Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

Hybrid View

  1. #1
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Werd tijd dat Hsv een overwinning boekte en hiermee kunnen ze mischien de negatieve spiraal breken.Guerrero bewijst dus eindelijk zijn waarde door 2 erg belangrijke treffers te scoren.Vd vaart had ook een gele kaart kunnen krijgen aangezien hij een schwalbe maakte.
    Hopelijk hebben ze nu de weg naar boven gevonden. Ik denk dat het in ieder geval erg belangrijk voor HSV is dat vd Vaart weer terug is. Ik weet niet of je kunt zeggen dat het door hem komt, maar gisteren speelde hij voor het eerst weer mee en meteen wordt er gewonnen. Het schijnt dat HSV als vd Vaart mee doet overigens gemiddeld 1 punt meer haalt dan als hij niet mee doet. Nu maar kijken hoe het verder gaat.

  2. #2
    Markie @ VZF
    Aangemeld
    15 maart 2006
    Berichten
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Hopelijk hebben ze nu de weg naar boven gevonden. Ik denk dat het in ieder geval erg belangrijk voor HSV is dat vd Vaart weer terug is. Ik weet niet of je kunt zeggen dat het door hem komt, maar gisteren speelde hij voor het eerst weer mee en meteen wordt er gewonnen. Het schijnt dat HSV als vd Vaart mee doet overigens gemiddeld 1 punt meer haalt dan als hij niet mee doet. Nu maar kijken hoe het verder gaat.
    Van der Vaart is een goede speler en ook belagrijk voor HSV maar om te zeggen dat hij zó belangrijk is dat het team minder gaat presteren dat vind ik raar, het is toch zo dat iedereen speelt dus het lijkt me allemaal een beetje toevallig met wel of geen winst zonder Van der Vaart.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •