Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 237

Discussie: Excelsior nieuws Topic

  1. #46
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ook Alisic dicht bij Excelsior

    Adnan Alisic verlaat FC Dordrecht zo goed als zeker voor Excelsior. De middenvelder hoopt komende week de contractonderhandelingen met de Rotterdamse Eredivisionist af te ronden.

    Alisic werd door Dordrecht gehuurd van FC Utrecht. In de Domstad kwam de aanvallend ingestelde middenvelder niet verder dan enkele optredens in de hoofdmacht. Excelsior lijkt de nieuwe club te gaan worden van Alisic, die van een transfervrije status geniet.

    Zondag wist VoetbalPrimeur te onthullen dat Leendert van Steensel binnenkort een driejarig contract ondertekent in Kralingen. De verdediger van FC Utrecht heeft een aflopend contract en werd het laatste half jaar verhuurd aan Carl Zeiss Jena.

  2. #47
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Debuterende Andwélé Slory kijkt zijn ogen uit in Seoul

    Het is goed mogelijk dat de vleugels van Oranje morgen tegen Zuid-Korea worden bezet door twee spelers die op de middelbare school naast elkaar zaten bij Duits. Onbekend is wie dat vak destijds het beste deed, maar in het voetblal heeft Rafael van der Vaart het onbetwist verder geschopt dan Andwélé Slory. De aanvoerder van HSV is morgenavond als 24-jarige toe aan zijn 43-ste interland.
    Afgaande op de training speelt Van der Vaart weer verkapt rechtsbuiten. De toekomstig aanvaller van Feyenoord kreeg ook een hesje en hoopt met 24 jaar in Oranje te debuteren op de andere flank

    Er zijn onder bondscoach Van Basten al heel wat opvallende namen voorbij gekomen. In dat rijtje past naadloos die van Slory, een speler die in 2005 nog ballen voorgaf in de eerste divisie bij Stormvogels Telstar en die dit jaar net niet degradeerde met Excelsior. Maar bij absentie van Arjen Robben en Ryan Babel is Slory ook een interessante keuze.

    Per 1 juli treedt het vriendelijke joch in dienst van Feyenoord.

    Zijn eerste Oranje-ervaring doet hij nog op als speler van Excelsior, de club met van alle eredivisieploegen het kleinste budget en stadion. ,,Dit is bepaald geen Woudestein," sprak een geïmponeerde Slory woensdag in de catacomben van het World Cup Stadion van Seoul.

    Morgen hoopt hij er voor 60.000 man te debuteren, als de eerste Excelsior-international sinds Heimen Lagerwaard, 54 jaar geleden.
    ..

  3. #48
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Van Steensel en Alisic van Utrecht naar Excelsior

    Adnan Alisic en Leendert van Steensel spelen volgend jaar voor Excelsior. Beide spelers zijn afkomstig van FC Utrecht, dat het duo afgelopen seizoen al niet nodig had en verhuurde. Zowel Alisic als Van Steensel tekenden voor twee jaar op Woudestein.

    Alisic speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Dordrecht. De 23-jarige aanvaller kwam tijdens in 34 wedstrijden tot vijf doelpunten. Van Steensel kwam vanaf de winterstop uit voor Carl Zeiss Jena. De 23-jarige verdediger kwam tien keer in actie voor de Duitse Tweede Bundesliga-club.

    Excelsior heeft verder het contract van reservedoelman Jörg van Nieuwenhuijzen met één jaar verlengd. Jeugdspeler Michel van Guldener kreeg een verbintenis voor twee seizoenen.

  4. #49
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Van Steensel vind ik geen verkeerde aankoop, goede back.

  5. #50
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    van Steensel is centrale verdediger, tenminste toen hij nog bij FC Utrecht voetbalde. Hij kan misschien ook wel op backpositie, maar daar weet ik niks vanaf.

  6. #51
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Debutant Alisic begint scorend bij Excelsior
    Adnan Alisic heeft zijn officieuze debuut voor Excelsior opgeluisterd met een doelpunt. De aanvallende middenvelder kwam afgelopen zomer over van FC Utrecht, dat hem had verhuurd aan FC Dordrecht.

    Uiteindelijk won Excelsior met 2-5 van het Flakkees Elftal. Robert Braber werd topscorer van de middag met twee doelpunten. Ook Eldridge Rojer en jeugdtalent Michel van Guldener troffen het doel.

  7. #52
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Pique voor 1 maand geschorst!!


    De tuchtcommissie van de KNVB heeft Mitchel Pique voor een maand geschorst.
    De linksback is na de wedstrijd Excelsior-NAC in februari van dit jaar betrapt op het gebruik van verboden middelen. Volgens clubarts John van Ochten heeft Pique een Surinaams ’wonderdrankje’ genuttigd met bestanddelen, die op de dopinglijst van de KNVB voorkomen.

    ,,Het was een drankje om zijn darmen te reinigen. Mitchel wist alleen niet wat er in zat'', lichtte algemeen directeur Simon Kelder gisteravond na de met 3-0 gewonnen oefenwedstrijd tegen TOP Oss toe. ,,Hij heeft geen doping of drugs gebruikt. Het is heel onschuldig, maar hij het had drankje niet mogen gebruiken, en daarom is hij geschorst.’’

    De verdediger mag van 17 augustus tot en met 16 september niet voor Excelsior uitkomen en mist hierdoor 4 competitiewedstrijden
    .

    Zijn ze lekker vlot mee bij de KNVB!

  8. #53
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Stam probeert het nu bij Excelsior-defensie

    23/7/2007 13:40

    AZ verhuurt verdediger Koen Stam aan Excelsior. Stam is na Kees Luijckx de tweede speler van de Alkmaarse club die naar Rotterdam gaat.
    Stam kwam het afgelopen seizoen uit voor Cambuur Leeuwarden, maar heeft zich zojuist bij de selectie van Excelsior-trainer Ton Lokhoff gevoegd, meldt Radio Rijnmond. De Rotterdamse club bereidt zich in Delden voor op het nieuwe seizoen
    .

  9. #54
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Excelsior krijgt 140.000 door transfer Drenthe
    Geplaatst op 11-08-2007 10:47 door Robin de Vries - Bron: AD


    Excelsior heeft een week voor de competitie begint een financiele meevaller kunnen bijschrijven op de bankrekening. Doordat Royston Drenthe nu naar Real Madrid vertrokken is krijgt Excelsior 140.000 euro van het transfergeld.

    Drenthe speelde twee jaar voor Excelsior en vertrok toen naar Feyenoord. "Dit bedrag is nog een schijntje", reageert Excelsior-directeur Simon Kelder in het AD. "Als wij hem niet hadden opgepikt, had niemand nu van hem gehoord."

    Feyenoord haalde Drenthe in 2005 van Excelsior. Drenthe speelde 29 competitieduels voor Feyenoord.

  10. #55
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Kelder: 'Drenthe kreeg dertig euro in de maand'



    De loopbaan van Royston Drenthe hing aan een zijden draadje toen hij in 2003 moest vertrekken bij Feyenoord en onderdak vond bij satelietclub Excelsior. Dat de destijds 16-jarige Rotterdammer vier jaar later voetbalmiljonair in Madrid zou kunnen worden, had niemand op dat moment kunnen voorzien.

    ,,Hij speelde bij ons voor een onkostenvergoeding van dertig euro in de maand, " zegt Excelsior-directeur Simon Kelder. ,,Die jongen heeft groot gelijk dat hij nu naar Real Madrid gaat. Hij kan zichzelf en zijn familie in een paar jaar tijd rijk voetballen."

    Kelder vraagt zich wel af of Drenthe in sportief opzicht een verstandige keuze heeft gemaakt. ,,Of dit goed voor hem is, zal nog moeten blijken. Ik vind het wel een slechte zaak voor het Nederlandse voetbal dat spelers op zo'n jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken. De wereld wordt wat dat betreft steeds gekker. Het is de wet van de grote getallen. Wij raken onze talenten kwijt aan Feyenoord. Zij raken ze weer kwijt aan Real Madrid."

  11. #56
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Lokhoff onder de indruk van Pardo


    Sebastian Pardo heeft indruk gemaakt tijdens zijn eerste wedstrijd voor Excelsior. De 25-jarige Chileense huurling van Feyenoord won met de Kralingers een oefenwedstrijd tegen AA Gent (3-1).

    "Voetballen hoef je hem niet te leren", aldus trainer Ton Lokhoff na afloop tegen het AD. "Pardo kan onze spitsen aan het werk zetten en zorgt in balbezit voor rust. Het is duidelijk dat hij een versterking voor ons is. Hij is alleen fysiek nog niet waar hij moet zijn."

    Lokhoff zal Pardo waarschijnlijk volgende week direct inzetten in de Eredivisie. "Misschien kan hij tegen Heerenveen een helft of een uur spelen. Hij heeft ritme nodig. Daarom is het goed dat hij nu drie kwartier heeft gevoetbald. Het spelen van een wedstrijd is toch iets anders dan trainen."

    Bron: FC Update.nl

  12. #57
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tegenvaller Excelsior: einde seizoen Rojer

    Het seizoen voor Eldridge Rojer is alweer ten einde. De aanvaller blijkt in het duel met sc Heerenveen (2-5) zijn voorste kruisband te hebben afgescheurd.

    Hiervoor staat een revalidatie van zo'n zes tot negen maanden. Omdat hij tevens zijn mediale knieband heeft beschadigd kan hij pas over enkele weken onder het mes, meldt Sportweek.

    De 23-jarige snelheidsduivel moest de strijd tegen de Friezen, anderhalve week geleden, na een uur staken. Hij verdraaide zijn knie tijdens een passeerbeweging.

  13. #58
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Van Dieren met spoed opgenomen in ziekenhuis

    De 26-jarige René van Dieren is maandagmiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. De middenvelder van Excelsior bleek plotseling niet meer te kunnen lopen.

    De middenvelder bleek maandagmiddag na aankomst bij Excelsior niet meer te kunnen lopen. Vervolgens werd hij op aangeven van de medische staf direct overgebracht naar het ziekenhuis. Het onderzoek kon geen duidelijkheid verschaffen, waardoor de middenvelder dinsdag een MRI-scan zal ondergaan.

    "Voor de zekerheid zal hij de nacht moeten doorbrengen in het ziekenhuis. René heeft zondag gewoon getraind en pas daarna klaagde hij over pijn in zijn lies. De pijn is erger geworden. Zo erg dat hij maandag letterlijk het ene been niet meer voor het andere kon zetten", aldus Excelsior-trainer Ton Lokhoff tegenover Voetbal International.

  14. #59
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Kees Luijckx in voetsporen Van Hooijdonk

    Gepubliceerd op 05-11-2007 om 15:08 door William Watts

    Kees Luijckx in voetsporen Van Hooijdonk

    Pierre van Hooijdonk, een goede vriend van Ton Lokhoff, werkt wekelijks een stage af bij Excelsior Rotterdam. De voormalig aanvaller traint dan op zijn specialiteit, het nemen van vrije trappen. Verdediger Kees Luijckx probeert hier veel van te leren.

    En dit heeft zaterdag al zijn vruchten afgeworpen. De wedstrijd Excelsior - Sparta Rotterdam leek af te stevenen op een 3-3 gelijkspel, maar in de absolute slotfase kregen de Kralingers een vrije trap. Luijckx ging achter de bal staan, en schoot deze feilloos in de linker bovenhoek. "Ik dacht maar aan één ding: ik knal ‘m erin. Dat ik op deze manier mijn eerste eredivisiegoal maak, is natuurlijk schitterend," zo sprak hij maandag.

    De AZ-huurling nam de plek in van René van Dieren, die voorlopig met een blessure aan de kant zit. "Ik vind het wel een fijne positie, centraal achterin. Het is een plek waar ik wel vaker kan spelen, maar ik moet nog wel beter worden. Over deze wedstrijd ben ik niet tevreden."

    En dat komt door de drie doelpunten van Sparta, die allen met het hoofd werden gemaakt. "Die voorzetten leverden inderdaad veel gevaar op. Dat paste ook wel in het wedstrijdbeeld. Het was een hele open wedstrijd. Deze wedstrijd had alles. Ik ben nu weer een beetje rustig, maar van binnen ben ik heel blij."

  15. #60
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Demir: "Ik wil Ton Lokhoff niet teleurstellen"

    Aykut Demir voetbalt de tweede seizoenshelft op huurbasis bij Excelsior. Wat hem bij NAC dit seizoen nog niet lukte, zal in Rotterdam vermoedelijk geen probleem zijn: Eredivisiewedstrijden spelen. Bij Excelsior ontmoet Demir Ton Lokhoff, een trainer die vertrouwen in hem heeft.
    Demir wil dat vertrouwen dan ook niet beschamen:"Ik wil Ton Lokhoff niet teleurstellen nu hij mij weer vertrouwen geeft. Ik hoop me te bewijzen en ervoor te zorgen dat Excelsior in de eredivisie blijft."

    Onder Lokhoff en Lok kreeg Demir de kans zich te bewijzen. Onder de huidige trainer Brandts kwam hij echter slechts één keer in actie. Demir heeft geen idee hoe hij onder Brandts wél aan voetballen toe kan komen:"Brandts heeft wel wat dingetjes aangegeven die ik anders zou moeten doen, maar eigenlijk niks waar ik echt iets mee kon." Demir denkt dan ook de reden dat hij niet speelt niet ligt in het feit dat hij iets fout doet:"De ware reden is allicht dat hij de voorkeur geeft aan ervaren spelers. Hij kiest meestal voor de routiniers."

    Bij Excelsior moet dat allemaal anders worden:"Ik ga geen 100 maar 110 procent mijn best doen om Lokhoff niet teleur te stellen. Garantie dat je speelt, krijg je vooraf van geen enkele trainer, maar ik ga wel de strijd aan voor een plek in de verdediging."

  16. #61
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lokhoff: "Demir zal het bij ons moeten laten zien"

    Vlak voor de oliebollen wist Excelsior Aykut Demir voor een half jaar bij NAC los te weken. De jonge verdediger maakt het seizoen af in Rotterdam, waar hij oude bekende Ton Lokhoff tegenkomt.
    De oefenmeester is tevreden met de tijdelijke overgang van Demir, maar meldt direct dat de verdediger zal moeten werken voor een basisplaats:"Demir is een talentvolle speler die graag een kans wil. Bij NAC heeft hij concurrentie van ervaren spelers als Penders, Zwaanswijk en Loran. Hij zal het bij ons moeten laten zien, want een basisplaats krijgt niemand."

    Een goed half jaar zou zowel voor Demir als voor NAC bijzonder welkom zijn. Penders en Zwaanswijk (die in het bezit is van een aflopend contract) zijn namelijk niet meer de jongsten. Een verdediger uit de eigen jeugd zou met afstand de goedkoopste oplossing voor de toekomst zijn.

  17. #62
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Lokhoff woedend op 'Mister VVV' van Boekel

    Excelsior verloor vanavond in de blessuretijd de wedstrijd tegen FC Groningen. De treffer viel zelfs ruim een minuut buiten de blessuretijd, tot woede van Excelsior-trainer Ton Lokhoff.

    "Het is een grote schande", zei Lokhoff na afloop. "Een punt was verdiend geweest, maar daar koop je niks voor als 'mister VVV' nog even zijn eigen wedstrijd gaat spelen." Scheidsrechter Pol van Boekel werd zo genoemd vanwege het feit dat hij in het verleden vijf jaar bij de club uit Venlo speelde.

    Van Boekel telde in totaal twee minuten meer bij dan de geplande drie. "Wij hebben wel een horloge op de bank. In Zeist lopen ze kennelijk nog niet goed. Wij hebben alles gegeven, kansen gekregen en mooie doelpunten gemaakt. De ploeg is kapot", aldus de trainer.

    bron: voetbalprimeur

    beetje onzinnig van lokhoff..

  18. #63
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSCL Bekijk bericht
    Lokhoff woedend op 'Mister VVV' van Boekel

    Excelsior verloor vanavond in de blessuretijd de wedstrijd tegen FC Groningen. De treffer viel zelfs ruim een minuut buiten de blessuretijd, tot woede van Excelsior-trainer Ton Lokhoff.

    "Het is een grote schande", zei Lokhoff na afloop. "Een punt was verdiend geweest, maar daar koop je niks voor als 'mister VVV' nog even zijn eigen wedstrijd gaat spelen." Scheidsrechter Pol van Boekel werd zo genoemd vanwege het feit dat hij in het verleden vijf jaar bij de club uit Venlo speelde.

    Van Boekel telde in totaal twee minuten meer bij dan de geplande drie. "Wij hebben wel een horloge op de bank. In Zeist lopen ze kennelijk nog niet goed. Wij hebben alles gegeven, kansen gekregen en mooie doelpunten gemaakt. De ploeg is kapot", aldus de trainer.

    bron: voetbalprimeur

    beetje onzinnig van lokhoff..
    Hij heeft wel gelijk hoor ook van iedereen dat hij langer doorging dan de speeltijd was.
    Dus dan vind ik het ook terecht want de goal kwam in de minuut dat erbij werd getrokken wat niet was.

  19. #64
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Lokhoff heeft gewoon gelijk. Waarom RSCL vind jij het onzinnig?

  20. #65
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Lijkt me logisch. Hij kan de beslissing toch niet meer terugdraaien + nu riskeert ie een sanctie...

  21. #66
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Misschien is Orlando Smeekes van Go Ahead Eagles een leuke versterking voor Excelsior?

  22. #67
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ze hebben geen cent tebesteden man ze hebben temisten ard van peppen binen gehaald niet dat dat een echte versterking is maar ok.

  23. #68
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    ze hebben geen cent tebesteden man ze hebben temisten ard van peppen binen gehaald niet dat dat een echte versterking is maar ok.
    Een speler van de Gouden Gids divisie moet haalbaar zijn lijkt mij, zeker omdat Smeekes zelf bij Go Ahead niet altijd verzekerd is van een basisplaats.

  24. #69
    Mielmans's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 maart 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    208
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vrijpartij onder douche kost Rojer knieblessure

    Excelsior-speler Eldridge Rojer staat de komende zes tot negen maanden aan de kant door een opmerkelijke blessure. De aanvaller heeft tijdens een vrijpartij onder de douche een zware knieblessure opgelopen.

    Rojer was al vijf maanden uitgeschakeld met een kruisbandblessure en ging vannacht tijdens een vrijpartij met zijn vriendin in de badkamer wederom door zijn knie. "We stonden onder de douche van het een kwam het ander", zegt Rojer in het AD.

    De 23-jarige Rojer moet een operatie ondergaan en zal nog eens zes tot negen maanden uit de roulatie zijn. Zijn vorige blessure liep de Arnhemmer op 15 september op tegen SC Heerenveen. De knie leek aanvankelijk op natuurlijke wijze te herstellen.
    :cheers:

  25. #70
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mielmans Bekijk bericht
    :cheers:
    Werkelijk geweldig, Elly, Elly, Elly, toch :roflmao:

  26. #71
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Niet dat er iets vreemds aan is, maar wel een beetje raar dat je dat aan de media zo gaat uitleggen

  27. #72

    Aangemeld
    28 februari 2008
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Whaha, ja dan sta je ook lekker voor paal hahaha.
    Had dan gewoon gezegd dat je geblesseerd bent geraakt door iets privé ofzo lol!

  28. #73
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tja, maar das Elly he

  29. #74
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micheltjuh Bekijk bericht
    Whaha, ja dan sta je ook lekker voor paal hahaha.
    Had dan gewoon gezegd dat je geblesseerd bent geraakt door iets privé ofzo lol!
    Hij zal gerust een lekkere paal hebben ja...
    Tis niet voor niets een negert...

  30. #75
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hij zal gerust een lekkere paal hebben ja...
    Tis niet voor niets een negert...
    Zullen we lekker veranderen in grote?

  31. #76

    Aangemeld
    12 augustus 2007
    Locatie
    Kattukk!!
    Berichten
    46
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Vrijpartij wordt glijpartij = zware kruisbandblessure

    Excelsior zal nog eens zes tot negen maanden geen beroep kunnen doen op Eldridge Rojer. De aanvaller van de Kralingers was al vijf maanden herstellende van een zware kruisbandblessure en ging afgelopen weekeinde na een ‘ongelukje’ in de badkamer voor de tweede keer in korte tijd door zijn knie.

    “We stonden samen onder de douche en van het een kwam het anderâ€, bekent Rojer ongegeneerd in het Algemeen Dagblad. De Arnhemmer maakte eerder deze maand zijn rentree bij de beloftes, maar een paar dagen later ging het weer mis tijdens de training.

    “Daarom hebben we nu gekozen voor een operatie. Het is heel vervelend dat ik er nu zo lang uit ben. Aan de andere kant ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe benâ€, aldus Rojer. De oud-speler van Vitesse raakte op 15 september vorig jaar geblesseerd aan zijn kruisband in de wedstrijd tegen SC Heerenveen (2-5 verlies).
    Ook nooit glijmiddel onder de douche gebruiken hè Elridge...

  32. #77
    Chief
    Guest

    Standaard

    Die gast is hiermee effe goed genaaid zeg...

    (ik weet, flauw )

  33. #78
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Je moet het ook wel veilig doen......

  34. #79
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Die gast is hiermee effe goed genaaid zeg...

    (ik weet, flauw )
    Ik wilde net een ongelofelijk flauw topic over Mols openen, maar dit slaat echt alles...

  35. #80

    Aangemeld
    12 augustus 2007
    Locatie
    Kattukk!!
    Berichten
    46
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ach, nu ligt hij de hele dag op bed, kan ie weer verder vrijen!

  36. #81
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Den Ouden van blaam gezuiverd
    Excelsior hoeft steunpilaar Geert den Ouden niet te missen in de strijd tegen degradatie. De tuchtcommissie van de KNVB heeft de aanvaller van alle blaam gezuiverd. De aanvaller van Excelsior zou afgelopen zaterdag in het thuisduel met VVV-Venlo (2-1 zege) tegenstander Peter Reekers een elleboogstoot hebben gegeven.

    Den Ouden verklaarde in Zeist zich van kwaad bewust te zijn. Tegengestelde (en deels onduidelijke) verklaringen pleitten de speler uiteindelijk vrij. “We hadden dit niet zonder meer verwachtâ€, was de reactie van Excelsior-directeur Simon Kelder aan Voetbal International. “Je weet maar nooit in strafzaken.â€

    Met nog drie speeldagen voor de boeg bevinden Den Ouden en Excelsior zich in een lastig parket. De Kralingers delen de laatste plaats met VVV, maar het programma ziet er niet al te florissant uit: Twente-uit (5 april), AZ-thuis (13 april) en Heerenveen-uit (20 april).

  37. #82

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gerechtigheid! Die rode kaart was echt bespottelijk.

  38. #83
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Succes in de Jupiler League, vind het toch ook wel jammer dat de 3e Rotterdamse ploeg verdwijnt!

  39. #84
    Mandekker Augusto's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lokhoff: 'Excelsior en ik passen bij elkaar'

    Geschreven op woensdag, 23 april om 08:39 Het is nog onduidelijk of Ton Lokhoff ook volgend seizoen bij Excelsior op de bank zit. Over de opvolging van de coach, die een aflopend contract heeft, wordt druk gespeculeerd. Ruud Brood zou in de wachtkamer zitten bij de Kralingers.

    "Tussen nu en twee weken is er meer duidelijk", zegt directeur Simon Kelder in het
    Algemeen Dagblad. "Ik ga nu een week op vakantie en een week niet over voetbal nadenken. Daarna pakken we de draad wel weer op."

    Kelder ontkent dat er reeds een beslissing is genomen over Lokhoff. "Als mensen dat gek vinden, dan is dat maar zo. Ik laat me door niemand opdringen wat ik moet doen. Ik heb met de trainer een duidelijke afspraak gemaakt. Meer zeg ik er niet over.’’

    "Excelsior en ik passen bij elkaar", laat Lokhoff in de ochtendkrant weten. "Dat is de afgelopen twee jaar wel gebleken. Ik heb geen moeite om te wachten. Als Simon niet op vakantie was gegaan, hadden we waarschijnlijk begin deze week wel met elkaar gesproken."

    "Informeel hebben we elkaar de laatste tijd natuurlijk wel gesproken. Bij Excelsior hoef je niet eerst langs de secretaresse om een keer met de directeur te kunnen praten.’’ Hij kan zich niet voorstellen dat er reeds met andere trainers is gesproken. "Dan zou ik me de afgelopen twee jaar wel ernstig moeten hebben vergist.’’

    De intenties van Lokhoff lijken duidelijk als hij straks met de clubleiding om de tafel zit. "Ik ben nooit gezegd dat ik niet in de eerste divisie wil werken. Ik heb de afgelopen twee jaar wel gevoel gekregen voor Excelsior. Dat lijkt me niet onbelangrijk.’’

    Brood
    Brood geldt als de voornaamste kandidaat om Lokhoff eventueel te vervangen. Hij werd twee jaar geleden ook al benaderd voor de functie op Woudestein. Brood had toen echter al gekozen voor Heracles, waar hij halverwege dit seizoen werd ontslagen.

    "Er speelt op dit moment wel wat, maar ik dat hou ik liever stil", laat Brood desgevraagd weten. "Nee, met Excelsior heb ik niet gesproken. Ik denk ook niet dat ze in Rotterdam zo werken. Maar ik neem aan dat ze weten dat ik nog geen club heb. Ik wacht het wel af. Lokhoff heeft het prima gedaan. Ik ken Ton goed en gun hem het beste. Ik hoop voor hem dat het goed afloopt. ’’



    Toch een vreemde situatie. Ruud Brood is de eerste keus, Lokhoff heeft daar geen problemen mee en gaat gerust in de wachtkamer zitten. Het is een goede eigenschap die Lokhoff heeft, maar ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen opbrengen

  40. #85
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Johan Voskamp was verantwoordelijk voor het enige doelpunt van de avond. Na een uur spelen maakte hij de enige en dus winnende treffer.

    De Bataven spelen in de Hoofdklasse C en staan daar met nul punten uit twee wedstrijden onderaan.

  41. #86

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik was erbij, het was geen fantastische wedstrijd, maar we hebben gewonnen en daar gaat het om.

    Tot nu toe gaat het boven verwachting goed, maar ik maak me nog geen illusies. We moeten voor een plaats bij de beste 5 gaan.

  42. #87

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nou, 1-1 in Helmond, we doen het nog altijd prima. Kampioen woreden we niet, maar een plek bij de beste 5 moet toch wel te halen zijn.

    Vrijdag thuis tegen Veendam, daar moeten de 3 punten gepakt worden gezien het zware programma wat nog volgt.

  43. #88
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Excelsior drie wedstrijden zonder Voskamp

    Johan Voskamp heeft door de tuchtcommissie van de KNVB een schorsing van vier duels gekregen, waarvan één voorwaardelijk. De aanvaller moest afgelopen vrijdag in het thuisduel met SC Cambuur-Leeuwarden met rood naar de kant wegens een elleboogstoot jegens Cambuur-verdediger Koen Brack. De 24-jarige spits begon in het duel tussen de huidige nummer twee en vier van de Jupiler League op de bank en mocht na 61 minuten invallen voor Hanne Hagary. Echt lang duurde zijn invalbeurt niet. Excelsior-trainer Ton Lokhoff had geen goed woord over voor de actie van zijn pupil. “Ik heb hem gezegd dat het heel stom is wat hij deed. Ik wilde met Voskamp juist iets forceren”, aldus de oefenmeester. Het duel eindigde uiteindelijk in 0-0.

    Lokhoff had al eerder aangegeven niet tevreden te zijn over de voorhoedespeler, die al zijn gehele profloopbaan uitkomt voor Excelsior. Door de rode kaart tegen Cambuur lijkt de ontevredenheid bij de 49-jairge hoofdcoach alleen maar te zijn toegenomen. Voskamp zelf ontkende na zijn rode kaart overigens dat er sprake was van opzet.
    Hij deed het volgens mij niet voor exspres leek me maarja hij doet het dus terecht.
    Wel jammer dat Lokhoff niet tevreden is wat ik ook wel kan begrijpen want hij kan veel beter en hij is ook wel goed.

  44. #89
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Feyenoord stopt samenwerking met Excelsior

    Feyenoord zet na dit seizoen het samenwerkingsverband met Excelsior stop.
    Dat heeft de leiding van de eredivisionist de Kralingers deze week per brief laten weten. Feyenoord en Excelsior werken sinds midden jaren negentig officieel samen. En ook in de jaren daarvoor werden regelmatig Feyenoordspelers bij Excelsior. Spelers als Thomas Buffel, Jarda Simr, Salomon Kalou, Gill Swerts en Danny Buijs bouwden zo op een Woudestein hun carrière op. De laatste jaren stond de samenwerking al op een laag pitje.

  45. #90

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Eindelijk gaat Excelsior weer volledig op eigen benen staan, schitteren!!!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •