Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 720 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #676
    Romanista Keveca's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 september 2008
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    27ste present in Hamburg.

  2. #677
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Hamburger SV wil Van der Vaart terugkopen
    De trainer van Hamburger SV Martin Jol wil Rafael van der Vaart terughalen naar Hamburg. De Duitse club heeft volgens Jol genoeg geld om te speler terug te kopen van Real Madrid.

    Van der Vaart vertrok vorig jaar voor 13 miljoen euro naar Real Madrid, maar heeft al lange tijd geen basisplaats bij de Madrilenen. Jol, "Graag zou ik zien dat hij weer bij ons komt spelen. Als Rafael de beslissing neemt terug te keren naar Duitsland, kan het maar om één club gaan: HSV."

    De middenvelder beseft heel goed dat als hij in aanmerking wil komen voor een basisplaats in Oranje hij meer moet gaan spelen bij zijn club.
    .

  3. #678
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    .

    Ik zie van der Vaart niet zo snel terug keren naar Duitsland we zullen wel zien.

  4. #679
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Nou Eljero is er,

    discusseer maar weer eens hier.

  5. #680
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwchris Bekijk bericht
    Nou Eljero is er,

    discusseer maar weer eens hier.
    Ik vind het jammer dat de Duitse sectie idd zo slecht draait. Fantastische competitie met mooie clubs als Mönchengladbach, Dortmund en Werder. Ook hebben de Duitse clubs wss één van de betere fans en sfeer in stadia/staduims (wat het ook mag zijn )

  6. #681
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Goede voorhoede krijgt HSV op deze manier. Ze willen dus 4-2-3-1 gaan spelen.

    ------------------------Berg-----------------------
    ----Elia-------Petric/Trochowski--Castelen/Pitroipa--
    ---------------Ze Roberto--Jarolim-----------------
    -----Jansen------Mathijsen-Alex Silva/?---Demel----
    ------------------------Rost-----------------------

    Zeker die aanval is niet verkeerd. Ben benieuwd wie de nieuwe centrale verdediger word die de geblesseerde Silva gaat vervangen.

  7. #682
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Maandag naar Fortuna Dusseldorf - HSV, maar dan wel weer als Dusseldorf fan

  8. #683
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Gravgaard of Reinhardt vervangt Alex Silva

  9. #684
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Elia is volgens mij aardig begonnen bij HSV. Leuk dat Castelen ook eens scoorde. Maakt hij kans op een basisplaats bij HSV?

  10. #685
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Wat doet Elia het goed zeg, vele duitsers noemen hem al de ster van HSV!

  11. #686
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Elia HSV vanmiddag op 1-2 gezet tegen Hannover. Nog 5 minuutjes en dan is hij matchwinner

  12. #687
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.450
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Elia wil woensdag al spelen tegen Rapid Wien

    Eljero Elia werd zaterdag nog per brancard van het veld gedragen, maar denkt nu alweer aan spelen in de eerstkomende wedstrijd van Hamburger SV. De dribbelaar hoopt woensdag al mee te kunnen spelen in de Europese wedstrijd tegen Rapid Wien. “Maar ik heb me wel voorgenomen dat ik niet met pijn wil spelenâ€, zei Elia tegen AD/Sportwereld.

    De medische staf van HSV vreesde in eerste instantie dat de enkelbanden van Elia gescheurd waren, maar uit nader onderzoek bleek dat de dribbelaar slechts een gekneusde enkel had opgelopen. Voor het herstel staat normaal gesproken twee weken, maar Elia is niet geduldig. De international wil woensdagavond al in actie komen in de Europa League.

    Dit zou betekenen dat hij geen enkel duel van HSV mist. “Ik weet nu definitief dat ik geen gescheurde enkelbanden heb, maar slechts een kneuzing. We kunnen eens kijken hoe ver ik kom met intensieve behandelingenâ€, zei Elia, die niet met pijn wil gaan spelen: “In dat geval moet ik verstandig zijn en iets langer de tijd nemen


    Goed voor hem en HSV dat de blessure niet ernstig is, maar ik denk dat het verstandiger is om tegen Rapid Wien gewoon even rust te houden.

  13. #688
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Elia op een na beste aankoop in de Bundesliga'

    Eljero Elia is volgens Bild de op een na beste aankoop in de Bundesliga. De vleugelaanvaller van Hamburger SV, die afgelopen zomer de gelederen van FC Twente verliet, maakte veel indruk in zijn eerste maanden in Duitsland en moet alleen Bayern München-aanvaller Ivica Olic voor zich dulden.

    Olic maakte afgelopen zomer de overstap van Hamburger SV naar Bayern. In zijn eerste dertien competitiewedstrijden kwam de Kroatisch international tot zes treffers. Doordat Olic afgelopen zomer van club veranderde, kan Elia wel gezien worden als de beste nieuwkomer in de Duitse competitie.

    Elia troefde overige nieuwkomers als Lukas Schmitz (Schalke 04), Lucas Barrios (Borussia Dortmund), Marco Reus (Borussia Mönchengladbach), Sami Hyypiä (Bayer Leverkusen), Andreas Ivanschitz (FSV Mainz 05), Erin Derdiyok (Bayer Leverkusen) af in de verkiezing van het Duitse medium.

  14. #689
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    'HSV wil Van Nistelrooij spoedig medisch keuren'


    Het heeft er alle schijn van dat Ruud van Nistelrooij het seizoen afmaakt bij Hamburger SV. De Nederlandse spits heeft volgens enkele betrouwbare Duitse bronnen en de Nederlandse staatsomroep NOS een eerste gesprek gehad met Bruno Labbadia. Van Nistelrooij wordt aan het begin van de volgende week in Hamburg verwacht voor de medische keuring.
    /

    Voor de aanvaller ligt een contract voor anderhalf jaar klaar. Het is niet bekend of HSV al een akkoord heeft bereikt met Real Madrid, maar de Spaanse grootmacht heeft reeds aangegeven dat het niet de hoofdprijs zal vragen voor Von Gol. De Nederlander wil naar het WK, weet dat hij daarom moet spelen en kreeg onlangs al te horen dat hij mocht vertrekken bij Real.

    Op donderdag leek West Ham United de nieuwe club voor Van Nistelrooij te gaan worden. De nieuwe eigenaar van de club, David Sullivan, bood de Nederlander een weeksalaris van 114.000 euro en hoopte dat de spits West Ham wilde komen helpen in de strijd tegen degradatie. Van Nistelrooij ziet echter meer in een overgang naar HSV, dat meedoet om de titel in de Bundesliga.

    De 33-jarige spits treft in Hamburg landgenoten Joris Mathijsen, Romeo Castelen en Eljero Elia en gaat de concurrentiestrijd aan met Mladen Petric en Marcus Berg. De derde centrumspits van HSV, Paolo Guerrero, zit in de lappenmand en is voorlopig nog niet klaar voor zijn rentree. Het huidige contract van Van Nistelrooij, die vrijdag nog gewoon meetrainde bij Real, loopt in de zomer af.
    HSV is een verrassende keuze. Stiekem hoopte ik dat Ruud terug zou keren bij PSV, of West Ham natuurlijk, maar helaas. HSV is van vergelijkbaar niveau als PSV, maar zal wel wat meer kunnen betalen denk ik zo. Ik ben benieuwd wat het hem oplevert.

  15. #690
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Spelers HSV verheugen zich op komst Van Nistelrooy
    23/01/2010 16:45

    De spelers van Hamburger SV kijken halsreikend uit naar de aanstaande samenwerking met Ruud van Nistelrooy. Volgens de laatste berichten kunnen de mannen van trainer Bruno Labbadia de 33-jarige aanvaller maandag voor het eerst de hand schudden.

    'Deze transfer zou een regelrechte sensatie zijn', zegt aanvoerder David Jarolim in de Duitse krant Hamburger Morgenpost. Ook verdediger Jerome Boateng verheugt zich op de komst van de 64-voudig Oranje-international . 'Bij alle voetbalgames die ik op mijn Playstation speel, selecteer ik Van Nistelrooy altijd als eerste.'

    'Hij speelt al jaren op het allerhoogste niveau in Europa', glundert aanvaller Mladen Petric. 'Wat een versterking is hij voor ons. Als ik nu naar het spelersmateriaal in onze selectie kijk, kunnen we onze doelen van dit seizoen gemakkelijk naar boven bijstellen.'

    Van Nistelrooy neemt zondag bij de thuiswedstrijd van Real Madrid tegen Málaga afscheid van De Koninklijke. Daarna meldt hij zich maandag voor het eerst bij zijn nieuwe club. Naar verluidt moet alleen de Aufsichtsrat van HSV (vergelijkbaar met de Raad van Commissarissen bij Nederlandse profclubs) zijn goedkeuring geven voor de transfer. De verwachting is dat dat slechts een formaliteit zal zijn.
    Goed nieuws, 't zal dus wel door gaan en prachtige reactie van Boateng

  16. #691
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Hij is voor een club als HSV ook een regelrechte topper. Ook op zijn 33e.

  17. #692
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    't Is rond, Ruudje heeft voor anderhalf jaar getekend

  18. #693
    Allah ouwe akbar Naoufal96's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    190
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    hopelijk komt ruud daar veel aan spelen toe

  19. #694
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Prachtig Zeker wat duels van HSV mee pikken nu.

  20. #695
    Expect The Unexpected PSVRJC's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 november 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    382
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetbalzone
    Van Nistelrooij sluit aan bij groepstraining Hamburger SV

    Ruud van Nistelrooij is dinsdag aangesloten bij de groepstraining van Hamburger SV. De 33-jarige aanvaller hoopt dat hij zaterdag al tijdens de uitwedstrijd van zijn nieuwe club tegen 1. FC Köln belangrijk kan zijn. "Ik ben nog niet 100 procent, maar ik voel me goed. Hopelijk kan ik de ploeg helpen in Keulen'', zei hij.

    Trainer Bruno Labbadia van de komende tegenstander van PSV in de Europa League liet eerder al weten dat hij de 33-jarige Van Nistelrooij niet te snel wil brengen. De van Real Madrid overgekomen aanvaller zat lang aan de kant met een zware knieblessure. Hij was de laatste tijd niet inzetbaar wegens een kuitblessure.

    Hamburger SV hoopt dat Van Nistelrooij snel gaat scoren voor de club. In twintig competitiewedstrijden kwamen die Rothosen, die vijfde staan, maar tot 37 treffers. Eljero Elia en Zé Roberto, respectievelijk vleugelaanvaller en middenvelder, zijn met vijf doelpunten clubtopscorer.
    Hoop dat hij zich daar kan onderscheiden en een basis plek kan bemachtigen, ook met het oog op het WK.
    Komop Ruud!

  21. #696
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Van Nistelrooy op de bank vandaag

  22. #697
    Solskjaer's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 december 2009
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Van Nistelrooy op de bank vandaag
    Hij kwam er één minuut voor tijd nog in, maar kon puntverlies niet voorkomen.
    Blijft toch een geweldige voetballer met een mooie uitstraling en prachtige drive!

  23. #698
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    HSV ontslaat coach

    HAMBURG - De directie van Hamburger SV heeft maandag de Duitse trainer Bruno Labbadia ontslagen, melden Duitse media. De Duitse club verkeert in de competitie in een sportieve crisis.

    De Nederlandse techniektrainer Ricardo Moniz neemt voorlopig de training op zich. Bij HSV staan de Nederlanders Ruud van Nistelrooij en Joris Mathijsen onder contract. Zondag werd met liefst 5-1 van 1899 Hoffenheim verloren. HSV verloor vier van de laatste zeven wedstrijden in de Bundesliga en is afgezakt naar de zevende plaats.

    Alleen de eerste zes plaatsen geven recht op Europees voetbal. Labbadia had nog een contract tot juni 2012. Donderdag speelt HSV in de Europa League tegen het Engelse Fulham. De eerste wedstrijd eindige zonder doelpunten.

  24. #699
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    mjah, niet echt verrassend meer als je kijkt naar de trainer-ontslaan-"traditie" in de Bundesliga de laatste jaren...

    nu maar afwachten hoe het de laatste weken onder Moniz gaat verlopen, in de competitie is nog weinig te halen vrees ik

  25. #700
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    De kogel is door de kerk op technisch vlak bij HSV: Armin Veh wordt de nieuwe trainer, hij tekende een contract voor 2 seizoenen..

    Tevens werd een nieuwe technisch directeur gepresenteerd: Bastian Reinhardt wordt de opvolger van Dietmar Beiersdorfer..

  26. #701
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    even een kort overzicht van aankopen en vertrekkende spelers naar/uit Hamburg:

    Aankopen tot nu toe:

    Drobny (keeper, Hertha BSC)
    Lenard Sowah (verdediger, Portsmouth)
    Dennis Diekmeier (verdediger, FC Nürnberg)
    Heiko Westermann (verdediger, Schalke)
    Gojko Kacar ( aanv.middenvelder, Hertha BSC)

    Vertrokken:

    Marcus Berg (PSV)
    Tolgay Arslan (Allemannia Aken)
    Jerome Boateng (ManCity)
    Beister (Fortuna Düsseldorf)

    Met name de recente aankoop van Kacar lijkt op het toch al goed bezette middenveld een echte versterking!!

  27. #702
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    van Nistelrooy was in de 2e helft van de bekerwedstrijd tegen Torgelow lekker op dreef wat scoren betreft: 3 doelpunten!

    Maar de eerste helft van de Bundesligaclub was zeer slecht: de thuisclub, die uitkomt in de Oberliga (5e niveau in Duitsland) kwam voor rust nog op 1-1 ! Vooral nieuwkomer Westermann zat totaal niet in de wedstrijd, en maakte 2 kapitale fouten..

    Maar na rust zorgde o.a. van Nistelrooy voor het verschil, waardoor de eindstand 1-5 was
    Zaterdagavond volgt al meteen de kraker in de Bundesliga, thuis tegen Schalke 04!

  28. #703
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Waarom speelt Elia niet meer (in de basis)?

  29. #704
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Op technisch gebied lijkt er qua verhalen en ontwikkelingen nu enige rust te zijn ontstaan in Hamburg, nadat bekend werd gemaakt dat Frank Arnesen de nieuwe "Sportdirektor" wordt per 1 Juli...



    De Deen komt over van Chelsea, waar hij momenteel Chefscout is... hij tekent een driejarig contract in Hamburg...

  30. #705
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Arnesen wil Van Aanholt en Bruma naar HSV halen

    18/05/2011 17:55

    Frank Arnesen verruilt komende zomer Chelsea voor Hamburger SV. De technisch directeur wil volgend seizoen enkele grote talenten huren van de Londense club waaronder de Nederlanders Patrick van Aanholt en Jeffrey Bruma.

    'We hebben geen grote stapels geld beschikbaar komende zomer', vertelt Arnesen aan Abendblatt. 'Daarom moeten we creatief zijn en goede alternatieven verzinnen.' De oplossing lijkt daarom drie grote beloftes van Chelsea naar Hamburg te halen om te wennen aan het hoogste niveau.

    De negentienjarige centrale verdediger Jeffrey Bruma en de twintigjarige linksback Patrick van Aanholt speelden al enkele wedstrijden in de hoofdmacht van Chelsea maar zijn momenteel verhuurd aan Leicester City. Ook Gaël Kakuta (19) staat op het verlanglijstje van Arnesen. De Franse aanvaller speelt momenteel op huurbasis bij Fulham.

    Hamburger SV kent een teleurstellend seizoen en eindigde op een teleurstellende achtste plaats in de Bundesliga. Arnesen heeft aangegeven dat de selectie ernstig toe is aan een opfrisbeurt.


    Dit is toch wel een gok. Wel goed voor het Nederlands elftal. Twee posities waarop er wel versterkt mag worden.

  31. #706
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, ze zullen het ook wel over een andere boeg moeten gaan gooien daar, want ze hebben de afgelopen jaren o.a. op het gebied van salarissen ver boven hun stand geleefd..

    Dus grootverdieners als (waarschijnlijk) Guerrero, Van Nistelrooy en ook wel Elia wellicht zullen de club gaan/moeten verlaten..
    De transfer van Choupo-Moting naar Mainz 05 is ook al rond.. De jonge, zeer talentvolle Duits-Kameroener tekende een contract tot 2014.

    En als dat allemaal lukt en doorgaat met deze jonge gasten, dan is het toch alleen maar goed?
    Laatst gewijzigd door Reading; 19 mei 2011 om 08:33

  32. #707
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    De eerste toch wel aansprekende aankoop die via Arnesen wordt gedaan is bekend gemaakt: Michael Mancienne, die door Chelsea was uitgeleend aan Wolverhampton, speelt volgend seizoen in Hamburg..



    De nog jonge, 23-jarige Engelse verdediger, is een grote belofte..
    Laatst gewijzigd door Reading; 1 juni 2011 om 14:30

  33. #708
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hij heet toch echt Michael Mancienne...

  34. #709
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    point taken

  35. #710
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dan is Bruma niet meer nodig denk ik.

  36. #711
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    daar zijn ze ze wel nog mee bezig, die mogelijkheden rond Bruma (19) en met name ook McEachran (18) .

    Ze willen echt de "jeugdige, vernieuwende" kant op, met name in verdedigend opzicht (wel nog met enkele ervaren krachten erbij..)

  37. #712
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Maar in het geval van Bruma en McEachern zal het wel niet om meer dan enkel huur gaan. Dus bouwt HSV daarmee niet aan haar eigen toekomst. Die Mancienne vind ik trouwens maar een matige centrale verdediger, wat ik ervan gezien heb.

  38. #713
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    En ja hoor, weer een Chelsea- belofte komt naar Hamburg: Jacopo Sala, een 19-jarige Italiaanse jeugdinternational ondertekende gisteren een 3-jarige overeenkomst..



    Het is een rechter middenvelder..

    Daarentegen heeft de club Joris Mathijsen te kennen gegeven dat hij kan uit gaan zien naar een andere club, hij mag dus vertrekken..

  39. #714
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hebben ze geen eigen jeugd ofzo dat ze al die talenten van buiten (willen) halen?

  40. #715
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    "Castelen is een uitzonderlijk goede voetballer"

    Frank Arnesen laat op de website van Hamburger SV weten dat Romeo Castelen een nieuw éénjarig contract kan verwachten. De aanvaller kwam de afgelopen jaren door blessureleed nauwelijks in actie, maar is nu weer zo goed als fit.

    "Romeo heeft zoveel pech gehad, dat is eigenlijk niet te geloven", zegt Arnesen. "HSV heeft hem in die tijd altijd gesteund, dat is hij niet vergeten. Daarom hoopt hij de club iets terug te kunnen geven."

    De Deen, sinds kort technisch directeur, is onder de indruk van de Nederlandse aanvaller. "Ik steun hem, niet alleen vanwege zijn geweldige persoonlijkheid, maar ook omdat hij een uitzonderlijk goede voetballer is. Ik denk dus wel dat we een oplossing vinden", aldus Arnesen.

    De 28-jarige Castelen begon zijn carrière bij ADO Den Haag. In 2004 maakte hij de overstap naar Feyenoord, waar waar hij in drie seizoenen tot 65 wedstrijden en twintig doelpunten kwam. In Hamburg speelde de tienvoudig international niet meer dan zestien competitiewedstrijden. Blessures lagen hieraan ten grondslag.
    Hopelijk kan hij nog een keer vlammen en wie weet zelfs weer Oranje halen.

  41. #716
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ja, gelukkig voor hem dus niet uit het oog, uit het hart wat de club betreft !!

  42. #717
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Hebben ze geen eigen jeugd ofzo dat ze al die talenten van buiten (willen) halen?
    Die zullen ze vast wel hebben, maar nu die Arnesen daar zit trekken ze heel makkelijk spelers uit de jeugd van Chelsea aan die bij HSV sneller een kans zullen krijgen.

  43. #718
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, de selectie begint nu al langzaam vorm te krijgen, al zullen ze voorin toch ook wel het een en ander gaan doen op de transfermarkt, na het vertrek van Van Nistelrooy en het "niet meer gewenst zijn" van Guerrero.. en ook voor Petric is de nodige belangstelling..

  44. #719
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Maar dat laatst wordt door diens zaakwaarnemer nu met klem ontkend (en dan is er meestal toch wel iets aan de hand..)..

    Petric heeft ook nog een doorlopend contract tot het einde van komend seizoen, en zelf wil ie ook wel blijven eigenlijk.

  45. #720
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    HSV heeft Gökan Töre van Chelsea ook al vastgelegd trouwens...

    http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voe...-Hamburg.dhtml

Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •