Pagina 11 van 257 EersteEerste ... 9101112132161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 11543

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #451
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts is dicht bij zijn terugkeer
    Speler van Vitesse traint komende week weer voluit mee met groep.


    De Gelderlander 21-07-07

    Goed nieuws voor Vitesse: Gill Swerts is dicht bij zijn rentree na zijn knieblessure. De speler uit België verwacht nog tijdens de voorbereiding weer in actie te komen voor de Arnhemse club.

    „ De start van de competitie zal ik niet halen”, doelt Swerts op het weekeinde middenin augustus. „Maar ik hoop dat ik wat minuten ‘zal pakken’, voordat de competitie begint. Dat zit er ook wel in. Eind augustus is het negen maanden dat ik eruit ben. Die periode staat ook voor de blessure die ik heb gehad.”
    Op de eerste training van Vitesse liep Swerts al de nodige rondjes met de spelersgroep. En vanaf maandag zal de 24- jarige Belg weer helemaal gaan meetrainen met de hoofdmacht van Vitesse. Dan begint de laatste fase van de herstelperiode na zijn knieblessure.

    Tijdens de voorbereiding op het afgelopen seizoen kreeg Swerts last van zijn meniscus. Na een rustperiode ging het twee maanden later helemaal mis, in een oefenduel met hoofdklasser Babberich. Swerts bleek de voorste kruisband van zijn linkerknie te hebben afgescheurd.
    Na de operatie stond er zes tot negen maanden voor zijn herstel. „ Ik heb in het begin tegenslag gehad”, kijkt Swerts terug. „ Ik ben iets te laat begonnen met de revalidatie, doordat ik na de operatie twee weken ziek ben geweest van de narcose. Ik voelde me echt beroerd en lag soms urenlang in bed te zweten. Normaal gesproken moet je twee dagen na de operatie proberen te bewegen. Ik kon dat niet, door de koorts. Daardoor ben ik minstens tien dagen te laat begonnen in Antwerpen.” Swerts koos ervoor in zijn moederland te revalideren. In Antwerpen zat hij dicht bij zijn gezin, bij andere familieleden en bij zijn vrienden. „Het was belangrijk voor me dat ik veel bij hen kon zijn”, aldus Swerts. „Het was bovendien een voordeel dat ik in Antwerpen elke dag jongens tegenkwam die met hetzelfde herstelproces bezig waren. Zoals Massimo Ambrosini, Igor Tudor, Thomas Buffel en Khalilou Fadiga.” De lange dagen, van tien tot vijf, van arbeid hebben hun werk gedaan.

    Swerts is hersteld van zijn blessure, zeker nadat het gewricht afgelopen maand is schoongemaakt. Littekenweefsel zorgde voor irritatie bij het strekken van de knie. „Daarna voelde mijn knie een stuk beter aan”, zegt de rechterverdediger/ middenvelder, die zonder angst weer op het veld zal staan. „ Ik ben niet een speler die met angst voetbalt. Het is belangrijk dat ik snel mijn automatismen terugkrijg. Daarom is het belangrijk weer op het veld te staan.” Toch waakt hij voor een geforceerde terugkeer. „Ik wacht al acht maanden op het moment dat ik weer kan voetballen. Dan kan er nog wel een maandje bij.”

  2. #452
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Balázs Rabóczki tekent voor twee seizoenen

    Vitesse heeft in het weekeinde de transfer van Balázs Rabóczki afgerond. De 29-jarige doelman uit Hongarije heeft een contract getekend voor twee seizoenen, nadat hij de medische keuring had doorstaan. Rabóczki zag Vitesse oefenen in Ede en hij zal vanaf vandaag meetrainen met de ploeg die dan begint aan een trainingskamp in Doorwerth
    Bron: De Gelderlander 23-07-07

  3. #453
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Trip De Mos en Streuer levert geen spits op

    Trainer Aad de Mos en technisch manager Jan Streuer hebben de spits afgetest, die ze afgelopen donderdag in Servië hebben bekeken. Of Vitesse alsnog een extra aanvaller zal aantrekken, liet Streuer zaterdag in het midden. „Dat kan zijn, maar dan moet je er wel een goed gevoel bij hebben. Anders doen we het niet”, zei Streuer na de zege van Vitesse op de amateurs van Blauw Geel’55.
    Bron: De Gelderlander 23-07-07

  4. #454
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse eist betere discipline spelers op het veld
    Kaartenlast bij Arnhemse spelers moet drastisch terug.


    De spelers van Vitesse moeten zich komend seizoen beter gedragen op het veld. Dat stelde algemeen directeur Paul van der Kraan van Vitesse gistermiddag in Victoriahotel De Branding in Doorwerth bij de seizoenspresentatie aan de media.

    „Het is noodzakelijk dat we geen topscorer meer zijn in het klassement van gele en rode kaarten. Op die ranglijst hebben we afgelopen seizoen de Champions League gehaald. Dat mag niet meer gebeuren”, stelde Van der Kraan, vier weken voor de start van de competitie. Trainer Aad de Mos, die aan zijn tweede seizoen bij Vitesse begint: „We moeten minder kaarten scoren. Spelers moeten zich als profs gedragen.”

    Hij ondervindt bij de start van nieuwe seizoen nog hinder van het ongedisciplineerd gedrag van zijn spelers. Zo is Sébastien Sansoni de eerste vier duels geschorst omdat hij in de play-offwedstrijd tegen NEC zijn tegenstander spuugde. Eerder werd de Fransman, een dragende speler, al voor vijf duels geschorst omdat hij een hap deed naar de neus van NEC- speler Roy Beerens. Vitesse incasseerde vorig seizoen een recordaantal van zeven rode kaarten en leed daardoor veel (punten) schade. Ook Theo Janssen, Danko Lazovic en Mads Junker ( geschorst voor de openingswedstrijd tegen Sparta) liepen forse straffen op door een rode kaart.

    Met name in de voorlaatste play-offwedstrijd om Intertotovoetbal ging het mis. Thuis tegen FC Utrecht laaide de klaarblijkelijke frustratie zo hoog op dat Vitesse de finale in Utrecht liefst vijf spelers geschorst wist en Europees voetbal (Intertoto) misliep. De Mos plaatste wel een kanttekening: „Ik vind ook scheidsrechters niet altijd sterk. Vroeger stonden ze meer tussen de spelers. Dan kreeg je in de gang te horen dat je het een beetje rustig moest houden. Maar sommige spelers moet er inderdaad voor oppassen dat het niet hun handelsmerk wordt. Er zijn zeker dingen gebeurd die niet moeten.” Vitesse en De Mos waakten gisteren voor hoge verwachtingen. Van der Kraan: „Het moet beter kunnen dan de twaalfde plaats.”

    De Mos wilde met zes vertrekkers ( onder wie Danko Lazovic, Ruud Knol en Youssouf Hersi) en zeven nieuwkomers ( onder wie Harrie Gommans, Santi Kolk en Jasar Takak) geen prognose doe: „Vraag het mij eind september, misschien hebben we er dan nog een kanjer van een spits bij.” Vitesse laat ambitieuze doelstelling achterwege, maar draagt spelers meer discipline op. Het aantal gele en rode kaarten moet drastisch verminderen.

    Bron: De Gelderlander 24-07-07

  5. #455
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Piet Velthuizen heeft trainingskamp verlaten

    Vitesse- doelman Piet Velthuizen heeft het trainingskamp van zijn ploeg vroegtijdig verlaten. De goalie is vanwege privé-omstandigheden teruggekeerd naar Nederland. Vitesse heeft twee keepers meegenomen naar Engeland. Morgenavond zal de Hongaar Balázs Rabóczki het Arnhemse doel verdedigen in de tweede en laatste oefenpartij van de trip, tegen Norwich City.
    Bron: De Gelderlander 03-08-2007

  6. #456
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Van der Schaaf mikt op rentree tegen Bilbao

    De kuitblessure van Remco van der Schaaf valt mee. De gelegenheidsverdediger van Vitesse verwacht zaterdag ( 17.00 uur) in het duel met Athletic de Bilbao weer inzetbaar te zijn.
    Van der Schaaf raakte vrijdag geblesseerd in het treffen met Norwich City. Hij moest zich laten vervangen, nadat hij een trap op de kuit had ontvangen. De schade was slechts een stevige bloeduitstorting.

    Bron: De Gelderlander 06-08-2007

  7. #457
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Geslaagde rentree Gill Swerts

    Gill Swerts heeft donderdagavond, na ruim 9 maanden blessureleed, zijn rentree gemaakt bij Jong Vitesse. In de door de Vitesse reserves gewonnen wedstrijd tegen hoofdklasser Bataven (2-1), speelde Swerts de eerste helft.

    "Ik hoorde vanochtend pas dat ik zou gaan spelen en eerlijk gezegd vond ik het best spannend. Je bent toch een beetje angstig na zo'n lange periode. Maar alles ging eigenlijk vanaf het begin goed. De bal aannemen, passen, wenden, het voelde allemaal heel natuurlijk. Maar na een half uur merkte ik wel dat ik ritme mis en een beetje moe begon te worden. Dat is normaal en dat wedstrijdritme komt vanzelf weer als ik meer ga spelen. Voorlopig ben ik heel blij dat ik weer een wedstrijd heb gespeeld. Er is echt iets van me afgevallen."

    bron: vitesse.nl



    Swerts krijgt na negen maanden speeltijd

    De Belgische verdediger Gill Swerts heeft na ruim negen maanden blessureleed zijn rentree gemaakt bij Jong Vitesse.
    In de door de Vitesse reserves gewonnen wedstrijd tegen hoofdklasser Bataven (2-1), speelde Swerts de eerste helft. 'Ik hoorde pas op het laatste moment dat ik zou spelen en eerlijk gezegd vond ik het best spannend', zegt Swerts op de site van Vitesse.

    De oud-speler van Excelsior en Feyenoord scheurde afgelopen jaar in een oefenduel met hoofdklasse Babberich de voorste kruisband van zijn linkerknie af. Hij liep die blessure op nadat hij net was hersteld van een meniscusoperatie.

    'Je bent toch een beetje angstig na zo'n lange periode. Maar alles ging eigenlijk vanaf het begin goed. De bal aannemen, passen, wenden, het voelde allemaal heel natuurlijk. Maar na een half uur merkte ik wel dat ik ritme mis en een beetje moe begon te worden.'

    'Dat is normaal en dat wedstrijdritme komt vanzelf weer als ik meer ga spelen. Voorlopig ben ik heel blij dat ik weer een wedstrijd heb gespeeld. Er is echt iets van me afgevallen.'

    Bron: vi.nl



  8. #458
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Rentree Gill Swerts duurt twee minuten


    Gill Swerts heeft zaterdagavond zijn rentree gemaakt bij Vitesse. Na negen maanden revali*datie als gevolg van een knieoperatie stond de Belg tegen Athletic Club Bilbao twee minuten in het veld toen de vlam in de pan sloeg. Uitgerekend Swerts zelf leidde bij 0- 1 in de 79ste minuut de rel in. Zijn tegenstander ging naar de grond en Bilbao-trainer Joaquin Caparros kwam verhaal halen. „ Er was niks aan de hand”, zei Swerts na afloop. „Theater van die speler. De trainer ging bewust op mijn voet staan en wilde mij duwen. Die aanvoerder van hun zei nog dat we rustig moesten doen, maar die trainer zocht het op.”

    Swerts werd zelfs op het veld beschermd door zijn bloedeigen broer, de voormalig topkickbokser. Uit een fotoserie van een professioneel fotograaf langs de lijn, bleek dat Swerts niets te verwijten viel. Er was op de beelden zelfs geen sprake van enige contact. Swerts baalde: „Ik mocht van de trainer tien minuutjes spelen, als beloning voor negen maanden revalidatie. Ik had donderdag een helftje met Jong Vitesse gespeeld en dat ging goed. In plaats van tien heb ik nu twee minuutjes gespeeld. Ik voel me goed, ik ben fit, alleen ’s avonds op de bank ben ik wel eens bang dat ik iets voel. In de wedstrijden en op de trainingen niet, dan denk ik er niet aan. Ik heb geen wedstrijdritme, maar als de trainer mij vraagt om te spelen, dan sta ik er”, aldus Swerts, dolgelukkig met zijn terugkeer. „Voor de wedstrijd ben ik in het lege stadion al even op het gras geweest om te voelen hoe het is. Het is een lange, eenzame strijd geweest. Heerlijk om weer terug te zijn”, aldus de 24-jarige Belg.

    Bron: De Gelderlander 13-08-07

  9. #459
    Red or Dead
    Aangemeld
    24 maart 2007
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Altijd een goede speler gevonden. Jammer dat hij bij Feyenoord niet geslaagd is.

  10. #460
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.048
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Gregory Swerts:

  11. #461
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Vitesse eist betere discipline spelers op het veld
    Kaartenlast bij Arnhemse spelers moet drastisch terug.


    De spelers van Vitesse moeten zich komend seizoen beter gedragen op het veld. Dat stelde algemeen directeur Paul van der Kraan van Vitesse gistermiddag in Victoriahotel De Branding in Doorwerth bij de seizoenspresentatie aan de media.

    „Het is noodzakelijk dat we geen topscorer meer zijn in het klassement van gele en rode kaarten. Op die ranglijst hebben we afgelopen seizoen de Champions League gehaald. Dat mag niet meer gebeuren”, stelde Van der Kraan, vier weken voor de start van de competitie. Trainer Aad de Mos, die aan zijn tweede seizoen bij Vitesse begint: „We moeten minder kaarten scoren. Spelers moeten zich als profs gedragen.”

    Hij ondervindt bij de start van nieuwe seizoen nog hinder van het ongedisciplineerd gedrag van zijn spelers. Zo is Sébastien Sansoni de eerste vier duels geschorst omdat hij in de play-offwedstrijd tegen NEC zijn tegenstander spuugde. Eerder werd de Fransman, een dragende speler, al voor vijf duels geschorst omdat hij een hap deed naar de neus van NEC- speler Roy Beerens. Vitesse incasseerde vorig seizoen een recordaantal van zeven rode kaarten en leed daardoor veel (punten) schade. Ook Theo Janssen, Danko Lazovic en Mads Junker ( geschorst voor de openingswedstrijd tegen Sparta) liepen forse straffen op door een rode kaart.

    Met name in de voorlaatste play-offwedstrijd om Intertotovoetbal ging het mis. Thuis tegen FC Utrecht laaide de klaarblijkelijke frustratie zo hoog op dat Vitesse de finale in Utrecht liefst vijf spelers geschorst wist en Europees voetbal (Intertoto) misliep. De Mos plaatste wel een kanttekening: „Ik vind ook scheidsrechters niet altijd sterk. Vroeger stonden ze meer tussen de spelers. Dan kreeg je in de gang te horen dat je het een beetje rustig moest houden. Maar sommige spelers moet er inderdaad voor oppassen dat het niet hun handelsmerk wordt. Er zijn zeker dingen gebeurd die niet moeten.” Vitesse en De Mos waakten gisteren voor hoge verwachtingen. Van der Kraan: „Het moet beter kunnen dan de twaalfde plaats.”

    De Mos wilde met zes vertrekkers ( onder wie Danko Lazovic, Ruud Knol en Youssouf Hersi) en zeven nieuwkomers ( onder wie Harrie Gommans, Santi Kolk en Jasar Takak) geen prognose doe: „Vraag het mij eind september, misschien hebben we er dan nog een kanjer van een spits bij.” Vitesse laat ambitieuze doelstelling achterwege, maar draagt spelers meer discipline op. Het aantal gele en rode kaarten moet drastisch verminderen.

    Bron: De Gelderlander 24-07-07
    :icon_mrgreen: ... vd Kraan, zal het toch nog een keertje mogen uitleggen denk :innocent:

  12. #462
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse straft vechtersbazen intern

    Vitesse houdt de straffen voor degenen die bettrokken waren bij de vechtpartij tijdens de oefenwedstrijd tegen Athletic de Bilbao intern. "We zullen gepaste maatregelen nemen en daar blijft het bij", zo verklaarde algemeen directeur Paul van der Kraan.
    De wedstrijd werd zaterdag gestaakt na een incident rond Gill Swerts, die volgens de Basken Athletic-speler Iraola zou hebben geraakt. Vervolgens vloog trainer Caparros hem aan, waarop er een massale vechtpartij ontstond.

    Namens Vitesse bemoeiden onder meer Jasar Takak en Abubakari Yakubu zich ermee. De Ghanees sloeg en daagde uit.

    Bron: Vitesse.nl 13-08-2007

  13. #463
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    GO YAKKI! :roflmao: Die wil je idd niet tegenover je hebben ik een knokpartijtje.

  14. #464

    Aangemeld
    23 mei 2006
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord.

  15. #465
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbcobra Bekijk bericht
    Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord.
    Vitesse: "Geen interesse in Kluivert"
    Vitesse drukt de geruchten over de eventuele komst van Patrick Kluivert de kop in. De Arnhemmers geven middels een verklaring aan de valse geruchten te hekelen en spreken hun onvrede uit.

    "De namen die nu circuleren in diverse media (onder meer Patrick Kluivert) zijn niet bij Vitesse in beeld", staat te lezen op de officiële website van de club. "Noch zijn zij eerder in beeld geweest. Vitesse hekelt de ongeverifieerde berichtgeving, die misleidend en suggestief is."

    Vitesse is echter wel nog steeds op zoek naar een vervanger voor Danko Lazovic. "Zodra meer concreet is over de eventuele komst van een nieuwe spits,
    zal deze informatie via Vitesse.nl publiekelijk worden gemaakt."

    http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=57142&c=1


    Geen kluivert voor Vitesse dus
    Hoeft denk ik ook niemand bij Vitesse rouwig om te zijn, hij laat nu al jaren zien zwaar over de top te zijn.

  16. #466
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Daar waren we al uit op de dag dat het gerucht bekend werd, meteen de kop ingedrukt door de officiële site van Vitesse. Zelfde geldt voor Colautti, die Argentijnse spits in Israel dat op VI werd gemeld. Overigens beelden van de knokpartij op youtube, viel allemaal wel mee alleen de reden dat die Basken ontspoorden was wel erg. Die gast werd niet eens, of amper geraakt :cigar:

    http://www.youtube.com/watch?v=u5Yg0IshhG0

  17. #467

    Aangemeld
    10 augustus 2007
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    vitessee gaat dr aan zondagggggggggg....................!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
    tering boeren

  18. #468
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sr1888 Bekijk bericht
    vitessee gaat dr aan zondagggggggggg....................!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
    tering boeren
    :roflmao: wat een intellectuele eerste post, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat jij geband wordt...

  19. #469
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sr1888 Bekijk bericht
    vitessee gaat dr aan zondagggggggggg....................!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
    tering boeren
    Mag ik jou wat vragen?
    Hoe oud ben je?

  20. #470
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.823
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    'Vitesse aast nu op Chileense spits Lorca'

    Volgens Omroep Gelderland mag de Chileense international Juan Lorca zich verheugen op de belangsteling van Vitesse.
    Vitesse is nog steeds op zoek naar een aanvaller. Verschillende spitsen bleken niet haalbaar of wilden zelf niet naar Arnhem komen. Nu zou Lorca bovenaan het lijstje staan.

    De 22-jarige Lorca, die op de Copa América vaste waarde was in de Chileense nationale ploeg, staat onder contract bij Colo Colo. Bij die Chileense topclub is de aanvaller (nog) niet doorgebroken.


    Bron:VI.nl

    Vreemd hij was vaste waarde op Copa America, maar bijn zijn club is hij nog niet doorgebroken Maar ja hopelijk is het wat voor Vitesse, ken hem niet

  21. #471
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    'Vitesse aast nu op Chileense spits Lorca'

    Volgens Omroep Gelderland mag de Chileense international Juan Lorca zich verheugen op de belangsteling van Vitesse.
    Vitesse is nog steeds op zoek naar een aanvaller. Verschillende spitsen bleken niet haalbaar of wilden zelf niet naar Arnhem komen. Nu zou Lorca bovenaan het lijstje staan.

    De 22-jarige Lorca, die op de Copa América vaste waarde was in de Chileense nationale ploeg, staat onder contract bij Colo Colo. Bij die Chileense topclub is de aanvaller (nog) niet doorgebroken.


    Bron:VI.nl

    Vreemd hij was vaste waarde op Copa America, maar bijn zijn club is hij nog niet doorgebroken Maar ja hopelijk is het wat voor Vitesse, ken hem niet
    Ik ook niet. Maar goed vanmiddag moet blijken of we écht een nieuwe spits nodig hebben naast Junker, Benson, Kolk en Gommans. Al is een extra speler altijd meegenomen in geval van blessures en schorsingen, maar is maar eens afwachten of deze berichtgeving wel klopt nadat Colautti ook een fabel van VI bleek te zijn.

  22. #472
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.823
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik ook niet. Maar goed vanmiddag moet blijken of we écht een nieuwe spits nodig hebben naast Junker, Benson, Kolk en Gommans. Al is een extra speler altijd meegenomen in geval van blessures en schorsingen, maar is maar eens afwachten of deze berichtgeving wel klopt nadat Colautti ook een fabel van VI bleek te zijn.
    Staat ook op Voetbalzone nu

  23. #473
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Opluchting bij huilende Swerts

    Gill Swerts kreeg het even te kwaad na de wedstrijd tegen Sparta, die hij namens Vitesse besliste.
    "Ik heb net in de kleedkamer wel even een traantje gelaten, en nu weer", sprak de geëmotioneerde Belgische International. "Ik heb heel diep gezeten die afgelopen negen maanden.

    Over de winnende goal zegt Swerts:" Ik kreeg de bal erg mooi mee van Pryor en zag dat de keeper te ver voor zijn doel stond. Vervolgens lob ik de bal precies goed in het doel. Na rust speelden we zoals het bedoeld was met meer strijdlust en diepgang. Dit is echt een hele opluchting".

    Bron: Omroep Gelderland 19-08-2007


    EINDELIJK!! Hij is terug, hij is terug en hoe!!!!!!

  24. #474
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    Staat ook op Voetbalzone nu
    Daar stond het ook van Kluivert, dat wil blijkbaar dus niet zeggen dat het waar is.

  25. #475
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts: ‘ Hier ben ik weer!’ Matchwinnaar Vitesse viert droomrentree in vreugdetranen.

    Gill Swerts heeft gistermiddag de openingswedstrijd van het voetbalseizoen gevierd in tranen van vreugde. De Belgische pechvogel hielp Vitesse in Rotterdam aan een niet meer verwachte overwinning bij Sparta: 1-2. Swerts (24) liet na zijn winnende treffer negen maanden van frustratie, eenzaamheid en dreigende vergetelheid de vrije loop. Hij vierde zijn wonderschone doelpunt met een merkwaardige omkleedpartij op het veld. Daarbij, zo legde hij later uit, was het voornaamste doel het shirt achterste voren te draaien voor de camera.

    Dat lukte uiteindelijk. „Ik wilde de mensen voor de televisie laten zien dat Swerts weer terug is. Na negen lange maanden. Het was zwaar en het was een eenzame strijd. Als je geblesseerd bent, tel je niet mee. De mensen vergeten je, de aandacht is weg. Dat kwam er allemaal uit op dat moment.” Het moment was er één om bij stil te staan. Maar ook bij de eerste Arnhemse treffer van het seizoen speelde de Belg, terug van een lange revalidatie na zijn knieoperatie, een hoofdrol. Swerts verving in de 53ste minuut zijn jonge landgenoot Onur Kaya, die moeite had de rechter flank te bespelen.

    De oud Feyenoorder en Rode Duivel was vanaf het eerste moment een plaag voor Sparta, dat voor rust verdiend op voorsprong was gekomen door Charles Dissels: 1- 0. Ondanks een kleine opleving in het laatste kwartier voor rust, leek Vitesse op de openingsdag van het seizoen 2007/ 08 rijp voor de slacht op het Spartaanse Kasteel. Dissels raakte ook nog de lat voordat trainer Aad de Mos met een dubbele wissel ingreep. Naast Swerts kwam Harrie Gommans voor de tegenvallende Fred Benson.

    Swerts stond in de 77ste minuut aan het einde van een vloeiende aanval, maar vond doelman Cor Varkevisser op zijn weg. De rebound was voor de tweede sterkmaker in het Arnhemse team: aanvoerder Remco van der Schaaf: 1-1. Vijf minuten daarna counterde Vitesse razendsnel. Nu stond Swerts zelf aan het einde van aanval. Met een magnifieke lob verraste hij doelman Varkevisser: 1-2. Wel was er na afloop uitleg nodig. Was het geen afzwaaiende voorzet? „Een bewuste goal. Ik zag die keeper iets uitkomen voor een voorzet en ik lobde hem er overheen. Zo’n goal heb ik donderdag bij Jong Vitesse tegen Go Ahead ook al gemaakt, het was geen toeval, gewoon een mooi doelpunt.”

    Hij bevrijdde in een klap zichzelf en zijn ploeg. „Die emotie had alleen met mijzelf te maken. Na afloop heb ik ook een traantje gelaten”, bekende de Belg, die vervolgens opnieuw door emotie werd overmand en met trillende stem zijn verhaal deed. „Er gaat zo veel door je heen. We hebben ook nog eens een roerige voorbereiding achter de rug en deze week hebben we het in de pers zwaar gehad. Er is in de media zo veel over ons heen gekomen. Het is een hele opluchting als je dan met drie punten naar huis gaat.”

    Bron: De Gelderlander 20-08-2007

  26. #476

    Aangemeld
    8 juni 2007
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Op voetbalprimeur.nl staat een bericht over Tamuz!

    Een 19 jarige Israelische spits waar Vitesse intresse in heeft. En heb dit opgezocht en terecht dat ze daar intresse voor hebben. Dacht dat Babel wel eens hard schoot maar dit is echt super. Ik zeg; Halen die gozer, vandaag nog!

    Zie de volgende filmpies:


    [Before a week, Toto Tamuz scored the first goal and the second goal - 00:23, 1:36]


    [Before 2 weeks, Toto Tamuz scored the first goal and the second goal - 1:00, 1:38]


    [Before 2 monthes, Toto Tamuz scored the first goal and the second goal - 1:40, 4:28]


    [Before a month, Toto Tamuz scored the second goal - 1:50]

    Laterssssssssss

  27. #477
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Fred Benson van Vitesse naar RKC

    Vitesse heeft Fred Benson verkocht aan RKC Waalwijk.
    De aanvaller tekent voor vier jaar bij de eerste divisieclub. Benson maakte bij Vitesse vooral furore als invaller. De 23-jarige Ghanees was de afgelopen twee seizoen telkens de meeste scorende invaller van de eredivisie.

    Benson kwam in 2004 naar Vitesse vanuit de jeugd van Ajax. Hij was bedoeld voor Jong Vitesse, maar dwong al snel een plaats af in de A-selectie. Omdat hij er niet structureel in slaagde om een basisplaats te bemachtigen, wilde de spits vertrekken. Vitesse zoekt nog steeds naar een nieuwe aanvaller.

    Bron: Omroep Gelderland 22-08-2007

  28. #478
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Betekend dus dat we ook vandaag of morgen een nieuwe aanwinst mogen bewonderen, tenmisnte dan mocht Fredje pas weg. Ik hoop dat hij slaagt bij RKC, op dat niveau moet hij er toch makkelijk 20 in kunnen leggen.

  29. #479
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Technisch manager Streuer: 'Tamuz komt niet naar Vitesse'

    Vitesse hoopt na de verkoop van Fred Benson aan RKC Waalwijk komende week zijn nieuwe spits te presenteren. “Dat is wel de bedoeling,” zegt technisch manager Jan Streuer. “We zijn hard bezig. Maar garanties heb je nooit.” Afgelopen weekend was een scout van de Arnhemse club in Israël om international Toto Tamuz van Beitar Jeruzalem te bekijken. “Maar hij komt zeker niet,” zegt Streuer.

    Bron: Sportweek

    :ranting: wat een kerels ook aan de top bij Vitesse, straks hebben we de eerste helft van de comp. alleen Gommans, Junker en Kolk voorin...

  30. #480
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.823
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    'Lorca dicht bij overgang Vitesse’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 23 augustus om 09:27

    Volgens verschillende Chileense media is de overgang van Juan Lorca naar Vitesse zo goed als rond. De aanvaller wordt op huurbasis overgenomen van Colo Colo en de Arnhemmers hebben tevens een optie tot koop bedongen.

    De 22-jarige aanvaller, die voluit Juan Gonzalo Lorca Donoso heet, werd vorig seizoen uitgeleend aan Huachipato, maar maakt dit seizoen weer deel uit van de selectie van Colo Colo. Met vier doelpunten in vijf wedstrijden doet hij het niet onverdienstelijk.

    De negenvoudig international was deze zomer ook actief op de Copa America en kwam in alle wedstrijden in actie. Ook Dinamo Kiev toonde eerder belangstelling voor Lorca, die overigens twee weken terug tegen Real Potosi in het kader van de Copa Sudamericana in eigen doel schoot.


    Zou mooi zijn voor Vitesse

  31. #481
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    las het net ook, dan denk ik weer van hopelijk is er maar een optie tot koop. straks presteert die jongen a la Lazovic of zelfs beter en verdienen wij er zelf nog niets aan :cigar: zitten we volgend seizoen weer zonder spits...

    edit: ah er zal dus wel een optie tot koop opgenomen worden in het huurcontract, das dan wel beter, mocht hij tegenvallen kan hij weer richting Chili gestuurd worden aan het eind van het seizoen. ben benieuwd (h)

  32. #482
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Jansen mag weer voetballen (h)

  33. #483
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Michael Jansen is fit en mag beginnen

    23/8/2007 13:25

    Goed nieuws voor Michael Jansen en Vitesse. Uit de herkeuring blijkt dat de 23-jarige verdediger fysiek volledig in orde is en weer aan de slag kan. Jansen staat al sinds mei 2005 aan de kant vanwege hartritmestoornissen.
    De Arnhemse technische staf gaat nu met Jansen om de tafel om een trainingsprogramma samen te stellen, zodat de geboren Nijmegenaar zo snel mogelijk zijn rentree kan maken.

    Er stond voor Jansen veel op het spel bij de keuring. Omdat hij al twee jaar buitenspel stond, volgde er een afkeuringsprocedure en een wettelijke herkeuring. Bij een negatieve uitslag zou Jansens carrière op het hoogste niveau voorbij zijn.

    Van 2002 tot 2005 groeide Jansen uit tot vaste waarde in de defensie van Vitesse. Hij deed dat zo goed, dat andere clubs hem in de gaten hielden en bondscoach Marco van Basten hem uitnodigde voor een stage. Jansen staat nog tot medio 2008 onder contract bij Vitesse.

    VI

    En nu hopen dat hij zijn oude niveau weer kan halen, dan kan hij mooi het centrum vormen met Sprockel wat me op dit moment de zwakste plek lijkt achterin. Als hij zijn oude niveau kan halen hoort hij ook gewoon te spelen bij Oranje en een Nederlandse topclub/ Europese subtopper.

  34. #484
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Michael Jansen is fit en mag beginnen

    23/8/2007 13:25

    Goed nieuws voor Michael Jansen en Vitesse. Uit de herkeuring blijkt dat de 23-jarige verdediger fysiek volledig in orde is en weer aan de slag kan. Jansen staat al sinds mei 2005 aan de kant vanwege hartritmestoornissen.
    De Arnhemse technische staf gaat nu met Jansen om de tafel om een trainingsprogramma samen te stellen, zodat de geboren Nijmegenaar zo snel mogelijk zijn rentree kan maken.

    Er stond voor Jansen veel op het spel bij de keuring. Omdat hij al twee jaar buitenspel stond, volgde er een afkeuringsprocedure en een wettelijke herkeuring. Bij een negatieve uitslag zou Jansens carrière op het hoogste niveau voorbij zijn.

    Van 2002 tot 2005 groeide Jansen uit tot vaste waarde in de defensie van Vitesse. Hij deed dat zo goed, dat andere clubs hem in de gaten hielden en bondscoach Marco van Basten hem uitnodigde voor een stage. Jansen staat nog tot medio 2008 onder contract bij Vitesse.

    VI

    En nu hopen dat hij zijn oude niveau weer kan halen, dan kan hij mooi het centrum vormen met Sprockel wat me op dit moment de zwakste plek lijkt achterin. Als hij zijn oude niveau kan halen hoort hij ook gewoon te spelen bij Oranje en een Nederlandse topclub/ Europese subtopper.
    Zijn "echte" terug keer zal nog wel even opzich laten wachten.. Maar dit alleen al is super nieuws! Beste bericht die mij vandaag bereikt heeft (ja ook beter dan de komst van die nieuwe spits)

    En als hij dan terug komt, verdiend deze jongen natuurlijk een staande ovatie

  35. #485
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zijn "echte" terug keer zal nog wel even opzich laten wachten.. Maar dit alleen al is super nieuws! Beste bericht die mij vandaag bereikt heeft (ja ook beter dan de komst van die nieuwe spits)

    En als hij dan terug komt, verdiend deze jongen natuurlijk een staande ovatie
    das nog niet helemaal rond natuurlijk, of weet jij meer dan ik? we zullen hem in elk geval zaterdagavond nog niet in actie zien, hopelijk de week erop tegen nek wel als het meezit met de papieren, al ben ik er dan helaas niet bij (valt samen met champcars in assen)

  36. #486

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hopelijk daarna tegen NEk wel? Jansen heeft 2 jaar geen bal aangeraakt.. die heeft echt wel meer dan 1 weekje training nodig hoor.. die zullen we pas in de tweede seizoenshelft weer op het veld zien.

  37. #487
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tehpariss Bekijk bericht
    Hopelijk daarna tegen NEk wel? Jansen heeft 2 jaar geen bal aangeraakt.. die heeft echt wel meer dan 1 weekje training nodig hoor.. die zullen we pas in de tweede seizoenshelft weer op het veld zien.
    Wie heeft dat beweerd dan? :cigar:

  38. #488

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jij.

  39. #489
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tehpariss Bekijk bericht
    Jij.
    Waar? Misschien kun je ook quoten, das wel zo makkelijk...

  40. #490

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    das nog niet helemaal rond natuurlijk, of weet jij meer dan ik? we zullen hem in elk geval zaterdagavond nog niet in actie zien, hopelijk de week erop tegen nek wel als het meezit met de papieren, al ben ik er dan helaas niet bij (valt samen met champcars in assen)
    .

  41. #491
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tehpariss Bekijk bericht
    .
    ja haha, dat ging natuurlijk over Lorca ad3: Lees dan ook de quote waarop ik reageer, ik heb het nog vetgedrukt zelfs...

  42. #492
    Pim
    Guest

    Standaard

    Ik ben trots op Vitesse

  43. #493

    Aangemeld
    3 juli 2007
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ah ok. Ik dacht dat je het over Janssen had die tegen NEK mee zou kunnen doen.

  44. #494
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Bekijk bericht
    Ik ben trots op Vitesse
    En ik morgenmiddag op Heerenveen :moon:

  45. #495
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    DIAGNOSE MRI KEIZER MAANDAG

    Cees Keizer heeft zondagochtend een MRI scan ondergaan. De middenvelder die tegen AZ startte als basisspeler, moest zich na 13 minuten laten vervangen met een knieblessure. Keizer verdraaide de knie in een duel met Kemy Agustien en gaf direct aan niet meer verder te kunnen spelen.

    De diagnose van de scan kon direct na afloop van het onderzoek nog niet met zekerheid worden gesteld. Dit gebeurt derhalve maandag.

Pagina 11 van 257 EersteEerste ... 9101112132161111 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 16 maart 2021, 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •