Pagina 13 van 257 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 11539

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #541
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Echt he, wat een ... zooi!

  2. #542
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Het ging er hard aan toe hoor, ik stond vlak achter de duck out. bij die blauwe klapstoeltjes

  3. #543
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik heb er niks van mee gekregen... Wat is er gebeurd?

  4. #544
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Het ging er hard aan toe hoor, ik stond vlak achter de duck out. bij die blauwe klapstoeltjes
    Maar het loopt al iets langer niet goed tussen Sprockel en de Mos.

  5. #545
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik heb er niks van mee gekregen... Wat is er gebeurd?
    Het komt er op neer dat sprockel vond dat Espinoza zou moeten worden gewisseld omdat hij het veel te moeilijk had met Powel. Daarop antwoordde de Mos dat hij daar wel over ging, waarop sprockel fel reageerde met: Je hebt zelf toch ook wel ogen in je kop, je ziet toch ook wel dat het zo niet goed gaat? Waarop de mos weer zei: Ga jij nou maar doen waar jij voor betaald wordt, dan doe ik waar ik voor betaald wordt.

  6. #546
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Het komt er op neer dat sprockel vond dat Espinoza zou moeten worden gewisseld omdat hij het veel te moeilijk had met Powel. Daarop antwoordde de Mos dat hij daar wel over ging, waarop sprockel fel reageerde met: Je hebt zelf toch ook wel ogen in je kop, je ziet toch ook wel dat het zo niet goed gaat? Waarop de mos weer zei: Ga jij nou maar doen waar jij voor betaald wordt, dan doe ik waar ik voor betaald wordt.
    Gezellige boel....

  7. #547
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post De Mos: 'Héél boos na foutenfestival'

    Met de lastige uitwedstrijd tegen FC Utrecht van zondag in het vooruitzicht, is er na de nederlagen tegen PSV, De Graafschap en FC Eindhoven sprake van een crisis bij Vitesse.

    Na de blamage in het bekerduel met FC Eindhoven (4-2 nederlaag) sprak Vitesse-trainer Aad de Mos van een grote crisis. Tegen RTL Sport zei de Hagenaar meteen na afloop onder meer: 'Het begon met een foutenfestival, en dat hebben we niet meer kunnen herstellen. Ik ben héél boos, maar het heeft geen zin dat voor de televisie te tonen. Wat ik mijn ploeg verwijt? Een gebrek aan inzet, het maken van verkeerde keuzes tegen een tot op het bot gemotiveerde tegenstander.'

    De geplaagde coach pleitte ook zichzelf niet vrij. 'Wij misten Sprockel in de verdediging omdat ik hem disciplinair heb geschorst. Daarmee heb ik in mijn eigen vlees gesneden. Wij kunnen Sprockel niet missen, zo blijkt wel.'

    De Mos gaf vervolgens toe dat de derde nederlaag op rij voor de nodige onrust zorgt bij Vitesse. 'Dit is natuurlijk een crisissituatie. Dit gaat zeker consequenties hebben. Ik zie Espinoza fouten maken die absoluut niet kunnen op dit niveau. Wij zijn weer terug bij af. Ik weet wat mij te doen staat.'

    Wélke maatregelen De Mos voor de uitwedstrijd in Utrecht neemt liet hij nog in het midden, al lijkt de zojuist voor het nationale team van Ecuador geselecteerde Espinoza een van de slachtoffers te worden.


    Ik begrijp Aad heel goed en het is te hopen voor Vitesse dat ze weer vlug goed op de rails staan met het aantrekken van de discipline ..

  8. #548
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ben meestal andere posts van je gewend, maar misschien heb ik sommige ook anders geinterpeteerd. Ben het iig nu wel met je eens(h)

  9. #549
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Janssen mist de wedstrijden tegen FC Utrecht en Feyenoord ivm een scheurtje in het linkerscheenbeen. Schaaf is voor zondag nog een vraagteken

  10. #550
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Janssen + schaaf missen = verliezen:moon:

  11. #551
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Janssen + schaaf missen = verliezen:moon:
    Due voor Janssen, en Schaaf speelt gewoon! (hoop ik)
    Zonder Janssen wonnen we de eerste 3 wedstrijden gewoon... Maar beide missen is idd wel iets te veel van het goede...

  12. #552
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Theo Janssen opnieuw aan de kant

    www.voetbalonline.nl, 27 september 2007 02:16 - Theo Janssen van Vitesse is opnieuw geblesseerd. In de verloren bekerwedstrijd van dinsdag tegen Eindhoven liep de middenvelder een breukje aan de zijkant van het linkerscheenbeen op. Onderzoek in het ziekenhuis wees dat een dag later uit. Janssen, net terug na ander letsel, heeft voorlopig een week absolute rust voorgeschreven gekregen. Daarna wordt bekeken hoe de revalidatie verder dient te verlopen. Hij mist in elk geval de duels met Feyenoord en FC Utrecht.

  13. #553
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zijn er ook nog van die sukkels die beginnen over overgewichtad3:

  14. #554
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Zijn er ook nog van die sukkels die beginnen over overgewichtad3:
    waar?

  15. #555
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    voetbalzone...

    Naja, heb zondag toch een feestje, dus als we gewonne hebben zet het er ff een paar keer neer, anders laat maar zitten, heb dan sowieso wel koppijn

  16. #556
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Schaaf speelt morgen gewoon..

    Dit wordt waarschijnlijk de opstelling:

    Velthuizen
    Verhaegh-Sprockel-Espinoza-Megrelishvilli
    Swerts-Yakubu-vdSchaaf-Due
    Junker-Lorca

  17. #557
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Schaaf speelt morgen gewoon..

    Dit wordt waarschijnlijk de opstelling:

    Velthuizen
    Verhaegh-Sprockel-Espinoza-Megrelishvilli
    Swerts-Yakubu-vdSchaaf-Due
    Junker-Lorca
    Ben benieuwd hoe het duo Junker/Lorca loopt...

  18. #558
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sprockel bood geen excuses aan

    Civard Sprockel maakte vrijdag zijn rentree bij de A-selectie van Vitesse.
    De verdediger was tijdelijk verwijderd na een woordenwisseling met trainer Aad de Mos, tegen wie hij onder meer "Hou je bek" zou hebben gezegd. "Hij vond het niet leuk wat ik heb gezegd", erkent Sprockel. "Ik heb straf gekregen, nu moeten we verder. Ik heb geen excuses aangeboden."

    Sprockel staat zeker niet bekend als lastig. "Het is de eerste keer dat mij zoiets gebeurt. Het was even slikken, dit waren moeilijke dagen voor mij."

    Bron: Omroep Gelderland 28-09-2007

  19. #559
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Due laat gekwetste kaak onderzoeken

    Anders Due laat maandag zijn gekwetste kaak onderzoeken. De speler van Vitesse moest zondagmiddag in het duel met FC Utrecht (2-4) na ruim een half uur per brancard het veld verlaten.

    De Deen kreeg in het uitduel een beuk van Joost Broerse en was vervolgens even van de wereld. “Het deed heel veel pijn, maar eerlijk gezegd weet ik er niks meer van”, vertelde een beduusde Due na afloop aan Omroep Gelderland. “Ik ben zeker een minuut van de wereld geweest.”

    Nader onderzoek zal moeten uitwijzen of Due lang uit de roulatie is met het fysieke ongemak. De charge van Broerse bleef overigens onbestraft.
    Hopelijk valt het allemaal mee.

  20. #560
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts laat zijn toekomst open
    Belg weegt ambities van Vitesse mee in keuze over eigen toekomst.

    De Gelderlander 01-10-07

    In zijn laatste contractjaar is Gill Swerts druk doende zich te profileren. Gisteren wees hij Vitesse weer eens de weg door zijn openingstreffer tegen FC Utrecht ( 2- 4). De prangende vraag is of de 25-jarige Belg ook komend seizoen bij de Arnhemse club zal voetballen.

    Swerts is bezig aan een indrukwekkende terugkeer na zijn zware knieblessure. De international stond negen maanden buitenspel door een gescheurde kruisband, maar lijkt niets te hebben ingeleverd aan startsnelheid en dynamiek, twee van zijn wapens. „Tijdens mijn revalidatie in België heb ik veel mijn bovenbeen getraind”, verklaarde Swerts na de zeer verdiende driepunter in Utrecht. „Misschien ben ik daardoor nu nog wel wat explosiever dan voorheen. Ik voel me heel goed. Na zo’n zware blessure is het vaak zo dat je moet zoeken naar vorm. Maar doordat Vitesse de eerste drie wedstrijden als team goed speelde, kon ik makkelijker aansluiten. Ik loop nu redelijk te voetballen.”

    De middenvelder voegt kracht, loopvermogen en diepgang toe aan het elftal. En scoort ook nog eens belangrijke treffers. De winnende in de openingspartij bij Sparta, en gisteren zorgde hij voor de 0-1 met een welgemikte uithaal vanaf 25 meter. „Ik had geen andere mogelijkheid dan schieten. Het was lekker dat die bal een krul meekreeg.”
    Met het schot in de kruising bezorgde hij Vitesse al vroeg een winnende stelling. En passant onderstreepte Swerts de noodzaak dat Vitesse snel met hem om de tafel gaat om te praten over verlenging van zijn aflopende contract. „ Daar kan ik weinig over zeggen”, aldus Swerts, die bezig is aan zijn derde seizoen in Arnhem. „Vitesse beslist. Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren.”

    Met zijn lonkende transfervrije status zal Swerts een interessante speler zijn voor de topclubs in België. De drievoudig international laat alle opties open, inclusief een langer verblijf bij Vitesse.
    „Ik ben redelijk jong en iedereen heeft ambities”, aldus Swerts. „Daar ga ik niet om liegen. Of ik bij Vitesse wil blijven? Dat hangt ervan af hoe we er voor staan, wie er blijven. Iedereen heeft ambities. Als Vitesse die ambitie ook toont, dan weet je nooit hoe het kan lopen. Stel dat Vitesse volgend jaar Europees voetbal speelt, en dat Vitesse wil bouwen aan een mooie toekomst. Voor mij is het belangrijk dat ik zo doorga. Dan komt Vitesse vanzelf wel.”

    Met Vitesse staat Swerts na zes speelronden op de gedeelde vierde plaats. Een keurige klassering, waar Swerts niet van op kijkt. „We hebben twee mindere wedstrijden gehad”, wees hij op de nederlagen tegen De Graafschap (0-2) en FC Eindhoven (4-2, beker). „Maar we hebben niet voor niets de eerste drie wedstrijden in de competitie gewonnen. Daarom was er in mijn ogen geen sprake van een crisis. We hebben nu twaalf punten en staan er goed voor.

  21. #561
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    HIER KAN JE DAN WEER ZO VRESELIJK BOOS OM WORDEN:ranting:

    FF MAAR EEN SPANDOEK MAKEN:

    STREUER, SCHAAFFIE EN SWERTS LOPEN STRAKS ZO WEG:ranting::ranting::furious:

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Stelletje slaapkoppen daar:kwasny:

  22. #562
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Anders Due heeft geen nader onderzoek nodig

    De kaakblessure van Vitesse- speler Anders Due valt mee. De kwetsuur van de Deen zou gisteren nader worden onderzocht door de medische staf van de Arnhemse club, maar dat bleek niet nodig.
    Due kan deze week de training hervatten en is zondag inzetbaar in het duel met Feyenoord. Hij viel zondag in het duel bij FC Utrecht (2-4) uit nadat hij een tik op zijn hoofd had gekregen
    Bron: De Gelderlander 02-10-07


    Anduele Pryor mag aansluiten bij de groep

    Anduele Pryor mag later deze week de groepstraining hervatten bij Vitesse. De middenvelder miste de laatste twee duels vanwege een verrekking in zijn linkerbovenbeen, maar waarschijnlijk is hij zondag weer inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.
    Pryor liep de blessure op in de wedstrijd tegen De Graafschap. Het is nog onbekend wanneer Santi Kolk de training kan hervatten.
    Bron: De Gelderlander 02-10-07

  23. #563
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts koestert Afrikaanse roots

    Na het verloren vorige seizoen heeft Vitesse-middenvelder Gill Swerts in deze competitie alweer zes wedstrijden achter zijn naam staan. De 25-jarige Belg is goed teruggekomen van een zware knieblessure en verdiende afgelopen zondag bij de 4-2 zege van zijn ploeg op FC Utrecht een 7 voor het Voetballer van het Jaarklassement. Met een afstandsschot zette Swerts in de vierde minuut Vitesse op overwinningskoers, alweer zijn tweede treffer van dit seizoen.
    Even voor rust incasseerde Swerts in de Galgenwaard een enorme schop van FC Utrecht-verdediger Francis Dickoh. Meteen greep hij naar zijn net genezen linkerknie, maar er bleek niets aan de hand. "Het is logisch dat je op zo'n moment schrikt. Dat is een normale reactie na zo'n zware blessure. Het gaat weer goed, maar afgelopen week heb ik drie wedstrijden in zeven dagen gespeeld en dan merk je wel aan je benen dat je er een jaar uit hebt gelegen. In eerste instantie is dit jaar het belangrijkste voor mij om fit te blijven. Maar ik ben na dit seizoen transfervrij en je weet nooit wat er op je pad komt."

    Met zijn vurige haardos is Swerts een echte 'Rode Duivel', maar de 25-jarige voelt zich ook sterk verbonden met Afrika, ook al is hij daar nog nooit geweest. "Ik heb een speciale band met Afrika. Mijn grootmoeder van vaderskant was een Afrikaanse. Zij is in Congo getrouwd met mijn Belgische grootvader en samen kregen zij elf kinderen. Mijn vader Fernand is geboren in Afrika en hij heeft veel Afrikaanse familie. Voluit heet ik Gill Toby Todor Swerts. Toby is de slavennaam van Kunta Kinte, de hoofdpersoon uit 'Roots', de beroemde roman van Alex Haley over de slavernij. Mijn vader heeft iets met dat boek. Mijn zusje heet Kizzy, net als de dochter van Kunta Kinte in dat boek. Ik merk soms gelijkenissen met Afrikanen bij mezelf.

    Sommige Afrikaanse eigenschappen zitten bij mij in de genen. Meestal kan ik ook goed met de donkere jongens in de spelersgroep overweg. Ik wil nog altijd een keer naar Congo toe. Twee jaar geleden zou ik gaan, maar toen werd mijn dochtertje geboren. Ik wil daar per se naar toe samen met mijn vader en mijn broer Chico, een voormalige thaibokser. Mijn vader en broer zijn donker, maar ik heb een blanke huid. De politieke situatie in Congo is onrustig en als halfbloed word je er niet altijd even goed ontvangen. Bovendien is er nog een complicatie, want mijn vader heeft vliegangst. Toch wil ik er per se een keer heen om mijn vaders familie te ontmoeten."

    Bron: Telegraaf 02-10-07

  24. #564
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    waar?
    Nou, toch vooral in de buikstreek...
    Jezus wat een pens...

  25. #565
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nou, toch vooral in de buikstreek...
    Jezus wat een pens...
    kerel, let nou maar even op je eigen spelers, ontfermen wij ons wel over theo. Als je hem dik vind, heb je nooit goed naar hem gekeken.

    Doktersverklaring 2001:

    ´´Theo´s lichaam is heel appart opgebouwd. Niets levendsbedreigend, maar wel bijzonder. Hij heeft bredere botten dan een normaal persoon, maar deze zijn wel lichtjes brosser dan die van een normaal mens. Verder zit de eiwitcellen van Theo tussen spier en botten, wat hem eerder energie kan verbranden dan ieder ander mens, maar waardoor hij nog meer in de breedte lijkt te groeien´´ Dit zal de komende 10 jaar nog wel verergeren, maar dik is dan nog steeds niet.´´

    En met zijn 1,80 en dan 80 kilo is hij echt niet dik. Theo is explosief, heeft veel loopvermogen en een enorm uithoudingsvermogen.

  26. #566
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    'Velthuizen in belangstelling van Sampdoria'
    03 oktober 2007


    Piet Velthuizen mag zich in de belangstelling verheugen van Sampdoria, zo meldt Omroep Gelderland. Een delegatie van de Italiaanse club zat afgelopen zondag voor de Vitesse-doelman op de tribune tegen FC Utrecht.


    De 20-jarige Velthuizen liet in Stadion Galgenwaard onder meer van zich spreken door een strafschop te keren. De goalie heeft bij Vitesse nog een verbintenis tot de zomer van 2010. Vorig seizoen stond hij nog nadrukkelijk in de belangstelling van Roda JC.

    FC Update.nl

    Als dit serieus wordt, dan zijn we hem kwijt:ranting:

    Bedankt meneer Laros:furious::moon:

  27. #567
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    'Velthuizen in belangstelling van Sampdoria'
    03 oktober 2007


    Piet Velthuizen mag zich in de belangstelling verheugen van Sampdoria, zo meldt Omroep Gelderland. Een delegatie van de Italiaanse club zat afgelopen zondag voor de Vitesse-doelman op de tribune tegen FC Utrecht.


    De 20-jarige Velthuizen liet in Stadion Galgenwaard onder meer van zich spreken door een strafschop te keren. De goalie heeft bij Vitesse nog een verbintenis tot de zomer van 2010. Vorig seizoen stond hij nog nadrukkelijk in de belangstelling van Roda JC.

    FC Update.nl

    Als dit serieus wordt, dan zijn we hem kwijt:ranting:

    Bedankt meneer Laros:furious::moon:
    We zien het wel.. Vitesse moet zich gewoon niet laten afschepen.. Contract = contract of Piet (lees: Laros) daar nou te vrede mee is of niet..

  28. #568
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nou, toch vooral in de buikstreek...
    Jezus wat een pens...
    zucht leep1:

  29. #569
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    We zien het wel.. Vitesse moet zich gewoon niet laten afschepen.. Contract = contract of Piet (lees: Laros) daar nou te vrede mee is of niet..
    Zal ik de voorbeelden machlas, makaay, diarra, en ga zo maar door er even bij pakken. Allemaal een doorlopend contract, allemaal gretig en voor allen lonkte een desdanig grotere club dat er geen houden meer aan was. En voor iemand als 20 is de italiaanse competitie wel erg aantrekkelijk.

    Vitesse heeft zich al meerdere malen het kaas van het brood af laten eten, zou me niets verbazen als het nu weer zo zal zijn:dry:

  30. #570
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    10 Vragen aan: Aad de Mos

    Aad de Mos beleefde de meest bizarre week als Vitesse-trainer sinds zijn aanstelling in 2006. Eerst waren er pijnlijke nederlagen tegen De Graafschap (2-0) en FC Eindhoven (4-2 in het bekertoernooi), afgelopen zondag werd bij FC Utrecht plots knap met 4-2 gewonnen. De Mos weigert langer in de stemmingswisselingen mee te gaan.
    Laten we beginnen bij het dieptepunt. Hoe kan Vitesse verliezen én weggespeeld worden bij een Eerstedivisionist als FC Eindhoven?
    'Dat resultaat valt op geen enkele manier goed te praten. We misten een aantal spelers (Civard Sprockel was disciplinair geschorst, Remco van der Schaaf raakte tijdens de warming-up geblesseerd en Theo Janssen viel al snel uit, red.), maar dan nog moet Vitesse zo'n duel onder alle omstandigheden weten te winnen. Er zijn fouten gemaakt waar ik me voor schaamde, zo amateuristisch oogde het. Je weet dat er elk seizoen verrassingen plaatshebben in het bekertoernooi, maar het is zuur een van de negatieve verrassingen te zijn. Met Ajax is het me ook al eens eerder gebeurd. Verliezen van een mindere ploeg in het bekertoernooi is verschrikkelijk triest en dreunt erg hard na.'

    Des te meer nu PSV, AZ en FC Twente al zijn uitgeschakeld.
    'Misschien is het zout in de wonden strooien, maar ik besef me maar al te goed dat het dit seizoen voor Vitesse een uitgelezen kans was geweest om ver te komen in het bekertoernooi. De loting van FC Eindhoven is nu FC Haarlem-thuis; je mag niemand onderschatten, maar de kans was schoon... Overigens is het voor het Nederlandse voetbal een heel slechte ontwikkeling dat die topploegen er al uitliggen. Als de finale straks niét gaat tussen twee teams uit de topvijf, komen de play-offs nog meer in het geding dan nu al het geval is. De winnaar van de play-offs van de zesde tot de negende plaats speelt dan tegen de verliezer van twee tot vijf om een resterend Europees ticket. Wie op de tiende plaats eindigt, voetbalt alleen nog maar om een geldprijs.'

    U sprak vorige week zelfs van een heuse crisissituatie...
    'Dat was het in mijn ogen ook. Van De Graafschap mag je best een keer verliezen, maar als je vervolgens nóg een klap te verwerken krijgt voel je dat de club in rouwstemming verkeert. Wat moet je dan doen om de ploeg weer op de rails te krijgen? Je kan iedereen boetes geven, maar dat vond ik gezien de vorige resultaten geen slim idee. Daarom heb ik de jongens na dinsdag twee dagen vrij gegeven, zodat ze vrijdag weer met frisse koppies op de training konden verschijnen. Je moet zoeken naar oorzaken en dat hebben we gedaan.'

    Verklaar u nader.
    'Eens te meer is voor mij gebleken dat Civard Sprockel het spel heel goed leest. Door die schorsing was hij er niet bij tegen FC Eindhoven, en daardoor miste je in die wedstrijd een bepaalde controle in de defensie. Wat dat betreft heb ik mezelf in de vingers gesneden. Maar als ik hem niét had geschorst (Sprockel zei na Vitesse-De Graafschap onder meer dat De Mos 'zijn bek moest houden', red.), was ik mijn geloofwaardigheid verloren. En ook Remco van der Schaaf is met zijn ervaring en visie voor dit team van levensbelang. Niet voor niets gaat zijn aanwezigheid hand in hand met goede prestaties van Vitesse.'

    Opeens stond het tegen FC Utrecht weer helemaal op de rit.
    'Een knap resultaat en een uitstekende wedstrijd. Voetballend misschien wel ons beste duel van dit seizoen. Organisatorisch hebben de spelers het weer opgepakt en in de derde en vierde fase waren we veel dreigender dan voorheen. Vitesse speelde agressief, precies zoals ik wil dat ze spelen. We kwamen natuurlijk ook lekker in de wedstrijd doordat Gill Swerts zo vroeg scoorde, maar het is dan nog wel de kunst de wedstrijd helemaal uit te voetballen.'

    De aanvallers Gonzalo Lorca en Mads Junker deden het goed.
    'Het blok van zeven spelers staat voor mij aardig vast, maar voorin hebben we veel mogelijkhedenwaaruit ik moet kiezen. De eerste wedstrijden hebben Harrie Gommans en Santi Kolk gespeeld, het koppel Lorca/Junker heeft tegen FC Utrecht goed gefunctioneerd. Mads speelt intelligent, Lorca is een speler voor wie het publiek naar het stadion komt. Maar ik kan niet beloven dat zij nu telkens zullen spelen. Dat kan ik elke week opnieuw bekijken. Tegen een matig opbouwende ploeg als FC Utrecht heb je veel aan hen, maar als je tegen een sterk blok met Kew Jaliens en Ryan Donk speelt, kun je misschien beter Gommans en Kolk opstellen.'

    Het moet u goed doen dat Vitesse in Utrecht vier keer scoort.
    ’Natuurlijk, maar de meeste voldoening haal ik uit het feit dat we over de hele breedte goed vertegenwoordigd zijn op de lijsten van doelpuntenmakers en assistgevers. Natuurlijk wil elke ploeg veelscorende spitsen hebben, maar op die manier raak je wel afhankelijk in één of twee spelers. Bij ons pikken ook de middenvelders nu regelmatig hun doelpuntjes mee. Daar kun je als trainer alleen maar heel tevreden mee zijn.'

    Yu Hai vergeet tot nu toe te scoren in de competitie, maar is bij zijn invalbeurten qua spel vrij dreigend.
    ‘Maandag heeft hij het bericht gekregen dat hij in plaats van bij de olympische ploeg nu bij het nationale elftal van China zit. Een mooie beloning voor een uitstekende speler. Yu Hai vind ik een schot in de roos. Misschien hebben we destijds een klein risico genomen om hem naar Arnhem te halen, maar dat betaalt zich nu uit. Hij past zich snel aan het nieuwe leefklimaat aan en is heel clever als voetballer. Vitesse gaat de komende jaren heel veel plezier aan hem beleven.'

    Wat is uw eindgevoel na deze hectische week.
    Gematigd positief, omdat de spelers de draad weer goed hebben opgepakt. Ook mij heeft het verrast hoe we na een zwarte week in Utrecht voor de dag zijn gekomen. Ik tel altijd in blokjes van vijf wedstrijden en dat heb ik de spelers ook duidelijk gemaakt. Met deze wedstrijd tegen FC Utrecht is een nieuwe fase de competitie ingegaan en wat dat betreft is de start weer net zo goed geweest als half augustus tegen Sparta Rotterdam.'

    Absoluut. Vitesse staat vijfde.
    ‘Twaalf punten uit zes wedstrijden is uitstekend en het hadden er zomaar nog eens drie meer kunnen zijn. Maar ik wil nu niet weer van de crisis in een euforische stemming belanden. Als iedereen vecht zijn we een uitstekende ploeg, als er niét wordt gevochten kan een topteam als Ajax zelfs bijna van Kozakken Boys verliezen. We kunnen met Vitesse heel ver komen, maar alleen als iedereen het wil. Zo niets dan zijn we niets beter dan de hekkensluiter in de Eerste Divisie.'

    Bron: VI Magazine 03-10-07

  31. #571
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Leuke tekst van meneer Aad de Mos ! Vooral de laatste zinnen waarin hij zegt dat het zo maar drie punten meer hadden kunnen zijn voor Vitesse. Het is en blijft een grappenmaker ! Met een beetje minder geluk had men geen negen punten behaald uit de eerste drie wedstrijden. De eerste wedstrijd tegen Sparta had men zeker over geluk niets te klagen anders was men gewoon tegen een nederlaag opgelopen en dan heb ik het nog niet eens over het duel in de Gelredome tegen NEC. Als er een ploeg daar verdiende te winnen was het echt de ploeg uit Nijmegen. Voor de duidelijkheid ik heb tot op heden alle wedstrijd in zijn geheel gezien van Vitesse en de ploeg loopt naar mijn mening momenteel niet over van kwaliteit. Tevens ben ik van mening dat Aad de Mos nou niet zo veel beter presteert dan Sturing deed in de voorgaande seizoenen.

  32. #572
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Leuke tekst van meneer Aad de Mos ! Vooral de laatste zinnen waarin hij zegt dat het zo maar drie punten meer hadden kunnen zijn voor Vitesse. Het is en blijft een grappenmaker ! Met een beetje minder geluk had men geen negen punten behaald uit de eerste drie wedstrijden. De eerste wedstrijd tegen Sparta had men zeker over geluk niets te klagen anders was men gewoon tegen een nederlaag opgelopen en dan heb ik het nog niet eens over het duel in de Gelredome tegen NEC. Als er een ploeg daar verdiende te winnen was het echt de ploeg uit Nijmegen. Voor de duidelijkheid ik heb tot op heden alle wedstrijd in zijn geheel gezien van Vitesse en de ploeg loopt naar mijn mening momenteel niet over van kwaliteit. Tevens ben ik van mening dat Aad de Mos nou niet zo veel beter presteert dan Sturing deed in de voorgaande seizoenen.
    leep1:

    Met een beetje minder geluk waren jullie nu geen koploper geweest...

  33. #573
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    leep1:

    Met een beetje minder geluk waren jullie nu geen koploper geweest...
    Leuke reactie maar gaat inhoudelijk dus in het geheel niet over wat ik heb geschreven. Verwijzen naar andere clubs is eenvoudig volgens mij. Je moet toch met me eens zijn, als je alle wedstrijden tenminste in zijn geheel hebt kunnen zien, dat Vitesse niet al te best speelt dit seizoen. Natuurlijk won men bij FC Utrecht en was dat zeer knap te noemen maar ik moet eerst nog eens zien of men dit vol kan blijven houden.

    En even over Ajax dan, dat is behoorlijk slecht en over geluk in de competitie heeft men zeker niets te klagen ! Zie nou wel dat het niet moeilijk is om objectief ergens naar te kijken.

  34. #574
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Leuke tekst van meneer Aad de Mos ! Vooral de laatste zinnen waarin hij zegt dat het zo maar drie punten meer hadden kunnen zijn voor Vitesse. Het is en blijft een grappenmaker ! Met een beetje minder geluk had men geen negen punten behaald uit de eerste drie wedstrijden. De eerste wedstrijd tegen Sparta had men zeker over geluk niets te klagen anders was men gewoon tegen een nederlaag opgelopen en dan heb ik het nog niet eens over het duel in de Gelredome tegen NEC. Als er een ploeg daar verdiende te winnen was het echt de ploeg uit Nijmegen. Voor de duidelijkheid ik heb tot op heden alle wedstrijd in zijn geheel gezien van Vitesse en de ploeg loopt naar mijn mening momenteel niet over van kwaliteit. Tevens ben ik van mening dat Aad de Mos nou niet zo veel beter presteert dan Sturing deed in de voorgaande seizoenen.
    kerel, als jij niets van voetbal af weet is dat niet mijn probleem. Sparta was veerkracht, en dat ze dan zelf verzuimen de 2-0 te maken is dom. AZ was tactisch super sterk en goed uitgespeeld. Ook nu ligt het verzuimen om te scoren bij martens, maar zeker bij piet. En bij nek was piet de held van de dag. Al met al kom ik bij de eerste drie wedstrijden toch nog op 7 punten. (Alleen nek was niet verdiend, maar een overwinning voor hun ook niet).

  35. #575
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    kerel, als jij niets van voetbal af weet is dat niet mijn probleem. Sparta was veerkracht, en dat ze dan zelf verzuimen de 2-0 te maken is dom. AZ was tactisch super sterk en goed uitgespeeld. Ook nu ligt het verzuimen om te scoren bij martens, maar zeker bij piet. En bij nek was piet de held van de dag. Al met al kom ik bij de eerste drie wedstrijden toch nog op 7 punten. (Alleen nek was niet verdiend, maar een overwinning voor hun ook niet).

    Jammer dat als je een andere mening hebt dat direct wordt afgedaan als dat je geen verstand van voetbal hebt. Misschien kijk ik wat objectiever naar de wedstrijden van Vitesse (al heb ik daar meerdere jaren een seizoenkaart gehad) dan dat jij doet. Dat is ook geen enkel probleem maar lees dan ook eens de verslagen etc etc in kranten en weekbladen over de eerste wedstrijden van Vitesse.

    We komen er toch niet uit, is ook niet erg maar ik dacht dat je hier je mening mocht geven.

  36. #576
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Jammer dat als je een andere mening hebt dat direct wordt afgedaan als dat je geen verstand van voetbal hebt. Misschien kijk ik wat objectiever naar de wedstrijden van Vitesse (al heb ik daar meerdere jaren een seizoenkaart gehad) dan dat jij doet. Dat is ook geen enkel probleem maar lees dan ook eens de verslagen etc etc in kranten en weekbladen over de eerste wedstrijden van Vitesse.

    We komen er toch niet uit, is ook niet erg maar ik dacht dat je hier je mening mocht geven.
    ik val je niet aan hoor:ill_h4h:

    Tsja, als er een vitessefan objectief naar wedstrijden kijkt ben ik het wel. Ze schoppen me soms de tribune's af omdat ik vaak veel te veel de waarheid spreek in mijn eigen vakkie. Maar dat maak je dan weer goed door na de wedstrijd een rondje te geven(h)

  37. #577
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    ik val je niet aan hoor:ill_h4h:

    Tsja, als er een vitessefan objectief naar wedstrijden kijkt ben ik het wel. Ze schoppen me soms de tribune's af omdat ik vaak veel te veel de waarheid spreek in mijn eigen vakkie. Maar dat maak je dan weer goed door na de wedstrijd een rondje te geven(h)
    :theBar:
    Dan zorg ik dat ik de volgende keer naast je zit in het Gelredome !
    Want een biertje lust ik wel !

  38. #578
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    :theBar:
    Dan zorg ik dat ik de volgende keer naast je zit in het Gelredome !
    Want een biertje lust ik wel !
    Is goed hoor :drink:

  39. #579
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Leuke reactie maar gaat inhoudelijk dus in het geheel niet over wat ik heb geschreven. Verwijzen naar andere clubs is eenvoudig volgens mij. Je moet toch met me eens zijn, als je alle wedstrijden tenminste in zijn geheel hebt kunnen zien, dat Vitesse niet al te best speelt dit seizoen. Natuurlijk won men bij FC Utrecht en was dat zeer knap te noemen maar ik moet eerst nog eens zien of men dit vol kan blijven houden.

    En even over Ajax dan, dat is behoorlijk slecht en over geluk in de competitie heeft men zeker niets te klagen ! Zie nou wel dat het niet moeilijk is om objectief ergens naar te kijken.
    Wijzen naar andere clubs is idd makkelijk, jij wees naar ons! En als wij dan aangeven dat je eigen club ook niet te klagen heeft, moeten wij niet wijzen..

    Wij weten best wel dat we verdedigend spelen en daar op het moment de punten meepakken.. En weet je? Ik ben trots op onze jongens, die door vechtlust de punten halen... En de mos bedoel dus heel simpel dat we tegen de graafschap dat niet hadden en daardoor verloren.. Daarom hadden het dus 3 punten meer kunnen zijn..

  40. #580
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Wijzen naar andere clubs is idd makkelijk, jij wees naar ons! En als wij dan aangeven dat je eigen club ook niet te klagen heeft, moeten wij niet wijzen..

    Wij weten best wel dat we verdedigend spelen en daar op het moment de punten meepakken.. En weet je? Ik ben trots op onze jongens, die door vechtlust de punten halen... En de mos bedoel dus heel simpel dat we tegen de graafschap dat niet hadden en daardoor verloren.. Daarom hadden het dus 3 punten meer kunnen zijn..
    Ik reageerde op iets dat De Mos vertelde in een interview. Ik wijs niet naar een andere club ik heb gewoon een mening wat gebaseerd is op alle wedstrijden die ik dit seizoen van Vitesse heb gezien. Ik vind het spel namelijk zeker niet aantrekkelijk. Je hebt gelijk als je vervolgens gaat zeggen dat dit bij Ajax ook is maar daar gaat het volgens mij niet over. Dan zou ik dus over geen enkele club meer iets mogen zeggen tegenwoordig.

  41. #581
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Ik reageerde op iets dat De Mos vertelde in een interview. Ik wijs niet naar een andere club ik heb gewoon een mening wat gebaseerd is op alle wedstrijden die ik dit seizoen van Vitesse heb gezien. Ik vind het spel namelijk zeker niet aantrekkelijk. Je hebt gelijk als je vervolgens gaat zeggen dat dit bij Ajax ook is maar daar gaat het volgens mij niet over. Dan zou ik dus over geen enkele club meer iets mogen zeggen tegenwoordig.

    Wij hebben er niet echt de spelers voor..

    Ik vind ons spel ook nog niet aantrekkelijk, het lever alleen wel punten op. (Vorig jaar maakte wij vaak het spel maar pakten we veel te weinig punten..)

    Nu spelen we wat defensiever en komen we snel uit.. Dat moet allemaal nog een stuk beter en sneller om het aantrekkelijk te maken... Maar daar is tijd voor nodig.. En tot die tijd moeten we maar even genoegen nemen met alleen de punten!

    Ajax is wel in de positie om aantrekkelijk te spelen (zeker in Nederland), maar doet dat vaak ook niet.. En dat is veel kwalijker!

  42. #582
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Wij hebben er niet echt de spelers voor..
    ik noem megreleshvili, verhaegh, swerts, sansoni, kaya, pryor, kolk en lorca. Allemaal prima spelers die het spel kunnen maken. Dat dit spelmakende gehalte niet in onze tactiek zit, maar dat we wel de punten halen, is heel mooi

  43. #583
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    http://img171.imageshack.us/img171/5...ansenspwm8.jpg

    Trouwens geweldig dat ik deze week tijdens de training Michael Jansen weer voluit zag gaan in een partij vorm. De komende week nog maar eens kijken op Papendal en ik ben beniwued wanneer hij zijn eerste minuten weer mag maken in het eerste elftal.

  44. #584
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    http://img171.imageshack.us/img171/5...ansenspwm8.jpg

    Trouwens geweldig dat ik deze week tijdens de training Michael Jansen weer voluit zag gaan in een partij vorm. De komende week nog maar eens kijken op Papendal en ik ben beniwued wanneer hij zijn eerste minuten weer mag maken in het eerste elftal.
    Idd, dat heb ik ook gezien. Deze kerel heeft ook zoveel potentie, maar het is risicovol beleggen met hem. Je wilt namelijk als club niet worden herkend als: Owja, die club waar ... overleed op het veld

  45. #585
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Makaay: "Ik ben Vitesse altijd blijven volgen"
    Acht jaar lang speelde Roy Makaay bij Vitesse. Morgen speelt hij voor het eerst in een officiële wedstrijd tegen de ploeg uit Arnhem. Voor de spits van Feyenoord is het vooral 'apart'.

    "Ik heb op Tenerife een oefenwedstrijd tegen Vitesse gespeeld, maar nog nooit een officiële wedstrijd. Ik heb acht jaar bij Vitesse gespeeld, kom er uit de jeugd. Dat betekent wel iets. Ik ben Vitesse altijd blijven volgen", zei Makaay tegen De Gelderlander.

    In de huidige selectie van Vitesse spelen nog maar weinig mensen uit zijn tijd in Arnhem: "Als ik naar de ploeg kijk, dan zaten alleen Remco van der Schaaf en Theo Janssen in mijn tijd al bij Vitesse."

    Keeper Velthuizen was in zijn Vitesse-tijd de buurjongen van de 43-voudig international van Nederland: "Piet Velthuizen was in Nijmegen een buurjongen van mij. Grappig dat ik nu tegen hem moet spelen. Ik vind het mooi te zien hoe ver hij het geschopt heeft. Hij heeft alles in zich om het ver te schoppen, maar in de voetballerij weet je nooit hoe het loopt. Laat hem eerst maar lekker een jaar keepen."

    Makaay verliet Vitesse net voordat de ploeg het Gelredome als speelplaats innam. Met het Nederlands elftal oefende hij er één keer. Zondag zal hij voor het eerst in clubverband het stadion van Vitesse betreden. Een apart moment voor de Wijchenaar.

    "Het wordt bijzonder dat ik er zondag een competitieduel zal spelen. Ik ben vlak voor de opening vertrokken. Daarna is er veel gebeurd. Vitesse lijkt nu een stuk stabieler dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat ze dat stapje voor stapje kunnen uitbouwen, want Vitesse blijft een geweldige club", eindigde Makaay het interview.
    ROY; ROY; ROY ROY MAKAAY!!!:w00t::worthy:

    Btw, hij liep vorige week nog in arnhem centrum. Direct een stuk of 20 supporters de hele weg winkel in winkel uit om hem heen. Hij vond het wel mooi en op het eind ging hij gewoon zijn eigen persconferrentie geven bij de sint eusebeus ofzo iets.

    1 van die vragen is, kom je nog naar vitesse?

    Hij zei, dat ligt wel in mijn toekomstplannen ja. Als mijn lichaam het toelaat, denk ik na feyenoord. Anders wil ik spitsentrainer worden bij vitesse. Kunnen ze die nekkers weer aftroeven want ik geloof dat die de gier daar spitsentrainert wordt. Ik denk dat ik toch een betere ben

Pagina 13 van 257 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 16 maart 2021, 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •