Pagina 40 van 102 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.756 t/m 1.800 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #1756
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Kruiswijk naar Heerenveen.


    Nu Martin Drenth nog naar Omrop Fryslan en we zijn compleet

  2. #1757
    De Trots van het Noorden! Fcgfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Kruiswijk naar Heerenveen.


    Nu Martin Drenth nog naar Omrop Fryslan en we zijn compleet
    Hehe, ik kijk nergens meer van op..

  3. #1758

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Goede aankoop zeg, hele vooruitgang als je het vergelijkt met Dingsdag.

  4. #1759
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zoo Heerenveen doet eventjes een paar gerichte goede aankopen zeg, Bas Dost, Arnold Kruiswijk zullen beiden volgend seizoen een van de basisspelers worden. Ben ook eens blij dat er geen Zweed,fin of weet ik wat aangetrokken wordt.

    Wel jammer dat we Kruiswijk niet nog een jaar konden hebben, maar helaas lag in lijn van de verwachtingen. Kruiswijk was bij ons een van de belangrijkste zoniet de belangrijkste speler.

  5. #1760
    De Trots van het Noorden! Fcgfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    De keuze van Kruiswijk als geboren Groninger die erg goed lag bij de supporters en hier 7(?) geweldige seizoenen heeft beleefd, bevestigd het feit dat clubliefde bij spelers een zeer zeldzaam iets is.

  6. #1761
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Aantal quotes.

    "Dat is meer iets tussen de supporters. Bovendien ben ik al twee jaar weg uit Groningen. Dat is anders dan wanneer je rechtstreeks van Groningen naar Heerenveen gaat", zegt de voormalig jeugdinternational op de website van SC Heerenveen. Kruiswijk stond de afgelopen twee seizoenen onder contract bij Anderlecht, waar hij niet wist door te breken. "In mijn eerste seizoen heb ik zeventien wedstrijden gespeeld. Daar was ik niet ontevreden over. Afgelopen seizoen heb ik geen minuut gespeeld."
    "Dat Jans trainer is, is leuk, maar niet bepalend geweest voor mijn keuze. Je gaat niet alleen voor een trainer naar een club. De ambitie en mogelijkheden van Heerenveen spreken me aan."
    "De club heeft een slecht jaar achter de rug en wil dat nare gevoel zo snel mogelijk wegpoetsen. Heerenveen heeft daarvoor ook de mogelijkheden. Ze hebben Dost gehaald, nu mij en ik denk dat er nog wel een paar versterkingen komen


    ---------- Post toegevoegd om 13:16 ---------- vorige post was om 13:15 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Goede aankoop zeg, hele vooruitgang als je het vergelijkt met Dingsdag.
    Inderdaad, Dingsdag transfervrij weg en Kruiswijk transfervrij er bij is een grote vooruitgang

  7. #1762
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Oh wat word ik blij van deze berichten

  8. #1763
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fcgfan Bekijk bericht
    De keuze van Kruiswijk als geboren Groninger die erg goed lag bij de supporters en hier 7(?) geweldige seizoenen heeft beleefd, bevestigd het feit dat clubliefde bij spelers een zeer zeldzaam iets is.
    ik kan me de frustraties wel begrijpen van jullie,ik was zelf ook niet echt blij dat een trainer van Groningen naar Heerenveen kwam (ondanks zijn kwaliteiten als trainer) maar ik maak me er niet meer druk om. Tegenwoordig draait alles om geld en clubliefde bij spelers is helaas zeldzaam.

    Kruiswijk een prima aankoop net als Bas Dost, ze kunnen het dus wel.

  9. #1764
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    El Akchaoui, zoals ik al gewenst had!

    Laat maar snel tekenen

  10. #1765
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Robert Veenstra nieuwe voorzitter SCH

  11. #1766
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ken de beste man niet. Heeft iig wel netwerken.

  12. #1767
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Netwerken? Op de Christelijke Hogeschool Nederland ja.
    Lijkt me niet dat je daar veel talent wegplukt.

  13. #1768
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Netwerken? Op de Christelijke Hogeschool Nederland ja.
    Lijkt me niet dat je daar veel talent wegplukt.
    agh ja, iedereen kan een foto tonen waarop hij officieel de hand schud van onder andere Barack Obama. Één ding is zeker, deze man heeft een netwerk.

  14. #1769
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Netwerken? Op de Christelijke Hogeschool Nederland ja.
    Lijkt me niet dat je daar veel talent wegplukt.
    Praat geen onzin freund. Deze man heeft connecties over de hele wereld. Niet voor niets dat hij zelfs bij ome Obama op zoek gaat. Je moet niet denken dat je overal iets van af weet.

  15. #1770
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Is hij moderator, komt hij nog met onzin aankakken in het Heerenveen topic. Had toch wel de hoop gehad dat hij zich er ook naar ging gedragen, helaas.

    Schijnt dat Yme en Henk het team nu zullen verlaten. Een groot deel van de gemaakte winst wordt gebruikt voor een reorganisatie bij Heerenveen. Ik citeer:

    Over het boekjaar 2009/2010 dat afsluit op 30 juni 2010 zal sc Heerenveen een substantieel verlies moeten presenteren. De belangrijkste oorzaak hiervan is een negatieve uitwerking van het aankoopbeleid van nieuwe spelers. Het operationeel resultaat 2009/2010 zal uitkomen op een verlies van rond € 9,0 miljoen voor belastingen. Hierin is een bedrag van rond € 5,0 miljoen begrepen voor reorganisatiekosten.
    Voor 90% hebben deze reorganisatiekosten betrekking op toekomstige salariskosten van contractspelers, die naar de huidige situatie geen rendement voor sc Heerenveen hebben. Daarnaast zal het resultaat uit vergoedingssommen (boekwinsten en afschrijvingen) negatief ca. € 6,0 miljoen belopen. Ook in dit bedrag zijn vervroegde afwaarderingen tot € 4,4 miljoen van contractspelers verdisconteerd.
    Dat levert wel weer een winst op mocht je één van de miskopen verkopen en daar transfergeld voor terug krijgen.

    Dat Heerenveen dan nog in categorie III zit zegt genoeg over hoe de financiële situatie was, maar laat ook des te meer zien wat er had kunnen gebeuren wanneer Heerenveen wél goed gebruik had gemaakt van die financiële mogelijkheden. Waar hadden we dan gestaan op dit moment?

    Nog een opvallende:

    Bij de benoemingsprocedure waren betrokken het bestuur van de Stichting sc Heerenveen, de Raad van Commissarissen, de directie en Ron Jans.
    Ron Jans is dus voor een groot gedeelte bezig met een meerjarenplan voor de gehele club. Is opzich een goede zaak, maar kan ook een breektpunt zijn.

    ---------- Post toegevoegd om 15:39 ---------- vorige post was om 15:18 ----------


  16. #1771
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    agh ja, iedereen kan een foto tonen waarop hij officieel de hand schud van onder andere Barack Obama. Één ding is zeker, deze man heeft een netwerk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Praat geen onzin freund. Deze man heeft connecties over de hele wereld. Niet voor niets dat hij zelfs bij ome Obama op zoek gaat. Je moet niet denken dat je overal iets van af weet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Is hij moderator, komt hij nog met onzin aankakken in het Heerenveen topic. Had toch wel de hoop gehad dat hij zich er ook naar ging gedragen, helaas.
    Geen idee wat je met de hand van Obama schudden bereikt in voetballand.
    Leuk een aardig, maar die gozert heeft nergens ook maar 1 voetbalachtergrond.

  17. #1772
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Geen idee wat je met de hand van Obama schudden bereikt in voetballand.
    Leuk een aardig, maar die gozert heeft nergens ook maar 1 voetbalachtergrond.
    Hij is dan ook niet betrokken bij de spelers maar meer het leiden van de organisatie, sponsoren binnen halen etc. En ja daar heeft hij genoeg connecties voor.

  18. #1773
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Een voorzitter bij Heerenveen heeft niets met de voetbalkant van Heerenveen te maken?
    Rare constructie.

  19. #1774
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Een voorzitter bij Heerenveen heeft niets met de voetbalkant van Heerenveen te maken?
    Rare constructie.
    Nee, er zullen 2/3 man onder hem zitten die het voetbalverstand hebben. Wij hadden eerst met Yme Kuiper, Henk Hoekstra en Jan van Erve een 3 koppige directie. Dit werkte niet waar het een totale chaos werd. Waarschijnlijk zullen Henk Hoekstra en Yme Kuiper terecht vertrekken. Johan Hansma is al aangenomen als technisch manager, waar hij ondersteund zal worden door Jans en Libregts, voor eventuele raad kan hij altijd nog terecht bij Riemer en Foppe. Robert Veenstra zal de organisatie leiden en grote sponsoren proberen binnen te halen, ongetwijfeld zal deze man zelf ook nog wel verstand van voetbal hebben, het is iig een echte Heerenveen supporter.

  20. #1775
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Alsof Munsterman uit het voetbal kwam. Zette Ajax en PSV op afstand dit jaar.

    Veenstra: ''Randstad miste nog een sollicitatiebrief''
    Robert Veenstra is vandaag benoemd tot nieuwe directeur van sc Heerenveen, dit per 1 augustus 2010. Onder leiding van Veenstra moet Heerenveen de weg omhoog inzetten. Veenstra had zich in eerste instantie niet beschikbaar gesteld, verteld hij tegenover de Leeuwarder Courant. "De mensen van Randstad belden al, ze misten nog een sollicitatiebrief. Dan begint het toch wel te jeuken." De werkwijze van Veenstra is duidelijk. "Ik wil graag een eenheid creëren. Het beste uit mensen halen is mijn motto. Mijn deur staat altijd open en, belangrijker, ik wil laten zien dat ik er voor iedereen binnen de club ben, ook de negenhonderd vrijwilligers."

    "Ik kijk met veel respect naar wat er de afgelopen jaren bij deze club gepresteerd is, maar we moeten vooruit. Dat is de uitdaging. Ik zie het als een overgang naar de volgende fase. Mijn doel is er voor te zorgen dat zoveel mogelijk geld naar het ‘groene veld’ gaat."

    Sinds de uitbreiding van het Abe Lenstra Stadion in 2003 heeft Robert Veenstra een seizoenskaart. Veenstra is altijd fan geweest, verzekert de man die ooit ook ijshockeyde en in zijn jeugd bij de amateurs van Hardegarijp voetbalde. "Mijn vrouw was in haar studententijd steward bij Cambuur. Toen ben ik wel eens meegeweest, maar mijn hart heeft nooit bij Cambuur gelegen. Ik ging naar Heerenveen, al was dat incidenteel."

    Veenstra is er niet om zich bezig te houden met de beoordeling van spelers, wel om toezicht te houden op dat proces. “Ik ben er om te kijken of het traject goed verlopen is. Is de speler goed gevolgd, hoe ziet zijn ‘track record’ er uit? Ik moet in de gaten houden dat de besluiten pas worden genomen na uitgebreid overwegen.”

    De nieuwe directeur van Heerenveen sprak ook al met Ron Jans, volgend jaar hoofdtrainer bij de Friese club. "Ons gesprek was een feest van herkenning. Wij denken precies hetzelfde over leiderschap."

    Wat Veenstra en Jans volgens Van der Meer bindt, is dat ze weten wat de moderne tijd vraagt. De club moet inhaken op de veranderingen die de voetbalwereld in duizelingwekkend tempo op zich af ziet komen. Veel clubs haken daar niet of te laat op in, Heerenveen mag echter niet blijven stilstaan, niet nóg een jaar weggooien. Van der Meer spreekt van de wet van de remmende voorsprong waarmee Heerenveen de afgelopen twee jaar te kampen heeft gehad. Door de interne strubbelingen is veel blijven liggen. Onder leiding van Veenstra en Jans moet en zal de draad worden opgepakt.

  21. #1776

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Heerenveen sluit boekjaar af met recordverlies van vijftien miljoen
    Woensdag, 26 mei 2010 om 17:41 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

    SC Heerenveen sluit het boekjaar af met een recordverlies. De Friese club, die door de licentiecommissie van de KNVB weer werd ingedeeld in categorie III (hoogste categorie), eindigt met een verlies van vijftien miljoen euro. Dit is het bedrag voor de belastingen.

    Door het sterk negatieve resultaat daalt het eigen vermogen tot achttien miljoen euro, zo meldt het ANP. Volgens het bestuur van de club ligt een ‘negatieve uitwerking van het aankoopbeleid van nieuwe spelers’ ten grondslag aan de dieprode cijfers.

    Het operationeel resultaat voor het seizoen 2009/10 zal uitkomen op een verlies van rond negen miljoen (voor belastingen) en daarbij is een bedrag van vijf miljoen euro gereserveerd voor reorganisatiekosten. Eerder vandaag vond Heerenveen in Robert Veenstra een nieuwe voorzitter.

  22. #1777
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    En nog steeds gezond, t is wat.

  23. #1778
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ik ben het best wel met Momus eens, de man heeft nul.nul voetbalachtergrond.

    Lekker wanbeleid van die vuile Kuiper

  24. #1779
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Logisch verlies. Alles is in één jaar gegooit, spelers die normaal pas volgende jaren afgeschreven zouden worden, zijn dit jaar afgeschreven. Daardoor lijkt het verlies groot, maar is de kans des te groter dat volgend jaar winst wordt geboekt. Heb me er nog geen moment druk over gemaakt. Dat wanbeleid hebben we nu eenmaal gehad, heb er vertrouwen in dat Jans en Hansma dit verlies ruimschoots goed zullen maken

  25. #1780
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dit boekjaar ook geen grote verkoop gedaan. Andere jaren wel. (sulejmani, huntelaar, alves) Dit verklaart een hoop van dit tekort.

  26. #1781
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    Dit boekjaar ook geen grote verkoop gedaan. Andere jaren wel. (sulejmani, huntelaar, alves) Dit verklaart een hoop van dit tekort.
    Onzin, er is een hele boel nutteloos geld over de balk gesmeten, dat verklaart alles.

  27. #1782
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    Dit boekjaar ook geen grote verkoop gedaan. Andere jaren wel. (sulejmani, huntelaar, alves) Dit verklaart een hoop van dit tekort.
    Hahahaha, dat slaat echt helemaal nergens op. Vorig jaar werd bijvoorbeeld ondanks grote verkopen ook een licht verlies geleden.

  28. #1783
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    "Heerenveen wint strijd om Sigurdsson" (video)
    Heerenveen heeft de strijd om Ingolfur Sigurdsson (17) gewonnen, aldus het uit IJsland afkomstige Morgunblaðið. Sigurdsson had ook kunnen tekenen bij Arsenal, Manchester United en Ajax, maar koos vanwege zijn achtergrond bij Heerenveen voor de Friese club. Sigurdsson speelde eerder in de jeugd van sc Heerenveen, maar verliet de club vanwege heimwee. "De onderhandelingen zijn in een vergevorderd stadium en ik verwacht dat de clubs deze week tot een overeenkomst komen," aldus de middenvelder uit IJsland.

    "Ik ben erg blij om naar Heerenveen te gaan. Ik wil graag naar een club waar ik bekend mee ben en waar een realistische kans is op speelminuten in de komende jaren. Heerenveen is een spannende kans en op dit moment beter voor mijn ontwikkeling dan spelen bij de Europese topclubs."
    Bijhorende video:

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=isrybsmpkK4"]YouTube- Ingo vs. Möre - amazing goal[/ame]

    Scoorde in de C's van Heerenveen 14 doelpunten in 6 duels, waaronder twee keer vanaf de middellijn tegen NAC....
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 27 mei 2010 om 12:56

  29. #1784
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    El Akchaoui naar Heerenveen wanneer hij door de (uitgebreide) medische keuring komt.

  30. #1785
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Popov is op weg naar Oekraine om daar te praten met Dinamo Kiev.

  31. #1786
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Popov is op weg naar Oekraine om daar te praten met Dinamo Kiev.
    Meen je?!
    Dat zou wel een stap zijn zeg...van plek 11 naar Champions league...

  32. #1787
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Er gaan nu geruchten over een aardige transferprijs, 7 miljoen dollar. Lijkt me iets aan de hoge kant
    Wel is duidelijk dat zowel Shakthar als Dinamo hem erg graag willen hebben en tegen elkaar op hebben geboden. Dinamo Kiev is als winnaar uit de bus gekomen, ik verwacht dat het vrijdag bekend zal worden gemaakt

  33. #1788
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    7 miljoen dollar voor Popov? Wow goede zaak voor Heerenveen dan.

  34. #1789
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Popov heeft getekend bij Dinamo Kiev! Is vandaag wereldkundig gemaakt door de club, staat op de officiele website van Dinamo Kiev.

  35. #1790
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Onjuist, daar staat helemaal niets over Popov.

  36. #1791
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    http://www.fcdynamo.kiev.ua/ua/dynamo/news/30366.html

    Op de homepage is het bericht inderdaad nog niet toegevoegd, maar online staat hij wel!

    Edit: inmiddels wel aanwezig op de homepage van D. Kiev

  37. #1792
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Wordt Breuer nu linksback?

  38. #1793
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Denk het niet, er komt sowieso nog een linksback. Ik hoop op El-Akchaoui, maar dat duurt nu wel erg lang

  39. #1794
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Haha ongelovelijk, Popov verkopen en er ook nog geld voor krijgen.

  40. #1795
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen ontvangt drie miljoen euro voor Popov

  41. #1796
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Popov geeft aan dat de competitie in oekraine sterker is dan in Nederland. ik volg die competitie niet, maar kan me dat haast niet voorstellen?

  42. #1797
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ach, leuk verkooppraatje. Deze transfer is tekenend voor Oekraine. Veel geld, maar het wordt willekeurig besteed. Zolang in Oekraine zulk beleid wordt gevoerd zal die competitie, ondanks de vele mogelijkheden, Nederland nooit voorbij gaan.

  43. #1798
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Samenvatting van de eerste twee oefenduels.

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=RbNZF3ApJO4"]YouTube- Oefenwedstrijd Gaasterlan/Sleat - sc Heerenveen (Seizoen 2010 / 2011)[/ame]

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=5Z_g1cYUhk8"]YouTube- Samenvatting Sneek Wit Zwart - sc Heerenveen[/ame]

  44. #1799
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard


    El Akchaoui voor drie jaar naar sc Heerenveen

    5 juli 2010

    Youssef El Akchaoui en sc Heerenveen hebben een akkoord bereikt over een contract van 3 jaar. De 29-jarige linksback komt transfervrij over van NEC.
    De tweevoudig Marokkaans international speelde eerder voor de jeugd van Feyenoord, Excelsior, 1.FC Union Berlin, ADO Den Haag en was door NEC verhuurd aan het Duitse FC Augsburg.


    Eind april brak El-Akchaoui zijn kuitbeen als huurling van FC Augsburg, maar zijn herstel verloopt positief. De nieuwe nummer vijf van sc Heerenveen zal binnenkort aansluiten bij de selectie van trainer Ron Jans.
    Clubsite

  45. #1800

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Leuke aanwinst!

Pagina 40 van 102 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •