Pagina 22 van 102 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 946 t/m 990 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #946
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Jong sc Heerenveen bekert tegen Cambuur Leeuwarden
    18 augustus 2008
    Voor jong sc Heerenveen staat vanavond de eerste officiële wedstrijd van het seizoen op het programma. Het elftal van trainer Hans de Jong speelt voor de beker tegen Cambuur Leeuwarden. Het duel wordt gespeeld op sportpark Skoatterwâld en begint om 18.30 uur.

    www.sc-heerenveen.nl

  2. #947
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Het uitvak in Volendam is uitverkocht, het extra thuisvak wat omgebouwd word tot uitvak is ook zo goed als vol. Zijn nog een paar kaarten verkrijgbaar, maar daar houd het ook mee op.

    Word gezellig in Volendam

  3. #948
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Het uitvak in Volendam is uitverkocht, het extra thuisvak wat omgebouwd word tot uitvak is ook zo goed als vol. Zijn nog een paar kaarten verkrijgbaar, maar daar houd het ook mee op.

    Word gezellig in Volendam
    Ja, zou er ook graag heen willen maar 2 vrienden van me die hebben gewoon kaarten gekocht zonder wat te zeggen nou dan maar voor de tv

  4. #949
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Je kan toch nog naar het Volendam vak ?

  5. #950
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Als je geluk heb kun je nog kaarten halen voor het extra thuis-uit-vak

  6. #951
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen en PSV azen op Keirrison
    Heerenveen en PSV azen samen met een groot aantal andere Europese clubs om de diensten van Coritiba-aanvaller Keirrison. Volgens Braziliaanse media zouden naast Heerenveen en PSV ook Palmeiras, São Paulo, Borussia Dortmund, Feyenoord, Ajax Hoffenheim, Benfica en AZ Alkmaar de 19-jarige goalgetter willen contracteren. De prijs ligt echter niet laag. PSV zou al een bod van ruim 5 miljoen hebben gedaan.

    De reden waarom deze spelers geen ''koopje'' is, is omdat zijn huidige club slechts 20% van de transferrechten bezit. Bij eventuele verkoop verdienen ze het minimale. Nog maar 19 jaar oud, en al ruim 100 duels gevoetbalt voor Coritiba. In deze duels maakte hij 54 goals.
    Bradley mag vertrekken tegen aannemelijk bod
    Het is een publiek geheim dat Michael Bradley bij SC Heerenveen mag vertrekken. Sinds de Amerikaan in de winterstop aangaf zijn in 2009 aflopende contract niet te verlengen, staat hij in de etalage. Bradley heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar de Engelse of Duitse competitie, waar hij als 'two-way midfielder' kan opereren. Hoewel Everton en Hamburg SV belangstelling voor de Amerikaan toonden, is Bradley nog altijd niet vertrokken.

    Op de officiele website geeft Yme Kuiper aan dat Bradley nog altijd mag vertrekken. Kuiper stelt echter dat dit wel tegen een 'reeele vergoeding' moet gebeuren. "Als dat niet het geval is, kan hij beter bij ons spelen. Bradley is een goede voetballer die voor ons zeker van waarde kan zijn", aldus Kuiper.

    Yme Kuiper heeft al meerdere malen uitspraken gedaan over een mogelijke transfer van Bradley en zal hem dus graag willen verkopen. De transfermarkt sluit over 1,5 week, een vertrek van de Amerikaan is dus nog altijd mogelijk...
    Pedro Beda morgen in Heerenveen
    Snel is het niet, maar Pedro Beda is wel sneller dan Alves. Het duurde lange tijd voor de tewerkstellingsvergunning rond was. Alle benodigde papieren zijn inmiddels aanwezig. Pedro Beda landt donderdagochtend op Schiphol.

    Pedro Henrique Nogueira Beda, voetbalnaam Pedro Beda, is een Braziliaans voetballer. Hij is de vierde Braziliaan die na Rafael Vieira Pires, Afonso Alves en Paulo Henrique, uitkomt voor sc Heerenveen. Beda wordt in eigen land beschouwd als een groot talent. De talentvolle spits kwam uit voor het tweede team van Flamengo en viel op door zijn veelzijdigheid. De 1.85 lange Braziliaan is redelijk snel, beweeglijk, kopsterk, balvast en pikt regelmatig een doelpuntje mee.

    Pedro Beda wordt door de clubleiding gezien als de potentiële opvolger van Gerald Sibon. In Heerenveen heeft men de hoop dat Beda en zijn landgenoot Paulo Henrique zich ontwikkelen tot een gevaarlijk spitsenduo.
    Zijn we weer helemaal bij.

  7. #952
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Als je geluk heb kun je nog kaarten halen voor het extra thuis-uit-vak
    Ja dat kon, maar ik had geen zin om alleen te gaan

  8. #953
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ghoochannejhad kampt met meniscusproblemen

    SC Heerenveen zal het de aankomende weken zonder jeugdexponent Reza Ghoochannejhad moeten doen. De aanvaller werd woensdag geholpen aan een meniscusblessure en heeft te horen gekregen dat hij zeker vier weken rust moet houden. De 20-jarige Ghoochannejhad raakte anderhalve week geleden geblesseerd bij een vriendschappelijk duel met Excelsior Moeskroen. Woensdag heeft men besloten om de aanvaller te helpen aan zijn blessure. "Gezegd wordt dat hij vier weken rust moeten houden, maar zes weken is reëler", aldus SC Heerenveen-fysiotherapeut Erik ten Voorde.

    Het is niet de eerste keer dat Ghoochannejhad te kampen heeft met een knieblessure. Zo scheurde hij in mei 2007 zijn voorste kruisband af, wat hem een lange revalidatieperiode opleverde. Als gevolg daarvan stond de destijds Go Ahead Eagles-huurling een jaar lang buitenspel. Dit seizoen mocht hij proeven aan de A-selectie van Heerenveen
    Reza komt hier uit de wijk. Ik heb hem vaak zien voetballen tegen de plaatselijke club hier. Fysiek een uiterst slappe voetballer maar wel snel en technisch. Ik ben benieuwd of hij ooit nog eens bij Heerenveen een vaste waarde wordt.

  9. #954
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    2 miljoen extra, 2 nieuwe spelers en gezonde ambitie (Frisian Pride)

    Vandaag was de persdag van Heerenveen, de dag dat de doelstellingen voor het komend seizoen officieel naar buiten worden gecommuniceerd, gebundeld in een algemeen perspraatje. Yme Kuiper zei vorig seizoen een seizoen van uitersten te hebben meegemaakt, en komend jaar een constantere prestatie ten doel te hebben gesteld. Namelijk, Europees voetbal behalen, meedoen voor de beker en Europees overwinteren!

    Dat de club blijft groeien resulteert blijkt uit de toename van de begroting tot 28,5 miljoen euro. Afgelopen jaar boekte de club een winst van 8,5 miljoen en door de verkoop van Sulejmani wordt komend seizoen 10 miljoen euro winst verwacht. Met deze begroting zit Heerenveen samen met AZ en Twente het dichtst bij de grote 3.

    En passant meldde Kuiper nog even dat Heerenveen 2 beloftes heeft vastgelegd. De 16 jarige Hongaar Kenny Otigba kon naar Liverpool, maar zijn voorkeur ging uit naar Heerenveen waar hij in de B-jeugd zal aansluiten. Jong Heerenveen krijgt versterking van een 18-jarige Braziliaan, Lazaro ViniciusAlves Martins. Beide spelers zijn centrale verdedigers.




    Ook op andere fronten blijft de club groeien. Het stadion is onlangs uitgebreid in de zuid-westhoek en het aantal zakenloges steeg van 39 naar 51. De nieuwe loges zijn al verhuurd en er is alweer vraag naar meer. Net zoals er vraag is naar meer seizoenskaarten. Er staan ruim 4.000 mensen op de wachtlijst. Dit, in combinatie met een eventueel WK, maakt dat Heerenveen de mogelijkheden tot een nieuwe uitbreiding van het stadion onderzoekt. Heerenveen wil uitbreiden naar 44.000 zitplaatsen.

  10. #955
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Yme Kuiper: ,,De gewenste uitbreiding is technisch gezien mogelijk. De komende maanden moet het financiële plaatje helder worden. Als het WK naar Nederland komt willen we er bij zijn. Het WK is na de Olympische Spelen het grootste sportevenement ter wereld en kan in meerdere opzichten een enorme stimulans voor Friesland betekenen. Die kans willen we grijpen. Daarvoor is alle steun nodig.’’
    Dat is goed nieuws dacht ik.

  11. #956
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    http://www.frisianpride.nl/news.php?readmore=130

    Heerenveen gaat samenwerken met Békéscsaba
    Na een eerdere overeenkomst met Otigba, gaat Heerenveen nu ook samenwerken met zijn voormalige club. Heerenveen en Békéscsaba gaan minstens 5 jaar samen werken. Hierbij worden trainers, spelers en voetbalkennis worden gedeeld. Jeugdinternationals László Zelenyánszki, Dániel Kovács, Zsolt Szokol en Attila Bagyinszki staan op de nominatie naar Heerenveen te verhuizen.



    Békéscsaba 1912 Elõre SE is een grote cultclub in Hongarije. Na financiele problemen speelt het eerste elftal op het tweede niveau, maar de jeugdopleiding, Békéscsabai Utánpótás FC, bloeit helemaal op. In elk nationaal jeugdelftal spelen meerdere spelers uit de academie. De club hoopt met deze samenwerking weer terug te komen op het niveau waar ze ooit stonden.

  12. #957
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    http://www.frisianpride.nl/news.php?readmore=134

    Boze Steppe mag (nog?) niet naar Heerenveen

    In tegenstelling tot ons bericht van gister, weet VI vandaag te melden dat het feest niet door gaat. Heerenveen bood 1,5 miljoen voor Steppe, wat GBA te laag vond om te accepteren. Of Heerenveen nog met een hoger bod komt is niet zeker, maar je weet natuurlijk nooit wat voor gekke dingen er gebeuren....

    Steppe zelf wil maar wat graag richting het noorden komen: 'Ik wil meteen tekenen voor Heerenveen', zegt Steppe in Het Nieuwsblad. 'Ze boden een fair bedrag, maar ik heb de indruk dat de club helemaal niet wil meewerken. Bij Heerenveen wil trainer Trond Sollied me absoluut hebben, dat is toch een goed teken. Maar ik sta machteloos. Als de club mij niet wil laten gaan, dan eis ik een verbeterd contract.'

    Steppe vermoedt smerige spelletjes van Germinal Beerschot. 'Achter mijn rug heeft Beerschot met Anderlecht gepraat. Ik zou naar Anderlecht trekken en Silvio Proto zou naar hier komen. Tegen Heerenveen zeiden ze dat er nog andere clubs geïnteresseerd waren. Om zo de prijs op te drijven?'

    'Ik wil helemaal niet naar Anderlecht', zegt Steppe. 'Ik wil geen transfer naar Anderlecht om er op de bank te zitten. Dat zou mijn carrière schade toebrengen. En bovendien wist ik helemaal niets af van de onderhandelingen met Anderlecht.'

  13. #958
    Chief
    Guest

    Standaard

    Real Betis meldt zich in Heerenveen voor Pranjic
    28/08/2008 13:41

    Danijel Pranjic heeft over internationale belangstelling niet te klagen. De vraagprijs van SC Heerenveen schrikt onder meer Real Betis nog af.

    SC Heerenveen heeft het eerste Spaanse bod van naar verluidt vijf miljoen euro verworpen. De Friese club wil het dubbele voor de Kroatische international, die nog tot medio 2012 vastligt. Real Betis heeft in de persoon van Mané (UD Almería) een alternatief achter hand, mocht Pranjic onhaalbaar te blijken.

    Pranjic zelf acht zich klaar voor een volgende stap in zijn carrière. 'Maar de prijs die Heerenveen vraagt is hoog', zei de Kroaat in Voetbal International. 'Voor mij is het geen probleem nog een jaar in Friesland te spelen. Ik heb geduld.'

  14. #959
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Betis is niet één van de rijkste clubs...
    Maak me er geen zorgen over

  15. #960
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou wel enorm kut zijn als ze Pranjic nu nog verkopen. Dan is het bestuur echt verkeerd bezig.

  16. #961
    vergane glorie kleinekeep's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2008
    Locatie
    Nootdorp
    Leeftijd
    42
    Berichten
    423
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Real Betis meldt zich in Heerenveen voor Pranjic
    28/08/2008 13:41

    Danijel Pranjic heeft over internationale belangstelling niet te klagen. De vraagprijs van SC Heerenveen schrikt onder meer Real Betis nog af.

    SC Heerenveen heeft het eerste Spaanse bod van naar verluidt vijf miljoen euro verworpen. De Friese club wil het dubbele voor de Kroatische international, die nog tot medio 2012 vastligt. Real Betis heeft in de persoon van Mané (UD Almería) een alternatief achter hand, mocht Pranjic onhaalbaar te blijken.

    Pranjic zelf acht zich klaar voor een volgende stap in zijn carrière. 'Maar de prijs die Heerenveen vraagt is hoog', zei de Kroaat in Voetbal International. 'Voor mij is het geen probleem nog een jaar in Friesland te spelen. Ik heb geduld.'
    Ik vindt 5miljoen voor pranjic een schijntje, zelfs 10 zou ik te weinig vinden als je kijkt naar bijv. het transferbedrag van suljemani

  17. #962
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    KENNY STEPPE NAAR HEERENVEEN, SILVIO PROTO KOMT NAAR HET KIEL


    Twee dagen voor het afsluiten van de transferperiode verhuist Kenny Steppe alsnog naar Heerenveen. Onze doelman werd vanmorgen medisch goedgekeurd, waarna Germinal Beerschot en de Nederlandse eredivisionist uit Friesland de laatste transfermodaliteiten in orde brachten, zodat het contract kon ondertekend worden. Kenny Steppe (20) werkte zich in het begin van vorig seizoen op als titularisdoelman bij Germinal Beerschot en werd op het einde van de competitie, tijdens het Gala van de Profvoetballer, meteen al verkozen tot "Doelman van het Jaar". Hij maakt ook deel uit van het Belgisch beloftenelftal van bondscoach Jean-François De Sart.

    "Voor mij is het de logische verdere stap in mijn carrière. Tegen de financiële voorwaarden van Heerenveen kon ik gewoonweg niet 'neen' zeggen. Bovendien drong trainer Trond Sollied specifiek aan op mijn komst. Dat was een extra stimulans", aldus Kenny Steppe in een reactie. "Germinal Beerschot zal ik voor altijd erkentelijk blijven, want zij gaven me de kans om op het hoogste vlak door te breken. Ik hoop morgenavond met een glansprestatie in Westerlo afscheid te kunnen nemen van deze club en haar supporters."

    Gedelegeerd bestuurder Herman Kesters ziet Steppe met lede ogen vertrekken ("Wij wensen Kenny echter alle succes in Heerenveen, en dat is gemeend!"), en toverde meteen een vervanger uit z'n mouw. Van Anderlecht maakt Silvio Proto (°23.05.1983, 1,87 m, 77 kg) immers de overstap naar het Kiel. De ballenpakker met Italiaanse roots tekent bij Germinal Beerschot een overeenkomst voor de duur van één seizoen.

    Officiele site van Germinal Beerschot, ik ken hem persoonlijk niet maar hij zal de strijd met VDB aangaan. Hoop dat het een verbetering is

  18. #963
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    sc Heerenveen treft met Vitória Setúbal oude bekende

    sc Heerenveen treft een oude bekende in de eerste ronde van de UEFA Cup. De Friese club moet af zien te rekenen met Vitória Setúbal. Twee jaar geleden ging sc Heerenveen simpel door naar de groepsfase. In Lissabon werd het 0-3 dankzij twee magnifieke treffers van Afonso Alves en eentje van Lasse Nilsson. Trond Sollied was niet ongelukkig met de uitkomst van de loting. ,,In Portugal is het fiftyfifty en dan moeten we het op 2 oktober thuis af zien te maken.


    Trond Sollied volgt de loting via de tv.


    Dat Vitória Setúbal opnieuw uit de koker rolde, werd een beetje als teleurstellend ervaren. De Europese uitdaging bestaat onder meer uit de kennismaking met andere culturen en voetbalstijlen, maar de reis naar Portugal van twee seizoenen geleden ligt nog vers in het geheugen. Toch was Michel Breuer niet ontevreden. ,,In deze ronde gaat het er om door te komen. De leuke tegenstanders treffen we dan wel in de groep.’’’

    Trond Sollied liet in een eerste reactie weten niet ongelukkig te zijn met Vitória Setúbal als tegenstander. ,,Ik ken het Portugese voetbal goed, maar Vitória Setúbal niet. Zij staan ook aan het begin van de competitie en moeten net als ons nog in het ritme komen. Ik onderschat geen enkele ploeg, zeker in Europa niet. In Portugal zijn we denk ik aan elkaar gewaagd en dan kan het thuis een leuke wedstrijd worden.’’

    Michel Breuer was twee jaar geleden ook van de partij tegen Setubal.


    De Friezen starten met een uitwedstrijd, waarmee het een herhaling wordt van de Europese opening in 2006 van SC Heerenveen. Twee jaar geleden begon sc Heerenveen met een 3-0 zege. Michel Breuer was destijds ook van de partij. Hij verving in het Estadio José Alvalada Jeroen Drost, die op het laatste moment geblesseerd afhaakte.

    Breuer kon en wilde niet veel kwijt over de kansen van sc Heerenveen. ,,Dat was toen. Ik heb geen idee wat voor ploeg ze nu hebben. Dat krijgen we de komende tijd wel te horen. Portugal spreekt wel aan. Dat is in ieder geval beter dat dat je ergens in een uithoek van Europa terecht komt.’’ Volgens Breuer is zijn ploeg licht in het voordeel. ,,We hebben twee jaar geleden een tik uitgedeeld, dat zullen ze zich zeker herinneren.’’

    De loting in beeld.


    Assistent-trainer Chris van Puyvelde kon ook weinig zeggen over Vitória Setúbal. ,,Heerenveen heeft twee jaar geleden gewonnen, maar twee jaar is in de voetballerij een lange tijd. Kijk maar naar het elftal waarmee sc Heerenveen toen speelde en vergelijk dat met het team dat er nu staat. We beginnen gewoon opnieuw.’’

    Vitória Setúbal is vorige week in de Portugese competitie van start gegaan met een 2-2 gelijkspel bij Vitoria Guimaraes. De ploeg eindigde afgelopen seizoen op de negende plaats. Vitória Setúbal komt dit weekend opnieuw in actie en treedt dan thuis aan tegen Estrela Amadora.

  19. #964
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Mooie loting dacht ik!
    Een team wat we zeker kunnen hebben!

  20. #965
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Moet kunnen inderdaad Maar heb jij Steppe wel eens zien spelen?

  21. #966
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nee, maar het klinkt als een betrouwbare doelman..
    Maar zondag staat VDB in de basis, dat is zeker

  22. #967
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hoe weet je dat?

  23. #968
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Omdat hij morgenavond meekeept bij GBA

  24. #969
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Kenny Steppe dolblij met kans in Friesland

    sc Heerenveen heeft vandaag met Kenny Steppe het keeperstalent van België vastgelegd. De pas 19-jarige Steppe werd afgelopen seizoen door zijn collega’s verkozen tot ‘Doelman van het jaar’. Met de komst van Steppe heeft sc Heerenveen twee Belgische ‘doelwachters’ onder contract staan. Steppe moet de concurrentie met landgenoot Vandenbussche aan gaan. ,,Concurrentie is goed. Het zorgt er voor dat we beide progressie kunnen boeken,’ aldus de nieuwkomer.


    De naam van Kenny Steppe zoemde al een tijdje rond in Friesland. Vanmiddag werd de deal tussen sc Heerenveen en Germinal Beerschot officieel beklonken. Steppe werd medisch goedgekeurd en tekende voor vijf jaar. De Belg is blij dat de kogel eindelijk door de kerk is. Germinal Beerschot stelde zich aanvankelijk star op en Steppe was even bang dat de transfer af zou ketsen.

    ,,Ik hoorde dat Heerenveen opnieuw met Volders en Stijnen in gesprek was en toen werd ik toch wel een beetje nerveus,’’ vertelde Steppe vanmiddag. ,,De transfer heeft een grote inspanning van Heerenveen en mijn zaakwaarnemer gevergd. Ze zijn er 24 uur lang mee bezig geweest, maar het is gelukt.’’ Zeer tot tevredenheid van de in Antwerpen geboren goalie. ,,Ik wilde naar Friesland. Als een club als Heerenveen zich meldt, zeg je geen nee. Dit is niet alleen financieel, maar ook sportief een grote stap.’’

    De doelman brak afgelopen seizoen definitief door. De in Antwerpen geboren goalie stond 29 maal onder de lat bij Germinal Beerschot en was eerste keus bij Jong België. De Olympische spelen moest hij vanwege een meniscusblessure laten schieten, maar Steppe is weer fit. ,,Ik heb al weer twee competitieduels gekeept,’’ aldus de doelman die morgen in de uitwedstrijd tegen Westerlo nog éénmaal in actie komt voor zijn oude club.


    Kenny Steppe. ,,Als Heerenveen zich meldt, zeg je geen nee.''

    Kenny Steppe staat bekend als een doelman met uitstekende reflexen en kan goed meevoetballen. ,,Verdedigers moeten iemand achter zich hebben op wie ze kunnen rekenen.’’ Met zijn 1.84 is de Belg voor een keeper niet erg groot, maar: ,,Dat compenseer ik met mijn lenigheid en sprongkracht. Reken maar dat ik er sta als het nodig is.’’

    De nieuwe doelman van sc Heerenveen zette vanmiddag maar wat graag zijn handtekening onder een vijfjarig contract. Zijn carrière is onverwachts in een stroomversnelling gekomen. ,,Ik kan het zelf amper geloven. Als ze mij dit drie jaar geleden verteld zouden hebben, had ik het niet geloofd. Germinal is goed voor mij geweest, maar Heerenveen is in alle facetten een grotere en professionelere club.’’

    In Friesland moet Steppe de concurrentie aangaan met Vandenbussche. Zijn landgenoot kwam vanmiddag al even kennismaken. ,,Hij kwam heel vriendelijk over. Dat we concurrenten zijn is niet erg. Dat hoort bij profvoetbal. Van concurrentie blijf je scherp. Het kan ons alleen maar beter maken.’’

  25. #970
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Matusiak stopt met voetballen en begint een maatschappelijke carriere. Dit vind ik ook erg jammer. Toch een goede spits die alleen nooit het vertrouwen heeft gehad bij Heerenveen(zelfde als Rob Friend, weinig aanpassingstijd). Nog niet zo oud ongeveer 26 jaar dacht ik. Kwam van Palermo voordat hij naar heerenveen kwam. Denk dat deze spits voor vele clubs bruikbaar zou zijn geweest. Zeker voor alle middenmotors in Nederland.

    Erg jammer dat hij nooit een echte kans heeft gehad.

  26. #971
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Bewijst wel wat zijn mentaliteit is. Hij speelt niet, en besluit te stoppen met voetballen. Als hij een beetje winnaarsmentaliteit had, dan was hij er wel gekomen. Voetballen kan hij niet, maar scoren kan hij wel

  27. #972
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    WTF stopt nou met het makkelijkste baantje van de wereld waar veel geld mee te verdienen is.

    Victoria Setubal moet te doen zijn. Desnoods gelijkspel in Portugal en het Thuis afmaken.

    Groepspoule als we die halen kan wel super lastig worden met waarschijnlijk Schalke en Aston Villa.

    Goeie aankoop denk ik van Heerenveen, en mooi om te lezen : Als Heerenveen zich meld zeg je geen Nee.

  28. #973
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sch4-live Bekijk bericht

    Groepspoule als we die halen kan wel super lastig worden met waarschijnlijk Schalke en Aston Villa.
    Onzin, er word opnieuw geloot

  29. #974
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik zou het niet eens heel erg vinden als een van die clubs erbij in zitten. Dan kan ik misschien nog een reisje met m`n vader maken

  30. #975
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    monsterzege c-junioren op jubbega in beker: 29 – 0
    30 augustus 2008
    de c-junioren van sc heerenveen hebben vandaag in de bekerstrijd het bezoekende jubbega met maar liefst 29-0 verslagen. Ook de b-junioren van sc heerenveen kwamen voor de bekerstrijd in actie. B1 won mede dankzij twee treffers van leroy hardenberg met 1-4 van cambuur leeuwarden. De a-junioren kwamen in competitieverband in actie en speelden thuis enigzins teleurstellend met 1-1 gelijk tegen willem ii..

    Maandag volgen de wedstrijdverslagen.
    :roflmao:

  31. #976
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Prager tekent bij LASK Linz
    Enkele dagen terug meldden wij dat Prager op avontuur ging in Oostenrijk. Nu kunnen we melden dat hij een nieuwe club heeft gevonden: LASK Linz. De 22-jarige middenvelder kwam zowel onder Verbeek als onder Sollied weinig aan spelen toe, en heeft daarom gekozen voor een contract in Oostenrijk. Over de transferprijs doen beide clubs vooralsnog geen uitspraken.
    Jammer, eeuwig talent..

  32. #977
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wat een afgrijselijk keepersshirt heeft die Steppe aan!!! Verder zegt de naam me eigenlijk niet zo heel erg veel. Opvallend bericht dat Matusiak er een punt achter zet. Scoorde inderdaad erg makkelijk. Ook in interlands. Aan de ene kant zegt het inderdaad misschien wel iets over zijn mentaliteit, geen winnaar dus, aan de andere kant vind ik het wel mooi dat hij er mee kapt en een maatschappelijke cariere begint, terwijl er inderdaad erg makkelijk veel geld te verdienen is in de voetballerij.

  33. #978
    Chief
    Guest

    Standaard

    Heerenveen accepteert bod op Bradley
    Geschreven op zondag, 31 augustus om 15:53

    Michael Bradley zet zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk voort in Duitsland. Heerenveen meldt zondagmiddag op haar officiële website dat het een akkoord heeft bereikt met Borussia Mönchengladbach over een transfer. De middenvelder moet zelf nog een overeenkomst bereiken met de werkgever van de Nederlandse trainer Jos Luhukay.

    Bradley, die door Heerenveen-trainer Trond Sollied buiten de selectie was gelaten voor de seizoensouverture tegen FC Volendam, vertrekt in de namiddag naar Duitsland. Daar zal hij met Borussia praten over een mogelijke samenwerking. Het is niet bekend hoeveel de Duitse promovendus betaalt voor de Amerikaan.

    De 21-jarige Bradley had al voor de zomer laten weten dat hij ondanks een doorlopend contract wilde vertrekken uit Friesland. De middenvelder achtte zichzelf rijp voor een volgende stap in zijn loopbaan en stond in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland. Concreet werd de interesse echter nooit, waardoor Bradley nu naar Borussia lijkt te vertrekken.
    Dombo...van de NL subtop met nog maar 1 jaar contract ga je je toch niet laten verkopen aan een Duitse promovendus? :S
    Had dan nog 1 jaar gebald, was je transfervrij. Hij kan beter dan dit..

  34. #979
    Geboren & Getogen Groninger's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 juli 2006
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    BMG is een mooie en grote club. In ieder geval een stuk groter dan Heerenveen. Bovendien zal-ie er meer centjes verdienen. Logische keuze, als je het mij vraagt.

  35. #980
    Daar ben ik weer! ALenstra's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Midden vh Land
    Berichten
    308
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Borussia Mönchengladbach is een grote club met een heel grote achterban. Zelfs in de 2e liga al toeschouwersaantallen van +40.000 gemiddeld.

  36. #981
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Wat een luldebehanger

    Hij wou in een grote competitie spelen, + CL voetbal

    Geldwolf

  37. #982
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Väyrynen drie jaar naar Heerenveen
    Door LUDO VAN DENDEREN

    HEERENVEEN - Mika Väyrynen keert terug bij Heerenveen. PSV en Heerenveen bereikten vanmiddag al een akkoord over de verkoop van de Finse middenvelder. Zojuist bereikte ook de Fin overeenstemming met de Friezen. Väyrynen ondertekende een driejarig contract.

    Eerder hadden ook Club Brugge en Stade Rennes interesse. Bij Heerenveen moet Väyrynen de opvolger worden van Michael Bradley, die naar het Duitse Borussia Mönchengladbach overstapt.

    www.ad.nl
    mooie aankoop voor jullie.

  38. #983
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Goede aankoop inderdaad van Heerenveen. Heeft bij PSV gewoon betere spelers voor zich.. En hij had in zijn eerste seizoen hier erg veel pech met die langdurige blessure.

  39. #984
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Mooie aankoop, ik hoop dat hij het oude Heerenveen ritme weer krijgt

  40. #985
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ik ben zo blij nu!

  41. #986
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ik ben zo blij nu!
    Meen je dat?

  42. #987
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Meen je dat?
    Nee, ik had liever Ronaldinho gehad.

    Vayrynen speelde niet veel, maar ALS hij speelde bij PSV was hij echt heel erg bruikbaar. Lijkt me voor ons een grote versterking. Zeker als je nagaat dat Bradley veel te wisselvallig was.

  43. #988
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    vdB vond ik vandaag toch een paar goede reddingen verrichten het lijkt of hij weer helemaal bij de les is na het aantrekken van steppe.

    dat Bradley weg is vind ik eerlijk gezegd geen ramp, zeker niet nu vayrynen weer terug is. als vayrynen zijn oude niveau weer haalt is hij vele malen beter dan bradley.

    op de officiele site staat overigens nog niks over vayrynen....
    Laatst gewijzigd door erikfeanfan; 31 augustus 2008 om 22:20

  44. #989
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goeie zet van het bestuur om Mika terug te halen !

    Super Mika !

  45. #990
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Mika Väyrynen keert mogelijk terug bij sc Heerenveen

    Mika Väyrynen keert waarschijnlijk terug bij sc Heerenveen. De Finse international is persoonlijk rond met sc Heerenveen en wordt maandag gekeurd. Hij tekent als alles goed gaat een driejarig contract met een optie voor een vierde jaar. Väyrynen is de vervanger van Michael Bradley die naar Borussia Mönchengladbach verhuist.

    Mika Väyrynen speelde van 2001 tot en met de zomer van 2005 voor sc Heerenveen voor hij naar PSV verhuisde. De Finse international werd afgelopen zomer in verband gebracht met Franse en Belgische clubs, maar kwam niet tot overeenstemming. Dat lijkt In Friesland wel het geval. sc Heerenveen hoopt de transfer van Väyrynen maandag af te ronden.

    www.sc-heerenveen.nl

Pagina 22 van 102 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •