Pagina 102 van 257 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.546 t/m 4.590 van 11557

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4546

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Haha, dit stukje is echt bazig gewoon:

    "Dat is mijn cadeau voor de fans van Vitesse. Ik heb mijn vriend Roman Abramovich gebeld en het werd geregeld. Niemand bij Chelsea was er blij mee. De staf en de spelers zaten bepaald niet op deze trip te wachten. Maar dat maakt niet uit", vertelt Jordania aan Voetbal International. "Ze moeten gewoon.''

  2. #4547
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    van de FP



    Wel een team vol met sterren, maar of ze allemaal even gemotiveerd zijn weet ik niet.
    Komt uit het interview van VI. Net als al die andere stukjes op de FP. Het begint een beetje vervelend te worden.

    Elke club moet oefenwedstrijden spelen, wij, Ajax, Chelsea, Barcalona om ritme op te doen. Waren ze niet hierheen gekomen hadden ze iemand anders gezocht om tegen te beginnen. En volgen mij maakt het die spelers verder weinig uit of ze tegen ons oefenen of tegen een andere club van ons formaat.

    Ik vind het leuk dat we tegen Chelsea spelen. Leuker dan tegen FC Bal op het dak. En ja ik snap dat voor de mensen daar het leuker is om tegen Barcalona te oefenen dan tegen ons.

  3. #4548

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Vitesse sluit terugkeer Ferrer niet uit, maar zet Menzo voor de groep
    Woensdag, 22 juni 2011 om 16:28
    Als Vitesse op zondag 3 juli de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint, zal Stanley Menzo in Arnhem voor de spelersgroep staan. De clubleiding van de Arnhemmers wil echter nog niet uitsluiten dat Albert Ferrer terugkeert, al is het contract met de Spaanse hoofdtrainer al wel opgezegd.

    De verbintenissen met hoofdcoach Ferrer en zijn assistent Albert Capellas zijn per 1 juli opgezegd, zo meldt de Gelderlander woensdag. Toch wil dat niet zeggen dat de Spanjaarden een rentree in Arnhem kunnen vergeten als de voorbereiding begint. Directeur Paul van der Kraan wil in ieder geval snel duidelijkheid verschaffen over de functie van hoofdtrainer bij Vitesse en verwacht dat dit ook gaat gebeuren.
    “Binnen een paar dagen is er duidelijkheid over de technische staf op 3 juli, waarschijnlijk deze week”, aldus de beleidsbepaler. Voorlopig kan alleen met zekerheid worden gesteld dat Menzo en keeperstrainer Raimond van der Gouw met de spelers op het trainingsveld zullen verschijnen. Menzo heeft een doorlopend contract in Arnhem en mag blijven, Van der Gouw heeft als keeperstrainer bijgetekend tot 2013.

  4. #4549

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Technisch beleid scheidt wegen Ferrer en Vitesse
    Woensdag, 22 juni 2011 om 19:15
    Vitesse en trainer Albert Ferrer gaan uit elkaar. De club en de trainer konden het in de afgelopen weken tijdens evaluatiegesprekken niet eens worden over het te voeren technisch beleid, zo meldt Vitesse woensdagavond op de clubsite. Van ontslag is geen sprake, het contract met Ferrer eindigt over negen dagen.

    "Een spijtige zaak", noemt clubeigenaar Merab Jordania de scheiding tussen de club en de trainer, die half november Theo Bos opvolgde. "Als er geen consistentie is, wordt het moeilijk beleid voeren", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen. "We hebben in onderling overleg besloten de samenwerking te beëindigen. Het is altijd teleurstellend als een proces waarin veel energie gestoken is, niet wordt afgemaakt. Zowel voor de trainer als voor de club."
    Vitesse beraadt zich momenteel over de opvolging van de Spanjaard. "Daarover zal in de komende week een beslissing genomen worden", stelt Van Leeuwen. "Er is een aantal kandidaten. Zo lang de procedure loopt, doen we er geen mededelingen over. Niet over Ferrer, niet over zijn opvolging."
    Ferrer zag zelf ook geen toekomst meer bij Vitesse. Hij begon zijn werkzaamheden in Arnhem medio november. Ferrer faalde hopeloos en zijn krediet bij de achterban brokkelde met de week verder af. Vitesse ontliep de nacompetitie pas op de laatste speeldag.

  5. #4550
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    De Gelderlander meldt een overeenkomst tussen Vitesse en John van den Brom. In Frankrijk zijn de club en de oud-speler het eens geworden. Van den Brom gaat dus aan de slag als hoofdtrainer bij de Ernummers.

  6. #4551
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vitesse bereikt akkoord met John van den Brom

    24/06/2011 07:38

    John van den Brom wordt de nieuwe trainer van Vitesse. De huidige oefenmeester van ADO Den Haag, waarmee hij vorig seizoen Europees voetbal haalde, heeft gisteren een persoonlijk akkoord bereikt met de Arnhemse club.

    Van den Brom staat met ADO Den Haag aan de vooravond van het treffen met het Litouwse Taurus in de voorronde van de Europa League, maar lijkt nu toch zijn grote wens vervuld te zien door bij jeugdliefde Vitesse aan de slag te gaan.

    Afgelopen woensdag maakte Vitesse openbaar niet verder te gaan met de Spanjaard Albert Ferrer. Op dat moment was Van den Brom al een paar dagen te gast bij Vitesse-eigenaar Merab Jordania. De gesprekken vonden plaats in het Franse Cannes, aangezien Jordania op dit moment geen verblijfsvergunning in Nederland heeft.

    Van den Brom sprak onlangs nog in Voetbal International de wens uit om ooit trainer te zijn van de Gelderse club. De tweevoudig international was tussen 1986 en 1993, en tussen 1996 en 2000 als speler in Arnhem actief.

    Overigens hangt de overgang nog wel af van ADO Den Haag, waar Van den Brom nog een contract voor een seizoen heeft. Vitesse wil zo spoedig mogelijk met ADO om de tafel om de overgang van de trainer/coach af te ronden. Op 3 juli staat de eerste training van Vitesse gepland en de bedoeling is dat Van den Brom dan in Arnhem voor de groep staat. (Freek Jansen/Taco van den Velde)
    Lijkt mij een meesterlijke zet. Met van den Brom zijn visie en de beschikbare financiën kunnen ze binnen 3 jaar echt wel in de top meedoen.

  7. #4552
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kijk, beste nieuws in tijden. Had het ook niet verwacht, dacht dat ie een Europees avontuur(tje) met Den Haag niet zou laten liggen, anderzijds is z'n wens wel erg groot om ooit in Arnhem hoofdtrainer te zijn en zijn de mogelijkheden natuurlijk stukken groter. Die kans zal ie dus ook niet willen laten schieten.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 24 juni 2011 om 10:10

  8. #4553
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Uhh.. En wat is de Link met Chelsea? Of zal ADO stiekem ook een link hebben? Haha! Nee hè? Dan zal die v Leeuwen toch nog wat te zeggen hebben.. Mook kut!

    Hahahaha geintje natuurlijk! Geweldig nieuws dit! Johnny welkom thuis!

  9. #4554
    Daar ben ik weer! ALenstra's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Midden vh Land
    Berichten
    308
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het is nu officieel. John vd Brom tekent voor 2 jaar bij Vitesse.

  10. #4555
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Echt een goede keuze van Vitesse. Heeft misschien wel het beste gepresteerd van alle trainers afgelopen seizoen, en kent Vitesse natuurlijk goed. Ben benieuwd.

  11. #4556
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Van de FP:

    ‘Voorstel voor Van den Brom is volstrekt onbespreekbaar’
    Vrijdag, 24 juni 2011 om 20:37

    ADO Den Haag is niet van plan om trainer John van den Brom voor een appel en een ei naar Vitesse te laten gaan. De club uit de Hofstad, die komend seizoen in de Europa League actief zal zijn, heeft een eerste voorstel van de Arnhemmers om het tot volgend jaar zomer doorlopende contract van de coach af te kopen, afgewezen.

    “Het eerste voorstel is volstrekt onbespreekbaarâ€, zegt eigenaar en commissaris Mark van der Kallen tegen Omroep Gelderland. ADO gaat in ieder geval niet met de Gelderse club om de tafel. “Iedereen zit ver weg. Die dingen gaan telefonisch. Wij hopen natuurlijk snel op duidelijkheid, want maandag begint de eerste training. Maar verder heb ik niets meer gehoord van Vitesse en wacht ik af.â€

    Van den Brom, die in het verleden als speler actief was in het Gelredome, is volgens Omroep Gelderland zelf al rond met de club van Merab Jordania. De 44-jarige Amersfoorter sprak deze week met zaakwaarnemer Louis Laros in Frankrijk met Jordania, met als gevolg dat enkel de clubs er nog uit moeten komen.
    Het is dus nog niet rond denk ik. John kan zelf wel willen, maar die van der Kallen zal hem echt niet kwijt willen. Uiteindelijk zal het toch wel goed komen denk ik. Je kan een trainer toch moeilijk met tegenzin laten zitten, dat is toch ook niet wat je wil...

  12. #4557
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Uhh.. En wat is de Link met Chelsea? Of zal ADO stiekem ook een link hebben? Haha! Nee hè? Dan zal die v Leeuwen toch nog wat te zeggen hebben.. Mook kut!

    Hahahaha geintje natuurlijk! Geweldig nieuws dit! Johnny welkom thuis!
    Net of iemand hier zei dat Vitesse alles met Chelsea doet. Het lijkt me wel handig om een goede trainer voor de groep te hebben.

    Uitstekende zet van Vitesse als dit rond komt (zal best wel). Ook slim van vd Brom, want met ADO valt er dit seizoen natuurlijk weinig eer te behalen. Hij zal het nooit meer beter kunnen doen. Sterker, ik denk dat hij niet eens meer in de buurt kan komen van de prestatie van afgelopen seizoen.

  13. #4558

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Geldwolf die vd Brom

  14. #4559
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Net of iemand hier zei dat Vitesse alles met Chelsea doet. Het lijkt me wel handig om een goede trainer voor de groep te hebben.

    Uitstekende zet van Vitesse als dit rond komt (zal best wel). Ook slim van vd Brom, want met ADO valt er dit seizoen natuurlijk weinig eer te behalen. Hij zal het nooit meer beter kunnen doen. Sterker, ik denk dat hij niet eens meer in de buurt kan komen van de prestatie van afgelopen seizoen.
    Moet ik nu echt alles herhalen wat er over Vitesse gezegd is? Niet alleen hier!

  15. #4560
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ach lekker laten hangen. Je weet toch wie het (in de meeste gevallen) zeggen en vaak gaat het om de simpele vooroordelen. Kan me er niet druk om maken. Zonde van je energie

  16. #4561
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat hij maar keihard mag falen met het vreemde legioen van Vitesse, jaartje sympatie gehad in Den Haag maar dat hebt hij op deze manier gauw verspeelt.

  17. #4562

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Dat hij maar keihard mag falen met het vreemde legioen van Vitesse, jaartje sympatie gehad in Den Haag maar dat hebt hij op deze manier gauw verspeelt.
    Ik durf te wedden dat ADO afgelopen seizoen met meer nationaliteiten in de basis speelde dan Vitesse.

    Los daarvan: Welkom in de voetballerij en get over it!

  18. #4563
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.936
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ach lekker laten hangen. Je weet toch wie het (in de meeste gevallen) zeggen en vaak gaat het om de simpele vooroordelen. Kan me er niet druk om maken. Zonde van je energie
    Quote hem maar even, deze gaan we in de toekomst geregeld gebruiken.

  19. #4564
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Moet ik nu echt alles herhalen wat er over Vitesse gezegd is? Niet alleen hier!
    Waar heb je het over

  20. #4565
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Ik durf te wedden dat ADO afgelopen seizoen met meer nationaliteiten in de basis speelde dan Vitesse.

    Los daarvan: Welkom in de voetballerij en get over it!
    FC Den Haag had 23 Nederlands en maar 7 buitenlanders in de selectie, Vitesse daar integen 18 Nederlanders en 14 buitenlanders.

    Basis zegt niet veel gaat om de selectie.

  21. #4566

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    FC Den Haag had 23 Nederlands en maar 7 buitenlanders in de selectie, Vitesse daar integen 18 Nederlanders en 14 buitenlanders.

    Basis zegt niet veel gaat om de selectie.
    Vitesse heeft heel veel spelers uitgetest met een contract voor een jaar of een halfjaar. Ondertussen hebben veel talentvolle, Nederlandse jongens contractverlenging gekregen - in veel gevallen onmogelijk voor de komst van Jordania - en behoort Vitesse nog steeds tot de clubs met de meeste zelf-opgeleide spelers in de selectie. Je kreten over 'vreemdelingenlegioen' slaan dan ook als een tang op een varken.

    Roep je dit soort dingen ook als een speler/trainer van ADO naar Twente, Groningen, Heerenveen of PSV gaat? Stuk voor stuk clubs die minstens evenveel, zo niet meer, buitenlanders en nationaliteiten in de selectie hebben. En Verhoek? Is hij straks ook een Judas en een geldwolf als hij het vreemdelingenlegioen van de Premier League verkiest boven het warme nest in Den Haag?

    Ik snap dat het vervelend is als een succescoach vertrekt, vlak voor een Europese wedstrijd nota bene. Maar sommige ADO supporters laten zich enorm kennen. Blijkbaar is de roze wolk waar jullie al een hele tijd op bivakkeren (en welke jullie van harte gegund wordt) net iets te hardhandig lekgeprikt.

  22. #4567
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Waar heb je het over
    Voel je, je aangesproken?

    Waar ik het overhad:

    - Ferrer die niet ontslagen kon worden omdat Chelsea hem had aangesteld.(aldus Snor en vele volgers)
    - v Leeuwen die niets te zeggen heeft, Jordania/chelsea doet waar hij zin in heeft. (aldus Snor en vele volgers)
    - Vitesse haalt en heeft (genoeg niet kloppende geintjes overgemaakt) alleen maar buitenlanders. (Vreemdelingenlegioen aldus Snor en vele volgers)

    Het halen van vd Brom (en het niet verlengen van Ferrer) spreekt dit behoorlijk tegen. Als jij de Snor niet nagepraat heb hoef je je niet aangesproken te voelen. Maar ik heb mijn club geregeld moeten verdedigen ook op de 3 bovengenoemde punten. Ook hier. Vandaar het geintje.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 26 juni 2011 om 21:22

  23. #4568
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Van der Kallen: 'Acceptabel voorstel ontbreekt'
    Zondag, 26 juni 2011 om 19:25Vitesse en John van den Brom waren er snel uit, maar de onderhandelingen tussen ADO Den Haag en de Arnhemmers verlopen een stuk stroever. Eigenaar Mark van der Kallen liet zondag aan Omroep Gelderland weten dat er vooralsnog weinig schot zit in de zaak. “Gesprekken zijn gaande, maar een acceptabel voorstel ontbreekt.â€

    Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die Vitesse op tafel moet leggen om Van den Brom definitief in te lijven. “Het zou kunnen dat John zich maandag gewoon moet melden in Den Haagâ€, denkt Van der Kallen dan ook. “Daar moet hij dan maar even overheen stappen, want ik zie echt geen alternatief.â€

    De zakenman geeft nogmaals te kennen dat de plotselinge vertrekwens van Van den Brom hem rauw op het dak is gevallen. “Wij zijn overvallen. Als Vitesse en John zich aan de regels hadden gehouden, was dit niet nodig geweest. Dit is een vervelende en moeilijke situatie.â€

    vznl

    ----

    hehe gaat goed zo.

  24. #4569

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Uiteindelijk gaat ie toch wel.

  25. #4570

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Ach, ADO schiet zichzelf in de voet hiermee. Zij zijn in voorbereiding op een belangrijke wedstrijd met een trainer die eigenlijk weg wil en wordt uitgekotst door een groot deel van de supporters. Vitesse heeft veel meer tijd. Anderhalve ton niet genoeg? Dan wacht Vitesse nog gewoon een dag met een nieuw aanbod.

  26. #4571
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Van der Kallen: 'Acceptabel voorstel ontbreekt'
    Zondag, 26 juni 2011 om 19:25Vitesse en John van den Brom waren er snel uit, maar de onderhandelingen tussen ADO Den Haag en de Arnhemmers verlopen een stuk stroever. Eigenaar Mark van der Kallen liet zondag aan Omroep Gelderland weten dat er vooralsnog weinig schot zit in de zaak. “Gesprekken zijn gaande, maar een acceptabel voorstel ontbreekt.”

    Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die Vitesse op tafel moet leggen om Van den Brom definitief in te lijven. “Het zou kunnen dat John zich maandag gewoon moet melden in Den Haag”, denkt Van der Kallen dan ook. “Daar moet hij dan maar even overheen stappen, want ik zie echt geen alternatief.”

    De zakenman geeft nogmaals te kennen dat de plotselinge vertrekwens van Van den Brom hem rauw op het dak is gevallen. “Wij zijn overvallen. Als Vitesse en John zich aan de regels hadden gehouden, was dit niet nodig geweest. Dit is een vervelende en moeilijke situatie.”

    vznl

    ----

    hehe gaat goed zo.
    Tjaa.. Man zet een beetje zichzelf voorlul, kent de regels blijkbaar niet! Volgens de regels mogen SPELERS niet zonder toestemming onderhandelen. Trainers wel, die vallen niet onder de regels van de FIFA. Wij mogen ook gewoon soliciteren en/of onderhandelen bij/met andere bedrijven.

    Of het netjes is, is een andere vraag. Maar logisch is het wel, niemand woot pottenkijkers.

    En weet je wat ook niet netjes is? Alles via de media spelen. Maar ook dat is ergens te begrijpen.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 26 juni 2011 om 23:06

  27. #4572
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wel een vreemde regeling als dat zo is dat trainers wel mogen onderhandelen en spelers niet.

  28. #4573
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Wel een vreemde regeling als dat zo is dat trainers wel mogen onderhandelen en spelers niet.
    Worden gezien als gewone werknemers. waarom weet ik ook niet. Trainers kunnen ook buiten de transferperiode naar een andere club.

  29. #4574
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Volgens VI wil ADO twee miljoen euro hebben. Dat is nogal wat, voor een trainer met nog een contract voor één jaar...

  30. #4575
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    hij kan toch ook gewoon zelfs zijn ontslag indienen en de duur van z'n contract afkopen, dat kan nooit veel meer dan een miljoen zijn, kan me neit voorstellen dat ADO meer salaris geeft voor 1 jaar.

  31. #4576
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Volgens VI wil ADO twee miljoen euro hebben. Dat is nogal wat, voor een trainer met nog een contract voor één jaar...
    Volgens v Kallen zelf ligt vraag en aanbod al vrij dicht bij elkaar en is er van een abitragezaak geen spraken.

    Nou had ADO ook weinig kans gezien de regels rond trainers maar het zou me ook niet verbazen als VI het allemaal wat groter gemaakt heeft dan het is. Uiteindelijk zullen ze er wel uitkomen. ADO moet haast wel, er is daar een onwerkbare situatie ontstaan.

    Daarom moeten dit soort dingen ook niet in de media komen, maakt het onderhandelen altijd wat lastiger.

  32. #4577
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vrij dicht bij elkaar? Ik lees her en der juist het tegenovergestelde. Het zal uiteindelijk ook wel goed komen, maar vind 2 miljoen euro nogal een absurde vraagprijs.

  33. #4578
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vrij dicht bij elkaar? Ik lees her en der juist het tegenovergestelde. Het zal uiteindelijk ook wel goed komen, maar vind 2 miljoen euro nogal een absurde vraagprijs.
    TV Gelderland meldde dat (of eigenlijk v Kallen via tv gelderland txt)

    Maar goed, Vitesse schijnt afgehaakt te zijn.. Iniedergeval dat wordt nu gezegd.We zien het wel.. Zij zitten met de gebakken peren, een trainer die zn droombaan ontnomen is en supporters die pisneidig zijn op die trainer.

    En wij? Wij moeten verder zoeken en anders maar Menzo.

  34. #4579
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Volgens de officiele clubsite van ADO blijft V/d Brom bij Den Haag. Zal gezellig zijn daar!

  35. #4580
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Topbeleid hoor, daar bij ADO. Lekker ongemotiveerde trainer die niet serieus genomen kan worden door fans en spelers.. Chapeau.

  36. #4581
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Topbeleid hoor, daar bij ADO. Lekker ongemotiveerde trainer die niet serieus genomen kan worden door fans en spelers.. Chapeau.
    ? Eerder andersom. Vitesse had het nooit zover moeten laten komen. Hoe hoog moet die afkoopsom wel niet zijn dat de Georgische Dagobert Duck het niet meteen wil betalen? Dat zal toch hoogstens enkele tonnen zijn?

  37. #4582
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    ? Eerder andersom. Vitesse had het nooit zover moeten laten komen. Hoe hoog moet die afkoopsom wel niet zijn dat de Georgische Dagobert Duck het niet meteen wil betalen? Dat zal toch hoogstens enkele tonnen zijn?
    Wat snap je er niet van? En het gaat Jordania waarschijnlijk niet om geld maar om principes, ADO wordt sowieso de verliezer van deze saga, of vdB blijft of niet.

  38. #4583
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Wat snap je er niet van? En het gaat Jordania waarschijnlijk niet om geld maar om principes, ADO wordt sowieso de verliezer van deze saga, of vdB blijft of niet.
    Haha Jordania en principes...

    Betaal die paar ton nou gewoon aan ADO, dan ben je klaar. Lijkt me ook wel fair, want ADO wordt keihard van zijn succescoach beroofd. Als je het over principes hebt....

    Dat vd Brom bij ADO vertrekt lijkt me duidelijk, maar Vitesse moet dat netjes afhandelen. Recent had Jordania het er nog over dat hij van het FC Hollywood aan de Rijn imago af wil. Nou, met dit soort relletjes lukt dat niet echt.

  39. #4584
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Haha Jordania en principes...

    Betaal die paar ton nou gewoon aan ADO, dan ben je klaar. Lijkt me ook wel fair, want ADO wordt keihard van zijn succescoach beroofd. Als je het over principes hebt....

    Dat vd Brom bij ADO vertrekt lijkt me duidelijk, maar Vitesse moet dat netjes afhandelen. Recent had Jordania het er nog over dat hij van het FC Hollywood aan de Rijn imago af wil. Nou, met dit soort relletjes lukt dat niet echt.
    Contract voor 1 jaar en ADO schijnt 2 miljoen te willen. Kan me voorstellen dat ie dat niet wil betalen.

  40. #4585
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Contract voor 1 jaar en ADO schijnt 2 miljoen te willen. Kan me voorstellen dat ie dat niet wil betalen.
    Hoe kom jij bij dat bedrag? Heb in de media niks daarover gelezen.

    Maar 2 miljoen is natuurlijk wel overdreven veel ja. Zit er geen juridische kant aan dit verhaal? Wat verdient vd Brom in Den Haag? Ton of 3 max?

  41. #4586
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hoe kom jij bij dat bedrag? Heb in de media niks daarover gelezen.

    Maar 2 miljoen is natuurlijk wel overdreven veel ja. Zit er geen juridische kant aan dit verhaal? Wat verdient vd Brom in Den Haag? Ton of 3 max?
    http://www.nusport.nl/voetbal/254992...t-onzeker.html

    Grootaandeelhouder Mark van der Kallen wees een bod dat nog onder de twee ton lag resoluut van de hand. Ook een tweede bod van Vitesse ligt ver onder de ruim twee miljoen euro die ADO voor haar trainer verlangt, zo meldt Voetbal International.

  42. #4587
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ah, dat wist ik weer niet. 2 miljoen is natuurlijk onzin. Waarom zoveel? Daar gaan ADO en Vitesse niet uitkomen denk ik.

    Ferrer maar terughalen? Haha.

  43. #4588
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    ? Eerder andersom. Vitesse had het nooit zover moeten laten komen. Hoe hoog moet die afkoopsom wel niet zijn dat de Georgische Dagobert Duck het niet meteen wil betalen? Dat zal toch hoogstens enkele tonnen zijn?
    Omdat die Georgische Dagobert Duck blijkbaar wel een normaal beleid wil voeren ipv met geld te smijten.

  44. #4589
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Inderdaad, wat een debiele vooroordelen over Jordania. Heeft hij nou echt zoveel fout gedaan? Één van de redenen dat het NL voetbal zo afglijdt, men wilt niet moderniseren. Clubs als PSV en Feyenoord, ooit Europese subtop, moeten nu bij de gemeente bedelen voor centjes om wat spelertjes te halen..

  45. #4590

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Als Vitesse het gewoon eerder had gemeld, hadden ze er bij ADO nooit zo probleem van gemaakt verwacht ik. Uiteindelijk komt het toch wel goed. v. Brom kiest toch alleen maar voor het geld van Jordania, geldwolf.

Pagina 102 van 257 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •