Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

Hybrid View

  1. #1
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.521
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Vind je de overeenkomsten tussen de carrière van Faber en Van Wonderen niet treffend?
    Promotie vanuit de KKD en vervolgens een zeer verrassend seizoen in de ED. Maar men vergeet de defensieve instelling waarmee de promotie is gerealiseerd (>25x de 0)
    Wat is daar zuur aan?
    Ik ben juist blij dat de FCG Wormuth boven VanWonderen heeft verkozen.

  2. #2
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Vind je de overeenkomsten tussen de carrière van Faber en Van Wonderen niet treffend?
    Promotie vanuit de KKD en vervolgens een zeer verrassend seizoen in de ED. Maar men vergeet de defensieve instelling waarmee de promotie is gerealiseerd (>25x de 0)
    Wat is daar zuur aan?
    Ik ben juist blij dat de FCG Wormuth boven VanWonderen heeft verkozen.
    Echt totaal niet inderdaad, ik zie zelfs weinig overeenkomsten. Faber ging snel voor het hoofdcoachschap, Van Wonderen bouwde het langzaam op (ze zijn ook allebei ong. zelfde leeftijd). Faber heeft meerdere seizoenen KKD gedaan (geen promotie overigens), toen nog jaren wat anders voordat hij als hoofdcoach Eredivisie aan de slag ging. Van Wonderen doet ook 'meerdere jaren KKD' ware het niet dat hij in zijn eerste jaar al promoveerde.
    De nul houden aanhalen is zeker terecht, maar stip dan ook terecht aan dat GAE dit seizoen vaak genoeg ook attractief voetbal speelt. Ik zie ook daar weinig overeenkomsten tussen Van Wonderen (realistisch ingesteld) tegenover Faber (verdedigend ingesteld). Faber daarnaast een tactische nitwit, terwijl Van Wonderen goed voorbereid de wedstrijden in gaat.

    Van Wonderen had genoeg clubs kunnen kiezen waarschijnlijk, en Heerenveen lijkt misschien wel juist net onder zijn niveau. Wellicht dat er vanuit Groningen of Leeuwarden met enige jaloezie wordt gekeken dat ze hem bij Heerenveen binnen hebben weten te halen. Wellicht zit ik er ook naast en zien jullie het oprecht niet zitten in Van Wonderen en is het belachelijk maken gebaseerd op dat jullie hem een slechte of erg verdedigende coach vinden. Ik snap er alleen weinig van in dat tweede geval.

  3. #3
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.521
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Echt totaal niet inderdaad, ik zie zelfs weinig overeenkomsten. Faber ging snel voor het hoofdcoachschap, Van Wonderen bouwde het langzaam op (ze zijn ook allebei ong. zelfde leeftijd). Faber heeft meerdere seizoenen KKD gedaan (geen promotie overigens), toen nog jaren wat anders voordat hij als hoofdcoach Eredivisie aan de slag ging. Van Wonderen doet ook 'meerdere jaren KKD' ware het niet dat hij in zijn eerste jaar al promoveerde.
    De nul houden aanhalen is zeker terecht, maar stip dan ook terecht aan dat GAE dit seizoen vaak genoeg ook attractief voetbal speelt. Ik zie ook daar weinig overeenkomsten tussen Van Wonderen (realistisch ingesteld) tegenover Faber (verdedigend ingesteld). Faber daarnaast een tactische nitwit, terwijl Van Wonderen goed voorbereid de wedstrijden in gaat.

    Van Wonderen had genoeg clubs kunnen kiezen waarschijnlijk, en Heerenveen lijkt misschien wel juist net onder zijn niveau. Wellicht dat er vanuit Groningen of Leeuwarden met enige jaloezie wordt gekeken dat ze hem bij Heerenveen binnen hebben weten te halen. Wellicht zit ik er ook naast en zien jullie het oprecht niet zitten in Van Wonderen en is het belachelijk maken gebaseerd op dat jullie hem een slechte of erg verdedigende coach vinden. Ik snap er alleen weinig van in dat tweede geval.
    Jaloezie? Haha, Groningen had voor hem kunnen gaan, maar verkoos Wormuth (terecht) boven vW.
    Ik ben wel klaar met die 'beginnende' coaches. Je gaat daarbij niet in op de manier waarop hij 2e werd in de KKD. Zo'n type coach hoef ik hier niet na de jaren Buijs. Die kan zijn team ook aanpassen aan een tegenstander, zodat je je eigen identiteit als club te grabbel gooit.nee, dankje.
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 22 maart 2022 om 08:54

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •