Pagina 12 van 257 EersteEerste ... 210111213142262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #496
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts in Belgische voorselectie

    27-08-07 Omroep Gelderland TxT

    Vitessenaar Gill Swerts heeft nog maar twee wedstrijden gespeeld na zijn zware knieblessure, maar is nu alweer opgenomen in de voorselectie van de Belgische ploeg voor de interland tegrn Kazachtstan op 12 september.

    "Dit is wel heel snel", reageert de Belg aangenaam verrast. "Ik ben pas vier weken weer vol in training. Hier had ik echt geen rekening mee gehouden. Ik had dat pas over enkele maanden weer verwacht. Ik voorzie wel goede jaren met de Belgische nationale ploeg als dit team een aantal jaren zo blijft."

    Zijn ploeggenoot Onur Kaya is opgenomen in de voorselectie van Jong België.

  2. #497
    Chief
    Guest

    Standaard

    Geeft ook wel aan hoe het niveau van de Belgische ploeg ervoor staat als zon jongen na 2 duels weer in de voorselectie zit...

  3. #498
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Geeft ook wel aan hoe het niveau van de Belgische ploeg ervoor staat als zon jongen na 2 duels weer in de voorselectie zit...
    Tja daar zit wat in. Maar Gill is nu beter aan het terug komen dan ie was. Ik zie gister nog tegen iemand, zou me niks verbazen als ie over een paar maanden weer opgeroepen wordt voor België en toen las ik net dit.

  4. #499
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Kapotte buitenmeniscus voor Cees Keizer

    Vitesse-speler Cees Keizer heeft een kapotte buitenmeniscus in de linkerknie. Dat wees een MRI-scan maandag uit. De middenvelder ondergaat deze week nog een kijkoperatie.
    Dan wordt duidelijk of er wellicht nog meer schade is aan het gewricht. "Aan de ene kant ben ik opgelucht, maar ik ben toch nog voorzichting", zegt het Volendamse Vitesse-talent.

    "Ik ben er niet helemaal gerust op. Een scan geeft nou eenmaal geen honderd procent garantie. Maar als het dit is, valt het mee, want het is niet te vergelijken met een kruisbandblessure, waarvoor ik even vreesde."

    Bron: Omroep Gelderland TxT 27-08-07

  5. #500
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Velthuizen in preselectie Jong Oranje

    Doelman Piet Velthuizen van Vitesse is door bondscoach Foppe de Haan opgenomen in de voorlopige selectie van Jong Oranje voor het EK-kwalificatietreffen met Noorwegen.
    Het duel wordt vrijdag 7 september gespeeld in Frederikstad. Velthuizen was vorige week ook van de partij in het kwalificatieduel met Macedonië (0-1 winst).

    Bron: De Gelderlander 28-08-07

  6. #501
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    'Esajas publiekslieveling Sheffield Wednesday'

    29/8/2007 15:54

    Etiënne Esajas verruilt het zwart-geel van Vitesse voor het blauw-wit van Sheffield Wednesday. De aanvaller verdiende een contract met een proefstage bij de club uit het Championship.
    Esajas tekende een driejarig contract bij Sheffield Wednesday. De linksbenige vleugelspeler stond nog tot medio 2008 op de loonlijst van Vitesse, maar van de Arnhemse club mocht hij vertrekken. In de laatste twee seizoenen kwam de bij Ajax opgeleide speler 32 competitieduels in actie. Hij scoorde drie keer.

    'Mijn makelaar belde me of ik op proef wilde in Engeland. Ik dacht waarom niet, want het is Sheffield Wednesday. Een grote club die volgens mij in de Premier League thuishoort', vertelt Esajas op de website van The Owls.

    'Ik ben zeer blij dat we in staat zijn een speler van zijn kaliber bij Vitesse hebben kunnen kopen', reageert coach Brian Laws op de komst van de 22-jarige Amsterdammer. 'Etiënne Esajas is snel, passt de bal goed, heeft een prima voorzet en hij heeft me enorm overtuigd tijdens de training. Ik denk dat hij een geweldige aanwinst is voor Sheffield Wednesday en een publiekslieveling zal worden.'

    VI

    :roflmao: Ben blij dat we van die knooier af zijn.

  7. #502
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    'Esajas publiekslieveling Sheffield Wednesday'

    29/8/2007 15:54

    Etiënne Esajas verruilt het zwart-geel van Vitesse voor het blauw-wit van Sheffield Wednesday. De aanvaller verdiende een contract met een proefstage bij de club uit het Championship.
    Esajas tekende een driejarig contract bij Sheffield Wednesday. De linksbenige vleugelspeler stond nog tot medio 2008 op de loonlijst van Vitesse, maar van de Arnhemse club mocht hij vertrekken. In de laatste twee seizoenen kwam de bij Ajax opgeleide speler 32 competitieduels in actie. Hij scoorde drie keer.

    'Mijn makelaar belde me of ik op proef wilde in Engeland. Ik dacht waarom niet, want het is Sheffield Wednesday. Een grote club die volgens mij in de Premier League thuishoort', vertelt Esajas op de website van The Owls.

    'Ik ben zeer blij dat we in staat zijn een speler van zijn kaliber bij Vitesse hebben kunnen kopen', reageert coach Brian Laws op de komst van de 22-jarige Amsterdammer. 'Etiënne Esajas is snel, passt de bal goed, heeft een prima voorzet en hij heeft me enorm overtuigd tijdens de training. Ik denk dat hij een geweldige aanwinst is voor Sheffield Wednesday en een publiekslieveling zal worden.'

    VI

    :roflmao: Ben blij dat we van die knooier af zijn.

    :roflmao::roflmao: die coach heeft hem zeker weinig tot nooit zien spelen :roflmao:

  8. #503
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    :roflmao::roflmao: die coach heeft hem zeker weinig tot nooit zien spelen :roflmao:
    Misschien kunnen we hem ook nog wel overtuigen van de kwaliteiten van frankel

  9. #504
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Misschien kunnen we hem ook nog wel overtuigen van de kwaliteiten van frankel
    Misschien een actie 2 voor de prijs van 1 :roflmao:

  10. #505
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Swerts: sprookje kent geen einde

    30-08-07 Omroep Gelderland TxT

    Gill Swerts is definitief opgenomen in de Belgische selectie voor de EK-kwalificatiewedstrijd op 12 september in en tegen Kazachstan.

    De speler van Vitesse is nog maar een maand terug na een kruisbandblessure. "Het sprookje kent geen einde. Maar ik kan het begrijpen als Vitesse liever niet heeft dat ik ga. Ik wil ook een heel jaar belangrijk zijn voor Vitesse en niet maar een paar wedstrijden."

    De Belg ziet eigenlijk niet veel problemen. "De club en de bond moeten maar beslissen. Waarom zou ik niet gaan? De kans bestaat ook dat ik zondag in de basis start tegen NEC."

  11. #506
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Minder leuk nieuws:

    ZWARE BLESSURE KEIZER

    De blessure die Cees Keizer in de thuiswedstrijd van Vitesse tegen AZ op liep, blijkt erger te zijn dan gehoopt. Eerder wees een MRI-scan al uit dat er waarschijnlijk sprake was van een kapotte buiten meniscus. Dat bleek vandaag tijdens de kijkoperatie te kloppen.

    Helaas bleek dit niet het enige mankement. Ook de voorste kruisband van de linkerknie blijkt afgescheurd.
    Tijdens de operatie van vandaag heeft clubarts Hans Frejlach de meniscus bijgeknipt en het gewricht schoongemaakt.
    Over vier weken moet Keizer opnieuw onder het mes, wanneer hij een nieuwe kruisband krijgt aangemeten.
    Zeer spijtig voor die jongen dat het nog erger blijkt te zijn dan eerst vastgesteld. Begint ook alweer lekker qua blessures dit seizoen.

  12. #507
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Minder leuk nieuws:



    Zeer spijtig voor die jongen dat het nog erger blijkt te zijn dan eerst vastgesteld. Begint ook alweer lekker qua blessures dit seizoen.
    Het is ook weer een knieblessure he, bijna alle spelers die geblesseerd raken bij Vitesse, raken geblesseerd aan hun knie.

  13. #508
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Fränkel keert terug op De Vijverberg

    31/08/2007 16:27

    Het terughalen van Purrel Fränkel leek te stranden op de financiën. Maar De Graafschap en Vitesse hebben elkaar toch gevonden.

    Fränkel, die in Arnhem op een zijspoor was beland, maakt het seizoen op huurbasis af in Doetinchem. De 29-jarige linkspoot bewandelde in 2002 de weg in omgekeerde richting.

    De Graafschap raakte Kevin Sissing niet kwijt aan Haarlem. 'Kevin heeft uiteindelijk zelf de beslissing genomen om niet naar Haarlem te gaan. Van een aanbieding van de zijde van Haarlem kan ook geen sprake zijn, want we spraken met Haarlem over een verhuur van onze spits', aldus technisch directeur Han Berger op de website van De Graafschap.

    bron :vi.nl


    :happydance:artytime2: Zo, en daar zijn we ook weer vanaf!

  14. #509
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Fränkel keert terug op De Vijverberg

    31/08/2007 16:27

    Het terughalen van Purrel Fränkel leek te stranden op de financiën. Maar De Graafschap en Vitesse hebben elkaar toch gevonden.

    Fränkel, die in Arnhem op een zijspoor was beland, maakt het seizoen op huurbasis af in Doetinchem. De 29-jarige linkspoot bewandelde in 2002 de weg in omgekeerde richting.

    De Graafschap raakte Kevin Sissing niet kwijt aan Haarlem. 'Kevin heeft uiteindelijk zelf de beslissing genomen om niet naar Haarlem te gaan. Van een aanbieding van de zijde van Haarlem kan ook geen sprake zijn, want we spraken met Haarlem over een verhuur van onze spits', aldus technisch directeur Han Berger op de website van De Graafschap.

    bron :vi.nl


    :happydance:artytime2: Zo, en daar zijn we ook weer vanaf!
    pfff dat is net op tijd zeg (h)

    artytime2:

  15. #510
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    :happydance: Fränkel is opgepurreld :beerchug:

  16. #511
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    De Nummer1 Van Gelderland, De Nummer 2 Van Nederland (h)

    (Of eigenlijk gedeelt koploper van Nederland)

  17. #512
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hehe, ik vind dat altijd van die geinige uitspraken. Laatst ook bij het duel VVV Venlo tegen Roda JC. Overal hingen spandoeken en klonken teksten die insinueerden dat de winnaar van het duel de beste club van Limburg is. En dat terwijl Roda gewoon al jáááren in de eredivisie speelt.

    Maargoed, ontneemt niet dat Vitesse op dit moment heel goed boert.

  18. #513
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarbir Bekijk bericht
    Hehe, ik vind dat altijd van die geinige uitspraken. Laatst ook bij het duel VVV Venlo tegen Roda JC. Overal hingen spandoeken en klonken teksten die insinueerden dat de winnaar van het duel de beste club van Limburg is. En dat terwijl Roda gewoon al jáááren in de eredivisie speelt.

    Maargoed, ontneemt niet dat Vitesse op dit moment heel goed boert.
    Naast dat wij dat duel dus wonnen, staan we nu ook 8 punten voor op NEC.
    Maar goed...


    Juan Lorca arriveert in Arnhem en traint

    Juan Lorca traint van*daag (10.30 uur) voor het eerst mee met de selectie van Vitesse. De Chileense spits ( 22) van Colo Colo is in Nederland gearriveerd en kan zaterdag bij PSV meedoen met de ploeg van trainer Aad de Mos.
    Mogelijk is ook de herstelde Theo Janssen dan inzetbaar

  19. #514
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Janssen hervat groepstraining, Verhaegh ondergaat MRI

    Theo Janssen heeft maandag de groepstraining hervat. De middenvelder onderging op 27 juli een operatie aan zijn meniscus. Hij herstelt als verwacht, maar zal de wedstrijd tegen PSV van komende zaterdag hoogstwaarschijnlijk nog aan zich voorbij moeten laten gaan.
    Paul Verhaegh heeft last van aanhoudende klachten aan zijn rechtervoet. De verdediger speelt al weken met pijn, waarop de medische staf Verhaegh nu heeft doorverwezen voor nader onderzoek. Verhaegh ondergaat maandagavond een MRI scan. Het resultaat hiervan wordt dinsdag verwacht.

    Ook Robin Faber trainde maandag na drie weken blessureleed weer mee met de selectie. De oud-PSV'er had last van een zware kneuzing aan zijn enkel.

    Colin van Mourik traint apart van de groep. De rechtsback heeft knieklachten. Een MRI scan wees afgelopen vrijdag uit dat er sprake is van een lichte irritatie. Van Mourik sluit naar verwachting aan het einde van de week aan bij de groepstraining.

    Jasar Takak kampt al enige tijd met een spierblessure. Het is nog onduidelijk of Takak op korte termijn kan aansluiten bij de groep. Tot dat moment volgt de middenvelder een individueel programma.

    Cees Keizer is in afwachting van een kruisbandoperatie.

    Bron: Vitesse.nl 10-09-07

  20. #515
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Blessure Verhaegh valt mee

    Een MRI-scan heeft uitgewezen dat Paul Verhaegh geen afwijkingen heeft aan zijn rechtervoet. Wel houdt de medische staf de aanhoudende klachten van de verdediger in de gaten.
    Waarschijnlijk is er sprake van een kneuzing die niet zichtbaar is op de scan. Omdat er geen ernstig letsel is geconstateerd komt het meespelen van Verhaegh in de wedstrijd tegen PSV aanstaande zaterdag normaal gesproken niet in gevaar.

    Bron: Vitesse.nl 11-09-07

  21. #516
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Blessure Verhaegh valt mee

    Een MRI-scan heeft uitgewezen dat Paul Verhaegh geen afwijkingen heeft aan zijn rechtervoet. Wel houdt de medische staf de aanhoudende klachten van de verdediger in de gaten.
    Waarschijnlijk is er sprake van een kneuzing die niet zichtbaar is op de scan. Omdat er geen ernstig letsel is geconstateerd komt het meespelen van Verhaegh in de wedstrijd tegen PSV aanstaande zaterdag normaal gesproken niet in gevaar.

    Bron: Vitesse.nl 11-09-07
    Gelukkig!.... Een gekneusde voet is trouwens behoorlijk vervelend, heb ik op het moment ook, vooral schieten doet dan echt pijn... iniedergeval bij mij. Heb er nu zo vaag kussentje (noem het maar ff zo) op de plek van de kneusing plus pijnstillers. En dan gaat gewoon goed...

  22. #517
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    MICHAEL JANSEN TERUG BIJ VITESSE

    Michael Jansen zal vanaf zondag weer bij Vitesse trainen. Jansen heeft zondag tevens een gesprek met trainer Aad de Mos. Naar alle waarschijnlijkheid zal Jansen zich dinsdag weer bij de eerste elftalselectie voegen. Zolang er nog geen vrijgave is van het UVW, blijft de inzet van Jansen beperkt tot het trainingsveld. Wanneer Jansen weer in wedstrijdverband in actie kan komen is nog onduidelijk

  23. #518
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Van de straat geplukt in Santiago

    Voetbal helpt ‘Chalo’ Lorca en zijn familie aan een bestaan. Als 12-jarig jochie leef*de ‘Chalo’ Lorca op straat in Santia*go de Chili; immens drukke hoofd*stad van het Zuid-Amerikaanse land. Zijn vader was werkeloos en de drugswereld lonkte voor Chalo en zijn vriendjes. Armoede be*dreigde de familie; vader, moeder, drie zussen en zoon Chalo.
    Nu tien jaar later zit hij met zijn vader Juan in vier- sterren hotel De Bilderberg Wolfheze. De Chileen is door Vitesse voor een jaar ge*huurd van topclub Colo Colo en vanavond in het topduel tegen PSV voor het eerst inzetbaar. Waar zijn vriendjes van de straat zijn gebleven, weet hij niet. Som*mige studeren, maar dat garan*deert de stad van ruim 5 miljoen mensen geen goedbelegde boter*ham. „ Anderen zijn in de drugswe*reld terechtgekomen”, weet Lorca. „ Dankzij het voetbal zijn wij ver*huisd naar een betere wijk en heb ik werk gekregen”, zegt de blijde vader Juan Lorca, die zoonlief de eerste maanden in Nederland bij*staat. Daarna wordt hij afgelost door een zus en een vriendin. Van zijn straatvoetbalvriendjes is de 22-jarige spits de enige die let*terlijk van de straat werd geplukt. Zijn eerste jeugdtrainer van Colo Colo koos hem uit. Hij werd zijn tweede vader. „ Je staat je zoon af, maar de familie was blij. Colo Co*lo, daar droomt iedere jongen in Chili van”, glundert vader Lorca. Zijn zoon doorliep met veel succes de jeugdelftallen van Colo Colo en debuteerde op 7 juli 2004 bij de Chileense grootmacht. In stadion Municipale zitten tweewekelijks 50.000 knotsgekke fans die met vuurwerk, trommels en onophou*delijk gezang een volksfeest veroor*zaken.

    Chalo grijnst bij de herinnering, maar zijn droom in West- Europa te voetballen, bleef overeind. En werd makkelijker gemaakt door trainer Claudio Borghi die hem on*der druk zette. Hij moest instem*men in een ruil met een speler van Huachipato, anders zou hij niet meer spelen. Lorca zwichtte. „Ik was 19 jaar, ik moest spelen. Onder die trainer mocht ik niet eens trainen.” Lorca speelde sterk bij Huachipa*to, een subtopper in Chili, en de media drongen aan op een terug*keer naar Colo Colo. Dat gebeur*de, maar met trainer Borghi kwam het niet meer goed. Zelfs niet toen de voormalig jeugdinternational ( hij miste het WK O23 in Neder*land door een knieblessure) door bondscoach Nelson Acosta werd geselecteerd voor de nationale ploeg.

    Nadat eerder ADO Den Haag zich stukbeet op het aantrekken van Lorca, leek hij begin dit jaar naar de Oekraïense topclub Dynamo Kiev te verhuizen. „Ik was op weg, maar door een soort politieke revo*lutie kreeg ik de papieren niet in orde. Ik ben naar Israël gevlogen, toen bleek dat de deadline voor transfers in de Oekraïene niet meer haalbaar was, ben ik van Is*raël terug naar Chili gevlogen.” Twee maanden geleden liet Vites*se voor het eerst van zich horen. Lorca hapte gretig toe. „Ik wilde zo snel mogelijk weg uit Chili. Ik speelde weinig, maar gelukkig scoorde ik wel vaak als ik mee*deed. Toen Vitesse kwam, had ik geen twijfel. Ook omdat ik altijd al graag wilde spelen in West-Euro*pa. Ik kan hier geld verdienen voor de familie en in landen als Nederland, Spanje of Duitsland wordt verzorgd voetbal gespeeld. En natuurlijk wil ik dan naar de top van Nederland of de top in een ander land”, aldus Juan Lorca, de nummer elf van Vitesse, die zich liever ‘Chalo’ dan Juan laat noemen. „ Zo noemde mijn moe*der mij toen ik een jongetje was. Dat is eigenlijk mijn echte naam.”



    ‘In Chili dromen alle jongetjes van voetballen bij Colo Colo’

  24. #519
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos: Piet in Oranje

    Voor Vitesse-trainer Aad de Mos is er maar één Nederlandse doelman die recordinternational Edwin van der Sar bij Oranje kan en moet opvolgen. „Piet Velthuizen is na Michel Preudhomme de beste doelman met wie ik ooit heb gewerkt. Over twee, drie jaar is hij klaar voor de top. Na Van der Sar is Piet de nieuwe nummer 1.”
    De Mos gaf zaterdag na afloop van de eerste competitienederlaag bij PSV (1-0) schoorvoetend toe dat Velthuizen in de 26e minuut „mischien wel” een strafschop tegen oud-ploeggenoot Danko Lazovic had veroorzaakt. Collega Ronald Koeman reageerde geprikkeld. „Wat nou misschien? Duidelijker kan een strafschop niet zijn. Door de scheidsrechter, maar ook door onszelf was de wedstrijd bij de rust nog niet beslist.”

    Bron: Telesport 15-09-2007

  25. #520
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    MissVitesse, ook een acount op .org?

    Piet in oranje, tsja daar is al een topic over op voetbalzone.nl. Meningen zijn verdeeld, ik geef hem 2,3 jaar (net zoals de mos) om zich echt te bewijzen en dan zal van basten (als die er dan nog zit) ook niet meer om hem heen kunnen :box:

  26. #521
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Micheal dinsdag terug op het veld

    Michael Jansen zal morgen (dinsdag 18/9) na een afwezigheid van twee jaar en vier maanden aansluiten bij de groepstraining.
    Jansen was al die tijd uit de roulatie vanwege hartritmestoornissen.
    Inmiddels is Michael fit verklaard en heeft hij van zijn behandelend artsen groen licht gekregen om weer bij Vitesse te trainen.

    De middagtraining op Papendal is vrij toegankelijk en start om 14:30 uur. Aansluitend zal Jansen, die op eigen verzoek toe nu toe meesttijds uit de media bleef, voor het eerst de pers te woord staan.

  27. #522
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Micheal Jansen:w00t::roll::worthy::thumb:

  28. #523
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse moet om de tafel met Juan Lorca

    Vitesse moet nog om de tafel met Juan ‘Chalo’ Lorca om de inhoud van een contract te bespreken. De Chileense spits ( 22) maakte zaterdagavond zijn eredivisiedebuut voor Vitesse, uit bij PSV. Hij wordt een jaar gehuurd van Colo Colo uit Chili. Voor 2 miljoen dollar kan de Arnhemse club hem kopen. Vitesse moet in maart 2008 beslissen. Over de financiële voorwaarden en contractduur is nog niet gesproken
    Bron: De Gelderlander 17-09-07

  29. #524
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ach, de kop doet meer suggereren dan wat er in de tekst staat. Dit is alleen maar het bevestigen van berichten wat de gelderlander doet. Zijn ze trouwens sowiezo heel sterk in met die Borgman:moon:

  30. #525
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Cultheld buigt alleen voor Koevermans

    EINDHOVEN - Toen Vitesse-doelman Piet Velthuizen de perskamer van het Philips Stadion zaterdagavond even binnenliep om nog snel een bitterbal mee te grissen voor de terugreis naar Arnhem, had hij zojuist het misschien wel mooiste compliment uit zijn nog jonge keeperscarrière gemist.

    Het kwam uit de mond van zijn trainer Aad de Mos. ‘Piet Velthuizen is na Michel Preud’homme de beste doelman met wie ik ooit heb gewerkt. Over twee, drie jaar is hij klaar voor de top. Na Van der Sar is Piet de nieuwe nummer 1.’

    Had de 20-jarige Velthuizen de opmerking wél gehoord, dan had hij zich misschien verslikt in zijn bitterbal. Dus wat dat betreft was het maar goed ook dat hij de spelersbus om iets na tienen instapte, zonder te weten met welk stempel hij dit seizoen door het leven stapt. Want dat zal waarschijnlijk zwaar op hem drukken.

    Maar wat maakt het uit? Nederlands keeperstalent is schaars, en de enige Nijmegenaar voor wie het Arnhemse voetbalpubliek de handen momenteel stukklapt, is een doelman om te koesteren. Zaterdag, tijdens de met 1-0 verloren competitiewedstrijd tegen PSV, was hij misschien wel de grootste attractie.

    Velthuizen is een cultheld in wording. Allereerst heeft hij zijn naam mee. Dan zijn daar zijn reflexen, die katachtig en spectaculair zijn. Hij gaat ook graag mee naar voren, als er in de slotfase van een wedstrijd nog wat moet worden geforceerd. De Italiaan Buffon is zijn grote voorbeeld, mede omdat hij tegenstanders ‘dood kan kijken’. En dat spreekt de jonge Piet wel aan.

    Vorig seizoen was hij nog tweede keus, achter de van Nantes gehuurde doelman Stojkovic. Dat vond Velthuizen niet leuk, en dat zou de boksbal waarop hij zijn frustraties stuksloeg weten ook.

    Met zijn babbel zit het ook wel goed, bleek in de catacomben. Vóór het duel in Eindhoven had Velthuizen scheidsrechter Blom geattendeerd op de valpartijen van PSV-spits Lazovic, die vorig jaar zo nog strafschoppen versierde voor Vitesse. Of Blom daar een beetje op wilde letten, was de vraag geweest van Velthuizen.

    Nou, dat wilde Blom wel, zo bleek in de 26ste minuut. Lazovic brak door in het strafschopgebied en werd bruut gevloerd door Velthuizen, een overtreding waarover geen enkele discussie mogelijk was: een honderd procent strafschop, zoals dat in jargon heet.

    Maar Blom – twee weken geleden om volstrekt onduidelijke redenen nog onderscheiden met de zogeheten ‘gouden kaart’ voor de beste scheidsrechter van het voetbalseizoen 2006-2007 – besloot te laten doorspelen. Velthuizen, met een geamuseerde blik op het gezicht: ‘Kennelijk vond hij het een goede tip van mij.’

    De niet gegeven strafschop was het meest besproken moment van PSV - Vitesse. Dat verdiende de wedstrijd niet. Want de confrontatie tussen de frivole aanvalsmachine PSV en het tactisch gedisciplineerde Vitesse was, vooral voor rust, een traktatie. PSV beukte woest tegen de muren van de Vitesse-defensie die hevig trilden, maar redelijk overeind bleven.

    Alleen op een formidabel afstandschot van Danny Koevermans, na zeven minuten, moest Velthuizen het antwoord schuldig blijven. Het schot van de nieuwe aanwinst werd van net buiten de uiterste hoek van het strafschopgebied gelost en sloeg hard en hoog via de binnenkant van de verre paal in het doel.

    PSV verzuimde daarna de voorsprong uit te bouwen en mocht niet klagen toen uitstekende afstandschoten van Swerts en Pryor op de lat uiteenspatten. PSV had in de weer overtuigend demarrerende Afellay zijn meest in het oog springende speler. Van der Schaaf blonk bij Vitesse uit als controlerende middenvelder.

    Hoewel de competitie slechts vier wedstrijden oud is, kan nu al worden vastgesteld dat PSV dit seizoen een van de meest vermakelijke ploegen van de eredivisie heeft. Maar woensdag, als de eerste groepswedstrijd uit de Champions League tegen CSKA Moskou op het programma staat, zal Koeman weer kiezen voor wat meer balans in zijn basiselftal.

    Piet Velthuizen zal klaar zitten voor de tv, deze keer om te leren van de voortreffelijke Braziliaan Heurelho da Silva Gomes, de doelman van PSV die dit seizoen nog geen doelpunt hoefde te incasseren

  31. #526
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Cultheld buigt alleen voor Koevermans

    EINDHOVEN - Toen Vitesse-doelman Piet Velthuizen de perskamer van het Philips Stadion zaterdagavond even binnenliep om nog snel een bitterbal mee te grissen voor de terugreis naar Arnhem, had hij zojuist het misschien wel mooiste compliment uit zijn nog jonge keeperscarrière gemist.

    Het kwam uit de mond van zijn trainer Aad de Mos. ‘Piet Velthuizen is na Michel Preud’homme de beste doelman met wie ik ooit heb gewerkt. Over twee, drie jaar is hij klaar voor de top. Na Van der Sar is Piet de nieuwe nummer 1.’

    Had de 20-jarige Velthuizen de opmerking wél gehoord, dan had hij zich misschien verslikt in zijn bitterbal. Dus wat dat betreft was het maar goed ook dat hij de spelersbus om iets na tienen instapte, zonder te weten met welk stempel hij dit seizoen door het leven stapt. Want dat zal waarschijnlijk zwaar op hem drukken.

    Maar wat maakt het uit? Nederlands keeperstalent is schaars, en de enige Nijmegenaar voor wie het Arnhemse voetbalpubliek de handen momenteel stukklapt, is een doelman om te koesteren. Zaterdag, tijdens de met 1-0 verloren competitiewedstrijd tegen PSV, was hij misschien wel de grootste attractie.

    Velthuizen is een cultheld in wording. Allereerst heeft hij zijn naam mee. Dan zijn daar zijn reflexen, die katachtig en spectaculair zijn. Hij gaat ook graag mee naar voren, als er in de slotfase van een wedstrijd nog wat moet worden geforceerd. De Italiaan Buffon is zijn grote voorbeeld, mede omdat hij tegenstanders ‘dood kan kijken’. En dat spreekt de jonge Piet wel aan.

    Vorig seizoen was hij nog tweede keus, achter de van Nantes gehuurde doelman Stojkovic. Dat vond Velthuizen niet leuk, en dat zou de boksbal waarop hij zijn frustraties stuksloeg weten ook.

    Met zijn babbel zit het ook wel goed, bleek in de catacomben. Vóór het duel in Eindhoven had Velthuizen scheidsrechter Blom geattendeerd op de valpartijen van PSV-spits Lazovic, die vorig jaar zo nog strafschoppen versierde voor Vitesse. Of Blom daar een beetje op wilde letten, was de vraag geweest van Velthuizen.

    Nou, dat wilde Blom wel, zo bleek in de 26ste minuut. Lazovic brak door in het strafschopgebied en werd bruut gevloerd door Velthuizen, een overtreding waarover geen enkele discussie mogelijk was: een honderd procent strafschop, zoals dat in jargon heet.

    Maar Blom – twee weken geleden om volstrekt onduidelijke redenen nog onderscheiden met de zogeheten ‘gouden kaart’ voor de beste scheidsrechter van het voetbalseizoen 2006-2007 – besloot te laten doorspelen. Velthuizen, met een geamuseerde blik op het gezicht: ‘Kennelijk vond hij het een goede tip van mij.’

    De niet gegeven strafschop was het meest besproken moment van PSV - Vitesse. Dat verdiende de wedstrijd niet. Want de confrontatie tussen de frivole aanvalsmachine PSV en het tactisch gedisciplineerde Vitesse was, vooral voor rust, een traktatie. PSV beukte woest tegen de muren van de Vitesse-defensie die hevig trilden, maar redelijk overeind bleven.

    Alleen op een formidabel afstandschot van Danny Koevermans, na zeven minuten, moest Velthuizen het antwoord schuldig blijven. Het schot van de nieuwe aanwinst werd van net buiten de uiterste hoek van het strafschopgebied gelost en sloeg hard en hoog via de binnenkant van de verre paal in het doel.

    PSV verzuimde daarna de voorsprong uit te bouwen en mocht niet klagen toen uitstekende afstandschoten van Swerts en Pryor op de lat uiteenspatten. PSV had in de weer overtuigend demarrerende Afellay zijn meest in het oog springende speler. Van der Schaaf blonk bij Vitesse uit als controlerende middenvelder.

    Hoewel de competitie slechts vier wedstrijden oud is, kan nu al worden vastgesteld dat PSV dit seizoen een van de meest vermakelijke ploegen van de eredivisie heeft. Maar woensdag, als de eerste groepswedstrijd uit de Champions League tegen CSKA Moskou op het programma staat, zal Koeman weer kiezen voor wat meer balans in zijn basiselftal.

    Piet Velthuizen zal klaar zitten voor de tv, deze keer om te leren van de voortreffelijke Braziliaan Heurelho da Silva Gomes, de doelman van PSV die dit seizoen nog geen doelpunt hoefde te incasseren
    PIET, PIET, PIET!!!!

    En dan hebben mensen hier nog twijfel dat hij over drie jaar in oranje staat:happydance:

  32. #527
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    www.youtube.com/watch?v=1LDiXpJh8tk

    filmpje van een wel zweer bekwame gast op .org

  33. #528
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Blessure zet Lorca buitenspel

    18-09-07 De Gelderlander

    Het is twijfelachtig of de Chileense spits Juan Lorca zater*dag met Vitesse kan spelen tegen De Graafschap. Lorca kreeg bij zijn debuut tegen PSV, zaterdag in Eindhoven, een tik op zijn enkel en heeft een forse zwelling.

    Lorca moest miste daardoor het duel met Jong Vitesse gisteravond bij Jong NAC. Trainer Bob Koot*wijk: „ Er wordt nu alles aan ge*daan Lorca voor zaterdag weer op de been te krijgen.”

  34. #529
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zwaar zwaar klote. :ranting: Hij maakte toch een goede indruk op mij die minuten die hij maakte. Ach ja, spelen emt pijnstillers dan maar he:happydance:

  35. #530
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Zwaar zwaar klote. :ranting: Hij maakte toch een goede indruk op mij die minuten die hij maakte. Ach ja, spelen emt pijnstillers dan maar he:happydance:
    Een spuit in de voet

  36. #531
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Cees Keizer heeft dinsdag een geslaagde operatie aan zijn linkerknie ondergaan. In 't Spitaal in Zutphen kreeg de geboren Volendammer een nieuwe voorste kruisband aangemeten. Clubarts Hans Frejlach noemde de operatie geslaagd. Hij verwacht dat Keizer zes tot acht maanden uit de roulatie zal zijn.
    Keizer raakte eind augustus geblesseerd in het competitietreffen met AZ.

    vitesse.nl

  37. #532
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Blessures voor Yu Hai en Faber

    17-09-07 Omroep Gelderland TxT

    In een wedstrijd van Jong Vitesse tegen NAC Breda zijn Yu Hai en Robin Faber geblesseerd geraakt.

    Beide spelers kwamen met elkaar in botsing. Yu Hai kon de wedstrijd nog wel uitspelen, maar liep behoorlijk moeilijk. Faber viel uit met een enkelblessure. Theo Janssen en Sebastien Sansoni maakten de negentig minuten probleemloos vol. De Fransman is terug na een langdurige schorsing.

    Jong Vitesse won de wedstrijd met 3-1. De sterk spelende Mads Junker scoorde tweemaal en Yu Hai maakte ook een doelpunt voordat hij geblesseerd raakte.

  38. #533
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Yu hai heeft vandaag alweer een looptraining gedaan, Faber heeft een enkelkwetsuur en daar worden waarschijnlijk foto´s van gemaakt.

  39. #534
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Michael Jansen, hart en ziel
    Voetballer Vitesse keert na 28 maanden terug met een kastje.

    Michael Jansen keerde gisteren terug op het trainingsveld bij Vitesse na twee jaar en vier maanden van uitvoerig onderzoek en meerdere hart operaties. Een*maal wil de geboren Nijmegenaar zijn verhaal doen, daarna is hij ‘een normale voetballer’. Ook al heeft hij onder zijn huid, links onder de schouder, een geïm*planteerd kastje; een icd; implan*teerbare cardioverter-defibrillator. Een apparaatje dat in actie komt als zijn hart faalt en het met een stevige schok weer leven brengt.

    „ Ik krijg geen hartstilstand meer”, zei Jansen gistermiddag bij zijn of*ficiële persconferentie. Op 15 mei 2005 tijdens Vitesse-Ajax ver*dween de wereld van Michael Jan*sen even achter een zwart gordijn. In de 28 voetballoze maanden die volgden, werd hij een hartspecia*list onder de voetballers. In het zie*kenhuis werd Jansen geconfron*teerd met zijn kwaal. „‘Een hartrit*mestoornis’, zeiden ze. Ik dacht: ‘Okay, haal maar weg die stoornis, dan kan ik weer voetballen’.”

    Dat laatste houdt hem op de been. Michael Jansen wilde altijd maar één ding: voetballen. „Familie, vrienden, iedereen die mij kent wist dat ik wilde voetballen. Dat ik nooit aan stoppen zou denken. Zij weten wat ik er voor over heb.” In november 2005 kreeg hij het icd-kastje onder zijn huid. „Een kleine ingreep. Dat krijgt iedereen met een hartritmestoornis.” Wat volgde was een lange periode van testen en afstellen; bij welke belasting kon zijn hart het niet meer aan. „Een plekje in mijn hart volgt zijn eigen weg. Dat plekje branden ze dan weg. Het moet heel secuur gebeuren.” Het testen gebeurde op de fiets en de loopband. Zijn hartritme moest steeds hoger, om te kijken waar de grens lag. „Je begint op 140, dan 160, 180. Nu is er geen grens meer. Mijn situatie was niet direct levensbedreigend. Ik had er gewoon mee kunnen doorleven. Maar om topsport te bedrijven, moet het 100 procent zijn.” Zijn hart kan alles. Het apparaatje blijft. Hij is in een tijd dat de sport*wereld wordt opgeschrikt door sterfgevallen wegens een hartstil*stand misschien wel de veiligste voetballer op de velden.

    Het pad naar herstel vroeg veel van de jonge speler, die nuchter zijn eigen route zocht. Op de hart*afdeling van het ziekenhuis in Nij*megen kon hij niet verder worden geholpen. „ Als ik wilde voetballen, zou ik een andere arts moeten. Ik ben gaan zoeken en bellen. Ik heb Kanu gesproken, die ook een hart*probleem heeft gehad. Anders dan ik, maar hij heeft mij wel gehol*pen aan mijn dokter.” Jansen klopte, na zijn consult bij Nwankwo Kanu, de oud- speler van Ajax, aan bij professor dokter M.J. Schalij van het Leids Universi*tair Medisch Centrum en kreeg te horen wat hij wilde horen. „Hij kon mij kon helpen. Leiden staat in contact met Boston, Amerika, daar zijn ze verder. Mijn gegevens zijn daar bekend. Waarom Nijme*gen niet en Leiden wel? Misschien is het net als met voetballers; je hebt goede en slechte.” En Michael Jansen. Vlak voordat zjn hartstoornis aan licht kwam, steeg zijn ster. Hij verlengde zijn contract bij Vitesse tot 2008, was in beeld bij Ajax en kreeg een invi*tatie van bondscoach Marco van Basten. Het besef dat zijn voetbal*loopbaan op een breekpunt stond, drong nauwelijks tot hem door.

    Er was geen zweem van twijfel, zegt hij. Zelfs niet toen hij de wer*king van zijn icd ondervond. Tij*dens de training kreeg hij de schok. „ Alsof je je vinger in een stopcontact steekt. Denk ik, want dat heb ik nooit meegemaakt. Je voelt het wel. Dan ga je naar het ziekenhuis en wordt het apparaat*je bekeken en opnieuw afgesteld. Bij een hartstilstand krijgen je her*senen even geen zuurstof meer. Dan wordt het zwart voor de ogen. Maar ik ben niet buiten be*wustzijn geweest. Het apparaat stond heel zuinig stond afgesteld.” Hij werkte stoïcijns verder aan zijn missie. „ Die twee jaar zijn best snel omgegaan. Misschien omdat ik alleen gefocust was op deze dag: de dag dat ik weer kan voetbal*len

  40. #535
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Vitesse-doelman Velthuizen: 'PSV-spits Lazovic duikt graag'

    --------------------------------------------------------------------------------

    Datum: 19-sep-2007 13:56


    Door Mark van den Heuvel

    Hij is gezegend met een naam uit een jongensboek en volgens zijn trainer Aad de Mos is Piet Velthuizen (20, foto) het grootste keeperstalent van Nederland. “Na Michel Preud’homme is Piet Velthuizen de beste keeper met wie ik ooit heb gewerkt,” aldus De Mos. Velthuizen zelf bleef zaterdagavond, na de 1-0 nederlaag tegen PSV, bescheiden onder alle lof. “De ene week blink ik uit, de volgende Espinoza.” Contractverlenging is onderweg voor de keeper uit eigen jeugd.

    In de uren voor het duel had Velthuizen nog telefonisch contact opgenomen met zijn oude ploeggenoot Danko Lazovic (foto). “Hij zei dat-ie er een paar ging maken,” aldus Velthuizen. “En ik zei dat-ie dat wel kon vergeten. Wat dat betreft was ik vandaag de winnaar. Maar ja, persoonlijke overwinningen tellen niet.”

    Voor de wedstrijd informeerde Veldhuizen nog wel scheidsrechter Kevin Blom. “Ik zei tegen hem: ‘pas op met die duikelpraktijken van Lazovic’. Dat doet-ie namelijk graag. Danko houdt er van om in het zwembad te duiken. Blom zei alleen: ‘Oké, ik hou het in de gaten’.”

    In de spannende, laatste minuten van het duel in Eindhoven stormde Velthuizen tot tweemaal toe mee naar voren bij hoekschoppen voor zijn ploeg.

    Heb je wel eens een doelpunt gemaakt op die manier?
    Velthuizen: “Nee, dat is nog nooit gelukt. In het tweede elftal heb ik wel eens een bal op de kruising gekopt en in de rebound werd het alsnog een doelpunt.”


  41. #536
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Megrelishvili mist De Graafschap

    Vitesse moet het zaterdag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap stellen zonder Haim Megrelishvili.
    De Israëlische linksback ontbreekt om religieuze redenen. Als overtuigd jood viert Megrelishvili komende zaterdag Jom Kipoer. Vermoedelijk zal Anders Due tegen De Graafschap zijn plaats innemen. De Deen mocht weg bij Vitesse, maar besloot afgelopen zomer dat hij toch voor zijn kans wil gaan in Arnhem.

    Mogelijk staat Gonzalo Lorca zaterdag ook voor het eerst in de basis. De Chileen liet een wedstrijd van Jong Vitesse lopen, maar is wel fit.

    Bron: Omroep Gelderland TxT 19-09-07

  42. #537
    Limburgse trots Jol's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Megrelishvili mist De Graafschap

    Vitesse moet het zaterdag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap stellen zonder Haim Megrelishvili.
    De Israëlische linksback ontbreekt om religieuze redenen. Als overtuigd jood viert Megrelishvili komende zaterdag Jom Kipoer. Vermoedelijk zal Anders Due tegen De Graafschap zijn plaats innemen. De Deen mocht weg bij Vitesse, maar besloot afgelopen zomer dat hij toch voor zijn kans wil gaan in Arnhem.

    Mogelijk staat Gonzalo Lorca zaterdag ook voor het eerst in de basis. De Chileen liet een wedstrijd van Jong Vitesse lopen, maar is wel fit.

    Bron: Omroep Gelderland TxT 19-09-07
    ik vind dat hij gewoon moet komen voetballen.
    Op 2de kerstdag voetballen we toch ook.

  43. #538
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ben jij streng katholiek dan? Want je kan jezelf wel jood noemen, maar een israelier die op deze dag voetbald? Kerel, dan hoef je ook niet meer naar je thuisland terug te keren

  44. #539
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk bericht
    ik vind dat hij gewoon moet komen voetballen.
    Op 2de kerstdag voetballen we toch ook.
    Tja maar dat doen we liever ook niet... 2de kerstdag is familiedag, ook voor voetballers...

  45. #540
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ma 24 sep 2007, 15:40

    De Mos pakt Sprockel aan

    ARNHEM - Trainer Aad de Mos heeft na de smadelijke thuisnederlaag van Vitesse tegen streekgenoot De Graafschap (0-2) verdediger Civard Sprockel disciplinair gestraft. De voormalige Feyenoorder is voor het bekerduel dinsdag met FC Eindhoven geschorst. Hij moet bovendien een geldboete betalen.

    De Mos wilde maandag niet toelichten waarom hij Sprockel heeft aangepakt. "Het is simpel. We hebben hem een disciplinaire schorsing opgelegd. Dat betekent in dit geval dat hij maandagavond met Jong Vitesse meegaat en een geldboete moet betalen. Daarna keert hij weer terug in de selectie en is de kous af. Inhoudelijk ga ik er verder niet op in.”

    De Mos kan voor de wedstrijd tegen FC Eindhoven evenmin beschikken over Santi Kolk (sleutelbeen) en Anduele Pryor (bovenbeen). Beiden raakten tegen De Graafschap geblesseerd

Pagina 12 van 257 EersteEerste ... 210111213142262112 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 23 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 23 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •