Pagina 142 van 257 EersteEerste ... 4292132140141142143144152192242 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.346 t/m 6.390 van 11555

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #6346
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Ik neem aan dat ie daar blijft.

  2. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Tinussz ( 4 juli 2013)

  3. #6347
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Van Ginkel heeft al een gesprek gehad met José Mourinho, die de jeugdinternational heeft laten weten dat hij bij Chelsea zeker op speelminuten mag rekenen. Mourinho is dan ook niet van plan om Van Ginkel volgend seizoen te verhuren. De middenvelder speelde in totaal 93 competitiewedstrijden voor Vitesse, waarvan 33 in het afgelopen voetbaljaar, en wist daarin achttien keer te scoren. Ajax had ook interesse in Van Ginkel, maar de Amersfoorter zet zijn loopbaan naar alle waarschijnlijkheid voort in Engeland.
    Inderdaad.

  4. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Tinussz ( 4 juli 2013)

  5. #6348

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Dag Oscar.

  6. #6349
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hopelijk geen gevalletje Buttner, al heeft Buttner in het begin toch best wat minuten gemaakt. Zou zonde zijn als hij alleen in de Carling Cup wordt gebruikt.

  7. #6350
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hij moet zelf nog wel tot een akkoord komen. Maar dat zal wel goed komen.
    Benieuwd wat we er voor krijgen.

  8. #6351
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Hij moet zelf nog wel tot een akkoord komen. Maar dat zal wel goed komen.
    Benieuwd wat we er voor krijgen.
    Reports have suggested the 20-year-old is valued at about £8m.
    BBC

  9. #6352
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Torres mag er wel in betrokken worden van mij.

  10. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Pennie ( 5 juli 2013)

  11. #6353
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    8 miljoen pond is toch wel wat anders dan de 5 miljoen euro die beweert werd door VI.......

  12. #6354
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Las zelfs 9 miljoen pond, ruim 10 miljoen euro dus. Prima bedrag.

  13. #6355
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dat zou dus het dubbele betekenen.... Toch wel benieuwd naar de bronnen van VI, als de 8/9 miljoen pond waar is staan zij toch behoorlijk voor lul..

  14. #6356
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ruikt een beetje naar witwaspraktijken.

  15. #6357
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ahhh.... daar zijn de eerste "beschuldigingen"

    Eerst was het een vriendenprijsje omdat Chelsea en Vitesse bijna 1 zijn en nu het bedrag hoog lijkt te zijn zou het wel eens witwassen kunnen zijn.

    Je zou bij de VI kunnen gaan werken die roepen ook dingen zonder feiten/bewijzen.

  16. #6358
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    En toen Ajax/Overmars aangaf dat ze niet met het geld van Chelsea mee konden bieden vond jij het overdreven... dat was kennelijk ook een wat te voorbarige conclusie, want dit zijn natuurlijk forse bedragen die ik een Nederlandse club niet meer zo snel op tafel zie leggen.

  17. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Johan C ( 5 juli 2013)

  18. #6359
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ahhh.... daar zijn de eerste "beschuldigingen"

    Eerst was het een vriendenprijsje omdat Chelsea en Vitesse bijna 1 zijn en nu het bedrag hoog lijkt te zijn zou het wel eens witwassen kunnen zijn.

    Je zou bij de VI kunnen gaan werken die roepen ook dingen zonder feiten/bewijzen.
    Zoiets kun je ook niet bewijzen hè. Maar het is wel een prima manier om het zo te doen. Tien miljoen kun je ook uitleggen als vriendendienstje. Geef het zelf maar een naam. Gaat in ieder geval nergens over. Snap ook werkelijk waar niet wat die jongen zelf bezield om dit te doen. Je weet van te voren dat je weer zes keer verhuurd gaat worden.

  19. #6360
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Zoiets kun je ook niet bewijzen hè. Maar het is wel een prima manier om het zo te doen. Tien miljoen kun je ook uitleggen als vriendendienstje. Geef het zelf maar een naam. Gaat in ieder geval nergens over. Snap ook werkelijk waar niet wat die jongen zelf bezield om dit te doen. Je weet van te voren dat je weer zes keer verhuurd gaat worden.
    10 miljoen is zo'n raar bedrag ja? Ajax wilde kennelijk ook 7 lappen, dus het lijkt me aardig marktconform. En een club als Chelsea zit al vaak boven marktconforme bedragen. Van Ginkel is geen 16 hè, zoals jochies als Ake en Rekik die destijds voor Engeland kozen. En zie een Ake, daar lijkt het voorlopig ook prima voor uit te pakken.

  20. #6361
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    10 miljoen is zo'n raar bedrag ja? Ajax wilde kennelijk ook 7 lappen, dus het lijkt me aardig marktconform. En een club als Chelsea zit al vaak boven marktconforme bedragen. Van Ginkel is geen 16 hè, zoals jochies als Ake en Rekik die destijds voor Engeland kozen. En zie een Ake, daar lijkt het voorlopig ook prima voor uit te pakken.
    Vind ik wel ja. En wat pakt prima uit voor Ake? Dat hij wel eens bij de selectie zit en zelfs al heeft mogen meedoen in nietzeggende potjes? Dat heeft Bruma ook gepresteerd.

  21. #6362
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Vind ik wel ja. En wat pakt prima uit voor Ake? Dat hij wel eens bij de selectie zit en zelfs al heeft mogen meedoen in nietzeggende potjes? Dat heeft Bruma ook gepresteerd.
    Ik las in de Feyenoordsectie ook al vaker bedragen omtrent de 10 miljoen voor een Clasie... En Ake maakte eind vorig seizoen best vaak deel uit van de wedstrijdselectie en speelde ook nog mee in wat potjes. Vind ik aardig wat voor een 18-jarige jongen zonder ervaring op het hoogste niveau. We hebben het wel over Chelsea en niet over een Nederlandse (sub)topclub. Concurrentie is veel groter. Het is natuurlijk wel de vraag wat een nieuwe trainer beslist. Maar normaliter zou ie dan komend seizoen door moeten groeien en nog meer minuten gaan maken. Van Ginkel zal zeker niet wekelijks in de basis gaan staan, maar als ie wekelijks z'n minuten kan maken vanaf de bank en basis kan spelen in de bekertoernooien, lijkt me niets mis met deze stap. Hij gaat in elk geval trainen op een veel hoger niveau.

  22. #6363
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik las in de Feyenoordsectie ook al vaker bedragen omtrent de 10 miljoen voor een Clasie... En Ake maakte eind vorig seizoen best vaak deel uit van de wedstrijdselectie en speelde ook nog mee in wat potjes. Vind ik aardig wat voor een 18-jarige jongen zonder ervaring op het hoogste niveau. We hebben het wel over Chelsea en niet over een Nederlandse (sub)topclub. Concurrentie is veel groter. Het is natuurlijk wel de vraag wat een nieuwe trainer beslist. Maar normaliter zou ie dan komend seizoen door moeten groeien en nog meer minuten gaan maken. Van Ginkel zal zeker niet wekelijks in de basis gaan staan, maar als ie wekelijks z'n minuten kan maken vanaf de bank en basis kan spelen in de bekertoernooien, lijkt me niets mis met deze stap. Hij gaat in elk geval trainen op een veel hoger niveau.
    Clasie lijkt me niet relevant in deze discussie. Maar goed, als Van Ginkel een Ajacied zou zijn geweest, was 10 miljoen idd niet zo heel gek. Dat is nu eenmaal een vaststaand gegeven, maar hij is geen Ajacied. Als Van Ginkel dan een vaste oranje international zou zijn geweest, had je er ook nog iets voor kunnen zeggen. Maar Maher voor een kleine 7 miljoen en Van Ginkel voor 10 miljoen. Kom op, dat is toch enigszins scheef?
    Verder geen verwijt, maar ik vind het een tikkeltje aan de verdachte kant. Ligt natuurlijk aan die gehele constructie die er ligt tussen beide clubs.

    En de situatie Aké/Van Ginkel blijf ik onvergelijkbaar vinden. Van Ginkel heeft al een stuk of 100 (?) wedstrijden op het hoogste niveau in de benen. Aké was nog niet gedebuteerd. Dan is het makkelijker om geleidelijk aan je weg te vinden. Van Ginkel is 20. Die moet gewoon wekelijks spelen ipv als 17e of 18e selectielid te gaan fungeren. Zoals die Kevin de Bruyne dus gewoon laten verhuren. En dan moet je dus maar afwachten waar je terecht komt.
    Een tussenstap bij een Ajax of zo was voor hem persoonlijk imo stukken beter geweest.

  23. #6364
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh ik ben het met je eens dat die vergelijking niet juist is, tussen Ake en Van Ginkel. Ik dacht alleen dat je aan dat soort jongens dacht met je statement dat ie toch weer zes keer verhuurd zou worden en niet bij Chelsea zelf aan de bak zou komen. Mocht hij de weg van De Bruyne en Courtois bewandelen, is dat natuurlijk nog verre van een slechte keuze van Van Ginkel. Er was ook al sprake van, tenminste het gerucht ging, dat Van Ginkel een jaar aan Leverkusen verhuurd zou worden. Dat kwam een dag na de transfer van Schürrle naar Chelsea naar buiten en toevallig werd die week ook bekend dat Vitesse tegen Leverkusen gaat oefenen in de voorbereiding in het Gelredome. Dat er wat dat betreft een driehoeksdeal is gesloten. Als er nou 15 miljoen voor Van Ginkel was gelapt, vond ik dat je een punt had. Ik blijf 10 miljoen geen gek bedrag vinden voor een transfer naar Chelsea. Als ze interesse in Maher hadden, hadden ze dat mogelijk ook wel neergelegd.

  24. #6365
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Kakuta is alweer in Arnhem en het lijkt erop dat ook van Aanholt volgend jaar bij Vitesse speelt. Zou betekenen dat onze linkerkant intact blijft.

  25. The Following 2 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    marcel013 ( 4 juli 2013),Sam_Vitesse ( 4 juli 2013)

  26. #6366
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kijk dat is goed nieuws

  27. #6367

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Mooi, kan Tighadouini weer naar Leeuwarden.

  28. #6368
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Toch opmerkelijk dat dit de tweede Vitesse speler is in een jaar tijd die naar een echte topclub gaat. Het is geweldig voor Marco en ik gun het hem het meest van iedereen bij Vitesse. Veel mensen twijfelen over zijn beslissing maar ik denk dat Marco slim genoeg is om alleen te tekenen wetend dat hij speeltijd krijgt. Het zal vast geen basisspeler worden in het begin maar ik denk dat hij zich daar wel naar toe kan voetballen.

  29. #6369
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Toch opmerkelijk dat dit de tweede Vitesse speler is in een jaar tijd die naar een echte topclub gaat. Het is geweldig voor Marco en ik gun het hem het meest van iedereen bij Vitesse. Veel mensen twijfelen over zijn beslissing maar ik denk dat Marco slim genoeg is om alleen te tekenen wetend dat hij speeltijd krijgt. Het zal vast geen basisspeler worden in het begin maar ik denk dat hij zich daar wel naar toe kan voetballen.
    Ja.
    Of niet natuurlijk.

  30. #6370
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Maar Momus, zolang de Jong en Eriksen niet verkocht zijn waar wilt Ajax Marco dan neer zetten?

  31. #6371
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Maar Momus, zolang de Jong en Eriksen niet verkocht zijn waar wilt Ajax Marco dan neer zetten?
    ? Waar heb je het over?

  32. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C ( 5 juli 2013)

  33. #6372
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    ? Waar heb je het over?
    je reactie op Sam:
    Ja of niet natuurlijk. Ging er vanuit of hij het zou redden bij Chelsea.

    En gezien de reactie in de media van Overmars, bij Ajax zou hij veel spelen, ook in de CL.

    vroeg ik me af op welke positie, zeker zolang er niemand vertrekt kan hij Marco toch niet veel speeltijd beloven?

  34. #6373
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Nieuws omtrent Bony wisselt ook per dag, eerst waren de clubs eruit en eiste Bony teveel geld. Nu et Swansea weer dat ze er met Vitesse nog niet uit zijn.

  35. #6374
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    je reactie op Sam:
    Ja of niet natuurlijk. Ging er vanuit of hij het zou redden bij Chelsea.

    En gezien de reactie in de media van Overmars, bij Ajax zou hij veel spelen, ook in de CL.

    vroeg ik me af op welke positie, zeker zolang er niemand vertrekt kan hij Marco toch niet veel speeltijd beloven?
    Het interesseert met niet wat hij bij Ajax zou doen, ik wil hem niet bij Ajax.
    Die Sam figuur gaat lopen invullen dat ie wel naar een basisplaats toe gaat spelen.
    Nou dat vraag ik me ten zeerste af.

  36. #6375
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Het interesseert met niet wat hij bij Ajax zou doen, ik wil hem niet bij Ajax.
    Die Sam figuur gaat lopen invullen dat ie wel naar een basisplaats toe gaat spelen.
    Nou dat vraag ik me ten zeerste af.
    Dat is idd de vraag, maar als het niet lukt, een stapje terug is suptop/middenmoot Engeland. Ook nog een mooie stap.

    Als hij zeker wilt zijn van een basisplaats moet hij bij Vitesse zijn. Zoals ik aangaf ook bv Ajax kan hem die niet beloven.

  37. #6376
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Hij gaat genoeg speeltijd krijgen in Londen, boeiend dat het tegen de kleintjes zal zijn.

  38. #6377
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Hij gaat genoeg speeltijd krijgen in Londen, boeiend dat het tegen de kleintjes zal zijn.
    Dat denk ik ook. Daarbij is het een jongen die niet alleen over veel talent beschikt maar ook de juiste mentaliteit heeft. En hij is pas 20, nog tijd zat om door te groeien tot echt een grote te worden.

    v Persie deed het ook op die manier.

  39. #6378
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    @MijnVitesse: Nu op #Vitesse.nl: Vitesse en Chelsea zijn het nagenoeg eens over tweede huurtermijn Gaël Kakuta http://t.co/CaZffq62M3

  40. #6379
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    @PvanAanholt_: “@Pat_Ever: Van Aanholt schijnt ook weer in Arnhem gezien te zijn.... @PvanAanholt_ Speel je weer bij Vitesse dit seizoen?”haha wie weet

  41. #6380
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Kakuta is alweer in Arnhem en het lijkt erop dat ook van Aanholt volgend jaar bij Vitesse speelt. Zou betekenen dat onze linkerkant intact blijft.
    .

  42. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Pennie ( 5 juli 2013)

  43. #6381
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Het interesseert met niet wat hij bij Ajax zou doen, ik wil hem niet bij Ajax.
    Die Sam figuur gaat lopen invullen dat ie wel naar een basisplaats toe gaat spelen.
    Nou dat vraag ik me ten zeerste af.
    Wil jij Van Ginkel niet bij Ajax, frapant. En ik snap jou niet ''Dat ie wel'' heb ik nooit gezegd. Ik denk dat het mogelijk is maar dat het wel zijn tijd nodig heeft. Overigens is het best opmerkelijk dat Bosz Kalas niet wilt huren. Bosz vindt dat Kalas een echte rechtsback is maar ik vond dat Kalas centraal veel beter functioneerde.

  44. #6382
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Als RB ga ik Tomas denk niet eens missen, maar wat had ik die jongen graag naast Jarie centraal achterin gezien.
    Maar ook al had Bosz hem wel gewild, ik denk dat hij nu een stapje hogerop gaat, middenmoot Engeland.

  45. #6383
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Als RB ga ik Tomas denk niet eens missen, maar wat had ik die jongen graag naast Jarie centraal achterin gezien.
    Maar ook al had Bosz hem wel gewild, ik denk dat hij nu een stapje hogerop gaat, middenmoot Engeland.
    Liever naast iemand anders

  46. #6384
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Liever naast iemand anders
    Ik vond Jarie afgelopen seizoen goed. Natuurlijk zijn er, met geld, betere opties maar lijkt me geen prioriteit.

  47. #6385
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik vond Jarie afgelopen seizoen goed. Natuurlijk zijn er, met geld, betere opties maar lijkt me geen prioriteit.
    Hij heeft een serie goede wedstrijden gespeeld ja, voor zijn doen. Maar als je door wilt groeien, zul je door moeten selecteren. Al vind ik hem nog wel een ideale man voor op de bank, omdat ie op meerdere posities uit de voeten kan.

  48. #6386
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    eerste maar een vervanger voor Kashia, lijkt me belangrijker. Hoe die het zo hoog in de bol gekregen heeft is me een raadsel. Zwakste verdediger vorig seizoen.

    een goede snelle verdediger naast Jarie lijkt me uitstekend. Jarie redelijk verdedigend en goed opbouwend en daar een type Kalas naast.

  49. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:


  50. #6387
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Wil jij Van Ginkel niet bij Ajax, frapant. En ik snap jou niet ''Dat ie wel'' heb ik nooit gezegd. Ik denk dat het mogelijk is maar dat het wel zijn tijd nodig heeft. Overigens is het best opmerkelijk dat Bosz Kalas niet wilt huren. Bosz vindt dat Kalas een echte rechtsback is maar ik vond dat Kalas centraal veel beter functioneerde.
    Ja. Of niet.

  51. #6388
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Swansea heeft blijkbaar 14 miljoen ex bonussen geboden voor Bony. Snap niet dat het nog niet rond is.

    Van Aanholt heeft al gezegd dat ie ook volgend jaar bij Vitesse speelt, goeie zaak!

  52. #6389
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    eerste maar een vervanger voor Kashia, lijkt me belangrijker. Hoe die het zo hoog in de bol gekregen heeft is me een raadsel. Zwakste verdediger vorig seizoen.

    een goede snelle verdediger naast Jarie lijkt me uitstekend. Jarie redelijk verdedigend en goed opbouwend en daar een type Kalas naast.
    Mwa die prijs gaat toch wel naar Kalas. Kashia zakte er de tweede seizoenshelft in meerdere potjes wel verschrikkelijk door ja. Maar zolang ie niet weg is hoeft daar geen vervanger voor te komen. Qua potentieel natuurlijk een klasse beter dan VdH.

  53. #6390
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    eerste maar een vervanger voor Kashia, lijkt me belangrijker. Hoe die het zo hoog in de bol gekregen heeft is me een raadsel. Zwakste verdediger vorig seizoen.

    een goede snelle verdediger naast Jarie lijkt me uitstekend. Jarie redelijk verdedigend en goed opbouwend en daar een type Kalas naast.
    Precies, Kashia maakte een paar cruciale fouten waardoor Vitesse punten liet liggen. Ook zie ik Theo Janssen volgend jaar liever aanvoerder dan een buitenlandse voetballer die net 3 jaar speelt bij Vitesse.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mwa die prijs gaat toch wel naar Kalas. Kashia zakte er de tweede seizoenshelft in meerdere potjes wel verschrikkelijk door ja. Maar zolang ie niet weg is hoeft daar geen vervanger voor te komen. Qua potentieel natuurlijk een klasse beter dan VdH.
    Ja precies, Kalas werd door zowat elke buitenspeler weggespeeld alleen loste de rest het op waardoor het minder opviel soms.

Pagina 142 van 257 EersteEerste ... 4292132140141142143144152192242 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •