Pagina 10 van 258 EersteEerste ... 891011122060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 450 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #406
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Clemente selecteert Vitesse-spelers

    De Servische bondscoach Javier Clemente heeft zijn selectie bekend gemaakt voor het EK-kwalificatieduel tegen Finland van komende maand. De Vitesse-spelers Danko Lazovic en Vladimir Stojkovic maken wederom deel uit het van keurkorps. Het duel wordt op 2 juni gespeeld in Helsinki.

    Ook Standard Luik-aanvaller Milan Jovanovic ontving een invitatie. Hij is de vervanger van Nikola Zigic. De boomlange spits van Racing Santander moet het duel tegen de Finnen laten schieten vanwege een blessure. Jovanovic krijgt de voorkeur boven Galatasaray-aanvaller Sasa Ilic.

    Waar Zigic ontbreekt, keert Nemanja Vidic terug in de selectie van Servië. De verdediger moest het vorige kwalificatieduel tegen Portugal nog laten schieten vanwege een schouderblessure. Tegen Finland is hij wel van de partij.

    Servië staat momenteel op een gedeelde tweede plaats in Groep A. De ploeg van bondscoach Javier Clemente verzamelde tot dusverre elf punten, evenveel als de aankomende tegenstander Finland. Ook Portugal heeft elf punten. Het Polen van Leo Beenhakker staat bovenaan met zestien punten.

    De volledige selectie

    Keepers: Vladimir Stojkovic (Vitesse) , Vlada Avramov (Treviso)

    Verdedigers: Antonio Rukavina (Partizan Belgrado), Mladen Krstajic (Schalke 04), Ivica Dragutinovic (Sevilla), Dusko Tosic (Sochaux), Nemanja Vidic (Manchester United), Igor Duljaj (Shakhtar Donetsk)

    Middenvelders: Nenad Kovacevic (RC Lens), Dejan Stankovic (Internazionale), Ivan Ergic (FC Basel), Ognjen Koroman (Rode Star Belgrado), Bosko Jankovic (Real Mallorca), Zdravko Kuzmanovic (Fiorentina), Milos Krasic (CSKA Moskou)

    Aanvallers: Marko Pantelic (Hertha BSC), Danko Lazovic (Vitesse), Milan Jovanovic (Standard Luik)

  2. #407
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Vitesse vergeet grote afstand te nemen


    De eerste wedstrijd in de strijd om een Intertoto-ticket is een prooi geworden voor Vitesse. De Arnhemmers waren in het eigen Gelredome vanmiddag met 1-0 te sterk voor aartsrivaal NEC Nijmegen.

    Het enige doelpunt van de wedstrijd kwam op naam van Danko Lazovic. De Serviër liet vlak voor rust (44') een vleugje van zijn klasse zien door eerst Patrick Pothuizen en Naïm Aarab probleemloos uit te spelen en vervolgens doelman Gábor Babos kansloos te laten in de verre hoek.

    Met de 1-0 thuisoverwinning voorkomt Vitesse een zwaar meetellend uitdoelpunt, maar toch kan men in Arnhem niet helemaal tevreden zijn met het resultaat. Zo kregen onder meer Lazovic (paal) en Mads Junker (lat) nog goede kansen op een grotere zege.

    Aanstaande zondag staat de return tussen de twee Gelderse ploegen op het programma, dan zal de wedstrijd in Nijmegen worden afgewerkt.

  3. #408
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Inzetbaarheid Sprockel in Nijmegen is onzeker

    De Gelderlander 18-05-07

    Vitesse-verdediger Civard Sprockel viel gisteren geblesseerd uit in de derby tegen NEC. De mandekker kampt al enkele weken met een onwillige bilspier. Het was gisteren nog niet duidelijk of Sprockel zondag inzetbaar is tijdens de returnwedstrijd in Nijmegen. „Het is niets ernstigs, er is geen spiertje gescheurd of zo”, zei Sprockel. „Maar ik zal morgen (vandaag, red) en daarna moeten kijken hoe het gaat.”


  4. #409
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Poolse doelman Szamotulski op proef bij Vitesse

    Vitesse heeft de komende week Grzegorz Szamotulski op proef. De Pool is komende zomer transfervrij omdat zijn contract bij het Oostenrijkse Sturm Graz deze zomer afloopt.

    ‘Er is ook interesse vanuit Engeland, Rusland en Duitsland, maar Vitesse is nummer één. De club staat zeer goed aangeschreven, zo blijkt uit de informatie die we hebben verzameld’, aldus zaakwaarnemer Radoslav Osuch van de Pool volgens Omroep Gelderland.

    Vitesse is naarstig op zoek naar een nieuwe doelman. De Arnhemmers nemen deze zomer afscheidt van huurling Vladimir Stojkovic, die terug zal keren naar FC Nantes. Met Piet Velthuizen en de afgelopen zomer van AGOVV Apeldoorn overgenomen Raymond van Driel heeft Vitesse voor komend seizoen pas twee doelmannen onder contract staan.

    Szamotulski speelde in zijn carrière 13 internationals namens Polen en speelde voor achtereenvolgens Legia Warschau, PAOK Saloniki, Slask Wroclaw, Amica Wronki, Admira Wacker en Sturm Graz.

  5. #410
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Vitesse wil Haris Medunjanin huren'

    Vitesse hoopt komend seizoen Haris Medunjanin te kunnen huren van AZ, meldt journalist Hugo Borst in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad.

    Medunjanin speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Sparta, maar botste in Rotterdam qua voetbalvisie met trainer Wiljan Vloet. De Bosniër pleitte voor aanvallender voetbal, omdat hij daarmee beter tot zijn recht komt. Vloet koos meestal voor een ietwat behoudende tactiek.

    De kans is overigens klein dat AZ wenst mee te werken aan het voornemen van Vitesse om de begaafde middenvelder te huren. In principe keert Medunjanin komend seizoen terug in de selectie van AZ. Zo niet dan lijkt verkoop eerder voor de hand te liggen.

  6. #411
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse wil Israelische linksback

    Vitesse hoopt zich voor volgend seizoen te versterken met Haim Magralashvili. De Israelische verdediger speelt nu nog voor Maccabi Haifa in zijn vaderland.

    Volgens De Gelderlander is de 25-jarige international meermalen bekeken door mensen van Vitesse. Intussen zouden de Arnhemmers al tot een akkoord zijn gekomen met de club van Magralashvili over een transfersom van ongeveer vier ton.

    Magralashvili is dit seizoen bezig aan een teleurstellend seizoen in Haifa. De club staat troosteloos in de Israelische middenmoot, wel bereikte de club de kwartfinale van de UEFA Cup.

  7. #412
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Vitesse haalt Gilissen van Go Ahead'

    Vitesse heeft volgend seizoen de beschikking over Tim Gilissen (foto, rechts), meldt het AD. De 24-jarige middenvelder, die overkomt van Go Ahead Eagles, mocht ook op belangstelling rekenen van NAC Breda en NEC.

    De Arnhemmers betalen naar verluidt een transfersom van een half miljoen euro voor Gilissen. De afgelopen twee seizoenen was de middenvelder een basiskracht bij Go Ahead. Gilissen begon zijn carrière bij Heracles Almelo.

  8. #413
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De Mos wil Pryor en Velthuizen niet kwijt

    Aad de Mos wil Anduele Pryor en Piet Velthuizen niet laten gaan. De middenvelder staat in de belangstelling van Ajax, de doelman kan naar Roda JC.
    'Anduele Pryor en Piet Velthuizen zijn níét klaar voor een nieuwe stap', vertelde De Mos in Voetbal International. 'Als ik kon, zou ik voor Pryor een veto uitspreken, hij moet nog groeien. En Velthuizen gaat na de zomer net zoveel verdienen als een minister, dan is er toch geen reden weg te gaan?'

    Pryor en Velthuizen braken beiden dit seizoen door. De eerste speelde dertig competitieduels en startte 27 keer in de basis. Keeper Velthuizen heeft acht competitie-optredens op zijn naam staan en kreeg van De Mos al te horen dat hij komend seizoen de nummer een is bij Vitesse. Beide spelers staan nog tot medio 2010 onder contract bij de Arnhemse club.

  9. #414
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'Vitesse wil zich versterken met Magralishvili'
    Vitesse hoopt deze zomer op de komst van Haim Magralishvili, speler van Maccabi Haifa. De 25-jarig Israelisch international wordt al langere tijd bekeken door de Arnhemmers.

    Beide clubs zouden inmiddels tot een akkoord gekomen zijn, over een transferom van zo'n 400.000 euro. Mocht het Vitesse lukken Magralishvili vast te leggen, dan zal hij samen met Purrel Fränkel moeten strijden om de linksback-positie.

  10. #415
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Vitesse wil stunten met 'gehate' Niedzielan

    De relatie tussen NEC en Andrej Niedzielan is tot een dieptepunt gedaald. De zaakwaarnemer van de Pool is het gegooi met modder inmiddels zat. Op de achtergrond overweegt aartsrivaal Vitesse te stunten door de spits naar Arnhem te halen.
    'NEC moet ophouden met de haatcampagne tegen Andrej', doet zaakwaarnemer Karel Glomb een oproep in het Algemeen Dagblad. De Nijmeegse club maakte afgelopen week bekend dat de Pool het zodanig heeft verbruid dat hij geen minuut meer in actie zal komen.

    'NEC wil hem gewoon zwart maken', vindt Glomb. 'Een paar jaar geleden was Niedzielan nog een wereldtopper nu kan hij er plots niets meer van. Hoewel NEC eist dat Andrej vertrekt, weet ik niet of dat gebeurt.'

    Uit onverwachte hoek komt wellicht een uitkomst voor de onwerkbare situatie in Nijmegen. Binnen Vitesse wordt gesproken over het aantrekken van Niedzielan, zo weet Voetbal International.

    De Arnhemse rivaal denkt de spits voor een relatief laag bedrag over te kunnen nemen en zint op een stunt door de Pool wél weer aan het voetballen te krijgen. Bij NEC heeft Niedzielan nog een contract tot medio 2008.
    Zou idd een stunt zijn en wie weet....Lazovic vertrekt sowieso.

  11. #416
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Vitesse wil stunten met 'gehate' Niedzielan

    22/5/2007 9 :52

    De relatie tussen NEC en Andrej Niedzielan is tot een dieptepunt gedaald. De zaakwaarnemer van de Pool is het gegooi met modder inmiddels zat. Op de achtergrond overweegt aartsrivaal Vitesse te stunten door de spits naar Arnhem te halen.

    'NEC moet ophouden met de haatcampagne tegen Andrej', doet zaakwaarnemer Karel Glomb een oproep in het Algemeen Dagblad. De Nijmeegse club maakte afgelopen week bekend dat de Pool het zodanig heeft verbruid dat hij geen minuut meer in actie zal komen.

    'NEC wil hem gewoon zwart maken', vindt Glomb. 'Een paar jaar geleden was Niedzielan nog een wereldtopper nu kan hij er plots niets meer van. Hoewel NEC eist dat Andrej vertrekt, weet ik niet of dat gebeurt.'

    Uit onverwachte hoek komt wellicht een uitkomst voor de onwerkbare situatie in Nijmegen. Binnen Vitesse wordt gesproken over het aantrekken van Niedzielan, zo weet Voetbal International.

    De Arnhemse rivaal denkt de spits voor een relatief laag bedrag over te kunnen nemen en zint op een stunt door de Pool wél weer aan het voetballen te krijgen. Bij NEC heeft Niedzielan nog een contract tot medio 2008


    Die Pool heeft het zelf verbruid bijn Been , dus of Vitesse er verstandig aandoet om hem aan te trekken, dat weet ik niet.

  12. #417
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hond eet mobieltje Aad de Mos op

    Vitesse-trainer Aad de Mos baalt. Zelfs de rentree van de lang geblesseerde Remco van der Schaaf kan zijn humeur niet veranderen. De reden? ‘Mijn hond. Die heet Bob, ik noem hem trouwens Kootwijk… Maar vandaag ben ik niet blij met Bobby. Kwam ik vanochtend beneden, had dat beest mijn mobiel afgekloven. Heb ik verschrikkelijk de pee over in’, sombert De Mos in Voetbal International.

    De vrouwen in huize De Mos hebben het geweten. ‘Alle drie heb ik ze om half zeven wakker gemaakt. Bob is van mijn oudste dochter, mijn jongste dochter heeft dat beest vannacht om half vijf in de woonkamer gelaten en mijn vrouw moet snel een nieuwe kopen. We zitten midden in de transferperiode en Aad is niet bereikbaar… Dat kan niet. Voor dringende zaken verwijs ik door naar mijn aanvoerder.’

    Als PSV dus nog eens wil informeren naar Danko Lazovic: bel naar Bob!:roflmao::roflmao:

  13. #418
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse beticht Blom van belediging

    De Gelderlander 26-05-07

    Scheidsrechter Kevin Blom heeft tijdens de wedstrijd Vitesse- FC Utrecht spelers van de thuisploeg beledigd. Dat verklaren meerdere betrokkenen van de Arnhemse club.
    De eerste partij in de finale om een plek in de Intertoto eindigde donderdag in 2-2. Na vijf gele en twee rode kaarten hield Vitesse aan het duel vijf schorsingen over voor de return, morgenmiddag in Utrecht.

    Blom zou Theo Janssen in het veld hebben toegeroepen: ‘Dikke, houd nou eens even je mond dicht’. En tegen Mads Junker zou hij hebben gezegd: ‘ Kut- Deen, waar bemoei je je mee’.
    „Dat is geen taal voor een scheidsrechter”, zei Vitesse-trainer Aad de Mos gisteren. De Arnhemse club heeft haar beklag over het optreden van de leidsman op papier gezet en naar de KNVB gestuurd.
    Blom verwijst de aantijgingen naar het rijk der fabelen. „Ik weet niet hoe ze hier bij komen. Ik weet niet eens dat Junker uit Denemarken komt. Is dat geen Duitser?”

    Naar aanleiding van zijn rode kaart is Junker voor drie duels geschorst, waarvan een voorwaardelijk. Vitesse accepteert deze straf, maar gaat wel in beroep tegen de sanctie voor Lazovic: zijn rode kaart kost hem vier duels, waarvan een voorwaardelijk. Ook kreeg Lazovic een duel schorsing na zijn tweede gele kaart in de play-offs.


    Blom: ‘ Ik heb de regels gehanteerd’ Optreden arbiter zorgt voor opschudding na Vitesse-FC Utrecht .
    vervolg
    Zelden zal het optreden van een arbiter voor meer gespreksstof hebben gezorgd, dan in het geval van Kevin Blom tijdens Vitesse- FC Utrecht ( 2- 2). Vitesse- trainer Aad de Mos trok gisteren, voor de training, een uur uit om met zijn spelers te praten over de incidenten. Individueel en in groepsverband.

    De Mos stelde donderdag na de tumultueuze partij dat hij eerst de beelden wilde zien, voordat hij met een toelichting zou komen. Die beelden had hij gisteren gezien. „Mijn indruk is nog steeds dezelfde”, zei De Mos. „ De wedstrijd verliep een uur lang vrij normaal. Toen leek het alsof ik in de bioscoop zat en het zag gebeuren. We verspeelden het weer in drie minuten tijd ( van 1- 0 naar 1- 2, red.). Je moet je onder alle omstandigheden beheersen, maar wij hebben toch het koppie verloren. Ik kan nooit goed praten wat Verhaegh ( gele kaart, red.) en Junker ( rode kaart, red.) hebben gedaan. Dat waren domme overtredingen.”

    Of De Mos zichzelf iets kwalijk neemt? „Wat moet je doen als trainer? In de rust van de wedstrijd had ik al van de spelers begrepen dat een aantal jongens was beledigd door de scheids. Tegen Junker had hij geroepen: ‘Kut-Deen, waar bemoei je je mee’. Dat is geen taal voor een scheidsrechter.”
    Junker bevestigde deze lezing gisteren.

    De Mos: „Voor de wedstrijd zei Blom al tegen mij dat hij boos op me was, omdat ik onlangs in de Gelderlander heb gezegd dat de laatste drie wedstrijden eerlijk moeten verlopen en dat ze daar*om moeten worden geleid door Belgische scheidsrechters.”
    Blom stelde in zijn reactie dat hij niet eens wist dat Junker afkomstig is uit Denemarken. „Is dat geen Duitser?”, zo reageerde de leidsman. „ Ik kan met de volste overtuiging zeggen dat ik niemand beledigd heb. Ik vind het vreemd hoe dit naar buiten komt. Ik heb geen speler beledigd en dat zal ik ook nooit doen.”

    Blom trok donderdag acht keer geel en twee keer direct rood. „Dit zijn niet de leukste wedstrijden voor een scheidsrechter”, zei hij. „ De kentering kwam na de 1- 2. Toen zag je de emoties bij Vitesse hoog oplopen. Toen sloegen de stoppen door bij Vitesse. Dat vind ik heel vervelend. Op zich viel het met het aantal kaarten wel mee. Die tweede rode (voor Junker, red.) was een schandalige overtreding. Ik ben er om de spelregels te hanteren. Als dit gebeurt, dan moet ik handelen naar de regels. En dat heb ik dus gedaan.”


    Zo'n ramp van een scheidsrechter zou echt nergens meer mogen fluiten:ranting::furious: wat een ...scheids!!!!
    Hij werd niet voor niets onder politiebegeleiding naar zijn auto gebracht.

  14. #419
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Diverse media melden dat ADO en FC Twente een accoord hebben bereikt over Santi Kolk. De transfersom zou 350.000 euro bedragen.
    Eerder werd er in verband met Vitesse bericht dat ADO 1,5 miljoen voor Kolk zou verlangen en dat Vitesse niet verder wilde gaan dan 650.000 of 750.000 euro!?
    Hoe zit het nou eigenlijk.

  15. #420
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ‘Stojkovic blijft mogelijk bij Vitesse’

    De kans bestaat dat Vladimir Stojkovic volgend seizoen toch voor Vitesse actief is. Dit meldt Omroep Gelderland.

    De Servische doelman werd de tweede seizoenshelft gehuurd van Nantes, maar de Franse club degradeerde eerder deze maand naar de Ligue 2. Door de degradatie lijkt een vertrek uit de West-Franse havenstad aanstaande.

    De Arnhemmers willen Stojkovic graag behouden, maar hikken tegen het salaris en de transfersom aan. Mocht Piet Velthuizen onverhoopt verkassen, Roda JC heeft namelijk interesse, dan is de kans op het aanblijven van de Servië groter.

    "Het moet wel betaalbaar zijn. We willen ook niet teveel geld uitgeven voor een keeper. Stojkovic is zonder meer erg goed, maar dit wordt heel, heel moeilijk", liet technisch directeur Jan Streuer aan het Gelderse medium weten.

  16. #421
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Mooi shirt nietwaar?




  17. #422
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse troeft FC Twente af in strijd om Kolk


    Ondanks de stevige concurrentie van FC Twente is Vitesse erin geslaagd ADO Den Haag-spits Santi Kolk in te lijven.
    De laatste plooien moesten nog worden gladgestreken voordat Kolk zijn handtekening kon zetten onder een vierjarige verbintenis. 'Maar ik verwacht dat we eruit komen', zei Vitesse-directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. Donderdagochtend was het zover.

    Vitesse had met ADO Den Haag een akkoord bereikt over een afkoopsom. De onderhandelingen hadden wat voeten in de aarde gehad, omdat de Arnhemse club de aanvankelijke vraagprijs te veel van het goede vond.

    Kolk was een van de spaarzame lichtpunten van het verder donkere seizoen van ADO Den Haag. Meerdere clubs uit de Eredivisie toonden belangstelling voor de aanvaller, die met twaalf doelpunten clubtopscorer was bij de degradant.

    Ook FC Twente was er uit met ADO. Voor Kolk lag er een contract voor drie jaar klaar in Enschede. Maar de 25-jarige spits legde dat aanbod naast zich neer en koos voor Vitesse.

  18. #423
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse denkt aan jonge Belg

    Davy Brouwers wordt nauwlettend in de gaten gehouden door Vitesse, zo weet Voetbalkrant. Het talent wist vooralsnog niet door te breken bij Racing Genk en zou mogen vertrekken.

    De jeugdinternational komt bij Genk enkel nog uit in het beloftenelftal. Met het bestuur heeft hij echter de afspraak gemaakt dat hij mag vertrekken wanneer er in het afgelopen seizoen geen doorbraak volgde.

  19. #424
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    ADO meldt zich voor Blondelle en Esajas


    Siebe Blondelle en Etienne Esajas staan in de belangstelling van ADO Den Haag. De Haagse club, volgend seizoen uitkomend in de Jupiler League, wil beide spelers huren van Vitesse.

    "ADO heeft zich inderdaad gemeld. Het wordt voor beide spelers tijd om te gaan spelen" vertelde technisch manager Jan Streuer aan Omroep Gelderland. Waarschijnlijk zullen ze volgend seizoen bij ons geen basisspelers zijn.”

    “Esajas heeft het nadeel van het 4-4-2 systeem, waarin hij als linkermiddenvelder de nodige concurrentie heeft van spelers als Theo Janssen, Cees Keizer en Anduele Pryor. Een verkoop van beide spelers is niet aan de orde. In principe komt alleen een verhuur ter sprake, want we willen ze terug kunnen halen”, aldus de bestuurder.

    Blondelle (21) kwam het voorbije seizoen twaalf keer in actie, waarvan zeven keer in de basis. Esajas (22) mocht van trainer Aad de Mos eenentwintig keer binnen de krijtlijnen verschijnen. Beide spelers hebben respectievelijk een verbintenus tot medio 2010 en 2008 in het Gelredome.

  20. #425
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Junker en Due blijven bij Vitesse

    De een wil niet weg. De ander mag niet vertrekken. En dus voetballen de Denen Mads Junker en Anders Due ook komend seizoen bij Vitesse.
    Junker (26) staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Utrecht. Maar Vitesse laat de aanvaller, die in de winter van vorig jaar naar Arnhem kwam, niet gaan. Dat heeft Junker te horen gekregen van de Arnhemse clubleiding, vlak voordat hij op vakantie ging. „Er was wat twijfel over of hij weg kon of niet, maar hij gaat niet weg”, zo bevestigt Vitesse’s technisch manager Jan Streuer. Junker (contract tot medio 2010) leek dit kalenderjaar uit te mogen kijkennaar een andere club. Maar zijn sterke spel tijdens de play-offs, toen hij uitstekend functioneerde op de positie achter de twee spitsen, hebben zijn status inArnhem veranderd.

    Ook zijn landgenoot Due (25) zal zich op 9 juli melden op Papendal voor de eerste training. De linksbenige middenvelder, afgelopen zomer overgekomen van FC Nordsjælland, kon in zijn eerste jaar bij Vitesse geen basisplaats veroveren. Due kreeg van de clubleiding te horen dat hij ondanks zijn tot 2010 doorlopende contract op huurbasis mocht vertrekkende . Maar de voetballer heeft ervoor gekozen bij Vitesse te blijven en te vechten voor zijn plek. Daarom heeft Due ‘ nee’ gezegd tegen een aanbieding van Brøndby IF. Ook in het geval van Due bevestigt Streuer dat een vertrek deze zomer niet zal plaatshebben: „Er waren mogelijkheden hem te verhuren, maar hij wilde liever hier blijven dan teruggaan naar Dene*marken.”

    Daar staat tegenover dat het vertrek van Siebe Blondelle, Etiënne Esajas en Raymond van Driel slechts een kwestie van tijd lijkt. Vitesse praat met het naar de eerste divisie gedegradeerde ADO Den Haag over de verhuur van Blondelle en Esajas. Blondelle mag zich ook warmen aan belangstelling van VVV Venlo, nieuwkomer in de eredivisie. ADO heeft zich bij Vitesse ook gemeld voor Purrel Fränkel, maar de linksachter ziet een transfer naar de eerste divisie niet zitten.

    Van Driel, in het voorbije seizoen derde doelman, is met Vitesse niet tot overeenstemming gekomen over het verlengen van zijn aflopende contract. De goalie heeft twee aanbiedingen van de club naast zich neergelegd en kan transfervrij op zoek naar een andere club.

    Bron: De Gelderlander 05-06-07



    Ben er wel blij mee dat Junker in ieder geval blijft. Hij heeft het de laatste tijd goed gedaan op "10". Hopelijk kan ie dat voortzetten volgend seizoen.

    Ben allang blij dat Van Driel gaat. Slechte keeper met veel blunders en kaarten en dan ook nog eisen hebben:ill_h4h:

  21. #426
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoger beroep Lazovic loont; één duel minder

    Het hoger beroep van Vitesse omtrent de schorsing van Danko Lazovic heeft geholpen. De Servische aanvaller heeft van de tuchtcommissie van de KNVB te horen gekregen dat hij drie duels geschorst zal zijn, waarvan één voorwaardelijk.

    Eerder wilde de bond hem straffen middels vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk. De spits maakte een slaande beweging in het play off-duel met FC Utrecht richting verdediger Erik Peters. Vitesse is nu in afwachting van de schriftelijke motivatie van de tuchtcommissie en zal vervolgens gaan overwegen of het wederom in hoger beroep gaat.

  22. #427
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Junker en Due blijven bij Vitesse

    Ben er wel blij mee dat Junker in ieder geval blijft. Hij heeft het de laatste tijd goed gedaan op "10". Hopelijk kan ie dat voortzetten volgend seizoen.

    Ben allang blij dat Van Driel gaat. Slechte keeper met veel blunders en kaarten en dan ook nog eisen hebben:ill_h4h:
    Idd mooi dat die 2 blijven. Junker doet het de laatste tijd uitstekend, en Due heeft nooit echt een kans gehad op zijn eigen positie..

    Zeker gezien het (zeer waarschijnlijke) vertrek van Theo, lijkt het mij niet meer dan verstandig om Due te houden.. Ik geloof wel in de gast op de links half!

    Daarnaast zijn het gewoon 2 sympatieke mannen!

  23. #428
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Vitesse denkt groot voor vervanger Lazovic

    Nu het er alle schijn naar heeft dat Danko Lazovic Vitesse gaat verruilen voor PSV, moeten de bewoners van het Gelredome op zoek naar een nieuwe aanvalsleider. De Arnhemmers tonen zich in de persoon van Jan Streuer behoorlijk ambitieus. Roy Makaay en Jerrel Hasselbaink staan op de shortlist.

    De technisch directeur maakte zijn plannen kenbaar in het Algemeen Dagblad. Streuer liet weten niet zomaar een spits te willen aantrekken. "Wat mijn voorkeur heeft? Ik wil gewoon een goede spits", sprak het bestuurslid duidelijke taal.

    "Niet dat het concreet is, maar we denken over Hasselbaink na", zei Streuer verder. "Zoals we eveneens aan Roy Makaay denken. Het is alleen de vraag of deze spelers op dit moment haalbaar zijn."

    Voor Makaay zou een transfer naar Arnhem een terugkeer op het oude nest betekenen. De 32-jarige aanvaller van Bayern Munchen begon zijn carrière bij Vitesse, waar hij in vier jaar tijd 32 competitiedoelpunten scoorde. Ook Feyenoord heeft das Phantom op de korrel.

    Hasselbaink heeft minder clubs in de rij staan. Na een teleurstellend seizoen bij Charlton Athletic is de inmiddels 35-jarige spits transfervrij. Voor Makaay wordt nog wel een transferbedrag verwacht.
    Hahaha Makaay hij zal na dit seizoen nog niet terug keren!!!
    Hasselbaink daar in tegen denk ik wel dat die zou kunnen komen naar Arnhem.

  24. #429
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    GILL SWERTS OP SCHEMA

    Gill Swerts heeft donderdag een kleine medische ingreep ondergaan. Littekenweefsel zorgde voor irritatie bij strekking van de knie. Tijdens de lichte ingreep is het gewricht in de linkerknie daarom schoongemaakt.

    De ingreep heeft direct resultaat gehad. Swerts trainde vandaag al weer op zijn revalidatieadres in Belgie.

    Gill Swerts: "Ik ben op 24 november 2006 geopereerd aan mijn kruisband. Normaal gesproken staat hiervoor zes tot negen maanden. De start van het nieuwe seizoen was dus sowieso al een uitdaging. Toch heb ik door de ingreep van donderdag geen achterstand opgelopen. Integendeel, mijn knie voelt een stuk beter aan. Binnenkort kan ik mijn explosiviteit en uithoudingsvermogen verder optrainen richting voorbereiding."

    vitesse.nl


  25. #430
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Vitesse biedt te weinig voor Sun Xiang'

    De pogingen van Vitesse om Sun Xiang in te lijven zijn mislukt. De club Shanghai Shenhua vindt het bod van de Arnhemmers voor de 24-jarige Chinees te laag. Dat laat de manager van de international aan de Chinese krant Oriental Sports Daily weten. Sun kwam na de winterstop op huurbasis uit voor PSV, maar kon daar geen langer verblijf afdwingen.
    De transferbesprekingen zouden naast het te lage bod van Vitesse ook zijn stukgelopen op het korte tijdsbestek waarin de overstap moest worden afgerond. Vitesse zou Shanghai Shenhua tot dinsdag de tijd hebben gegeven om te reageren op het aanbod. De club uit Shanghai veegde de voorwaarden echter direct van tafel.

    De 24-jarige Sun vertrok een maand geleden al na vier maanden bij PSV. De landskampioen uit Eindhoven besloot de optie in het huurcontract om de Chinese verdediger voor drie seizoenen definitief in te lijven niet te lichten.

  26. #431
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse vindt Stojkovic het geld niet waard

    Vitesse ziet af van Vladimir Stojkovic. De Arnhemmers zijn niet bereid de Servische doelman over te nemen van FC Nantes, de Franse club waarvan het de doelman huurde het afgelopen half jaar.
    'Het zou onzin zijn als je veel geld uitgeeft voor een keeper, terwijl je al een goede doelman hebt', legde technisch manager Jan Streuer uit aan De Gelderlander. 'Voor Vitesse zou het het mooiste verhaal zijn als Piet Velthuizen, een jonge speler uit de eigen opleiding, het gaat maken.'

    Velthuizen brak dit seizoen snel na zijn debuut door, maar werd toch gepasseerd door coach Aad de Mos, die Stojkovic de kans gaf. 'Het is goed dat er uitgesproken is dat Piet komend seizoen eerste keeper is. Nu weet iedereen waar hij aan toe is', stelde Velthuizens zaakwaarnemer Louis Laros.

    Laros realiseert zich dat er geen garantie gelden. 'Natuurlijk zal Piet het wel goed moeten doen. Als hij zes ketsers maakt, dan raakt hij zijn plek kwijt. Dat is logisch. Maar ook voor hem is het goed dat Vitesse het vertrouwen in hem heeft uitgesproken.'

    Met welke concurrenten Velthuizen te maken krijgt, is nog niet bekend. Naast Stojkovic gaat ook derde doelman Raymond van Driel weg. Hij kwam niet tot een akkoord met Vitesse over een nieuw contract.

  27. #432
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vitesse legt Israëlische back Magralashvili vast

    Haim Magralashvili uit Israël wordt de nieuwe linksachter van Vitesse. De 25- jarige speler van Maccabi Haifa heeft gisteren met succes de medische keuring in Arnhem doorstaan.
    Vitesse en Maccabi Haifa waren het al eens over het transferbedrag van de spe*ler, wiens wortels liggen in Geor*gië. Vitesse verwacht op korte ter*mijn met Magralashvili zelf tot overeenstemming te komen.

  28. #433
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Xiang Sun van PSV naar Vitesse'

    Xiang Sun blijft mogelijk in Nederland. Volgens de Chinese krant Shanghai Daily staat de 25-jarige verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan, op het punt om een contract te tekenen bij Vitesse. De voormalig PSV'er zou in Arnhem de tweede Chinees in de selectie moeten worden, naast spits Yu Hai.

    Xiang Sun kwam in januari naar PSV, dat hem voor een half seizoen huurde van Shanghai Shenhua. De Chinees kwam regelmatig in actie voor de Eindhovense club en werd onder meer de eerste Chinees ooit in de Champions League. Toch besloot PSV geen gebruik te maken van de optie tot koop, waardoor Sun terug moest naar China. Sun zelf wil echter dolgraag terug naar Europa, omdat hij 'in China zichzelf niet verder kan ontwikkelen', aldus de krant.

  29. #434
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse ergert zich aan speculaties

    Geen Sun Xiang en voorlopig ook geen Haim Magralishvili voor Vitesse. De Arnhemmers hebben verbaasd gereageerd over de op handen zijnde transfer van de Chinese verdediger van Shanghai Shenhua.

    “Zaakwaarnemers vragen of ze een band mogen opsturen en zeggen dan dat het bijna rond is”, vertelde technisch directeur Jan Streuer aan Omroep Gelderland. “Dat zie je nu weer met het vertrek van Danko Lazovic. Ze bieden hier nu allemaal spitsen aan."

    Magralishvili is in ieder geval terug naar Israël. De 25-jarige linksback was enkele dagen in Arnhem, maar kwam nog niet tot een akkoord met de Gelderse club. “Het is nog niet rond en we moeten ook nog met zijn club Maccabi Haifa praten" lichtte Streuer toe. "We zijn er mee bezig, maar het komt niet aan op een dag."

  30. #435
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse legt Israëlische back Magralashvili vast

    Haim Magralashvili uit Israël wordt de nieuwe linksachter van Vitesse. De 25- jarige speler van Maccabi Haifa heeft gisteren met succes de medische keuring in Arnhem doorstaan.
    Vitesse en Maccabi Haifa waren het al eens over het transferbedrag van de spe*ler, wiens wortels liggen in Geor*gië. Vitesse verwacht op korte ter*mijn met Magralashvili zelf tot overeenstemming te komen.
    Wat een bericht van de laagste plank. Ten eerste zijn de clubs er nog niet uit, en ten tweede insuineert de kop dat alles al rond is. Maar goed ik denk wel dat deze komt, zolang het maar niet die Sun Xiang wordt...

  31. #436
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Magralashvili tekent contract bij Vitesse

    Haim Magralashvili heeft gisteren een contract voor drie seizoenen getekend bij Vites*se. De 25- jarige linksachter komt over van Maccabi Haifa. Magralash*vili had nog een doorlopend con*tract bij de club uit Israël, maar Vit*esse en Maccabi Haifa zijn het eens geworden over het transferbe*drag voor de Israëliër. Magralashvi*li is na Harrie Gommans ( MVV), Cees Keizer ( Jong Ajax) en Santi Kolk (ADO) de vierde aankoop van Vitesse voor komend seizoen.

    Vitesse in Gelredome tegen Athletic Bilbao

    Vitesse speelt op zater*dag 11 augustus (aanvang 19.30 uur) een oefenwedstrijd tegen Athletic de Bilbao. De ontmoeting heeft plaats in Gelredome en geldt als de officiële presentatie van de Arnhemse ploeg aan het thuispu*bliek. Een dag later heeft de open dag plaats in het stadion. Athletic Club Bilbao, zoals de club officieel heet, is de enige ploeg in de Spaan*se competitie met louter Baskische spelers. De ploeg handhaafde zich dit seizoen op de laatste speeldag.

    Vitesse bekijkt fusie met 1892

    Profclub onderzoekt mogelijkheden tot deal met amateurclub.
    Vitesse onderzoekt de mogelijkheden tot een samenwer*kingsverband met amateurclub Vit*esse 1892. De Arnhemse profclub hoopt dat een deal met de plaatsge*noot een einde kan maken aan de slepende zoektocht naar een vaste trainings- en wedstrijdlocatie voor de jeugd.

    Paul van der Kraan, de algemeen directeur van Vitesse, bevestigt de belangstelling. „We onderzoeken allerlei mogelijkheden”, aldus Van der Kraan. „Van een situatie met de profclub en de amateurclub naast elkaar op een terrein tot en met een fusie. Dat hele brede spec*trum willen we onderzoeken.” De algemeen directeur van de Arn*hemse eredivisionist erkent dat de interesse is ontstaan doordat de ei*gen accommodatie op sportcen*trum Papendal maar niet van de grond komt.

    „We hadden het idee dat we op 1 juli 2008 terecht konden op het complex van NOC*NSF. Dat ver*haal loopt telkens vertraging op. Het heeft ermee te maken dat er bestemmingsplannen voor gewij*zigd moeten worden. Wij vinden dat we alle opties open moeten houden. Voor ons is het het be*langrijkste dat we een eigen trai*nings- en wedstrijdcentrum krij*gen”, aldus Van der Kraan. En, wijzend op de scheiding in 1984 tussen de profs en de ama*teurs van Vitesse: „Iets anders wat een rol speelt, is dat Vitesse 1892 de vereniging is waar de Stichting Betaald Voetbal Vitesse ooit uit voort is gekomen. Vitesse 1892 heeft het momenteel niet makke*lijk. Door een samenwerking kun*nen we ook de historie weer sa*menbrengen.”

    Vitesse 1892 heeft een thuishaven op sportcentrum Valkenhuizen. Afgelopen maandag hebben de le*den tijdens een ledenvergadering groen licht gegeven om de moge*lijkheden tot samenwerking met Vitesse te verkennen. „Het is zeer positief dat we na bijna 25 jaar weer met elkaar om de tafel zitten”, zegt Mike Inge, oud-voorzitter van Vitesse 1892 en initiatiefnemer van de gesprekken met de profclub. „Vitesse 1982 is nu een zesdeklasser. De club heeft veel meegemaakt de laatste jaren, en niet altijd in de positieve zin van het woord. Een samenwerking met de profs kan Vitesse 1892 op alle fronten vooruitgang bieden. Het is een doorbraak, dat onze le*den akkoord zijn gegaan.”

    Alle bron: De Gelderlander 20-06-07

  32. #437
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Blondelle verhuurd aan promovendus

    Siebe Blondelle speelt komend seizoen voor VVV Venlo. De Belg komt dan op huurbasis uit voor de promovendus.
    De verdediger speelde in de afgelopen twee seizoenen in totaal vijftien competitiewedstrijden voor Vitesse en scoorde daarin eenmaal. De club van trainer Ruud Wetzel heeft geen optie tot koop opgenomen in het contract.


    Vitesse weer op Engelse toer

    Vitesse belegt begin augustus een trainingskamp in Engeland en speelt een tweetal oefenwedstrijden op het Britse eiland. Southend United en Norwich City zijn de tegenstanders.


    Op woensdag 1 augustus is Southend United FC de tegenstander. De aftrap is om 19.45 uur lokale tijd is. Southend komt uit in de Coca Cola Football League One. Afgelopen seizoen degradeerde de club uit het Championship.

    Twee dagen later, vrijdag 3 augustus, wordt geoefend tegen Norwich City FC (aftrap 19.45 uur, lokale tijd). De 'canaries' eindigden afgelopen seizoen als 16e in het Championship, de Engelse eerste divisie


    Beide bron: Vitesse.nl 21-06-07

    En naja goed het was al bekend maar de VI komt wel is vaker wat later met nieuws:

    Vitesse behoudt Denen alsnog

    Vitesse gaat ervan uit komend seizoen toch te kunnen beschikken over Mads Junker (26) en Anders Due (25). Eerder leken beide Denen nog af te stevenen op een voor¬tijdig vertrek vanwege een gebrek aan speeltijd. Na het vertrek van Danko Lazovic naar PSV wil Vitesse Junker, het afgelopen seizoen goed voor vier doelpunten in 27 competitieduels, voor de club behouden. Nóg een spits verkopen zou veel schade berokkenen aan de aanvallende potentie van de club uit Arnhem. 'En eigenlijk hebben wij ook nooit gezegd dat Mads mocht vertrekken', aldus manager voetbal Jan Streuer. 'Geruchten over een transfer naar FC Utrecht, daar kunnen we heel weinig mee. Voorlopig blijft hij bij ons, het afgelopen seizoen heeft hij toch ook meer gespeel dan op de bank gezeten: Due blijft op eigen verzoek bij Vitesse. De flankspeler, die vorige zomer naar Arnhem kwam maar daar de verwachtingen nooit waarmaakte, hoopt komend seizoen meer kansen op speeltijd te krijgen. Hij ziet daarom af van een terugkeer naar zijn vaderland.
    Streuer: 'Due wilde liever bij ons blijven en aangezien hij nog een contract heeft, is hij gewoon welkom. Ik snap dat hij wil voet¬ballen, maar bij ons heeft niemand de garantie op een basisplaats. Het is aan hemzelf zich in de basis te knokken.'

  33. #438
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het voorlopige programma van Vitesse luidt als volgt:

    Zat. 18 aug: Sparta – Vitesse
    Zon. 26 aug: Vitesse-AZ
    Zon. 2 sept: Vitesse- NEC
    Zat. 15 sept: PSV-Vitesse
    Zat. 22 sept: Vitesse-De Graafschap
    Zon. 30 sept: FC Utrecht-Vitesse
    Zon. 7 okt: Vitesse- Feyenoord
    Zat. 20 okt: Heracles-Vitesse
    Vrij. 26 okt: Vitesse-Willem II
    Zon. 4 nov: Groningen-Vitesse
    Zon. 11 nov: Vitesse-Heerenveen
    Zon. 25 nov.: Ajax-Vitesse
    Zat. 1 dec: Roda JC-Vitesse
    Zat. 8 dec: Vitesse-FC Twente
    Zon. 16 dec: Vitesse-Excelsior
    Zon. 23 dec: VVV Venlo-Vitesse
    Don. 27 dec: NAC Breda-Vitesse
    Zon. 30 dec: Vitesse-FC Utrecht
    Zon.13 jan: De Graafschap-Vitesse
    . 19 jan: Vitesse- Heracles
    Din. 22 jan: Willem II-Vitesse
    Zon. 27 jan: Vitesse-Ajax
    Zat. 2 feb: Heerenveen-Vitesse
    Zat. 9 feb: Vitesse- FC Groningen
    Zon. 17 feb: Feyenoord-Vitesse
    Zat. 23 feb: Vitesse-Roda JC
    Vrij. 29 feb: Vitesse-VVV Venlo
    Zat. 8 maart: Excelsior-Vitesse
    Zat. 15 maart: FC Twente-Vitesse
    Vrij. 21 maart: Vitesse-NAC Breda
    Zon. 30 maart: AZ-Vitesse
    Zat. 5 april: Vitesse-Sparta
    Zon. 13 april: NEC-Vitesse
    Zon. 20 april: Vitesse-PSV

    Heerlijk verdeeld die "top" wedstrijden.... Van de 6 (4 topclubs + 2 derby's) wedstrijden die wat extra's hebben, spelen wij er 4 in de eerste 4 thuis wedstrijden..

  34. #439
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse kan Stojkovic opnieuw huren

    Vitesse heeft de mogelijkheid om Vladimir Stojkovic ook het komend seizoen te huren van Nantes FC. Door de degradatie drukt het salaris van de Servische doelman te zwaar op de begroting.

    Bovendien kan Stojkovic bij Nantes waarschijnlijk niet rekenen op speeltijd, waardoor zijn transferwaarde alleen maar zal afnemen. De Franse club hoopt dan ook dat Stojkovic, die het afgelopen half jaar al actief was in het Gelredome, zich bij de Arnhemmers in de kijker van grote clubs kan spelen.

    Door de aanwezigheid van Stojkovic kwam Piet Velthuizen op de bank terecht. De talentvolle doelman kreeg enkele weken geleden min of meer te horen volgend seizoen eerste doelman te worden.

  35. #440

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jasar Takak heeft maandagavond een contract voor één jaar met een optie voor nog één jaar getekend bij Vitesse.

    De 25-jarige middenvelder speelde vanaf zijn elfde bij PSV. In zijn tijd bij PSV werd hij drie keer verhuurd, aan FC Zwolle, RKC Waalwijk en aan NEC.

  36. #441
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tehpariss Bekijk bericht
    Jasar Takak heeft maandagavond een contract voor één jaar met een optie voor nog één jaar getekend bij Vitesse.

    De 25-jarige middenvelder speelde vanaf zijn elfde bij PSV. In zijn tijd bij PSV werd hij drie keer verhuurd, aan FC Zwolle, RKC Waalwijk en aan NEC.
    Voor de breedte die al breed genoeg is :S Ik wil een nieuwe (sub)topspits zien!

  37. #442

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mwa.. Takak is gratis, dus als het niks is kunnen we em weer terug dumpen op het fitness centrum van Roda.

  38. #443
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tehpariss Bekijk bericht
    Mwa.. Takak is gratis, dus als het niks is kunnen we em weer terug dumpen op het fitness centrum van Roda.
    Hij speelt niet op amateurbasis neem ik aan, dus hij kost altijd wat.

  39. #444

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hij speelt niet op amateurbasis neem ik aan, dus hij kost altijd wat.
    Nou.. zelfs dat niet, want hij speelde helemaal niet. Zat zonder club en hield zijn conditie op peil bij Roda JC.

    Hij krijgt nu een "klein" salaris bij Vitesse.. dus hij kost niet veel.

  40. #445
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tehpariss Bekijk bericht
    Nou.. zelfs dat niet, want hij speelde helemaal niet. Zat zonder club en hield zijn conditie op peil bij Roda JC.

    Hij krijgt nu een "klein" salaris bij Vitesse.. dus hij kost niet veel.
    Uhmmm ik bedoelde ook dat hij bij Vitesse een salaris heeft en dus sowieso wat kost. Hij heeft al eens eerder op amateurbasis bij een club gespeeld, tussen nek en zwolle (verhuurd door PSV toen) in dacht ik, dus dan was hij helemaal gratis natuurlijk.

  41. #446

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Uhmmm ik bedoelde ook dat hij bij Vitesse een salaris heeft en dus sowieso wat kost. Hij heeft al eens eerder op amateurbasis bij een club gespeeld, tussen nek en zwolle (verhuurd door PSV toen) in dacht ik, dus dan was hij helemaal gratis natuurlijk.
    Nee, maar hij is maar een kleinverdiener bij Vitesse.

  42. #447
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Janssen schat kans op vertrek op fifty-fifty

    Dat Theo Janssen maandag aanwezig was op de eerste training van Vitesse mag best opmerkelijk genoemd worden. Club en speler dachten na vorig seizoen uit elkaar te gaan. Janssen schat zijn huidige transferkansen op vijftig procent.

    Afgelopen week zat Janssen met technisch manager Jan Streuer om de tafel. De middenvelder, die aan zijn tiende seizoen begint in Arnhem, kwam met Streuer hetzelfde overeens als eind vorig seizoen. Dat is een nieuw avontuur voor Janssen.

    "De club vindt dat een frisse wind goed is. En ik denk ook dat het misschien beter is een keer te vertrekken. Maar ik heb het niet in eigen hand. Het moet ook wel een leuke club zijn als ik vertrek, want ik ga niet over*al naar toe", zei Janssen in De Gelderlander.

    Het Engelse Leicester City, dat op het één na hoogste niveau uitkomt, is het meest concreet. "Ik weet dat er iets speelt met Leicester City. Laat eerst mijn manager maar gaan praten en zien of het haalbaar is. Wat ik heb gehoord, is dat Leicester een nieuwe eigenaar heeft gekregen. Hij wil veel investe*ren in de club. Maar Leicester speelt nu in het Championship. Maar als alles goed is dan zou dat verhaal best door kunnen gaan."

    Janssen vervolgt: "Ik schat de kansen op vijftig-vijftig dat er wat gebeurt. Ik heb onlangs mijn contract nog met twee seizoenen verlengd en kan nu niet voor niets weg. Maar er lopen nog wat dingetjes. En als er niets gebeurt, dan ben ik niet teleurgesteld. Dan zal ik er weer alles aan doen om een goed seizoen te spelen bij Vitesse."

  43. #448
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De toekomst van Fred Benson ligt definitief niet bij Vitesse. Ondanks zijn twee doelpunten gisteren in het oefenduel met VV Rheden kreeg de aanvaller van trainer Aad de Mos te horen dat de kans op speeltijd minimaal is.

    “Ik heb een gesprek gehad met de trainer en daaruit is gebleken dat ik ook dit seizoen op weinig speeltijd hoef te rekenen”, vertelde Benson op de website van de Arnhemmers. “Dat bericht kwam hard aan, temeer omdat ik wel gedacht had een eerlijke kans te krijgen in de voorbereiding.”

    "Ik heb de afgelopen twee seizoenen keihard gewerkt voor Vitesse en altijd mijn uiterste best gedaan. Ik heb als invaller aardig wat doelpunten gemaakt, waarvan diverse belangrijke, en dan verwacht je toch meer. Helaas zit dat er niet in bij Vitesse.”

    “Je weet nooit wat er gebeurt in de voetballerij, maar ik zal helaas verder moeten kijken dan Vitesse. Het is bekend dat de trainer er nog een aanvaller bij wil en dan wordt het wel erg vol voorin. Voor mijzelf is de teleurstelling dan ook groot”, aldus Benson.

    Benson (23) maakte het voorbije seizoen vooral als invaller indruk. In totaal deed trainer Aad de Mos zesentwintig maal, waarvan zestien invalbeurten, beroep op hem en scoorde hij zes keer. Vorige week werd Heracles Almelo met de in Ghana geboren spits in verband gebracht.

  44. #449
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Vitesse haalt Hongaarse doelman

    --------------------------------------------------------------------------------

    Datum: 19-jul-2007 13:28

    Vitesse heeft donderdag overeenstemming bereikt met Balázs Rabóczki. De Hongaarse doelman meldt zich vrijdag in Arnhem voor de medische keuring. Aansluitend tekent hij een contract voor twee jaar bij Vitesse. Rabóczki begon zijn carrière bij MTK uit Boedapest en speelde daarna voor IFK Norrköping (Zwe), FC Kopenhagen (Den) en FC Sopron (Hon

    Ik hoop toch dat die jonge Nederlandse doelman de nr1 wordt en blijft.

  45. #450
    Ajacied [A]FCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    31
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Theo Janssen deed donderdagavond niet meer in het door Vitesse gewonnen oefenduel tegen RKSV Driel (0-13). De middenvelder meldde zich af met een knieblessure en zal zo snel mogelijk een MRI-scan moeten ondergaan.

    Janssen, die in de voorgaande oefenduels door trainer Aad de Mos in de achterste linie werd opgesteld, heeft vocht in zijn knie. Een MRI-scan in het ziekenhuis zal moeten uitwijzen wat de precieze oorzaak is van de klachten.

    Santi Kolk ontbrak in Driel uit voorzorg met lichte liesklachten. Naar verwachting zal Remco van der Schaaf, die met een schouderblessure kampte, vrijdag of zaterdag weer aan de selectie toegevoegd worden.

    Rot voor hem:S

Pagina 10 van 258 EersteEerste ... 891011122060110 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •