Pagina 49 van 102 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.161 t/m 2.205 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #2161
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    En daar was Zomer al.

  2. #2162
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    RobertVeenstra Robert Veenstra



    Ik kijk naar buiten vanuit het Abe Lenstra Stadion en krijg de indruk dat de zomer eindelijk in aantocht is!
    Ghehe. Aldus de baas op Twitter

  3. #2163
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Als ie nou naar zijn muur kijkt ziet ie allemaal ingelijste eredoctoraten die hij voor zichzelf besteld heeft. God dit klinkt wel heel zuur, maar Robert Veenstra is ook een heel naar mens. Gefeliciteerd met Zomer. Lijkt me toch 2,5x beter dan Breuer.

  4. #2164
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Jij kan het weten, jij hebt met hem geknikkert.

    Ik denk dat Kruiswijk naast Zomer ook beter zal presteren dan naast Breuer. Kruiswijk moet iemand hebben om op te leunen, op eigen benen kan hij het niet. Maar persoonlijk hoop ik dat Gouweleeuw met Zomer in het centrum mag staan. Maar Jans maakt veel verkeerde keuzes dus ik ben er bang voor.

  5. #2165
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Weet niet wat ik er van moet denken. Toch ben ik blij dat ze wat aan die verdediging doen, kan nooit slechter als kruiswijk of breuer.

  6. #2166
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zomer lijkt mij ook een versterking tov wat er nu staat. H'veen is qua potentieel ook een stap hogerop in vergelijking met NEC, dus wat dat betreft is de stap van Zomer ook te begrijpen (naast het stijgende salaris waarschijnlijk). Denk alleen niet dat je met hem in één keer wonderen moet verwachten achterin.

  7. #2167
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Veel negativiteit weer over Zomer. Ook op het Heerenveen forum. Ik snap het niet hoor. Hij heeft zich bewezen bij NEC, op lange termijn. Maakt af en toe een slippertje maar dat is acceptabel bij Heerenveen want wij zijn nu eenmaal geen kampioenskandidaat. Potentieel subtopper maar ook dat zijn we nu even niet. Met een speler als Zomer moeten we enorm blij zijn, 2x zo goed als Breuer.

  8. #2168
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Seip niet terug, aldus off website.

  9. #2169

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Zomer is een prima versterking voor Heerenveen en is zeker een verbetering ten opzichte van bijvoorbeeld een Breuer. Altijd een vrij betrouwbare speler geweest voor NEC (zeker het laatste seizoen), die sterk in de duels en in de lucht is en vrij aardig kan opbouwen. Geen wereldverdediger, maar wel eentje die Heerenveen er prima bij kan hebben als basisspeler. Als NEC-supporter ben ik er niet echt rouwig om, omdat €650.000 een prima bedrag is voor iemand met een aflopend contract en zijn capaciteiten. Daar gaan ze plezier aan beleven in Friesland.

  10. #2170
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Voor alle partijen een mooie transfer dus.

  11. #2171
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Man man, wat is er met Heerenveen aan de hand. Hoe simpel kreeg Twente gisteren de defensie kapot gespeeld. Op papier heeft Heerenveen een redelijk goed elftal.

    Ik denk toch dat het beter is als Jans vertrekt, ik zou niet weten hoe hij dit weer aan het voetballen krijgt.

  12. #2172
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Hopelijk geven ze Jans nog 1 weekje de tijd.

  13. #2173
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Hopelijk geven ze Jans nog 1 weekje de tijd.
    Dat zou inderdaad erg fijn zijn

  14. #2174
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fer28 Bekijk bericht
    Man man, wat is er met Heerenveen aan de hand. Hoe simpel kreeg Twente gisteren de defensie kapot gespeeld. Op papier heeft Heerenveen een redelijk goed elftal.
    FC Twente heeft op dit moment een goed elftal, vooral met de snel mee opkomende middenvelders zullen nog vele tegenstanders net als Heerenveen ondervinden hoe simpel voetbal soms is.
    Jammer, Heerenveen had gisteren zo goed als niets in te brengen.
    Laatst gewijzigd door Chief; 21 augustus 2011 om 15:34

  15. #2175
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fer28 Bekijk bericht
    Man man, wat is er met Heerenveen aan de hand. Hoe simpel kreeg Twente gisteren de defensie kapot gespeeld. Op papier heeft Heerenveen een redelijk goed elftal.
    FC Twente heeft op dit moment een goed elftal, vooral met de snel mee opkomende middenvelders zullen nog vele tegenstanders net als Heerenveen ondervinden hoe simpel voetbal soms is.
    Jammer, Heerenveen had gisteren zo goed als niets in te brengen.
    Twente speelde goed ja, maar zo makkelijk als het gisteren was hoort het toch niet te gaan? Het was gewoon echt helemaal niks. Ook vorige week was Heerenveen niet echt goed te noemen. Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat Jans dit nog aan het voetballen krijgt.

  16. #2176
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Jans en H'veen is inderdaad geen gelukkig huwelijk gebleken. Zie dat ook niet meer veranderen.

  17. #2177
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fer28 Bekijk bericht
    Man man, wat is er met Heerenveen aan de hand. Hoe simpel kreeg Twente gisteren de defensie kapot gespeeld. Op papier heeft Heerenveen een redelijk goed elftal.
    FC Twente heeft op dit moment een goed elftal, vooral met de snel mee opkomende middenvelders zullen nog vele tegenstanders net als Heerenveen ondervinden hoe simpel voetbal soms is.
    Jammer, Heerenveen had gisteren zo goed als niets in te brengen.
    Wat een onzin, dit had weinig met de kwaliteiten van Twente te maken. Heerenveen begint prima, zet Twente overwegend onder druk en creëert af en toe een kansje. Krijgt geen 100% strafschop, weet een counter niet goed te verdedigen en het hele kaarthuis dondert in mekaar. Terwijl Heerenveen de 20 minuten daarvoor Twente prima wist te bespelen. Het gebeurde vorige week ook bij 1-1 stand in Amsterdam, alhoewel Heerenveen toen veel minder goed aan de wedstrijd begon.

    Als je dan een infantiele trainer hebt die Kruiswijk in zijn vorm van gister laat staan en het in zijn kop krijgt om pas bij 0-4 te wisselen, en dan ook nog eens een aanvallende middenvelder wisselt voor een verdediger, ja dan wordt het helemaal niks meer. Een beetje trainer wisselt in de rust, zegt tegen zijn spelers dat het 0-0 is en probeert er uit te slepen wat er in zit, te vechten voor in ieder geval de eer en het vermaak van het publiek. Maar deze laffe trainer gaat alleen nog maar meer achteruit lopen waardoor het publiek helemaal voor niks is op komen dagen. Schandalig en Heerenveen onwaardig.

  18. #2178
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zomaar een straatnaam uit Haarlem.


  19. #2179
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Gaat echt de verkeerde kant op. Jans moet eruit! Hoe haalt hij het ook in z'n hoofd om die Doke Schmidt er nog in te zetten met een 0-4 achterstand, zo kun je een jonge jongen wel kapot maken. Assaidi dacht gister dat hij god was en door iedereen heen kon lopen. Kruiswijk is met recht een van de slechtste spelers in de geschiedenis van Heerenveen. Gelukkig hoeft Kruiswijk binnenkort niet meer te spelen aangezien Gouweleeuw er weer bij komt, al zal Jans zijn groningse vriendje er wel in houden. Ik hoop dat Jans er uit wordt geflikkert en Foppe het tot t einde van het seizoen gaat proberen. Dit kan niet zo langer.

  20. #2180
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Jans en Veenstra lezen structureel mee met de Friese supporters. Zowel Jans als Veenstra snappen volledig dat met Zomer als zomeraankoop (haha, niet grappig) en Gouweleeuw als Friese hoop in donkere dagen, Jans helemaal kapot wordt gemaakt wanneer hij het in zijn kop krijgt 1 van deze 2 op de bank te zetten voor Kruiswijk.

    Mijn voorspelling: Zomer krijgt de band (Elm is te traag voor het middenveld, hoort er niet in thuis, dus ook geen band aub) en Gouweleeuw komt naast hem te spelen in het centrum. El Akchaoui en Janmaat op de backs. Met Zomer en Gouweleeuw heb je opzich een prima centrum, met Janmaat een goede back, kan El Akchaoui zich meer op zijn specifieke kwaliteiten richten, iets meer naar voren spelen dus.

    Heb de poll op Frisian Pride gereset. De poll van vorige week was ''Heb jij nog vertrouwen in Jans?''. 150 van de 250 stemmers stemde voor ''nee''. Tot nu toe 9 stemmers en 9x ''nee''. Score van 100%, so far. Ik denk dat iedereen het wel eens zat is.

    Ik had gister nog liever met 0-8 verloren dan wat we nu kregen. Spelers niet vooruit te branden, sterker nog, defensieve wissels. Als je 0-3/0-4 achter staat, ga je toch proberen er nog wat van te maken? Schandalig.

  21. #2181

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    'Kristian Vadocz, verdedigende middenvelder van Osasuna, heeft een voorstel gehad van Heerenveen. Speelde eerder een tijdje op huurbasis bij NEC'

    Gefeliciteerd als dit klopt jongens. Jullie halen hiermee een top-5 plek in huis (niet overdreven). Wat een bofkonten zeg. Beste defensieve middenvelder van de Eredivisie als die komt.

  22. #2182

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Haha, hemel al die ex-NEC spelers niet zo op joh.

  23. #2183

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik hoop echt dat die komt. Iedereen zal zich realiseren dat ik al die tijd gelijk had.

  24. #2184
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hopen dat Barreto en Niedzielan ook nog komen, worden we helemaal kampioen!

  25. #2185

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Hopen dat Barreto en Niedzielan ook nog komen, worden we helemaal kampioen!
    Je doet er wel lacherig over, maar deze Vadocz is de beste speler die ooit het shirt van NEC heeft gedragen (wat vooral veel over zijn kwaliteiten zegt). Nog een fatsoenlijke keeper en Heerenveen doet inderdaad mee om de titel.

  26. #2186
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Als hij daadwerkelijk naar Heerenveen komt hoop ik van harte dat hij zo goed is als jij zegt. Maar El-Akchaoui vind jij de beste verdediger van Heerenveen, terwijl hij bij enorm veel tegendoelpunten de fout in gaat, dus dan vraag ik me af of je al die NEC spelers en oud-spelers niet een beetje overschat.

  27. #2187

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Als hij daadwerkelijk naar Heerenveen komt hoop ik van harte dat hij zo goed is als jij zegt. Maar El-Akchaoui vind jij de beste verdediger van Heerenveen, terwijl hij bij enorm veel tegendoelpunten de fout in gaat, dus dan vraag ik me af of je al die NEC spelers en oud-spelers niet een beetje overschat.
    El-Ak speelt ongelukkig tot nu toe, maar het scheelt dan ook of je Peter Wisgerhof en Jonas Olsson naast je hebt staan of Arnold Kruiswijk/Michel Breuer en Ramon Zomer. Tja, zelfs kenners kunnen wat dat betreft wel eens mis zitten, al ga ik er vanuit dat hij zich nog herpakt.

  28. #2188
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hahahahahaha. El Akchaoui kijkt niet naar de speler en niet naar de bal, dekt aan de buitenkant en dan wil jij beweren dat zoiets aan het duo in het centrum ligt?

    Kom op zeg, El Akchaoui kan gewoon niet heel goed verdedigen.

  29. #2189
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Vanwege activiteit (en mijn nieuwsgierigheid) lees ik achtereenvolgens de nieuws- of transfertopics van Ajax, Vitesse en Heerenveen en bij allen is er een discussie gaande over NEC. Fascinerend.

    edit: ik zie dat Squadron op exact hetzelfde moment vrijwel hetzelfde tik in het Ajax transfertopic. Ik ben niet de enige die het opvalt

  30. #2190

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Vadocz wordt toch in verband gebracht met Heerenveen. En als ik het zo lees op het forum, ben ik de enige hier die een realistische kijk heeft op zijn capaciteiten. Ik voel me verplicht om de Heerenveen-fans bij te praten.

  31. #2191
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Vadocz wordt toch in verband gebracht met Heerenveen. En als ik het zo lees op het forum, ben ik de enige hier die een realistische kijk heeft op zijn capaciteiten. Ik voel me verplicht om de Heerenveen-fans bij te praten.
    Ik gok dat hij een middenvelder van het niveau Xavi is.

  32. #2192

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Hij is de moderne variant van Andrea Pirlo.

  33. #2193
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard


  34. #2194
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ondertussen negeer je de door mij gestelde feiten omtrent de kwaliteiten van El Akchaoui. Ik denk dat ik jou met recht een lulhannes mag noemen, bij deze.

  35. #2195

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ondertussen negeer je de door mij gestelde feiten omtrent de kwaliteiten van El Akchaoui. Ik denk dat ik jou met recht een lulhannes mag noemen, bij deze.
    Ik weet niet hoe het komt dat de kwaliteiten van El-Ak niet uit de verf komen bij Heerenveen. Hij had de kwaliteiten van de beste linksachter in NL en was gedurende zijn periode in Nijmegen beter dan Pieters nu, maar momenteel lukt het niet. Misschien was dat een hele hoge piek in zijn loopbaan, maar dat denk ik niet. Algemeen is wel bekend dat hij verdedigend minder sterk is dan aanvallend. Olsson en Wisgerhof compenseerden wel vrij veel voor hem verdedigend.

  36. #2196
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Assaidi overweegt vertrek: "Ik heb ambities"

    Oussama Assaidi zinspeelt in de laatste week van de transferperiode op een vertrek bij sc Heerenveen. De aanvaller heeft inmiddels zaakwaarnemer Mino Raiola de opdracht gegeven een nieuwe club te vinden.

    Assaidi zou in de belangstelling staan van Fulham en Paris Saint-Germain. "Ik wacht mijn toekomst af", reageert hij. "Als er een mooie club komt, lijkt het me logisch dat ik weg wil, toch? Ik heb ambities."

    "Oussama is tot op bepaalde hoogte wel tevreden bij Heerenveen", vult Raiola aan in de Leeuwarder Courant. "Maar elke speler wil naar een andere, grotere club als die langskomt. Ook Oussama." Wel is hij over één ding duidelijk: "Ik regel geen transfers, ik begeleid spelers."

    Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra is op de hoogte van de toenemende belangstelling voor Assaidi. De smaakmaker zou zo'n acht tot tien miljoen euro moeten opleveren.
    Logisch dat die jongen wegwil. Steekt er echt bovenuit.

  37. #2197
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nee, dat is niet logisch. Hij wilde tot voor kort blijven, neemt een nieuwe zaakwaarnemer en wil plots hogerop omdat meneer ambities heeft.

    Als je het mij vraagt: die Raiola heeft Assaidi benaderd, voor zich gewonnen en gaat nu vertellen wat Assaidi moet zeggen. Ondertussen is die klootzak bezig met contacten in Frankrijk en Italie om er zelf zoveel mogelijk comissie uit te slepen. Walgelijk.

    Zoek het er maar op na. Assaidi was tot voor kort een wijze, bescheiden speler. Die wist dat hij nog veel moest leren en graag wilde blijven. Nu heeft hij geimponeerd bij het Marokaanse voetbalelftal en plots krijgen we heel ander praat van 'hem'. Dat komt zeker wel van die zaakwaarnemer.

  38. #2198
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Je weet dat voetballers van de één op de andere dag van mening kunnen veranderen. Ik neem het ze niet eens meer kwalijk. Natuurlijk zou Assaidi bij Heerenveen nog dingen kunnen leren, maar waarschijnlijk zit er weer geen geweldig seizoen in voor Heerenveen. Met zijn kwaliteiten is dat zonde. Frankrijk zou voor hem denk ik wel een mooie stap omhoog zijn want ik verwacht niet dat de top 3 hem zullen/kunnen halen.

  39. #2199
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Het is hem ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer, vorig seizoen was hij ook al veel te goed voor Heerenveen, afgelopen zomer ook al, ook toen wilde hij gewoon blijven.

  40. #2200
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Assaidi blijft, zegt hij net op Omrop Fryslan.

  41. #2201
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    "De media schrijft van alles maar dat klopt niet," aldus Assaidi. "Na 1 september ben ik nog gewoon bij sc Heerenveen."

  42. #2202
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Van het SCH forum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsSCH
    Het is de vraag hoeveel krediet Jans nog heeft. Het krediet bij het publiek is afgenomen, het lijkt mij dat het bestuur die onvrede ook meekrijgt. Bij een analyse van de periode dat Jans hier werkzaam is wordt duidelijk dat Jans erg slecht presteert.In de 1e plaats zijn de resultaten slecht. Van de laatste 18 competitiewedstrijden hebben we er 2 gewonnen. Dat is onacceptabel en Heerenveen onwaardig. De selectie is niet geweldig, maar dat rechtvaardigt nog niet zulke slechte resultaten.

    In de 2e plaats is er van een goed positiespel niks terug te zien. Jans is hier al bijna 1,5 jaar trainer en het elftal oogt nog steeds als los zand. Basale dingen als looplijnen, postie kiezen, bewegen zonder bal en doordekken zijn niet te zien. Het is de taak van Jans om van de individuele kwaliteiten een goed draaiend team te maken. Dat is niet gelukt. Jans moet zich niet gaan verschuilen maar gewoon bekennen dat hij hierin tekort geschoten is. Daarnaast ben ik de afwachtende houding meer dan zat. Met name in thuiswedstrijden moet er gewoon op de aanval gespeeld worden, met vroeg druk zetten op de tegenstander. Met een afwachtende houding krijg je het publiek nooit achter het elftal. Wat Gert-Jan Verbeek bij AZ laat zien moet bij Heerenveen, in thuiswedstrijden, ook mogelijk zijn.

    In de 3e plaats voldoen de aankopen van Jans totaal niet. Kruiswijk is een aardige meevoetballer zonder leiderschap en duelkracht. Jans heeft lang met Kruiswijk gewerkt, dus had dat moeten weten. El-Ak is een redelijke voetballer, maar is in defensief opzicht kwetsbaar. Is daarnaast een lastige jongen als hij op de bank zit, een eigenschap die niet helpt bij het formeren van een team. Dost leek een logische aankoop, maar komt op sommige vlakken nog tekort. Jans heeft Dost zijn zelfvertrouwen ontnomen na een goede start van het vorige seizoen. Voor het aankoopbeleid hebben we Jans dus niet nodig.

    In de 4e plaats doet Jans de transferwaarde van de jonge spelers geen goed. Dost, Beerens, Roorda, Djuricic en Janmaat hebben allen hun onvrede over Jans geuit. Dat zegt iets over de mentaliteit van deze spelers, maar ook zeker iets over de capaciteiten van Jans. Dat Beerens zo nadrukkelijk zijn voorkeur voor Verbeek heeft uitgesproken is toch een steek onder water naar Jans. Jans maakt de jonge spelers niet beter en geeft ze schijnbaar weinig zelfvertrouwen, m.u.v. Assaidi, waardoor jonge spelers zich niet ontwikkelen.

    In de 5e plaats is de aanwezigheid van Jans funest voor mijn Heerenveengevoel. Jans hoort niet bij Heerenveen. Hij is jarenlang trainer van een rivaal geweest en heeft zich in die periode meerdere malen denigrerend over Heerenveen uitgelaten. Prima, maar dan moet je hier later geen trainer worden. De aanwezigheid van Jans is een storende factor in het creeeren van eenheid binnen de club. Iemand die zelf geen clubliefde kent, zie de overstap Groningen-Heerenveen, doet de clubliefde bij mij niet toenemen. In de wederopbouw van de club is Jans niet de bindende factor, zoals hij pretendeert te zijn, maar de storende factor. Zodra Jans weg is kan de club weer werken aan een wederopbouw.

    Natuurlijk ken ik de argumenten om Jans te behouden. Jans zou tijd nodig hebben om iets op te bouwen, want dat heeft hij bij Groningen bewezen. Dat vind ik onzin. Met terugwerkende kracht is de vraag gerechtvaardigt of Jans het bij Groningen wel zo goed gedaan heeft. De resultaten, en het veldspel, zijn in ieder geval niet vermindert sinds Jans daar weg is. Er zijn ook voldoende alternatieven als trainer. Een garantie dat een andere trainer het beter doet heb je nooit, maar er zijn recente voorbeelden van trainers die vanuit de Jupiler League naar de eredivisie overstapten en het prima doen. In mijn ogen zou Faber van Eindhoven bijv. een goede keus zijn. Heeft aangetoont met minimale middelen goed te kunnen presteren, heeft ervaring als speler op topniveau en als trainer bij het NL-elftal. Voor mij is wel duidelijk dat Jans zo snel mogelijk weg moet, want zijn aanblijven doet de club totaal geen goed.

  43. #2203
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Van La Parra naar Heerenveen. 1 jaar met eenzijdige optie (Heerenveen) voor nog twee jaar.

    Pranjic gesignaleerd bij het Abe Lenstra Stadion. Wel heel toevallig zo vlak voor de deadline...

  44. #2204
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Godver, geen kampioen dit jaar. Vadosz komt niet, aldus Arjen de Boer op Twitter.

  45. #2205
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Benieuwd of Van La Parra een 'Bareziteje' wordt of dat ie een revelatie wordt in de eredivisie. Al zal het lastig worden om Narsingh uit de basis te spelen, laat staan Assaidi. Bij AZ blijkbaar ook niet als goed genoeg bevonden.

Pagina 49 van 102 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •