Pagina 5 van 102 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #181
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Paul Bosvelt verkeert momenteel in dubio over zijn toekomst. De 37-jarige middenvelder is bezig aan zijn laatste seizoen als speler en is zowel met zijn huidige werkgever SC Heerenveen als Feyenoord in gesprek over een functie na zijn actieve carrière. ,,Er is contact geweest met Feyenoord, zoals ik ook met Heerenveen gesproken heb over een functie na mijn loopbaan. Maar ik ben er nog niet uit. Ik til die beslissing over de voetbalcompetitie heen", aldus Bosvelt in het Algemeen Dagblad.

    Aanstaande zondag zal Bosvelt met Heerenveen aantreden tegen zijn oude liefde Feyenoord. Beide verenigingen strijden tijdens dit onderlinge duel om de vijfde plaats. Deze geeft recht op de play-offs voor een plaatsbewijs in de voorronde van de Champions League.

  2. #182
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nilsson zint op vertrek bij sc Heerenveen
    Lasse Nilsson is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste wedstrijden in het shirt van sc Heerenveen. De Zweedse aanvaller zint op een transfer komende zomer.

    "De laatste tijd vind ik het niet leuk meer om te voetballen", klaagt Nilsson in de Zweedse media. "Ik heb de club laten weten dat ik iets anders wil’’, gaat de vleugelspits verder. Vorig seizoen wilde Heerenveen hem enkel laten gaan wanneer er minimaal zeven miljoen euro voor hem zou worden betaald. Nu lijkt dat bedrag iets lager te liggen. "Alles hangt af van de prijs die ze voor me vragen. Vorig jaar vroegen ze zeven miljoen euro, maar dat was wat al te gortig. Als ze de prijs nu wat willen laten zakken, dan weet ik zeker dat we wel een oplossing vinden."

    Op privégebied heeft de blonde aanvaller het de laatste tijd evenmin naar zijn zin gehad: "Het gaat natuurlijk om mijn ontwikkeling, maar vooral ook om mijn sociale leven dat de laatste maanden erg heftig is geweest. Daardoor heb ik geen plezier meer in het voetballen en dan is het moeilijk om nog goed te presteren. De club weet dat.’’

    Trainer Gertjan Verbeek sluit het vertrek van Nilsson niet zomaar uit: "Lasse heeft een contract dat ook volgend seizoen nog doorloopt. Maar als een speler niet wil blijven, dan kun je hem niet dwingen, dat helpt niet. Er zijn gesprekken gaande tussen Lasse en ons en we zullen zien wat daar uitkomt.''

  3. #183
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja, godzijdank
    Speelt echt gewoon ongelooflijk slecht de laatste weken
    We mogen god elke dag danken als we er nog 2/3 miljoen voor krijgen

  4. #184
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Op korte termijn zal SC Heerenveen-verdediger Petter Hansson bekend maken wie zijn nieuwe werkgever wordt. De Zweed heeft de keuze uit het Italiaanse Atalanta Bergamo, Stade Rennes uit Frankrijk of het Schotse Glasgow Rangers.

    Hansson heeft in Friesland een aflopend contract, waar hij sinds 2002 een versterking voor de verdediging was. Daarvoor speelde hij bij Halmstads BK.

    Glasgow Rangers-verdediger Karl Svensson stond bij de Friezen in de belangstelling als vervanger voor Hansson, maar zal geen contract aangeboden krijgen.

  5. #185
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Contract zou er wel komen, ze willen alleen niet het bedrag betalen wat de Rangers vragen..

  6. #186
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'PSG zeer geïnteresseerd in Lasse Nilsson'
    Volgens diverse Franse en Nederlandse media is Paris Saint-Germain zeer geïntereseerd in de diensten van Lasse Nilsson (25). De voormalige Franse topclub zou komende zomer een poging willen doen om de aanvaller over te nemen van SC Heerenveen.

    Nilsson gaf onlangs aan te willen vertrekken bij de Friezen. De Zweed wil sportief hogerop en kampt tevens met problemen in privé-kring.

    Paris Saint-Germain lijkt na een zeer teleurstellend seizoen inmiddels veilig voor degradatie. De club uit de Franse hoofdstad staat momenteel vijftiende in de Ligue 1.

  7. #187
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nou die gaat nu zeker wel naar PSG

  8. #188
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Als het aan SC Heerenveen ligt, speelt Afonso Alves ook volgend seizoen nog in het Abe Lenstra Stadion. "Onze supporters, onze sponsors, iedereen bij de club zal dat toejuichen, denk ik'', liet voorzitter Koos Formsma zondag weten.

    Er zijn veel clubs geïnteresseerd in de 26-jarige Braziliaanse topscorer. "Maar we hebben geen vraagprijs voor hem vastgesteld. Wij willen Afonso niet verkopen." Volgens Formsma doet Alves er verstandig aan om nog een seizoen te blijven. "Hij heeft niet voor niets vorig jaar een contract tot medio 2011 bij ons ondertekend. Volgend seizoen kan hij er bij ons weer tenminste 20 in schieten. Dat is goed voor zijn ontwikkeling.''

    Formsma schat de kans dat Alves ook volgend seizoen nog bij SC Heerenveen speelt, tussen 85 en 95 procent. "Een Nederlandse club kan hem sowieso niet betalen. Ik denk dat alleen Chelsea, Real Madrid, Barcelona of een club met een
    verdwaalde Rus aan de macht hem kunnen weglokken. Als dergelijke partijen in de markt komen, houdt het natuurlijk wel op voor Heerenveen.''

  9. #189
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hansson woedend op de KNVB


    Petter Hansson kan de KNVB even niet zien. De aanvoerder van SC Heerenveen is geschorst voor het eerste duel in de play-offs twee tot en met vijf, om een plaats in de voorronde van de Champions League, en spreekt van competitievervalsing.

    “Het is belachelijk dat ik niet mag meedoen tegen Ajax, omdat ik vorig jaar in vier play-offwedstrijden twee gele kaarten heb gehad. Nu is PSV kampioen geworden. Maar wat als zij ook hadden meegedaan? Dan had er niemand geschorst kúnnen zijn, omdat ze vorig jaar ook kampioen waren en niet in de play-offs speelden. Dat is scheef”, aldus de Zweedse verdediger.

    Volgens Hansson moeten de hoofdstedelingen zeker niet worden onderschat. “We zijn al zeker van een UEFA Cup-ticket en hebben alleen nog maar te winnen. We kunnen vrijuit voetballen."

  10. #190
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Volgens De Gelderlander vertrekt Laurent Delorge naar SC Heerenveen. De middenvelder van ADO Den Haag zou de Friese club verkiezen boven Vitesse.

    Delorge was dit seizoen één van de weinige lichtpuntjes bij het gedegradeerde ADO Den Haag. Daar mag hij transfervrij vertrekken. Naast Vitesse en SC Heerenveen is ook NAC geïnteresseerd in de Belg die eerder speelde voor AA Gent, Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.

  11. #191
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ‘Hansson voor drie jaar naar Stade Rennes’

    De kogel is volgens De Telegraaf door de kerk. Petter Hansson heeft besloten om zich voor de komende drie seizoenen te verbinden aan het Franse Stade Rennes.

    De aanvoerder van SC Heerenveen heeft een aflopend contract en gaf enkele weken geleden al aan eeen transfer naar het buitenland te willen maken. Naar verluidt heeft met name het financiële aspect een rol gespeeld in de beslissing van de Zweedse international, die ook in de belangstelling van het Italiaanse Atalanta Bergamo stond.

    Bij de huidige nummer zes van Frankrijk komt Hansson onder meer zijn landgenoot Erik Edman, ook oud-speler van Heerenveen, en de Nederlander Mario Melchiot tegen. In het verleden stonden ook Andreas Isaksson en Kim Kallström onder contract in het Stade de la Route-de-Lorient.

    In vijf seizoenen in het Abe Lenstra Stadion miste de 30-jarige verdediger door blessures en schorsingen slechts acht competitieduels. In de 162 wedstrijden scoorde hij 14 keer

  12. #192
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hier ook nog stukje over Hansson en Delorge.


    Heerenveen: "Hansson naar Rennes"

    SC Heerenveen-voorzitter Koos Formsma verwacht dat Petter Hansson deze zomer naar Stade Rennes vertrekt. Bij de Franse club ligt een driejarige verbintenis voor de Zweedse verdediger klaar. "Hij heeft laten weten ons definitief te verlaten. Petter heeft niet gezegd naar welke club hij gaat, maar ik neem aan dat het Rennes wordt", aldus Formsma in de Leeuwarder Courant.


    De voorzitter laat verder weten dat de Friezen deze week een akkoord hopen te bereiken met Laurent Delorge. De 27-jarige middenvelder, die dit seizoen speelt voor ADO Den Haag, moet de opvolger worden van Paul Bosvelt. Rob Friend, die sinds de winterstop op huurbasis uitkomt voor Heracles Almelo, keert na het seizoen vermoedelijk terug in Heerenveen.

  13. #193
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Delorge, hmm...niet veel van gezien dit seizoen. Vraag me af of hij de speler is waar Heerenveen op zit te wachten.

  14. #194
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk bericht
    Delorge, hmm...niet veel van gezien dit seizoen. Vraag me af of hij de speler is waar Heerenveen op zit te wachten.
    Hij is transfervrij als het goed is. Ik weet niet of het echt een versterking is. Maar we zullen zien.

  15. #195
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Delorge speelde dit jaar bij ADO goed. Hij was één van de weinige lichtpuntjes in de matige selectie. Een goede middenvelder met diepgang. Ik zou hem proberen te halen als ik Heerenveen was, want hij is transfervrij en zorgt voor meer concurrentie binnen het team!

  16. #196
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ajax is ook in de race voor Delorgte!

  17. #197
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baf Bekijk bericht
    Ajax is ook in de race voor Delorgte!
    Heb je daar een bron ofzo van?
    Lijkt me erg sterk dat Ajax hem wil hebben. Voor een subtopper is het een versterking, maar bij Ajax lopen genoeg spelers op het middenveld die kwaliteit hebben. Denk niet dat Delorge het kan winnen van jongens als Davids, Gabri en Sneijder!

  18. #198
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Staat op VI.nl, Ajax wil snelheid op het middenveld

    Laurent Delorge bijna rond met Heerenveen

    2/5/2007 8 :59

    Laurent Delorge lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. De 28-jarige Belg die dit seizoen degradeerde met ADO Den Haag, staat in de belangstelling van diverse eredivisieclubs. SC Heerenveen lijkt de beste papieren te hebben om de middenvelder in te lijven.
    Delorge en de Friese club hebben een eerste gesprek achter de rug. Donderdag praten beide partijen verder. De Belg kan in Friesland een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Ondanks een verbintenis tot medio 2009 kan Delorge vanwege een degradatieclausule transfervrij vertrekken bij ADO.

    Delorge zegde het eveneens geïnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.

    Delorge streek afgelopen zomer neer in Den Haag. Met vijf doelpunten in 28 wedstrijden was hij een van de spaarzame lichtpuntjes in het verder teleurstellend presterende team van coach Lex Schoenmaker.
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 2 mei 2007 om 10:10 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  19. #199
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baf Bekijk bericht
    Staat op VI.nl, Ajax wil snelheid op het middenveld

    Laurent Delorge bijna rond met Heerenveen

    2/5/2007 8 :59

    Laurent Delorge lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. De 28-jarige Belg die dit seizoen degradeerde met ADO Den Haag, staat in de belangstelling van diverse eredivisieclubs. SC Heerenveen lijkt de beste papieren te hebben om de middenvelder in te lijven.
    Delorge en de Friese club hebben een eerste gesprek achter de rug. Donderdag praten beide partijen verder. De Belg kan in Friesland een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Ondanks een verbintenis tot medio 2009 kan Delorge vanwege een degradatieclausule transfervrij vertrekken bij ADO.

    Delorge zegde het eveneens geïnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.

    Delorge streek afgelopen zomer neer in Den Haag. Met vijf doelpunten in 28 wedstrijden was hij een van de spaarzame lichtpuntjes in het verder teleurstellend presterende team van coach Lex Schoenmaker.
    Zow, ik zou hem niet proberen te halen, maar het voordeel is wel dat hij transfervrij is!
    Maar ik vind het niet een speler dat Ajax sterker maakt, maar de selectie wordt daardoor wel breder en de concurrentie neemt toe. We zullen zien voor welke club hij gaat kiezen.

  20. #200
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Er zijn weer 2 geruchten bij:
    - Yildirim terug naar Turkije
    - Nilsson naar PSV

    02/05 (11:55) Ugur Yildirim heeft de clubleiding van sc Heerenveen laten weten dat hij aan het eind van het seizoen wil vertrekken. Zijn contract loopt nog drie jaar door en daarom hoopt de aanvaller op begrip.

    Zijn privé-situatie is voor Yildirim de belangrijkste reden om weg te willen. Echter, ook het feit dat het op sportief vlak niet geweldig gaat, speelt een rol. ,,Ik wil mijn kinderen graag in mijn vaderland laten opgroeien. Daarnaast heb ik ook een sportief teleurstellend seizoen gehad'', zegt Yildirim in Voetbal International. ,,Mijn contract loopt door tot 2010, dus wanneer de club niet meewerkt moet ik mij er bij neerleggen. Maar ik hoop op begrip van sc Heerenveen.''

    Verschillende clubs in Turkije toonden interesse voor de 1-voudig international. Yildirim kwam in de zomer van 2004 naar sc Heerenveen. Zijn eerste seizoen was hij een openbaring. In zijn tweede seizoen speelde hij wel veel, maar niet heel goed. Voor aanvang van het derde seizoen ontstond onenigheid met trainer Gertjan Verbeek. Toen de verstoorde verhoudingen waren hersteld, bleek Yildirim veel en lang geblesseerd.
    02/05 (10:14) Lasse Nilsson staat in de belangstelling van PSV. Dat schrijft Sportweek. De aanvaller zelf heeft wel zin in een transfer naar Eindhoven.

    Achter de schermen werkt de landskampioen al druk aan de selectie van volgend seizoen. Mike Zonneveld van NAC Breda is een van de kandidaten, maar volgens Sportweek is Lasse Nilsson dat dus ook. De aanvaller zelf zegt op de website van Sportweek: ,,PSV gaat weer Champions League spelen. Dat lijkt me wel wat, maar er is nog niets concreet.''

    Nilsson gaf eerder aan dat hij wil vertrekken bij sc Heerenveen. De club is hem niet ambitieus genoeg en het dorp te klein. Afgelopen zondag stuurde Paris Saint Germain een delegatie naar het Abe Lenstra Stadion om hem te bekijken in de wedstrijd tegen Feyenoord.

  21. #201
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vraag me echt af wat Nilsson bij PSV te zoeken heeft, zo'n goede spits vind ik het niet, als Alves er niet was geweest was Nilsson ook een stuk minder effectief. Neemt niet weg dat hij van mij wel weg mag.

  22. #202
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Lijdt de laatste weken onnodig balverlies, scoort niet veel meer en geeft weinig voor

    Kortom: waardeloos.

    Ik denk dat we met 4 miljoen blij mogen wezen, kopen wij mooi Ari van PSV's centen

  23. #203
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nilsson is geen spits maar een aanvaller: hij creeërt de kansen voor Alves (eerder Huntelaar)

  24. #204
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja, maar hij staat nu in de spits.

    Dat deed hij voorheen wel redelijk, maar het valt me zwaar tegen de laatste weken. Denk dat hij het niveau van PSV nét aan zou kunnen, maar het zeker niet omhoog haalt.

  25. #205
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad. Ik denk dat als hij bij PSV in de punt zou komen te staan dat hij zou verzuipen; als hij iemand bij zich heeft die scoort redt hij het misschien net.

  26. #206
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja, hij staat bij Heerenveen in de spits, maar ze zullen hem bij PSV dus niet voor de spitspositie halen. Moeilijk hè, nadenken?

  27. #207
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hij staat al een jaar bekend als spits en niet als buitenspeler. Als ze hem nu willen halen, neem ik aan dat hij bij hun is opgevallen als spits en niet als buitenspeler.

    Zou me niks gaan verbazen als PSV volgend jaar óók over gaat op 4-4-2.

  28. #208
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Je bedoelt datzelfde 4-4-2 dat PSV dit seizoen al speelde?

  29. #209
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk bericht
    Ja, hij staat bij Heerenveen in de spits, maar ze zullen hem bij PSV dus niet voor de spitspositie halen. Moeilijk hè, nadenken?
    Wie zegt dat? Ik heb nog nergens gelezen over iemand die daar dan wel in de spits zou moeten staan.

  30. #210
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jefferson Fárfan? Arouna Koné?

  31. #211
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk bericht
    Je bedoelt datzelfde 4-4-2 dat PSV dit seizoen al speelde?
    Nee. Hetzelfde 4-4-2 systeem wat PSV 3 wedstrijden heeft gespeelt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HveenVF Bekijk bericht
    Wie zegt dat? Ik heb nog nergens gelezen over iemand die daar dan wel in de spits zou moeten staan.
    Kluivert, Kone, Lazovic enz.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk bericht
    Jefferson Fárfan? Arouna Koné?
    Farfan = buitenspeler
    Stond alleen spits vanwege het 4-4-2 systeem van de laatste wedstrijden
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 2 mei 2007 om 14:38 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  32. #212
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat hebben ze dan normaal gespeeld?

    Gomes; Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido; Simons, Cocu, Affelay, Aissati/Culina; Koné, Farfán


    Dat is toch echt 4-4-2

  33. #213
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ze hebben zeker 25 wedstrijden 4-3-3 gespeelt.

  34. #214
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wie waren de buitenspelers dan?

  35. #215
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Wisselend Tardelli, Farfan en Koné

    Maar laten we ontopic gaan misschien?

  36. #216
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Yildirim aast op vertrek naar Turkije

    Ugur Yildirim hoopt SC Heerenveen komende zomer te kunnen verlaten. De vleugelspeler met een Turkse achtergrond heeft in Friesland echter een doorlopend contract, maar Yildirim hoopt op begrip.

    Voornaamste reden voor een transfer zouden privéredenen zijn. "Ik wil mijn kinderen graag in mijn vaderland laten opgroeien", zo legt hij uit. "Daarnaast heb ik ook een sportief teleurstellend seizoen gehad. Mijn contract loopt door tot 2010, dus wanneer de club niet meewerkt moet ik mij er bij neerleggen. Maar ik hoop op begrip van SC Heerenveen."

    Yildirim kwam medio 2004 over van Go Ahead Eagles en maakte vooral in zijn eerste Eredivisie-seizoen veel indruk. Dit leidde dan ook tot een interland onder bondscoach Marco van Basten, maar daarna liep het bergafwaarts met de bijna 25-jarige Yildirim. Hij speelde dit seizoen mede door blessures slechts zeven wedstrijden.

  37. #217
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hansson voor drie seizoenen naar Rennens

    Petter Hansson speelt vanaf komend seizoen voor Stade Rennes. De 30-jarige Zweedse verdediger van SC Heerenveen ondertekende een contract voor drie seizoenen bij zijn nieuwe werkgever.


    Hansson speelde vijf seizoenen voor Heerenveen en was na dit seizoen transfervrij. Eerder kwam hij uit voor Halmstads BK. Hansson deed met Zweden mee aan het EK in 2004 en het WK in 2006. Bij Stade Rennes, de huidige nummer zes in de hoogste Franse divisie, voetbalt de Nederlander Mario Melchiot.

  38. #218
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Da Silva absoluut halen. Delorge absoluut een versterking voor Heerenveen dit jaar. liever vandaag dan morgen binnen. met het vertrek van Bosvelt hebben we dringend een middenvelder nodig, het liefst 1 die al een tijdje meeloopt. teveel geld moet er niet aan besteed worden, dus is de keuze simpel: Delorge. Nilsson zal wel weggaan, en daar zal ik geen traan om laten. Hansson zullen we missen, en ik ben benieuwd wie zijn vervanger word. Yildirim mag wat mij betreft ook vertrekken, we hebben Garcia-garcia en die vind ik persoonlijk toch beter.

  39. #219
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja Nilsson naar PSV of PSG en Ari da Silva er voor terug halen
    Goede rechtsback erbij en Zuiverloon naar rechtsmidden

    Dan nog een goede centrale verdediger en Breuer mag (transfervrij) weg

  40. #220
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Einde seizoen voor Yildirim


    Ugur Yildirim kan de play-offs om plaatsing voor de voorronde van de Champions League vergeten. De vleugelspeler van SC Heerenveen kampt met een blessure en is zeker vier weken uitgeschakeld.

    Afgelopen zondag plaatsten de Friezen zich door middel van een 5-1 zege op concurrent Feyenoord voor die play-offs, maar Yildirim zal deze aan zich voorbij moeten laten gaan. De vrije trappenspecialist verdraaide zijn knie in een duel met Theo Lucius en moest vervolgens het veld geblesseerd verlaten.

    SC Heerenveen moet het in de play-offs opnemen tegen Ajax. De eerste wedstrijd staat gepland voor woensdag 9 mei, terwijl vier dagen later de return in Amsterdam op het programma staat.

  41. #221
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tarvajärvi vertrekt mogelijk bij Heerenveen


    Niklas Tarvajärvi speelt mogelijk komend seizoen niet meer in Friesland. De spits van Heerenveen lijkt, bij een terugkeer van Rob Friend in de selectie, uit te mogen kijken naar een andere werkgever.

    In de Leeuwarder Courant laat voorzitter Koos Formsma weten dat Friend naar alle waarschijnlijkheid komend seizoen weer deel uitmaakt van de selectie. Het afgelopen halfjaar speelde de Canadees voor Heracles Almelo.

    Met het mogelijke aanblijven van Afonso Alves en Lasse Nilsson, de terugkeer van Rob Friend en de aanwezigheid van ondermeer Gonzalo Garcia-Garcia en Cecilio Lopes maakt een plaats in de selectie van trainer Gert-Jan Verbeek overbodig.

  42. #222
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Cecillio Lopes is geblesseerd (tot begin 2008) en Garcia-Garcia speelt op middenveld

    Heeft hij alleen Alves en Friend voor zich

  43. #223
    HveenVF's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 oktober 2006
    Berichten
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Een geweldenaar is Tarvajarvi nooit geweest, ook niet als pinch-hitter. Mag wat mij betreft wel weg, mits natuurlijk die Ari komt.

  44. #224
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Fryslân
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baf Bekijk bericht
    Cecillio Lopes is geblesseerd (tot begin 2008) en Garcia-Garcia speelt op middenveld

    Heeft hij alleen Alves en Friend voor zich
    Garcia-Garcia kan ook voorin uit de voeten. En ik verwacht dat er nog wel een spits komt. Is het niet Ari, dan wel een ander.

  45. #225
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Het kan ja, maar gebeurd niet vaak

    Garcia begon voorin, maar kan beter achter de spitsen gaan spelen wil je al zijn kwaliteiten eruit halen

Pagina 5 van 102 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •