Pagina 101 van 257 EersteEerste ... 519199100101102103111151201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.501 t/m 4.545 van 11539

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4501

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Kan Jordania naast een aantal spelers niet ook gewoon een aantal supporters kopen? Heeft hij alvast een doelstelling gehaald.

    Maar Marcel en andere Vitesse supporters, hebben jullie nooit de vrees dat het sprookje ook zomaar opeens afgelopen kan zijn? Je bent toch een beetje overgeleverd aan de nukken van een persoon die, zoals hij aangeeft in VI, als het nodig is gewoon overstapt naar een andere ploeg.
    Zie mijn eerdere reactie. Jordania kan niet zomaar weg en dat weet hij zelf ook donders goed.

    Daarbij blijft het vervelend je als Vitesse supporter steeds te moeten verdedigen tegen lieden die A. Ronduit beroerd geinformeerd zijn over de situatie bij Vitesse en B Hopen dat boel hier misgaat.
    Laatst gewijzigd door Diegene; 16 juni 2011 om 13:29

  2. #4502
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Wat zag ik nou dan weer in de VI staan....2013 Vitesse kampioen? Ik ben benieuwd welk beleid hij wil gaan voeren om dat te bereiken. Met het huidige aankoopbeleid kom je er niet...

  3. #4503
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Wat zag ik nou dan weer in de VI staan....2013 Vitesse kampioen? Ik ben benieuwd welk beleid hij wil gaan voeren om dat te bereiken. Met het huidige aankoopbeleid kom je er niet...
    Mag je hier niet zeggen hoor. Alles komt goed, want Jordania is aan het roer.

    Ik lach me dood als hij er over 2 jaar weer vandoor gaat omdat het niet is gelukt. Dan zit Vitesse pas in de shit.

  4. #4504

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Alsof hij op een miljoentje meer of minder kijkt. Als hij er geen zin meer in heeft, heeft ie er geen zin meer in.
    Er is niets dat daarop wijst. Daarbij is het nogal onwaarschijnlijk dat hij eerst tientallen miljoenen investeert om er daarna helemaal mee te stoppen.

    Waarom wordt het ons eigenlijk niet gegund? Ik ga toch ook geen onrust stoken door dingen te roepen als "wat nou als jouw club morgen een onoverkomelijke belastingschuld blijkt te hebben? Wat nou als de hemel morgen op ons hoofd valt"?

    Er zijn tal van clubs in particulier bezit en de meeste eigenaren spenderen veel tijd, geld en energie in hun club.

  5. #4505

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mag je hier niet zeggen hoor. Alles komt goed, want Jordania is aan het roer.

    Ik lach me dood als hij er over 2 jaar weer vandoor gaat omdat het niet is gelukt. Dan zit Vitesse pas in de shit.
    Zoals AZ er nu vreselijk veel slechter bijzit dan voor de komst van Scheringa?

  6. #4506

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mag je hier niet zeggen hoor. Alles komt goed, want Jordania is aan het roer.

    Ik lach me dood als hij er over 2 jaar weer vandoor gaat omdat het niet is gelukt. Dan zit Vitesse pas in de shit.
    Waarom nou weer zo zwart-wit?

    Of we nou wel of geen kampioen worden; de toekomst voor Vitesse ziet er met Jordania een stuk rooskleuriger uit dan zonder Jordania.

  7. #4507
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ach, je ziet in zowel Spanje als Engeland dat er rijke heren opstaan en een club compleet renoveren en tot een hoger niveau tillen. Ik heb daar niet zo'n probleem mee, dus ik heb niet zoveel tegen Jordania. Zeker niet als hij het geld steekt in bijvoorbeeld het plan over het nieuwe trainingscomplex. Dat zijn toch geen negatieve ontwikkelingen. Maar je hebt wel een punt dat wanneer deze faciliteiten allemaal in aanbouw zijn en de geldkraan ineens dichtgedraaid wordt je met de gebakken peren zit. Hopelijk is ook daar een lange termijn plan voor in aanbouw....

  8. #4508
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Zoals AZ er nu vreselijk veel slechter bijzit dan voor de komst van Scheringa?
    Van kampioen naar weer een bijrol in de subtop. Ja, ik denk het wel. Ze hadden nog geluk dat ze wat spelers overhielden uit de topjaren. Meer dan subtopper zijn zit er voor AZ niet in. Vitesse zonder Jordania gaat waarschijnlijk gewoon failliet of speelt een rol in de marge van het voetbal.

  9. #4509
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Wat zag ik nou dan weer in de VI staan....2013 Vitesse kampioen? Ik ben benieuwd welk beleid hij wil gaan voeren om dat te bereiken. Met het huidige aankoopbeleid kom je er niet...
    Als je het in de VI hebt zien staan, kun je ook de rest van z'n visie lezen en wat voor beleid hij wil gaan voeren. Maar waarschijnlijk ben je dan niet verder gekomen dan de kop op de omslag. 2013 is ook niet reëel, al heeft ie wel een punt wanneer ie zegt dat je met een paar goede spelers (en dan ook een goede eindverantwoordelijk erboven) in Nederland al snel aansluiting bij de top kunt vinden. Hij is alleen wel serieus bezig met de organisatie op elk technisch vlak aan te scherpen. Voor komend seizoen eerst 3/4 aankopen nog, ook ik ben benieuwd wie dat gaan worden. Maar als ze van het kaliber Bony/Kadlec zijn, heb je voor eredivisiebegrippen uitstekende spelers.

  10. #4510
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Van kampioen naar weer een bijrol in de subtop. Ja, ik denk het wel. Ze hadden nog geluk dat ze wat spelers overhielden uit de topjaren. Meer dan subtopper zijn zit er voor AZ niet in. Vitesse zonder Jordania gaat waarschijnlijk gewoon failliet of speelt een rol in de marge van het voetbal.
    Dan doen we de laatste jaren toch ook al...

  11. #4511
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dan doen we de laatste jaren toch ook al...
    Ja, maar wel op jullie eigen niveau. Nu heeft Vitesse dure spelers en dikke contracten lopen. Zodra die man vertrekt zit je zonder geld maar met de huishouding van een topclub.

  12. #4512
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Waarom wordt het ons eigenlijk niet gegund?
    Echte Vitessesupporters gun ik best een (bescheiden) succesje. Maar je kent de Nederlandse volksmentaliteit. Als er een rijke olieboer uit een ver land komt binnenvallen met de mededeling dat ze wel kampioen gaan worden in 2013 wordt je gewoon afgemaakt en hoopt iedereen dat je onderuit gaat met je grote bek. In Nederland moet je vooral lekker normaal doen en gewoon blijven.

    Vond Vitesse altijd wel een grappige club en heb nog een paar leuke potjes op Monnikehuize gezien dus het hoeft van mij echt niet in te storten. Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo fan van die hype met clubs opkopen en met miljoenen smijten.

  13. #4513
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als je het in de VI hebt zien staan, kun je ook de rest van z'n visie lezen en wat voor beleid hij wil gaan voeren. Maar waarschijnlijk ben je dan niet verder gekomen dan de kop op de omslag. 2013 is ook niet reëel, al heeft ie wel een punt wanneer ie zegt dat je met een paar goede spelers (en dan ook een goede eindverantwoordelijk erboven) in Nederland al snel aansluiting bij de top kunt vinden. Hij is alleen wel serieus bezig met de organisatie op elk technisch vlak aan te scherpen. Voor komend seizoen eerst 3/4 aankopen nog, ook ik ben benieuwd wie dat gaan worden. Maar als ze van het kaliber Bony/Kadlec zijn, heb je voor eredivisiebegrippen uitstekende spelers.
    Klopt, want hij zit gewoon nog in het plastic. Iets wat overigens met de voorgaande 13 edities ook nog het geval is maar dat terzijde. En het tweede wat je aanhaalt is exactly my point: 2013 is wel heel vroeg. Als je met spelers als Riverola, ondanks dat hij van Barça B komt, op de proppen komt dan schiet dat niet heel erg op natuurlijk.

  14. #4514
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Daarom zal hij ook echt niet zomaar vertrekken wat sommigen beweren/hopen. Dat is simpelweg ook kapitaalvernietiging van z'n eigen vermogen en dat van zijn vrienden. De spelers staan immers onder contract bij Vitesse, niet bij meneer Jordania en co. Zo'n Bony is voor 4 miljoen gekocht, maar wordt over twee/drie seizoenen makkelijk voor het dubbele verkocht als ie zijn potentie waarmaakt.

  15. #4515

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Echte Vitessesupporters gun ik best een (bescheiden) succesje. Maar je kent de Nederlandse volksmentaliteit. Als er een rijke olieboer uit een ver land komt binnenvallen met de mededeling dat ze wel kampioen gaan worden in 2013 wordt je gewoon afgemaakt en hoopt iedereen dat je onderuit gaat met je grote bek. In Nederland moet je vooral lekker normaal doen en gewoon blijven.

    Vond Vitesse altijd wel een grappige club en heb nog een paar leuke potjes op Monnikehuize gezien dus het hoeft van mij echt niet in te storten. Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo fan van die hype met clubs opkopen en met miljoenen smijten.
    Volgens mij is er alleen gezegd dat Vitesse mee wil doen om het kampioenschap in 2013. Munsterman dat jaren geleden ook al riep. In het interview zegt Jordania alleen dat hij dat nog steeds mogelijk acht.

    Alleen wordt er hier door sommigen van gemaakt dat hij een kampioenschap in 2013 zou hebben geeist en zijn vertrek alvast aankondigt voor als dat niet zou lukken. Ik betwijfel of die mensen het interview eigenlijk wel gelezen hebben.

  16. #4516
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Wat ik gelezen heb van Jos, en dat is niet veel dat zeg ik er dan direct bij, dan beweert Jos niet dat hij weggaat maar dat wanneer hij binnen afzienbare tijd weggaat Vitesse wel met de gebakken peren zit. En daar heeft hij natuurlijk ween punt. Ook Chelsea was lang afhankelijk van Abramovitch. Het is echt pas sinds een jaar of twee (pin mij er niet op vast) dat de club ook als organisatie op een hoger platform staat en dus levensvatbaar is zonder het geld van de rijke investeerder.

  17. #4517
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Daarom zal hij ook echt niet zomaar vertrekken wat sommigen beweren/hopen. Dat is simpelweg ook kapitaalvernietiging van z'n eigen vermogen en dat van zijn vrienden. De spelers staan immers onder contract bij Vitesse, niet bij meneer Jordania en co. Zo'n Bony is voor 4 miljoen gekocht, maar wordt over twee/drie seizoenen makkelijk voor het dubbele verkocht als ie zijn potentie waarmaakt.
    Net of die man Vitesse echt mooi vind. Het gaat hem gewoon om financiële successen. Als Vitesse in 2013 geen titel of zelfs CL voetbal heeft, dan wil ik nog wel zien of hij het nog zo boeiend vind. Dan zit de kans er best in dat hij een paar miljoen verlies op de koop toe neemt en lekker een andere club zoekt. Dan moet je maar hopen dat de nieuwe eigenaar van Vitesse net als Jordania er van houdt om miljoenen in de club te investeren.

  18. #4518

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Wat ik gelezen heb van Jos, en dat is niet veel dat zeg ik er dan direct bij, dan beweert Jos niet dat hij weggaat maar dat wanneer hij binnen afzienbare tijd weggaat Vitesse wel met de gebakken peren zit. En daar heeft hij natuurlijk ween punt. Ook Chelsea was lang afhankelijk van Abramovitch. Het is echt pas sinds een jaar of twee (pin mij er niet op vast) dat de club ook als organisatie op een hoger platform staat en dus levensvatbaar is zonder het geld van de rijke investeerder.
    Natuurlijk. Maar zowel Vitesse als Jordania kunnen er niks aan doen dat de autonome inkomsten van de club op dit moment nog niet passen bij de ambities. Zoals je zelf al aangeeft is daar tijd voor nodig. Jordania geeft zelf overigens heel duidelijk aan dat hij dat begrijpt.

    Ondertussen is de keuze voor mij als supporter niet zo moeilijk. Zonder Jordania was Vitesse binnen een half jaar weer in ernstige problemen gekomen en nu hebben we serieus uitzicht op de top. Waarmee niet gezegd is dat het toetreden van Vitesse tot de top een onafwendbaar gegeven is, maar het heeft er wel alle schijn van.

  19. #4519

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Net of die man Vitesse echt mooi vind. Het gaat hem gewoon om financiële successen. Als Vitesse in 2013 geen titel of zelfs CL voetbal heeft, dan wil ik nog wel zien of hij het nog zo boeiend vind. Dan zit de kans er best in dat hij een paar miljoen verlies op de koop toe neemt en lekker een andere club zoekt. Dan moet je maar hopen dat de nieuwe eigenaar van Vitesse net als Jordania er van houdt om miljoenen in de club te investeren.
    Geld verdienen aan een voetbalclub is godsonmogelijk. En als je het al wil proberen, dan niet in Nederland met een dividendbelasting van 25%. En wat verdient Jordania aan een trainingscomplex van 12 miljoen euro?

    Ook van dat verhaal word ik een beetje moe.

  20. #4520
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Klopt, want hij zit gewoon nog in het plastic. Iets wat overigens met de voorgaande 13 edities ook nog het geval is maar dat terzijde. En het tweede wat je aanhaalt is exactly my point: 2013 is wel heel vroeg. Als je met spelers als Riverola, ondanks dat hij van Barça B komt, op de proppen komt dan schiet dat niet heel erg op natuurlijk.
    Riverola is in elk geval ook weer weg en zien we niet meer terug in het geel-zwart. Dat waren ook echt noodgrepen naar mijn gevoel, zoals ook Babangida. Op dat moment was er op korte termijn in de winter waarschijnlijk niets beters haalbaar. Wel doodzonde dat zo'n Riverola dan speelt en Pröpper op de bank zit. Volgens mij was Jordania het daar ook wel mee eens, in elk geval vindt hij dat Pröpper meer vertrouwen had moeten krijgen van Ferrer als een van de talenten voor de toekomst van Vitesse.

    In elk geval ziet het er naar uit dat Aissati en Rajkovic een contract tekenen in Arnhem. Aissati voor zo'n miljoen afkoopsom en Rajkovic is nog enigszins afhankelijk van de grillen van Chelsea. Maar ik verwacht niet dat de (nieuwe) trainer daar opeens Rajkovic als goede back-up ziet voor een Terry. Daarvoor komt ie gewoon ruimschoots tekort. In de (sub)top van de eredivisie kan ie echter wel mee.

    Daarnaast hebben ze in elk geval 6 miljoen op Kadlec geboden, maar Sparta Praag wil er nog 4 meer voor hebben. Wellicht dat ze elkaar nog ergens gaan vinden of dat Praag de transfersom naar beneden bijstelt als niemand met 10 miljoen over de brug komt. Maar dat is wat ik ervan gezien en gehoord heb wel een erg groot talent. Net als Bony. Alleen nu moet je ook nog dat soort spelers in de rest van je elftal inpassen. Zeker een goede controleur op het middenveld is nog nodig en een linksback van enig niveau.

    En het belangrijkste wordt misschien nog wel die hoofdtrainer. Co zou wel erg interessant zijn, maar als je kunt kiezen tussen Twente en Vitesse op dit moment, lijkt mij de keus niet moeilijk: op naar Tukkerland. Al houdt Co wel van wat centen op z'n rekening.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 16 juni 2011 om 13:54

  21. #4521
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Geld verdienen aan een voetbalclub is godsonmogelijk. En als je het al wil proberen, dan niet in Nederland met een dividendbelasting van 25%. En wat verdient Jordania aan een trainingscomplex van 12 miljoen euro?

    Ook van dat verhaal word ik een beetje moe.
    Jij denkt dat die 12 miljoen van Jordania zelf komen? Is dat trouwens 12 miljoen? Hoop geld.

    Ik geloof best dat ze een serieuze poging gaan doen om de top te halen, maar ik ben meer benieuwd hoe ze reageren als het niet lukt. Want Nederland heeft nou eenmaal maar 2 CL tickets voor de top 3 en Vitesse. Hoe leuk Bony en co. ook zijn, het is bepaald nog geen nationale top.

  22. #4522
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Er is niets dat daarop wijst. Daarbij is het nogal onwaarschijnlijk dat hij eerst tientallen miljoenen investeert om er daarna helemaal mee te stoppen.

    Waarom wordt het ons eigenlijk niet gegund? Ik ga toch ook geen onrust stoken door dingen te roepen als "wat nou als jouw club morgen een onoverkomelijke belastingschuld blijkt te hebben? Wat nou als de hemel morgen op ons hoofd valt"?

    Er zijn tal van clubs in particulier bezit en de meeste eigenaren spenderen veel tijd, geld en energie in hun club.
    Jij voelt je wel snel aangevallen zeg. Het fenomeen clubs in handen van rijke oliesjeiks, is gewoon een smerig fenomeen. Hoe je het ook wendt of keert.

  23. #4523
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Geld verdienen aan een voetbalclub is godsonmogelijk. En als je het al wil proberen, dan niet in Nederland met een dividendbelasting van 25%. En wat verdient Jordania aan een trainingscomplex van 12 miljoen euro?

    Ook van dat verhaal word ik een beetje moe.
    Je weet pas wat ie eraan verdiend heeft, als ie het verkocht heeft.

  24. #4524
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Net of die man Vitesse echt mooi vind. Het gaat hem gewoon om financiële successen. Als Vitesse in 2013 geen titel of zelfs CL voetbal heeft, dan wil ik nog wel zien of hij het nog zo boeiend vind. Dan zit de kans er best in dat hij een paar miljoen verlies op de koop toe neemt en lekker een andere club zoekt. Dan moet je maar hopen dat de nieuwe eigenaar van Vitesse net als Jordania er van houdt om miljoenen in de club te investeren.
    Die gozer en vrienden van hem die in de club investeren hebben geld genoeg. Waarom zou het hem dan 'gewoon om financiële successen' gaan? Dan had ie beter AZ gekocht. Daar hoefde hij minder te investeren in de club, omdat ze al op een hoger plan zaten. Maar naar eigen zeggen trekt het hem juist om Vitesse uit de afgrond op te rapen en naar het hoogst haalbare te brengen. Als ik enorm veel centen had, zou ik ook best wel een voetbalclub willen kopen als speeltje a la FM.

  25. #4525
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Jij denkt dat die 12 miljoen van Jordania zelf komen? Is dat trouwens 12 miljoen? Hoop geld.

    Ik geloof best dat ze een serieuze poging gaan doen om de top te halen, maar ik ben meer benieuwd hoe ze reageren als het niet lukt. Want Nederland heeft nou eenmaal maar 2 CL tickets voor de top 3 en Vitesse. Hoe leuk Bony en co. ook zijn, het is bepaald nog geen nationale top.
    Ach de nationale top stelt toch ook niet zoveel meer voor? Vitesse is er nog ver vanaf hoor, maar als je kijkt naar de afgelopen jaren, zijn de kampioenen toch niet bepaald dreamteams. Met een Wisgerhof centraal achterin of een Siem de Jong in de spits...

    En 12 miljoen kan ik me goed voorstellen als je een complex bouwt naar het voorbeeld van Chelsea.

  26. #4526

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Jij denkt dat die 12 miljoen van Jordania zelf komen? Is dat trouwens 12 miljoen? Hoop geld.
    Lees het interview in VI zou ik zeggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik geloof best dat ze een serieuze poging gaan doen om de top te halen, maar ik ben meer benieuwd hoe ze reageren als het niet lukt. Want Nederland heeft nou eenmaal maar 2 CL tickets voor de top 3 en Vitesse. Hoe leuk Bony en co. ook zijn, het is bepaald nog geen nationale top.
    Bony is top in Nederland, let maar op. Chanturia en Rajkovic idem. En de categorie spelers waar men nu achteraan zit, zijn dat goeddeels ook.

  27. #4527
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Jij voelt je wel snel aangevallen zeg. Het fenomeen clubs in handen van rijke oliesjeiks, is gewoon een smerig fenomeen. Hoe je het ook wendt of keert.
    Ik zie dat probleem niet zo hoor.

  28. #4528
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik zie dat probleem niet zo hoor.
    Dat mag. Ik wel. Voetbalclubs zijn geen speeltjes van rijkelui om maar mee te doen waar je zin in hebt.

  29. #4529
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik zie dat probleem niet zo hoor.
    Het geeft me sowieso al een vervelend gevoel dat een club als Vitesse plots geld kan uitgeven wat ze normaal nooit zouden hebben gehad. Clubs als Ajax, PSV en Twente hebben ook op eigen kracht hun geld vergaard zonder overname van buitenaf.

    Daarom vind ik clubs als Chelsea en Man City nog steeds vervelend en gun ik dat soort clubs niks.

  30. #4530
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Volgens mij is er alleen gezegd dat Vitesse mee wil doen om het kampioenschap in 2013. Munsterman dat jaren geleden ook al riep. In het interview zegt Jordania alleen dat hij dat nog steeds mogelijk acht.

    Alleen wordt er hier door sommigen van gemaakt dat hij een kampioenschap in 2013 zou hebben geeist en zijn vertrek alvast aankondigt voor als dat niet zou lukken. Ik betwijfel of die mensen het interview eigenlijk wel gelezen hebben.
    Vergelijking Jordania met Munsterman gaat op alle fronten mank. Munsterman heeft de club opgebouwd zonder er geld in te steken, Jordania wil het gaan doen met z'n goed gevulde buidel.
    Munsterman volgens het Manchester United principe, Jordania volgens het Manchester City principe.
    Twente heeft straks een stevige fundering wanneer Munsterman vertrekt, Jordania is de waan van de dag.
    Munsterman heeft nooit een termijn genoemd, die heeft alleen een kampioenschap als doel aangegeven. Jordania komt keihard met de uitspraak 2013.

    Kortom, elke vergelijking met Twente en Munsterman gaat mank.

  31. #4531

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Vergelijking Jordania met Munsterman gaat op alle fronten mank. Munsterman heeft de club opgebouwd zonder er geld in te steken, Jordania wil het gaan doen met z'n goed gevulde buidel.
    Munsterman volgens het Manchester United principe, Jordania volgens het Manchester City principe.
    Twente heeft straks een stevige fundering wanneer Munsterman vertrekt, Jordania is de waan van de dag.
    Munsterman heeft nooit een termijn genoemd, die heeft alleen een kampioenschap als doel aangegeven. Jordania komt keihard met de uitspraak 2013.

    Kortom, elke vergelijking met Twente en Munsterman gaat mank.
    Dat Munsterman geen grote sommen extern geld tot zijn beschikking had is onzin. Het succes van Twente is grotendeels gefinancierd door Zwanenberg en de famillie Wessels. Alleen hangt Twente dat niet aan de grote klok.

  32. #4532
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk wel leuk zo een club dat geld kan uitgeven. Ik vind het ook niet erg dat er een nieuwe club in de top zou kunnen meedoen van Nederland op termijn. Opvallend overigens dat je niemand over bijv. FC Utrecht hoort. Ook een club dat is overgenomen door één man. Als het wat wordt zal de toekomst uitwijzen, maar de voortekenen zijn prima. Er wordt verder gekeken dan naar alleen het eerste elftal. Men gelooft overigens wel heel gemakkelijk wat Johan Derksen allemaal vertelt in de pers.

    BTW ik zag Riverola tegen Feyenoord en toen vond ik het eigenlijk wel een goede voetballer. Zoals eigenlijk een groot deel van de selectie van Vitesse wel uit goede voetballers bestaat. In ieder geval volgens jullie was die Riverola toch niet zo geweldig?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Van kampioen naar weer een bijrol in de subtop. Ja, ik denk het wel. Ze hadden nog geluk dat ze wat spelers overhielden uit de topjaren. Meer dan subtopper zijn zit er voor AZ niet in. Vitesse zonder Jordania gaat waarschijnlijk gewoon failliet of speelt een rol in de marge van het voetbal.
    Of van eerstedivisieclub naar subtopper? Zonder Scheringa was AZ niet eens een subtopper geweest in eerste instantie. Je gaat in dit geval wel heel erg kort door de bocht.

  33. #4533

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Heb het interview inmiddels ook gelezen. Best interessant. Merab durft z'n mening te geven.

  34. #4534
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Idd, volgend jaar met flinke tegenzin nog genoegen nemend met europa league, maar daarna structureel Champions League.

  35. #4535
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vond het inhoudelijk allemaal niet eens zo verkeerd klinken eerlijk gezegd (heb het ook maar even gelezen). Ik vraag mij na dit artikel echter nog steeds af wie er nu eigenlijk trainer van Vitesse is, Merab of Feher. En hoe zich dat in de toekomst gaat ontwikkelen. Hij poneert namelijk in het artikel ook de namen van jonge spelers die het 'moeten gaan doen voor Vitesse' - dat is lekker als je als trainer een andere mening toebedeelt bent. Ergens bots zijn opvatting over het feit dat een directeur zich niet moet inlaten met de opstelling van de trainer dan ook niet.

  36. #4536
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Het feit dat hij Van Gaal vandaag nog aan zou stellen, ongeacht de situatie van Ferrer, is ook niet echt bemoedigend voor Ferrer.

  37. #4537

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Zou wel een fijne combinatie zijn: Ted van Leeuwen - Louis van Gaal.

  38. #4538
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Het feit dat hij Van Gaal vandaag nog aan zou stellen, ongeacht de situatie van Ferrer, is ook niet echt bemoedigend voor Ferrer.
    Maar dat mag ook wel na zo een seizoen.

  39. #4539
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Het feit dat hij Van Gaal vandaag nog aan zou stellen, ongeacht de situatie van Ferrer, is ook niet echt bemoedigend voor Ferrer.
    Dat Ferrer vertrekt is wel zo goed als zeker. Alleen moet het nog officieel gemaakt worden.

  40. #4540
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Vond het inhoudelijk allemaal niet eens zo verkeerd klinken eerlijk gezegd (heb het ook maar even gelezen). Ik vraag mij na dit artikel echter nog steeds af wie er nu eigenlijk trainer van Vitesse is, Merab of Feher. En hoe zich dat in de toekomst gaat ontwikkelen. Hij poneert namelijk in het artikel ook de namen van jonge spelers die het 'moeten gaan doen voor Vitesse' - dat is lekker als je als trainer een andere mening toebedeelt bent. Ergens bots zijn opvatting over het feit dat een directeur zich niet moet inlaten met de opstelling van de trainer dan ook niet.
    Als het aan hem had gelegen had Dave wekelijks gevoetbald.. Niet echt slim omdat te meldden idd. Maar het geeft wel aan dat afgelopen jaar hij zich er niet meebemoeit heeft.

  41. #4541
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Dat Munsterman geen grote sommen extern geld tot zijn beschikking had is onzin. Het succes van Twente is grotendeels gefinancierd door Zwanenberg en de famillie Wessels. Alleen hangt Twente dat niet aan de grote klok.
    Wanneer dit jouw waarheid is is het mij prima. Zwanenberg was shirtsponsor, Wessels voorzitter, meer niet. Die hebben zeker met het succes van Twente te maken, maar niet op de manier zoals jij wilt doen geloven.
    Eigenlijk klopt alleen de grote klok...alleen weet jij niet waar de klepel hangt.

    Het succes van Twente is niet te vergelijken met hoe Jordania het wil gaan doen.

  42. #4542

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Wanneer dit jouw waarheid is is het mij prima. Zwanenberg was shirtsponsor, Wessels voorzitter, meer niet. Die hebben zeker met het succes van Twente te maken, maar niet op de manier zoals jij wilt doen geloven.
    Eigenlijk klopt alleen de grote klok...alleen weet jij niet waar de klepel hangt.

    Het succes van Twente is niet te vergelijken met hoe Jordania het wil gaan doen.
    Het is zeker niet hetzelfde maar er zijn meer overeenkomsten dan menigeen wil toegeven. Ook Jordania wil de club van onderaf opbouwen. Heb je het interview gelezen? Het is jammer dat er hier vooral een paar qoutes voorbijkomen die een beetje buiten hun context geplaatst zijn. Hij vertelt uitgebreid over zijn voorliefde voor de Nederlandse voetbalschool en beschrijft minutieus het nieuwe trainings/jeugdcomplex en de filosofie daarachter.

    Uiteindelijk is het bij Twente ook heel snel gegaan, i.t.t. bijvoorbeeld Heerenveen.

  43. #4543
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Zou wel een fijne combinatie zijn: Ted van Leeuwen - Louis van Gaal.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=oL8rkZDWj3I[/ame]



    Blijft een klassieker.

  44. #4544
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hij blijft leuk,ja. Is alleen allang uitgesproken.

    Maar goed, met een type v Gaal ben ik al heel tevreden, zie van Gaal zelf niet komen.

  45. #4545
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    van de FP

    Jordania: 'Abramovich ging akkoord en dus hebben ze maar te komen'
    Zondag, 19 juni 2011 om 19:25

    Vitesse en Chelsea oefenen in voorbereiding op komend seizoen volgende maand tegen elkaar in Arnhem. De eerste tienduizend kaarten zijn de deur al uit. Vitesse-eigenaar Merab Jordania hoefde maar naar Londen te bellen of het vriendschappelijke duel was al geregeld. "Dat is mijn cadeau voor de fans van Vitesse. Ik heb mijn vriend Roman Abramovich gebeld en het werd geregeld. Niemand bij Chelsea was er blij mee. De staf en de spelers zaten bepaald niet op deze trip te wachten."

    "Maar dat maakt niet uit", vertelt Jordania aan Voetbal International. "Ze moeten gewoon. Nu kent niemand Vitesse. Maar in de toekomst verandert dat nog wel. Roman heeft er verder met niemand in de club over gesproken. Hij ging akkoord en dus hebben ze maar te komen. Zo gaat dat. Behalve de Brazilianen, die zitten bij de Copa América, komen alle sterren naar Arnhem. Vriendschappelijk is leuk, maar wij willen ook officiële wedstrijden gaan spelen tegen Chelsea."

    Abramovich, die Jordania al een jaar of twaalf kent, volgt de uitslagen van Vitesse op de voet. "Hij is gek op dit soort projecten", verzekert Jordania. Abramovich is erg geïnteresseerd in Vitesse. Ik heb hem uitgelegd dat ik de club vanaf de grond wilde opbouwen. Toen heeft hij besloten om mij te steunen met spelers. Het is niet slecht om onze vriendschap zo te gebruiken. Als een speler nog niet goed genoeg is voor het eerste team van Chelsea kan hij naar ons. Waarom niet? Dat is verder niet tegen de regels van de KNVB of UEFA."
    Wel een team vol met sterren, maar of ze allemaal even gemotiveerd zijn weet ik niet.

Pagina 101 van 257 EersteEerste ... 519199100101102103111151201 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 21 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 21 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 16 maart 2021, 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •