo negatief over Stevens bent - alleen omdat hij "oneerlijk" was met Roda ofzo?!) ben ik nog steeds gelukkig dat hij de coach is, zijn beslissingen zijn zover goed en juist geweest.
    Anders zouden wij nu misschien in de Zweite Bundesliga moeten spelen.

  15. #375
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    De komende 3 weken speelt HSV deze wedstrijden:

    10.01.08 HSV- Vasco da Gama (Dubai Football Challenge)
    12.01.08 HSV- China (Dubai Football Challenge)
    18.01.08 Aachen- HSV (oefenwedstrijd)

  16. #376
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    2.01.08 15:59
    HSV verpflichtet Jonathan Pitroipa

    Hamburg - Der Hamburger SV hat Jonathan Pitroipa verpflichtet. Der 21-jährige Mittelfeldspieler wechselt zur Saison 2008/09 vom Zweitligisten SC Freiburg an die Elbe und unterschreibt einen Vertrag bis zum 30.06.2012. "Wir freuen uns, dass der Transfer geklappt hat. Wir haben Jonathan intensiv beobachtet und sind sicher, dass er unser Spiel durch seine Schnelligkeit und Technik weiter verbessern wird", so Sportchef Dietmar Beiersdorfer. Der Nationalspieler aus Burkina Faso freut sich auf seine neue sportliche Heimat: "Als ich nach Europa kam, war es mein Ziel, bei einem großen Verein zu spielen. Der HSV ist eine Topadresse mit einem tollen Umfeld und einer sehr starken Mannschaft. Hinzu kommt das beeindruckende Stadion und die erstklassigen Anhänger."


    Middenvelder Jonathan Pitroipa van SC Freiburg heeft vandaag een contract bij HSV tot juni 2012 getekent. HSV wilde hem al in 2006 kopen maar dat lukte helaas niet, nu komt hij dus in de zomer naar Hamburg.
    Ik persoonlijk vind hem een goeie speler en ik ben wel benieuwd of hij zijn prestaties bij ons kan voortzetten.

    HSV speelt nog twee wedstrijden tot eind januari:

    23.01.08 HSV- FC Midtylland (oefenwedstrijd)
    30.01.08 Rot-Weiss Essen- HSV (DFB beker)

  17. #377
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Aanvallende middenvelder? Misschien wel opvolger voor de na dit seizoen vertrekkende Van der Vaart

  18. #378
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hmmm voor wie?

    Nee, Pitroipa is zo een speler als Castelen, daarom werd hij waarschijnlijk als versterking voor hem of Trochowski gekocht.

  19. #379
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Wie? Je weet wel, Van der Vaart..... die speler die zo ongelooflijk belangrijk is voor jullie!

  20. #380
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hmmm..die speler zonder die wij ook vele wedstrijden hebben gewonnen bedoel je?!
    Even goed nadenken........

  21. #381
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Ja, die speler ja. Dat is ook die speler die jullie vaak in andere wedstrijden heeft gered wanneer het even tegenzat. Die bedoel ik !

  22. #382
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    That's the guy.
    Die maakt trouwens op 6 januari bekend of hij nu bij HSV zal blijven of niet. Spannend.

    Ben erg benieuwd wie zijn opvolger wordt, misschien weer een Nederlander of een Belg?! Wij zullen zien, in ieder geval hebben wij twee leuke jaren met hem gehad en nu is het tijd dat hij naar een andere club gaat.

  23. #383
    Chief
    Guest

    Standaard

    VdV blijft niet. En als ie tekent, dan is het alleen voor HSV prettig kwa transfergeld, want van de zomer zit de Italiaanse of Spaanse top wel achter hem aan.

  24. #384
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Het was ook een grap, Jos.
    Ik weet ook dat hij niet blijft en de rest van de Duitse voetbalwereld sowieso, maar de meneer moet er weer een show van maken.

  25. #385
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    VdV blijft niet. En als ie tekent, dan is het alleen voor HSV prettig kwa transfergeld, want van de zomer zit de Italiaanse of Spaanse top wel achter hem aan.
    HSV lijkt iig aan een vertrek van hem te denken, :

    Vadis trekt naar HSV

    Het Duitse HSV heeft zich versterkt met Vadis Odjidja-Ofoe.

    Het talent komt over van het Belgische Anderlecht, waar hij weigerde om zijn contract te verlenging.

    Odjidja-Ofoe, die ook in de belangstelling stond van FC Twente, vertrekt in de zomerstop naar Duitsland voor een opleidingsvergoeding van 250.000 euro, aldus Het Laatste Nieuws.

    Anderlecht zelf hoopt de speler nu al te slijten, zodat het er nog iets voor kan ontvangen.
    Weer een talent dat zomaar weggaat uit België...

    Types als Vertonghen, Vadis, De Mul, Vermaelen, Dembéle, clubs als Anderlecht en Brugge hadden groter kunnen zijn met hun erbij allemaal...

  26. #386
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Van der Vaart gaat weg
    door onze Telesportredactie
    AMSTERDAM - Rafael van der Vaart gaat weg bij Hamburger SV. De international heeft een aanbieding om zijn contract tot medio 2012 te verlengen naast zich neergelegd. Daarmee laat hij volgens Bild een jaarsalaris van vier miljoen euro liggen. Van der Vaart staat in de belangstelling van Juventus, maar zal normaal gesproken het lopende seizoen bij HSV afmaken.
    Het zat er in dat dit zou gaan gebeuren . Wordt vervolgd;

  27. #387
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    03.01.2008
    "Es war schon immer mein Traum, für ein Team wie den HSV zu spielen"

    Hamburg - Vadis Odjidja-Ofoe - so der Name des neusten HSV-Einkaufs. Der Belgier wechselt vom RSC Anderlecht nach Hamburg und unterschreibt einen langfristigen Vertrag bei den Rothosen. Unter Fußballkennern gilt der 1,83 Meter große Defensivspieler als eines der größten Talente in Europa. Der U21-Nationalspieler wird bereits am kommenden Montag (07.01.08) zum Trainingsauftakt nach Hamburg kommen und im Anschluss mit der Mannschaft ins Trainingslager nach Dubai fliegen. Im Interview mit hsv.de spricht Vadis über die Gründe, die für den HSV sprachen, seine neue Mannschaft und das besondere Verhältnis zu Vincent Kompany.

    hsv.de: Vadis. Der Wechsel zum HSV ist perfekt. Wie sieht deine Gefühlslage aus?

    Vadis Odjidja-Ofoe: Ich freue mich sehr, dass es geklappt hat. Der HSV hat eine tolle Mannschaft mit vielen sehr starken Spielern. Rafael van der Vaart, Nigel de Jong oder Vincent Kompany. Das sind aber nur einige, der Kader ist sehr ausgeglichen.

    Kannst du die Gründe für deine Wahl erläutern?

    Vadis Odjidja-Ofoe: (lacht...) Na klar. Es war schon immer mein Traum, für ein Team wie den HSV zu spielen. Der Club hat einen großen Namen innerhalb der Bundesliga, aber auch in Europa. Ich habe mir das Spiel der Mannschaft gegen Bayern München angesehen und war von der Stärke des Teams und der Atmosphäre begeistert.

    Du meinst damit das Stadion und die Fans?

    Vadis Odjidja-Ofoe: Genau. Die Stimmung im Stadion hat mich sehr begeistert. Die Fans waren einmalig. Obwohl die Mannschaft bis kurz vor dem Ende zurück lag, haben Sie immer an das Team geglaubt und die Mannschaft angefeuert. So etwas merkst du als Spieler - einfach großartig.

    Wie wichtig ist für dich der Schritt in die Bundesliga?

    Vadis Odjidja-Ofoe: Ich mache mit dem Wechsel zum HSV den nächsten großen Schritt in meiner Entwicklung. Anderlecht ist in Belgien ein großer Verein aber man kann ihn mit dem HSV nicht vergleichen. Der HSV spielt in Europa eine große Rolle. Die Mannschaft kann viel erreichen. Wir stehen in allen Wettbewerben noch sehr gut da.

    Du bist mit Vincent Kompany gut befreundet. Welche Rolle hatte er auf deine Entscheidung?

    Vadis Odjidja-Ofoe: Es erleichtert mir die Situation ganz sicher enorm. Ich kenne Vince schon lange und wir sind wirklich gute Freunde. Als ich in Anderlecht noch in der Jugend gespielt habe, hat Vince bereits in der ersten Mannschaft gespielt - er ist mein Idol.

    bron: www.hsv.de

    Vadis zegt in dit interview dat hij gelukkig is om bij HSV te kunnen spelen, samen met spelers als VDV, de Jong en Kompany en dat een droom voor hem uitkomt. Bovendien zegt hij nog dat Vincent Kompany ook zijn idool is.

    Ik ben wel benieuwd, aan de ene kant vind ik het best leuk dat HSV zo veel jonge en goeie spelers koopt (en dat ze naar HSV willen komen!), maar aan de andere kant wordt het -volgens mij- ook tijd dat oudere spelers met veel ervaring komen.

  28. #388
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ja, een droom komt voor me uit... gaaaaaaap... Nietszeggend interview dit. Maar goed, je kan ook geen diepgaande interviews verwachten met een speler die net nieuw is, vooral als hij geinterviewd wordt door zijn eigen clubsite. Hopelijk is ie in ieder geval wat minder vaak geblesseerd dan Kompany, dat zou de zaak een stuk makkelijker maken.

    Overigens vind ik het wel jammer dat HSV zo goed als geen Duitsers meer in zijn team heeft. Er speelt nu al een groot vreemdelingenlegioen en dat zal in de toekomst niet anders zijn. Hopelijk gaat dat geen problemen opleveren in de toekomst...

  29. #389
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Ja, een droom komt voor me uit... gaaaaaaap... Nietszeggend interview dit. Maar goed, je kan ook geen diepgaande interviews verwachten met een speler die net nieuw is, vooral als hij geinterviewd wordt door zijn eigen clubsite. Hopelijk is ie in ieder geval wat minder vaak geblesseerd dan Kompany, dat zou de zaak een stuk makkelijker maken.

    Overigens vind ik het wel jammer dat HSV zo goed als geen Duitsers meer in zijn team heeft. Er speelt nu al een groot vreemdelingenlegioen en dat zal in de toekomst niet anders zijn. Hopelijk gaat dat geen problemen opleveren in de toekomst...
    Klopt niet, wij hebben 12 Duitse spelers in ons eerste elftal (van 25 spelers). Dat is toch eigenlijk wel goed?!
    Zeker hebben andere teams meer Duitse spelers, maar dat maakt daar ook geen verschil volgens mij.

  30. #390
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Klopt niet, wij hebben 12 Duitse spelers in ons eerste elftal (van 25 spelers). Dat is toch eigenlijk wel goed?!
    Zeker hebben andere teams meer Duitse spelers, maar dat maakt daar ook geen verschil volgens mij.
    Er zijn ergere clubs, zoals Energie Cottbus bijv. Daar geef ik je helemaal gelijk in. Ik had het allemaal heel erg in gedachten, ik kwam niet verder dan Bastian Reinhard, Trochowski en Frank Rost. En al die jeugdspelers bij HSV hebben van die rare namen. Chupo-Moting of hoe hij ook heet, als je heel snel aan die naam denkt, denk je ook niet meteen "oh ja, dat is een Duitser!"

  31. #391
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Er zijn ergere clubs, zoals Energie Cottbus bijv. Daar geef ik je helemaal gelijk in. Ik had het allemaal heel erg in gedachten, ik kwam niet verder dan Bastian Reinhard, Trochowski en Frank Rost. En al die jeugdspelers bij HSV hebben van die rare namen. Chupo-Moting of hoe hij ook heet, als je heel snel aan die naam denkt, denk je ook niet meteen "oh ja, dat is een Duitser!"
    Hahaha, dat klopt. Inderdaad komen vele jonge Duitse spelers meestal voor de beloften van Karsten Bäron uit, maar Jerome Boateng is misschien toch wel bekend?! Een van de "Ghetto Kids" (zucht) uit Berlijn (zucht zucht)....

  32. #392
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Hahaha, dat klopt. Inderdaad komen vele jonge Duitse spelers meestal voor de beloften van Karsten Bäron uit, maar Jerome Boateng is misschien toch wel bekend?! Een van de "Ghetto Kids" (zucht) uit Berlijn (zucht zucht)....
    Jerome Boateng die ken ik wel ja. Het broetje van Kevin-Prince (wat een naam:dry, die nu bij Tottenham op de bank zit...

  33. #393
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Jerome Boateng die ken ik wel ja. Het broetje van Kevin-Prince (wat een naam:dry, die nu bij Tottenham op de bank zit...
    Jerome Boateng heeft me wel verrast, ik dacht niet dat hij ooit voor het Bundesliga team zou uitkomen.
    Hehe, maar qua niveau buiten het veld is hij wel zo een beetje de Hamburgse Tim Wiese... (en die werd eens "Vollproll" van de FAZ genoemd). Altijd grappig met hem...

  34. #394
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Van der Vaart gaat weg

    door onze Telesportredactie

    AMSTERDAM - Rafael van der Vaart gaat weg bij Hamburger SV. De international heeft een aanbieding om zijn contract tot medio 2012 te verlengen naast zich neergelegd. Daarmee laat hij volgens Bild een jaarsalaris van vier miljoen euro schieten.

    Van der Vaart staat in de belangstelling van Juventus, maar zal normaal gesproken het lopende seizoen bij HSV afmaken. "Ik heb in Hamburg nog een contract voor 2,5 jaar. Dat is lang genoeg. Dat ik mijn contract niet verleng, betekent overigens niet dat ik per direct wegga", aldus Van der Vaart tegenover Bild.

    Overigens is Van der Vaart op de hoogte van de interese van Juventus, maar is er volgens hem nog geen officieel bod uitgebracht. "Juventus is natuurlijk wel een club waar ik graag voor zou willen spelen."

    www.telegraaf.nl

  35. #395
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV is momenteel op trainingkamp in Dubai, hier twee foto's van onze nieuwe speler Vadis Odjidja Ofoe, samen met o.a. Vince Kompany en Dietmar Beiersdorfer.





    HSV zal tot zondag in Dubai blijven, en daar twee oefenwedstrijden spelen.

  36. #396
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV heeft vandaag met 2-1 (Jarolim, de Jong en Mathijsen (OG)) van Vasco da Gama gewonnen. Onze nieuwe spelers hebben het redelijk goed gedaan, alleen Mathijsen weer..... :lac:

    Zaterdag speelt HSV tegen China.

  37. #397
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    HSV heeft vandaag met 2-1 (Jarolim, de Jong en Mathijsen (OG)) van Vasco da Gama gewonnen. Onze nieuwe spelers hebben het redelijk goed gedaan, alleen Mathijsen weer..... :lac:

    Zaterdag speelt HSV tegen China.
    Mathijsen, die is ook al zo populair bij HSV toch?

  38. #398
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Eigenlijk wel... vele fans vinden hem super.
    Ik vond hem nooit een goeie speler. Hij heeft zijn momenten maar meestal presteert hij echt slecht.

  39. #399
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Paar jaar geleden haalde hij een goed niveau, maar nu vind ik 'm zeer matig in Oranje. Sinds hij de overstap heeft gemaakt van AZ naar HSV, is het achteruit gegaan. Jullie hebben 'm kapot gemaakt!!!

  40. #400
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Misschien kan hij gewoon niet meedoen bij HSV omdat het niveau te hoog is voor hem....

  41. #401
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hamburg - 22.883 Stemmen werden bij de verkiezing tot HSV speler van de 1ste Bundesliga helft op hsv.de gedaan. En de uitslag is duidelijk

    Met 10.252 Stemmen (44,8 Procent) werdt Ivica Olic met duideljke meerheid tot "Man" van de 1ste Bundesliga helft gekozen. De Kroaat werdt in alle Bundesliga wedstrijden door Stevens ingezet. Trainer Stevens weet maar al te goed wat hij aan zijn nummer 11 heeft.

    Olic maakte niet alleen 7 doelpunten en had 2 assist, maar Olic overtuigde ook alle fans en toeschouwers met zijn tomeloze inzet

    "Als je Olic van het veld ziet lopen heb je soms angst dat hij uit elkaar valt", loofde Sportbaas Dietmar Beiersdorfer Olic. En de HSV fans hebben Olic ook al in hun harten gesloten

    Op de 2de plaats kwam Rafael van der Vaart, met 6.941 Stemmen (30,3 %). Ondanks het Valencia transfer gedoe van de zomer gaf de aanvoerder van HSV altijd 100% en van der Vaart behoort met 9 treffers tot de Bundesliga topscorers

    Op plek 3 kwam Frank Rost (1285 Stemmen/5,6 %) en op plek 4 Joris Mathijsen (1219 Stemmen/5,3 %)

  42. #402
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV heeft vandaag de Dubai Football Challenge met een 4-0 overwinning van China gewonnen.
    Doelpunten: VDV (2 keer), Castelen en Guerrero.

    HSV was goed vandaag, geen foutjes in de verdediging (misschien omdat Joris Mathijsen er niet bij was ) en heeft aanvallend sterk gespeelt.

  43. #403
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    15.01.08 14:34
    Kompany bester Fußballer Belgiens
    Hamburg - Vincent Kompany ist vom belgischen Fußballmagazin Sport Voetbal zum besten Fußballer Belgiens gewählt worden. Das Blatt suchte die besten 50 Fußballer des Landes durch eine Wahl, bei der zwölf Journalisten für ihre persönlichen Top 25 jeweils Punkte (für den Ersten 25 Punkte, der Zweite 24 usw.) vergaben. Am Ende stand der 21-Jährige mit 280 Punkten an der Spitze, gefolgt von Moussa Dembélé (271 Pkt.) vom AZ Alkmaar und Timmy Simons (255 Pkt.) vom PSV Eindhoven. "Das ist natürlich eine große Ehre für mich", freute sich Kompany. Die Zeitung hob sein „afrikanisches Temperament gepaart mit der belgischen Kampfkraft" hervor. Welches Potenzial in ihm steckt, konnte Kompany nach vielen Verletzungen in der Hinrunde endlich eindrucksvoll zeigen.

    Geht es nach dem Nationalspieler soll das so weiter gehen. "Ich möchte der Mannschaft mit meiner Leistung noch weiter helfen und mich ständig verbessern", sagte der Abwehrmann. Den Fans wird es sicherlich recht sein und auch den belgischen Journalisten, die Kompany mit einem Satz aus dem Text seines Lieblingsrappers 50 Cent zitierten: "I know you like my style".

    bron: www.hsv.de

    Vincent Kompany is gister door Sport Voetbal tot voetballer van het jaar 2007 in Belgie verkozen. Zeker een leuke award voor hem maar hij heeft afgelopen jaar niet zo veel gespeeld (door blessures) en daarom niet echt laten zien wat hij eigenlijk kan.
    Zijn andere Belgische voetballers zo slecht?! :ermm:

  44. #404
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    15.01.08 14:34
    Kompany bester Fußballer Belgiens
    Hamburg - Vincent Kompany ist vom belgischen Fußballmagazin Sport Voetbal zum besten Fußballer Belgiens gewählt worden. Das Blatt suchte die besten 50 Fußballer des Landes durch eine Wahl, bei der zwölf Journalisten für ihre persönlichen Top 25 jeweils Punkte (für den Ersten 25 Punkte, der Zweite 24 usw.) vergaben. Am Ende stand der 21-Jährige mit 280 Punkten an der Spitze, gefolgt von Moussa Dembélé (271 Pkt.) vom AZ Alkmaar und Timmy Simons (255 Pkt.) vom PSV Eindhoven. "Das ist natürlich eine große Ehre für mich", freute sich Kompany. Die Zeitung hob sein „afrikanisches Temperament gepaart mit der belgischen Kampfkraft" hervor. Welches Potenzial in ihm steckt, konnte Kompany nach vielen Verletzungen in der Hinrunde endlich eindrucksvoll zeigen.

    Geht es nach dem Nationalspieler soll das so weiter gehen. "Ich möchte der Mannschaft mit meiner Leistung noch weiter helfen und mich ständig verbessern", sagte der Abwehrmann. Den Fans wird es sicherlich recht sein und auch den belgischen Journalisten, die Kompany mit einem Satz aus dem Text seines Lieblingsrappers 50 Cent zitierten: "I know you like my style".

    bron: www.hsv.de

    Vincent Kompany is gister door Sport Voetbal tot voetballer van het jaar 2007 in Belgie verkozen. Zeker een leuke award voor hem maar hij heeft afgelopen jaar niet zo veel gespeeld (door blessures) en daarom niet echt laten zien wat hij eigenlijk kan.
    Zijn andere Belgische voetballers zo slecht?! :ermm:
    ja.

  45. #405
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nee, ik denk jullie hebben gewoon een slechte bondscoach. Niet elke land heeft zulke super talenten die zo slecht presteren.

    HSV heeft gister een oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen gewonnen, met 2-1 (doelpunten door Olic en VDV).
    Heb de wedstrijd niet zo goed kunnen volgen, maar heb gelezen dat HSV aanvallend sterk was en defensief niet overtuigend.

    Dinsdag is de laatste oefenwedstrijd, deze keer thuis tegen FC Midtjylland uit Denemarken.

Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •