Pagina 111 van 257 EersteEerste ... 1161101109110111112113121161211 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.951 t/m 4.995 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4951

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Als het daadwerkelijk een versterking voor de breedte is en iedereen is het daar over eens, mag deze stap toch als een verrassing gezien worden.

  2. #4952
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Als het daadwerkelijk een versterking voor de breedte is en iedereen is het daar over eens, mag deze stap toch als een verrassing gezien worden.
    Die conclusie volg ik niet helemaal.

  3. #4953

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Vanuit oogpunt van die jongen zelf.

  4. #4954
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Als het daadwerkelijk een versterking voor de breedte is en iedereen is het daar over eens, mag deze stap toch als een verrassing gezien worden.
    Lijkt me niet, bij Ajax heeft hij al tijden niet meer gespeeld en bij Vitesse zal hij voldoende kans krijgen, zeker omdat zijn eventuele concurrent er helemaal nog niet is. Hij heeft dus kans op speeltijd bij een club die hoge ambities heeft. Dat is toch iets anders dan met Jong Ajax mee te spelen of bij Willem II op huurbasis tegen degradatie vechten.

  5. #4955
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Vanuit oogpunt van die jongen zelf.
    Tja als je het bij Ajax niet schopt tot de basis, is het toch juist logisch dat je het lagerop zoekt. Dat je niet bij Ajax tot de basis doordringt, wil echter niet zeggen dat je geen breedteversterking kunt zijn voor een middenmoter.

  6. #4956

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Lijkt me niet, bij Ajax heeft hij al tijden niet meer gespeeld en bij Vitesse zal hij voldoende kans krijgen, zeker omdat zijn eventuele concurrent er helemaal nog niet is. Hij heeft dus kans op speeltijd bij een club die hoge ambities heeft. Dat is toch iets anders dan met Jong Ajax mee te spelen of bij Willem II op huurbasis tegen degradatie vechten.
    Zijn eventuele concurrent is hier met een week, hooguit twee en wordt vrijwel zeker Anthony Annan. Daar zal hij natuurlijk een flinke kluif aan hebben, maar ik hoop van harte dat hij zich als volwaardig alternatief presenteert. Vooralsnog doet het middenveld het prima, dus ik zie geen directe aanleiding om te wisselen.

  7. #4957

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    wil echter niet zeggen dat je geen breedteversterking kunt zijn voor een middenmoter.
    Een breedteversterking misschien wel, maar die jongen schijnt zo'n geweldig talent te zijn. Lijkt me echter niet dat hij basisspeler gaat worden in Arnhem gezien de ambities en uitspraken ('4 à 5 nieuwe jongens er nog bij'). Hoewel je natuurlijk nergens de toezegging hebt van een basisplaats, is die kans bij Vitesse wel erg klein als ook die Annan nog komt. Bedoelde het meer zo.

  8. #4958
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Zijn eventuele concurrent is hier met een week, hooguit twee en wordt vrijwel zeker Anthony Annan. Daar zal hij natuurlijk een flinke kluif aan hebben, maar ik hoop van harte dat hij zich als volwaardig alternatief presenteert. Vooralsnog doet het middenveld het prima, dus ik zie geen directe aanleiding om te wisselen.
    Petrovic was volgens mij ook bijna 100% zeker en die voetbalt nu ook in Engeland. Je moet je niet te snel rijk rekenen.

  9. #4959
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Petrovic was volgens mij ook bijna 100% zeker en die voetbalt nu ook in Engeland. Je moet je niet te snel rijk rekenen.
    Verschil is wel dat het met Annan in eerste instantie om huur gaat. Maar goed, ik wil hem ook eerst in geel-zwart zien voordat ik het geloof. Want als ie gehaald wordt, is dat wel dé stunt van deze zomer in Nederland, mijn inziens. Toch een volwaardig international van Ghana die op het WK een van de besten van zijn land was, dat de kwartfinale bereikte. Het spreekt alleen niet in zijn voordeel dat ie voorlopig 'mislukt' is in Duitsland, dus wat dat betreft heeft ie nog wel een hoop te bewijzen.

  10. #4960
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Met dank aan Paperboy, Vd Heijden heeft het shirt al in ontvangst genomen:

    http://lockerz.com/s/130746989

  11. #4961
    ☆☆☆ Paperboy's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2009
    Berichten
    1.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Verwacht ik ook niet, alleen hij is wel meer een controleur, toch? Dus wat dat betreft kan ie nuttig zijn tegen sterkere tegenstanders, voor wat meer evenwicht op het middenveld. Maar goed, Annan is nog steeds prioriteit nummer één. Dus dan kan Jan-Arie de ideale bankzitter spelen, als iemand die op meer posities inzetbaar is.
    Vd.Heijden kan ook als centrale verdediger spelen, daarin is hij vele malen beter dan die prutser Van der Struijk.

  12. #4962

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paperboy Bekijk bericht
    Vd.Heijden kan ook als centrale verdediger spelen, daarin is hij vele malen beter dan die prutser Van der Struijk.
    Alleen al daarom ben ik blij met deze transfer.

  13. #4963
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Struijk zal ook niet meer in de basis staan als Kalas/Rajkovic er is. Beter dan Struijk zijn is sowieso niet lastig

  14. #4964
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse heeft vandaag, donderdag 18 augustus, Jan-Arie van der Heijden gecontracteerd. De middenvelder komt over van Ajax. Van der Heijden tekent in Arnhem een contract voor twee jaar met een optie voor nog twee jaar.

    Technisch directeur Ted van Leeuwen over de nieuwe aanwinst: “We hadden al langere tijd de wens Jan-Arie (Van der Heijden, red.) aan de selectie toe te voegen. Hij past zowel als speler en als persoon perfect in het plaatje van Vitesse.” Iets wat de middenvelder zelf ook beaamd. “Vitesse heeft zichtbaar ambitie net als ik zelf. Dat gaat goed samen. Hier verwacht ik mij door te kunnen ontwikkelen”, reageert Van der Heijden.

    Bij Vitesse komt Van der Heijden een bekende tegen. Trainer/coach John van den Brom kent de 23-jarige middenvelder uit de jeugdopleiding van Ajax. “Met Jan-Arie van der Heijden halen we een talentvolle, multifunctionele speler in huis”, aldus de hoofdtrainer. “Jan-Arie is voor mij een bekende en ik weet dus wat ik aan hem heb. Een mooie bijkomstigheid is dat hij ondanks zijn jonge leeftijd al behoorlijk wat ervaring met zich meeneemt.”

    Voordat hij in 2007 debuteerde bij Ajax speelde de controlerende middenvelder voor de amateurs van Schoonhoven. Tijdens zijn periode in Amsterdam werd hij twee keer verhuurd aan Willem II. Van der Heijden speelde tot nu toe 60 wedstrijden in de Eredivisie. Vrijdag sluit hij aan bij de selectie van John van den Brom. (Vitesse.nl)




    Sluit morgen aan dus, kan dus zaterdag al z'n debuut maken.

  15. #4965
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Prima middenvelder, vorig jaar ook een goed seizoen gedraaid ondanks dat hij bij Willem II speelde. Denk dat Vitesse hier absoluut goede zaken doet.

  16. #4966
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Een Hofs mag niet eens naar de veters van vdH kijken. Indien het doorgaat, hopelijk na volgende week vrijdag dan, een versterking voor Vitesse.
    Afgezien van het feit dat ik die vdH wel een mooie speler vind met een mooie traptechniek, is het natuurlijk geen aanvallende middenvelder zoals Hofs. Kunnen prima samenspelen.

  17. #4967
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paperboy Bekijk bericht
    Vd.Heijden kan ook als centrale verdediger spelen, daarin is hij vele malen beter dan die prutser Van der Struijk.
    Maar van der Struijk is toch rechtsback? Tenminste daar speelt hij nu bij Vitesse.

    Ik had eigenlijk verwacht dat Vitesse een betere speler dan van der Heijden zou aantrekken. Heb het gevoel dat die jongen de echte drive mist.

  18. #4968
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Maar van der Struijk is toch rechtsback? Tenminste daar speelt hij nu bij Vitesse.

    Ik had eigenlijk verwacht dat Vitesse een betere speler dan van der Heijden zou aantrekken. Heb het gevoel dat die jongen de echte drive mist.
    Vd Struijk speelde afgelopen seizoen veel wedstrijden centraal naast Rajkovic, met Kashia op rechtsback. Pas na de winter veranderde dat, met Yasuda erbij. Toen verdween Struijk richting bank. Centraal is echter wel degelijk zijn betere positie. Afgelopen zaterdag speelde Vitesse eigenlijk met drie man achterin en was er dus niet echt sprake van backs. Toen had je met Struijk, Kashia en Drost een blok staan, Büttner speelde vooral op het middenveld. Struijk kan alleen ook ingezet worden als back of zelfs mid. Multifunctionele speler, alleen komt voor het beoogde niveau wel ruimschoots tekort. Heeft ook een aflopend contract aan het eind van dit seizoen volgens mij, dus zie hem dan wel vertrekken. Neem aan dat er goed doorgeselecteerd wordt en spelers als Struijk, Drost, Jenner dan verdwijnen.

  19. #4969
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik hoop dat Jenner juist blijft en het niveau kan oppikken. Ik zie het hem wel redden bij Vitesse. Bij Ajax en Twente doen ook jongens zoals Boerrigter en Bajrami mee.

  20. #4970
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Jenner laat wat mij betreft tot op heden in geel-zwart veel te weinig zien. De potentie kan ie wel hebben, maar het komt er totaal niet uit. Komt amper een tegenstander voorbij met zijn scharen en voorzetten komen ook nog eens niet aan. Alleen afgelopen weekend liep Meeuwis er dan tegenaan en viel er een doelpunt uit. Ik heb ook altijd het gevoel dat die jongen zwaar gefrustreerd over het veld loopt, tenminste zo'n kop trekt ie. Als je Europees voetbal wilt spelen, zal er toch echt wat beters moeten komen. Wellicht dat Ibarra daar dan kan spelen, zoals FCLD opperde. Die is weliswaar rechtsbuiten, maar dat is Jenner van nature ook. En anders Vako als die in de buurt van het talent van landgenoot Chanturia komt.

  21. #4971
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.066
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Kalas naar Vitesse volgens de officiele site.

  22. #4972
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    En Rajkovic die komt niet meer, volgens het AD is die voor 3 miljoen verkocht aan HSV las ik vanochtend.

  23. #4973
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Kalas naar Vitesse volgens de officiele site.
    Indeed, jaartje gehuurd. Letterlijk onze nieuwe nummer twee. Wellicht dat ie ook als rechtsback gaat spelen?


  24. #4974
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Dus Annan ook waarschijnlijk naar Vitesse? Lekker hoor.

  25. #4975
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Volgens VI moeten alleen nog de papieren in Nederland in orde gemaakt worden ja Dit spreekt me vooral aan:

    Vitesse en Schalke 04 hebben een akkoord bereikt over een verhuur van de Ghanees Anthony Annan (25). De middenvelder wordt door de Arnhemse club tot het einde van het seizoen gehuurd. Vitesse wist tevens een optie tot koop te bedingen.

    Helemaal definitief is de tijdelijke overgang nog niet. De Ghanese international is momenteel onderweg naar Nederland om hier de laatste formaliteiten af te ronden.

    De 44-voudig international staat pas een half jaar onder contract in Gelsenkirchen, waar ook de Nederlander Klaas-Jan Huntelaar deel uitmaakt van de selectie. Annan werd destijds binnengehaald door toenmalig trainer Felix Magath. Met de komst van coach Ralf Rangnick vertroebelde voor de Ghanees direct het uitzicht op een basisplaats.

    Annan, die namens Ghana actief was op het WK van 2010, kwam voor zijn verblijf in Duitsland drie seizoen uit voor het Noorse Rosenborg BK, een seizoen voor Stabæk IF en een jaartje voor IK Start. Rosenborg verkocht hem voor 2,5 miljoen euro aan Schalke.

    In Gelsenkirchen maakte Annan maar negen keer zijn opwachting in een competitieduel. De Ghanees beschikt over een nog tot medio 2014 doorlopend contract.

    Eerder vandaag legde Vitesse de Tsjechische jeugdinternational Tomas Kalas (18) vast. Hij wordt gehuurd van Chelsea. Dit weekend werd bekend dat Jan-Arie van der Heijden Ajax verruilde voor Vitesse.

  26. #4976
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Wie kan allemaal meedoen tegen Ajax en wie niet?

  27. #4977
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Annan vast niet, die zal wel eerst naar Ghana moeten voor werkvergunning als ie er met Vitesse uit is gekomen. Kalas direct inzetbaar, Tsjechië is immers EU.

  28. #4978
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Volgens John zat Annan de laatste twee potten al in het stadion, toch knap dat de media hem niet gespot hebben

  29. #4979
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard



    Gelukkig kan ie wel voetballen

  30. #4980
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ulises Dávila speelt de rest van het seizoen in het shirt van Vitesse. Het Mexicaanse talent stond in de belangstelling van diverse clubs, maar heeftzelf gekozen voor Chelsea. De Engelse club stalt de jeugdinternational daarop in Arnhem.

    Dávila werd eerder al in verband gebracht met AZ en Ajax, volgens De Telegraaf zou ook PSV belangstelling hebben voor de twintigjarige aanvaller van Chivas de Guadalajara. Interesse was er ook vanuit Engeland, waar Chelsea en Birmingham City werden genoemd. Chelsea heeft Dávila volgens Engelse bronnen nu binnen.

    Chivas de Guadalajara ontvangt een afkoopsom van twee miljoen euro voor Dávila, die op het WK onder twintig jaar in Colombia speelde en daar met Mexico brons veroverde. De jongeling beschikt nog niet over de juiste papieren om in de Premier League te spelen, daarom wil Chelsea hem een jaar stallen bij Vitesse.
    Van Voetbalprimeur. Afwachten wat ervan klopt met Telegraaf als bron, heb zelf nog nooit van die jongen gehoord.

  31. #4981
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ken hem ook niet echt maar hij zou op het Wk veel indruk hebben gemaakt. jammer dat het om huur gaat alleen.

  32. #4982
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    De overgang van Piet Velthuizen naar Vitesse is definitief afgerond. De wereldvoetbalbond (FIFA) heeft vrijdagmiddag laten weten dat de 24-jarige keeper transfervrij mag overstappen van Hércules Alicante naar Arnhem, omdat zijn vorige werkgever niet aan zijn financiële verplichtingen heeft voldaan.

    Het duel op vrijdagavond tegen Ajax komt echter nog te vroeg voor de enkelvoudig international. Velthuizen moest minstens een dag voor de wedstrijd, voor twaalf uur 's middags, worden vrijgegeven om speelgerechtigd te zijn. Dat is niet gebeurd, dus moet de doelman het duel vanaf de tribune bekijken. Vitesse kan wel weer beschikken over de herstelde Eloy Room.

    Jan Kabalt, advocaat van Velthuizen, was verheugd met het nieuws over zijn cliënt. 'We zijn heel blij dat FIFA deze uitspraak heeft gedaan. Helaas voor Piet was het net te laat voor de wedstrijd tegen Ajax, maar vanaf morgen kan hij gewoon spelen.' (VI)
    Balen dat de uitspraak niet een paar dagen eerder was, dan had ie vanavond gewoon kunnen keepen. Maar goed, gelukkig na de interlands gewoon onder de lat bij Vitesse, waar hij hoort

  33. #4983

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    gelukkig na de interlands gewoon onder de lat bij Vitesse, waar hij hoort
    Inderdaad, een echte keeper voor de middenmoot. Had de stap naar de Primera Divisón ook nooit moeten maken.

  34. #4984
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Inderdaad, een echte keeper voor de middenmoot. Had de stap naar de Primera Divisón ook nooit moeten maken.
    Word je nou nooit eens moe van jezelf? Maar goed, ik heb er alle vertrouwen in dat Piet zelf jouw ongelijk weer zal bewijzen het komende seizoen.

  35. #4985
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Inderdaad, een echte keeper voor de middenmoot. Had de stap naar de Primera Divisón ook nooit moeten maken.
    Ja want Cilessen is natuurlijk een paar klassen beter dan Velthuizen.

  36. #4986

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Die Chanturria weet trouwens ook niet wat er speelt onder de Nederlandse voetballiefhebber en de normale Vitesse-fan:

    'We hebben nu drie Georgiërs, maar dat is nog maar het begin. Zou toch mooi zijn, over een paar jaar een elftal met alleen maar landgenoten bij Vitesse. En dan kampioen worden'

  37. #4987

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giovani Bekijk bericht
    Ja want Cilessen is natuurlijk een paar klassen beter dan Velthuizen.
    Inderdaad ja.

  38. #4988
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Die Chanturria weet trouwens ook niet wat er speelt onder de Nederlandse voetballiefhebber en de normale Vitesse-fan:

    'We hebben nu drie Georgiërs, maar dat is nog maar het begin. Zou toch mooi zijn, over een paar jaar een elftal met alleen maar landgenoten bij Vitesse. En dan kampioen worden'
    Ik denk dat Van Persie ook het liefst met 10 landgenoten in de basis kampioen wordt.

  39. #4989

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Maar als dit daadwerkelijk 'nog maar het begin is', zit jij straks naar 11 Georgiërs te kijken. Haha, wel leuk trouwens dat je het beleid altijd lijkt te verdedigen (altijd los van dit hea).

  40. #4990
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Inderdaad ja.
    Wat maakt hem zo'n goede keeper? Heb zijn geweldige kwaliteiten niet kunnen ontdekken tegen AZ.

  41. #4991

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giovani Bekijk bericht
    Wat maakt hem zo'n goede keeper? Heb zijn geweldige kwaliteiten niet kunnen ontdekken tegen AZ.
    Cillessen kan goed meevoetballen en is goed op de lijn. Normaal gesproken is die niet slecht op hoge ballen - alhoewel hij 5 centimeter te klein is, maar hij is het seizoen dramatisch begonnen. Dat komt omdat het een lulletje is, dat niet bestand is tegen de transferdruk uit Damsco.

  42. #4992
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Maar als dit daadwerkelijk 'nog maar het begin is', zit jij straks naar 11 Georgiërs te kijken. Haha, wel leuk trouwens dat je het beleid altijd lijkt te verdedigen (altijd los van dit hea).
    En terecht, tot op heden wordt er toch een goed beleid gevoerd? Je hebt alleen altijd azijnpissers die het negatieve opzoeken (vaak nog zonder feiten). Er is welgeteld 1 Georgiër bijgekomen deze zomer, 'Vako' (Qazaishvili) die met Chanturia als een van de grootste talenten van zijn land wordt gezien. D'r gaan echt niet nog 8 volgen, waarom zou men anders jongens als Annan, Vd Heijden, Ibarra, Hofs, Velthuizen halen?

  43. #4993

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    waarom zou men anders jongens als Vd Heijde en Hofs halen?
    Niet voor de basis iig, mag ik hopen voor je. Maaruh, ik ben benieuwd. Misschien is Vitesse over 3 jaar de grootste club van NL.

  44. #4994
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Cillessen kan goed meevoetballen en is goed op de lijn. Normaal gesproken is die niet slecht op hoge ballen - alhoewel hij 5 centimeter te klein is, maar hij is het seizoen dramatisch begonnen. Dat komt omdat het een lulletje is, dat niet bestand is tegen de transferdruk uit Damsco.
    Goed meevoetballen... dat zagen we tegen H'veen. Piet is wellicht niet zo'n 'goede' meevoetballer, maar zo'n rare frats kan ik mij niet van hem heugen. Op de lijn, heb 't al eerder aangegeven, is Piet mijn inziens een van de besten in de eredivisie qua reflexen.

  45. #4995
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Niet voor de basis iig, mag ik hopen voor je. Maaruh, ik ben benieuwd. Misschien is Vitesse over 3 jaar de grootste club van NL.
    Nee, maar dat is Qazaishvili ook niet direct. Staan er alsnog 3 namen die wel direct voor de basis bedoeld zijn en niet van Georgische komaf.

Pagina 111 van 257 EersteEerste ... 1161101109110111112113121161211 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 20 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 20 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •