Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
Ik denk ook dat het niet verstandig is mocht Doll ontslag nemen of ontslagen worden. Doll is de juiste trainer voor HSV, redelijk jong, een voorstander van aanvallend voetbal en beschikt bovendien over een grote hoeveelheid doorzettingsvermogen, wat blijkt uit bovenstaand bericht.

Dat het nu even wat minder gaat kan gebeuren, dat overkomt zelfs de beste trainer weleens, maar ik denk dat je niet meteen kan spreken van een slechte trainer. Vorig jaar ging het toch ook heel goed? Volgens mij moet alles gewoon even op zijn plaats vallen, er zijn natuurlijk een paar belangrijke spelers weggegaan, dus het moet ook nog even z'n tijd krijgen allemaal. Maar ik denk dat het wel goed komt met HSV en dat ze snel weer punten gaan halen, want op de positie waar ze momenteel staan horen ze absoluut niet thuis.
helemaal mee eens iedere club heeft zijn up en down's,kijk maar naar rini colen een jaar ging het goed en toen ging het weer slecht en toen heeft die zijn ontslag indiend,Maar goed weer terug naar HSV.