Pagina 137 van 257 EersteEerste ... 3787127135136137138139147187237 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.121 t/m 6.165 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #6121
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Even sprakeloos, lees net dat dorpsgenoot Theo Bos is overleden aan kanker. Zag hem vorige week nog in het dorp..

  2. #6122
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Echt?! Verschrikkelijk nieuws dat hij de strijd tegen z'n ziekte heeft verloren.

  3. #6123
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik lees 't nu ook, 't zat er natuurlijk wel aan te komen, al is dit sneller dan verwacht. RIP Theo.

  4. #6124
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Echte clubliefde bestaat, dat bewees Theo Bos wel. 369 competitiewedstrijden en voor slechts 1 club gespeeld. Ook na zijn actieve loopbaan bleef hij Vitesse ondanks alles trouw. Geschoffeerd door de nieuwe beleidsbepalers, maar nooit een onvertogen woord over zijn cluppie. Theo Bos, rust zacht.

  5. #6125
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hoop dat Jordania beseft wat Theo Bos voor Vitesse betekent. R.I.P.

  6. #6126
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Je weet dat het kan gebeuren toch komt het volledig onverwachts. Wat een Klote nieuws om mee wakker te worden. Rust zacht Theo. Held

  7. #6127
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Hoop dat Jordania beseft wat Theo Bos voor Vitesse betekent. R.I.P.
    Er is natuurlijk het laatste jaar wel het nodige voor Theo georganiseerd waardoor hij daarvan wel op de hoogte zal zijn, inmiddels. En anders wijzen anderen binnen de club hem daar wel op.

    http://www.vitesse.nl/vitessenl/vitessenl/memoriam

  8. #6128
    Chief
    Guest

    Standaard

    Afschuwelijk nieuws. Wat blijft het een smerige, nare ziekte. Sterkte aan de Vitesse fans, een icoon verliezen is triest. Al is het voor de nabestaanden natuurlijk nog erger.

  9. #6129
    Romaios's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2011
    Locatie
    Byzantijnse Rijk
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.599
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard


  10. #6130
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    05-03-13
    Donderdag afscheidsbijeenkomst Theo Bos 05-03-13
    Op donderdag 7 maart neemt Vitesse afscheid van de grootste Vitessenaar aller tijden, Theo Bos. De deuren van GelreDome zijn vanaf 18.15 uur geopend. Om 19.00 uur start het officiële programma. De bijeenkomst is voor alle supporters én belangstellenden toegankelijk.

    De Theo Bos(Zuid)tribune is eenvoudig toegankelijk via de ingangen H en G. Bij grote aanloop zal ook Oost worden opengesteld. Volg daarvoor de aanwijzingen van de aanwezige stewards.
    Om organisatorische redenen kan er geen sprake zijn van vaste of eigen plaatsen. Hiervoor vragen wij jullie begrip. De West-tribune is gereserveerd voor de familie en hun genodigden.

    De avond is van 19.00 tot circa 21.00 uur en de presentatie in handen van Vitessenaar Emile Hartkamp. Afwisselend zal een aantal sprekers - persoonlijke vrienden van Theo, Vitesse, FC Dordrecht en een vertegenwoordiger van de Vitesse-supporters - een kort woord ter nagedachtenis brengen. Three O Four, de bruiloftsband van Theo en Marieke, brengt live een aantal nummers ten gehore die voor Theo en de familie een bijzondere betekenis hadden en hebben.
    De avond heeft een informeel karakter en wij nodigen de supporters om in clubkleuren naar het stadion te komen.

    De kist van Theo wordt bij aanvang van de bijeenkomst het stadion binnengedragen door zijn voetbalvrienden. Na afloop van de bijeenkomst wordt de kist van Theo Bos via een erehaag van Vitesse-supporters met fakkels uitgeleide gedaan.
    Alle supporters wordt verzocht om voorafgaand en tijdens de bijeenkomst geen fakkels op te steken omdat de rookontwikkeling de bijeenkomst zal verstoren.

    Op het GelreDome-terrein wordt een plek ingericht waar Vitesse-supporters bloemen en dergelijke kunnen afgeven en meegebrachte waxinelichtjes kunnen branden.

    De supporters wordt verzocht om bij de aankomst en het vertrek van Theo en de familie te GelreDome ongemoeid te laten en het veld niet te betreden. Wij verzoeken de wens van de familie te respecteren.

    Na afloop van de afscheidsbijeenkomst in GelreDome is het Supportershome Monnikenhuize van 21.00 tot 22.30 uur geopend voor supporters om met elkaar na te praten.

    Wij hopen jullie aanstaande donderdag in groten getale te mogen verwelkomen in GelreDome om het eerbetoon aan Mister Vitesse van afgelopen vrijdag een passend vervolg te geven.

  11. #6131
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zag deze link net voorbij komen. Afscheid van Theo Bos in Gelredome, vanavond. Indrukwekkende reportage.

    http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/3321

  12. #6132
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ben net thuis. Wat een indrukwekkend afscheid, kippenvel. Zoveel mooie woorden, mooie muziek. Tranen in mn ogen bij de woorden van Nicky. Die brak tijdens zijn speecht. Ook de woorden van vd Brom, Snoei, Snellenburg, v Hintum en die man van Dordt mooi . Theo was een bijzonder mens, die dit afscheid verdiende.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to FCLD For This Useful Post:

    marcel013 ( 7 maart 2013)

  14. #6133
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14
    Laatst gewijzigd door FCLD; 7 maart 2013 om 23:48

  15. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:


  16. #6134
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    bizarre avond, mooie speeches met name van Snellenburg en Snoei.

    Wat ik wel apart vond, is dat niet de gehele vitesse selectie er was, terwijl den bosch en dordt wel compleet waren...

  17. #6135

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    De huidige selectie van Vitesse heeft ook minder met Bos dan dat die van Dordrecht heeft. Ik zie niet in wat de toegevoegde waarde zou zijn geweest van pakweg Kakuta en Mori bij deze herdenking.

  18. #6136
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    De huidige selectie van Vitesse heeft ook minder met Bos dan dat die van Dordrecht heeft. Ik zie niet in wat de toegevoegde waarde zou zijn geweest van pakweg Kakuta en Mori bij deze herdenking.
    Fatsoenskwestie.

  19. #6137
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Fatsoenskwestie.
    idd,

  20. #6138
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vind dat volwassen mensen dat zelf moeten beslissen.

  21. #6139

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    De andere kant van Wilfried Bony

    bron: AD Sportwereld

    Eredivisietopscorer Wilfried Bony kwam de laatste weken vooral in het nieuws als hij weer aandrong op een transfer. Het grote publiek heeft het beeld van een geldwolf, maar kent zijn zachte kant niet.

    Op die bewuste vrijdagochtend werd Wilfried Bony al om zes uur door een vriend gebeld. 'Theo Bos was overleden', herhaalt de spits van Vitesse de eerste woorden van dat gesprek. 'Ik kende Theo niet persoonlijk, maar hoorde wat hij allemaal voor deze club heeft betekend. Daarom heb ik meteen iemand bij Vitesse gebeld, met het verzoek een shirt met de afbeelding van Theo te maken. Toen ik later die dag tegen FC Utrecht scoorde, heb ik het shirt aan iedereen laten zien. Dat was mijn manier om te zeggen: Theo, rust in vrede', zegt Bony in AD Sportwereld.

    Gevoelig
    Het is de onbekende kant van Wilfied Bony (24): de gevoelige, zich altijd om anderen bekommerende jongeman. Toen Vitesse een kleine week later in het Gelredome voor Bos een herdenkingsdienst organiseerde, was Bony als één van de eersten in het stadion present. Het merendeel van zijn ploegmakkers kwam die avond niet eens opdagen. Zoiets gaat er bij Bony totaal niet in.

    Liedjes
    Of die keer dat iemand op hem afstapte en vertelde over zijn zieke vriendin. Niet veel later stond Bony bij het stel op de stoep, met voor het meisje een shirt van de nationale ploeg van Ivoorkust onder de arm. Op de bank keken ze een avondje voetbal op televisie. Geregeld bezoekt Bony in zijn eentje kinderen in ziekenhuizen. Vorige week nog bracht hij een zwaar gehandicapt, twaalfjarig jochie naar school. Onderweg zongen ze liedjes.

    In stilte
    Het zijn anekdotes die zelfs binnen Vitesse bij vrijwel niemand bekend zijn. En als er tijdens het interview naar gevraagd wordt, lijkt Bony zich ook ietwat ongemakkelijk te voelen. 'Als ik zoiets doe, dan doe ik dat in stilte', legt hij dan uit. 'Ik loop er liever niet mee te koop. Ik zal niet de media of een fotograaf bellen, om te laten zien hoeveel goeds ik allemaal doe. Niemand gaat dat aan. Voor mij telt in een dergelijk geval slechts één ding: dat de persoon met wie ik ben zich goed voelt. Dat zit in mijn karakter, anderen zich beter te laten voelen.'

  22. The Following 2 Users Say Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    marcel013 (15 maart 2013)

  23. #6140
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooi geromantiseerd stuk Dat zwaar gehandicapte jongetje was bijvoorbeeld door Vitesse uitgenodigd. Uit het stuk lijkt het alsof Bony op eigen initiatief contact met hem heeft opgenomen. Het klopt echter wel dat Bony toen zelf heeft aangeboden om hem naar school te brengen toen zijn bezoekje bij Vitesse erop zat.

    Bony lijkt me ook gewoon een prima kerel. Heeft nooit, buiten zijn transferverzoeken om, problemen met iemand gehad naar mijn weten. En na een training is hij vaak degene die het langste blijft om in zichzelf te investeren door nog wat extra oefeningen met de bal te doen. En tja, die transferverzoeken, zoals hij zelf al zei: iedereen streeft toch naar het hoogste in zijn leven. Zo ook hij, en dat is voor hem een betere club in dit geval. En die gaat er komende zomer ook ongetwijfeld komen. Hopelijk wel een mooi team uit een grote Europese competitie zodat we hem nog eens in actie kunnen zien buiten internationale competities.

  24. #6141
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ik vind dat volwassen mensen dat zelf moeten beslissen.
    Ik ook. Maar de beslissing weg te blijven is onfatsoenlijk.

  25. #6142

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik ook. Maar de beslissing weg te blijven is onfatsoenlijk.
    Persoonlijk vind ik het onfatsoenlijk om op de herdenking van iemand die ik totaal niet ken op moeten komen dagen en aldaar te veinzen dat het mij veel doet. De realiteit van het hedendaagse voetbal is dat spelers passanten zijn. Ik zie niet waarom we op zeer geforceerde wijze opeens moeten doen alsof dat niet zo is, wanneer er iemand overlijdt.

  26. #6143
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Eerbetoon voor een icoon van de club waarvoor je werkt, minste wat je kunt doen is je respect tonen door naar een herdenking te komen.

  27. The Following 3 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Momus (18 maart 2013)

  28. #6144

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Waarbij je stelt dat het een vaststaand feit is dat, wanneer je aanwezig bent op de herdenking van een volslagen onbekende, dat een blijk van respect is. Ik bestrijd dat.

  29. #6145
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik het onfatsoenlijk om op de herdenking van iemand die ik totaal niet ken op moeten komen dagen en aldaar te veinzen dat het mij veel doet. De realiteit van het hedendaagse voetbal is dat spelers passanten zijn. Ik zie niet waarom we op zeer geforceerde wijze opeens moeten doen alsof dat niet zo is, wanneer er iemand overlijdt.
    Heeft niks met hedendaagse voetbal te maken, maar gewoon met een stuk betrokkenheid bij je werkgever en de fans die jouw salaris betalen.

  30. #6146

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Heeft niks met hedendaagse voetbal te maken, maar gewoon met een stuk betrokkenheid bij je werkgever en de fans die jouw salaris betalen.
    En hoeveel van die fans waren er precies? Een stuk of zesduizend, dacht ik. Een hele nette opkomst en een prachtig eerbetoon aan Theo Bos, maar de meerderheid van de fans was er dus ook niet. Waaronder ondergetekende. Ik kende Bos niet persoonlijk, wat heb ik dan te zoeken op zijn herdenking, anders dan te koop lopen met het feit dat ik schijnbaar zo betrokken ben?

  31. #6147
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    En hoeveel van die fans waren er precies? Een stuk of zesduizend, dacht ik. Een hele nette opkomst en een prachtig eerbetoon aan Theo Bos, maar de meerderheid van de fans was er dus ook niet. Waaronder ondergetekende. Ik kende Bos niet persoonlijk, wat heb ik dan te zoeken op zijn herdenking, anders dan te koop lopen met het feit dat ik schijnbaar zo betrokken ben?
    Je kan niet verwachten dat alle supporters er zijn, maar als het grootste icoon van je club dood gaat, dan mag een eerste elftal best aanwezig zijn. Het is een paar uurtjes, als dat er niet vanaf kan...

  32. #6148

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Je kan niet verwachten dat alle supporters er zijn, maar als het grootste icoon van je club dood gaat, dan mag een eerste elftal best aanwezig zijn. Het is een paar uurtjes, als dat er niet vanaf kan...
    Waarom mag je niet verwachten dat alle supporters er zijn? Die zijn in de regel immers meer betrokken dan de spelers. Als de meerderheid daarvan blijkbaar al geen behoefte heeft om aanwezig te zijn, is het ronduit vreemd om dat wel van de selectie te verwachten. Natuurlijk zijn spelers werknemers van de club en kunnen ze ertoe verplicht worden, maar precies wat is de toegevoegde waarde van verplicht op een herdenking aanwezig zijn?

  33. #6149
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Waarom mag je niet verwachten dat alle supporters er zijn? Die zijn in de regel immers meer betrokken dan de spelers. Als de meerderheid daarvan blijkbaar al geen behoefte heeft om aanwezig te zijn, is het ronduit vreemd om dat wel van de selectie te verwachten. Natuurlijk zijn spelers werknemers van de club en kunnen ze ertoe verplicht worden, maar precies wat is de toegevoegde waarde van verplicht op een herdenking aanwezig zijn?
    Supporters zijn supporters, spelers zijn in dienst van de club.

    Dat we hier nog discussie over moeten voeren zeg.

  34. #6150

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Supporters zijn supporters, spelers zijn in dienst van de club.

    Dat we hier nog discussie over moeten voeren zeg.
    Wat is de toegevoegde waarde van verplicht op een herdenking aanwezig zijn? Dat ik zo'n vraag nog moet stellen, zeg.

  35. #6151

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Supporters zijn supporters, spelers zijn in dienst van de club.

    Dat we hier nog discussie over moeten voeren zeg.
    Nou ja, het is toch puur symboolpolitiek om bij zoiets aanwezig te zijn als je zijn naam bij wijze van spreken voor het eerst hoort bij zijn overlijden.

  36. #6152
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Wat is de toegevoegde waarde van verplicht op een herdenking aanwezig zijn? Dat ik zo'n vraag nog moet stellen, zeg.
    Blijk van steun aan de nabestaanden misschien?

  37. #6153

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    Nou ja, het is toch puur symboolpolitiek om bij zoiets aanwezig te zijn als je zijn naam bij wijze van spreken voor het eerst hoort bij zijn overlijden.
    100% dit.

    Mensen claimen hun eigen rouwbeleving, zoveel mogelijk mensen aanwezig, oprecht betrokken of niet, als universeel geldig. Laat de supporters en spelers die het niet gepast vinden om aanwezig te zijn op de herdenking van een min of meer onbekende dan ook in hun waarde. Ik veroordeel toch ook niet de duizenden supporters die aanwezig waren, maar Theo Bos nog nooit gesproken hebben?

  38. #6154

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Blijk van steun aan de nabestaanden misschien?
    En jij weet precies dat zijn nabestaanden daarop zitten te wachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat je als nabestaande liever herdenkt met bekenden dan met onbekenden. De werkelijkheid is dat ik volstrekt niet weet of dat bij Theo's familie het geval is. Net zo min als jij, vermoed ik. Daarom is A dan wel B veronderstellen onzinnig.

  39. #6155
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    En jij weet precies dat zijn nabestaanden daarop zitten te wachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat je als nabestaande liever herdenkt met bekenden dan met onbekenden. De werkelijkheid is dat ik volstrekt niet weet of dat bij Theo's familie het geval is. Net zo min als jij, vermoed ik. Daarom is A dan wel B veronderstellen onzinnig.
    Toevallig weet ik dat de familie het erg op prijs stelde ja. Mijn inziens ben je niet goed snik als je denkt dat al die mensen daar zaten voor zelfpijperij.

  40. The Following 2 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Johan C (17 maart 2013)

  41. #6156

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Zeg ik dat dan? Daarbij, wat ben ik precies verschuldigd aan de familie van Theo Bos?

  42. #6157
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Zeg ik dat dan? Daarbij, wat ben ik precies verschuldigd aan de familie van Theo Bos?
    Haha tekent jouw persoon wel, alleen denken aan jezelf. Iemand met zo'n denkwijze verdient verder niet veel aandacht, kusje!

  43. The Following 2 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Johan C (17 maart 2013)

  44. #6158

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Haha tekent jouw persoon wel, alleen denken aan jezelf. Iemand met zo'n denkwijze verdient verder niet veel aandacht, kusje!
    Kansloze argumentatie. Er gaan dagelijks mensen dood. Jij bent standaard aanwezig op begrafenissen en herdenkingen van semi-onbekenden, of laat je de families achter al die rouwadvertenties in de krant wél in de kou staan? Denk jij in dat soort gevallen ook alleen maar aan jezelf? Het is extreem hypocriet. Nochtans val ik er niemand op aan. Maar als ik jouw rouwbeleving niet deel, hoe hypocriet die ook moge zijn, dan denk ik alleen aan mezelf.

  45. #6159
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    Nou ja, het is toch puur symboolpolitiek om bij zoiets aanwezig te zijn als je zijn naam bij wijze van spreken voor het eerst hoort bij zijn overlijden.
    Klopt. Dus?

    Het is een blijk van respect naar je club.

    Voor wie de VI leest, lees het verhaal van Bony eens deze week. Die jongen snapt weer WEL wat je hoort te doen bij zoiets. Was als eerste aanwezig, liet een shirt maken met Bos zijn hoofd erop voor als hij scoorde. Iemand om een voorbeeld aan te nemen.

  46. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:


  47. #6160

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Is toch prima dat Bony dat vindt? Ik maak nergens een probleem van en ik neem ook niemand de maat. Meer ergerlijk vind ik het wel dat anderen, tussen al hun tomeloze verdriet door, de tijd en energie vinden om mij en anderen de maat te nemen. Ik en anderen vinden het geen probleem dat niet alle selectiespelers er waren en kunnen zelfs begrip opbrengen voor de eventuele redenen daarvan. Met andere woorden: in hoeverre je hoort aanwezig te zijn is onderwerp van discussie en verschillende visies. Ook onder de supporters van Vitesse. De vraag of je als spelers aanwezig hoort te zijn heeft dus geen vaststaand antwoord.

  48. #6161
    Chief
    Guest

    Standaard

    Beter lezen, niemand heeft het hier over de supporters, dus jij hoeft je niet aangesproken te voelen. Het gaat om de selectie van Vitesse, daar mag je best van verwachten dat ze aanwezig zijn bij een herdenkingsavond van de grootste Vitessenaar.

  49. #6162

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Natuurlijk mag je dat verwachten. Net als je de (verplichte) aanwezigheid van de voltallige selectie onzinnig mag vinden. Storend vind ik het wanneer een van deze twee kampen, zijn eigen visie tot absolute waarheid bombardeert.

  50. #6163
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Natuurlijk mag je dat verwachten. Net als je de (verplichte) aanwezigheid van de voltallige selectie onzinnig mag vinden. Storend vind ik het wanneer een van deze twee kampen, zijn eigen visie tot absolute waarheid bombardeert.
    Er is geen waarheid, wel is er een mening van velen over de fatsoensnorm. Als je ziet hoe kapot jongens als Velthuizen, Janssen en Hofs van zijn dood zijn, dan ga je toch sowieso al als selectie om je maten te steunen?

  51. The Following 2 Users Say Thank You to Chief For This Useful Post:

    Johan C (18 maart 2013)

  52. #6164

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Daar valt iets voor te zeggen. Wat mij betreft geldt dat alles wat met emotie te maken heeft dat je iets beter helemaal kunt laten als je het niet vanuit 100% oprechtheid doet.

  53. #6165
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Is toch prima dat Bony dat vindt? Ik maak nergens een probleem van en ik neem ook niemand de maat. Meer ergerlijk vind ik het wel dat anderen, tussen al hun tomeloze verdriet door, de tijd en energie vinden om mij en anderen de maat te nemen. Ik en anderen vinden het geen probleem dat niet alle selectiespelers er waren en kunnen zelfs begrip opbrengen voor de eventuele redenen daarvan. Met andere woorden: in hoeverre je hoort aanwezig te zijn is onderwerp van discussie en verschillende visies. Ook onder de supporters van Vitesse. De vraag of je als spelers aanwezig hoort te zijn heeft dus geen vaststaand antwoord.
    ik val zelden tot nooit mede supporters af maar met alle respect, wie zijn jij en anderen?

    je begint je zin ook totaal verkeerd, je mag nooit met jezelf beginnen.

Pagina 137 van 257 EersteEerste ... 3787127135136137138139147187237 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 22 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 22 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •