Pagina 2 van 102 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #46
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Heerenveen langer zonder Tarvajärvi
    Niklas Tarvajärvi heeft een terugslag gekregen van zijn hamstringblessure. De aanvaller van SC Heerenveen raakte een maand geleden tegen NEC geblesseerd en leek deze maand weer zijn rentree te zullen maken.

    “Niklas heeft tijdens de revalidatie weer wat last gekregen en dat heeft tot gevolg dat we hem heel voorzichtig brengen. Wanneer hij kan spelen, kan ik niet zeggen, maar het gaat nog wel een tijdje duren”, aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde op de website van de Friezen.

    Naar verluidt zal Tarvajärvi een maand uit de roulatie zijn. De 23-jarige Fin kwam dit seizoen drie duels in actie voor Heerenveen.

  2. #47
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Heerenveen geeft Samaras afscheid
    Georgios Samaras zal zondagmiddag bij het thuisduel van SC Heerenveen met FC Groningen afscheid nemen van het Friese publiek. De Griekse spits vertrok in januari van dit jaar naar Manchester City.

    Door de snelle transfer vonden beide partijen geen geschikte datum voor een afscheid in de thuishaven van Heerenveen.

    Samaras speelde 88 competieduels voor Heerenveen waarin hij 25 maal trefzeker was

  3. #48
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Heerenveen maand zonder Prager
    SC Heerenveen zal de komende vier weken geen beroep kunnen doen op Thomas Prager. De 21-jarige middenvelder beschadigde gisterenavond in het duel met Osasuna de knieband van zijn linkerknie.

    Bij het blokkeren van een vrije trap van Robert Soldado verdraaide de Oostenrijker zijn knie en werd hij een half uur voor tijd vervangen.

    Door de blessure mist Prager onder meer de noordelijke derby tegen FC Groningen van dit weekend en twee UEFA Cup-duels.

  4. #49
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hadden die berichten niet in 1 gekund? Nog geen kip die er op gereageerd heeft trouwens.

    Misschien wordt het voor Heerenveen eens tijd om het met een andere centrumspits te proberen, Friend doet het nog niet geweldig. Of je meot een speler als Yildirim ,met een geweldige pass in de benen, op de flank zetten waar Friend goed van kan profiteren met zijn lengte en fysieke kracht.

  5. #50
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoëlGunner Bekijk bericht
    Hadden die berichten niet in 1 gekund? Nog geen kip die er op gereageerd heeft trouwens.

    Misschien wordt het voor Heerenveen eens tijd om het met een andere centrumspits te proberen, Friend doet het nog niet geweldig. Of je meot een speler als Yildirim ,met een geweldige pass in de benen, op de flank zetten waar Friend goed van kan profiteren met zijn lengte en fysieke kracht.
    Maar laten we eerlijk zijn: Yildirim verdient die basisplek momenteel gewoon niet. Hij zal eerst weer zijn vorm terug moeten krijgen voordat hij weer terugkeert in het basiselftal, anders heb je helemaal niets aan hem.

    Overigens vond ik Vandenbussche uitstekend keeperswerk verrichten gisteren. Prachtige reflexen op onder meer de omhaal van Soldado!

  6. #51
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Maar laten we eerlijk zijn: Yildirim verdient die basisplek momenteel gewoon niet. Hij zal eerst weer zijn vorm terug moeten krijgen voordat hij weer terugkeert in het basiselftal, anders heb je helemaal niets aan hem.
    Hoe kun je dat nu beoordelen? Hij heeft dit seizoen nog geen basisplaats gekregen. Maar in de invalbeurten deed hij het wel goed. Nilsson en Friend spelen ook niet je van het.

    Overigens vond ik Vandenbussche uitstekend keeperswerk verrichten gisteren. Prachtige reflexen op onder meer de omhaal van Soldado.
    Inderdaad.

  7. #52
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoëlGunner Bekijk bericht
    Hoe kun je dat nu beoordelen? Hij heeft dit seizoen nog geen basisplaats gekregen. Maar in de invalbeurten deed hij het wel goed. Nilsson en Friend spelen ook niet je van het.
    Je van het?

    Trouwens, ik vind Nilsson nog steeds een geweldige aanvaller. Doelgericht, snel, harde werker. Jammer dat hij rood kreeg! En tsja, ik kan er eigenlijk verder niet over beoordelen. Ik heb niet álle Heerenveen-wedstrijden gezien.

  8. #53
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruising Bekijk bericht
    Je van het?

    Trouwens, ik vind Nilsson nog steeds een geweldige aanvaller. Doelgericht, snel, harde werker. Jammer dat hij rood kreeg! En tsja, ik kan er eigenlijk verder niet over beoordelen. Ik heb niet álle Heerenveen-wedstrijden gezien.
    Snel....dat liet hij wel zien met zijn wissel

  9. #54
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Valt me tegen hoe weinig speelminuten Garciá krijgt, bij AGOVV was het wel een heel goede speler. Op zijn minst een kans, maar die krijgt hij zelfs niet. Talent heeft hij zeker, als Real Madrid en Milan voor je in de rij stonden op jonge leeftijd.

  10. #55
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Valt me tegen hoe weinig speelminuten Garciá krijgt, bij AGOVV was het wel een heel goede speler. Op zijn minst een kans, maar die krijgt hij zelfs niet. Talent heeft hij zeker, als Real Madrid en Milan voor je in de rij stonden op jonge leeftijd.
    Inderdaad, jammer, je zou bijna vergeten dat die ook nog bij Heerenveen zit.

  11. #56
    Jeugdspeler Arsenal Arsenal FC's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 september 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    70
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heel jammer inderdaad was altijd een leuke en vooral goede speler om naar te kijken op Sportpark Berg en Bos.

    Jammer dat hij weggegaan is, maar de deur naar Apeldoorn staat altijd open!

  12. #57
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arsenal FC Bekijk bericht
    Heel jammer inderdaad was altijd een leuke en vooral goede speler om naar te kijken op Sportpark Berg en Bos.

    Jammer dat hij weggegaan is, maar de deur naar Apeldoorn staat altijd open!
    Je verwacht toch niet dat hij opeens weer zo'n stap achterwaarts gaat zetten?

  13. #58
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ben het er mee eens dat hij (Gonzalo) speeltijd moet krijgen...het loopt nu toch al niet lekker dus probeer eens iets geks, zet Alves in de punt met Garcia/Pranjic/Nilsson eromheen.

  14. #59
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HveenVF Bekijk bericht
    Ben het er mee eens dat hij (Gonzalo) speeltijd moet krijgen...het loopt nu toch al niet lekker dus probeer eens iets geks, zet Alves in de punt met Garcia/Pranjic/Nilsson eromheen.
    Of zo :

    Bosvelt-Pranjic
    ----Garcia
    Yildirim-Alves-Nilsson


  15. #60
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Proberen waard zeker nu Prager geblesseerd is.

  16. #61
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoëlGunner Bekijk bericht
    Of zo :

    Bosvelt-Pranjic
    ----Garcia
    Yildirim-Alves-Nilsson

    dat lijkt me wat aanvallend, zeker omdat de ploeg gewend is dat er een stofzuigertje in de vorm van Prager achter ze loopt

  17. #62
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    dat lijkt me wat aanvallend, zeker omdat de ploeg gewend is dat er een stofzuigertje in de vorm van Prager achter ze loopt
    Maar die is geblesseerd.. of je moet een Hanssen daar neer zetten

  18. #63
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kissi lijkt me opzich wel aardig.

  19. #64
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HveenVF Bekijk bericht
    Kissi lijkt me opzich wel aardig.
    Inderdaad die zou ook nog kunnen, alleen maakt hij vind ik vaak een onzekere indruk aan de bal.

    dat lijkt me wat aanvallend, zeker omdat de ploeg gewend is dat er een stofzuigertje in de vorm van Prager achter ze loopt
    Ja ok, maar je kunt het een keer proberen. Dit kan ook:

    ------Bosvelt
    Garcia-----Pranjic
    Yildirim-Alves-Nilsson

  20. #65
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Als het aan Abdelkarim Kissi ligt verruilt de middenvelder van SC Heerenveen aankomende winterstop van club. Dit liet hij weten tegenover Omroep Friesland. Kissi is dit seizoen nog maar vier keer in actie gekomen en heeft weinig uitzicht op een basisplaats.

    De Marokkaan kwam vorig jaar over van het Bulgaarse Litex Lovech en leek na 15 duels gespeeld te hebben in het eerste van Heerenveen dit seizoen uit te groeien tot een vaste kracht. Het liep echter anders.

    De 26-jarige middenvelder had eerder dit seizoen al kritische aantekeningen op het spel van SC Heerenveen. "We hebben individueel goede spelers, maar geen collectief. We voetballen ook niet goed. Het is al heel lang zo dat er geen goede samenwerking is. We zijn afhankelijk van acties van Nilsson, Alves of Yildirim.", aldus Kissi.

  21. #66
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kissi heeft gelijk maar natuurlijk ziet Verbeek weer niet dat hij een prima speler is om er enigzins een collectief van te maken

  22. #67
    JolGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Verbeek: 'Kissi moet naar zichzelf kijken'

    Gert-Jan Verbeek heeft fel gereageerd op enkele uitlatingen van Abdelkarim Kissi. Het feit dat er geen collectief zou zijn bij SC Heerenveen, ziet de middenvelder als een verantwoordelijkheid van trainer Verbeek.

    "Zijn uitspraken zeggen meer over hemzelf dan over de groep'', zo begint Verbeek. "Hij is zelf de grootste dissonant in ons collectief. Met onze groep hebben we elke maand een uitstapje, dan is hij vaak degene die het laat afweten. Na afloop van vorig seizoen hadden we een afsluitend etentje, toen is hij er na een kwartiertje tussenuit geknepen. Meneer Kissi moet eerst naar zichzelf kijken."

    De Marokkaan heeft al aangegeven een vertrek naar Frankrijk of bijvoobeeld Feyenoord wel te zien zitten. Verbeek heeft daar geen problemen mee. "Kissi mag wat mij betreft vertrekken en dat weet hij", aldus de oefenmeester in Voetbal International.
    Een beetje trieste manier van Verbeek om zo met je spelers om te gaan. Hij meot nog een hoop leren.

  23. #68

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoëlGunner Bekijk bericht
    Een beetje trieste manier van Verbeek om zo met je spelers om te gaan. Hij meot nog een hoop leren.
    Inderdaad, maar laat hem maar lekker zo'n aansukkelen.

  24. #69
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Hansson en Heerenveen definitief uit elkaar

    16/11/2006 8 :08

    Helemaal als een verrassing komt het niet, maar er komt een einde aan de samenwerking van Petter Hansson en SC Heerenveen.

    Hansson, wiens contract bij SC Heerenveen komende zomer afloopt, heeft er nooit een geheim van gemaakt een nieuw avontuur te ambiëren. Afgelopen zomer zag de Zweedse international een transfer naar Panathinaikos op niets uitlopen. Daarmee is zijn wens allerminst verdwenen.

    Heerenveen heeft verscheidene pogingen gedaan Hansson op andere gedachten te brengen. Maar een langer verblijf in Friesland ziet de Zweed niet zitten en daarom heeft hij definitief de onderhandelingen afgebroken. 'Dat is jammer, maar we moeten het respecteren', aldus trainer Gertjan Verbeek in De Telegraaf

    De 29-jarige Hansson, die in seizoen 2002/03 werd overgenomen van Halmstads BK, dient zijn contract in Friesland uit. SC Heerenveen heeft daarom nog de tijd een vervanger te vinden voor de Zweedse verdediger.

    Hij wordt in december 30 en heeft in 4 seizoenen slechts drie competitiewedstrijden gemist. Heeft 3 interlands gespeeld.
    Ja als hij naar het buitenland wil.
    Anders was het wellicht wat voor Feyenoord geweest.

  25. #70
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Logisch dat hij nog een keer iets anders wil. Hij is bijna 30 dus het moet nu toch wel gaan gebeuren. Anders denk ik dat het vanwege zijn leeftijd erg moeilijk wordt om nog aan een heel nieuw avontuur te beginnen.

  26. #71
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Van der Velde onder protest bij presentatiedoor onze Telesportredactie

    HEERENVEEN - Riemer van der Velde heeft onder protest het boek 'Heerenveen en Riemer' in ontvangst genomen. Het boekwerk is geschreven door Telesportfreelancer Albert van Keimpema.

    De oud-preses - die 1 oktober werd opgevolgd door Koos Formsma - toonde zich verrast toen hij vorige week in kennis werd gesteld over de uitgave, waaraan veel vrienden en relaties uit de voetballerij hun medewerking hebben verleend. Van der Velde was vereerd, maar benadrukte dat hij liever van tevoren op de hoogte was gebracht.


    Geloof dat Liwwadder ook nog bezig is met een boek .... :roll:

  27. #72
    Liefhebber FrisianReds's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2006
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mogelijk nieuwe uitbreiding Abe Lenstrastadion
    sc Heerenveen denkt het stadion nog op korte termijn met drieduizend plaatsen te kunnen uitbreiden. Over een jaar of tien is zelfs een nieuwe ring niet ondenkbaar.

    Voorzitter Koos Formsma legt op de officiële site uit dat de wachtlijst voor seizoenkaarthouders zo goed als weg is. Daardoor ligt de losse kaartverkoop op bijna nul en dat is geen goede situatie: ,,Om die reden zijn we aan het onderzoeken of we het stadion verder kunnen uitbreiden. Je moet dan denken aan tribunes die over de gracht worden gebouwd. Daar is nog plek voor circa 3.000 toeschouwers. Daarmee gaat de capaciteit van ons stadion richting 30.000 toeschouwers. Bovendien krijg je het publiek bovenop het veld, wat de sfeer zeker ten goede zal komen.''

    Dat zijn plannen die op een redelijk korte termijn uitvoerbaar zouden moeten zijn. De voorzitter gaat echter nog een hele grote stap verder: ,,Als Nederland, België en Luxemburg het WK 2018 mogen organiseren,bouwen we er nog een ring bovenop, want dat evenement willen we dan sowieso in Heerenveen hebben.''
    Ik vind op zich het idee om de tribunes over de grachten door te trekken tot het veld geweldig. De capaciteitsgroei naar 30.000 is alleen iets waar ik mijn twijfels bij heb. De wachtlijst is zo goed als weggewerkt, ik zou dan ook liever zien dat er met uitbreidingsplannen wordt gewacht tot er weer een redelijke wachtlijst is. Komt die er niet, dan lijkt uitbreiding mij niet noodzakelijk. Een halfgevuld stadion is ook niet alles. Het lijkt mij veel beter dat mensen er een beetje moeiete voor moeten doen een wedstrijd van Heerenveen te bezoeken, dat ze blij zijn een kaartje te hebben bemachtigd. Dat houdt seizoenkaarthouders ook makkelijker vast.

  28. #73
    Het is een clich.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrisianReds Bekijk bericht
    Ik vind op zich het idee om de tribunes over de grachten door te trekken tot het veld geweldig. De capaciteitsgroei naar 30.000 is alleen iets waar ik mijn twijfels bij heb. De wachtlijst is zo goed als weggewerkt, ik zou dan ook liever zien dat er met uitbreidingsplannen wordt gewacht tot er weer een redelijke wachtlijst is. Komt die er niet, dan lijkt uitbreiding mij niet noodzakelijk. Een halfgevuld stadion is ook niet alles. Het lijkt mij veel beter dat mensen er een beetje moeiete voor moeten doen een wedstrijd van Heerenveen te bezoeken, dat ze blij zijn een kaartje te hebben bemachtigd. Dat houdt seizoenkaarthouders ook makkelijker vast.
    Dat is inderdaad wel zo, maar volgens mij zit momenteel het Abe Lenstra stadion wekelijks tot de nok toe vol niet? Dus die extra 3000 mensen zullen er dan ook wel komen verwacht ik. Kijk maar naar FC Groningen, daar ging de capaciteit ook ineens van 12.500 naar 20.000 en de Euroborg is nu ook wekelijks uitverkocht. Dus ik denk dat dat wel goed komt, maar het zo wel geweldig zijn als de plannen daadwerkelijk gaan worden doorgevoerd. Krijgen we toch weer een groter stadion in Nederland erbij. Ik vind het stadion van Heerenveen nu al erg mooi, maar zeker als het op korte termijn, en misschien ook op lange termijn in 2018 wordt uitgebreid, wordt het naar mijn idee nog mooier.

  29. #74
    Liefhebber FrisianReds's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2006
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Dat is inderdaad wel zo, maar volgens mij zit momenteel het Abe Lenstra stadion wekelijks tot de nok toe vol niet? Dus die extra 3000 mensen zullen er dan ook wel komen verwacht ik. Kijk maar naar FC Groningen, daar ging de capaciteit ook ineens van 12.500 naar 20.000 en de Euroborg is nu ook wekelijks uitverkocht. Dus ik denk dat dat wel goed komt, maar het zo wel geweldig zijn als de plannen daadwerkelijk gaan worden doorgevoerd. Krijgen we toch weer een groter stadion in Nederland erbij. Ik vind het stadion van Heerenveen nu al erg mooi, maar zeker als het op korte termijn, en misschien ook op lange termijn in 2018 wordt uitgebreid, wordt het naar mijn idee nog mooier.
    Dat is niet helemaal waar. In de wedstrijden tegen Sparta en WillemII was er toch een aantal plaatsen(in total misschien een paar honderd) niet bezet. Heerenveen heeft de afgelopen jaren natuurlijk al flinke stappen gemaakt met het stadion. Het lijkt mij niet onverstandig om nu even rustig aan te doen. Neemt niet weg dat ik het idee voor de tribunes over de grachten en dan een eventueel vol stadion schitterend vind.

  30. #75
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    het is inderdaad een geweldig idee, lijkt me echt prachtig! maar zoals frisianreds al zegt: het zit niet elke wedstrijd even vol. daarentegen: ik als niet seizoenskaarthouder(financiële redenen) moet echt mazzel hebben wil ik heen kunnen. en ik denk dat dat voor velen het geval is.

  31. #76
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    SC Heerenveen blijft rondkijken op de Scandinavische markt. De Friezen staan in Nederland al bekend om de vele aankopen uit Zweden, Noorwegen en Finland en voegen nu mogelijk opnieuw een speler aan de selectie toe.

    Jon Andre Frederiksen, afkomstig uit Noorwegen, is in de winterstop op proef in Friesland. Momenteel is de middenvelder actief bij Moss FK, waar hij wekelijks in de basis begint. Heerenveen kan de speler in januari, als de transfermarkt weer opent, mogelijk contracteren

  32. #77
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Jeroen Drost maakt geen deel uit van de selectie van SC Heerenveen komende donderdag tijdens het competitietreffen met Vitesse. De jonge linksback moest tegen AZ al op de bank beginnen, ten faveure van Breuer. Deze week geeft Gert-Jan Verbeek ook de voorkeur aan jeugdspeler Jong A Pin, die de zitplaats van J.Drost zal opvullen.

    Verbeek gaf al aan niet tevreden te zijn over de stagnerende progressie die de linksback van Jong Oranje momenteel maakt. Vorig seizoen had PSV nog interesse in het talent, dat toen een goede periode doormaakte.

    Het lijkt erop dat Drost, evenals zijn broer, verhuurd zal worden aan een andere Eredivisieclub.

  33. #78
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Voormalig Nederlands international Paul Bosvelt houdt het eind eind dit seizoen voor bekeken op een voetbalveld. De 36-jarige ex-speler van Feyenoord en Manchester City speelt momenteel nog voor Heerenveen. Bosvelt besliste dit na een gesprek met voorzitter Koos Formsma. Deze laatste vindt die beslissing een spijtige zaak.

    "Ik wil zelf bepalen wanneer ik stop en niet op een gegeven moment strompelend van het veld worden gedragen", aldus Bosvelt, die op 26 maart 37 jaar wordt. "Ik voel dat het tijd is om te stoppen. Ik krijg duidelijke signalen..." Hij zou wel actief kunnen blijven binnen de clu

  34. #79
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Paul, bedankt! je was en bent een absolute meerwaarde!

  35. #80
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    SC Heerenveen heeft een dubbele slag gedaan op de transfermarkt. Abdelkrim Kissi vertrekt onmiddelijk en Miralem Sulejmani zal in de winterstop overkomen. Die laatste is opvallend aangezien AZ ook lange tijd interesse had. De Alkmaarders wilden de linksbuiten graag inlijven, maar de onderhandelingen gingen te traag.

    Onlangs trainde Sulejmani nog mee met AZ. De net 18-jarige speler mocht van zijn club Partizan Belgrado stage lopen. Toch tekent hij nu een contract in Heerenveen. De verbintenis loopt voor de duur van 3,5 jaar. Sulejmani is ook jeugdinternational en zou niet alleen op links, maar ook op rechts kunnen spelen.

    Kissi en Heerenveen is nooit een succes geworden. De Marokkaan klaagde te weinig aan spelen toe te komen, maar Verbeek zag al geen toekomst meer in hem. In overleg met de 26-jarige middenvelder is nu besloten het contract te ontbinden.

  36. #81

    Aangemeld
    10 december 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrisianReds Bekijk bericht
    Ik vind op zich het idee om de tribunes over de grachten door te trekken tot het veld geweldig. De capaciteitsgroei naar 30.000 is alleen iets waar ik mijn twijfels bij heb. De wachtlijst is zo goed als weggewerkt, ik zou dan ook liever zien dat er met uitbreidingsplannen wordt gewacht tot er weer een redelijke wachtlijst is. Komt die er niet, dan lijkt uitbreiding mij niet noodzakelijk. Een halfgevuld stadion is ook niet alles. Het lijkt mij veel beter dat mensen er een beetje moeiete voor moeten doen een wedstrijd van Heerenveen te bezoeken, dat ze blij zijn een kaartje te hebben bemachtigd. Dat houdt seizoenkaarthouders ook makkelijker vast.
    Misschien een vrij late reactie, maar er is momenteel een wachtlijst van 2000 supporters. Door het grote aantal kaarten dat in de vrije verkoop gaat zit het stadion tegen clubs als sparta en willem II niet vol.

  37. #82
    Geboren & Getogen Groninger's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 juli 2006
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Als ik zie wat jullie club er allemaal aan doet om aan toeschouwers te komen...

    http://www.sc-heerenveen.nl/web/show...contentid=4204

    en

    http://sc.heerenveen.org/forum/viewt...213ebcd7e80383

    Het spijt me om te zeggen, maar iedereen die nu nog durft te beweren dat Heerenveen een echte voetbalclub is met beleving op de tribunes, zou per direct moeten verkassen naar een gekkengesticht. Te lachwekkend dit.

    Thialf publiek, Thialf publiek!

  38. #83
    Liefhebber FrisianReds's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2006
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het lijkt er op dat jij het heerenveen.org-forum gelezen hebt en dus ook hebt gelezen dat de overgrote meerderheid van de supporters dit soort acties helemaal niks vindt. Ik zou trouwens niet weten waarom er door één zo'n vakje geen beleving meer op de tribunes in het Abe Lenstrastadion kan zijn. De sfeer tegen Roda was behoorlijk goed. Maar het gaat qua voetbal weer wat minder in Groningen, dan wordt er al snel weer naar andere dingen gekeken:bye

  39. #84

    Aangemeld
    28 december 2006
    Locatie
    Witmarsum
    Leeftijd
    32
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik heb vandaag gelezen op abelenstra.com, dat sch belangstelling heeft om aissatie te huren (h)

  40. #85
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -_Royaal_- Bekijk bericht
    ik heb vandaag gelezen op abelenstra.com, dat sch belangstelling heeft om aissatie te huren (h)
    Die abe, dat die dat nog allemaal postuum bijhoudt...

  41. #86

    Aangemeld
    28 december 2006
    Locatie
    Witmarsum
    Leeftijd
    32
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Die abe, dat die dat nog allemaal postuum bijhoudt...
    jaaahaa beter dan dat ajax :bier:

  42. #87
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Niels Loohuis naar Heerenveen

    SC Heerenveen heeft zich versterkt met Niels Loohuis. Het 20-jarige talent komt aan het einde van het seizoen over van BV Veendam.

    Dit weet RTV Noord vandaag te melden. Loohuis zal spoedig een meerjarig contract ondertekenen bij Heerenveen. De Friezen moeten wel een afkoopsom betalen voor de 20-jarige middenvelder.

    Loohuis was dit seizoen een vaste basisspeler bij Veendam. De middenvelder speelde 20 wedstrijden in de hoofdmacht, waarin hij één keer scoorde. Loohuis stond ook in de belangstelling van FC Twente, NEC en FC Groningen.

    Met de transfer van Loohuis verliest Veendam voor de tweede keer in korte tijd een belangrijke speler aan een Eredvisieclub. Eerder verkaste centrumspits Marnix Kolder al naar FC Groningen.
    --------------------------------------------------------------------------
    Goede speler, speelde de pannen van het dak hier op de braak tegen Helmond bij dat 1-7 verlies.

  43. #88
    ...Slaughtercult... Satyr's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 januari 2007
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    43
    Berichten
    136
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    Niels Loohuis naar Heerenveen
    Dat klinkt niet Scandinavisch, we noemen hem gewoon Løøhûûs, dat is wat duidelijker.

  44. #89
    Joyriders's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 november 2006
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Nagell Bekijk bericht
    Dat klinkt niet Scandinavisch, we noemen hem gewoon Løøhûûs, dat is wat duidelijker.
    Mooie handtekening Herr Nagell. Wat staat er Breezah?

    En weer een middenvelder erbij

  45. #90
    ...Slaughtercult... Satyr's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 januari 2007
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    43
    Berichten
    136
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joyriders Bekijk bericht
    Mooie handtekening Herr Nagell. Wat staat er Breezah?
    Er staat 'Vi døde ikke...vi har aldri levd', je bent toch niet blind?

Pagina 2 van 102 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •