Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 237

Discussie: Excelsior nieuws Topic

  1. #136
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Even dit topic van een impuls voorzien.

    De selectie van Excelsior voor 2011-2012 is als volgt:
    Keepers:
    Jordy Deckers
    Wesley de Ruiter
    Michael Termijn*

    Verdedigers:
    Daan Bovenberg
    Tim Eekman
    Jurgen Mattheij
    Norichio Nieveld*
    Samuel Scheimann
    Daan Smith (F)
    Leen van Steensel
    Martijn de Vries
    Tobias Waisapy*

    Middenvelders:
    Roland Alberg
    Kevin Jansen (F)
    Erwin Nuytinck
    Jerson Ribeiro*
    Niels Vorthoren
    Kevin Wattamaleo

    Aanvallers:
    Marley Berkvens (F)
    Mick van Buren
    Andrea Fileccia*
    Nayib Lagouireh
    Darren Maatsen*
    Tim Vincken*
    Mitchell te Vrede

    *contractstatus onbekend

    Alle transfers op een rijtje:
    In: Mitchell te Vrede (AZ), Wesley de Ruiter (FC Utrecht/FC Den Bosch), Samuel Scheimann (FC Den Bosch), Niels Vorthoren (FC Den Bosch), Jordy Deckers (Ajax), Roland Alberg (AZ), Erwin Nuytinck (RBC Roosendaal), Darren Maatsen (Excelsior Maassluis), Jurgen Mattheij (SC Excelsior), Michael Termijn (SC Excelsior), Martijn de Vries (RJO Fey/Exc), Mick van Buren (RJO Fey/Exc), Tim Eekman (Feyenoord, was al gehuurd), Jerson Ribeiro (Fortuna Sittard, was verhuurd)

    Gehuurd: Marley Berkvens (Feyenoord), Kevin Jansen (Feyenoord), Daan Smith (Feyenoord)

    Uit: Wouter Gudde (Excelsior Maassluis), Lex van Haeften (Xerxes/DZB), Ryan Koolwijk (NEC Nijmegen), Guyon Fernandez (Feyenoord), Miquel Nelom (Feyenoord), Kaj Ramsteijn (Feyenoord), Benjamin Baltes (Wuppertaler SV), Adnan Alisic (Debrecen VSC*), Roland Bergkamp (Brighton & Hove Albion*), Andras Simon (?), Cees Paauwe (?), Karim Mossaoui (?)

    Terug na huurperiode: Jordy Clasie (Feyenoord), Shabir Isoufi (Feyenoord), Edwin de Graaf (Hibernian), Geert-Arend Roorda (SC Heerenveen), Nico Pellatz (ADO Den Haag), Marvin Zeegelaar (Ajax)

    *in onderhandeling

    Ik verwacht niet al veel van Excelsior dit seizoen. De van Feyenoord gehuurde spelers zijn ook niet de echte grote talenten, dus daar kun je ook niet alles van verwachten. Gelukkig zijn er meer clubs kwalitatief dramatisch volgend seizoen, dus ik heb wel goede hoop dat ze in ieder geval directe degradatie kunnen voorkomen.

  2. #137
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Nieveld heeft een contract bij Feyenoord dat tot 2013 loopt.

    Van de talenten die het afgelopen jaar naar Excelsior gingen stond alleen Clasie als groot talent bekend dus ook toen kreeg Excelsior niet de grote talenten. Overigens kunnen van Haaren, Clasie en Ramsteijn nog terugkeren bij Excelsior. Als Ryo komt dan zie ik Cabral ook nog naar Excelsior vertrekken. Met die 4 jongens erbij staat er toch wel een aardig team.

  3. #138
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Nieveld heeft een contract bij Feyenoord dat tot 2013 loopt.

    Van de talenten die het afgelopen jaar naar Excelsior gingen stond alleen Clasie als groot talent bekend dus ook toen kreeg Excelsior niet de grote talenten. Overigens kunnen van Haaren, Clasie en Ramsteijn nog terugkeren bij Excelsior. Als Ryo komt dan zie ik Cabral ook nog naar Excelsior vertrekken. Met die 4 jongens erbij staat er toch wel een aardig team.
    Heb je van dat eerste ook een bron? Ik kan het namelijk nergens vinden.

    Feit is gewoon dat Fernandez en Roorda de doelpunten maakten en dat Koolwijk veel assists gaf en de lijnen uitzette op het middenveld. Die zijn er nu niet meer. Ze gaan er onherroepelijk op achteruit, zeker ook omdat ik er niet vanuit ga dat Feyenoord veel spelers terug gaat sturen naar Woudesteijn.

  4. #139
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FRjack Bekijk bericht
    Heb je van dat eerste ook een bron? Ik kan het namelijk nergens vinden.

    Feit is gewoon dat Fernandez en Roorda de doelpunten maakten en dat Koolwijk veel assists gaf en de lijnen uitzette op het middenveld. Die zijn er nu niet meer. Ze gaan er onherroepelijk op achteruit, zeker ook omdat ik er niet vanuit ga dat Feyenoord veel spelers terug gaat sturen naar Woudesteijn.
    http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws...-bij-feyenoord Al kan ik nergens een bevestiging vinden dat het ook daadwerkelijk is gebeurd. Zijn oude contract liep in ieder geval tot vandaag.

    Ze zijn zeker wat kwijt geraakt ja, maar ik geloof niet dat dit de uiteindelijke selectie is. Als alles blijft bij Feyenoord zoals het nu is moeten er middenvelders op huurbasis vertrekken. Ff afwachten dus.

  5. #140
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Daan Bovenberg nieuwe aanvoerder Excelsior

    2 juli 2011

    Daan Bovenberg mag zichzelf de nieuwe aanvoerder van Excelsior noemen. De rechtsback speelde in de eerste oefenwedstrijd tegen OVV al met de aanvoerdersband om zijn arm. Na afloop bevestigde trainer John Lammers tegenover RTV Rijnmond dat hij definitief de nieuwe captain is.

    De pas 22-jarige Bovenberg volgt de naar NEC vertrokken Ryan Koolwijk op als leider van de Kralingers. Het contract van Koolwijk bij de Rotterdammers liep deze zomer af, hij verhuisde samen met voormalig Excelsior-trainer Alex Pastoor naar Nijmegen.
    Logisch.

  6. #141
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Dit jaar zie ik ze echt degraderen! met respect ik heb genoten van Excelsior vorig jaar, maar het was al beperkt maar nu is het nogal zwak. Gelukkig zijn Pellatz en Paauwe weg. al is het afwachten of Deckers en de Ruijter wel een versterknig zijn. Ik zou Darley huren omdat hij het elftal sterker maakt en hij gelijk ervaring op kan doen.

    in de achterhoede vind ik alleen Bovenberg een goede speler. Nieveld heeft echt zijn beperkingen maar dat viel minder op omdat Ramsteijn het juist goed deed. Maar naast van Steensel wordt het al lastiger. Nelom was een speler met potentie en die deed het aardig maar Waisapy is veel minder.

    op het middenveld is Koolwijk,Clasie en Roorda weg en die spelers zijn weg. Maar zelfs de beste middenvelder genaamd Wattamalleo is al tijwfelachtig. En Vorthoren is gewoon te slecht voor het hoogste nvieau

    Fernandez en Bergkamp zijn ook al weg. En de enige die echt van waarde kan zijn is Vincken. Voor de rest zijn spelers als Berkvens altijd afwachten.

  7. #142
    Fleur's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    30
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Met zo´n selectie zie ik excelsior echt geen beter voetbal spelen en aangezien er namen voorkomen van spelers die het soms wel aardig doen maar het niveau niet aankunnen. of er moeten nog spelers bijkomen die de achterhoede nog kunnen versterken maar.. ik zie excelsior nog net niet degraderen of het moet wel heel gek gaan lopen.!

  8. #143
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Excelsior huurt tot het einde van het jaar Willem II-spits Janga.

  9. #144
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Luigi Bruins maakt seizoen af bij Excelsior

    Luigi Bruins maakt het seizoen af bij Excelsior. Nadat zijn avontuur bij Red Bull Salzburg in december eindigde, was de middenvelder eerder dichtbij een overeenkomst met VVV-Venlo, maar uiteindelijk ketste dit af. Bruins heeft daarom na overleg besloten het seizoen af te maken bij zijn oude liefde, de club waar hij in de jeugd begon met voetballen.

    Na vier jaar Feyenoord vertrok Luigi Bruins afgelopen zomer uit Rotterdam-Zuid. Het lukte hem daarna niet om een nieuwe club te vinden. ,,Dat viel wel tegen'', geeft hij toe. Hij trainde een tijdje mee bij Excelsior en tekende uiteindelijk een contract tot het einde van het seizoen bij Red Bull Salzburg. ,,Dat is niet geworden wat ik ervan verwachtte'', kijkt hij terug. In december besloten beide partijen in goede overleg om uit elkaar te gaan.

    Daarna sprak Bruins met VVV-Venlo, maar kwam er niet uit met de club waar hij herenigd zou worden met Ton Lokhoff, met wie hij eerder trainde bij Excelsior. Sinds vandaag traint hij weer bij Excelsior, waar hij het seizoen ook zal afmaken. Als de formaliteiten zijn afgehandeld, is Bruins in principe morgen al inzetbaar in de uitwedstrijd tegen Heerenveen. ,,Ik ben fit en gretig'', zegt hij. ,,De komende tijd hoop ik zo veel mogelijk aan spelen toe te komen en ervoor te zorgen dat Excelsior in de Eredivisie blijft.''

    Gezien de achterliggende periode is Bruins, die vandaag 25 jaar is geworden, blij dat hij in Kralingen weer aan voetballen kan gaan denken: ,,Natuurlijk had ik gehoopt verder te zijn dan een paar jaar geleden, maar aan de andere kant is het leuk om terug te zijn bij Excelsior. Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin gehad. Het worden spannende weken voor de club, het gaat tussen Excelsior en De Graafschap. Ik hoop er mijn steentje aan te kunnen bijdragen om Excelsior in de Eredivisie te houden.''

    Bron: FR12.nl
    De redding van Excelsior?

  10. #145
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennisdew Bekijk bericht
    De redding van Excelsior?
    Neen.

  11. #146
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Neen.
    Makkelijk antwoord, onderbouwing? Ik zie Bruins namelijk wel in staat om punten te winnen voor Excelsior. Was toch één van de grootste talenten van Nederland tot hij verpieterde bij Feyenoord. In zijn eerste seizoen liet hij bij Feyenoord wel mooie dingen zien, daarna ging het helaas bergafwaarts. Zeker gezien de selectie van De Graafschap, denk ik dat Bruins misschien wel het verschil kan zijn tussen de 18e en 17e plaats.

  12. #147
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennisdew Bekijk bericht
    Makkelijk antwoord, onderbouwing? Ik zie Bruins namelijk wel in staat om punten te winnen voor Excelsior. Was toch één van de grootste talenten van Nederland tot hij verpieterde bij Feyenoord. In zijn eerste seizoen liet hij bij Feyenoord wel mooie dingen zien, daarna ging het helaas bergafwaarts. Zeker gezien de selectie van De Graafschap, denk ik dat Bruins misschien wel het verschil kan zijn tussen de 18e en 17e plaats.
    Excelsior heeft met afstand de slechtste selectie van de Eredivisie. Daar voegt die luie donder verder weinig aan toe.

  13. #148
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik ben benieuwd wat die nog kan, heeft natuurlijk de afgelopen 2 jaar niets laten zien.

  14. #149
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noordzijde Bekijk bericht
    Makkelijk antwoord, onderbouwing? Ik zie Bruins namelijk wel in staat om punten te winnen voor Excelsior. Was toch één van de grootste talenten van Nederland tot hij verpieterde bij Feyenoord. In zijn eerste seizoen liet hij bij Feyenoord wel mooie dingen zien, daarna ging het helaas bergafwaarts. Zeker gezien de selectie van De Graafschap, denk ik dat Bruins misschien wel het verschil kan zijn tussen de 18e en 17e plaats.
    Bruins deed het bij Excelsior uitstekend omdat de hele tactiek was afgestemd op hem en Slory. Excelsior had toen de ideale counterploeg. Elke veroverde bal ging naar Bruins en die gaf de pass op Slory of een andere buitenspeler. Ik zie niet in wat Bruins toevoegt aan excelsior dat ze nu ineens niet kansloos onderaan zullen eindigen. Of De Graafschap moet echt alles blijven verliezen natuurlijk...

  15. #150
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard




  16. #151
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Excelsior neemt aan het eind van dit seizoen afscheid van John Lammers. Bestuur en directie hebben besloten om de aflopende verbintenis met de hoofdtrainer niet te verlengen. Lammers is momenteel bezig aan zijn eerste seizoen als hoofdtrainer. Hiervoor werkte hij twee seizoenen als assistent onder Alex Pastoor.

    "John heeft drie jaar naar volle tevredenheid bij ons gewerkt'', licht algemeen directeur Simon Kelder het besluit toe. "Hij moest deze zomer onder moeilijke omstandigheden aan een nieuw seizoen beginnen. Hij kreeg in zijn eerste jaar als hoofdtrainer te maken met veel nieuwe spelers die moesten worden ingepast. Samen met zijn collega's heeft hij alles gedaan om weer een representatief elftal het veld in het sturen.''

    "Als bestuur en directie hebben we desondanks besloten om het aflopende contract van de hooftrainer niet te verlengen", stelt Kelder op de clubsite. "Een moeilijke en tevens vervelende beslissing. Wij willen onze technische staf komend seizoen echter een andere invulling geven en gaan daarom op zoek naar een trainer die in dat plaatje past.''
    Bericht van de FP. Opent dit de deur voor het begin van de trainerscarrière van Jon Dahl Tomasson?

  17. #152
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    JDT heeft toch nog niet de benodigde papieren? Als ze maar niet JP van Gastel halen/krijgen. Die is namelijk veel te belangrijk voor Feyenoord.

  18. #153
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    LEON VLEMMINGS NIEUWE TRAINER EXCELSIOR | donderdag 3 mei 2012


    Leon Vlemmings wordt de nieuwe hoofdtrainer van Excelsior. De 42-jarige oefenmeester is momenteel werkzaam bij het Cypriotische AEK Larnaca. Vlemmings zal in Kralingen een contract voor twee seizoenen ondertekenen.

    Als speler voetbalde Vlemmings voor Helmond Sport, VV Gemert, FC Wageningen en FC Den Bosch. Na zijn voetbalcarrière ging hij als trainer aan de slag. Hij werkte negen jaar als jeugdtrainer bij PSV en daarna vijf seizoenen bij FC Eindhoven, waarvan vier jaar als hoofdtrainer. Vervolgens was hij twee seizoenen assistent bij NAC. Tussendoor was hij ook een jaar bondscoach van Oranje onder 19.

    In 2008 kwam Vlemmings naar Rotterdam. In de Kuip werd hij assistent-trainer onder Gertjan Verbeek. Na diens vertrek was Vlemmings een half jaar interim-hoofdtrainer. Met de komst van Mario Been werd hij opnieuw assistent. Na diens vertrek deze zomer, was Vlemmings korte tijd interim-hoofdtrainer, maar na de entree van Ronald Koeman vertrok de inwoner van Barendrecht uit de Kuip. Momenteel is hij werkzaam bij AEK Larnaca op Cyprus.

    ,,Leon Vlemmings is een trainer die past in het profiel van de hoofdtrainer die wij voor ogen hebben'', aldus algemeen directeur Simon Kelder. ,,We hebben een aantal goede gesprekken gehad en zijn verheugd dat hij de uitdaging aangaat om bij Excelsior aan de slag te gaan.''

    ,,Excelsior is een warme club, een goed nest voor spelers om zich te ontwikkelen'', motiveert Vlemmings zijn keuze voor Excelsior. ,,Ik heb een aantal goede gesprekken gevoerd met de mensen van de club. De ideeën van Excelsior over de ontwikkeling van spelers spreken mij enorm aan. Die manier van werken past bij mij en daarom heb ik voor Excelsior gekozen.''

    Vlemmings kent Excelsior en de samenwerking met Feyenoord goed vanuit zijn periode in de Kuip: ,,Excelsior heeft een eigen cultuur en identiteit en dat moet zeker zo blijven, maar de samenwerking met Feyenoord past daar heel goed bij. Ik zie Excelsior als een prima club om mezelf verder te ontwikkelen.‘'

    Of Excelsior zich wel of niet kan handhaven in de Eredivisie speelde voor Vlemmings geen rol: ,,Het was vooral het verhaal dat mij aansprak. Natuurlijk zou ik liever zien dat Excelsior komend seizoen nog in de Eredivisie speelt, maar anders gaan we in de Jupiler League aan de slag. Bij mijn besluit om voor Excelsior te kiezen heeft dat in elk geval geen rol gespeeld.''
    http://sbvexcelsior.nl/index.php?obj...&news_id=8389#

  19. #154
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Lars Veldwijk voor 2 seizoen naar Excelsior. Opvallend toch wel.

  20. #155
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Leuke aankoop. Excelsior kan volgend jaar ook zomaar weer bovenin meedoen als ze een paar leuke spelers van Feyenoord erbij krijgen. Met Fischer en nu Veldwijk halen ze al wat aardige eerstedivisiespelertjes binnen.

  21. #156
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Fischer aardig? Kom op man. Modale balwegtrapper, niets meer.


    O god nu besef ik wel dat we de laatste pot tegen Excelsior spelen. Mag hopen dat ie niet de winnende maakt in de 93e minuut...

  22. #157
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Fischer aardig? Kom op man. Modale balwegtrapper, niets meer.


    O god nu besef ik wel dat we de laatste pot tegen Excelsior spelen. Mag hopen dat ie niet de winnende maakt in de 93e minuut...
    Op Woudestein zijn ze erg tevreden over hem. Na een paar weken kreeg ie al contractverlenging. Prima speler voor de eerste divisie.

  23. #158
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Op Woudestein zijn ze erg tevreden over hem. Na een paar weken kreeg ie al contractverlenging. Prima speler voor de eerste divisie.
    Tsjah op Woudestein excelleren is dit jaar ook niet heel lastig.

  24. #159
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tomasson de nieuwe hoofdcoach bij Excelsior.

    Grote naam hoor.

  25. #160
    FP Moderators
    Aangemeld
    18 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Prachtige nieuwe coach maar opzich niet geheel verrassend, zat er al een tijdje aan te komen. Hopelijk heeft hij ook daadwerkelijk trainerscapacititeiten en heeft hij niet alleen een grote naam.

  26. #161
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ze zullen wel tevreden met hem zijn, hij is niet nieuw daar natuurlijk. En Excelsior is voor een beginnend coach een 'fijne club'. Er zijn nauwelijks verwachtingen, je hebt een jonge ploeg en meestal aardig wat talent (vorig jaar uitgezonderd).

  27. #162
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Rustige man natuurlijk, spreekt zo zijn taaltjes, heeft veel ervaring (wat op dat niveau heel wat ontzag kweekt) en hij kent de club (en vice versa). Hartstikke mooi voor JDT!

  28. #163
    FP Moderators
    Aangemeld
    18 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ze zullen wel tevreden met hem zijn, hij is niet nieuw daar natuurlijk. En Excelsior is voor een beginnend coach een 'fijne club'. Er zijn nauwelijks verwachtingen, je hebt een jonge ploeg en meestal aardig wat talent (vorig jaar uitgezonderd).
    Nouja, twee seizoenen geleden was Excelsior nog gewoon op het hoogste niveau actief. Nu heeft Tomasson wel geluk dat het vorig jaar een rampseizoen was maar er zullen toch wel degelijk verwachtingen zijn. Ze zullen toch minimaal gewoon mee willen doen om de play-off plaatsen.

  29. #164
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinussz Bekijk bericht
    Nouja, twee seizoenen geleden was Excelsior nog gewoon op het hoogste niveau actief. Nu heeft Tomasson wel geluk dat het vorig jaar een rampseizoen was maar er zullen toch wel degelijk verwachtingen zijn. Ze zullen toch minimaal gewoon mee willen doen om de play-off plaatsen.
    Wie? De spelers zelf? De trainer zelf? Ferry de Haan? Dat maakt toch niet uit... Bij Excelsior heb je nooit de druk van een mokkende achterban omdat de 'echte Excelsior-supporters' in het algemeen hele nette en beschaafde Kralingers zijn. Dan heb ik het niet over de treurige figuren die eigenlijk voor Feyenoord zijn en alleen komen opdagen als Excelsior tegen Sparta of Ajax speelt. Bovendien zijn ze maar met weinig.

  30. #165
    FP Moderators
    Aangemeld
    18 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Wie? De spelers zelf? De trainer zelf? Ferry de Haan? Dat maakt toch niet uit... Bij Excelsior heb je nooit de druk van een mokkende achterban omdat de 'echte Excelsior-supporters' in het algemeen hele nette en beschaafde Kralingers zijn. Dan heb ik het niet over de treurige figuren die eigenlijk voor Feyenoord zijn en alleen komen opdagen als Excelsior tegen Sparta of Ajax speelt. Bovendien zijn ze maar met weinig.
    Ze is de club en haar bestuur, die zullen toch wel gewoon mee willen doen in de Play-Offs, dat is een ploeg als Excelsior toch wel aan haar stand verplicht. Hopelijk weet JDT er wat van te maken.

  31. #166
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinussz Bekijk bericht
    Ze is de club en haar bestuur, die zullen toch wel gewoon mee willen doen in de Play-Offs, dat is een ploeg als Excelsior toch wel aan haar stand verplicht. Hopelijk weet JDT er wat van te maken.
    Excelsior is niks aan haar stand verplicht. Zo'n beetje de laagste begroting, de kleinste supportersschare en het kleinste stadion van die hele competitie. Aan wie zouden ze wat verplicht zijn behalve zichzelf? De druk om te presteren is echt nergens lager dan daar. Ze zijn komend seizoen kwalitatief puur afhankelijk van wat Feyenoord doet. Heeft Feyenoord drie of vier talentjes over die daadwerkelijk kunnen voetballen en stallen ze die bij Excelsior, dan kan Excelsior zoals wel vaker verrassen. Alleen op dit moment hebben ze geen selectie waarvan je veel kunt verwachten. Ze hebben nu geen Slory, Bruins of El Hamdaoui rondlopen hoor. De enige die wat kan/kon is die Manu en volgens mij is het niet gezegd dat die bij Excelsior blijft.

  32. #167
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Excelsior is niks aan haar stand verplicht. Zo'n beetje de laagste begroting, de kleinste supportersschare en het kleinste stadion van die hele competitie. Aan wie zouden ze wat verplicht zijn behalve zichzelf? De druk om te presteren is echt nergens lager dan daar. Ze zijn komend seizoen kwalitatief puur afhankelijk van wat Feyenoord doet. Heeft Feyenoord drie of vier talentjes over die daadwerkelijk kunnen voetballen en stallen ze die bij Excelsior, dan kan Excelsior zoals wel vaker verrassen. Alleen op dit moment hebben ze geen selectie waarvan je veel kunt verwachten. Ze hebben nu geen Slory, Bruins of El Hamdaoui rondlopen hoor. De enige die wat kan/kon is die Manu en volgens mij is het niet gezegd dat die bij Excelsior blijft.
    Manu krijgt in de voorbereiding de kans bij Feyenoord om aan te sluiten. Hij wordt de vervanger van Cissé neem ik aan.

  33. #168
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En laten we eerlijk zijn , Wat Excelsior tot nu toe heeft aangetrokken word je ook niet warm of koud van zeg . Op Lars Veldwijk na lijken het me nou geen echte versterkingen . Las dat Mats Huijgevoort in de belangstelling stond van 2 brabantse jpl clubs , Als ze slim zijn huren ze hem van Feyenoord . Daren Maatsen is naar Schotland toegegaan.

    En nog een gratis tip iemand in Alblasserdam heeft vast nog wel zin om tevoetballen zijn naam Danny Buijs.
    Laatst gewijzigd door spartapiet; 23 juni 2013 om 16:11

  34. #169
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Boy de Jong in het doel is zeker een forse verbetering met wat ze vorig seizoen hadden.

  35. #170
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noordzijde Bekijk bericht
    Boy de Jong in het doel is zeker een forse verbetering met wat ze vorig seizoen hadden.
    Jordy Deckers deed het niet onaardig hoor.

  36. #171
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Jordy Deckers deed het niet onaardig hoor.
    De Jong zie ik als potentiële eerste doelman van Feyenoord, als hij zich tenminste doorontwikkeld.

  37. #172
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Auassar naar Excelsior, Bandjar misschien ook. Alles bij elkaar hebben ze daar een leuk team op de been straks. Blijft knap dat ze dat daar zo vaak voor elkaar krijgen. Vorig jaar een negatieve uitschieter, dit seizoen verwacht ik ze dik in het eerste rijtje.

  38. #173
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Excelsior vangt 3 miljoen voor Lars Veldwijk, hij gaat naar Forrest in de championship.

    Doen ze goed, al is het nog niet helemaal rond.

  39. #174
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Over de hoogte van de transfersom doet Excelsior geen uitspraken, maar Dijkhuizen verwijst de 2,5 miljoen euro die in de Engelse media genoemd wordt naar het rijk der fabelen. 'Was dat bedrag maar waar. Het is veel minder', aldus de trainer van promovendus Excelsior.

    'En het is ook niet zo dat het vertrek van Lars ons enorme mogelijkheden biedt. Het grootste gedeelte van de transfersom gaat naar de forse schuld die Excelsior heeft, een klein gedeelte naar het spelersfonds en nog een deel naar Feyenoord. We kunnen het salaris dat vrijkomt gaan besteden voor een vervanger. Plus nog een beetje extra.'

  40. #175
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zal eerder rond de 5 ton liggen denk ik. Dat is wat Excelsior in de winterstop vroeg aan Roda.

  41. #176
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Lars Veldwijk (22) makes the transition from Excelsior to Nottingham Forest. This confirms coach Marinus Dijkhuizen the opposite Kralingers Voetbal International.

    "Negotiations are at an advanced stage," let Dijkhuizen know. The striker, last season thirty times scored for the Rotterdam club, signing a contract in England for four seasons.

    On the amount of the transfer does not Excelsior statements, but refers Dijkhuizen 2.5 million mentioned in the British media to the realm of fiction. "Was that amount but true. It is much less, "said the coach of Excelsior candidate.

    "And it's not as if the departure of Lars offers us tremendous opportunities. The majority of the transfer fee goes to the substantial debt that Excelsior has a small part to the spelersfonds and another part to Feyenoord. We can pay released going to spend for a replacement. Plus a little extra. "

    Dijkhuizen says Excelsior is close to putting two players. This week he expects white smoke. Veldwijk previously played in the Netherlands for FC Volendam, FC Utrecht, FC Dordrecht. At Nottingham Forest, reaching the second level, he follows in the footsteps of include Pierre van Hooijdonk, John Metgod and Bryan Roy.


    http://www.forestforum.co.uk/showthr...=41289&page=18

    Op het Forest Forum is er ook 'white smoke' over de transfer. Prachtig Dunglish.

  42. #177
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat ze ook vangen voor Lars alles boven de 5 ton is voorhun een enorm bedrag . Hij moet het ook nog maar laten zien op eredivisie niveau , Zeg niet dat hij het niet zou kunnen , Maar het ken ook een soort Voskamp , Tuyp , Boymans worden gewoon een echte eerste divisie spits en daarboven het niet aankunnen. Met een leuk bedrag ken Excelsior zich wel op meerdere plaatsen versterken.

  43. #178
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    5 ton klinkt een stuk reëler dan 2,5-3 mln.

  44. #179
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tom van Weert is als Vervanger aangetrokken door Excelsior komt over van Fc Den Bosch . Altijd een aardige speler gevonden , Alleen ook best blessure gevoelig . Ook dit seizoen weer een lange blessure gehad , Maar talent heeft die zeker.

  45. #180
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Excelsior huurt Gouriye, zal je zien hij bij Excelsior wel aan het scoren komt.

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •