Pagina 100 van 257 EersteEerste ... 50909899100101102110150200 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.456 t/m 4.500 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4456
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Derijck zie ik niet echt van toegevoegde waarde zijn, tenminste als Rajkovic blijft. En Verhoek staat dan de ontwikkeling van Chanturia in de weg, als die echt zo goed is als men beweert. Toornstra is voor elke club in Nederland een fantastische koop.

  2. #4457
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    vd Brom zou toch wel mooi zijn. Een nuchtere man die (zo lijk het) het beste uit zijn spelers haalt. Wat mij betreft een zeer goede keuze.
    Bovendien een echte clubman. Dat zal wel stropen tegen het beeld in van veel criticasters

  3. #4458

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Derijck zie ik niet echt van toegevoegde waarde zijn, tenminste als Rajkovic blijft. En Verhoek staat dan de ontwikkeling van Chanturia in de weg, als die echt zo goed is als men beweert. Toornstra is voor elke club in Nederland een fantastische koop.
    Derijck is een prima speler met ervaring en nog volop ontwikkelingsmogelijkheden. Bovendien is hij multifunctioneel en kan hij zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten. Daarbij mist Vitesse op dit moment defensieve krachten, zeker op het middenveld.

    Verhoek speelt op rechts, Chanturia kan op bijna elke aanvallende positie uit de voeten. We zullen er toch naartoe moeten om posities dubbel bezet te krijgen.

  4. #4459
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Derijck een VM ja? Dacht dat die jongen niet zoveel voetballende kwaliteiten had. Ach ik kijk het allemaal rustig aan, zie wel wat er gebeurt en wie er komen. ADO leeg kopen omdat ze een goed seizoen als collectief hebben gedraaid, lijkt me ook niet direct de oplossing. Wie had voor dit seizoen een Verhoek aanbevolen bij de (sub)topclubs in Nederland? Alleen Toornstra zie ik echt als een groeibriljantje samen met die Vicento.

  5. #4460
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Is Ruud Gullit niet wat voor jullie ?

  6. #4461
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    No worries, de transferperiode is nog niet eens open. Er wordt toch gezegd dat ze gewoon bezig zijn met nieuwe aankopen? Wat een ongeduld..
    Niet open? Hoezo niet?

  7. #4462
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Niet open? Hoezo niet?
    Transfers worden pas officieel op 1juli. Dan opent het seizoen en de transferperiode. Alle transfers die nu gebeuren worden op 1juli dus officieel. 1Juli tot 2 september geloof ik.

  8. #4463
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Transfers worden pas officieel op 1juli. Dan opent het seizoen en de transferperiode. Alle transfers die nu gebeuren worden op 1juli dus officieel. 1Juli tot 2 september geloof ik.
    Onzin. 1 juni tot 1 september.

  9. #4464
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Onzin. 1 juni tot 1 september.
    In een hele boel landen is het 1 juli. In Engeland is dat in ieder geval zo. Dan zal het in Nederland wel anders zijn.

  10. #4465
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    In een hele boel landen is het 1 juli. In Engeland is dat in ieder geval zo. Dan zal het in Nederland wel anders zijn.
    Zelfs dat is onzin. In Engeland opent de transferwindow na de laatste wedstrijd van het vorige seizoen.

  11. #4466
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zelfs dat is onzin. In Engeland opent de transferwindow na de laatste wedstrijd van het vorige seizoen.
    Niet.
    in England, the transfer window formally opens on 1 July

  12. #4467
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Niet.
    in England, the transfer window formally opens on 1 July
    Quote dan het hele stukje.

    Van wikipedia:

    Although, in England, the transfer window formally opens on 1 July, transfers between clubs in the same association can take place as soon the last competitive fixtures for the season have been played. However, many transfers will not be completed until 1 July because many players' contracts expire on 30 June. Outside of the transfer window, a club may still sign players on an emergency basis, usually if they have no goalkeeper available. Special dispensation from their competition's governing body, for example the Premier League, is required. The transfer window restriction does not apply to clubs below Blue Square Bet Premier level

  13. #4468
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Quote dan het hele stukje.

    Van wikipedia:

    Although, in England, the transfer window formally opens on 1 July, transfers between clubs in the same association can take place as soon the last competitive fixtures for the season have been played. However, many transfers will not be completed until 1 July because many players' contracts expire on 30 June. Outside of the transfer window, a club may still sign players on an emergency basis, usually if they have no goalkeeper available. Special dispensation from their competition's governing body, for example the Premier League, is required. The transfer window restriction does not apply to clubs below Blue Square Bet Premier level
    Dus nog, Transferperiode gaat officieel open op 1 juli.

  14. #4469
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Wat jij wil. Maar dat is off-topic. Hier zijn we al sinds 1 juni aan de gang.

  15. #4470
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooi interview met Merab in Cannes in de VI, waar hij de verplichte zes weken (dat ie Nederland niet in mag) aan het bijkomen is. Ik zou het bijna gaan overtypen, ware het niet dat het 7 pagina's is

    Wat betreft de aankopen, hij verwacht dat Aissati en Rajkovic een contract tekenen in Arnhem en dan wil hij er nog 3/4 jongens bij hebben. Hij heeft het oa over een jongen die Van Leeuwen in Rio heeft bekeken. Als Bony en Pedersen fit blijven, staat er een sterk aanvalsduo. Lopez en Riverola vertrekken in elk geval. Verder verwacht ie nog groei bij Yasuda, Kashia en vooral jongens als Van Ginkel en Pröpper. Laatstgenoemde had ook meer vertrouwen van Ferrer moeten krijgen aldus Jordania. Voor komend seizoen is top 6 en plaatsing voor Europa League het target. En hij wil rond de winterstop weer een vol stadion hebben. Vooral dat lijkt me een pittig karwei.

    Wat betreft de trainerspositie kan Van Gaal op elk moment een contract krijgen wanneer hij langskomt, dat is echt de ideale man voor die vacature (al is er off. nog geen vacature) aldus Jordania. Van Gaal is ook erg positief over het project, maar wil nu nog niet werken voor Vitesse. Co Adriaanse is ook een zeer interessante optie. Via Shota Arveladze heeft Jordania daar veel positieve woorden over gehoord. Arveladze ziet hij in de toekomst ook eventueel werken in Arnhem. Had het afgelopen seizoen keurig gedaan met zijn club in Turkije, door een zesde plaats te halen.

    Maar goed, ik zou gewoon zeggen tegen niet-abonees: ff kopen dat losse nummer
    Laatst gewijzigd door marcel013; 15 juni 2011 om 15:03

  16. #4471
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Het eerste wat me opviel was dat op de voorkant met grote letters staat Titel in 2013. Zegt hij dat zelf ook of is dat gewoon als verwijzing naar ''het project''?

  17. #4472
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Het eerste wat me opviel was dat op de voorkant met grote letters staat Titel in 2013. Zegt hij dat zelf ook of is dat gewoon als verwijzing naar ''het project''?
    Daar denkt ie nog steeds aan ja. Al wil ie vooral structureel CL-voetbal gaan spelen in de toekomst.

  18. #4473
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ik heb dat stuk ook even gelezen, maar vind je het nou echt allemaal geloofwaardig wat die man roept? Of is het toch meer ijdele hoop?

  19. #4474
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik heb dat stuk ook even gelezen, maar vind je het nou echt allemaal geloofwaardig wat die man roept? Of is het toch meer ijdele hoop?
    Ik geloof best dat ie het gewoon als leuk speeltje ziet en het maximale eruit wil halen en dat Vitesse geen handelshuis of witwaspraktijk is. Hij hoeft er niet per se geld mee te verdienen. Zie Abramovich met Chelsea. En die 'ijdele hoop' bij mij, kun je ook verplaatsen naar het feit dat enkele criticasters enkel het negatieve in het hele verhaal zoeken. Het mooie is alleen dat de kritieken een voor een de kop worden ingedrukt.

  20. #4475

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik heb dat stuk ook even gelezen, maar vind je het nou echt allemaal geloofwaardig wat die man roept? Of is het toch meer ijdele hoop?
    Hij heeft ambitie, visie, geld en connecties.

    Wat is er dan precies niet geloofwaardig?

  21. #4476
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Als ik het zo lees dan ziet het er allemaal goed uit. Dat is natuurlijk ook logisch, want hij zal geen negatief verhaal houden. Ik geloof wel dat hij dit niet koopt om zo maar wat te handelen, maar er wel echt wat wil neerzetten. Of hem dat gaat lukken weet ik niet, maar ik vind het wel interessant om te volgen. Daarnaast lijkt het me ook mooi om Van Gaal bij Vitesse aan het werk te zien. Ook de andere namen die genoemd worden in het artikel klinken goed.

  22. #4477
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Hij heeft ambitie, visie, geld en connecties.

    Wat is er dan precies niet geloofwaardig?
    Nou ja voor een ploeg die al jaren structureel onderin de middenmoot speelt vind ik het nogal vreemd dat zo'n figuur dan gaat roepen dat structureel Europa League spelen te laag is. Vond het wel een komische passage. Evenals dat nieuwe stadion.

  23. #4478
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En voor die jaren structureel onderin de middenmoot, zat een decennium met structureel in de top 4/5, waarbij het Gelredome in de eerste jaren ook nagenoeg vol zat.

  24. #4479
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Je hebt het GelreDome wat neem ik aan terug uitgebreid kan worden naar 30K? Verder heb je al het vierde voetbalstadion van NL. Eerst maar sportief structureel beter worden.

  25. #4480
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Je hebt het GelreDome wat neem ik aan terug uitgebreid kan worden naar 30K? Verder heb je al het vierde voetbalstadion van NL. Eerst maar sportief structureel beter worden.
    Dat geeft ie toch zelf ook aan... 't is iets voor de toekomst. Je gaat een stadion natuurlijk ook niet uitbreiden, als het maar half vol zit. Daarom wil ie ook dat vanaf de komende winterstop het stadion weer nagenoeg uitverkocht is elke week. En daarvoor zul je betere prestaties moeten leveren zodat de gloryhunters terugkomen. Ik vond vooral de passage over de verbouwingen op Papendal erg interessant. Dat geeft wel aan dat Jordania in de club wil investeren en niet in zijn eigen portemonnee door spelers te verhandelen.

  26. #4481
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Jordania doet het idd allemaal uit liefde voor de club.

  27. #4482
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dat staat er niet...

  28. #4483
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Nee, maar die richting leek je uit te willen gaan, dus ik dacht, ik kop hem even in.

  29. #4484
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Paar posts hierboven zeg ik zelf nog dat ik wel geloof dat Jordania Vitesse 'enkel als speeltje ziet'. Gewoon een leuke hobby waarmee hij status/eer wil verdienen door CL-voetbal te spelen. Hij heeft er niet per se geld aan te verdienen, net als Abramovich dat ook niet hoeft bij Chelsea. Overigens kwam in het interview naar voren dat Jordania al snel vroeg of VVV erin was gebleven via de play-offs. Dus enige interesse is er ook wel Hij kon het in Cannes alleen niet zien op tv, thuis had ie Eredivisie Live wel

  30. #4485
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Paar posts hierboven zeg ik zelf nog dat ik wel geloof dat Jordania Vitesse 'enkel als speeltje ziet'. Gewoon een leuke hobby waarmee hij status wil verdienen door CL-voetbal te spelen. Hij heeft er niet per se geld aan te verdienen, net als Abramovich dat ook niet hoeft bij Chelsea. Overigens kwam in het interview naar voren dat Jordania al snel vroeg of VVV erin was gebleven via de play-offs. Dus enige interesse is er ook wel Hij kon het in Cannes alleen niet zien op tv, thuis had ie Eredivisie Live wel
    Dat viel me ook op, net als dat het een echte sportman is die ook veel andere dingen zag. Toen werd hij opeens een beetje menselijk

  31. #4486
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Paar posts hierboven zeg ik zelf nog dat ik wel geloof dat Jordania Vitesse 'enkel als speeltje ziet'. Gewoon een leuke hobby waarmee hij status/eer wil verdienen door CL-voetbal te spelen. Hij heeft er niet per se geld aan te verdienen, net als Abramovich dat ook niet hoeft bij Chelsea. Overigens kwam in het interview naar voren dat Jordania al snel vroeg of VVV erin was gebleven via de play-offs. Dus enige interesse is er ook wel Hij kon het in Cannes alleen niet zien op tv, thuis had ie Eredivisie Live wel
    Het ligt er toch wel enigszins duimendik bovenop dat Vitesse gewoon een soort opleidingsinstituut wordt/is voor Chelsea? Niet dat zoiets verkeerd hoeft te zijn voor Vitesse, gezien de situatie waarin ze een jaartje geleden zaten, maar laten we niet doen alsof Jordania het voor eigen eer en glorie doet. Al kan ik me voorstellen dat het leuk is om in de schijnwerpers te staan.

  32. #4487
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ach opleidingsinstituut... Twente is toch ook niet opeens opleidingsinstituut van Man. United nu? Het is gewoon een onderlinge samenwerking. En daar is inderdaad niets mis mee. Ook al zouden de potentiële toppers (zoals misschien een Bony) allemaal naar Chelsea toe gaan na 2/3 seizoenen, als dat niet gebeurt kapen andere Europese (sub)topclubs ze wel weg. Nu kun je ook nog op wederdiensten rekenen.

  33. #4488
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ach opleidingsinstituut... Twente is toch ook niet opeens opleidingsinstituut van Man. United nu? Het is gewoon een onderlinge samenwerking. En daar is inderdaad niets mis mee. Ook al zouden de potentiële toppers (zoals misschien een Bony) allemaal naar Chelsea toe gaan na 2/3 seizoenen, als dat niet gebeurt kapen andere Europese (sub)topclubs ze wel weg. Nu kun je ook nog op wederdiensten rekenen.
    Twente moet ook op gaan letten. Dadelijk hebben ze de halve ploeg vol import Braziliaantjes van Man Utd die in Nederland worden opgeleid om daarna in Engeland jaren te schitteren en voor veel geld verkocht te worden.

    Natuurlijk is Vitesse een handelshuis voor Jordania. Mooi als ze hoog eindigen in Nederland, maar dat zal echt niet zijn hoofddoel zijn. Maar dat moet hij natuurlijk wel zeggen om de mensen hier kalm te houden. Vitesse kon niet slechter dan de laatste 5 jaar, dus niemand zal hier klagen.

    Ik vond die Matic wel een goed voorbeeld. Luiz naar Chelsea en daarvoor werd oa Matic gebruikt als wisselgeld.

  34. #4489
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Matic was een huurling, daar heeft Jordania niets aan verdiend Jos... goed voorbeeld joh! En je hebt al zo vaak dat als 'natuurlijk' bestempeld in dit topic, maar bent nooit met echte feiten gekomen. Slappe hap.

    En stel het is een handelshuis, dan is ie toch ook juist gebaat bij goede prestaties? Een speler die in een goed draaiend team speelt in de CL, zal sneller meer geld opbrengen dan eentje die deel uitmaakt van een degradatiekandidaat.

  35. #4490
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Matic was een huurling, daar heeft Jordania niets aan verdiend Jos... goed voorbeeld joh! En je hebt al zo vaak dat als 'natuurlijk' bestempeld in dit topic, maar bent nooit met echte feiten gekomen. Slappe hap.

    En stel het is een handelshuis, dan is ie toch ook juist gebaat bij goede prestaties? Een speler die in een goed draaiend team speelt in de CL, zal sneller meer geld opbrengen dan eentje die deel uitmaakt van een degradatiekandidaat.
    Ik had het ook niet over eraan verdienen, maar aantonen dat Vitesse een handelshuis is voor Jordania. Het lijkt me geen geheim dat Chelsea nogal wat in te brengen heeft in het beleid.

    Ik zeg ook dat ze wel werken aan Vitesse als kampioen, maar dat het hoofddoel gewoon de spelershandel blijft.

  36. #4491
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Als Chelsea echt zoveel in te brengen had, had huurling Delac vast niet een heel seizoen op de bank gezeten ten faveure van Room, een Nederlandse jongen. Alleen Rajkovic was echt onomstreden van de Chelsea-huurlingen, en terecht. Want die was gewoon onze beste verdediger.

  37. #4492

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Het ligt er toch wel enigszins duimendik bovenop dat Vitesse gewoon een soort opleidingsinstituut wordt/is voor Chelsea? Niet dat zoiets verkeerd hoeft te zijn voor Vitesse, gezien de situatie waarin ze een jaartje geleden zaten, maar laten we niet doen alsof Jordania het voor eigen eer en glorie doet. Al kan ik me voorstellen dat het leuk is om in de schijnwerpers te staan.
    En voor wie is Chelsea dan een opleidingsinstituut? Wat verdient Abramovitsj aan Chelsea? Want schijnbaar is het uitgesloten dat iemand in een voetbalclub stapt zonder er financiële belangen bij te hebben.

    Waarom investeert Jordania (schijnbaar met het geld van Ambramovitsj/Chelsea) in spelers als Aissati, Kashia en Yasuda? Aardige spelers voor de Eredivisie maar voor Chelsea zullen ze niet gauw in aanmerking komen.

    Waarom worden er tientallen miljoenen geïnvesteerd in Vitesse met als enig doel (schijnbaar) het onderbrengen van twee a drie reservespelers van Chelsea die waarschijnlijk toch nooit het eerste van Chelsea gaan halen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Twente moet ook op gaan letten. Dadelijk hebben ze de halve ploeg vol import Braziliaantjes van Man Utd die in Nederland worden opgeleid om daarna in Engeland jaren te schitteren en voor veel geld verkocht te worden.

    Natuurlijk is Vitesse een handelshuis voor Jordania. Mooi als ze hoog eindigen in Nederland, maar dat zal echt niet zijn hoofddoel zijn. Maar dat moet hij natuurlijk wel zeggen om de mensen hier kalm te houden. Vitesse kon niet slechter dan de laatste 5 jaar, dus niemand zal hier klagen.

    Ik vond die Matic wel een goed voorbeeld. Luiz naar Chelsea en daarvoor werd oa Matic gebruikt als wisselgeld.
    Matic lijkt mij een uitstekend voorbeeld van het feit dat Vitesse geen opleidingsinstituut is van Chelsea. Want denk je serieus dat Matic meer waard is geworden bij de nr. 15 van de Eredivisie? Dat Benfica hem niet zou willen hebben of minder zou willen betalen als hij dit seizoen verhuurd zou zijn geweest aan pak em beet Blackpool of WBA?

    Chelsea heeft werkelijk niets gewonnen met de verhuur van Matic. Het was gewoon een vriendendienst van Ambramovitsj aan Jordania.

  38. #4493
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Twente moet ook op gaan letten. Dadelijk hebben ze de halve ploeg vol import Braziliaantjes van Man Utd die in Nederland worden opgeleid om daarna in Engeland jaren te schitteren en voor veel geld verkocht te worden.

    Natuurlijk is Vitesse een handelshuis voor Jordania. Mooi als ze hoog eindigen in Nederland, maar dat zal echt niet zijn hoofddoel zijn. Maar dat moet hij natuurlijk wel zeggen om de mensen hier kalm te houden. Vitesse kon niet slechter dan de laatste 5 jaar, dus niemand zal hier klagen.

    Ik vond die Matic wel een goed voorbeeld. Luiz naar Chelsea en daarvoor werd oa Matic gebruikt als wisselgeld.
    Maar natuurlijk, Jos! Jij kan in die hersenpan van Jordania kijken. Ik zou er wat meedoen, joh!

    Jordania denkt groot, in sommige dingen iets te groot. Dat het van de winter hier vol zit, geloof ik niet. Het zal best iets voller zitten, maar vol zit het pas als je echt daadwerkelijk structueel bovenin meedraait. Dat je binnen korte tijd in Nederland omhoog kan heeft hij wel gelijk. Twente is daarin toch wel een voorbeeld, nog niet zo heel lang geleden stonden wij in de finale voor de intertoto tegen FC Twente. En ook Vitesse zelf heeft bewezen dat clubs het de top moeilijk kunnen maken.

    Het trainingscomplex is iets moois en iets blijvends, zijn ideeen daarover vind ik goed. Ook de nieuwe grasmat is een pluspunt.

    En zijn verhaal over eigen jeugd vind ik geweldig. Maar goed, dat is gelul volgens Jos. Tja doodzonde. Want juist aan eigen jeugd valt veel te verdienen. Of was dat juist wat je bedoelde Jos?

  39. #4494
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Jordania eist komend seizoen Europees voetbal

    ARNHEM - Merab Jordania eist dat Vitesse zich komend seizoen plaatst voor de Europa League. Dat zegt de Georgische clubeigenaar in een interview met Voetbal International.

    "Ik heb me dit jaar echt moeten inhouden en mezelf steeds voorgehouden dat het slechts het eerste seizoen was", zegt Jordania in het weekblad. Vitesse ontsnapte met één doelpunt aan de nacompetitie tegen degradatie. "Nog een dergelijk seizoen is voor mij onacceptabel. Ik zit hier niet alleen om voor de lange termijn plannen te maken. De eis wordt nu kwalificatie voor de Europa League. We hebben daarvoor een paar ervaren spelers nodig."

    "Komend jaar moeten we naar de eerste zes en een vol stadion. Daarna moet je gaan nadenken: hoe verder? Ik houd er niet van dat het stadion half leeg is, zoals afgelopen jaar. Dat verdient Vitesse ook niet. Komend seizoen moet het stadion na de winterstop helemaal vol zijn. Voor mij telt alleen het maximale, anders ga ik wel een ander project zoeken. Somewhere in the middle, dat is niets voor mij. Mijn doel is duidelijk: met Vitesse spelen in de Champions League. De Europa League halen is alleen voor volgend seizoen. Maar dat moet niet iets structureels worden."

    Jordania wil met Vitesse structureel meedoen om het kampioenschap. In VI herhaalt hij de boodschap van zijn gedenkwaardige presentatie in augustus vorig jaar. "Nog steeds denk ik aan het kampioenschap in 2013. Het is mogelijk. Waarom niet? Als je drie of vier goede spelers aantrekt, is het in Nederland mogelijk om kampioen te worden. Dat hebben AZ en FC Twente laten zien. Waarom kan Vitesse dat dan niet?"


    Bron: De Gelderlander

    Doei Ome Merab.

  40. #4495
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Of een goede trainer, een paar goede spelers en wel 'gewoon' Europees voetbal

  41. #4496
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    u mad bro?

  42. #4497
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha dat soort simpele 'kritische'/jaloerse reacties krijgen mij niet boos

  43. #4498
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Kan Jordania naast een aantal spelers niet ook gewoon een aantal supporters kopen? Heeft hij alvast een doelstelling gehaald.

    Maar Marcel en andere Vitesse supporters, hebben jullie nooit de vrees dat het sprookje ook zomaar opeens afgelopen kan zijn? Je bent toch een beetje overgeleverd aan de nukken van een persoon die, zoals hij aangeeft in VI, als het nodig is gewoon overstapt naar een andere ploeg.

  44. #4499

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennisdew Bekijk bericht
    Doei Ome Merab.
    De betreffende quote is uit zijn context gerukt. Jordania bedoelde dat hij wel een andere club gekocht zou hebben als hij er geen vertrouwen in had zijn ambities waar te maken bij Vitesse.

    Ik blijf me ergeren aan de hardnekkige illusie dat Jordania van de een op de andere dag met de noorderzon zou kunnen vertrekken. Voor Jordania is er ook geen weg terug meer. Hij heeft aandelen in een BV gekocht, de enige manier om die kwijt te raken is een nieuwe koper vinden.

  45. #4500
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    De betreffende quote is uit zijn context gerukt. Jordania bedoelde dat hij wel een andere club gekocht zou hebben als hij er geen vertrouwen in had zijn ambities waar te maken bij Vitesse.

    Ik blijf me ergeren aan de hardnekkige illusie dat Jordania van de een op de andere dag met de noorderzon zou kunnen vertrekken. Voor Jordania is er ook geen weg terug meer. Hij heeft aandelen in een BV gekocht, de enige manier om die kwijt te raken is een nieuwe koper vinden.
    Alsof hij op een miljoentje meer of minder kijkt. Als hij er geen zin meer in heeft, heeft ie er geen zin meer in.

Pagina 100 van 257 EersteEerste ... 50909899100101102110150200 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 24 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 24 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •