Pagina 109 van 258 EersteEerste ... 95999107108109110111119159209 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.861 t/m 4.905 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4861
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Minimaal idd, Playa.

    Opstelling is overigens:

    Room
    Yasuda- Kashia- Struijk- Drost
    Propper- Hofs- v Ginkel
    Gio- Bony- Jenner

  2. #4862
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ieder geval weer positief dat het een Nederlandstalig Vitesse is. Ik tel er 7 in die opstelling als ik het goed heb.

  3. #4863
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ieder geval weer positief dat het een Nederlandstalig Vitesse is. Ik tel er 7 in die opstelling als ik het goed heb.
    Niet veel meer dan vorig seizoen dus. Toen speelde Room,Struijk, v Ginkel, Buttner en Aissati vrijwel ook altijd en stond ook Propper er geregeld in.

    Buttner is nu overigens geschorst.

  4. #4864
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Niet veel meer dan vorig seizoen dus. Toen speelde Room,Struijk, v Ginkel, Buttner en Aissati vrijwel ook altijd en stond ook Propper er geregeld in.

    Buttner is nu overigens geschorst.
    Dat zijn er 5. Niet eens de helft. Nu 7. Het gaat vooruit

    Ben vaak negatief geweest, maar als ik iets goed zie gaan meld ik het ook. Vind het kwalitatief trouwens niet bijzonder. vd Stuijk, Drost, Hofs, Jenner....daar wordt je niet erg vrolijk van als je kijkt wat Jordania aan prestaties eist.

  5. #4865
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hofs is in potentie een prima speler voor de subtop/middenmoot van Nederland. De rest zal ook zeker nog wel uit de basis verdwijnen door aankopen.

  6. #4866
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hofs is in potentie een prima speler voor de subtop/middenmoot van Nederland. De rest zal ook zeker nog wel uit de basis verdwijnen door aankopen.
    Mhow. Ik vind Hofs al jaren een net niet speler. Moet het van hard werken hebben, want verder zit er weinig in hem. Scoort niet vaak een 8, maar ook weer niet vaak een 3. Het is ook niet vreemd dat buiten Vitesse geloof ik niemand interesse in hem had. Vitesse neemt hem ook alleen maar omdat de aankopen uitblijven.

  7. #4867
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dat zijn er 5. Niet eens de helft. Nu 7. Het gaat vooruit

    Ben vaak negatief geweest, maar als ik iets goed zie gaan meld ik het ook. Vind het kwalitatief trouwens niet bijzonder. vd Stuijk, Drost, Hofs, Jenner....daar wordt je niet erg vrolijk van als je kijkt wat Jordania aan prestaties eist.
    5 geregeld 6, zat clubs die dat niet redden. Ik snapte vorig seizoen dat gezeur al niet.

    Hofs wil ik toch niet noemen in dit rijtje. Dat is, mits fit en gemotiveerd, gewoon een goede voetballer.

    Rest speelt omdat andere geschorst, geblesseerd of nog niet binnen is. Verwacht niet dat Drost en Struijk hun basisplaats behouden. (drost zeker niet, volgende week ik Buttner terug). Jenner zal zichzelf moeten bewijzen anders is ook hij zn plek zo kwijt,

  8. #4868
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mhow. Ik vind Hofs al jaren een net niet speler. Moet het van hard werken hebben, want verder zit er weinig in hem. Scoort niet vaak een 8, maar ook weer niet vaak een 3. Het is ook niet vreemd dat buiten Vitesse geloof ik niemand interesse in hem had. Vitesse neemt hem ook alleen maar omdat de aankopen uitblijven.
    De aankopen komen nog wel, Hofs is er bijgehaald omdat hij een uitstekende indruk achterliet. En ik moet (ondanks dat ik vooraf ook riep dat ik hem niet moest) toegeven dat ik vd Brom begrijp, Nick speelde erg sterk en ligt heel goed in de groep.

  9. #4869
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mhow. Ik vind Hofs al jaren een net niet speler. Moet het van hard werken hebben, want verder zit er weinig in hem. Scoort niet vaak een 8, maar ook weer niet vaak een 3. Het is ook niet vreemd dat buiten Vitesse geloof ik niemand interesse in hem had. Vitesse neemt hem ook alleen maar omdat de aankopen uitblijven.
    Hofs scoorde juist best vaak een 3, dat er niets lukte in een wedstrijd en hij ook maar een beetje voort sjokte. Het talent heeft ie echter wel, verhuisde destijds niet voor niets naar Feyenoord (dat toen nog een vast begrip in de top 4 was) waar hij met een andere ex-Vitessenaar (Makaay) een goed duo vormde.

  10. #4870
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    John vd Brom wil graag voor Ajax werken in de toekomst, bekende hij vanmorgen
    Voor jullie te hopen dat Frank dus nog jaren bij ons de baas blijft.
    Ik zie geen reden om te vrezen, ajax kan met hun status wel een betere vinden denk ik zo .

  11. #4871
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Kijk, dit zijn de betere berichten. Niet serieus te nemen, maar vond het te leuk om niet te plaatsen:

    Vitesse maakt zich hard voor komst spelverdeler Diego

    Diego Ribas da Cunha, kortweg Diego, kan zijn voetballoopbaan vervolgen in Nederland. Vitesse zou hem graag willen inlijven. De Braziliaanse spelverdeler moet weg bij VfL Wolfsburg en kan volgens Duitse media een avontuur aangaan bij de ambitieuze Arnhemse club.

    De 26-jarige Diego speelde het voorbije seizoen voor VfL Wolfsburg. Uiteindelijk bleek dat geen gelukkige relatie te worden, want de vedette kwam meermaals in botsing met zowel ploeggenoten, clubleiding als trainers. Toen Felix Magath aan het roer kwam bleken de dagen van de 33-voudig international definitief geteld. Op de laatste speeldag zette Magath Diego op de bank, waarna de Zuid-Amerikaan besloot weg te gaan.

    Dat was voor de Duitse oefenmeester de spreekwoordelijke druppel. Dit is het eerste seizoen van Diego bij Wolfsburg, dat naar verluidt ongeveer tien miljoen euro wil voor de aanvallende middenvelder. Diego speelde eerder voor Werder Bremen, Juventus, FC Porto en Santos

  12. #4872
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wil je in het vervolg ook de bron erbij vermelden? Dank u. Maar goed, Google gaf direct Transferboulevard als bron en dat is een site waar iedereen een berichtje kan plaatsen als deze. Jij kunt er ook opzetten dat Eriksen naar Feyenoord gaat bijvoorbeeld. Dus in het vervolg mag je dat soort troep ook wel op die site laten staan.

  13. #4873
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Maar je heb toch even plezier gehad bij het googlen!

  14. #4874
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Vitesse legt derde talent uit Georgië voor drie seizoenen vast

    Vitesse heeft na dinsdag drie Georgiërs in de eerste selectie zitten. De Arnhemmers maken op de officiële website melding van de komst van Vako Kazaishvili, die een contract voor drie seizoenen tekent met een optie voor een extra jaar. De linkermiddenvelder treft in de selectie van John van den Brom zijn landgenoten Giorgi Chanturia en Guram Kashia.

    De achttienjarige Kazaishvili is momenteel, net als Chanturia, met Georgië Onder-21 in Moldavië voor een interland. Wanneer de interlandverplichtingen erop zitten zal de linkermiddenvelder, die ook in de aanval uit de voeten kan, naar Nederland reizen om zijn krabbel te zetten. Vitesse heeft de tewerkstellingsvergunning inmiddels aangevraagd bij het ministerie.

    Afgelopen januari was Kazaishvili één van de testspelers die met Jong Vitesse/AGOVV op trainingskamp meeging naar het Turkse Belek. "In het afgelopen half jaar heeft hij zich enorm ontwikkeld en vandaar dat wij hem, meteen na zijn achttiende verjaardag, hebben vastgelegd", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen. "In principe is hij een speler voor de toekomst, maar het kan ook heel snel met hem gaan. Hij gaat dan ook meteen deel uitmaken van de A-selectie."
    Zijn nationaliteit is toeval overigens.

  15. #4875
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Was al langer bekend dat deze jongen naar Arnhem zou komen. Maar je kunt veel zeggen over de Georgiërs, Kashia heeft zich geweldig ontwikkeld onder Vd Brom en is zelfs aanvoerder. Was zondag ook veruit de beste man aan Vitesse-kant. Vorig jaar moest ie zich kennelijk nog erg aanpassen, al kwam ie er na de winter ook wel redelijk door toen ie van de rechtsbackpositie was gehaald en centraal stond.

    Als Kazaishvili het talent heeft van een Chanturia, is ie meer dan welkom. Bij Chanturia spat de individuele klasse vanaf, al moet ie wel wat minder jammeren dan tegen ADO-uit. Met een beetje meer pech had ie met twee keer geel zijn debuutwedstrijd vroegtijdig mogen verlaten. Die spelers worden echt niet enkel om hun nationaliteit gehaald, maar met Jordania als voorzitter is het wel makkelijker talenten uit dat land halen dan uit Servië of Rusland bijvoorbeeld. En zolang ze van meerwaarde zijn voor Vitesse, waarom niet? Of je nou drie Zweden hebt (zie Utrecht) of drie Georgiërs maakt wat mij betreft geen verschil.

  16. #4876

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Georgiërs zullen zich normaliter minder snel aanpassen aan de cultuur van het land en leren de taal ook minder gemakkelijk.

  17. #4877
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Georgiërs zullen zich normaliter minder snel aanpassen aan de cultuur van het land en leren de taal ook minder gemakkelijk.
    En dat baseer je op?

  18. #4878
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Georgiërs zullen zich normaliter minder snel aanpassen aan de cultuur van het land en leren de taal ook minder gemakkelijk.
    Kashia spreekt in elk geval prima Engels. Zal zich ook wel goed aangepast hebben, anders is ie geen aanvoerder.

  19. #4879

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Playa heeft natuurlijk wel een punt, al zal bij hem de wens ook de vader van de gedachte zijn. Spelers uit het buitenland kan je niet een-op-een vergelijken met Nederlandse spelers omdat je ervan uit mag gaan dat spelers tijd nodig hebben om te acclimatiseren. Maar vaak weegt dat niet op tegen het talent dat je in dat soort landen voor heel weinig geld kunt ophalen.

    Van Kazaishvili kan ik op dit moment niet zo'n goede inschatting maken. Het enige dat ik weet is dat hij in alle vertegenwoordigende jeugdteams heel behoorlijk heeft gepresteerd tegen leeftijdgenoten uit behoorlijke voetballanden. Maar hij is dan ook niet gehaald voor de basis. In Chanturia hebben we echt een absoluut toptalent en daar ben ik heel blij mee.

  20. #4880

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    En dat baseer je op?
    Volgens mij is het algemeen bekend dat Scandinaviërs zich gemakkelijker aanpassen aan de cultuur en taal in Nederland (n.a.v. het feit dat Marcel het verschil niet zag tussen 3 Zweden en 3 Georgiërs).

  21. #4881
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Volgens mij is het algemeen bekend dat Scandinaviërs zich gemakkelijker aanpassen aan de cultuur en taal in Nederland (n.a.v. het feit dat Marcel het verschil niet zag tussen 3 Zweden en 3 Georgiërs).
    Is dat zo? Is er ooit een vergelijkend warenonderzoek geweest tussen Zweden en Georgiërs?
    Ken trouwens maar een paar Georgiërs die hier gespeeld hebben, waarvan de belangrijkste zich prima aangepast had aan Nederland en nog steeds een held is.

  22. #4882

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Vind ik ook prima Momus.

  23. #4883
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Petrovic heeft inmiddels een werkvergunning gekregen om voor Blackburn te gaan ballen. Dat wordt hem dus ook niet.

  24. #4884
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nou FCLD, Rajkovic wil zo te lezen niet meer naar Arnhem komen (zie Vitesse.org). En ik kan z'n standpunt ook wel begrijpen. Dan toch maar voor Derijck gaan.

  25. #4885
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse brengt bod uit op Yttergård Jensen

    10-08-11

    Vitesse is in gesprek met de voormalig aanvoerder van het Noorse elftal U21 en nu A-international, Yttergård Jensen. De 23 jarige middenvelder speelt voor Tromsø IL in de Noorse Premier League.

    De Nederlandse club Vitesse heeft bij Tromso IL een bod uitgebracht op Yttergård Jenssen. Beide partijen zijn niet erg spraakzaam over de zaak.

    Jenssen: 'Ik wil liever geen commentaar geven. De club heeft gevraagd om rust rond de onderhandelingen te bewaren en dat wil ik respecteren.' Sport-directeur Morten Kraemer van Tromsø IL beweerde dinsdag dat er geen ontwikkelingen zijn.

    Eigendom van een rijke Georgiër
    Vitesse is gevestigd in Arnhem in de provincie Gelderland, werd opgericht 14 Mei 1892 en speelt haar thuiswedstrijden in het Gelredome met ruimte voor 26.600 toeschouwers. Een rijke Georgische zakenman, Merab Jordania, is eigenaar van Vitesse. Hij kocht de club een jaar geleden. En was de eerste buitenlandse club met een eigenaar in Nederland. Zijn ambitie is om met Vitesse league kampioen te worden in een van de komende drie seizoenen. De afgelopen zes seizoenen is Vitesse geëindigd als volgt: 15-14-10-12-12-11.

    Naast de grote drie in Nederland - Ajax, PSV Eindhoven en Feyenoord - is Vitesse waarschijnlijk de enige club die in staat is om iets meer dan een miljoen euro te betalen voor een speler die niet vastzit aan de Noorse nationale A-ploeg. Ruben Yttergård Jenssen is een gevestigde naam in Drillos selectie, maar wordt meestal gebruikt als een wisselspelers tot nu toe. Waarschijnlijk start hij op de bank in de vriendschappelijke wedstrijd vanmiddag tegen de Tsjechische Republiek bij Ullevaal.

    In de buurt van een overgang in 2007
    Medio 2007. Yttergård Jenssen stond kort voor een overgang naar het Belgische Standard Luik, na de verkoop van Ole Martin. Jaarlijks gaat er een talent van Tromsø naar België. Yttergård Jensen koos echter om een vijfjarig contract met TO af te sluiten.

    De 23-jarige maakte zijn debuut in de A-ploeg van Noorwegen tegen Montenegro in juni 2010. Hij heeft nu negen A-caps voor Noorwegen op zijn naam staan.

    Geconfronteerd met het nieuws geeft Jensen toe dat hij graag een stap naar het buitenland wil maken. 'Het is altijd al een droom van mij, sinds ik klein ben. De zaak zal echter goed geregeld moeten worden voor Tromsø.' Tegen de Noorse Broadcasting Corporation gaf Jenssen aan dat hij er naar uitkijkt om te verhuizen naar Nederland en Vitesse Arnhem. (vertaling)
    Van Vitesse.org. Vertaling van Noorse nieuwssite. Weer geen gevestigde naam, al betreft het wel een A-international (weliswaar wisselspeler) van Noorwegen. In FM vertrekt die gozer vaak voor een paar miljoen naar een Europese sub-subtopper als Fiorentina, HSV of Udinese. Niet dat dat wat zegt, maar toch even interessant om te checken. Heb hem verder nog nooit zien spelen, dus veel zinvols valt er ook niet over te zeggen. Heb geen idee of het meer een VM of AM is.

  26. #4886
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ik zie geen reden om te vrezen, ajax kan met hun status wel een betere vinden denk ik zo .
    Ik zie Brom in de toekomst anders graag een keer trainer worden van Ajax. Uitstekende trainer, die Ajax makkelijk aan zou kunnen.

  27. #4887
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Geen hele grote naam, maar volgens mij toch weer een goede talentvolle speler net als Annan die ik hier al eerder voorbij zag komen. Dat is volgens mij meer een verdedigende middenvelder, terwijl Jensen iets aanvallender is ingesteld.

  28. #4888
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Annan was slechts een gerucht van Bild, met vermeende interesse van Vitesse in hem. Dit lijkt al wat serieuzer te zijn met quotes van Jenssen zelf.

  29. #4889
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Annan was slechts een gerucht van Bild, met vermeende interesse van Vitesse in hem. Dit lijkt al wat serieuzer te zijn met quotes van Jenssen zelf.
    Volgens de Duitse media zijn Schalke en Vitesse akkoord (huur) en ligt de bal nu bij Annan. Arrogante gozer trouwens, en kan me ook niet voorstellen dat hij hier heen komt (baalde al van de Duitse competitie, had liever naar de Spaanse gegaan)

    Jenssen is wel heel serieus, maar ik geloof pas dat hij komt als hij ons shirt aan heeft.

  30. #4890
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hoezo is hij arrogant dan?

  31. #4891
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah zie het ook op De Gelderlander staan ja:

    ARNHEM - Vitesse neemt de Ghanese middenvelder Anthony Annan op huurbasis over van Schalke 04. Horst Heldt, de sportdirecteur van Schalke 04, heeft dat woensdag bevestigd in Duitse media. "We zijn het met Vitesse eens over de verhuur van Annan", aldus Heldt.

    Volgens de directeur van Schalke moet Vitesse er nog met de speler zelf uitkomen. "Maar als ik het goed heb begrepen, zal dat geen probleem worden."
    Al moesten we er met Petrovic ook nog enkel uitkomen hehe

  32. #4892
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Als Annan komt dan lijkt me een transfer van Yttergard Jenssen uitgesloten. Als je naar de statistieken van beide spelers kijkt zie je dat ze bijna niet scoren, maar wel spelen. Dan lijken mij het twee verdedigende/controlerende middenvelders die niet veel van elkaar zullen verschillen. Ik weet echter niet wat voor opstelling van den Brom dit jaar gaat hanteren. Hoe speelden ze bijvoorbeeld tegen ADO en wat is het beoogde systeem?

  33. #4893
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Als Annan komt dan lijkt me een transfer van Yttergard Jenssen uitgesloten. Als je naar de statistieken van beide spelers kijkt zie je dat ze bijna niet scoren, maar wel spelen. Dan lijken mij het twee verdedigende/controlerende middenvelders die niet veel van elkaar zullen verschillen. Ik weet echter niet wat voor opstelling van den Brom dit jaar gaat hanteren. Hoe speelden ze bijvoorbeeld tegen ADO en wat is het beoogde systeem?
    Volgens mij is Jenssen niet specifiek een controlerende middenvelder, hij lijkt in elk geval niet het fysiek te hebben van een Annan. Maar vind het sowieso een rare conclusie, waarom zou je niet twee controleurs in je selectie kunnen hebben? Dat lijkt me juist een pre, om er één op de bank te hebben. Des te beter als het serieuze concurrenten van elkaar kunnen zijn,

  34. #4894
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Volgens mij is Jenssen niet specifiek een controlerende middenvelder, hij lijkt in elk geval niet het fysiek te hebben van een Annan. Maar vind het sowieso een rare conclusie, waarom zou je niet twee controleurs in je selectie kunnen hebben? Dat lijkt me juist een pre, om er één op de bank te hebben. Des te beter als het serieuze concurrenten van elkaar kunnen zijn,
    Tuurlijk kan dat wel, maar ik zou de selectie eerst voor de basis versterken en dan eventueel gaan kijken naar een tweede man. Maar nogmaals; ik weet niet in welk systeem ze ingepast moeten worden. Misschien is er wel plaats voor beide.

  35. #4895
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    John speelt gewoon 4-3-3 met punt naar voren, alleen zondag was er nog geen echte controlerende middenvelder en moesten vooral Marco en Davy samen het werk opknappen, met ook Hofs erbij. Daardoor kwamen ze al minder aan hun aanvallende kwaliteiten toe. Maar er is sprake van nog 5/6 versterkingen, dat zullen vast niet allemaal jongens voor de basis worden. Als je mee wilt spelen, moet je ook een goede bank hebben.

  36. #4896
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Kashia laatste man is een uitstekinde keus in mijn ogen!
    En ik vond Pröpper ook wel goed spelen tegen ADO maar ik vond VD struijk soms onnodig balverlies/balbezit verspillen

  37. #4897
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Volgens een Engelse site zou Tomas Kalas gehuurd worden van Chelsea, met quotes van de persoon in kwestie. Hij komt alleen pas maandag over een week, 22e van augustus. Centrale verdediger uit Tsjechië die vorig jaar voor ruim 5 miljoen pond is gekocht door Chelsea. Schijnt een sterke indruk achtergelaten te hebben afgelopen zomer op het EK -19 waar hij met Tsjechië de finale haalde.

    Site ziet er alleen niet zo professioneel uit. Maar goed, het zou niet verbazingwekkend zijn wanneer zo'n jongen gehuurd wordt voor de plek van Rajkovic.

  38. #4898
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Was het de aanvoeder van dat jeugdteam? Scoorde nog tegen jong Ierland dan. Als dat hem is, is het wel een prima aankoop. Althans, op basis van dat toernooi. Sterk in de duels en rustig in de opbouw. Al vond ik heel dat elftal niet onaardig. En het is natuurlijk jeugdvoetbal.

  39. #4899
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nee dat was ene Jakub Brabec.

  40. #4900
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Aha...nou ja, die viel mij in ieder geval het meeste op in de verdediging.

  41. #4901
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    10.600 seizoenskaarten voorlopig Vorig jaar 8432.

  42. #4902
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Debutant Darri (16): "Dit maakt iets los"

    Brahim Darri zal de wedstrijd tegen VVV-Venlo (4-0) niet snel vergeten. Vitesse-trainer John van den Brom gunde de pas zestienjarige middenvelder zaterdag zijn debuut in de hoofdmacht.

    Darri viel in de blessuretijd in voor Wilfried Bony. "Toen de trainer mij riep, was het nog niet duidelijk of ik erin mocht. Toen bleek dat ik in mocht vallen, maakte dat zeker iets bij mij los. Een onbeschrijfelijk gevoel", vertelt de debutant op de clubsite.

    De Amersfoorter, die vier jaar geleden werd weggeplukt uit de opleiding van Ajax, speelde zijn wedstrijden vorig seizoen nog in de B1. "Of ik bij de selectie blijf, is nog niet bekend. Dat ik deze kans krijg, vind ik al heel mooi en die wil ik dan ook pakken", aldus Darri.
    Jonge debutant. Is hij ook nog een beetje een groot talent?

  43. #4903

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Hij kent de bekende voetbalclichés in elk geval al zeer goed. 'Dit maakt iets los', 'Dit smaakt naar meer'. Leuk verder dat er een talentje doorbreekt in Arnhem.

  44. #4904
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Doen ze beter dan die club in Nijmegen eigen talenten de kans geven.

  45. #4905
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik heb gehoord dat Vitesse aast op Dirk van der Broek, voor naast Bony. Weet iemand hier meer van?

Pagina 109 van 258 EersteEerste ... 95999107108109110111119159209 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •