Pagina 133 van 257 EersteEerste ... 3383123131132133134135143183233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.941 t/m 5.985 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #5941
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Alsof er voor ons iets veranderd is onder Jordania.er is alleen meer rust omdat we de zekerheid hebben dat er geen financiële problemen zijn.

  2. #5942

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Zodra er bij Heerenveen een dergelijke idioot aanstrand, zeg ik mijn seizoenkaart op. Dat zijn geen normale ontwikkelingen voor een voetbalclub. Blijkbaar had ik toch een behoorlijk punt, anders zou er niet zo eenvoudig op mijn clubliefde voor Heerenveen ingespeeld worden.
    Heb jij een punt, ja?

    Het enige wat je gedaan hebt is op een krampachtige manier een discussie - die ik overigens graag voer, hoor - proberen aan te zwengelen over het succes van Vitesse, hoe dat tot stand komt en wat we daar van zouden moeten vinden. Daarin ben jij zelf de eerste geweest die jouw club heeft genoemd in relatie tot wat jij als concurrenten van Vitesse ziet. Het komt er op neer dat jij vindt dat het een slechte zaak is als er een grote sponsor veel geld in Vitesse gaat stoppen en dat Heerenveen (13e) eigenlijk meer onze concurrent is dan Twente. Ik kan dat echt niet anders uitleggen als afgunst. Misschien niet over de manier waarop, maar zeker wel over het succes.

  3. #5943
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik meen me te herinneren dat hij ooit een blik bier of iets dergelijks naar zijn hoofd kreeg geslingerd bij Vitesse. Dat lijkt totaal onbelangrijk maar zou het toch even onthouden als hij praat over Vitesse.

  4. #5944
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Ik ben ook vaak slecht thuisgekomen uit Heerenveen, kwam dan wel door teveel berenburgh cola

  5. #5945
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Heb jij een punt, ja?

    Het enige wat je gedaan hebt is op een krampachtige manier een discussie - die ik overigens graag voer, hoor - proberen aan te zwengelen over het succes van Vitesse, hoe dat tot stand komt en wat we daar van zouden moeten vinden. Daarin ben jij zelf de eerste geweest die jouw club heeft genoemd in relatie tot wat jij als concurrenten van Vitesse ziet. Het komt er op neer dat jij vindt dat het een slechte zaak is als er een grote sponsor veel geld in Vitesse gaat stoppen en dat Heerenveen (13e) eigenlijk meer onze concurrent is dan Twente. Ik kan dat echt niet anders uitleggen als afgunst. Misschien niet over de manier waarop, maar zeker wel over het succes.
    Afgunst is niet van toepassing omdat ik zelf nooit op deze manier succes zou willen hebben. Verder is het inderdaad het geval dat ik het Vitesse niet gun.

    --- Update ---

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Ik meen me te herinneren dat hij ooit een blik bier of iets dergelijks naar zijn hoofd kreeg geslingerd bij Vitesse. Dat lijkt totaal onbelangrijk maar zou het toch even onthouden als hij praat over Vitesse.
    Oh, ben ik wel eens naar Vitesse-uit geweest dan?

  6. #5946
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    LB, wel schattig dat je hier zoveel te vinden bent ipv in jullie eigen topic.

  7. #5947

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Afgunst is niet van toepassing
    Maar waarom maak je je er dan zo druk om? Waarom wil je ons zo graag onder de neus wrijven dat niet Twente maar Heerenveen onze concurrent is? Het lijkt er op dat je vooral jezelf daarvan moet overtuigen.

  8. #5948
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik geef gewoon mijn mening. Daar hoef jij het niet mee eens te zien, ik zou je niet eens willen overtuigen. Maar je tast het niveau behoorlijk aan door nu al 3/4/5 reacties lang puur op mij persoonlijk te reageren ipv de inhoudelijke kwestie. Mocht je meer van mij willen weten, stuur dan gewoon een PB aub.

  9. #5949
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Maar waarom vertel je het ons dan? Je weet dat wij een andere mening hebben. Je had dezdiscussie dus kunnen verwachten. als je hem niet wilt voeren had je hem niet aan moeten gaan.

    Wellicht had je op meer medestanders gerekend, die komen echter niet veel in dit topic. Mss voor jou een idee om discussie te starten in studio voetbal of voetbal international.

  10. #5950
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    ARNHEM -

    Vitesse gaat topscorer Wilfried Bony een vorstelijk aanbod doen om af te zien van een vertrek in de winterstop en daarmee de kansen op een Champions Leagueticket te vergroten. De aanvaller uit Ivoorkust, die afgelopen zondag tegen PSV zijn vijftiende doelpunt maakte, heeft wekenlang verkondigd dat hij vooral om financiële redenen naar het buitenland wil vertrekken. De international voelt zelf echter ook dat hij in Nederland aan het beste seizoen in zijn carrière bezig is.

    Bony, wat zal hij doen?

    Van mij mag hij in de eredivisie blijven, hij is op dit moment misschien wel de beste speler tot nu toe.
    Het is zelfs te hopen dat dergelijke speler s blijven want de laatste jaren worden de clubs wel leeg gehaald/gekocht,
    en komt er te weinig nieuw talent binnen.
    Zeer sterke speler in alle opzichten die met voetbal te maken hebben.

  11. #5951
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Het gaat Bony niet alleen om financiële redenen, ook omdat zijn familie om een of andere reden Nederland niet in mag voor een bezoek. In andere landen schijnt dat soepeler te zijn.

  12. #5952
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het gaat Bony niet alleen om financiële redenen, ook omdat zijn familie om een of andere reden Nederland niet in mag voor een bezoek. In andere landen schijnt dat soepeler te zijn.
    Klopt, IND is niet heel soepel. Aangevraagde toeristenvisa voor zijn familie zodat ze op bezoek kunnen komen zijn al meerdere malen afgewezen las ik. Een grote reden dat Bony weg wil.

  13. #5953
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Klopt, IND is niet heel soepel. Aangevraagde toeristenvisa voor zijn familie zodat ze op bezoek kunnen komen zijn al meerdere malen afgewezen las ik. Een grote reden dat Bony weg wil.
    De Nederlandse maatschappij is niet meer zo soepel al is het voor een Canadees geen enkel probleem. Zijn broer heeft inmiddels een visum.

  14. #5954
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zn broer mag inmiddels komen.

  15. #5955
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Winkel in het centrum is wel mooi, alleen jammer dat het twee verdiepingen heeft.

  16. #5956
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zo, even een kijkje nemen bij het Ajaxpubliek....

  17. #5957
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ? Vandaag was gewoon heel slecht, valt verder weinig over te vertellen.

  18. #5958
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Theo schijnt iets gezegd te hebben over uitfluiten
    Laatst gewijzigd door Chief; 16 december 2012 om 20:39

  19. #5959
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    ? Vandaag was gewoon heel slecht, valt verder weinig over te vertellen.
    Je hebt Theo zijn commentaar gemist?

  20. #5960
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Nadeel van dagjesvolk, die fluiten altijd als eerste. Zo erg was het niet, denk dat Theo sowieso wat gefrustreerd was en hij kan beter naar zijn eigen spel kijken.

    Vorige week stonden nog een mannetje of 100 de bus op te wachten toen ze verloren, jammer dat dat niet in de media kwam.m

  21. #5961
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Je hebt Theo zijn commentaar gemist?
    Jij de wedstrijd blijkbaar? Er werd namelijk wel gefloten, maar maar door een klein gedeelte. Tot het moment dat Theo er over begint was er niemand die vond dat er te veel massaal gefloten. Waarom niet, omdat dat niet zo was.

    Ik keur het fluiten af, gedeelte dat gefloten heeft moet zich schamen. Maar Theo moet niet overdrijven en doen alsof hij/zij massaal uitgefloten werden.

    Overigens dat vorige week de spelersbus werd opgewacht en toegezongen werd na een nederlaag, is blijkbaar alweer vergeten.

  22. #5962
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Jij de wedstrijd blijkbaar? Er werd namelijk wel gefloten, maar maar door een klein gedeelte. Tot het moment dat Theo er over begint was er niemand die vond dat er te veel massaal gefloten. Waarom niet, omdat dat niet zo was.

    Ik keur het fluiten af, gedeelte dat gefloten heeft moet zich schamen. Maar Theo moet niet overdrijven en doen alsof hij/zij massaal uitgefloten werden.

    Overigens dat vorige week de spelersbus werd opgewacht en toegezongen werd na een nederlaag, is blijkbaar alweer vergeten.
    Ik was idd bij een andere, sfeervolle wedstrijd ja. Maar op de terugweg pikte ik het interview met Theo nog even mee ja. Die was glashelder.

  23. #5963
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Denk dat Theo zijn gehoorapparaat te sterk had afgesteld

  24. #5964
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik was idd bij een andere, sfeervolle wedstrijd ja. Maar op de terugweg pikte ik het interview met Theo nog even mee ja. Die was glashelder.
    Zoals gezegd Theo overdreef, net zoals het gedeelte dat het nodig vond te fluiten. De enige die een massaal flconcert heeft gekregen was die van RKC die lag te rollen als een gek maar meteen op stond toen Kalas de bal uitspeelde.

    En ik geloof ook niet dat hij daarom in de fout ging. Zowel moet hij vooral naar zichzelf kijken, hij is 31, zoiets kan Kalas gebeuren met 19 jaar, of noem de andere jonkies, maar dat mag Theo niet overkomen.

    Verder gok ik dat nu de teleurstelling en de woede gezakt is Theo ook wel door heeft dat ie overdreef.

  25. #5965

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Nadeel van dagjesvolk, die fluiten altijd als eerste. Zo erg was het niet, denk dat Theo sowieso wat gefrustreerd was en hij kan beter naar zijn eigen spel kijken.
    Grote onzin. Welk dagjesvolk. Ik heb vrijwel alleen maar hondstrouwe supporters gesproken die alle begrip hebben voor uitfluiten. Daarbij ging het inderdaad om een kleine minderheid en zijn alle verwijzingen naar de stand op de ranglijst grote onzin. Punten verspelen op inzet is altijd onaanvaardbaar. En wat Vitesse en met name Theo Janssen gisteren liet zien, tart elke beschrijving. Het was één grote opgestoken middelvinger naar iedereen die naar het stadion was gekomen.

  26. #5966
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Vitesse stond voor (althans, volgens Theo). Dus er waren nog geen punten verspeeld.

  27. #5967
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Grote onzin. Welk dagjesvolk. Ik heb vrijwel alleen maar hondstrouwe supporters gesproken die alle begrip hebben voor uitfluiten. Daarbij ging het inderdaad om een kleine minderheid en zijn alle verwijzingen naar de stand op de ranglijst grote onzin. Punten verspelen op inzet is altijd onaanvaardbaar. En wat Vitesse en met name Theo Janssen gisteren liet zien, tart elke beschrijving. Het was één grote opgestoken middelvinger naar iedereen die naar het stadion was gekomen.
    Gast....Hochkampf is zelf een hondstrouwe supporter. Ga jij hem hier nu de les lezen? Schei eens lekker uit zeg.

  28. #5968

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Vitesse stond voor (althans, volgens Theo). Dus er waren nog geen punten verspeeld.
    Het gaat niet om de punten, het gaat om de inzet. Er worden dan ook steeds appels met peren vergeleken. Ik vraag me namelijk af of het publiek in de Kuip een totaal gebrek aan inzet zou accepteren. Als ook maar een fractie van alle verhalen daarover waar zijn, dan zou je zeggen van niet.

  29. #5969

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Gast....Hochkampf is zelf een hondstrouwe supporter. Ga jij hem hier nu de les lezen? Schei eens lekker uit zeg.
    In tegenstelling tot hij trek ik niemands mate van supporterschap in twijfel. Hij verwijst naar het fluiten als zijnde dagjesmensen, terwijl ik de voorbeelden van het tegendeel niet op de vingers van een hand kan tellen.

  30. #5970
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    De frustratie was heel goed te begrijpen. Vitesse heeft op het eerste kwartier na, zeer belabberd gespeeld, en een aantal spelers gaven ook na mijn mening geen 100%.
    Aan fluiten heb je echter niets en dat doe ik (en met mij het grootste gedeelte dus niet)

    Theo doet nu alleen precies het zelfde als een gedeelte van de supporters, zn frustraties op een verkeerde manier uiten. Overdreven en volledig onnodig. Maar goed, we weten hoe Theo kan reageren. Daarom bots het soms, maar ook dit zal hem wel weer vergeven worden.

  31. #5971
    AC_Milann's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 december 2009
    Berichten
    3.472
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Brahim Darri verlengd tot 2016. Ben blij voor hem. Hoe speelde hij tegen RKC?

  32. #5972
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Veel belangrijker, wat zou die Pröpper moeten kosten? Ligt nog tot 2014 vast, maar is toch niet echt basisspeler.

  33. #5973
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC_Milann Bekijk bericht
    Brahim Darri verlengd tot 2016. Ben blij voor hem. Hoe speelde hij tegen RKC?
    Kon geen indruk maken, evenals het hele team. Maar die jongen komt er wel, geweldig talent.

  34. #5974
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Veel belangrijker, wat zou die Pröpper moeten kosten? Ligt nog tot 2014 vast, maar is toch niet echt basisspeler.
    Doodzonde inderdaad dat die jongen niet de mentaliteit van Van Ginkel heeft. Technisch gezien is hij beter dan Van Ginkel, alleen hij doet er veel te weinig mee. En qua spelinzicht doet hij ook wel voor Van Ginkel onder. Maar met een normale ontwikkeling had hij nu samen met Theo en Van Ginkel op het middenveld moeten spelen, maar ja, hij laat het niet meer zien. Alle bravoure is ook uit z'n spel, waarschijnlijk bang om fouten te maken in een invalbeurt en zodoende zijn kansen op speeltijd nog verder in te perken. Wil zelf graag verhuurd worden, maar volgens mij wil Rutten/Vitesse de selectie in elk geval compleet houden deze winter en enkel eventueel versterkingen halen op de transfermarkt.

  35. #5975
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Doodzonde inderdaad dat die jongen niet de mentaliteit van Van Ginkel heeft. Technisch gezien is hij beter dan Van Ginkel, alleen hij doet er veel te weinig mee. En qua spelinzicht doet hij ook wel voor Van Ginkel onder. Maar met een normale ontwikkeling had hij nu samen met Theo en Van Ginkel op het middenveld moeten spelen, maar ja, hij laat het niet meer zien. Alle bravoure is ook uit z'n spel, waarschijnlijk bang om fouten te maken in een invalbeurt en zodoende zijn kansen op speeltijd nog verder in te perken. Wil zelf graag verhuurd worden, maar volgens mij wil Rutten/Vitesse de selectie in elk geval compleet houden deze winter en enkel eventueel versterkingen halen op de transfermarkt.
    Dat vroeg ik niet... Maar goed, lijkt me wel interessante optie als hij niet al te duur is. Sowieso wel pas komende zomer hoor. Heeft hij nog 1 jaar te gaan (wel een optie in zijn contract geloof ik). Als het minder dan 2 miljoen is, zou ik het wel aandurven. Ivm Immers tenminste een beetje voetballend vermogen.

  36. #5976
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Dat vroeg ik niet... Maar goed, lijkt me wel interessante optie als hij niet al te duur is. Sowieso wel pas komende zomer hoor. Heeft hij nog 1 jaar te gaan (wel een optie in zijn contract geloof ik). Als het minder dan 2 miljoen is, zou ik het wel aandurven. Ivm Immers tenminste een beetje voetballend vermogen.
    Ik geloof niet dat Vitesse 2 miljoen bij gaat betalen om hem bij jullie te laten ballen.

  37. #5977
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Dat vroeg ik niet... Maar goed, lijkt me wel interessante optie als hij niet al te duur is. Sowieso wel pas komende zomer hoor. Heeft hij nog 1 jaar te gaan (wel een optie in zijn contract geloof ik). Als het minder dan 2 miljoen is, zou ik het wel aandurven. Ivm Immers tenminste een beetje voetballend vermogen.
    Oh ik zal de post even aanvullen: ik vraag me af of die jongen dan onder druk van een Kuip wel weet te presteren of zich verder weet te ontwikkelen. Natuurlijk heeft Pröpper meer voetballend vermogen dan Immers, da's geen lastige opdracht, maar Immers brengt denk ik wel meer scorend vermogen met zich mee. Jullie hebben toch zelf ook al Achahbar? Of zullen we die dan gewoon ruilen met Pröpper? Vitesse had kennelijk wel interesse in hem als we de geruchten mogen geloven.

  38. #5978
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Achahbar is nog iets jonger hè. En in onze profielschets (om maar even dat modewoord te gebruiken) een spits.

  39. #5979
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Laatste post van mij over het fluiten: waar ik zit op noord, was werkelijk niemand aan het fluiten maar leek alles van oost af te komen waar alle dagjesvolk zit, vandaar mijn reactie. Ik vond het niet aan de instelling liggen, teveel mensen hadden een totale off day en je vergeet door te drukken om 2-0 te maken.

    Morgen zelfvertrouwen tanken en zaterdag 2012 afsluiten met een drie punter. 2012 is qua voetbal voor mij het beste jaar geweest sinds hele lange tijd, daar doet een gelijkspel tegen RKC niks aan af.

  40. #5980
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Achahbar is nog iets jonger hè. En in onze profielschets (om maar even dat modewoord te gebruiken) een spits.
    2,5 jaar inderdaad, 2,5 jaar terug was Pröpper nog wel basisspeler. En tja, ik weet niet wie die profielschetsen maakt, maar als je kijkt naar wat voor type spitsen renderen onder Koeman en het feit dat Feyenoord langer door wil met Koeman, zie ik Achahbar niet slagen in de spits. Die jongen moet je lekker achter een type Pelle zetten. Op de plek van Immers dus. Kun je Clasie en Vilhena erachter zetten. Dan heb je toch een schitterend, voetballend middenveld volledig afkomstig uit de jeugd.

  41. #5981
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    2,5 jaar inderdaad, 2,5 jaar terug was Pröpper nog wel basisspeler. En tja, ik weet niet wie die profielschetsen maakt, maar als je kijkt naar wat voor type spitsen renderen onder Koeman en het feit dat Feyenoord langer door wil met Koeman, zie ik Achahbar niet slagen in de spits. Die jongen moet je lekker achter een type Pelle zetten. Op de plek van Immers dus. Kun je Clasie en Vilhena erachter zetten. Dan heb je toch een schitterend, voetballend middenveld volledig afkomstig uit de jeugd.
    Mij hoef je niet te overtuigen. Ik zou het ook dolgraag zo invullen. Maar goed, Koeman heeft ook wel wat krediet opgebouwd natuurlijk. Maar af en toe is hij onnavolgbaar. Dat Vilhena nu eindelijk opgesteld staat, is ook puur toeval. En als je die nu ziet spelen ivm Leerdam...
    Als je Achahbar die kans geeft op Immers' positie kan dat ook zomaar geweldig uitpakken. Zijn wel totaal andere type spelers en verdedigend lever je dan wel wat in. Maar afijn, het gaat hier over Vitesse. En ik mis bij Feyenoord wat alternatieven op de 10 positie en heb die Pröpper altijd wel een leuke speler gevonden. Aangezien hij nu amper nog speelt, lijkt het me niet onhaalbaar.

  42. #5982
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Propper is meer een Ajax speler, trekt te snel zijn poot terug.

  43. #5983
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Propper naar de Kuip. Dat gaat hem niet worden. Arena ook niet. Als je de druk in de provincie niet aankan kan je het helemaal vergeten in de Kuip en zeker Arena.

  44. #5984
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Propper naar de Kuip. Dat gaat hem niet worden. Arena ook niet. Als je de druk in de provincie niet aankan kan je het helemaal vergeten in de Kuip en zeker Arena.
    Lijkt me eerder andersom. Tenminste, de druk van het publiek op het veld lijkt me in de Kuip meerdere malen groter dan in de Arena, deels door de afstand van het publiek op het veld, maar ook door het publiek zelf dat in de Kuip veel opgefokter overkomt.

  45. #5985
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Publiek in de Kuip is echter vrij loyaal natuurlijk. Maar goed, het beeld dat jullie nu van Pröpper schetsen doet me aan bruins denken. Dat is dan weer wel zorgwekkend.

Pagina 133 van 257 EersteEerste ... 3383123131132133134135143183233 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 33 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 33 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •