Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 237

Discussie: Excelsior nieuws Topic

  1. #91
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Clubloze Redan bijna van Excelsior

    De kans lijkt aannemelijk dat Iwan Redan tot en met het eind van dit seizoen bij Excelsior speelt. De 28-jarige aanvaller moet aan de technische staf van de Rotterdammers laten zien fysiek in orde te zijn; bij een positieve uitkomst zal ook de Kralingse club op zijn curriculum vitae verschijnen. “Ik heb er heel veel zin in om weer te laten zien wat ik in huis heb”, vertelde Redan op de officiële website van de Eerstedivisionist. Aanvankelijk zou de speler bij het Cypriotische AEP Paphos aan de slag gaan. De deal ging echter niet door waarna de clubloze spits alweer enkele maanden zijn conditie op peil hield bij AZ.

    Redan is afkomstig uit de jeugd van Sparta en begon zijn profloopbaan bij Vitesse. Voorts kwam de fysiek sterke Rotterdammer uit voor RBC Roosendaal, RKC Waalwijk, Roda JC, Willem II en Cardiff City.

    Overigens heeft Excelsior nog een aanvallende versterking op het oog: Kevin Vink van RKC Waalwijk. “We hebben absoluut scorend vermogen nodig om dit seizoen nog iets te kunnen betekenen”, aldus directeur Simon Kelder aan AD/Sportwereld.
    Naja de laatste jaar wat ik van hem zag bij RBC vond ik hem niet zo echt goed.
    Ik denk dat ze dan beter Vink van RKC kunnen halen.

  2. #92

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Komt Excelsior lekker laat mee, zo week voor de deadline.

    Het is al weken duidelijk dat het bij Excelsior ontbreekt aan scorend vermogen.

  3. #93
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    RKC en Excelsior ruilen spitsen

    ROTTERDAM - Johan Voskamp speelt de rest van het seizoen voor RKC Waalwijk. De Brabantse club huurt 24-jarige aanvaller van Excelsior. Voskamp stond ook in de belangstelling van het Engelse Grimsby Town. Excelsior op zijn beurt huurt Kevin Vink, spits bij RKC. Vink scoorde tot nu toe tien keer in 45 wedstrijden voor RKC. Voskamp was bij Excelsior goed voor 22 treffers in 92 duels.

    Bron: Telegraaf
    Laatst gewijzigd door Freek; 27 januari 2009 om 18:32

  4. #94
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tjaah Met Redan en Voskamp had je een goede voorhoede gehad maar nu met Vink ik weet niet zou nooit Voskamp veruillen mjah

  5. #95
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik had Voskamp ook niet weggedaan maar als hij toch op zijspoor is beland en als ze echt zeker weten dat hij geen basisplaats zou krijgen dan is het wel goed.

  6. #96
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Acht zorgenkindjes voor Lokhoff

    Excelsior treedt vrijdag met een flink uitgedunde selectie aan tegen MVV. Trainer Ton Lokhoff moet het in het belangrijke Jupiler League-duel stellen zonder een achttal geblesseerde spelers.


    Sigourney Bandjar, Mathijs Benard, Robert Braber, René van Dieren, Karim Mossaoui, Iwan Redan en Eldridge Rojer zijn sowieso niet inzetbaar. Of Adnan Alisic het duel mee kan maken is nog maar de vraag. De aanvaller trainde weliswaar de hele week met de selectie mee, maar liep na afloop van de donderdagtraining mogelijk een nieuwe blessure op.

    "Helaas hebben we door de blessures wat minder wisselgeld", sipt Lokhoff op het digitale thuis van Excelsior. De oefenmeester moet noodgedwongen schuiven in zijn basisopstelling. Dit houdt in dat Leen van Steensel de plek van René van Dieren inneemt, Daan Bovenberg als vervanger in het veld staat van Bandjar en Jeffrey Altheer een linie opschuift.

    Excelsior wist afgelopen week eindelijk weer eens te winnen. AGOVV Apeldoorn werd met 4-0 huiswaarts gestuurd. Lokhoff hoopt dat zijn ploeg tegen MVV de goede lijn doortrekt. "Ik hoop dat we die lijn kunnen doortrekken. Hiervoor zijn er genoeg wedstrijden geweest waarin we aardig speelden, maar waarin we onszelf tekort deden door niet te scoren. Als je jezelf kunt belonen, moet je dat wel doen."
    Goed nieuws want het zijn niet de slechtste spelers die niet mee kunnen doen.

  7. #97
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Van Guldener hoopt op gerechtigheid na doodschop


    Robert van Boxel stuurde afgelopen weekend een SMS naar Michel van Guldener om te zeggen dat het hem speet. De MVV-middenvelder verkocht Van Guldener namelijk afgelopen vrijdag in het duel tussen MVV en Excelsior (1-1) een doodschop. De Excelsior-aanvaller, die mogelijk een jaar niet meer kan voetballen, aanvaardt de excuses echter niet. “Ik zag hem vanuit mijn ooghoek aankomen”, zegt de 23-jarige Rotterdammer maandag in het Algemeen Dagblad. “Ik tikte net de bal weg, een seconde later kwam hij voluit in. Ik wist meteen dat het klaar was. In de jeugd heb ik een keer mijn kuit- en scheenbeen gebroken. Dit voelde hetzelfde. De pijn is niet te beschrijven.”

    Van Guldeners kuitbeen is gebroken en zijn mediale knieband is afgescheurd. Uit nader onderzoek moet blijken of ook nog een kruisband is afgescheurd. Van Boxel gaf meteen na de wedstrijd aan dat dit niet zijn bedoeling was. “Ik wilde het schot blokken en deed het absoluut niet met opzet. Ik voel mezelf ook heel lullig.”

    “Ik geloof best dat hij mijn kruisbanden niet aan gort wilde schoppen”, reageert zijn slachtoffer. “Maar ik had wel het gevoel dat hij me een goede tik wilde verkopen.” De doodschop werd tot de verbazing van heel Woudestein door scheidsrechter Mario Diks over het hoofd gezien.

    Ook Van Guldener vindt dat niet te verkroppen. “Onbegrijpelijk! De scheidsrechter stond er twee meter vandaan.” Doordat Diks echter niets gezien heeft, kan de KNVB een onderzoek instellen op basis van de TV-beelden. De spits van Excelsior juicht een dergelijk onderzoek in ieder geval toe. “Ik zou het terecht vinden als hij wordt gestraft.”
    Nou ik heb nog wel ergere overtredingen gezien waar spelers niks aan overhielden of ook een kleine blessure.
    Dus hij moet niet zo zeuren...
    Nieveld nog op vd Laak alleen had hij meer geluk...

    En Bruls die nu uitgeschakeld is door een elleboogstoot dan zou die gast ook een schorsing moeten krijgen vind ik.

  8. #98

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Belachelijke reactie, dit was gewoon een smerige aanslag en zou minstens 10 wedstrijden schorsing op moeten leveren. Schandalig dat hij vrijhuit gaat dankzij die maffia-bende in Zeist. Dit was donkerrood.

    Van Guldener moet Van Boxel aanklagen voor zware mishandeling!

  9. #99
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ach man je maakt er ook echt een ophef over.
    Hij mag blij zijn dat van Boxel ook naar hem toe gegaan is want zovaak zie je dat niet hoor.
    En moet Bruls dan ook maar zo'n ophef over maken dat hij een elleboogstoot in zijn gezicht heeft gekregen.

    Maarja het was idd geen lichte overtreding en hij mag zeker blij zijn dat hij nu niet geschorst kan worden.
    Maarja dan kun je over elke overtreding wel iets over zeggen.

  10. #100

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Die "elleboogstoot" stelde geen flikker voor vergeleken met de schandalige aanslag van Van Boxel. Van Boxel bood alleen via een SMS zijn excuses aan, hij heeft Van Guldener sindsdien niet eens bezocht. Dat zou wel het minste zijn wat hij had kunnen doen.

    Deze overtreding past in de categorie-Bouaouzan en moet ook als zodanig bestraft worden, zowel door Zeist (wat dus niet gebeurt, schandalig), als door de burgerrechter.

  11. #101
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Dus er moet iemand eerst zwaar geblesseerd raken voor een zware straf??
    Want ik ken nog veel meer van dit soort overtredingen waar de tegenstander niks aan overhield??
    Nieveld bv van Feyenoord....

  12. #102

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid: Nieveld had van mij OOK vele malen strenger bestraft moeten worden. De gigantische willekeur in Zeist erger ik me ook aan.

  13. #103
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid: Nieveld had van mij OOK vele malen strenger bestraft moeten worden. De gigantische willekeur in Zeist erger ik me ook aan.
    Tsja en er gebeuren weekenlijks van dit soort overtredingen waarvan je denk het mag wel zwaarder bestraft worden.

  14. #104
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Enkelblessure houdt Altheer weken buiten spel
    17 maart 2009

    Excelsior moet het de komende weken stellen zonder Jeffrey Altheer. De middenvelder liep vrijdag tijdens de uitwedstrijd bij FC Dordrecht (0-1) een enkelblessure op, zo meldt RTV Rijnmond.

    Uit nader onderzoek is gebleken dat de enkelband van Altheer gekwetst is, waardoor de van Feyenoord gehuurde speler enkele weken rust moet houden.

  15. #105
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Lokhoff moet wijken voor Pastoor

    ROTTERDAM - Ton Lokhoff vertrekt met opgeheven hoofd bij Excelsior. ,,Ik weet niet of een ander het beter had gedaan, maar ik denk dat ik hier drie jaar lang het maximale eruit heb gehaald,’’ zegt de Brabander die op Woudestein volgend seizoen moet wijken voor Jong Feyenoord-trainer Alex Pastoor.

  16. #106

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Volgend jaar dus een nieuwe samenwerking, alle jeugdteams gaan naar Feyenoord, het belofteteam wordt opgeheven, het 1e eltal krijgt de trainer van Feyenoord 2 en de selectie gaat vrijwel uitsluitend uit Feyenoordspelers bestaan.

    1 ding staat vast: mij zien ze niet meer terug op Woudestein. Ik ben woedend en verdrietig tegelijk.

    Excelsior Rotterdam R.I.P. 1902-2009

  17. #107
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik snap niet dat dit kan. Dat Feyenoord zo veel te zeggen heeft over Excelsior.
    Dat heb je wel een raar bestuur.

    Sterkte

  18. #108
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Inderdaad, zo maak je een club echt kapot. Waarom alles Feyenoord, Excelsior is toch gewoon een eigen club. Jezus, zelfde is als Be Quick bij ons de jeugdefltallen dumpt. Alleen de nivo's van de club is dan anders.

  19. #109
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Excelsior-supporters bekladden Woudestein

    Supporters van Excelsior hebben laten blijken zeer teleurgesteld te zijn in het hernieuwde samenwerkingsverband tussen hun club en Feyenoord. In de nacht van donderdag op vrijdag hebben een aantal fans stadion Woudestein beklad met leuzen. Teksten als 'verkocht en verraden' werden in het holst van de nacht op de muren van het stadion geschreven en gespoten. Hiermee laten de fans blijken het absoluut niet eens te zijn met de gang van zaken rondom het samenwerkingsverband met Feyenoord. Zo zouden de Kralingers volgens hun eigen fans een groot deel van de identiteit verliezen.

    Er gaat aardig wat veranderen binnen Excelsior. Zo zal de jeugdopleiding samengevoegd worden met die van Feyenoord en verder gaan onder de naam van de laatstgenoemde formatie. Verder heeft Feyenoord al invloed gehad op de technische staf voor volgend seizoen. Zo zal Alex Pastoor de nieuwe hoofdtrainer zijn.

  20. #110

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GAE-Deventer Bekijk bericht
    ik snap niet dat dit kan. Dat Feyenoord zo veel te zeggen heeft over Excelsior.
    Dat heb je wel een raar bestuur.

    Sterkte
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kramer20 Bekijk bericht
    Inderdaad, zo maak je een club echt kapot. Waarom alles Feyenoord, Excelsior is toch gewoon een eigen club. Jezus, zelfde is als Be Quick bij ons de jeugdefltallen dumpt. Alleen de nivo's van de club is dan anders.
    Ik bevat het nog niet allemaal...

    Gisteren was een emotionele dag. Bij aankomst op Woudstein was de sfeer zeer bedrukt, alsof we onderweg waren naar de begrafenis. Alle spelers en trainers werden met applaus de spelersbus in begeleid. Die hebben allemaal gisteren van internetsites als rijnmond.nl moeten lezen dat ze volgend jaar vervangen worden door Feyenoord-pubers!!!

    Simon Kelder vluchtte onopvallend de bus in, toen wij een glimp van hem opvingen waren de reacties (uiteraad) niet mals. Vanaf dat moment zongen we anti-Kelder liederen. Dan onderweg naar Waalwijk, onderweg kon bijna niemand uit emotie wat uitbrengen. Het uitvak in Waalwijk werd volgehangen met spanddoeken en we wisten eigenlijk niet goed wat we moesten zingen. We wilden de spelers steunen (die zijn hier ook verre van blij mee), maar ook ons ongenoegen kenbaar maken. Het werd dus een mix van pro-Excelsior en anti-Kelder liederen. Na het laatste fluitsignaal waren er volwassen mannen aan het janken in het uitvak, iedereen verwerkte het op z'n eigen manier. Ook spelers zaten er helemaal doorheen, en dat was niet alleen vanwege de uitschakeling in de playoffs.

    Terug op Woudestein werden er spanddoeken voor de ingang en aan het hoofdgebouw gehangen. Toen de spelersbus aankwam was iedereen stil, later kwamen de spelers weer naar buiten en werd iedereen toegejuichd. Vooral de reactie van Ryan Koolwijk werden we stil van. Hij heeft vanaf zijn 6e gespeeld voor Excelsior en heeft zich via de F-jes opgewerkt naar het 1e elftal, hij komt uit een Excelsiornest en het is zijn club, hij is een van ons. Na de wedstrijd heeft hij op de radio gezegd dat Excelsior straks niet meer bestaat en dat het hem ontzettend pijn doet. Op Woudestein moest hij gewoon janken, hij is een van degenen die nu weg moet om vervangen te worden voor een Feyenoord-puber. Na zijn hele leven trouwe dienst is hij op zo'n manier niet meer welkom.

    Toen alle spelers + technische staf weg waren (iedereen werd een hart onder de riem gestoken), namen we afscheid van elkaar en gingen we weg...

  21. #111
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    volgend seizoen eens kijken of er überhaupt wel mensen komen

  22. #112
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kelder: 'Excelsior verliest identiteit niet'

    Supporters van Excelsior zijn boos. De Rotterdamse club gaat (opnieuw) samenwerken met Feyenoord en de fans vrezen dat de identiteit van de club verloren gaat. Algemeen directeur Simon Kelder denkt dat het zover niet zal lopen.

    Kelder geeft op de clubsite toe geschrokken te zijn van de negatieve reacties. "Ik wist gezien reacties uit het verleden dat supporters er soms anders over denken, maar ik had zulke heftige kritiek niet verwacht. Voor Excelsior is dit namelijk een goede overeenkomst."

    Kelder geeft aan dat meer clubs in Nederland samenwerken. Het blijft volgens hem dan ook alleen bij samenwerking. "Niemand hoeft bang te zijn dat Excelsior de eigen identiteit verliest. Dat was vroeger niet zo en dat zal ook nu niet zo zijn. En de jongens die hier komen te spelen zullen echt hun best doen voor Excelsior, omdat ze nu eenmaal het hoogste willen bereiken. Ik weet zeker dat we op termijn een beter team krijgen. Een jongen als Ricky van Haaren, die hier in de jeugd speelde, zie ik hier nog wel in het eerste komen. Samen met jongens uit onze eigen opleiding zoals Martijn de Vries en Rangelo Janga."

    Beide clubs hebben een overeenkomst voor tien jaar gesloten. "We wilden geen overeenkomst voor één of twee jaar, maar echt voor de lange termijn. Een overeenkomst waar beide clubs uiteindelijk van profiteren."

  23. #113
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik zou ook niet kunnen begrijpen dat de KNVB het er mee eens zou kunnen zijn als Excelsior helemaal overgenomen zou worden.

  24. #114
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lokhoff baalt van 'het verhaal Feyenoord'

    De hernieuwde samenwerking met Feyenoord heeft Excelsior-trainer Ton Lokhoff zijn baan gekost. De oefenmeester dacht aan contractverlenging, maar zit nu plotseling zonder club. Een verrassing en teleurstelling.

    "Ja. Ik had het idee dat we met elkaar door zouden gaan. Dat wilde Excelsior ook, maar het verhaal- Feyenoord kwam er ineens tussen", zegt Lokhoff in gesprek met het Algemeen Dagblad. De oefenmeester heeft het idee dat de beslissingen van Feyenoord zijn. "Feyenoord moet ook bezuinigen. Alex Pastoor en John Lammers hebben bij Feyenoord een doorlopend contract, dus die konden ze mooi bij Excelsior stallen."

    Lokhoff is niet teleurgesteld in directeur Simon Kelder, die Alex Pastoor volgend seizoen als nieuwe hoofdtrainer voor de groep ziet staan. "Niet zozeer in hem. Simon heeft niet voor zichzelf gehandeld. De begroting moest fors omlaag als Excelsior in de eerste divisie zou blijven. Ik denk dat hij geen keuze had. Er vertrekken tien spelers. Met zes, zeven spelers van Feyenoord heeft hij de selectie voor volgend jaar rond. Voor weinig geld natuurlijk, want Pastoor staat bij Feyenoord op de loonlijst."

    Ondanks zijn vertrek ziet Lokhoff de samenwerking tussen Excelsior en Feyenoord wil als iets positiefs. "ik denk op de lange termijn wel. Je ziet steeds meer clubs met elkaar samenwerken. Alleen moeten ze wel hun eigen identiteit behouden. Excelsior is een aparte club. Ondanks dat ze worden gezien als kleinduimpje hebben ze toch een eigen gezicht. Wie roept dat Excelsior geen bestaansrecht heeft, weet niet waar hij over praat."

  25. #115
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En daar is de eerste inbreng van Feyenoord

    Excelsior neemt afscheid van negental

    In navolging van trainer Ton Lokhoff vertrekken er deze zomer liefst negen spelers bij Excelsior. Dat maakte de Rotterdamse eerstedivisionist dinsdag bekend op de clubsite.

    Jeffrey Altheer, Aykut Demir, Stefano Goncalves, Tjeerd Korf, Erwin Mulder, Iwan Redan, Eldridge Rojer, Kevin Vink en René van Dieren zullen hun loopbaan wegens uitlopende redenen elders voortzetten.

    Met name het vertrek van Van Dieren is opvallend. Van directeur Simon Kelder had hij dan ook best mogen blijven. "Wij vinden het jammer dat hij weggaat. Je hebt van die mensen die horen bij een club, en René is er daar één van."

    Met Adnan Alisic en Robert Braber is Excelsior nog in gesprek over een nieuw contract.

  26. #116

    Aangemeld
    4 oktober 2005
    Locatie
    Derby, Engeland
    Leeftijd
    43
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ongelofelijk wat er allemaal gebeurd, onze hele club wordt verkocht en de identiteit wordt verkwanseld. Het is volgend jaar mijn ploeg niet meer, triest maar waar.

    Excelsior Rotterdam R.I.P. 1902-2009

  27. #117
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Excelsior haalt elfjarig talent uit Koeweit

    Komend seizoen heeft Excelsior Sayed Abdullah Sulaiman in de jeugd spelen. Het elfjarige talent wordt in zijn geboorteland als het grootste talent gezien dat Koeweit ooit voorbracht.

    Sulaiman heeft al stages bij ondermeer Barcelona, Feyenoord en Manchester United opzitten, maar kiest voor de Rotterdamse club die ook Robin van Persie en Mounir El Hamdaoui opleidde. De Kralingers kwamen het talent op het spoor via een documentaire op internet. In Sayed, Soccer Talent maakt regisseur Hans Groenendijk een reportage over de jongeling.

    'De beelden uit de documentaire bevestigen zijn talent', vertelt Simon Kelder, directeur van Excelsior op de eigen site. 'Je weet natuurlijk nooit hoe ver deze speler gaat komen, maar we zijn erg blij dat zijn ouders voor Excelsior hebben gekozen om zijn talent verder te ontwikkelen. Hij zal ongetwijfeld moeten wennen aan zijn nieuwe leefomgeving, maar wij gaan er alles aan doen om hem goed te begeleiden.'

    Doordat de vader van Sulaiman werk vond in Nederland, met behulp van de Koeweitse overheid, kan het talent proberen een carrière in Europa op te bouwen.

  28. #118
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Die laatste zin lijkt me een gezonde voorwaarde op zo'n redelijk belachelijke transfer.
    Aan de andere kant: als je wil leren voetballen moet je niet in Koeweit zijn natuurlijk.

  29. #119
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk bericht
    Ongelofelijk wat er allemaal gebeurd, onze hele club wordt verkocht en de identiteit wordt verkwanseld. Het is volgend jaar mijn ploeg niet meer, triest maar waar.

    Excelsior Rotterdam R.I.P. 1902-2009
    Denk je hier nu nog steeds zo over?

    Valt toch wel mee allemaal, lijkt me. Jullie krijgen prima jongens tot je beschikking.

  30. #120
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik vraag me af wat Excelsior dit seizoen word, ze staan nu 8e maar die samenwerking met feyenoord is niks..

  31. #121
    jvb1990's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 juni 2007
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En kijk hoe goed excelsior het nu doet staan 4de periode titel toch allemaal dankzij die feyenoord spelers Janota,Erasmus,Wattmaleo enz.

  32. #122
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Feyenoord stalt jeugdproduct Pedro bij stadsgenoot Excelsior

    Luis Pedro speelt de rest van het seizoen bij Excelsior, zo meldt RTV Rijnmond zaterdag. De eerstedivisionist uit Rotterdam neemt de aanvaller tijdelijk over van Feyenoord, waarmee de Kralingers een samenwerkingsverband hebben.

    Pedro (19) debuteerde ruim een jaar geleden in de hoofdmacht van Feyenoord, op 16 november 2008 tegen FC Twente (1-1). Daarna volgden nog acht optredens, allen als invaller. Onder leiding van hoofdtrainer Mario Been kwam de jeugdige aanvaller dit seizoen nog niet binnen de lijnen.

    Ook Jerson Anes Ribeiro en Miquel Nelom maken volgens de regionale omroep de overstap van Jong Feyenoord/Excelsior naar Excelsior. Levi Risamasu, Mohammed Faouzi en Samir El Moussaoui vertrekken daarentegen aan het eind van het seizoen bij de nummer vier van de Jupiler League.
    Ik zag op de FP al een reactie van een kenner:

    Sampdoria 2 januari 2010 om 18:51#4
    Ach ja joh gooi er nog direct even 5 bij. Kansloos. Identiteit Excelsior compleet weg. Hadden ze net een team opgebouwd met weinig Feyenoorders en dan komt grote broer weer even langs om overbodige talentjes te laten rijpen. Walgelijke praktijken
    .

    Daar hebben ze toch echt zelf voor getekend hoor beste Samp. Wees blij, als Excelsior echt beleid zou voeren en iets op kon bouwen, had Cambuur er weer een concurrent bij.

  33. #123

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Van Persie wil loopbaan ooit afsluiten bij Excelsior
    Woensdag, 17 februari 2010 om 09:11 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
    /

    Supporters van Feyenoord die hopen op een toekomstige terugkeer van Robin van Persie kunnen van andere dingen gaan dromen. De aanvaller van Arsenal, die in 2004 de overstap naar Engeland maakte, sluit uit dat hij ooit terugkeert naar De Kuip. "In Nederland zou ik alleen nog voor Excelsior spelen", zegt hij in Hard Gras.

    De sterspeler van Arsenal is afkomstig uit de jeugdopleiding van de Kralingers en is de club nog altijd dankbaar, zo blijkt. “Excelsior zit in mijn hart", vertelt Van Persie. “Afsluiten bij Excelsior? "Zo'n einde heb ik wel voor ogen. Dan zou de cirkel voor mij rond zijn. Alles draait om de liefde voor het spelletje en daar gaat het voor mij ook om."

    Van Persie wordt geïnterviewd met voetbalvrienden Saïd Boutahar en Mounir el Hamdaoui, met wie hij in de jeugd van Excelsior samenspeelde. Ook zij sluiten een eventuele rentree op Woudestein niet uit. “Excelsior is de club die altijd bij me zal blijven. Daar wil ik ooit wel terugkeren", zegt Boutahar.

    Ook El Hamdaoui is positief: “Samen eindigen bij Excelsior? Ja, dat zou heel mooi zijn. Dat is onze club, het is een gezellige en warme club. We zijn daar begonnen en min of meer groot geworden. We zijn altijd goed behandeld en hebben onze carrières eigenlijk te danken aan Excelsior."

  34. #124
    djhappy's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 juni 2009
    Locatie
    Zwolle
    Leeftijd
    31
    Berichten
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    kan die beter een groter stadion geven

  35. #125
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    jeeuj EXCELSIOR in de Champions League!
    maar dan niet als ie 38 jaar is ofzo

  36. #126

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Kelder: "We kunnen de salarissen nog betalen"
    Excelsior maakt zich grote zorgen over de clubfinanciën. De Rotterdammers vragen zich zelfs af of ze volgend jaar nog wel betaald voetbal kunnen spelen.

    "De situatie is nog niet penibel, we kunnen de salarissen nog betalen, maar we weten wel wat op ons afkomt", zegt algemeen directeur Simon Kelder tegenover RTV Rijnmond. De club ziet sponsoren afhaken, de opbrengen uit televisierechten dalen en de inkomsten uit de degradatieregeling vervallen.

    "De opgave om de club meer financiele armkracht te geven is net zo groot als je het in de woestijn wil laten sneeuwen", aldus Kelder. De situatie heeft gevolgen voor Sigourney Bandjar en Michel van Guldener, die hun contract niet zagen worden verlengd. "Als je niets doet zit je aan de salarissen vast die je misschien niet eens meer kan betalen. Formeel zeggen we daarom de contracten op maar de CAO staat ook toe om daarna nog met deze spelers te praten. Want we moeten eerst nog maar eens zien of we volgend jaar betaald voetbal kunnen spelen", aldus Kelder.

  37. #127

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Kelder: "We kunnen de salarissen nog betalen"
    Excelsior maakt zich grote zorgen over de clubfinanciën. De Rotterdammers vragen zich zelfs af of ze volgend jaar nog wel betaald voetbal kunnen spelen.

    "De situatie is nog niet penibel, we kunnen de salarissen nog betalen, maar we weten wel wat op ons afkomt", zegt algemeen directeur Simon Kelder tegenover RTV Rijnmond. De club ziet sponsoren afhaken, de opbrengen uit televisierechten dalen en de inkomsten uit de degradatieregeling vervallen.

    "De opgave om de club meer financiele armkracht te geven is net zo groot als je het in de woestijn wil laten sneeuwen", aldus Kelder. De situatie heeft gevolgen voor Sigourney Bandjar en Michel van Guldener, die hun contract niet zagen worden verlengd. "Als je niets doet zit je aan de salarissen vast die je misschien niet eens meer kan betalen. Formeel zeggen we daarom de contracten op maar de CAO staat ook toe om daarna nog met deze spelers te praten. Want we moeten eerst nog maar eens zien of we volgend jaar betaald voetbal kunnen spelen", aldus Kelder.

  38. #128
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Van Persie opent supportershome

    14 oktober 2010

    Robin van Persie heeft donderdagavond bij Excelsior het nieuwe supportershome geopend. De oud-speler van Excelsior was daarvoor speciaal uit Engeland voor overgekomen.

    In een bomvol supportershome zong de Rotterdammer samen met de supporters ''You'll never walk alone''. Verder onthulde Van Persie oude foto's van hem in Excelsior-tenue. Daarna ging de aanvaller van Arsenal met de aanwezige naar het hoofdveld. Daar is de zuidtribune, waar de harde kern van Excelsior zit, omgedoopt tot de Robin van Persie-tribune.

    Van Persie is momenteel herstellende van een blessure. Onlangs liet algemeen directeur Simon Kelder al weten aan RTV Rijnmond dat Van Persie Excelsior wil gaan helpen. De oud-Feyenoorder speelde nooit in het eerste elftal van Excelsior, maar wel in de jeugd.

    Vrijdag is er een reportage te zien van de opening van het supportershonk in het tv-programma FC Rijnmond.
    Mooi voor Excelsior.

  39. #129
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vraagje, die Fernandez van Excelsior, is dat wat?

  40. #130
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Voor een counterploeg wel in ieder geval. Met ruimte voor zich, is hij aardig en doelgericht.

  41. #131
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    De Ruiter verkiest Excelsior boven Den Bosch

    Excelsior heeft zijn gewenste doelman bijna binnen. De Rotterdammers kregen te horen dat Nico Pellatz niet opnieuw kon worden gehuurd, waarna zij razendsnel tot een akkoord kwamen met Wesley de Ruiter.

    De Ruiter komt over van FC Utrecht, dat hem het afgelopen halfjaar verhuurde aan FC Den Bosch. De eerstedivisionist hoopte op een langer verblijf van de goalie, die echter de voorkeur geeft aan de bewoners van Stadion Woudestein.

    Volgens De Telegraaf moet de 25-jarige De Ruiter alleen nog een medische keuring ondergaan. Vervolgens kan hij, wellicht vrijdag al, een tweejarig contract ondertekenen.
    Ik had liever Darley, Lamprou of Mulder daar gezien.
    Lammers volgt Pastoor op bij Excelsior

    Excelsior heeft in John Lammers een nieuwe hoofdtrainer gevonden. De 47-jarige oud-voetballer is de opvolger van Alex Pastoor. Hij vertrekt komende zomer naar NEC Nijmegen.

    Excelsior bevestigt de aanstelling van Lammers vrijdag op de officiële website. Lammers was de afgelopen twee seizoenen reeds als assistent van Pastoor werkzaam bij de club. Wie Lammers komend seizoen assisteren bij zijn werkzaamheden is nog onbekend.

    "Ik heb altijd de ambitie uitgesproken dat ik hoofdtrainer wilde worden, dus ik vind het heel erg leuk om straks op eigen benen te staan", reageert Lammers verheugd op zijn aanstelling. "Op het moment dat je als trainer het veld op stapt, ben je de baas. Dat geldt voor de hoofdtrainer, maar ook voor de assistenten. Dat zal straks met de mensen die mijn assistenten worden niet anders zijn."

    Excelsior bleef afgelopen seizoen middels de nacompetitie behouden voor de Eredivisie. Lammers rekent zich niet rijk. "Het wordt opnieuw een zwaar jaar. Maar dat is juist de uitdaging. Niet alleen voor mij, maar voor heel Excelsior. Vorig jaar hadden we al weinig spelers met Eredivisie-ervaring en nu zal dat wellicht nog minder zijn."

    Naast Lammers was Excelsior ook met andere kandidaten in gesprek. "Excelsior heeft ook tegen mij vanaf het begin gezegd dat ze met twee mensen in gesprek waren en dat één van hen het zou worden en dat is uitgekomen", aldus de oud-speler van onder meer Willem II, NAC Breda het Franse Toulon.
    Wat de spelers dus eigenlijk wilde.

  42. #132
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Excelsior heeft zich vanmiddag versterkt met Samuel Scheimann, de linksback van FC Den Bosch. Heeft voor twee jaar getekend.

  43. #133
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Een goede linksback, viel toen op tegen Ajax met de Kozakken Boys. Heeft de jeugdopleiding van Feyenoord en (ik meen) NAC Breda doorlopen. Daar het helaas niet gered, bij Den Bosch toch aardig sportief revanche genomen.

  44. #134
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    En opnieuw heeft Excelsior geshopt in Den Bosch.
    De 23-jarige middenvelder Niels Vorthoren komt transfervrij over en tekent voor twee seizoenen.

  45. #135
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nadat het nieuws bekend werd dat RBC Roosendaal failliet bleek, zijn clubs als ware koopjesjagers aan de slag gegaan om talentvolle spelers weg te plukken uit Roosendaal. Excelsior is de volgende die een speler van de opgedoekte club heeft gehaald. Erwin Nuytinck heeft een contract getekend bij de Rotterdamse club, zo weet RTV Rijnmond.

    De pas zeventienjarige middenvelder zou qua leeftijd eigenlijk nog bij de A-junioren moeten spelen, maar speelde in het afgelopen seizoen al vijf keer mee met de hoofdmacht van RBC Roosendaal. Ook kwam Nuytinck al meerdere malen uit in vertegenwoordigende jeugdelftallen van Nederland. RBC verloor eerder deze week al de zeventienjarige Ruben Hollemans aan NAC Breda.

    Excelsior zit absoluut niet stil als het gaat om de selectie voor het aankomend seizoen op orde te krijgen. Vooral jonge spelers krijgen de kans op Woudenstein. Zo werden eerder al Mitchell te Vrede, Roland Alberg (beiden Jong AZ), Niels Vorthoren, Wesley de Ruiter, Samuel Scheimann (allen FC Den Bosch), Jordy Deckers (Ajax) en Jurgen Mattheij (eigen jeugd) vastgelegd.
    De selectie van Excelsior begint aardig vorm te krijgen, inclusief de huurlingen van Feyenoord hebben ze al weer aardig wat manschappen bij elkaar verzameld. Ken geen van de namen, hopelijk kunnen ze zich handhaven.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •