Pagina 14 van 102 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 630 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #586
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    oké, krijgen we dit weer. lang leve VI. voortaan VI maar niet meer geloven,hoe vaak hebben ze er wel niet naast gezeten laatste tijd. sjongejonge, om je dood te ergeren. voortaan geloof ik niks voordat het op www.sc-heerenveen.nl staat.

  2. #587
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    oké, krijgen we dit weer. lang leve VI. voortaan VI maar niet meer geloven,hoe vaak hebben ze er wel niet naast gezeten laatste tijd. sjongejonge, om je dood te ergeren. voortaan geloof ik niks voordat het op www.sc-heerenveen.nl staat.
    2 miljoen lijkt me zowiso gek aangezien hij in de winter nog 4-5 miljoen moest opbrengen. lijkt me niet zo snel in waarde dalen aangezien zijn contract tot 2010

  3. #588
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    2 miljoen lijkt me zowiso gek aangezien hij in de winter nog 4-5 miljoen moest opbrengen. lijkt me niet zo snel in waarde dalen aangezien zijn contract tot 2010
    winterstop wou VVV hem niet kwijt, dan vraag je dus sowieso meer. mede omdat ze nog tegen dgradtaie vechten en amrabat daar voor nodig hebben. ook hebben ze nog 25% bedongen, wat natuurlijk ook meeweegt. EDIT: dit zou volgens VI tenminste zo zijn.

  4. #589
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    2 miljoen lijkt me zowiso gek aangezien hij in de winter nog 4-5 miljoen moest opbrengen. lijkt me niet zo snel in waarde dalen aangezien zijn contract tot 2010

    VVV zou dan wel nog 25% van de opbrengst van een verkoop van Heereveen krijgen.
    Eens kijken wie gelijk heeft, verwondert mij niets, als het dadelijk wel klopt.

    Sinds sheva bij Milan dikke tranen huilde en vertelde dat hij nooit weg zou gaan en even later opweg was naar Chelsea, geloof ik nog heel weinig spelers :dry:

  5. #590
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    winterstop wou VVV hem niet kwijt, dan vraag je dus sowieso meer. mede omdat ze nog tegen dgradtaie vechten en amrabat daar voor nodig hebben. ook hebben ze nog 25% bedongen, wat natuurlijk ook meeweegt. EDIT: dit zou volgens VI tenminste zo zijn.
    Jah maar ik denk dat als een club tegen degredatie vecht liever meteen casht en niet wacht of hij misschien voor een redelijk bedrag verkocht wordt. Want het kan zomaar dat hij totaal mislukt en ze dus vrijwel niks extra krijgen. Denk je niet? Zou zou ik denken bij een club als vvv.
    Maar bij het voetbal weet je het natuurlijk nooit.

  6. #591
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    hahaha
    ik had onderaan het nieuwsbericht op onze site al neergezet:

    Waar VI dit op basseerd weten we niet, ze zitten immers wel vaker mis de laatste tijd. Zo zou Afonso Alves al bij AZ spelen, maar die speelt nu voor Middlesbrough. Vooralsnog wordt door geen van de betrokken partijen melding gemaakt van de transfer, VI heeft het bericht inmiddels ook aangepast, de transfer is nog niet rond maar in een vergevorderd stadium.

  7. #592
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    Jah maar ik denk dat als een club tegen degredatie vecht liever meteen casht en niet wacht of hij misschien voor een redelijk bedrag verkocht wordt. Want het kan zomaar dat hij totaal mislukt en ze dus vrijwel niks extra krijgen. Denk je niet? Zou zou ik denken bij een club als vvv.
    Maar bij het voetbal weet je het natuurlijk nooit.
    wat denk je dat een club belangrijker vind: lijfsbehoud(wat ook inkomsten oplevert) of degradatie(wat kosten meebrengt) en wat geld extra voor een speler. ik denk toch echt het 1e.

  8. #593
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    wat denk je dat een club belangrijker vind: lijfsbehoud(wat ook inkomsten oplevert) of degradatie(wat kosten meebrengt) en wat geld extra voor een speler. ik denk toch echt het 1e.
    volgesn mij heb jij het over de winter periode en ik het over in de zomerperiode

  9. #594
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen heeft hem ook niet nodig nu.. Pas in de zomer
    VVV kan nu best aanbiedingen accepteren, hij gaat toch weg in de zomer met al die belangstelling

    2 miljoen is voor VVV de hoofdprijs, meer krijg je echt niet voor Amrabat.. Die 25% hebben ze daarom ook afgedwongen, voor het geval dat.. Maargoed, VI zegt het, dus het is nog niet zeker

  10. #595
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Heerenveen heeft hem ook niet nodig nu.. Pas in de zomer
    VVV kan nu best aanbiedingen accepteren, hij gaat toch weg in de zomer met al die belangstelling

    2 miljoen is voor VVV de hoofdprijs, meer krijg je echt niet voor Amrabat.. Die 25% hebben ze daarom ook afgedwongen, voor het geval dat.. Maargoed, VI zegt het, dus het is nog niet zeker
    jah precies je zegt het, er is belangstelling genoeg, dus waarom het eerste beste bod voor de zomer accepteren? Ze kunnen echt wel meer vangen voor Amrabat dan 2 miljoen. En dan kan je wel aankomen met 25%, maar wat als hij totaal misslukt daar en later word verkocht voor 2 ton? woow dan krijgen we 50.000. Ik denk dat een club als vvv eerder wil cashen meteen en niet wil gokken op meer inkomsten. Begrijp me niet verkeerd, ik vind heerenveen een mooie club voor hem, maar ik denk dat ze toch net iets meer moeten betalen. 3-3,5 miljoen ofzo.

  11. #596
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hou je zelf nu niet voor de gek, als VVV degradeerd dit seizoen is Amrabat niks meer waard
    Zonder dat heeft VVV ook nog een dusdanige begroting dat Amrabat 'slechts' 2 miloen waard is
    Tegenwoordig met al die dure transfers denken we dat 2 miljoen niks is, maar 2 miljoen is al een hoop geld

    Geen club die voor het einde van het seizoen meer dan 2 miljoen op tafel legt

  12. #597
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik kreeg een mailtje van Unive/Tele2/sc-Heerenveen TV

    Beste sc Heerenveen-supporter,
    Door een technisch probleem bij Tele2 heeft u zaterdagavond niet live kunnen kijken naar de wedstrijd FC Twente tegen sc Heerenveen. Wij en onze hoofdsponsor Univé Verzekeringen vinden dat zeer vervelend. Uiteraard hebben wij inmiddels met Tele2 besproken op welke wijze we dit voor u kunnen goedmaken. Ook Tele2 is onaangenaam verrast door de technische problemen van zaterdagavond getuige de reactie van Directeur Consumentenmarkt dhr. G. Vogelpoel:
    "Het is zeer vervelend dat we zaterdagavond de sc Heerenveen fans hebben teleurgesteld. Tele2 bedient dagelijks vele duizenden klanten met (live) video via internet. Door een technisch probleem zijn we zaterdagavond helaas niet in staat geweest de live uitzending van de wedstrijd FC Twente - sc Heerenveen te verzorgen. We willen daarvoor onze excuses aanbieden aan de vele sc Heerenveen fans die de wedstrijd LIVE via Tele2 wilden bekijken en hebben inmiddels onze maatregelen getroffen waardoor deze problemen zich niet meer kunnen voordoen."
    Inmiddels hebben sc Heerenveen, Univé en Tele2 afspraken gemaakt waardoor de sc Heerenveen fans de ontknoping van de Eredivisie live kunnen beleven. Naast de eerder aangekondigde wedstrijd sc Heerenveen - Ajax worden nu ook de daarop volgende uitwedstrijden van sc Heerenveen tegen Willem II op zaterdag 5 april (5/4) en Sparta op zondag 13 april (13/4) voor sc Heerenveen fans kosteloos LIVE via Tele2 uitgezonden.
    Tele2 heeft ons verzekerd dat de technische problemen eenmalig waren en gezien eerdere ervaringen vertrouwen we daarop.
    Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te informeren en rekenen zoals altijd graag op uw steun in de ontknoping van de competitie. In het Abe Lenstra Stadion en thuis voor de buis. Kwalificatie voor Europees voetbal zou dan een prachtige beloning zijn!
    N.B. U kunt sc Heerenveen reeds eerder live volgen. De wedstrijd FC Groningen - sc Heerenveen wordt op vrijdag 14 maart (14/3) live uitgezonden via RTL7.
    Met sportieve groeten,
    sc Heerenveen, Univé Verzekeringen, Tele2
    Unive en Tele2 trakteren! Had al verwacht dat we een extra wedstrijd kregen, vanwege de storingen bij Twente - Heerenveen

  13. #598
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Sportclub Hearrenfean hat de supporters frege om fral de klean oan te hâlden.

    Yn de wedstryd tsjin De Graafschap stiene der nammentlik in pear bleate supporters op de tribune. Dat is toch wat de club net sjen wol. Se fine it net passend gedrach foar supporters fan Hearrenfean. Dêrom hat de club fia de supportersclub Nieuw Noord witte litten dat de klean fral oan bliuwe moatte.
    Hahahahaahahahahahaha
    Daarbij is het ook nog eens ontzettend koud

  14. #599
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Hahahahaahahahahahaha
    Daarbij is het ook nog eens ontzettend koud
    Achja, beetje bullshit is dit van heerenveen als die jongens het nou zelf willen bij welke club zie je dit nou niet :dry:

  15. #600
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Is een afleiding.. Morgen komt het met de nieuwe trainer!

  16. #601
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Is een afleiding.. Morgen komt het met de nieuwe trainer!
    Haha t mag van mij als er maar een goeie komt (h). Maar dit is weer een typische heerenveen reactie, qua scouting en dat soort dingen goed maar t supportersbeleid mag toch wel wat verbeterd worden lease:

  17. #602
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Verbod ontbloot bovenlichaam

    Fans Heerenveen moeten shirt aanhouden

    Fans van SC Heerenveen mogen niet met ontbloot bovenlijf op de tribune zitten of staan. Het bestuur van de club heeft daarover een brief gestuurd naar het bestuur van fanclub Nieuw Noord.

    De fans ging tijdens de gewonnen uitwedstrijd tegen De Graafschap uit hun dak. Daarbij gingen t-shirts, jassen en truien bij een deel van de mannelijke aanhang uit.

    ___
    Heerenveen blijft een zeikbestuur hebben.

  18. #603
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Stond hierboven ook al..

  19. #604
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nieuw Noord zaterdag met z`n allen in de blote buik ?

  20. #605
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Op eigen initiatief

  21. #606
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Op eigen initiatief
    idd, op hun eigen site stond duidelijk dat zij niks ondersteunen.

  22. #607
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Owh, nou dan denk ik niet dat het voor mij zo`n heel koud avondje word heb er eerlijk gezegt ook niet echt zin in

  23. #608
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Volgens de Leeuwarder Courant is Heerenveen in verregaande onderhandelingen met Trond Sollied. De Noor die momenteel in Belgie werkzaam is moet de opvolger van Gert Jan Verbeek worden.



    Sollied was als speler actief voor Mo IL, Valerenga IF, Rosenborg BK en Bodo/Glimt, en kwam 15 keer uit voor het nationale team van Noorwegen. Als Trainer begon hij bij de club waar zijn actieve loopbaan eindigde, Bodo/Glimt. Vervolgens pakte hij 2 kampioenschappen met Rosenborg en haalde hij de Champions League met deze club. Na 2 jaar Rosenborg vertrok hij na Belgie, om een jaar te werken bij AA Gent. Vervolgens heeft Sollied Club Brugge 5 jaar onder zijn hoede gehad, wat leidde tot 2 kampioenschappen, 2 bekers en goede prestaties in de Champions League. Sollied zette zijn carriere in 2005 voort in Griekenland, waar hij in zijn eerste seizoen kampioen werd met Olympiakos. In de Champions League eindigde hij echter als 4e in de poule. Het seizoen daarop werd hij weer 4e in de poule en dit leidde een tussentijds ontslag in.

    Sollied was afgelopen zomer nog in beeld bij Feyenoord als opvolger van Erwin Koeman maar koos uiteindelijk voor AA Gent dat net als Heerenveen momenteel de 6e plek in de competitie bezit. Sollied is een voorstander van een drie spitsen systeem en aanvallend voetbal.
    FrisianPride.nl

    Ben benieuwd

  24. #609
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik denk dat de Noorse kampioenenmaker een goede trainer/coach zou zijn voor Heerenveen.

  25. #610
    Chief
    Guest

    Standaard

    'Sollied tekent komende week bij SC Heerenveen'
    08/03/2008 10:00

    Trond Sollied wordt de nieuwe coach van SC Heerenveen. Volgens de Leeuwarder Courant hoopt het bestuur van de Friese club komende week de onderhandelingen met de Noorse trainer af te ronden. Volgens het dagblad wil voorzitter Yme Kuiper de komst bevestigen noch ontkennen.

    Sollied werkt momenteel nog bij AA Gent, waarmee hij de zesde plaats bezet in België. De 49-jarige succestrainer, die onder meer Rosenborg BK, Club Brugge en Olympiakos Piraeus naar landstitels leidde, zal naar verwachting een meerjarig contract tekenen en neemt zijn trouwe assistent Chris Van Puyvelde mee naar Heerenveen.

    Heerenveen en Sollied spraken al enkele malen met elkaar en de trainer was onder meer in februari toeschouwer tijdens het uitduel dat de ploeg van scheidend trainer Gertjan verbeek speelde met PSV.
    Verrassend maar zeker niet verkeerd. Uitstekende trainer. Wel kan de taal barriere lastig zijn. Voordeel is ook dat ze met de Noor Sollied nog meer kunnen scouten in Scandinavie.

  26. #611
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Sollied spreekt moeiteloos Nederlands, dat doet hij namelijk ook voor de Vlaamse TV

  27. #612
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ben benieuwd, hoor niks dan goeds over hem.

  28. #613
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Tele2 biedt Heerenveen-supporters excuses aan Tell-a-Friend print nieuwsartikel
    Datum: 9-mrt-2008 13:06

    Fans van SC Heerenveen zouden zaterdag gratis online de wedstrijd tegen FC Twente kunnen kijken op Tele2, zo werd van tevoren aangekondigd. Maar er ging iets mis met de techniek, waardoor de supporters van de Friese club geen beelden konden zien. Tele2 biedt hiervoor in een brief zijn excuses aan.

    'Het is zeer vervelend dat we zaterdagavond de SC Heerenveen-fans hebben teleurgesteld', aldus de brief die ondertekend is door Tele2-Directeur Consumentenmarkt G. Vogelpoel. 'Door een technisch probleem zijn we zaterdagavond helaas niet in staat geweest de live uitzending van de wedstrijd FC Twente - SC Heerenveen te verzorgen. We willen daarvoor onze excuses aanbieden.'

    De Heerenveen-supporters krijgen nu als goedmaker de mogelijkheid om enkele andere wedstrijden van hun club kosteloos op Tele2 te bekijken
    Gonzalo García-García (foto), die SC Heerenveen afgelopen winter verruilde voor Heracles Almelo, haalt in het AD uit naar Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek. 'Er zijn rare spelletjes gespeeld', aldus Gonzalo.

    'Bij Heerenveen heb ik anderhalf jaar van mijn voetballeven weggegooid', vervolgt de 24-jarige aanvaller. 'Ik was gehaald door Riemer van der Velde, maar trainer Gertjan Verbeek zag het nooit in me zitten. Hoewel ik fit was, kwam ik niet verder dan de tribune of de bank.'

    Verbeek is duidelijk in zijn reactie. 'Gonzalo kan prachtig voetballen, maar schiet in mentale en fysieke zin tekort. Hij moet leren afzien, meer in zichzelf investeren

    Duidelijke taal van Gert- Jan !

  29. #614
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    De directie van heerenveen heeft de transfer van Amrabat naar Heerenveen zelf geblokkeert.


    Zoals gezegt t shirt moet aanblijven.
    Laatst gewijzigd door EVert; 9 maart 2008 om 19:58

  30. #615
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard


  31. #616
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik sta net niet op de foto daar sta ergens links erboven

  32. #617
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Sollied mag weg van Gent. Ze willen zijn contract verlengen, maar Sollied heeft te hoge eisen.

  33. #618
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vandenbussche heeft spijt en legt uit
    Geschreven op maandag, 17 maart om 11:35

    Het besluit van Brian Vandenbussche om dit seizoen niet meer onder de lat bij SC Heerenveen te willen staan was afgelopen week een opvallend bericht. Alleen bij een blessure of schorsing van Rob van Dijk wil de Belg nog bijspringen. De sluitpost zegt met een vormcrisis te kampen en haalde ook enkele privé-problemen aan.

    In de maandageditie van Het Nieuwsblad geeft Vandenbussche tekst en uitleg. Een uit de hand gelopen akkefietje in een café zeven jaar geleden blijkt hem vooral in mentaal opzicht parten te spelen. “Misschien was het niet zo slim om bekend te maken dat ik op de bank wilde zitten. De mensen gissen nu. Iedereen denkt dat ik privé-problemen heb, maar dat is niet zo.”

    In dienst van Club Brugge raakte hij betrokken bij een ruzie, waar hij zelf geen aandeel in had. De rechter besloot echter de gehele groep te veroordelen en legde hen een boete en een voorwaardelijke celstraf van zes maanden op. “'Ik ben in beroep gegaan en maandag weet ik meer. Of ik naar de rechtbank ga, weet ik nog niet. Dat moet ik nog overleggen met mijn advocaat.”

    “Die zaak spookt al een tijdje door mijn hoofd. Stel je voor dat ik een strafblad zou krijgen. Ik heb liever dat iedereen het weet, dan dat ze andere dingen gaan denken. Het zou sowieso toch in de media terechtkomen. Het achtervolgt me nu al zeven jaar. Wat het vonnis ook is, ik zal blij zijn als ik een streep onder de zaak kan trekken”, aldus Vandenbussche.

    Vandenbussche kent een ongelukkig seizoen in het doel van Heerenveen. Niet alleen kreeg hij in twintig competitieduels dertig treffers om zijn oren, ook ontving hij twee gele en een rode kaart en kampte hij met diverse blessures.
    Raar om dan maar te zeggen dat je op de bank wil zitten.

  34. #619
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nee, dat is logisch
    Hij kost Heerenveen punten, en dat doet hem pijn omdat hij na 3 jaar een echte supporter van de club is geworden
    Hij kiest nu voor de club, en voor zichzelf. Hij richt zich nu op de rechtzaak, om volgend jaar zonder zorgen, met zelfvertrouwen weer terug te keren.

    Verdient alleen maar respect, niets minder dan dat

  35. #620
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Nee, dat is logisch
    Hij kost Heerenveen punten, en dat doet hem pijn omdat hij na 3 jaar een echte supporter van de club is geworden
    Hij kiest nu voor de club, en voor zichzelf. Hij richt zich nu op de rechtzaak, om volgend jaar zonder zorgen, met zelfvertrouwen weer terug te keren.

    Verdient alleen maar respect, niets minder dan dat
    precies. waarom zien zo weinig mensen dit toch. ik vind dit echt dikke klasse.

  36. #621
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    JAKO Teamsport nieuwe kledingsponsor sc Heerenveen
    22 maart 2008

    De spelers van Sc Heerenveen zullen vanaf het nieuwe seizoen gekleed worden door JAKO Teamsport. Het Duitse merk, gespecialiseerd in teamkleding en de Friese voetbalclub tekenden vanavond voor aanvang van het duel tussen sc Heerenveen Roda JC officieel het driejarige sponsorcontract.

    Na anderhalf jaar gesprekken te hebben gevoerd, kwam in november van vorig jaar het lang verwachte akkoord. Vanaf 1 juli 2008 gaan de spelers van Sc Heerenveen het veld op in speciaal ontworpen shirts van JAKO Teamsport. Met deze samenwerking hoopt JAKO Teamsport de groei die het bedrijf momenteel doormaakt, een extra boost te geven.



    Ook is deze nieuwe ontwikkeling volgens JAKO Teamsport Benelux een goed middel om de aandacht van klanten en verenigingen nog meer te vestigen op het merk. Niet alleen de spelers van voetbalclub Sc Heerenveen worden van top tot teen gekleed in een outfit van JAKO Teamsport maar er is ook gedacht aan de fans van Heerenveen.

    Vanaf 1 juli is een merchandising collectie verkrijgbaar bij de Feansjop in het Abe Lenstra stadion en bij regionale sportspeciaalzaken. Deze collectie bestaat uit een volledige kledinglijn aangevuld met enkele leuke specials zoals onder andere scheenbeschermers, sjaals, ballen, etc.

    sc Heerenveen is een mooie aanvulling op een al mooie rij van JAKO sponsorclubs zoals de Nederlandse voetbalclubs FC Volendam en Heracles, de Duitse clubs Eintracht Frankfurt en Karlsruher SC in de Bundesliga en de Belgische topclub AA Gent.

    Directeur Jan van Erve van sc Heerenveen toonde zich bij de ondertekening van het contract bijzonder tevreden over de overeenkomst met JAKO. ,,Het is mooi dat je in deze periode een partner vindt die bereid is een langdurige samenwerking aan te gaan. Het contract is voor drie jaar, maar we hopen dat dit de start is van een langdurige relatie.’’
    Die geruchten gingen al langer.. Blijken dus waar te zijn

  37. #622
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Verbeek aast met Heerenveen op tweede plaats
    24 maart 2008


    SC Heerenveen heeft in de slotfase van de competitie de tweede plaats in het vizier. De Friezen kunnen zaterdag in een rechtstreeks duel op gelijke hoogte komen met Ajax, de huidige nummer twee.

    "We krijgen Ajax nog thuis. Als we de laatste vier duels weten te winnen, denk ik dat we een goede kans maken om tweede te worden", laat Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek weten op de website van zijn club.

    De doelstelling van de Friezen blijft echter een plaats in de top-vijf. "Vooraf dacht ik met 54 punten genoeg te hebben, maar NAC Breda doet nog mee. Groningen is nog niet weg en FC Twente kan nog dichterbij kruipen."
    En zo is het maar net

  38. #623
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    'Heerenveen heeft tweetal op het oog'
    Geschreven op dinsdag, 25 maart om 10:06

    SC Heerenveen wil alle onzekerheden adequaat kunnen opvangen. Volgens het Het Nieuwsblad heeft voormalig voorzitter Riemer van der Velde onlangs een bezoek aan onze zuiderburen gebracht om een tweetal spelers te bekijken. Bryan Ruiz en Nabil Dirar zijn echter pas een optie als er bij de Eredivisionist een aanvaller vertrekt. Klik hier! Ruiz is een linksbenige Costa Ricaan die zich dit seizoen bij AA Gent een oogappel van trainer Trond Sollied mag noemen, de coach die dinsdag een contract voor twee seizoenen bij Heerenveen tekende.

    De 22-jarige aanvaller, nog tot juni 2010 aan de Belgisiche club verbonden, kan wel eens in het kielzog van zijn oefenmeester richting Nederland verhuizen. De zestienvoudig international maakte tot nu toe 11 treffers uit 24 competitiewedstrijden. “Voor een artiest als Ruiz komen de mensen naar het stadion", zegt AA Gent-voorzitter Ivan De Witte. "We gaan er alles aan doen om hem hier te houden."

    Ook Dirar geldt volgens het Belgische dagblad als een serieuze gegadigde voor Heerenveen. De 22-jarige Marokkaan is een belangrijke kracht van Westerlo. Zijn doeltreffendheid is overigens een stuk minder dan collega Ruiz. In 21 wedstrijden wist hij 2 keer het net te vinden.
    Vooral de Costa-Ricaan schijnt een groot talent te zijn, ben benieuwd

  39. #624
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Vooral de Costa-Ricaan schijnt een groot talent te zijn, ben benieuwd
    Costaricaans Heerenveen-doelwit verlengt bij Gent

    10/04/2008 19:57
    SC Heerenveen zal dieper in de buidel moeten tasten als het Bryan Ruiz Gonzalez nog wil losweken bij AA Gent. De 22-jarige Costaricaan heeft zijn contract verlengt tot de zomer van 2011.

    Voormalig voorzitter Riemer van der Velde bekeek de aanvaller onlangs voor de Friezen. De zestienvoudige international Ruiz heeft zich in zijn tweede seizoen in België ontpopt tot een vaste waarde.

    Met elf treffers in 24 duels is hij een belangrijke kracht. Trond Sollied, de huidige coach van Gent en de toekomstige hoofdtrainer van Heerenveen, kent hem dan ook goed.
    Dat wordt dus niks voor Heerenveen !

  40. #625
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen wil hem waarschijnlijk ook niet eens, dat soort geruchten komen als er een trainer naar een andere club gaat

    Kijk maar naar Feyenoord. Het AD linkt ook alle mogelijke spelers van Heerenveen aan Feyenoord

  41. #626
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Heerenveen wil hem waarschijnlijk ook niet eens, dat soort geruchten komen als er een trainer naar een andere club gaat

    Kijk maar naar Feyenoord. Het AD linkt ook alle mogelijke spelers van Heerenveen aan Feyenoord
    Dat is waar.

  42. #627
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Maar ja, blijft een speler die ik graag zie komen

  43. #628
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Alhoewel de kans groot is dat Danijel Pranjic na dit seizoen vertrekt bij SC Heerenveen (zijn contractverlenging was er vast en zeker één die vooral diende om de transfersom op te krikken), is het wel zeker dat hij niet naar Ajax, Feyenoord of PSV wil. "Ik zou niet voor een andere Nederlandse club willen spelen. Heerenveen is mijn club. Ik speel hier nu drie jaar en Heerenveen is het helemaal voor mij."Feyenoord toonde al eerder belangstelling en Marco van Basten zou Pranjic, samen met Miralem Sulejmani, graag toevoegen aan de selectie van Ajax voor volgend seizoen. Van PSV weet ik eigenlijk niet of ze weleens een poging hebben gewaagd Pranjic te halen, maar ik kan me zo voorstellen dat de Kroaat ook in Eindhoven best welkom zou zijn.

  44. #629
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nou wat roep ik nu al de hele tijd, horen jullie het eens van hemzelf

    De 19-jarige Serviër is na het vertrek van Afonso Alves helemaal losgekomen bij SC Heerenveen.

    De aanvaller scoort aan de lopende band en is daarnaast een speler waar de fans voor naar het stadion komen.

    Maar de laatste weken komen ook de scouts in grote aantallen naar Heerenveen om Sulejmani aan het werk te zien. Volgens het Franse Football365.fr hebben zich ook Arsenal, HSV en Real Madrid bij het rijtje van geïnteresseerde clubs gevoegd.

    Eerder al werden Blackburn, Chelsea, Liverpool, PSG, Monaco, Rennes, Eintracht Francfort, Schalke 04 en de Nederlandse topclubs gelinkt aan Sulejmani.
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 15 april 2008 om 11:28

  45. #630
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Sulejmani: 'Het voelt alsof ik nu moet gaan'
    Miralem Sulejmani is dé grootste revelatie van het huidige Eredivisie-seizoen. Onlangs demonstreerde de aanvaller van SC Heerenveen hoe gevaarlijk hij is, toen hij tegen Ajax John Heitinga een moeilijke avond bezorgde. Weet Sulejmani ook: 'Heitinga is een erg goede voetballer, maar hij had geluk dat ik die avond niet vijf of zes keer scoorde.'

    Coach Gertjan Verbeek vertelde na afloop van dat duel dat Sulejmani hooguit nog één seizoen bij Heerenveen zou blijven. Maar de negentienjarige Mickey denkt daar anders over, bekent hij in de nieuwe Voetbal International. 'Eerder heb ik altijd aangegeven dat ik nog een jaar wil blijven, maar de situatie is veranderd. De belangrijkste man tot nu toe in mijn carrière gaat naar Feyenoord. Dat is één.'

    'Daarnaast heeft Heerenveen gezegd dat het mijn contract wil opwaarderen, maar de club heeft al maanden niets concreets laten weten. Dat is al twee. Daarom voelt het nu alsof ik moet gaan. Ik steek mijn ambities niet onder stoelen of banken: ik wil de beste speler ter wereld worden.'

    Sulejmani wil verder, de Servische spits wil voetballen met betere spelers om zelf beter te worden. 'Ruud van Nistelrooy maakte ook zijn eerste stappen in Heerenveen. Hij heeft ook maar één jaar bij deze club gespeeld voordat hij verder ging naar PSV, Manchester United en Real Madrid. Ik wil een carrière zoals Van Nistelrooy.'

Pagina 14 van 102 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •