Pagina 13 van 102 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #541
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Mm oke.. Zou ook kunnen dat men hem als assistent willen, en al rond zijn met Co, Martin of Guus (of die Noorse coach)
    En jij denkt echt dat Jol, Adriaanse of Hiddink naar Heerenveen zullen komen?

  2. #542
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    En jij denkt echt dat Jol, Adriaanse of Hiddink naar Heerenveen zullen komen?
    Ik ben er van overtuigd dat Hiddink, Jol en Adriaanse met een mooi salaris graag bij Heerenveen aan de slag willen

    Heerenveen is nu geen nietzeggende incidentele subtopper meer. Heerenveen is een constante subtopper die met 20 miljoen voor Alves een echte bedreiging vormt voor de top3. Als Heerenveen bijna 20 miljoen voor Alves krijgt, kun je er vanuit gaan dat de salarisposten omhoog gaan om betere spelers en trainers te halen.

  3. #543
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik ben er van overtuigd dat Hiddink, Jol en Adriaanse met een mooi salaris graag bij Heerenveen aan de slag willen

    Heerenveen is nu geen nietzeggende incidentele subtopper meer. Heerenveen is een constante subtopper die met 20 miljoen voor Alves een echte bedreiging vormt voor de top3. Als Heerenveen bijna 20 miljoen voor Alves krijgt, kun je er vanuit gaan dat de salarisposten omhoog gaan om betere spelers en trainers te halen.
    Hiddink komt sowieso niet. Die verdient onwijs veel in Rusland, en heeft onder andere Ajax en het Nederlands elftal al afgewezen.

    Co Adriaanse gaat waarschijnlijk naar HSV, Oranje, AZ of Ajax.

    Martin Jol zou wellicht wel een optie zijn, hoewel het me toch erg zou verbazen als hij bij H'veen aan de slag gaat.

  4. #544
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hiddink is inderdaad lastig, maar zeker niet onhaalbaar
    Co Adriaanse kán naar HSV, Ajax wil hem niet, AZ heeft vooralsnog van Gaal en Nederlands elftal zal wel met meerdere bezig zijn, dus hoe groot is de kans dat hij daar heen gaat?
    Overigens denk ik ook dat hij na 3 jaar AZ niet op een terugkeer zit te wachten. Hij heeft zelf al aangegeven dat hij niet graag lang bij een club blijft, en binnen een bepaalde tijd alweer terug wil keren..

    Jol is denk ik een overschatte trainer.. Heeft eigenlijk alleen de Spurs laten voetballen, maar voor de rest zal het nog steeds die nuchtere man zijn die graag bij Heerenveen wil coachen..

  5. #545
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Hiddink is inderdaad lastig, maar zeker niet onhaalbaar
    Co Adriaanse kán naar HSV, Ajax wil hem niet, AZ heeft vooralsnog van Gaal en Nederlands elftal zal wel met meerdere bezig zijn, dus hoe groot is de kans dat hij daar heen gaat?
    Overigens denk ik ook dat hij na 3 jaar AZ niet op een terugkeer zit te wachten. Hij heeft zelf al aangegeven dat hij niet graag lang bij een club blijft, en binnen een bepaalde tijd alweer terug wil keren..

    Jol is denk ik een overschatte trainer.. Heeft eigenlijk alleen de Spurs laten voetballen, maar voor de rest zal het nog steeds die nuchtere man zijn die graag bij Heerenveen wil coachen..
    Hiddink is onhaalbaar voor een club als Heerenveen. Zelfs Ajax of zelfs Chelsea wil hij niet heen. En ja, die 'overschatte' Jol kan bijna overal aan de bak, en is zijn financiele kwestie met The Spurs al afgehandeld?

  6. #546
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Die is er nooit geweest
    Enige probleem was dat hij binnen een half jaar niet naar andere clubs uit het premiership mocht

    En Hiddink heeft niet bijgetekend bij Rusland, zoals velen beweren
    Hiddink is een goede vriend van Riemer en co
    Hiddink vind Heerenveen een mooie club

    Dus ik vind hem wél haalbaar

  7. #547
    grunn's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 januari 2008
    Locatie
    7-huizen
    Leeftijd
    44
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    hiddink komt komt nooit bij heerenveen.
    hij is onbetaalbaar voor de 2e club uit het noorden.
    ook al leek me het wel mooi dat hij in het noorden komt maar dat zie ik niet zitten.
    hij kan heerenveen wel mooi vinden maar het gaat ook weer om dat stomme geld.
    helaas voor je dromen ane

  8. #548
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hiddink is juist wel betaalbaar
    Maar of hij zelf ook wil, dát is de vraag

  9. #549
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grunn Bekijk bericht
    hiddink komt komt nooit bij heerenveen.
    hij is onbetaalbaar voor de 2e club uit het noorden.
    ook al leek me het wel mooi dat hij in het noorden komt maar dat zie ik niet zitten.
    hij kan heerenveen wel mooi vinden maar het gaat ook weer om dat stomme geld.
    helaas voor je dromen ane
    ik denk idd dat Hiddink niet nu al komt, in de toekomst is dit echter zeker een optie. ik vermoed alleen dat hiddink toch woor het WK zal gaan met Rusland. tenzij het EK een flop wordt.

    trouwens...zevenhuizen? place to be

  10. #550
    grunn's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 januari 2008
    Locatie
    7-huizen
    Leeftijd
    44
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    ik denk idd dat Hiddink niet nu al komt, in de toekomst is dit echter zeker een optie. ik vermoed alleen dat hiddink toch woor het WK zal gaan met Rusland. tenzij het EK een flop wordt.

    trouwens...zevenhuizen? place to be

    ja vlak bij roon

  11. #551
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grunn Bekijk bericht
    ja vlak bij roon
    ik bedoel maar. Pruim! haha.

    Arbitragecommissie wil bewijzen zien van Alves

    Alves zegt dat hij tijdens de onderhandelingen met AZ een voorbehoud maakte: zijn advocaat moest ook nog tekenen. AZ weet van dat voorbehoud niets en de arbitragecommissie stelt in een tussentijds vonnis dat Alves dat dan maar moet bewijzen. Hij krijgt daarom vier weken de tijd om met getuigen te komen en daarna mag AZ nog met een tegenonderzoek aan de slag...

    Daardoor is het in ieder geval duidelijk dat er deze transferperiode geen uitspraak meer komt. sc Heerenveen onderhandelt nog steeds met Middlesbrough over een transfer naar Engeland. Mocht de club het standpunt hebben dat er een uitspraak moet zijn voordat een verkoop plaatsvindt, dan zitten we in ieder geval de rest van dit seizoen aan deze joker vast. Alle partijen hebben echter nog tot donderdagavond middernacht de tijd om de zaak onderling te schikken.

    abelenstra.com

  12. #552
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Transfer Prager vindt toch geen doorgang
    Thomas Prager leek op weg naar Racing Santander, maar zijn huidige werkgever sc Heerenveen wil hem toch niet laten gaan. Volgens VI ving ook rivaal FC Groningen bot.

    Prager zag een transfer wel zitten, omdat hij in Friesland weinig speeltijd krijgt. Met het oog op het naderende Europees kampioenschap in eigen land, lijkt die speeltijd echter wel belangrijk te zijn. "Je weet nooit wat er nog kan gebeuren, maar het lijkt erop dat ze me niet kwijtwillen. Ze zeggen dat ze me nog nodig hebben."

    De defensief ingestelde middenvelder snapt wel dat een transfer naar Groningen niet tot de mogelijkheden behoort. "Groningen is onze rivaal, zoals in Oostenrijk Austria en Rapid tegenover elkaar staan. Ik had er geen problemen mee gehad. Maar het had wat turbulentie veroorzaakt als ik naar Groningen was vertrokken", aldus Prager tegenover het Oostenrijkse Sport1.
    Wellicht dat er vandaag nog iemand plotseling een vervanger nodig heeft, en daar wel 5 miljoen of meer voor wil geven

  13. #553
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Wetzel is absoluut geen verbetering ten opzichte van Verbeek, dus die komt niet
    Daar kan elke boerenlul met redelijk verstand bij logisch nadenken op komen, Johan Derksen dus
    Haha, die Ane...
    Onze insidert die alles schijnt te weten...
    Je zit er weer volledig naast kerel!

  14. #554
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zo toe maar weer, en dat zonder te schelden? Knap hoor! Cursus voor gehad?

    Jij hebt altijd makkelijk praten. Je zoekt een voorspelling van een week terug op, die nu niet meer actueel is, en gaat daar nog eens op reageren

    Verder is er nog niks aan de hand. Wetzel hebben ze navraag naar gedaan, hoe zijn contract in elkaar zat. Waarschijnlijk zullen ze dat met alle, misschien wel, 20 kandidaten doen die op het lijstje staan. Is handig voor het overzicht, snap je? Je moet toch wat achter de hand hebben he, als je bepaalde trainers NIET kan halen die je wel graag wilt.

    Maar goed, daar hebben jullie geen last van. Jullie shoppen gewoon bij Groningen, en dan is iedereen wel weer tevreden.

  15. #555
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Zo toe maar weer, en dat zonder te schelden? Knap hoor! Cursus voor gehad?

    Jij hebt altijd makkelijk praten. Je zoekt een voorspelling van een week terug op, die nu niet meer actueel is, en gaat daar nog eens op reageren
    Toevallig viel mijn oog erop, klikte de verkeerde thread aan...
    En een voorspelling?
    Je brengt het als een feit...
    Sterker, je begint zelfs over boerenlullen met gezond verstand die zouden moeten weten dat dit totale onzin is...
    Dus wat nou voorspelling?

  16. #556
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Toevallig viel mijn oog erop, klikte de verkeerde thread aan...
    En een voorspelling?
    Je brengt het als een feit...
    Sterker, je begint zelfs over boerenlullen met gezond verstand die zouden moeten weten dat dit totale onzin is...
    Dus wat nou voorspelling?
    Ja tuurlijk joh, verkeerde thread. Maar ondertussen wel constant weer terugkomen en weer reageren. Nee joh, maak jezelf nog geloofwaardiger!

    Dat jij het verkeerd begrijpt, zal mij een worst zijn
    Het feit blijft er dat Wetzel niet nummer 1 op het lijstje is, en nummer 2 en 3 ook wel op zijn buik kan schrijven
    Puur het feit dat er navraag is gedaan naar de status van zijn contract, betekend niet dat Heerenveen daadwerkelijk hem wil halen

    Maar goed, waarom zou ik er nog op reageren
    Je weet het zelf toch altijd beter

    Ik heb dus geen zin om verder te gaan discuseren met jou, heb betere dingen te doen

  17. #557
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ja tuurlijk joh, verkeerde thread. Maar ondertussen wel constant weer terugkomen en weer reageren. Nee joh, maak jezelf nog geloofwaardiger!

    Dat jij het verkeerd begrijpt, zal mij een worst zijn
    Het feit blijft er dat Wetzel niet nummer 1 op het lijstje is, en nummer 2 en 3 ook wel op zijn buik kan schrijven
    Puur het feit dat er navraag is gedaan naar de status van zijn contract, betekend niet dat Heerenveen daadwerkelijk hem wil halen

    Maar goed, waarom zou ik er nog op reageren
    Je weet het zelf toch altijd beter

    Ik heb dus geen zin om verder te gaan discuseren met jou, heb betere dingen te doen
    Gast, je lult je zo vast als een huis...
    Heerenveen neemt geen contact op met Wetzel omdat ze zo begaan zijn met de trainers van VVV, maar omdat ze interesse in hem hebben...
    En volgens jou zou iedere boerenlul met gezond verstand moeten weten dat Heerenveen totaal geen interesse in Wetzel heeft...
    Kortom, jij bent een boerenlul zonder gezond verstand...

  18. #558
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen haalt Tsjech Svec naar Friesland
    31 januari 2008
    Heerenveen heeft zich versterkt met de 20-jarige Tsjech Michal Svec van Slavia Praag. De jeugdinternational is een rechtsbenige allrounder die zowel in de defensie als op het middenveld uit de voeten kan. Michal Svec debuteerde op zestienjarige leeftijd in de hoofdmacht van Slavia Praag, de club die in augustus vorig jaar Ajax uitschakelde in de voorronde van de Champions League. Svec tekende voor 4,5 jaar in Friesland. Hij is de eerste Tsjech in Friese dienst.

    Later meer

    (officiele site)

  19. #559
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Afonso Alves vertrekt naar Middlesbrough

    Afonso Alves vertrekt naar Engeland. Heerenveen en Middlesbrough zijn vanavond tot overeenstemming gekomen over de overgang van Afonso Alves naar de huidige nummer dertien van de Engelse Premiership. Alves tekende bij Middlesbrough een contract voor 4,5 jaar.

    Middlesbrough slaagde er vanmiddag in de werkvergunning voor Alves rond te krijgen. Daarmee werd de laatste horde genomen voor de overgang van de spits naar de Engelse Premiership. Afonso Alves kwam in de zomer van 2006 over van het Zweedse Malmö FF naar Friesland. De spits groeide in zijn eerste jaar in Nederland uit tot een ware sensatie.

    Alves werd met 34 doelpunten topscorer van Nederland en eindigde op de ranglijst van Europees topscorer als tweede achter de Italiaan Franceso Totti. De Braziliaanse international werd bovendien uitgeroepen tot beste speler van de eredivisie.

    Dit seizoen kwam hij slechts negen maal in actie voor Heerenveen, maar toch slaagde de aanvaller er in elf maal te scoren. Alves scoorde in het thuisduel tegen Heracles Almelo, dat in een 9-0 overwinning voor de Friezen eindigde, maar liefst zeven maal en vestigde daarmee een nieuw Nederlands doelpuntenrecord.

    Voor welk bedrag Alves naar Engeland verhuist, maakte de directie van sc Heerenveen niet bekend, maar dat met de verkoop van de Braziliaanse aanvaller een voor de Friese club recordbedrag gemoeid is, staat vast.

  20. #560
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Even nog speciaal voor Momus, een stukje uit de Leeuwarder Courant

    14.12 uur. Het is oorverdovend stil. Kuiper neemt de gelegenheid te baat om te melden dat zijn club tijdens de transfer van Alves van Malmö naar Heerenveen altijd een FIFA-makelaar bij de besprekingen heeft gehad. ,,Had AZ ook moeten doen.’’ Hij wil ook wat zeggen over André Wetzel. De trainer van VVV heeft verklaard dat hij door een ‘hooggeplaatst persoon van Heerenveen’ is gebeld, eventueel om Gertjan Verbeek op te volgen. ,,Mij is niet bekend dat er iemand van ons met hem gebeld heeft.’’

  21. #561
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Die Alves is eindelijk opgerot met z'n boevenkop.

  22. #562
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Waarom succestrainer weg moet bij Heerenveen
    Robèrt Misset
    gepubliceerd op 05 februari 2008 02:46, bijgewerkt op 5 februari 2008 08:41

    Het ene contract bij Heerenveen is het andere niet. Tot veler verrassing – niet in de laatste plaats bij de coach zelf – maakte de directie in december bekend dat het contract met Gert-Jan Verbeek niet werd verlengd. Toch speelt Heerenveen misschien wel het leukste voetbal in de eredivisie.

    Had directeur Yme Kuiper na de wervelende show tegen Vitesse al spijt van zijn beslissing om met Verbeek te breken? ‘Het is juist geweldig dat Heerenveen met Verbeek zo goed presteert’, aldus Kuiper. ‘Je neemt zo’n beslissing niet op basis van enkele wedstrijden. Wij vonden het tijd om na vier jaar iemand anders voor de groep te zetten. En met een frisse impuls neem je uiteraard ook risico.’

    Maar blijft het niet merkwaardig om afscheid te nemen van een coach die het maximale uit zijn – telkens weer afgeroomde – selectie haalt? Kuiper: ‘We hebben in dit besluit juist meegewogen dat Verbeek zich elders wellicht nog verder kan ontwikkelen dan in deze veilige omgeving. En we houden de mogelijkheid open dat hij ooit naar Heerenveen terugkeert.’

    Kuiper ontkent dat de directie betwijfelde of met Verbeek de laatste stap naar de top kan worden gemaakt. ‘Dat was niet het argument om voor een andere toekomst te kiezen.’

    En dus kan Verbeek, die in beeld is bij Feyenoord, zijn marktwaarde nog verhogen door zijn ploeg tussen de traditionele topdrie te parkeren.

    En dat ook nog zonder Alves, want Heerenveen is ervan overtuigd dat het nu definitief van zijn Braziliaanse topscorer is verlost. Het protest van AZ bij de FIFA zal volgens Heerenveen-directeur Kuiper niets uithalen. ‘De transfer van Alves naar Middlesbrough staat vast. Volgens de eerste arbitragecommissie waren we gerechtigd om Alves naar elke club over te schrijven. AZ heeft Heerenveen voor de arbitragecommissie gesleept, maar ik heb altijd gezegd dat ze bij Alves moesten zijn.’

    Heerenveen is nooit partij geweest, benadrukt Kuiper. En AZ heeft de mislukte overgang van Alves aan zichzelf te wijten. ‘AZ heeft kostbare tijd verloren laten gaan. Als de AZ-directie in de eerste weken van januari iets doortastender had gehandeld, zou Alves nu in Alkmaar hebben gespeeld en niet bij Middlesbrough. Uiteindelijk is het stuk gelopen op een relatief klein bedrag.’

    Kuiper verwijst daarbij naar de courtage voor Alves. Dat bedrag van 675.000 euro zou over drie partijen worden verdeeld. Alves liet zijn aandeel van 225.000 euro vallen, Heerenveen betaalde dezelfde som, maar AZ wenste niet verder te gaan dan 100.000.

    Kuiper: ‘Als AZ ook 225.000 euro had betaald, was er een akkoord geweest.’

    Waardoor AZ wél een trainer heeft die tot in de eeuwigheid mag blijven, maar niet de gedroomde spits.

  23. #563
    Falubaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 augustus 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik las vandaag dat Matusiak niet tot akkoord is gekomen met zijn oude ploeg in Polen.
    Hij zal nu in onderhandeling zijn met Wisla Krakow. Ik hoop voor hem dat hij snel aan de slag gaat want bij Heerenveen zal hij met huidige selectie weinig aan spelen toe komen. Komt momenteel duidelijk te kort voor dat niveau.

  24. #564
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Falubaz Bekijk bericht
    Ik las vandaag dat Matusiak niet tot akkoord is gekomen met zijn oude ploeg in Polen.
    Hij zal nu in onderhandeling zijn met Wisla Krakow. Ik hoop voor hem dat hij snel aan de slag gaat want bij Heerenveen zal hij met huidige selectie weinig aan spelen toe komen. Komt momenteel duidelijk te kort voor dat niveau.
    Waarom zou Matusiak na de transferdeadline nog een huurcontract mogen tekenen.... ?

  25. #565
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    'Bradley gaat Sneijder en VDV achterna'

    Michael Bradley kon wel eens de meest scorende middenvelder worden van de afgelopen tien jaar. Althans, in de Nederlandse Eredivisie. In 22 wedstrijden wist de Amerikaan al twaalf maal het net te vinden. Hierdoor heeft hij onder meer Orlando Engelaar en Jari Litmanen al gepasseerd.

    Op dit moment voert Rafael van der Vaart de lijst aan, die enkele seizoenen terug achttien keer het net vond in 21 duels. Hij wordt gevolgd door Wesley Sneijder, die evenvaak scoorde. De Utrechter had echter wel meer minuten nodig om dit aantal te bereiken. Net als Van der Vaart komt ook Denny Landzaat twee maal voor in de top tien.

    Meest productieve middenvelders:
    1. Rafael van der Vaart (Ajax): 18 treffers in 21 duels (2002/2003)
    2. Wesley Sneijder (Ajax): 18 treffers in 30 duels (2006/2007)
    3. Denny Landzaat (Willem II): 16 treffers in 21 duels (2001/2002)
    4. Richard Knopper (Ajax): 15 treffers in 33 duels (1999/2000)
    5. Rafael van der Vaart (Ajax): 14 treffers in 20 duels (2001/2002)
    6. Mark van Bommel (PSV): 14 treffers in 30 duels (2004/2005)
    7. Michael Bradley (sc Heerenveen): 12 treffers in 22 duels (2007/2008)
    8. Orlando Engelaar (NAC Breda): 12 treffers in 33 duels (2002/2003)
    9. Denny Landzaat (Willem II): 12 treffers in 33 duels (2000/2001)
    10. Jari Litmanen (Ajax): 12 treffers in 33 duels (1998/1999)
    Litmanen
    1993/94 Ajax 30 26 Eredivisie (26 goals dus)

    Van der Vaart
    2002/03 Ajax 21 18 Eredivisie (18 goals dus)

    Het is dus maar net welk lijstje de VI gebruikt, want als je even daar onder de spelersprofielen zoekt vind ik veel betere statistieken van bepaalde spelers.

  26. #566

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Litmanen
    1993/94 Ajax 30 26 Eredivisie (26 goals dus)

    Van der Vaart
    2002/03 Ajax 21 18 Eredivisie (18 goals dus)

    Het is dus maar net welk lijstje de VI gebruikt, want als je even daar onder de spelersprofielen zoekt vind ik veel betere statistieken van bepaalde spelers.
    Begrijp je comment niet helemaal. Er wordt duidelijk gesproken over de laatste 10 jaar. 93/94 lijkt me meer dan 10 jaar geleden. Voor VdV lijken me de goede cijfers genoemd.

  27. #567
    Chief
    Guest

    Standaard

    Sorry, de laatste 10 jaar heb ik me in vergist, niet gelezen. Vergeet mijn post maar

  28. #568
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    6 goals in 11 duels is mogelijk, maar word niet makkelijk!

  29. #569
    Falubaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 augustus 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Waarom zou Matusiak na de transferdeadline nog een huurcontract mogen tekenen.... ?
    Zeg jij het maar, toch lijkt het erop.

    bron: http://www.sport.pl/sport/1,65025,4902588.html

    Daar staat dat hij woensdag bij Wisla Krakow aansluit op het treningskamp in Spanje. Hij wordt daar tot de zomer gratis naartoe verhuurd, allen zijn salaris wordt overgenomen.

  30. #570
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    7 unanswered goals against Vitesse gave SC Heerenveen the week's biggest home win, although they had to share the record with San Marino's Murata, whose 8-1 win over Domagnano took them to fourth in the Campionato Sammarinese. Heerenveen are in irresistible form, having scored 19 goals en route to four straight victories over AZ Alkmaar, VVV-Venlo, Graafschap and Vitesse and climbed to third in the Eredivisie table, within a point of Ajax. Indeed, while many believed that the goals might begin drying up after the departure of talisman Afonso Alves to Middlesbrough, no fewer than six separate players - another record for the week - were on target in the northern outfit's thumping weekend win.

    6 is the number of consecutive matches in which Arsenal striker Emmanuel Adebayor has found the back of the net. Those fixtures have encompassed eight goals against Birmingham City, Fulham, Tottenham Hotspur, Newcastle United (twice) and Manchester City, strikes that have taken the totemic Togolese hitman's tally for the season to a career's best of 21. Second only to the in-form Gunner is American midfielder Michael Bradley, son of USA coach Bob Bradley and highly-regarded lynchpin of high-flying Heerenveen. The 12-times-capped US international has scored six times in his last five appearances and, with 12 goals for the season, lies joint-fourth in the Eredivisie's scoring charts alongside Danny Koevermans and Roy Makaay.
    Hele stuk: http://www.fifa.com/worldfootball/cl...id=684850.html

  31. #571
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ‘Bijzondere’ blessure kost Bak-Nielsen rest seizoen
    07 februari 2008
    Kristian Bak-Nielsen komt dit seizoen niet meer in actie voor Heerenveen. De verdediger kampt al langere tijd met een enkelblessure. De oorzaak kon aanvankelijk niet ontdekt worden. Nader onderzoek heeft nu uitgewezen dat de Deense centrumverdediger een breukje in zijn rechterenkel heeft en operatief ingrijpen noodzakelijk is.


    Kristian Bak Nielsen komt als gevokg van een enkelblessure dit seizoen niet meer in actie voor Heerenveen. Kristian Bak-Nielsen sukkelt sinds eind 2007 met een onwillige enkel. De Deen kwam op 15 december van het vorige jaar, in de met 1-5 gewonnen uitwedstrijd tegen NAC Breda, voor het laatst in actie voor de Friese club. De verdediger bleef last houden, maar de medische staf kon aanvankelijk de oorzaak van de pijn niet traceren.

    ,,Omdat Bak pijn bleef houden hebben we opnieuw onderzoeken gedaan,’’ aldus Erik ten Voorde. Daarbij is aan het licht gekomen dat Bak-Nielsen een fractuur heeft opgelopen. ,,Het was eerst waarschijnlijk een minuscuul scheurtje dat niet waarneembaar was. Dat scheurtje is groter geworden en was nu wel te zien. Het zit net onderaan het kuitbeen en scheenbeen. Het is een voor een voetballer bijzondere blessure.’’

    Kristian Bak-Nielsen wordt zo snel mogelijk geopereerd. De operatie wordt uitgevoerd door professor Niek van Dijk van het AMC in Amsterdam. Erik ten Voorde: ,,Van Dijk is een enkelspecialist. Hij brengt twee schroeven in, die het bot op zijn plaats moeten houden.’’

    Wanneer de breuk is ontstaan is onduidelijk. ,,Hij heeft waarschijnlijk een trap gehad, maar kan zich het moment niet herinneren.’’ De revalidatie gaat de rest van het seizoen duren. Kristian Bak-Nielsen speelde dit seizoen negentien duels in de hoofdmacht van Heerenveen waarin hij drie maal wist te scoren.
    -------------------------------------------------------------------
    bron: sc-heerenveen.nl

    dát is niet zo mooi...

  32. #572
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Tegenvaller idd..
    Maar gelukkig staat de door velen al afgeschreven Henrico Drost te schitteren, ik voorzie geen enorme problemen..
    We hebben ook nog Breuer en Svec natuurlijk, dus dat gaat helemaal goed komen.. Zelfs Calvin kan nog in het centrum

  33. #573
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Tegenvaller idd..
    Maar gelukkig staat de door velen al afgeschreven Henrico Drost te schitteren, ik voorzie geen enorme problemen..
    We hebben ook nog Breuer en Svec natuurlijk, dus dat gaat helemaal goed komen.. Zelfs Calvin kan nog in het centrum
    daar heb je gelijk in. maar toch, Bak-Nielsen was wel erg goed bezig. en oké Drost doet t goed en we hebben Svec en Breuer, maar het zijn alle 3 geen Bak haha. maar goed, vooralsnog pakt t goed uit

  34. #574
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ach ja, we winnen 4x en spelen 1x gelijk.. En dat allemaal met 3 tegendoelpunten en zonder Bak.. Dus ik voorzie (nog) geen problemen

  35. #575

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het ook erg leuk voor die ontzettend sympathieke Henrico dat hij zo goed speelt en zoveel credits begint te krijgen. De verdediging van Heerenveen werkt toch aan een aardig palmares met de cijfers van de laatste weken, dus ik zie ook niet in waarom het een probleem zou zijn.

  36. #576
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ach ja, we winnen 4x en spelen 1x gelijk.. En dat allemaal met 3 tegendoelpunten en zonder Bak.. Dus ik voorzie (nog) geen problemen
    nee, NOG niet.maar ik hou een slag om de arm. en ik vond Bak toch altijd wel erg sterk, een echte leider die in de wedstrijden dat het minder gaat, en die gaan nog komen, voorop gaat en z'n team aanspoort. dat mis ik bij een Drost(logisch natuurlijk) en een Dingsdag raakt in mijn ogen zo nu en dan weleens te gefrustreerd. of zie ik het verkeerd?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het ook erg leuk voor die ontzettend sympathieke Henrico dat hij zo goed speelt en zoveel credits begint te krijgen. De verdediging van Heerenveen werkt toch aan een aardig palmares met de cijfers van de laatste weken, dus ik zie ook niet in waarom het een probleem zou zijn.
    nouja, Bak is toch, met alle respect voor Drost, wel een betere verdediger dan Drost. nu speelt Henrico nog goed. maar dat is ook wel eens anders geweest.

  37. #577
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen worden binnen enkele dagen afgerond.

    De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

    Amrabat staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Limburgers. In zijn eerste jaar op het hoogste niveau maakt de snelle dribbelaar zóveel indruk, dat tal van clubs zich meldden.

    Ook Heerenveen trok al aan de bel. In januari deed de nummer vijf van de Eredivisie een bod, maar daar ging VVV niet mee akkoord. De club vecht tegen degradatie en besloot Amrabat daarom sowieso tot aan het einde van het seizoen te behouden.

    Heerenveen heeft de naam een nuttige springplank te zijn voor jonge talenten. Spelers als Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar en Jon Dahl Tomasson namen via de Friese club met succes de volgende stap op weg naar de top.



    Bron: www.vi.nl

  38. #578
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Jammer jammer..
    Hij heeft in een goede vorm gezeten, maakt hem nog geen topspeler
    Aan de andere kant hebben we een goede scouting, en daar vertrouw ik dan ook maar even op

  39. #579
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    jammer van die 25%, maar het lijkt mij toch een hele goede aankoop! en 2 miljoen is niet onoverkombaar. zeker niet als je ziet wie allemaal achter die jongen aanzaten. nuttige versterking lijkt me.

  40. #580
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Jammer jammer..
    Hij heeft in een goede vorm gezeten, maakt hem nog geen topspeler
    Aan de andere kant hebben we een goede scouting, en daar vertrouw ik dan ook maar even op
    Hij zal ook nog wel door groeien en is al een redelijke speler voor zijn leeftijd.

  41. #581
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    zeker een goede aankoop, sterk aan de bal, alleen een echte spits, vrij veel oog voor de bal en vergeet zijn medespelers regelmatig.
    Maar past zeker bij Heereveen, jammer voor VVV, verliezen ze een leuke speler mee.

  42. #582
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    zeker een goede aankoop, sterk aan de bal, alleen een echte spits, vrij veel oog voor de bal en vergeet zijn medespelers regelmatig.
    Maar past zeker bij Heereveen, jammer voor VVV, verliezen ze een leuke speler mee.
    je hebt gelijk over die oogkleppen. maar in mijn ogen kunnen ze dat bij Heerenveen prima afleren, zo niet laten minderen. ik heb er wel vertrouwen in.

  43. #583
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    je hebt gelijk over die oogkleppen. maar in mijn ogen kunnen ze dat bij Heerenveen prima afleren, zo niet laten minderen. ik heb er wel vertrouwen in.
    verwacht ik ook wel, hij is ineens doorgegroeid tot een "grote" speler bij VVV,kreeg de naam en daar door ook een beetje allures.
    Daarbij hebben vele spitsen die neiging, denk idd dat Heereveen hem wel kan bijschaven, als hij dat leert hebben ze zich een prima speler gekocht.

    Mooie overstap van VVV naar Heereveen, ik hoop van harte dat de club veel plezier aan deze speler zal beleven, het is jammer voor VVV, maar zulke speler kunnen ze niet behouden.

  44. #584
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    UPDATE 16.35
    Amrabat zelf ontkent tegenover Sportweek dat er ook maar iets waar is van de beweringen dat hij bijna rond is met Heerenveen. “Van dat verhaal op VI.nl is echt helemaal niks van waar. Er is nog geen enkele club akkoord met VVV-Venlo over mij en zelf heb ik al helemaal nog met niemand gesproken. Daarvoor moeten volgens mij toch echt eerst twee clubs overeenstemming bereiken,” aldus de speler.

  45. #585
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    UPDATE: Amrabat ontkent akkoord

Pagina 13 van 102 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •