Pagina 123 van 257 EersteEerste ... 2373113121122123124125133173223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.491 t/m 5.535 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #5491
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Bekijk bericht
    Volgens de Gelderlander moet Van Ginkel plaats maken voor Van Aanholt. Dat betekent dat Büttner een linie naar voren schuift en Van Aanholt zijn plek als linksback overneemt. Ik moet zeggen dat Van Ginkel inderdaad een mindere wedstrijd(en) achter de rug heeft, maar ik betwijfel of hij de oorzaak daarvan is. Ik ben overigens ook nog steeds niet overtuigd van Ibarra. Voor dit weekend dus een 4-4-2 systeem met Bony en Havenaar. Deze pot moet toch wel gewonnen worden.

    Vermoedelijke opstelling: Velthuizen, Yasuda, Kashia, Kalas, Van Aanholt, Annan, Van der Heijden, Ibarra, Bony, Buttner, Havenaar.
    Wanneer gaat vd Heijden zijn plek verliezen?? Dit is toch belachelijk? Marco speelt idd wat minder maar is nog altijd een stuk beter dan Jarie. Die andere (oa Marco) in de problemen brengt met dat slome gedoe van hem.

  2. #5492
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    http://vitesse.org/nieuws/vitesse_in...ernemtrip.html

    Duidelijk. Heb hem onder het stoeltje gelegd en verder niet meer aangeraakt.

  3. #5493
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zéér goed nieuws

    Tomás Kalas blijft ook volgend seizoen voor Vitesse spelen. De achttienjarige verdediger uit Tsjechië wordt gehuurd van Chelsea en houdt zich ondanks zijn jonge leeftijd prima staande in de defensie in Arnhem. Kalas speelde zaterdagavond alweer zijn 26ste duel van dit seizoen en na afloop maakte Vitesse bekend dat hij ook gedurende de volgende editie van de Eredivisie gehuurd mag worden.

    Kalas ligt nog tot medio 2014 vast bij Chelsea, maar de concurrentie bij die club is fors. De jonge achterhoedespeler, die door the Blues werd weggehaald bij Sigma Olomouc, krijgt veel vertrouwen van John van den Brom en ontwikkelt zich optimaal in de Eredivisie. Mede daardoor stemde Chelsea in met een nieuwe verhuurtermijn aan Vitesse.

    “In principe hebben we een akkoord”, bevestigt technisch directeur Ted van Leeuwen aan Omroep Gelderland. Van den Brom uit aan de zender zijn genoegen over de samenwerking met Kalas. “Hij is pas 18, maar hij speelt als iemand van 28”, zegt de trainer. Sinds de komst van Merab Jordania slaagde Vitesse er behalve Kalas ook in Slobodan Rajkovic, Nemanja Matic, Matej Delac, Ulises Dávila en Patrick van Aanholt te lenen van Chelsea. (Voetbalzone)
    Hoef je in elk geval komende zomer niet uit te kijken naar een nieuwe speler naast Kashia. Er staat nu een goed centrum, dat enkel nog beter kan worden. Kashia's ontwikkeling sinds de komst van John heeft me toch wel verrast en met zo'n onbekende 'Chelsea-huurling' tast je toch eerst in het duister. Die Omeruo van ADO beviel me vorig weekend wel tegen Vitesse, staat tevens onder contract bij Chelsea. Wat mij betreft huurt Vitesse die volgend seizoen voor de rechtsbackpositie. Daarvoor zie ik in Nederland zo geen andere optie rondlopen, nadat Janmaat koos voor Feyenoord. Alle andere spelers mag Chelsea lekker houden, zo'n Davila heeft tot dusver ook geen toegevoegde waarde gehad, al zag die Mexicaan er wel goed uit op Youtube. Rajkovic pakte nog aardig uit, al was hij erg wisselvallig, en Matic kon 't verschil eigenlijk nooit maken. Dan kun je nog net zo goed een 'eigen' VDH hebben. Net zo'n trage handelingssnelheid. En ohja, dan was er vorig seizoen ook nog Delac. Kennelijk een groot keeperstalent uit Kroatië die uiteindelijk geen minuut keepte voor Vitesse.

  4. #5494
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Tomas langer in Arnhem, dat is nog het beste nieuws vd avond! Wat John zegt, je vergeet gewoon dat hij pas 18 is. Echt een heel groot talent!

  5. #5495
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Een ander talent van Chelsea, Davila, vertrekt nu bij Vitesse. Zonde, kwam veelbelovend over.

  6. #5496
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Die jongen heeft bijna niets teweeg gebracht in Arnhem, helaas. Ook helaas dat Bony er morgenavond niet bij is in Utrecht. Krijgt uit voorzorg rust. Annan nog steeds ziek en Büttner een ontstoken teen... Vermoedelijke opstelling: Piet; Struijk, Kashia, Kalas, Aanholt; Ginkel, VdH (zucht), Pröpper; Ibarra, Reis en Hofs. Hopen dat Annan, Bony en Büttner zondag wel fit zijn, anders kan dat wel eens een kansloze wedstrijd zijn. Al zal de voorbereiding van Ajax ook niet optimaal zijn met de festiviteiten er vlak voor.

  7. #5497
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooi, Vitesse heeft zich ook bij VVV gemeld voor Wildschut Aldus de Telegraaf.

  8. #5498
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Stuttgart neemt afscheid van te dure Boulahrouz: ‘Niet makkelijk voor ons’
    Donderdag, 3 mei 2012 om 15:30

    Khalid Boulahrouz neemt na vier seizoenen afscheid van VfB Stuttgart. De verdediger is in het bezit van een aflopend contract en hij is met zijn salaris van drie miljoen euro per seizoen te duur. Sportief directeur Fredi Bobic van VfB Stuttgart bevestigt het naderende afscheid donderdag.

    “Het is natuurlijk niet makkelijk voor ons”, laat Bobic optekenen in de Duitse media. “Hij is een fantastische speler met een goed karakter. Alleen is hij simpelweg niet meer te betalen.” Wat de dertigjarige Boulahrouz gaat doen is nog niet bekend. In de Duitse media wordt gesproken over een terugkeer naar Nederland, maar gezien zijn salariseisen kiest Boulahrouz er mogelijk voor zijn carrière in het buitenland voort te zetten.

    “Boula is niet voor niets vicewereldkampioen”, baalt trainer Bruno Labbadia. “We kunnen hem goed gebruiken.” Boulahrouz maakte zijn debuut in het profvoetbal onder trainer Martin Jol bij RKC Waalwijk in 2002. In de jaren daarna speelde hij achtereenvolgens voor Hamburger SV, Chelsea, Sevilla en sinds 2008 verdedigde hij de kleuren van Stuttgart. Overigens moet ook de 23-jarige middenvelder Timo Gebhart vertrekken. (Voetbalzone)
    Bron daarvoor is Bild, dus dat zegt ook niet veel. 3 miljoen is ook veel te gortig voor Nederlandse clubs, maar Vitesse zal hem vast wel een aardig salaris kunnen bieden. Zeker omdat er geen transfersom betaald hoeft te worden. Nu ligt Ajax of PSV eerder voor de hand als grote clubs, maar er staat me nog iets bij dat Jordania afgelopen zomer zelf bij Boulahrouz over de vloer is geweest. Of in elk geval interesse toonde, wellicht door een tip uit Londen waar hij eerder onder contract stond. Zou wel een geweldige versterking zijn voor de verdediging als rechtsback, waarmee de ambities nogmaals onderstreept zouden worden. Maar goed, vrees dat het bij 'dromen' blijft wat betreft Boula in een geel-zwart shirt
    Laatst gewijzigd door marcel013; 4 mei 2012 om 00:18

  9. #5499
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Vitesse houdt serieus rekening met vertrek Van den Brom

    Volgens De Telegraaf houdt Vitesse serieus rekening met een vertrek van John van den Brom naar Anderlecht. De trainer is bezig aan zijn eerste seizoen in Arnhem en heeft voldaan aan de eisen, door Vitesse naar de play-offs te loodsen. Bij Paars-Wit lonkt echter Champions League-voetbal en dat kan Van den Brom wel eens overtuigen van de stap naar de Belgische clubs. De ochtendkrant weet dat de coach, die zich erg gevleid voelt door de interesse, pas na de play-offs de knoop doorhakt. Clubeigenaar Merab Jordania zal na het weekend duidelijk maken of hij een vertrek van Van den Brom gaat tegenhouden of dat hij bereid is hem te laten gaan. In dat laatste geval moet hij binnen een paar weken een nieuwe trainer aanstellen bij Vitesse.

  10. #5500
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zie het niet gebeuren als ie Europees voetbal haalt. Maar wellicht zat Jans niet voor niets in het Gelredome afgelopen zondag.... Al is Jordania ook fan van Co volgens mij.

  11. #5501
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zie het niet gebeuren als ie Europees voetbal haalt. Maar wellicht zat Jans niet voor niets in het Gelredome afgelopen zondag.... Al is Jordania ook fan van Co volgens mij.
    Zou het eigenlijk bizar vinden. Het is toch zijn club en dan na 10 maanden vertrekken, ondanks goede resultaten.

  12. #5502
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tja met Anderlecht kan ie wel mooi zijn CV oppoetsen met prijzen. Met dat materiaal, als het een beetje bij elkaar blijft, moet ie makkelijk kampioen van België kunnen worden en de CL halen. En De Telegraaf suggereerde dat 't niet botert tussen John en Jordania.

  13. #5503
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Tja met Anderlecht kan ie wel mooi zijn CV oppoetsen met prijzen. Met dat materiaal, als het een beetje bij elkaar blijft, moet ie makkelijk kampioen van België kunnen worden en de CL halen. En De Telegraaf suggereerde dat 't niet botert tussen John en Jordania.
    Dat laatste had ik niet mee gekregen, zou een hoop verklaren. Opzich is Anderlecht wel een mooie club voor hem.

  14. #5504
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zou wel enorm kansloos zijn, met veel gezeik bij ADO vertrekken om naar je geliefde Vitesse te gaan, om daar 1 seizoen later ook weer te vertrekken. Vraag me af of Anderlecht ook wel een grote stap omhoog is, buiten de naam en de kans om ergens kampioen te kunnen worden. Maar ik denk dat Vitesse binnen 3 jaar ook kan worden wat Twente of AZ werd.

  15. #5505
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Zou wel enorm kansloos zijn, met veel gezeik bij ADO vertrekken om naar je geliefde Vitesse te gaan, om daar 1 seizoen later ook weer te vertrekken. Vraag me af of Anderlecht ook wel een grote stap omhoog is, buiten de naam en de kans om ergens kampioen te kunnen worden. Maar ik denk dat Vitesse binnen 3 jaar ook kan worden wat Twente of AZ werd.
    Dat heb/had ik ook maar als het met Jordania niet klikt houd het snel op. Daarnaast speelt Anderlecht natuurlijk eerder CL dan Vitesse

  16. #5506
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat laatste had ik niet mee gekregen, zou een hoop verklaren. Opzich is Anderlecht wel een mooie club voor hem.
    Ik ook niet hoor, kan best weer een fabeltje van het Amsterdamse roddelblad zijn. Maar anderzijds is er afgelopen januari wel een beetje gedonder in de tent geweest toen John graag Verhoek wilde hebben.

  17. #5507
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik ook niet hoor, kan best weer een fabeltje van het Amsterdamse roddelblad zijn. Maar anderzijds is er afgelopen januari wel een beetje gedonder in de tent geweest toen John graag Verhoek wilde hebben.
    mocht dat niet?

  18. #5508
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Jordania houdt komst Verhoek naar Vitesse tegen
    23/01/2012 21:06

    Hoewel Vitesse-trainer John van den Brom ontkende, is er afgelopen week wel contact geweest tussen Vitesse en ADO Den Haag over een eventuele transfer van Wesley Verhoek. Uiteindelijk zette Vitesse-eigenaar Merab Jordania hoogstpersoonlijk een streep door de overgang.

    'Die informatie klopt absoluut niet', reageerde Van den Brom aanvankelijk om er meteen aan toe te voegen dat hij Wesley Verhoek wel een hele aantrekkelijke optie vond.

    Toch is er vorige week wel degelijk contact geweest tussen beide clubs waarbij door John van den Brom op persoonlijke titel opnieuw geïnformeerd is naar de mogelijkheid om Verhoek naar Arnhem te halen. Daarbij is zelfs een bedrag van zeveneneenhalve ton genoemd als mogelijke transfersom.

    Donderdagavond werd de deal echter hoogstpersoonlijk door eigenaar Merab Jordania afgeblazen. ADO Den Haag kreeg die avond te horen dat het transferbudget van de Arnhemmers zijn plafond had bereikt. Jordania kon of wilde de wensen van zijn trainer niet inwilligen. (VI)

  19. #5509
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    John heeft inmiddels aangegeven helemaal niet weg te willen en het hier heel goed heeft.* Maar goed we zien het wel! Eerst morgen RKC (en zondag)

  20. #5510
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    "Vertrek Van den Brom onbespreekbaar"

    ARNHEM - Een vertrek van Vitesse-trainer John van den Brom naar Anderlecht is onbespreekbaar. Dat stelt directeur Paul van der Kraan.

    "Wij zijn niet benaderd door Anderlecht. John wel. Hij heeft ons daarvan ook meteen in kennis gesteld. Willen ze erover praten, dan is het antwoord in principe nee. Zeker omdat hij een clubicoon is."

    "Ik hoop dat hij bij Vitesse blijft. Daar ga ik vanuit. Hij heeft nog een tweejarig contract. We zijn nog lang niet op elkaar uitgekeken. John en Vitesse moet je zien als een goed huwelijk", stelt Van der Kraan.

    Toptrainer in spe
    "Ik vind het nog laat in het seizoen dat John wordt benaderd door een club, want hij heeft natuurlijk een hele goede prestatie hier. Dat heeft hij vorig jaar ook gedaan bij ADO. Ik denk dat John een toptrainer in spe is. Hij moet nog iets meer ervaring opdoen."

    File naar eerste training
    "Begin juli stond er een file op de snelweg naar Papendal. Er kwamen meer dan 4000 mensen naar de eerste training waar er normaal gesproken 400 komen. Dat zegt wat over het draagvlak dat John heeft bij onze club." (Omroep Gelderland)

  21. #5511
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Inmiddels begrijp ik wel waarom Boskamp naar buiten kwam met de verhalen over de slechte verstandhpuding tussen Jordania en vd Brom. Meneer is nog steeds een graag geziende gast bij Anderlecht, heeft daar nog veel contacten.

  22. #5512
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Boskamp heeft ook een goede verstandhouding met Jordania. Die zal heus niets iets uit z'n duim zuigen om Jordania in 'kwaad daglicht' te stellen. Zo erg kapot is Boskamp volgens mij ook niet van John dat hij hem dolgraag bij Anderlecht ziet.

  23. #5513
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Boskamp heeft ook een goede verstandhouding met Jordania. Die zal heus niets iets uit z'n duim zuigen om Jordania in 'kwaad daglicht' te stellen. Zo erg kapot is Boskamp volgens mij ook niet van John dat hij hem dolgraag bij Anderlecht ziet.
    Ik zeg ook niet dat het niet waar is, ik zeg alleen dat het opvallend is dat hij het 2 dagen voor dat bekend word dat Anderlecht interesse heeft in vd Brom dat hij dit naar buiten brengt. (PS al is het waar, dan nog is het niet netjes om dit naar buiten te brengen)

  24. #5514
    Chief
    Guest

    Standaard

    'V/d Brom tóch naar Anderlecht, Rutten volgt coach op bij Vitesse'

    Dinsdag, 29 mei 2012 om 21:20

    Volgens de Gelderlander wordt John van den Brom tóch trainer van Anderlecht. De afgelopen twee weken werd duidelijk dat de Belgische vereniging Van den Brom hoog op haar lijstje had staan als kandidaat-opvolger van Ariël Jacobs. Van den Brom liet de flirt niet onbeantwoord, zei Paars-Wit een mooie club te vinden, maar te verwachten dat Vitesse hem aan zijn contract zou houden.

    Het regionale dagblad meldt nu, op basis van bronnen rondom de Belgische kampioen, dat Van den Brom woensdag wordt voorgesteld als de nieuwe coach van Anderlecht. Technisch directeur Ted van Leeuwen noemde een vertrek van Van den Brom vorige week nog onbespreekbaar. “Dit soort berichtgeving is tegen onze principes in. Zo lijkt het net alsof er een nieuwe situatie is ontstaan, terwijl er niets veranderd is.”

    “Het contract van John is onlangs automatisch met nog twee jaar verlengd”, legde hij toen uit. “Iedereen binnen de club is buitengewoon tevreden met het resultaat in de competitie, de manier van voetballen en de talentontwikkeling van individuele spelers.” Eerder werd een afkoopsom van twee miljoen euro aangehaald, die Anderlecht zou moeten betalen om Van den Brom weg te halen uit de Arnhemse contreien.

    De naam van Fred Rutten doet overigens de ronde als opvolger van Van den Brom. De Wijchenaar werd eerder dit seizoen de wacht aangezegd bij PSV, een paar maanden voordat zijn contract sowieso ten einde zou lopen. Rutten was eerder werkzaam bij FC Twente en Schalke 04 en kent met name Vitesse-aanvaller Jonathan Reis erg goed vanuit hun gezamenlijke tijd in Eindhoven.

  25. #5515
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik ben benieuwd, zou wel weer een knap staaltje draaiwerk zijn. Al lijkt het me niet echt aannemelijk dat Rutten de nieuwe trainer gaat worden, Jordania zou toch wel iets beters kunne vinden?

  26. #5516
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zo slecht is Rutten toch niet? Vooruit, hij mist wat uitstraling, maar juist met zo'n jonge groep lijkt het mij een prima hoofdcoach. Dat hij bij PSV niet de doelstelling (kampioenschap neem ik aan?) haalde, lag deels ook aan de instabiele selectie waardoor Strootman vaak de meest verdedigende middenvelder was. Met zo'n gammele verdediging vraag je dan om problemen. Bij Twente heeft ie destijds toch ook wat moois neergezet met ook veel talenten. Kan Reis ook mooi weer opbloeien onder Rutten, volgens mij hebben die nog steeds goed contact met elkaar. Maar goed, eerst maar eens afwachten of John daadwerkelijk vertrekt...

  27. #5517
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik vind Rutten een geweldige kerel. Altijd gevonden. Als trainer valt er alleen wel wat op aan te merken, zoals zijn presentatie in de media en wat behoudende speelstijl. En het feit dat zijn teams steeds op het moment supreme niet de wedstrijden won. Denk wel dat ie bij Vitesse zou passen, kwestie van gevoel. Al lijkt het me voor elke coach lastig werken in Arnhem dankzij de veel te hoge eisen van Jordania. Fred zal bij presentatie dus wel zeggen dat ze voor de titel of CL voetbal gaan.

  28. #5518
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd, zou wel weer een knap staaltje draaiwerk zijn. Al lijkt het me niet echt aannemelijk dat Rutten de nieuwe trainer gaat worden, Jordania zou toch wel iets beters kunne vinden?
    Aardig spelletje van John en Laros, eerst willen ze de steun van Jordania. Vervolgens krijgen ze die. Dan begint Laros meteen te mauwen in de media en nu gaat ie toch. Maar waarschijnlijk gaan ze toch de schuld weer bij Jordania en Vitesse leggen.

    Rutten zou ik geen problemen mee hebben. Lijkt me voor dit Vitesse een uitstekende trainer. Bij Twente deed hij het uitstekend.

  29. #5519
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Aardig spelletje van John en Laros, eerst willen ze de steun van Jordania. Vervolgens krijgen ze die. Dan begint Laros meteen te mauwen in de media en nu gaat ie toch. Maar waarschijnlijk gaan ze toch de schuld weer bij Jordania en Vitesse leggen.

    Rutten zou ik geen problemen mee hebben. Lijkt me voor dit Vitesse een uitstekende trainer. Bij Twente deed hij het uitstekend.
    Zou dat ook niet logisch zijn? vd Brom wilde dolgraag voor je club werken en het is bekend dat zijn band met Jordania niet best is. Hoe weet jij dat Vitesse en Jordania geen schuld hebben? Of geloof jij door een berichtje op de officiele site dat er geen interne problemen waren?

  30. #5520

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Van wat ik begrijp uit redelijk goed ingevoerde bronnen is dat John wel degelijk enigszins gepushed is naar Anderlecht. Dat is een jammerlijke constatering omdat dat betekent dat er zaken in het spel zijn waar wij als supporters niet direct zicht op hebben. Het staat in ieder geval wel slordig, aangezien alle partijen bij hoog en bij laag beweerden dat Van den Brom zou blijven.

  31. #5521
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Zou dat ook niet logisch zijn? vd Brom wilde dolgraag voor je club werken en het is bekend dat zijn band met Jordania niet best is. Hoe weet jij dat Vitesse en Jordania geen schuld hebben? Of geloof jij door een berichtje op de officiele site dat er geen interne problemen waren?
    Ik vertrouw die Laros niet, heeft ons al vaker een oor aangenaaid. Dus dit is puur mijn eigen gevoel..

  32. #5522
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik vertrouw die Laros niet, heeft ons al vaker een oor aangenaaid. Dus dit is puur mijn eigen gevoel..
    Kan me niet voorstellen dat vd Brom echt graag vertrekt uit Arnhem. Anderlecht is een mooie club, maar sportief zullen ze niet heel veel beter zijn en Belgie lijkt me qua competitie niet heel veel aan. Krijg de indruk dat hij uit frustratie gaat vertrekken. Maar als ik fout zit, dan is JvdB wel een eikel. Sowieso is dit niet zo goed voor zijn naam. Vorige zomer had je natuurlijk ook zijn vertrek bij ADO wat daar niet goed viel.

  33. #5523
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Van wat ik begrijp uit redelijk goed ingevoerde bronnen is dat John wel degelijk enigszins gepushed is naar Anderlecht. Dat is een jammerlijke constatering omdat dat betekent dat er zaken in het spel zijn waar wij als supporters niet direct zicht op hebben. Het staat in ieder geval wel slordig, aangezien alle partijen bij hoog en bij laag beweerden dat Van den Brom zou blijven.
    Er gaan verschillende verhalen, geen idee wat waar is. Het gedrag van Laros, en wat hij ons al vaker geflikt heeft, zorgen ervoor dat ik geneigd ben hem als hoofd schuldige te zien.

  34. #5524

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Er gaan verschillende verhalen, geen idee wat waar is. Het gedrag van Laros, en wat hij ons al vaker geflikt heeft, zorgen ervoor dat ik geneigd ben hem als hoofd schuldige te zien.
    Ik deel je mening over Laros. Los daarvan wijzen verschillende bronnen in één richting en dat is die van Jordania die om wat voor redenen dan ook toch niet helemaal gelukkig was met Van den Brom. John zou zelfs, via een tussenpersoon, zijn aangeboden bij Anderlecht toen Vitesse in Suriname zat. Het bedrag van vier ton ligt vermoedelijk ook onder het bedrag dat Vitesse aan ADO betaalde. Dat geeft ook te denken.

  35. #5525
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat vd Brom echt graag vertrekt uit Arnhem. Anderlecht is een mooie club, maar sportief zullen ze niet heel veel beter zijn en Belgie lijkt me qua competitie niet heel veel aan. Krijg de indruk dat hij uit frustratie gaat vertrekken. Maar als ik fout zit, dan is JvdB wel een eikel. Sowieso is dit niet zo goed voor zijn naam. Vorige zomer had je natuurlijk ook zijn vertrek bij ADO wat daar niet goed viel.
    Het probleem is die Laros, die begon ook direct NA het bericht van Vitesse in de media dat Vitesse John niet wilde laten gaan maar dit en dat.
    Als John had willen blijven had ie zn zaakwaarnemer moeten terug fluiten.. (Dus of Jordania nou wel of niet van John afwilde, Laros was de eerste die na het bericht in de media weer een opening zocht naar Anderlecht.)

  36. #5526
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Ik deel je mening over Laros. Los daarvan wijzen verschillende bronnen in één richting en dat is die van Jordania die om wat voor redenen dan ook toch niet helemaal gelukkig was met Van den Brom. John zou zelfs, via een tussenpersoon, zijn aangeboden bij Anderlecht toen Vitesse in Suriname zat. Het bedrag van vier ton ligt vermoedelijk ook onder het bedrag dat Vitesse aan ADO betaalde. Dat geeft ook te denken.
    Ik geloof best dat Jordania ontevrede was, en ook wel dat hij van hem afwilde. Toch was Laros de eerste die naar een opening zocht toen Vitesse via de site naar buiten bracht door te willen (incl. Jordania)

  37. #5527
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Ik deel je mening over Laros. Los daarvan wijzen verschillende bronnen in één richting en dat is die van Jordania die om wat voor redenen dan ook toch niet helemaal gelukkig was met Van den Brom. John zou zelfs, via een tussenpersoon, zijn aangeboden bij Anderlecht toen Vitesse in Suriname zat. Het bedrag van vier ton ligt vermoedelijk ook onder het bedrag dat Vitesse aan ADO betaalde. Dat geeft ook te denken.
    Dat ligt eraan, heeft John geen clausule in zijn contract staan dat ie voor een bepaald bedrag, 4 ton dus, mag vertrekken naar een buitenlandse club? Al is 't niet logisch om dat bedrag inderdaad onder het aankoopbedrag te leggen. Maar wellicht dat naast die 4 ton wel een premiesysteem is gehanteerd. Anderlecht moet nu voorrondes CL spelen, waardoor ze niet zeker zijn van de miljoenen inkomsten. Dat zou in eerste instantie, tenminste dat verhaal ging, ook een probleem worden voor de onderhandelingen. Wellicht is er nu besloten dat Vitesse alsnog een extra bedrag krijgt als de CL wordt gehaald.

  38. #5528
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Goed al met al hoop ik vooral dat dit niet betekend dat er veel spelers vertrekken. Dat zou het grootste verlies zijn.

  39. #5529
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Goed al met al hoop ik vooral dat dit niet betekend dat er veel spelers vertrekken. Dat zou het grootste verlies zijn.
    Reis zal hierdoor wel blijven, mocht Rutten komen.

    Denk ook niet dat vd Brom qua naam nou zo groot is dat er hierdoor veel namen vertrekken of plots niet meer willen komen.

  40. #5530
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Goed al met al hoop ik vooral dat dit niet betekend dat er veel spelers vertrekken. Dat zou het grootste verlies zijn.
    Misschien dat dit juist wel spelers over de streep trekt om voor Vitesse te tekenen. Rutten is qua naam toch een (veel) grotere coach dan John.

  41. #5531
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Reis zal nu wel blijven idd.
    Maar Kalas bv heeft gezegd dat hij hoopte dat John bleef. Maar ik weet niet of het voor hem een reden is, nu John niet blijft, om weg te gaan.
    Denk/hoop het niet.

  42. #5532
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Voetballers beseffen toch ook wel dat trainers passanten zijn? Kalas hoeft zich sowieso niet druk te maken om het feit wie de trainer van Vitesse is. Hij moet gewoon veel wedstrijden spelen en indruk maken op de technische leiding van Chelsea. Kan me wel voorstellen dat je liever hebt dat de huidige trainer blijft als de sfeer goed is en je ook Europees voetbal hebt behaald, maar als de trainer dan alsnog (vrijwillig) vertrekt, is dat geen reden om zelf te vertrekken. Overigens goed nieuws zag ik zojuist op de site van VI:

    Schalke 04 en Vitesse akkoord over transfer van Annan
    29/05/2012 17:50

    Anthony Annan speelt waarschijnlijk ook komend seizoen bij Vitesse. Met Schalke 04 is er een overeenstemming over de afkoopsom voor de Ghanese middenvelder.

    De 25-jarige Annan heeft afgelopen seizoen op huurbasis een dusdanig goede indruk achtergelaten dat Vitesse hem definitief wil inlijven. Volgens Kicker is de Arnhemse club met Schalke 04 tot een vergelijk gekomen over een transfersom van rond de twee miljoen euro.

    Of Annan daadwerkelijk in het Gelredome actief blijft, is afhankelijk van de Ghanees zelf. De middenvelder moet zelf nog tot een akkoord komen met Vitesse.

  43. #5533
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    We zullen de waarheid nooit te weten komen, John beweerd dit, Vitesse dat. Ik vind het wel opvallend dat de slechte band tussen Jordania en John 2 dagen voor de interesse van Anderlecht bekend wordt en dat zelfs na de woorden van Vitesse, Laros weer naar een opening aan het zoeken was in de media.

    Maar goed, we moeten het hier meedoen, John gaat weg en wij krijgen een nieuwe trainer.

  44. #5534
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Bony naar Rubin Kazan? Zal me niet verbazen, niet lullig bedoeld, maar om een of andere reden vind ik hem een typische voetballer voor de Russische competitie. Nooit weer iets van horen, bij 1400 Brazilianen geld vangen van een sjeik.

  45. #5535
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik vind Rutten een geweldige kerel. Altijd gevonden. Als trainer valt er alleen wel wat op aan te merken, zoals zijn presentatie in de media en wat behoudende speelstijl. En het feit dat zijn teams steeds op het moment supreme niet de wedstrijden won. Denk wel dat ie bij Vitesse zou passen, kwestie van gevoel. Al lijkt het me voor elke coach lastig werken in Arnhem dankzij de veel te hoge eisen van Jordania. Fred zal bij presentatie dus wel zeggen dat ze voor de titel of CL voetbal gaan.
    Haha daar ga je weer. Een elftal dat een middenveld heeft met Strootman-Toivoinen-Wijnaldum of Engelaar-Aissati-El Ahamdi noem jij behoudend?

Pagina 123 van 257 EersteEerste ... 2373113121122123124125133173223 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •