Pagina 136 van 257 EersteEerste ... 3686126134135136137138146186236 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.076 t/m 6.120 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #6076
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dan had je het daar bij moeten houden en niet alsnog rond moeten komen en dan toch terugtrekken. Ik haalde uit het stuk dat v Leert inArnhem was, maar al was hij dat niet, dan nog heb je die jongen het idee gegeven dar hij eerder kon komen.

  2. #6077
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Er staat nergens dat Leerdam gisteravond nog naar Arnhem is afgereisd... het gaat om de handtekening die onder het koopcontract met Feyenoord gezet moest worden, daar hoeft Leerdam niet bij te zijn (sterker nog, daar heeft ie niets bij te zoeken). Rot voor die jongen dat hij misschien de hoop had gekregen nu al te mogen overstappen, maar in eerste instantie was dat al niet de bedoeling.
    Leerdam stond donderdag in Arnhem ja.

  3. #6078
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    niet vanwege koopavond?

  4. #6079
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    niet vanwege koopavond?
    Was er een speciale kinderkledingactie dan?

  5. #6080
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Geen uitleg voor Leerdam over mislukte transfer

    De leiding van Vitesse heeft Kelvin Leerdam na het stuklopen van de transfer donderdag niet meer gebeld om uitleg te verschaffen. De speler van Jong Oranje en zijn zaakwaarnemers Sigi Lens en John Veldman waren verbijsterd dat de transfer van Feyenoord naar het Gelredome stukliep, doordat algemeen directeur Erwin Kasakowski geen krabbel onder het contract wilde zetten.

    In de Kuip vragen ze zich stilletjes af of Leerdam in de zomer naar Vitesse vertrekt. De speler bereikte kort na de jaarwisseling een akkoord voor vier seizoenen, tegen een riant salaris. Maar de handdruk van technisch directeur Ted van Leeuwen en het fijne gesprek met Fred Rutten, hoeveel is dat nog waard nu het duo vorige week op pijnlijke wijze werd gepasseerd door Kasakowski? De Duitser is in Arnhem de enige met tekenbevoegdheid.

    Dat Vitesse de afgelopen dagen niet benutte om Leerdam moed in te spreken na de voor hem pijnlijke soap over zijn directe overgang, zegt misschien wel veel. De middenvelder houdt zich begrijpelijkerwijs vast aan het akkoord. Maar van een getekende verbintenis is geen sprake, noch van een medische keuring.

    Leerdam kreeg wel een telefoontje van Fred Rutten, die hem vanaf zijn 'ziekbed' een hart onder de riem wilde steken. Ondertussen weet Leerdam dat zijn kansen op deelname aan het EK in Israël met Jong Oranje op de tocht staat. Bij Feyenoord komt hij niet aan spelen toe. En wil Vitesse de Utrechter eigenlijk nog hebben? Sterker, wil Leerdam straks nog wel voetballen voor een club die hem liet barsten en daarover geen uitleg verschafte?

  6. #6081
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    De uitleg is wel gekomen, ze vonden 4,5 ton te veel voor. een half jaar. v Leeuwen had nooit akkoord mogen gaan. Rest vind ik ook schandalig, maar dat had ik al aangegeven.

  7. #6082
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Menzo schijnt ook een probleem voor Rutten te zijn...

    Leiding Vitesse eist dat hoofdtrainer vandaag meteen verder gaat met zijn werk

    ’FRED IS ONZE MAN’

    door MARCEL VAN DER KRAAN & RONALD ARENDS


    ARNHEM – Vitesse eist dat Fred Rutten zijn werk met het eerste elftal zo snel mogelijk op dezelfde wijze voortzet als voor zijn uitbarsting in Emmen. De clubleiding is niet van plan het conflict met de coach, die vanmorgen op het trainingscomplex Papendal terug wordt verwacht, op de spits te drijven. „Fred is onze man”, zegt Vitessedirecteur Erwin Kasakowski krachtig op de vraag of er een kans bestaat dat de samenwerking met de hoofdtrainer wordt verbroken.

    Vitesse geeft Rutten niet de kans om met een gouden handdruk te vertrekken. Als hij weg wil, zal hij dat zelf moeten aangeven. Kasakowski: „Wij hebben Fred Rutten naar Vitesse gehaald, omdat we vonden dat hij de kwaliteit had om spelers beter te maken. Hij is vol overgave aan zijn werk bij Vitesse begonnen en we willen dat hij dat werk voortzet. Er is wat ons betreft niets veranderd aan de situatie”, voegt de beleidsbepaler en rechterhand van eigenaar Merab Jordania aan het eind van een drukke maandag toe.

    Het betekent dat de 50-jarige oefenmeester met de billen bloot moet en eerst uitleg zal moeten geven over zijn beweegredenen om de spelersgroep van Vitesse na het bekerverlies tegen Ajax aan zijn lot over te laten (alleen met de bus naar huis) en om zich vervolgens voor vier dagen ziek te melden. Ruttens collega-coaches in de eredivisie hebben begrip voor een aantal van zijn frustraties, maar onder de proftrainers is tot in de top van het Nederlandse voetbal gezegd dat hij nooit zijn spelers in de steek had moeten laten.

    De vaderlandse voetbalwereld volgt met stijgende verbazing de ontwikkelingen bij FC Hollywood aan de Rijn. Als Rutten vandaag op de club verschijnt, zal het mediacircus net zo groots en pompeus aanwezig zijn als op de dag na de verloren derby tegen NEC. Wanneer Stanley Menzo als interim-coach met elf spelers (de rest heeft deze week interlandverplichtingen) op de mountainbike op het trainingscomplex in de bossen van Papendal arriveert, vormt de oud-doelman en ex-international het brandpunt van alle camera’s.

    Wat niemand weet, is dat Menzo misschien aan zijn laatste periode bij het eerste elftal bezig is. Uitgerekend de man die van het ene op het andere moment het werk van Rutten moest overnemen, wordt door de hoofdcoach niet gepruimd. Rutten heeft met Menzo, de Spanjaard Albert Capellas (overgebleven uit het tijdperk van Albert Ferrer) en de door Rutten zelf meegebrachte Patrick Greveraars drie assistenten. Dat is er een te veel en daarom is de wens geuit om Menzo terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van Vitesse heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven. Menzo heeft zich vanaf zijn eerste dag bij Vitesse uiterst positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. Menzo kan meer, wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.

    De leiding van Vitesse weigert commentaar te geven op ook die moeizame situatie op de werkvloer rond Rutten. De hoofdtrainer zal zich de komende dagen voor een groot aantal zaken moeten verantwoorden. Niet alleen naar clubeigenaar Merab Jordania en directeur Kasakowski, ook naar de rest van de staf en de spelersgroep. Dat Jordania zich niet op de voorgrond dringt en niet in de publiciteit treedt, heeft alles met het beleid in de top van Vitesse te maken. Jordania’s rol is niet anders dan die van Roman Abramovich bij Chelsea. Hij betaalt en bepaalt. Voor mediazaken en het dagelijkse contact met spelers, trainers en andere werknemers heeft de Georgische multimiljonair een directie en een managementteam aangesteld.

    Jordania bemoeit zich bovendien nog veel meer met Vitesse dan dat Abramovich zich bezighoudt met het voetbalbedrijf Chelsea. De eigenaar volgt zelf spelers, voert overleg over de maatregelen die nodig zijn om aan de voorwaarden en regels van het nieuwe Financial Fair Playsysteem van de UEFA te voldoen en komt deze maandag gewoon op het kantoor van de club.

  8. #6083
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Het is weer feest bij FC Hollywood a/d Rijn.

  9. #6084
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Fred moet niet zeiken, maar gaan werken. Ik snap zijn teleurstelling, maar een goede trainer is er voorzijn groep!
    Of hij nou echt ziek was of niet, door zo onduidelijk te zijn Nasr de spelers heeft hij hen behoorlijk laten vallen.

    Menzo loopt hier al een hele tijd, en doet het goed. Ook nu stond hij er, om de rotzooi van Fred op te ruimen. Wat mij betreft gaan.we met menzo verder als Fred zo blijft doen.

  10. #6085
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    niet vanwege koopavond?
    Wellicht voor een paard? Aan onderwijs in de opleiding heeft die bepaalde club in ieder geval een broertje dood.

  11. #6086
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wat niemand weet, is dat Menzo misschien aan zijn laatste periode bij het eerste elftal bezig is. Uitgerekend de man die van het ene op het andere moment het werk van Rutten moest overnemen, wordt door de hoofdcoach niet gepruimd. Rutten heeft met Menzo, de Spanjaard Albert Capellas (overgebleven uit het tijdperk van Albert Ferrer) en de door Rutten zelf meegebrachte Patrick Greveraars drie assistenten. Dat is er een te veel en daarom is de wens geuit om Menzo terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van Vitesse heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven. Menzo heeft zich vanaf zijn eerste dag bij Vitesse uiterst positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. Menzo kan meer, wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.
    Vreemd dat Rutten Menzo totaal niet kan pruimen, zeker als je de laatste regels van deze alinea leest dat Menzo zich gewoon prima opstelt binnen het team. Er wordt ook niet aangegeven waarom Menzo niet goed valt bij Rutten.

  12. #6087
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik kan me wel voorstellen dat Rutten drie assistenten te veel vindt. Twee lijkt me wat dat betreft ideaal en Capellas heeft als Spaanstalige dan een streepje voor om het gemakkelijker te maken voor Spaanstalige spelers om in Arnhem te komen spelen en bovendien schijnt hij ijzersterk te zijn met videoanalyses. Op dat gebied heeft ie flink wat vernieuwing gebracht in de technische staf van Vitesse. Het is trouwens niet de eerste keer dat Menzo 'buiten' de technische staf valt. Ook onder Ferrer was ie een buitenbeentje. Onder Vd Brom heb ik daar geen weet van, maar ik kan me goed voorstellen dat hoofdtrainers assistenten prefereren die ze zelf hebben kunnen aanstellen. Maar desondanks heeft Menzo zich wel altijd professioneel opgesteld, daar kan Rutten nog veel van leren.

  13. #6088
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Na een paar dagen afwezigheid door een flinke griep is Fred Rutten weer voldoende hersteld om de training te leiden. Dinsdagcohtend heeft ook een goed gesprek plaatsgevonden tussen de hoofdtrainer en algemeen directeur Erwin Kasakowski waarin alle voorvallen van de afgelopen dagen zijn besproken.

    "Ik ben blij dat Fred weer aan de slag is. We hebben samen gezeten en vastgesteld dat er geen vuiltje meer aan de lucht is", aldus Erwin Kasakowski. "In elk huwelijk is er wel eens onenigheid."

    Fred Rutten is blij dat hij weer terug is. "Voetbal lijkt af en toe op het normale leven. Je kunt soms op een heel ongelukkig moment door ziekte even uitgeschakeld zijn. Ik ga nu weer aan de slag."

    (clubwebsite)

  14. #6089
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ach het is wachten op het volgende bommetje, en wedden die komt morgen (als de VI uitkomt)
    Media zit er nu bovenop.

    Fred had een voorbeeld moeten nemen aan Advocaat, die bij PSV net zoveel vd beloofde versterking heeft gekregen, maar daar de rust bewaard..

  15. #6090
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    De uitleg is wel gekomen, ze vonden 4,5 ton te veel voor. een half jaar. v Leeuwen had nooit akkoord mogen gaan. Rest vind ik ook schandalig, maar dat had ik al aangegeven.
    Wellicht handig om die uitleg persoonlijk over te brengen ipv via de media?

  16. #6091
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Wellicht handig om die uitleg persoonlijk over te brengen ipv via de media?
    De gene die in de fout is gegaan en dus zijn excuses moet maken is ''ziek'' he?

  17. #6092
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Richard van der Made‏@rvandermade
    #Rutten was vanochtend weer even op het veld, maar toen de sneeuw viel, was hij snel weg. Met een piep/kraakstem.

    Richard van der Made‏@rvandermade
    #Rutten wilde niet voor camera of microfoon met deze (zieke) stem: "anders sta ik voor lul". Volgens #Vitesse zijn de rijen weer gesloten.

    Hij zou toch niet echt ziek zijn geweest? HAHA.... Dat was zo ongeveer het enige waar ik geen rekening meegehouden heb.

  18. #6093
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooi toneelspel, ik trap er niet in. Voor de camera's was ie na Vitesse-Ajax nog zo fit als wat. Dat is in nog geen halfuur vast niet zo omgeslagen dat ie niet meer mee kon met de selectie.

  19. #6094
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    De gene die in de fout is gegaan en dus zijn excuses moet maken is ''ziek'' he?
    Kom nou, je kunt toch wel de telefoon pakken? En volgens mij is die pas ná donderdag ziek geworden.

  20. #6095
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mooi toneelspel, ik trap er niet in. Voor de camera's was ie na Vitesse-Ajax nog zo fit als wat. Dat is in nog geen halfuur vast niet zo omgeslagen dat ie niet meer mee kon met de selectie.
    Of hij zat zwaar aan de paracetamol en de keelpastilles waardoor het meer leek dan het was.
    Ik denk ook dat ie even geen zin meer had in Vitesse hoor, maar van de andere kant is het niet helemaal fair om dat als voldongen feit te zien. Met een griepje moet je als coach niet in de spelersbus stappen.

  21. #6096
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    One big happy family!!

  22. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Bernardo ( 5 februari 2013)

  23. #6097
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Kom nou, je kunt toch wel de telefoon pakken? En volgens mij is die pas ná donderdag ziek geworden.
    Dat blijkt idd heel moeilijk in Arnhem, bellen.. Duidelijk zijn, noem maar op.

  24. #6098
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Keelpijn

    Vorige week verloor Vitesse een bekerwedstrijd van Ajax in Emmen. Na afloop kreeg trainer Fred Rutten een woedeaanval. Hij besloot die avond om niet met de spelersbus, maar met technisch-directeur Ted van Leeuwen terug te rijden.

    In die auto barstte het van de bacteriën.

    De volgende dag waren ze alle twee ziek.

    Ted van Leeuwen was aanwezig op het trainingscomplex, maar zag eruit als een vaatdoek. Niet in staat de telefoon op te nemen.


    Fred Rutten zat thuis met keelpijn, de rest van de familie had er ook last van.

    Het was groot nieuws, tenminste die indruk kreeg ik, want na de ziekmelding van Fred Rutten kreeg ik telefoontjes van redacteuren van radio- en televisieprogramma’s. Allemaal wilden ze weten of Fred Rutten wel echt ziek was.

    Dat wist ik natuurlijk niet.

    Ik dacht wel dat Fred Rutten zelf dacht dat hij keelpijn had, zoals ik ook geloofde dat hij echt denkt dat hij in een speelfilm zit. Want dat zegt hij in bijna ieder interview sinds hij bij Vitesse werkt.

    Fred Rutten denkt dat hij de hoofdrol speelt in een film waarin iedereen het de hele dag over Fred Rutten heeft en waarin iedereen complotten tegen Fred Rutten smeedt. En dan moet de held in deze film – Fred Rutten – van zijn onbetrouwbare bazen ook nog eens kampioen van Nederland worden.

    Geen wonder dat Fred Rutten de touwtjes aantrok toen hij in Arnhem aan de slag ging. Niemand mocht ‘Fred’ zeggen, hij wilde aangesproken worden met ‘trainer’. Niet alleen door de spelers, maar ook door kantinemedewerkers, de bouwvakkers die werken aan het nieuwe trainingscomplex en de receptionistes van hotel Papendal.

    Er werd al snel gezegd dat Fred ‘een control freak’ is en dat hij ‘ogen in de rug heeft’.

    Dat van die ogen geloofde ik.

    Voorafgaand aan een duel in de voorronde van de UEFA-cup in Bulgarije stopte hij met het geven van interviews, omdat hij niet langer afgeluisterd wenste te worden door Bulgaren. Niemand had een Bulgaar gezien, laat staan een Bulgaar die Nederlands sprak, maar Fred wel.

    Twee weken geleden, in de aanloop naar de wedstrijden tegen Ajax legde hij de training stil om een medewerker van Vitesse stijf te schelden, omdat die langs de lijn stond met een fotocamera om de nek. Fred dacht dat Frank de Boer en Dennis Bergkamp van Ajax in hun kantoor op De Toekomst naar uitgelekte foto’s van een Vitesse-training zouden gaan kijken. En dat ze dan wisten – zo hoog schatte hij ze wel in – wat het strijdplan van Vitesse zou zijn.

    Goed was ook dat Vitesse op verzoek van Fred middenvelder Simon Cziommer aantrok. Niet omdat hij zo goed kon voetballen, maar als ‘oren en ogen’ van de trainer in de kleedkamer. Als Fred weer beter is, volgens de laatste berichten morgen of overmorgen, zal hij de trainer ongetwijfeld vertellen dat Theo Janssen vrijdag het trainingspak van zijn trainer heeft aangetrokken en de spelersgroep in een onverstaanbaar dialect heeft toegesproken.

    De leiding van Vitesse is natuurlijk niet helemaal normaal, maar vlak de trainer ook niet uit. Conclusie van deze dokter: met de keel gaat het beter, in het hoofd blijft het onrustig.

    NRC- Marcel van Roosmalen

  25. #6099
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Beter flikkeren ze Rutten eruit ipv Menzo. Wat een kut beleid zeg.

  26. #6100
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mijn idee hoogkamp!

    Maar goed iets anders.. Twente heeft geprobeerd v Ginkel te halen maar heeft een keiharde nee gehad van Marco..
    Ik kan er wel om lachen. Dat ze überhaupt denken dat het grootste talent van Vitesse zo maar ff overstapt naar hen. Dat was mss een paar jaar geleden maar nu niet meer.

  27. #6101
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Ik heb uit redelijk betrouwbare bron gehoord dat Fred schijnbaar echt ziek was. Verklaart nog zijn rare gedrag niet, ook de spelersgroep heeft het nog niet geaccepteerd.

  28. #6102
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Ik heb uit redelijk betrouwbare bron gehoord dat Fred schijnbaar echt ziek was. Verklaart nog zijn rare gedrag niet, ook de spelersgroep heeft het nog niet geaccepteerd.
    Als je echt ziek ben, moet je dat zeker na zo een uitspatting, heel duidelijk laten zien en jezelf niet 3 dagen opsluiten. Heeft ons de derby gekost deze rare actie.

  29. #6103
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ach, dat gedoe met Rutten zorgt er natuurlijk niet voor dat Piet over een bal heen duikt en Kashia volledig mistast bij een diepe bal. Als dat wel het geval is, zijn die jongens profonwaardig.

  30. #6104
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Heeft ons de derby gekost deze rare actie.
    Beetje overdreven.

  31. #6105
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Vier duels voor Theo is natuurlijk zwaar overdreven, waar zijn ze bij de KNVB mee bezig man. Idem voor Viergever.

  32. #6106
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Janssen/Vitesse is wel akkoord gegaan met de schorsing. Zolang Cziommer niet zijn plek inneemt, maak ik me niet zoveel zorgen. Zet VdH maar op zijn plek en dan Mori centraal. Of Kalas natuurlijk en dan Struijk als RB... Theo kan in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders vaak niet zijn stempel op de wedstrijd drukken in positieve zin. En ook zaterdagavond vond ik hem helemaal niet goed voetballen. Misschien is een korte 'pauze' voor hem daarom wel even goed. Kan hij zich weer helemaal opladen en fit beginnen aan de laatste reeks wedstrijden, te beginnen met het duel in Enschede.

  33. #6107
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Nu zie je meteen dat we een hele matige bank hebben. Zelf kies ik voor struijk RB, Kalas centrum en JA naar het middenveld. Hopelijk denkt Rutten dat ook.

  34. #6108
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hoop ik ook, maar ben bang van niet.

  35. #6109
    Chief
    Guest

    Standaard

    Belachelijke strafduur natuurlijk. 1 potje was wel zat geweest. Zoveel was er niet aan de hand.

  36. #6110
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Belachelijke strafduur natuurlijk. 1 potje was wel zat geweest. Zoveel was er niet aan de hand.
    Ik snap er ook niet veel van, ook omdat Janssen nou niet echt bekend staat als een speler die zo iets bewust doet. Maar goed, de KNVB denkt er anders over en die zijn de baas.

  37. #6111
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    We kunnen gaan aftellen, vanavond om 21 uur sluit de transfermarkt in Rusland

  38. #6112
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ziet er goed uit, volgens Vitesse is er nog geen bod gekomen.

  39. #6113
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lag ook wel voor de hand. Hoop ook dat Bony zelf zo slim is om te wachten op een mooi bod uit Engeland dat er vast wel komt komende zomer. Als Suarez bijv. verkocht zou worden, zou het een mooie aankoop voor L'pool zijn.

  40. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    LostWords ( 2 maart 2013)

  41. #6114
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ja, als ie zo door gaat dan komt ie keurig rond 34 goals uit.

  42. #6115
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Lag ook wel voor de hand. Hoop ook dat Bony zelf zo slim is om te wachten op een mooi bod uit Engeland dat er vast wel komt komende zomer. Als Suarez bijv. verkocht zou worden, zou het een mooie aankoop voor L'pool zijn.
    Wat heeft Suarez met Bony van doen?

  43. #6116
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Wat heeft Suarez met Bony van doen?
    Als Suarez vertrekt kan L'pool een nieuwe impuls voor de aanval gebruiken. Snap ie? En dan hebben ze ook mooi extra geld om mee te smijten Ik denk dat Bony dat niveau wel aan zou kunnen. Een team dat strijdt voor p5-8 in de PL.

  44. #6117
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als Suarez vertrekt kan L'pool een nieuwe impuls voor de aanval gebruiken. Snap ie? En dan hebben ze ook mooi extra geld om mee te smijten Ik denk dat Bony dat niveau wel aan zou kunnen. Een team dat strijdt voor p5-8 in de PL.
    Dat geld is sowieso geen probleem. Bony zou daar ook prima kunnen spelen als Suarez blijft.

  45. #6118
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ehh nee, daar zijn Bony en Suarez beiden teveel mannetjes voor.

  46. #6119
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    ehh nee, daar zijn Bony en Suarez beiden teveel mannetjes voor.
    Welnee joh. Dat kan prima.

  47. #6120
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Zal gezellig worden als ze een pingel krijgen, dan zet ik mijn geld toch op Bony haha

Pagina 136 van 257 EersteEerste ... 3686126134135136137138146186236 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •