Pagina 112 van 257 EersteEerste ... 1262102110111112113114122162212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.996 t/m 5.040 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4996
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Cillessen kan goed meevoetballen en is goed op de lijn. Normaal gesproken is die niet slecht op hoge ballen - alhoewel hij 5 centimeter te klein is, maar hij is het seizoen dramatisch begonnen. Dat komt omdat het een lulletje is, dat niet bestand is tegen de transferdruk uit Damsco.
    Volgens mij blonk Velthuizen juist uit omdat hij zo goed op de lijn was.

  2. #4997

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Maar als dit daadwerkelijk 'nog maar het begin is', zit jij straks naar 11 Georgiërs te kijken. Haha, wel leuk trouwens dat je het beleid altijd lijkt te verdedigen (altijd los van dit hea).
    Zijn we toch even mooi in de maling genomen met z'n allen. Niet Jordania, niet Van Leeuwen; nee een knaap van 18 jaar bepaald het (transfer)beleid in Arnhem. De pak em beet 10 nieuwe spelers die sinds de entree van Jordania die niet de Georgische nationaliteit hebben berusten allemaal op een misverstand.

    De andere, ietwat vergezochte mogelijkheid is dat men bij VI heel veel moeite gedaan heeft op deze quote eruit te persen, uit z'n context te lichten en boven een stuk te zetten.

  3. #4998
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ulises Davila naar Vitesse
    30-08-2011 8:50

    Ulises Davila speelt het komend seizoen in het geel en zwart. De 20-jarige speler tekende eind vorige week een vijfjarig contract met Chelsea, dat hem van Chivas Guadalajara heeft overgenomen. De Mexicaan geldt als een van de grotere talenten in het internationale jeugdvoetbal. Vitesse huurt Davila voor één seizoen van Chelsea FC.

    “Deze transfer heeft alles bij elkaar een maand of twee geduurd,” vertelt technisch directeur Ted van Leeuwen, die in Londen een overeenkomst met Chelsea en Ulises afrondde, tegenover Vitesse TV “Het is een open jongen, die perfect in onze groep zal passen. Ulises is erg gemotiveerd om naar Vitesse te komen en vanuit Arnhem de weg naar de top in te slaan.”

    Ulises is een aanvallende middenvelder die ook in een vrije rol vanaf de flanken uitstekend uit de voeten kan. Momenteel wacht Ulises in Mexico zijn tewerkstellingsvergunning af.

    Ook Anthony Annan is nog in afwachting van deze documenten. Valeri Qazaishvili heeft de juiste papieren inmiddels in zijn bezit. Hij is per direct inzetbaar.

    Ted van Leeuwen: “De selectie begint steeds meer vorm te krijgen. Zeker aanvallend zijn de mogelijkheden met Ulises en Qazaishvili enorm vergroot. “

    Ulises Davila krijgt bij Vitesse rugnummer 24.
    Vitesse.nl

    Ben heel benieuwd naar hoe Vitesse het gaat doen, ze hebben een hele jonge maar ook grote ploeg. Ze hebben met Davila 26 spelers bij de eerste selectie en ik vraag me af hoe een aantal jonge jongens, die vol zijn van zichzelf, gaan reageren als ze niet spelen of niet eens bij de selectie zitten. Ook zit er echt heel weinig ervaring tussen, minder dan bij Ajax of Feyenoord, om die jonge ploeg te sturen en de jonge jongens een beetje onder de duim te houden. De oudste speler is Nicky Hofs en die is pas 28 jaar oud.

  4. #4999
    Chief
    Guest

    Standaard

    Alweer een Chelsea huurling. Verrassend.

  5. #5000
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Vitesse is wel goed bezig. Wordt echt een leuke club zo. Hopen dat ze ook wat meer spelers kunnen gaan kopen, want dat huren sorteert op de lange termijn weinig effect.

  6. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (14 juli 2016)

  7. #5001
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    @AjaxLitmanen Valt wel mee. Is pas de vierde sinds de overname van Jordania die verhuurd wordt en de Delac heeft geen eens minuten gemaakt

  8. #5002
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    @AjaxLitmanen Valt wel mee. Is pas de vierde sinds de overname van Jordania die verhuurd wordt en de Delac heeft geen eens minuten gemaakt
    Onzin. De vijfde.

  9. #5003
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Alweer een Chelsea huurling. Verrassend.
    Deze reactie van jou noem ik pas 'verrassend'.

  10. #5004
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Onzin. De vijfde.
    Delac, Rajkovic, Kalas en Davala. Wie nog meer?

  11. #5005
    Chief
    Guest

    Standaard

    Nja, ik heb bepaalde forumleden de band tussen Chelsea en Vitesse nog wel eens zien ontkennen...

    Voor een club met zulke grote plannen is het vreemd dat ze steeds korte termijn beleid voeren met allerlei huurlingen die na een jaar weer vertrekken. Wordt Vitesse uiteindelijk niet sterker van.

    Teksten van Jordania dat hij zoveel zal investeren als nodig is voor groot succes zijn ook nog niet echt waargemaakt na 1,5 jaar.

  12. #5006
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    Delac, Rajkovic, Kalas en Davala. Wie nog meer?
    Matic

  13. #5007
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ah Matic sorry.

  14. #5008
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nja, ik heb bepaalde forumleden de band tussen Chelsea en Vitesse nog wel eens zien ontkennen...

    Voor een club met zulke grote plannen is het vreemd dat ze steeds korte termijn beleid voeren met allerlei huurlingen die na een jaar weer vertrekken. Wordt Vitesse uiteindelijk niet sterker van.

    Teksten van Jordania dat hij zoveel zal investeren als nodig is voor groot succes zijn ook nog niet echt waargemaakt na 1,5 jaar.
    Niet?
    Bony, Velthuizen, Pedersen, Chanturia, Annan met optie tot koop. Ze zijn daar echt prima bezig.

  15. #5009
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    Vitesse.nl

    Ben heel benieuwd naar hoe Vitesse het gaat doen, ze hebben een hele jonge maar ook grote ploeg. Ze hebben met Davila 26 spelers bij de eerste selectie en ik vraag me af hoe een aantal jonge jongens, die vol zijn van zichzelf, gaan reageren als ze niet spelen of niet eens bij de selectie zitten. Ook zit er echt heel weinig ervaring tussen, minder dan bij Ajax of Feyenoord, om die jonge ploeg te sturen en de jonge jongens een beetje onder de duim te houden. De oudste speler is Nicky Hofs en die is pas 28 jaar oud.
    Ik noem aan dat je voor die 26 een kijkje hebt genomen op de Vitesse-site? De broertjes uit Brazilië zijn in elk geval gehaald met het oog op de toekomst en het is niet waarschijnlijk dat ze dit seizoen heel veel minuten gaan maken. Daarnaast staat Vd Sman er wel bij, maar die is net als afgelopen seizoenen keeper in het tweede en zal enkel op de bank zitten als twee andere keepers geblesseerd zijn. Of één, want ik acht het nog goed mogelijk dat Room verhuurd gaat worden. Daarnaast zijn Van Diermen en Snijders nog tot de winter uitgeschakeld en als die jongens weer kunnen spelen, zullen ze eerst ook wedstrijdritme bij het tweede op moeten doen. Kortom, dan kom je uit op zo'n 21 selectiespelers op dit moment. Ik verwacht nog een verdediger vandaag of morgen erbij en dan zal het wel rond zijn.

  16. #5010
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Niet?
    Bony, Velthuizen, Pedersen, Chanturia, Annan met optie tot koop. Ze zijn daar echt prima bezig.
    Plus een gloednieuw trainingscomplex twv 12 miljoen waar je in de toekomst de vruchten van gaat plukken. Ook een Ibarra past misschien wel in dit rijtje, maar dat is eerst afwachten hoe die jongen in de eredivisie gaat presteren. Buiten wat YT-filmpjes nog maar weinig van gezien.

  17. #5011
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik noem aan dat je voor die 26 een kijkje hebt genomen op de Vitesse-site? De broertjes uit Brazilië zijn in elk geval gehaald met het oog op de toekomst en het is niet waarschijnlijk dat ze dit seizoen heel veel minuten gaan maken. Daarnaast staat Vd Sman er wel bij, maar die is net als afgelopen seizoenen keeper in het tweede en zal enkel op de bank zitten als twee andere keepers geblesseerd zijn. Of één, want ik acht het nog goed mogelijk dat Room verhuurd gaat worden. Daarnaast zijn Van Diermen en Snijders nog tot de winter uitgeschakeld en als die jongens weer kunnen spelen, zullen ze eerst ook wedstrijdritme bij het tweede op moeten doen. Kortom, dan kom je uit op zo'n 21 selectiespelers op dit moment. Ik verwacht nog een verdediger vandaag of morgen erbij en dan zal het wel rond zijn.
    Ik heb gekeken hoeveel spelers de site zelf onder de eerste selectie schaarde ja.

  18. #5012
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nja, ik heb bepaalde forumleden de band tussen Chelsea en Vitesse nog wel eens zien ontkennen...

    Voor een club met zulke grote plannen is het vreemd dat ze steeds korte termijn beleid voeren met allerlei huurlingen die na een jaar weer vertrekken. Wordt Vitesse uiteindelijk niet sterker van.

    Teksten van Jordania dat hij zoveel zal investeren als nodig is voor groot succes zijn ook nog niet echt waargemaakt na 1,5 jaar.
    Het zou je imago goed doen door eens wat minder onzin te lullen (of een bepaald figuur niet na te lullen die een snor schijnt te hebben) en met meer feiten te komen...
    Laatst gewijzigd door marcel013; 30 augustus 2011 om 11:48

  19. #5013
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Niet?
    Bony, Velthuizen, Pedersen, Chanturia, Annan met optie tot koop. Ze zijn daar echt prima bezig.
    Vergeet die Ajacied niet

    Van der Heijden hebben ze ook.

  20. #5014
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Niet?
    Bony, Velthuizen, Pedersen, Chanturia, Annan met optie tot koop. Ze zijn daar echt prima bezig.
    Zijn toch niet de namen die ik verwacht had.

  21. #5015
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Als ik zo de selectie bekijk zitten jullie (te) ruim in de keepers (4/3), goed in de verdedigers (8/8), goed in de middenvelders (6/6) en erg ruim in de aanvallers (8/6). Normaal zou ik een competie ingaan met een man of 23 (alles dubbel bezet) dus qua aantallen zou je 1 keeper en 2 aanvallers moeten laten afvallen. Kwalitatief ken ik vitesse niet goed genoeg om te beoordelen of al deze jongens voldoen aan de ambitie (subtop)

    Keeper
    Eloy Room
    Marko Meerits
    Piet Velthuizen
    Sebastiaan van der Sman

    Verdediger
    Tomas Kalas
    Frank van der Struijk
    Alex Santos da Vitória
    Anderson Santos da Vitória
    Michihiro Yasuda
    Jeroen Drost
    Kevin van Diermen
    Guram Kashia

    Middenvelder
    Jan-Arie van der Heijden
    Alexander Büttner
    Nicky Hofs
    Marco van Ginkel
    Davy Pröpper
    Anthony Annan

    Aanvaller
    Wilfried Bony
    Giorgi Chanturia
    Genaro Snijders
    Valeri Qazaishvili
    Marcus Pedersen
    Ulises Dávila
    Julian Jenner
    Renato Ibarra

  22. #5016
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Zijn toch niet de namen die ik verwacht had.
    Wat voor grootheden had jij op dit moment verwacht bij Vitesse dan?

  23. #5017
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wat voor grootheden had jij op dit moment verwacht bij Vitesse dan?
    Ik had verwacht dat nationale spelers die uitblinken als Assaidi wel haalbaar zouden worden voor Jordania.

  24. #5018
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Dat soort spelers hebben nog te weinig vertrouwen in vitesse, denk dat dat pas gebeurd als ze europees spelen en de clubs waar die uitblinkers spelen europees missen.

  25. #5019
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat soort spelers hebben nog te weinig vertrouwen in vitesse, denk dat dat pas gebeurd als ze europees spelen en de clubs waar die uitblinkers spelen europees missen.
    Dat zal wel, maar voor een beoogde nieuwe kampioenskandidaat verwacht ik zulke spelers wel. Aissati bv ketste af op financiën. Dat zou je niet meer verwachten bij een overname door een rijk iemand.

  26. #5020
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Vitesse is wel goed bezig. Wordt echt een leuke club zo. Hopen dat ze ook wat meer spelers kunnen gaan kopen, want dat huren sorteert op de lange termijn weinig effect.
    Een leuke selectie maakt nog geen leuke club imo. Ik ben benieuwd in hoeverre deze spelers ook daadwerkelijk meerdere jaren bij Vitesse gaan spelen zodat er iets opgebouwd kan worden.

  27. #5021
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Dat kost toch gewoon tijd. Als je Vitesse nu vergelijkt met Vitesse vorig seizoen lijkt het toch al een wereld van verschil (in positief opzicht). Zoals Ihlosi ook zegt, op het moment dat Vitesse beter begint te presteren zullen spelers ook eerder weer willen. Kan me herinneren dan Man City in het begin ook de echte toppers niet te pakken kreeg ook al zwaaiden ze met flappen, nu is het geen enkel probleem meer.

    Nee, Vitesse is op de goede weg. Verwacht ze over/binnen 5 jaar (mits het zo doorgaat) stabiel voor Europees voetbal meestrijden.

  28. #5022
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dat zal wel, maar voor een beoogde nieuwe kampioenskandidaat verwacht ik zulke spelers wel. Aissati bv ketste af op financiën. Dat zou je niet meer verwachten bij een overname door een rijk iemand.
    Spelers als Aissati hebben ook gewoon een max waarde en niet meer dan dat. Ik vind het juist goed dat er niet met geld gestrooid word maar wel al (voor NL comp begrippen) top spelers/talenten rondlopen met oa Bony, Chanturia, Dávila en Velthuizen.

  29. #5023
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Vooral Bony is echt een heerlijke baller. Dat hebben ze daar prima gezien! En voor die 3 of 4 meloen, valt me dat best mee.

  30. #5024
    Chief
    Guest

    Standaard

    Bony vind ik ook echt een geweldige speler ja. Met afstand hun beste aankoop.

  31. #5025
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik had verwacht dat nationale spelers die uitblinken als Assaidi wel haalbaar zouden worden voor Jordania.
    Tja ik heb het al eens eerder aangegeven toen hier volgens mij ook een Matavz werd genoemd, in Nederland ruiken ze enorm veel geld in Arnhem en sowieso zijn de vraagprijzen een stuk hoger in vergelijking met andere voetballanden. Waar je Bony voor 3,5 miljoen krijgt, moet je voor Matavz het dubbele betalen. Er wordt misschien voorzichtig doch verstandig geïnvesteerd en met spelers als Bony toon je juist aan dat je niet 'steeds op de korte termijn' bezig bent met het huren van spelers.

  32. #5026
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik had verwacht dat nationale spelers die uitblinken als Assaidi wel haalbaar zouden worden voor Jordania.
    Dat is natuurlijk nooit haalbaar, als Vitesse ergens aanklopt treedt tegenwoordig ook het 'Ajax-effect' in werking. Dan betaal je dus belachelijke bedragen. Volgens mij is het dan beter om spelers te halen voor iets minder of te huren met een optie tot koop.

  33. #5027

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Van een aantal mensen lees ik weer de gebruikelijke flauwekul argumenten. Twente werd kampioen met twee Chelsea huurlingen in de basis. Verdrong men zich hier toen ook om te melden dat Twente een filiaal was van Chelsea en zo niet kon bouwen? Bij de meeste (top)clubs zie je al gauw zo'n vier a vijf mutaties in de basiself van seizoen op seizoen. Dus waarom twee huurlingen van Chelsea opeens een probleem vormen voor de lange termijn is mij een raadsel. Ze moeten zich überhaupt eerst maar eens in de basis spelen.

    Voor wat betreft het verwachtingspatroon bij de buitenwacht qua aankopen; Vitesse kiest voor de geleidelijke weg omhoog. Ik haal hier weer Twente aan. In de jaren voorafgaand aan hun kampioenschap hebben zij veel spelers van 16-18 jaar aangetrokken. Is het toen voorgekomen dat men toen riep: "Hier wordt je zeker kampioen mee"? Bovendien heb ik zo'n gevoel dat de mensen die hier kritiek hebben op het uitblijven van topaankopen dezelfde mensen zijn die hier hun gal zouden spuwen over het 'Manchester City gehalte' als Vitesse wel grof geld zou willen betalen voor een Aissaidi.

  34. #5028
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Onzin. De vijfde.
    5de idd. Maar dan nog, zonder Chelsea was deze jongen onhaalbaar. Gebruik maken van je netwerk lijk me niet verboden.


    En @ Playa.. ga het NEC topic volgooien met je gezeur over die Cillissen! Of het Ajax topic! Mij interesseert het niet dat dat "super talent" de bank gaat warmhouden in Amsterdamse

  35. #5029
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Misschien is Vitesse over 3 jaar de grootste club van NL.
    Misschien kampioen, om de grootste te worden is 3 jaar wel heel erg kort.

  36. #5030
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    'Plays like Agüero', 'the Suarez from Mexico' (wat reacties onder het YT filmpje), ja ja, eerst maar eens afwachten wat ie er hier van bakt. Maar het ziet er wel leuk uit:


  37. #5031
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Had gehoopt op 'Zanka' Jörgensen, maar dan valt dit toch wat tegen. We zullen wel zien wat ie kan, minder dan Drost en Struijk zal ie wel niet zijn.

    Vitesse is op de laatste dag van de transfermarkt toch nog actief geweest en de selectie met een speler uitgebreid. Woensdagavond 31 augustus werd de transfer van de 32-jarige centrale verdediger Raio Piiroja afgerond.

    Binnen de Arnhemse club was de wens aanwezig om de selectie aan te vullen met een centrale verdediger. De zekerheid was er echter niet dat die er daadwerkelijk nog zou komen. De geleverde inspanningen betaalden zich enkele uren voor het sluiten van de markt toch uit. Letterlijk bij het sluiten markt heeft Vitese nog een verdediger toegevoegd. Het gaat om de 32-jarige centrale verdediger Raio Piiroja van het Noorse Fredrikstadt. De verdediger speelde meer dan honderd keer voor het nationale team van Estland. Hij tekent voor de duur van één seizoen.

    Ted van Leeuwen: "We waren al langer op zoek naar een geroutineerde centrale verdediger. We hadden er eerlijk gezegd niet meer op gerekend, maar hebben toch de gewenste extra ervaring in de selectie. De voorwaarden zijn gunstig: hij is ervaren, topfit en meteen beschikbaar. Zijn club gunde hem na jaren van trouwe dienst een transfer naar Nederland. John van den Brom heeft hem afgelopen weekend bekeken bij Fredrikstadt FK."

    Piiroja speelde voor Fredrikstadt FK vanaf 2004 158 competitiewedstrijden en daarin scoorde hij 12 doelpunten. Voor het nationale elftal van Estland speelde hij tot dusver 101 interlands. Voor zijn land wist hij 8 keer te scoren. (Vitesse.nl)

  38. #5032
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maar Zanka zou dan ook gewild zijn door redelijk wat Europese (sub)toppers plus dat Kopenhagen eigenlijk niet wilde verkopen. Verder is ervaring nooit verkeerd, alleen jammer dat je aan zijn hoeveelheid caps niet kan zien of het een goede speler is.

  39. #5033
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mja Sevilla en Spartak wilden ook Annan, die is toch ook naar Arnhem gekomen. Dus ik had een kleine hoop. Kopenhagen had ook niet zoveel meer te 'willen' nu ze geen CL voetbal hebben. Scheelt natuurlijk veel inkomsten voor zo'n club en bovendien wil dat zo'n speler als Jörgensen wellicht over de lijn trekken om toch nog een seizoen te blijven.

  40. #5034
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Zanka is aan het einde van het seizoen transfervrij geloof ik. Dan kan hij dus makkelijk z'n top transfer maken.

  41. #5035
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah dan kan ie mooi naar Arnhem komen, ter overbrugging van die periode dus de Est Pedersen praat wel lovend over Piiroja (wel logisch als nieuwe teamgenoot, maar toch). Hebben vaak tegen elkaar gespeeld in Noorwegen.

  42. #5036
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Als hij bij Chelsea niet aan spelen toekomt wel ja

  43. #5037
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Chelsea lijkt me (momenteel) een stapje te hoog voor die jongen.

  44. #5038
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Yasuda de winnende gescoord voor Japan tegen Zuid-Korea, kwalificatie voor WK

  45. #5039

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Tegen Zuid-Korea nog wel. Die jongen kan voorlopig niet meer stuk in Japan.

    Edit: Het moet Noord-Korea zijn. Iets minder mooi, maar ook niet verkeerd.

  46. #5040
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh nouja, ook WK-ganger

Pagina 112 van 257 EersteEerste ... 1262102110111112113114122162212 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 27 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 27 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •