Pagina 11 van 102 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #451
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Ik vind het wel jammer dat de Friezen er uit liggen, maar dan ook meer voor G-Jan Verbeek en de trouwe supporters.
    Een ding is duidelijk :

    DE SITUATIE RONDOM ALVES EN HET NIET ADEQUAAT ANTICIPEREN OP HET VERTREK VAN HANSSON ZIJN DE OORZAKEN VAN DEZE UITSCHAKELING !!

    Ja het is mede daardoor alleen, heerenveen is ook gewoon slordig geweest thuis konne ze ook winne met 5-3 en dan daar met 5-1 verlieze schande

  2. #452
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Foppe de Haan kandidaat-bondscoach Ierland volgen BBC


    Republic job interests Troussier

    Troussier managed Japan in the 2002 World Cup finals
    Former Japan and South Africa coach Philippe Troussier has said that he is interested in succeeding Steve Staunton as Republic of Ireland manager.
    The Football Association of Ireland terminated Staunton's contract on Tuesday and David O'Leary is the early bookies favourite for the job.

    Frenchman Troussier told BBC Sport that the Republic job would represent "an exciting challenge".

    "I'm already thinking about the 2010 World Cup in Africa," added Troussier.

    The 52-year-old guided Japan to the second round of 2002 World Cup finals and was in charge of South Africa at the 1998 finals in France.

    He has been out of football since abruptly stepping down as Morocco boss in January 2006 but the former Olympique Marseille coach is now keen to return to top-flight management.

    I have a lot of managerial experience behind me

    Philippe Troussier

    Troussier went close to landing the Republic job in 2003 prior to Brian Kerr's appointment and the Frenchman told BBC Sport that he is currently mulling over a job offer from an unnamed African Federation.

    "Right now I am open to suggestions. I'm available.


    "I have a lot of managerial experience behind me, more than 200 matches at the highest level and managed at two World Cups."


    The Frenchman has lived in Morocco for the last 15 years and after converting to Islam last year, he and his wife Dominique adopted two local children.

    However, Troussier says that he's now ready to return to football management.

    "Two years in a career is nothing and I am now 52 years old, not too old, not too young and the right age to take on a new challenge.

    606: DEBATE
    Who should replace Staunton?

    "Of course, it's not easy for a federation to decide to take a foreign manager.

    "But I have been living in Morocco for more than 15 years and during that time, I worked in South Africa, Nigeria, Japan and Marseille.

    "It's not a problem to live in Morocco or Paris or London. Ireland's an international country and it's not difficult to move around."

    Troussier has also had spells in charge of Nigeria, the Ivory Coast, Burkina Faso and Qatar as well as several club jobs in his native France.

    Other names being linked with the Republic position include current Finland manager Roy Hodgson, Dutch Under-21 manager Foppe de Haan, ex-Republic striker John Aldridge, Graeme Souness and former Wigan manager Paul Jewell.

  3. #453
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Waarom staat dit in het Heerenveen nieuws topic?

  4. #454
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Waarom staat dit in het Heerenveen nieuws topic?
    Wist niet zo gauw waar ik het anders kwijt moest. Foppe de Haan blijft toch een beetje mister Heerenveen. Vind je niet?
    Verder niets inhoudelijks te melden?

  5. #455
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ik verwacht niet dat hij het doet. vooral niet om dat hij heel graag naar de OS wil. misschien dat hij daarna nog overweegt ergens een baantje te nemen, maar vooralsnog heeft hij aangegeven dat de OS zijn laatste klus is.

  6. #456
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Marcus Berg is gedeeld topscorer in zweden. niet zo boeiend voor ons op zich, maar het gaat mij om die ander: Rasak Omotoyossi. die man heeft mijn hart in de 2 wedstrijden van helsingborg tegen Heerenveen gestolen: sterk, razendsnel, hele goede balcontrole en vooral ook heel erg slim. is hij geen optie voor Heerenveen? desnoods als Alves vertrekt, of anders als buitenspeler ofzo?

  7. #457
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Weet iemand of Alves donderdag tegen ADO speelt in de KNVB beker met Jong Heerenveen??

    Volgens mij wel toch omdat spelers die al in de knvb beker bij die jong Heerenveen hebben gespeeld niet bij het grote heerenveen mogen spelen??

  8. #458
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Weet iemand of Alves donderdag tegen ADO speelt in de KNVB beker met Jong Heerenveen??

    Volgens mij wel toch omdat spelers die al in de knvb beker bij die jong Heerenveen hebben gespeeld niet bij het grote heerenveen mogen spelen??
    hij speelt gewoon mooi bij het 1e mee.

  9. #459
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    In verband met het WK 2018 wil SC Heerenveen haar stadion uitbreiden. Momenteel kunnen hier iets meer dan 26.000 man in, voor de organisatie van een WK is 40.000 een vereiste. Met toegevoegde plekken van officials, media en organisatie zou de capaciteit dan uitkomen op ongeveer 43.000 plaatsen.

    Heerenveen heeft aan gesprekken met de provincie Fryslan en sportstad Heerenveen een positief gevoel overgehouden. De club maakt op de website bekend een dezer dagen een positieve respons te geven aan de KNVB, die Heerenveen had benaderd als een van de mogelijke speelsteden.

    SC Heerenveen heeft met het EK -21 in Nederland afgelopen zomer een positieve ervaring opgedaan en wil dan ook zeker tot de speelsteden behoren mocht het WK aan Nederland worden toegewezen. De uitbreiding met oog op een eventueel WK valt samen met de plannen die Heerenveen al langer bezig hielden, de club onderzoekt al langer de mogelijkheid om het stadion uit te breiden.

    Sinds de bouw in 1994 is het Abe Lenstra Stadion van 14.000 naar 26.000 plaatsen gegaan, desondanks kost het Heerenveen geen moeite om het stadion vol te krijgen. i.v.m. de aanhoudende wachtlijst voor seizoenskaarten zou een verdere uitbreiding dan ook commercieel interessant zijn voor Heerenveen als club om verder te groeien richting de vaderlandse top.

    FrisianPride.nl

  10. #460

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooi dat ze het in ieder geval onderzoeken. Wel leuk trouwens dat er in de plaats Heerenveen slechts 30.000 mensen wonen en we een stadion hebben waar elke 2 weken in een uitverkocht huis ruim 26.000 mensen in zitten en er nu onderzocht wordt of een uitbreiding naar over de 40.000 mogelijk zou zijn. Dit zou betekenen dat er meer mensen naar het stadion komen dan we inwoners hebben. Erg cool!

    Overigens durf ik te betwijfelen of het zover komt, want de huidige fundering was wel bedoeld voor de tweede ring zoals die de laatste jaren gerealiseerd is, maar verder reiken de mogelijkheden niet. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

  11. #461
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Verbeek na dit seizoen weg bij Heerenveen. Toch wel jammer. Goede coach die Heerenveen prima heeft laten presteren.

  12. #462
    Eindhovenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Verbeek vertrekt na dit seizoen'
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 30 november om 13:22

    Gertjan Verbeek zal aan het einde van het seizoen bij SC Heerenveen vertrekken. Dat meldt Voetbal International vrijdagmiddag. Volgens goed ingelichte kringen hebben Heerenveen en Verbeek geen haast om het nieuws naar buiten te brengen. Zo is het ook niet duidelijk welke partij het iniatief heeft genomen om uit elkaar te gaan. Eerder dit seizoen liet Verbeek al weten dat hij niet jarenlang in Heerenveen wilde vertoeven. “Ik wil geen tweede Foppe de Haan worden. Ik wil eruit halen wat erin zit. Ik wil een keer naar het buitenland.”

    Verbeek nam drie jaar geleden de zware erfenis over van De Haan, die hij al acht seizoenen als assistent-trainer diende. Verder was hij ook jarenlang jeugdtrainer bij de Friese ploeg en stond hij op zijn eigen benen bij Heracles Almelo.



    Ben erg benieuwd hoe Heerenveen gaat presteren zonder Verbeek..

  13. #463
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Eindelijk! Verbeek bereikt net iets meer dan Foppe, maar.. KIJKNAARDESELECTIE! Verbeek heeft miljoenen in de selectie zitten! Vorig jaar 10 miljoen, dit seizoen weer 5.. Je mag toch wel hopen dat je dan ook eens een seizoenlang bovenin meedraait, maar nee hoor.. In mijn ogen maakt Verbeek vaak de verkeerde keuzes, en ik ben blij dat we het met een andere trainer gaan proberen

  14. #464
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen is bezig geschiedenis te schrijven. De ploeg van trainer Gertjan Verbeek heeft na vijftien wedstrijden al veertig doelpunten gemaakt. Alleen Ajax toonde zich productiever: De Amsterdammers scoorden 41 maal.


    De voor Heerenveen-begrippen hoge productie is onder meer te danken aan de monsterscore tegen op Heracles Almelo (9-0) en de doelpuntrijke uitbeurten bij Excelsior (2-5) en NAC Breda (1-5). De formatie van Verbeek scoorde 22 van de veertig goals voor eigen publiek en schoot buiten Friesland achttien keer raak.

    Nooit eerder scoorde SC Heerenveen na de eerste vijftien competitiewedstrijden van het seizoen zo vaak als nu. Het vorige record dateerde van de seizoenen 1999/00 en 2005/06, toen de Friezen 29 goals maakten na vijftien duels. Heerenveen eindigde dat seizoen als tweede achter landskampioen PSV.

    Met de huidige tussenstand van veertig treffers lijkt Heerenveen op weg naar het productiefste seizoen in de Eredivisie-historie. De meeste Friese treffers in één jaargang vielen tot nu toe in 1995/96, toen de teller op 66 stopte.
    Maar, zonder Alves zijn we niks!

  15. #465

    Aangemeld
    26 januari 2006
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    we moeten wel op zoek naar een nieuwe trainer.
    Verbeek zijn contract wordt niet verlengt.

  16. #466
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KeeperToob Bekijk bericht
    we moeten wel op zoek naar een nieuwe trainer.
    Verbeek zijn contract wordt niet verlengt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voetbalprimeur.nl
    Gertjan Verbeek vertrekt aan het einde van het seizoen bij sc Heerenveen. De oefenmeester beschikt over een aflopend contract en de club wil die verbintenis niet verlengen.

    "Ik ben niet teleurgesteld", zo reageert Verbeek. "Ik weet dat het contract afliep; je houdt er dus al rekening mee. De club moet denken aan het clubbelang, de directie heeft recht op een eigen denkwijze. Daar kan ik wel begrip voor opbrengen, al had ik hier nog graag twee jaar willen werken. Ik heb me hier vier jaar goed kunnen ontwikkelen. Het was hier prima werken."

    Verbeek is sinds juli 2004 in dienst van Heerenveen. De coach volgde toen Foppe de Haan op, die negentien jaar aan de club verbonden was.
    Ik vind dit een domme zet van Heerenveen aangezien er niet veel betere coach' zijn die naar Heerenveen willen komen. Verbeek heeft elk jaar de EUFA Cup gehaald en heeft het dus gewoon goed gedaan in Heerenveen. Ik vraag me af wie Heerenveen wil als vervanger. Co Adriaanse misschien?

  17. #467
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Ik vind dit een domme zet van Heerenveen aangezien er niet veel betere coach' zijn die naar Heerenveen willen komen. Verbeek heeft elk jaar de EUFA Cup gehaald en heeft het dus gewoon goed gedaan in Heerenveen. Ik vraag me af wie Heerenveen wil als vervanger. Co Adriaanse misschien?
    je zegt dit: "Ik vind dit een domme zet van Heerenveen aangezien er niet veel betere coach' zijn die naar Heerenveen willen komen." maar ondertussen denk je dat Co Adriaanse wel iets voor Heerenveen is? volgens mij is die beste man nog een net wat betere trainer dan Verbeek. en die kan hoogstwaarschijnlijk nog wel ergens wat meer geld verdienen. waarom zou hij voor ons kiezen? en ik denk dat er wel degelijk gelijkwaardige/betere trainers zijn die hier heen willen komen. maar ik moet zeggen dat ik hety toch wel jammer vind, sympathieke vent goede resultaten in mijn ogen. maar een frisse wind is ook niet verkeerd soms.

  18. #468
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    je zegt dit: "Ik vind dit een domme zet van Heerenveen aangezien er niet veel betere coach' zijn die naar Heerenveen willen komen." maar ondertussen denk je dat Co Adriaanse wel iets voor Heerenveen is? volgens mij is die beste man nog een net wat betere trainer dan Verbeek. en die kan hoogstwaarschijnlijk nog wel ergens wat meer geld verdienen. waarom zou hij voor ons kiezen? en ik denk dat er wel degelijk gelijkwaardige/betere trainers zijn die hier heen willen komen. maar ik moet zeggen dat ik hety toch wel jammer vind, sympathieke vent goede resultaten in mijn ogen. maar een frisse wind is ook niet verkeerd soms.
    Hehe een verdraaid ernstig riekende wind, is ook best ok op zijn tijd!

  19. #469

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dubbel gevoel. Ben wel een voorstander van een nieuwe trainer, omdat de echte kracht bij Henk Herder licht van het tweede en de andere jeugdcoaches. Die maakt de jongens echt beter.

    Jammer vind ik het dat het relatief vroeg komt in het seizoen en we juist nu zo goed bezig zijn. De vraag voor mij is dan ook of Heerenveen kan doorgaan met de goede prestaties van dit seizoen en een keer echt top-3 kan eindigen.

  20. #470
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Dubbel gevoel. Ben wel een voorstander van een nieuwe trainer, omdat de echte kracht bij Henk Herder licht van het tweede en de andere jeugdcoaches. Die maakt de jongens echt beter.

    Jammer vind ik het dat het relatief vroeg komt in het seizoen en we juist nu zo goed bezig zijn. De vraag voor mij is dan ook of Heerenveen kan doorgaan met de goede prestaties van dit seizoen en een keer echt top-3 kan eindigen.
    Het kan ook positief uitwerken.. Na Foppe zijn vertrek aankondigde verliep het resterende seizoen ook zonder problemen.. Misschien wel een extra motivatie om in 'zijn' laatste seizoen nog een grote prestatie neer te zetten

  21. #471
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zomer kan in winterstop naar Friesland
    27/12/2007 08:24

    SC Heerenveen heeft zijn oog laten vallen op Ramon Zomer. FC Twente is onder voorwaarden bereid de verdediger te laten gaan.

    Volgens het Algemeen Dagblad wil FC Twente meewerken aan een transfer van Zomer in januari als de Enschedese club erin slaagt een nieuwe centrale verdediger aan te trekken.

    Zomer (24) is bij FC Twente zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Edson Braafheid. Trainer Fred Rutten deed dit Eredivisie-seizoen maar vijf keer een beroep op de verdediger, die bij de Tukkers nog een contract heeft tot medio 2010.

    Naast SC Heerenveen, dat al eerder een oogje had laten vallen op Zomer, hebben NAC Breda, Sparta Rotterdam, NEC en De Graafschap belangstelling voor de voormalig jeugdinternational.


    Ramon Zomer heeft pas dit jaar zijn contract bij FC Twente verlengt (zie onder). Hij is eigenlijk te goed voor de bank en is volgens mij een aanwinst voor elke subtopper in Nederland. Hij heeft gewoon domme pech dat Edson Braafheid zich op "zijn" plek stormachtig ontwikkeld en zelfs al in verband wordt gebracht met het nederlands elftal. De pluspunten van Zomer zijn z'n fysieke kracht en zijn kopkracht. Hij is (was) daarmee een rots in de branding van FC Twente. Zijn minpuntje is zijn gebrek aan pure snelheid. Op dit punt heeft hij de slag met Braafheid verloren, want het huidige spel van Twente geeft veel ruimte weg achter de linies en dan zijn snelle verdedigers heel belangrijk. Ik denk dat hij voor Heerenveen van grote waarde kan zijn.


    Zomer en Twente gaan langer met elkaar door
    21/05/2007 00:00

    FC Twente heeft het contract van Ramon Zomer opengebroken. De centrale verdediger ligt nu tot medio 2010 vast.

    'Ik ben erg blij dat ik heb kunnen bijtekenen', zegt de verdediger op de website van FC Twente. 'Ik voel me goed bij de club en heb het gevoel dat ik me hier kan ontwikkelen.'

    Ook trainer en technisch manager Fred Rutten was in zijn nopjes met de nieuwe verbintenis voor zijn centrale verdediger. 'We hebben wederom een speler voor langere tijd aan FC Twente kunnen binden. Ik ben erg blij dat Ramon de keuze voor de komende jaren voor FC Twente heeft gemaakt.'

    Zomer is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. De 24-jarige verdediger heeft zijn vijfde seizoen in de Enschedese hoofdmacht achter de rug.

  22. #472
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Liever niet hij is te slecht voor twente, en dan zou hij er bij ons wel in moeten staan :S, en in de zomer wou hij ook al niet kome. Van mij hoeft het niet!

  23. #473
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Denk niet dat hij beter is dan Dingsdag. Maar het is wel een goede voetballer. Jammer dat hij bij Twente zijn plaats verloren heeft.

  24. #474
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Liever niet hij is te slecht voor twente, en dan zou hij er bij ons wel in moeten staan :S, en in de zomer wou hij ook al niet kome. Van mij hoeft het niet!
    Het is en blijft een prima verdediger..
    We zitten constant te zeuren dat het probleem zich in de verdediging voordoet. Nu wil de club eens versterkingen halen, is het weer niet goed..
    Zomer is altijd een prima verdediger geweest, en dat hij nu niet speelt mag je hem niet op afrekenen. Blijft dezelfde (goede) verdediger van toen.

    Ik zie hem iig graag komen

  25. #475
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Het is en blijft een prima verdediger..
    We zitten constant te zeuren dat het probleem zich in de verdediging voordoet. Nu wil de club eens versterkingen halen, is het weer niet goed..
    Zomer is altijd een prima verdediger geweest, en dat hij nu niet speelt mag je hem niet op afrekenen. Blijft dezelfde (goede) verdediger van toen.

    Ik zie hem iig graag komen
    Zomer is inderdaad een erg sterke verdediger, schrikt nergens voor terug en het is in elk geval een betere oplossing dan Breuer, die ik altijd maar een beetje onzeker vind overkomen.

    Zomer zou een gouden greep zijn, bovendien is hij erg kopsterk en erg rustig, hij straalt veel vertrouwen uit, en dat is wat de laatste linie toch een beetje ontbeert sinds Hanssons vertrek.

  26. #476
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Breuer? Breuer is juist een prima verdediger. Juist ook niet onzeker, maar gewoon dat duel aan gaan. Nee meer dan Drost, dat is een schijtbak

  27. #477
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Breuer? Breuer is juist een prima verdediger. Juist ook niet onzeker, maar gewoon dat duel aan gaan. Nee meer dan Drost, dat is een schijtbak
    Ja breuer durft tenminste iemand een flinke schop te verkopen

    ´´de bal viel tussen hem in mij in´´

  28. #478
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Ja breuer durft tenminste iemand een flinke schop te verkopen

    ´´de bal viel tussen hem in mij in´´
    Als je goed had gekeken dan wist je dat dat ook gewoon zo was
    Hij kwam lomp in ja. Maar hij ging wel voor de bal, Lamah propte zijn reet er daarna tussen.. Blijft het een terrechte rode kaart, maar oke..

  29. #479
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Als je goed had gekeken dan wist je dat dat ook gewoon zo was
    Hij kwam lomp in ja. Maar hij ging wel voor de bal, Lamah propte zijn reet er daarna tussen.. Blijft het een terrechte rode kaart, maar oke..
    de bal ging naar de borst van lamah:23:

  30. #480
    Brasileiro's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2007
    Berichten
    53
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik ben behoorlijk gecharmeerd van Paulo Henrique. Komt van Atletico Mineiro, prachtige club met een goede jeugdopleiding.

  31. #481

    Aangemeld
    27 april 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Zomer kan in winterstop naar Friesland
    27/12/2007 08:24

    SC Heerenveen heeft zijn oog laten vallen op Ramon Zomer. FC Twente is onder voorwaarden bereid de verdediger te laten gaan.

    Volgens het Algemeen Dagblad wil FC Twente meewerken aan een transfer van Zomer in januari als de Enschedese club erin slaagt een nieuwe centrale verdediger aan te trekken.

    Zomer (24) is bij FC Twente zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Edson Braafheid. Trainer Fred Rutten deed dit Eredivisie-seizoen maar vijf keer een beroep op de verdediger, die bij de Tukkers nog een contract heeft tot medio 2010.

    Naast SC Heerenveen, dat al eerder een oogje had laten vallen op Zomer, hebben NAC Breda, Sparta Rotterdam, NEC en De Graafschap belangstelling voor de voormalig jeugdinternational.


    Ramon Zomer heeft pas dit jaar zijn contract bij FC Twente verlengt (zie onder). Hij is eigenlijk te goed voor de bank en is volgens mij een aanwinst voor elke subtopper in Nederland. Hij heeft gewoon domme pech dat Edson Braafheid zich op "zijn" plek stormachtig ontwikkeld en zelfs al in verband wordt gebracht met het nederlands elftal. De pluspunten van Zomer zijn z'n fysieke kracht en zijn kopkracht. Hij is (was) daarmee een rots in de branding van FC Twente. Zijn minpuntje is zijn gebrek aan pure snelheid. Op dit punt heeft hij de slag met Braafheid verloren, want het huidige spel van Twente geeft veel ruimte weg achter de linies en dan zijn snelle verdedigers heel belangrijk. Ik denk dat hij voor Heerenveen van grote waarde kan zijn.


    Zomer en Twente gaan langer met elkaar door
    21/05/2007 00:00

    FC Twente heeft het contract van Ramon Zomer opengebroken. De centrale verdediger ligt nu tot medio 2010 vast.

    'Ik ben erg blij dat ik heb kunnen bijtekenen', zegt de verdediger op de website van FC Twente. 'Ik voel me goed bij de club en heb het gevoel dat ik me hier kan ontwikkelen.'

    Ook trainer en technisch manager Fred Rutten was in zijn nopjes met de nieuwe verbintenis voor zijn centrale verdediger. 'We hebben wederom een speler voor langere tijd aan FC Twente kunnen binden. Ik ben erg blij dat Ramon de keuze voor de komende jaren voor FC Twente heeft gemaakt.'

    Zomer is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. De 24-jarige verdediger heeft zijn vijfde seizoen in de Enschedese hoofdmacht achter de rug.

    zomer kost dan wel iets meer dan in de zomer

  32. #482
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Denk het niet
    Zomer is op dit moment niets meer dan een waardige maar vooral dure wissel

  33. #483
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    de bal ging naar de borst van lamah:23:
    Ja dus? Ik zeg niet dat hij op zijn reet komt, maar dat hij zijn reet tussen de bal en Breuer steekt

    Je kan Breuer alleen verwijten dat hij als een gek inkomt, maar over opzet mag je niet spreken

  34. #484
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Breuer 2 duels geschorst

    Bewijst maar weer hoe triest men omging met Alves
    Dit is niet Breuer's eerste rode kaart en het was een evenharde overtreding als Alves
    Alves pakt in anderhalf jaar geen enkele kaart, en krijgt gelijk 4 wedstrijden

    KNVB met haar praktijkjes

  35. #485
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik heb in de VI van deze week net een interview achtig iets met Arend Roorda gelezen; snappen de Heerenveen fans nu waarom mensen jullie provincie niet zo zien zitten? Wat een Friesland propaganda zeg, blergh.

  36. #486
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik heb in de VI van deze week net een interview achtig iets met Arend Roorda gelezen; snappen de Heerenveen fans nu waarom mensen jullie provincie niet zo zien zitten? Wat een Friesland propagando zeg, blergh.

    Ik werd na 2 alinea's lezen al onpasselijk Jos.

    Toen ik las dat hij een Gloryhunter was, ben ik gekapt met lezen
    Roorda is zoals ik het lees nog aan het puberen, dus ja hij weet zichzelf nog weinig houding te geven.


    Fries is cool, Fries is hip. Fries is Doutzen Kroes en Geert Arend Roorda. Fries is emotie. Fries mag.
    OENTSJERK - “Praat mar Frysk, jong en âld, grut en lyts.” Met die boodschap ging gistermiddag de promotiecampagne voor de Friese taal ‘Praat mar Frysk’ officieel van start in Oentsjerk.

  37. #487
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik heb in de VI van deze week net een interview achtig iets met Arend Roorda gelezen; snappen de Heerenveen fans nu waarom mensen jullie provincie niet zo zien zitten? Wat een Friesland propaganda zeg, blergh.
    Vind je het gek?
    Voor het eerst sinds lange tijd een groot Fries talent.. Bij een talent wat uit Amsterdam komt doe je zoiets niet, maar nu is het wel even speciaal omdat er normaal gesproken weinig talent uit de provincie komt..
    Is overigens met die 2 talenten van Twente ook zo. Heel verhaal over de stad Enschede enzo, is dus precies hetzelfde, alleen bij Friesland vind iedereen het opeens een ramp..

  38. #488
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    [quote=Ane Lenstra;760700]Vind je het gek?
    Voor het eerst sinds lange tijd een groot Fries talent.. Bij een talent wat uit Amsterdam komt doe je zoiets niet, maar nu is het wel even speciaal omdat er normaal gesproken weinig talent uit de provincie komt..
    quote]


    Ben ik wel met je eens.
    En Friesland komt weinig behalve met Yp Kramer in het nieuws. Op zich
    kan het doorbreken van Roorda een stimulans zijn voor het jeugdvoetbal en komen er wellicht meer talenten door .

  39. #489
    Chief
    Guest

    Standaard

    Heb niks tegen Roorda hoor, maar quotes als (Ik heb ze even overgetypt uit de VI):

    Ik voel me meer Friesland Nederlander.
    Hoe groot mijn succes ook wordt, ik blijf altijd de Fries uit Noardbargum.
    Maar 1 ding is zeker, we hebben een mooie taal. En dus neuriet of zingt Roorda voor elk thuisduel van SC Heerenveen het Friese volkslied mee. Net als duizenden supporters en trainer Verbeek. Het is een cultureel erfgoed en ik kan er helemaal niet tegen als mensen er spottend over doen.
    Uiteindelijk moeten we in Friesland gewoon een keer landskampioen worden. Als je ziet hoe deze sport hier leeft, dan zijn we gewoon DE voetbalprovinvie van Nederland.
    Het gaat misschien te ver deze club de nationale ploeg van Friesland te noemen maar wij zijn zeker het uithangsbord van de provincie.
    Ik ben er, als kind van de streek, trots op om er deel van uit te maken.
    Dit soort kreten doen mij geloven dat hij geinterviewd is door de EO of de Progaganda Partij Friesland ofiets dergelijks :*

  40. #490
    RIP Paul Raven 1961-2007 Carlos Roa's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 november 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    53
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dit soort kreten doen mij geloven dat hij geinterviewd is door de EO of de Progaganda Partij Friesland ofiets dergelijks :*

    Allemachtig Jos, had je toch een paar niveau's hoger ingeschat. Vervang Friesland door Ajax en jij had het allemaal prima gevonden. Beetje selectieve verontwaardiging van jouw kant.

    Zoals Roorda nu spreekt, praten de meeste Ajacieden al sinds 1900. Daar heb ik je nog nooit over gehoord. Die jongen is gewoon trots op zijn roots, mag het? Ik nodig je uit om deze zomer met met het Skutsjesilen, kaatsen en fierljeppen te bezoek, kun je zien hoe sport hier beleefd wordt. :welcomeani:

  41. #491
    Chief
    Guest

    Standaard

    Niks tegen de provincie Friesland hoor, maar ik vind die overbodige propaganda zo onnodig. Het ging meer over Friesland dan over hem onderhand.

  42. #492
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Heb niks tegen Roorda hoor, maar quotes als (Ik heb ze even overgetypt uit de VI):

    Dit soort kreten doen mij geloven dat hij geinterviewd is door de EO of de Progaganda Partij Friesland ofiets dergelijks :*
    Valt me nog mee.. Uit je woorden had ik het erger verwacht..
    De media werkt nu eenmaal op deze manier.. En dat de VI daar vragen over stelt, kun je hem (en de andere Friezen) niet over aanspreken..

  43. #493
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sparta wil Broerse en Drost
    Om Eredivisie-voetbal ook voor komend seizoen vast te stellen, heeft Sparta twee versterkingen op het oog. Joost Broerse en Henrico Drost zouden de Rotterdammers in de strijd om degradatie moeten helpen.

    Eerder gaf trainer Foeke Booy al aan dat hij in de winterstop enkele spelers bij zijn selectie wil halen. "Maar de transfermarkt is open tot eind januari", zegt hij in het AD. "We zullen heel scherp moeten kijken welke spelers er straks haalbaar zijn."

    Drost (foto) werd afgelopen seizoen nog verhuurd aan Excelsior. Dit seizoen kan de verdediger van sc Heerenveen mede vanwege blessures en schorsingen echter rekenen op een flink aantal speelminuten.

    FC Utrecht-middenvelder Broerse heeft in november te horen gekregen dat zijn aflopende contract niet zal worden verlengd. De club van trainer Willem van Hanegem zal daardoor wellicht wel willen meewerken aan een vertrek.

  44. #494
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Henrico Drost komt toch niet. Er hoeft maar 1 centrale verdediger uit te vallen en Drost is nodig. NAC en Excelsior wouden Henrico ook al (huren) maar daar mocht hij ook al niet heen

    Kunnen ze zich beter richten op Jeroen Drost, die is 4e voor de positie van linksback

  45. #495
    Limburgse trots Jol's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Alves werelds scherpste schutter


    Je mag hem of je mag hem niet, maar de kwaliteiten van Afonso Alves ontkennen is simpelweg onmogelijk. De spits van SC Heerenveen was vorig jaar niet alleen de beste schutter in de Eredivisie, maar hij was zelfs topschutter van de hele wereld. Dat berekende de IIFHS.

    De IFFHS stelde een ranglijst samen door de doelpuntenmakers van de zestig belangrijkste competities ter wereld met elkaar te vergelijken. Met 34 treffers in 2007 kwam Alves als beste uit de bus. Eduardo da Silva (Arsenal) werd tweede, met evenveel doelpunten als Alves. De Kroaat had echter een een wedstrijd meer nodig om tot dit aantal te komen.

    Ruud van Nistelrooy is de beste Nederlander. De spits van Real Madrid wordt op de elfde plek teruggevonden, met 25 doelpunten. Danny Koevermans staat een plekje onder Van the Man met 22 treffers. Klaas-Jan Huntelaar (29e) complementeert de Nederlandse top drie. De spits van Ajax maakte in 2007 21 goals

Pagina 11 van 102 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •