Pagina 145 van 257 EersteEerste ... 4595135143144145146147155195245 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.481 t/m 6.525 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #6481
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kakuta gaf vorig seizoen ook zelf al aan geen toekomst meer bij Chelsea te zien en op zoek te zijn naar een nieuwe uitdaging. Daarom rekende ik er ook niet meer op dat ie nog minstens een jaar bij Vitesse zou ballen maar dat ie terug zou gaan naar Frankrijk voor een mooie Franse middenmoter. Dus wat dat betreft komt dat 'kopen' niet uit de lucht vallen.
    Tja, we hebben nog wel wat spelers staan op die positie maar niet zijn niveau. Zul je meemaken dat Van Aanholt ook niet komt, alles leek zo mooi maar het valt gelijk weer terug.

  2. #6482
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Waar heb je 't over? Van Aanholt is gewoon bevestigd door Vitesse en staat met rugnummer en al op de website van Vitesse. Alleen is dat gewoon huur, dus natuurlijk makkelijker te regelen dan bij Kakuta, wanneer het om koop zou gaan.

  3. #6483
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Aardig spelletje van John en Laros, eerst willen ze de steun van Jordania. Vervolgens krijgen ze die. Dan begint Laros meteen te mauwen in de media en nu gaat ie toch. Maar waarschijnlijk gaan ze toch de schuld weer bij Jordania en Vitesse leggen.
    Interview met Van de Brom gelezen vorige week? Grappig om daarna jouw teksten nog eens na te lezen. Je hebt écht een clubbrilletje.

  4. #6484
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Waar heb je 't over? Van Aanholt is gewoon bevestigd door Vitesse en staat met rugnummer en al op de website van Vitesse. Alleen is dat gewoon huur, dus natuurlijk makkelijker te regelen dan bij Kakuta, wanneer het om koop zou gaan.
    Was niet echt serieus bedoeld

  5. #6485
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Interview met Van de Brom gelezen vorige week? Grappig om daarna jouw teksten nog eens na te lezen. Je hebt écht een clubbrilletje.
    Daarvoor ben ik Vitesse-supporter. Daarbij hadden we toen deze info nog niet, achteraf is altijd makkelijker praten. Als ik even zou snuffelen in Ajax topic kan ik van jou vast ook nog wel iets vinden. Maar wees gerust, daar heb ik geen tijd en geen zin in.

  6. #6486
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nu we het trouwens toch over vd brom hebben, Anderlecht schijnt interesse te hebben in Kashia.
    voor mooi bod, lekker laten gaan!

  7. #6487
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Daarvoor ben ik Vitesse-supporter. Daarbij hadden we toen deze info nog niet, achteraf is altijd makkelijker praten. Als ik even zou snuffelen in Ajax topic kan ik van jou vast ook nog wel iets vinden. Maar wees gerust, daar heb ik geen tijd en geen zin in.
    Dat is Hochkampf ook, en toch scheelt het een bord. We is meervoud, jij was de enige die de oorzaak van de breuk bij Brom/Laros wilde leggen... Leuk interview met Brom trouwens.

  8. #6488
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Nu we het trouwens toch over vd brom hebben, Anderlecht schijnt interesse te hebben in Kashia.
    voor mooi bod, lekker laten gaan!
    Kunnen we VDH ook niet aan Anderlecht verpatsen? Twee voor de prijs van één of zo.

  9. #6489
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Poeh poeh, wat een soap.
    Sommige mensen en geduld...

    Vitesse bevestigt transfer Bony naar Swansea
    Wilfried Bony verhuist definitief van Vitesse naar Swansea City.

    Foto: ProShots
    Dat bevestigt de Arnhemse club donderdag op de clubsite.
    De Premier League-club betaalt 13,8 miljoen euro voor de topscorer van het afgelopen eredivisieseizoen.
    Vitesse nam Bony begin 2011 over van het Tsjechische Sparta Praag.
    "Ik ben blij dat de kogel door de kerk is, deze transfer hing al lang in de lucht", zegt Bony op de website van Swansea City.
    "Nu is het belangrijk dat ik me richt op deze nieuwe uitdaging, want ik wil de fans van Swansea blij maken. De Europa League is heel belangrijk, ik geniet van Europees voetbal."
    Swansea plaatste zich voor de Europa League door de League Cup te winnen.

  10. #6490
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Poeh poeh, wat een soap.
    Sommige mensen en geduld...
    Is al gedoe sinds vorige zomer he? Maar het is nu rond, mooi, voor hem en voor ons.

  11. #6491
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dat is Hochkampf ook, en toch scheelt het een bord. We is meervoud, jij was de enige die de oorzaak van de breuk bij Brom/Laros wilde leggen... Leuk interview met Brom trouwens.
    Ik heb het interview niet gelezen, alleen de stukjes op de knip en plaksites, zoals al aangeven ik lees VI niet.

    Verder wil ik best toegeven dat ik daar fout zat achteraf, heb je niet voor niets gespeurd tussen de oude posts.. ik zal overigens nog wel vaker fout zitten, sla het op als jr denkt er wat aan te hebben. hoef je de volgende keer niet te zoeken

  12. #6492
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kunnen we VDH ook niet aan Anderlecht verpatsen? Twee voor de prijs van één of zo.
    En dan moet je 3 nieuwe centrale verdedigers gaan halen? Lijkt me niet heel makkelijk.

  13. #6493
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En dan moet je 3 nieuwe centrale verdedigers gaan halen? Lijkt me niet heel makkelijk.
    Gaat me om het feit dat Kashia volledig afgeserveerd lijkt hier. Ja, hij had een mindere periode vorig jaar, maar daarvoor was ie gewoon de leider achterin en een van de betere verdedigers in de Eredivisie. Wat mij betreft vertrekt er verder niemand meer en komen er nog versterkingen in verdediging en middenlinie erbij. Anderlecht zal vast geen 3 miljoen neer gaan leggen voor Kashia.

  14. #6494
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Mij om het even als ie blijft, als ie maar wat minder ketsers maakt komend seizoen.

  15. #6495

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Chanturia heeft 7 wedstrijden aan zn broek gekregen door die vechtpartij. Maar lijkt onder Bosz ook volledig buiten beeld te zijn geraakt. Zal mss ook met zn schorsing te maken hebben. Moet sowieso ook Tighadouini voor zich dulden.
    Cambuur is nog steeds bezig met Tighadouini, alleen Vitesse wil hem waarschijnlijk alleen verkopen omdat hij nog 1-jaar contract heeft. Dus dat Bosz het in hem ziet zitten, betwijfel ik.

  16. #6496
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Gaat me om het feit dat Kashia volledig afgeserveerd lijkt hier. Ja, hij had een mindere periode vorig jaar, maar daarvoor was ie gewoon de leider achterin en een van de betere verdedigers in de Eredivisie. Wat mij betreft vertrekt er verder niemand meer en komen er nog versterkingen in verdediging en middenlinie erbij. Anderlecht zal vast geen 3 miljoen neer gaan leggen voor Kashia.
    Ik zie liever vd Heijden, ja.. en dat we een snelle jongen in centrum nodig hebben lijkt me duidelijk. Liefst naast Jarie dan. En dat betekend dus geen basisplaats voor Kashia.

  17. #6497
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Cambuur is nog steeds bezig met Tighadouini, alleen Vitesse wil hem waarschijnlijk alleen verkopen omdat hij nog 1-jaar contract heeft. Dus dat Bosz het in hem ziet zitten, betwijfel ik.
    Als Kakuta terug komt zal Tighadouini geen basisplaats hebben maar hij lijkt wel de voorkeur te krijgen boven Chanturia

  18. #6498
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kashia is toch niet traag? 't Is geen Kalas, maar zo'n snelle speler zul je niet snel ergens vinden voor een betaalbare prijs. Ik zou Kashia in elk geval niet weg doen voor een 'spotprijsje' en geloof ook niet dat Vitesse dat gaat doen. Misschien is het juist wel goed om ook een snelle laatste man naast Kashia te zetten. Met Kalas was het een geweldig duo. En Kashia kan natuurlijk ook prima opbouwen van achteruit. Alleen gaat het dan meer om lange ballen dan combinaties zoals bij VDH.

  19. #6499
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Als Kakuta terug komt zal Tighadouini geen basisplaats hebben maar hij lijkt wel de voorkeur te krijgen boven Chanturia
    En Vako? Dan is Tighadouini alsnog derde keuze. Chanturia speelde ook vanaf rechts in z'n eerste seizoen.

  20. #6500
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Je hebt ook nog Darri die qua niveau wel gelijkwaardig is volgens mij.

  21. #6501
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    En Vako? Dan is Tighadouini alsnog derde keuze. Chanturia speelde ook vanaf rechts in z'n eerste seizoen.
    Bij oefenwedstrijden kwam Gio voor Tighadouini. Op de laatste keer na omdat Gio toen met jong Vitesse mee was.

  22. #6502
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse van Standard gewonnen met 0-1 via goal Reis. Net resultaat.

  23. #6503
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard


    Steenrijk Vitesse botst met UEFA-regels en gaat voor transfervrije spelers

    Zondag, 14 juli 2013 om 20:25

    Vitesse verkocht ruim een week geleden Marco van Ginkel aan Chelsea en afgelopen donderdag werd de transfer van topschutter Wilfried Bony naar Swansea City afgerond. Voor de middenvelder ontving de Arnhemse club 9 miljoen euro en de club uit Wales maakte op de website bekend dat de Ivoriaan voor 13,8 miljoen is overgenomen. Vitesse lijkt hierdoor genoeg middelen te hebben om zelf de markt op te gaan, maar mag zich niet rijk rekenen.

    Met de transfer van Van Ginkel en Bony is dus bijna 23 miljoen euro in de kas van de Gelderlanders gevloeid, maar dat bedrag mag slechts ten dele worden gebruikt om zelf nieuwe spelers te halen.Omroep Gelderland meldt dat er door de nieuwe regels van de Financial Fair Playvan de UEFA een balans moet zijn tussen de inkomsten en uitgaven van de clubs en dat Vitesse tot dusver veel meer geld uitgaf dan er binnenkwam.Mohammed Allach werd maandag aangesteld als de opvolger van Ted van Leeuwen als technisch directeur bij Vitesse, maar is dus al tegen zijn eerste domper aangelopen. De regionale omroep meldt namelijk dat Vitesse zich waarschijnlijk moet richten op transfervrije spelers of op het huren van spelers voor de selectie van trainer Peter Bosz. Tot dusver versterkte Vitesse zich voor komend seizoen met Marko Vejinovic en Kelvin Leerdam.

  24. #6504
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    alsof ze niet een paar miljoen uit mogen geven, wat een overdreven stuk weer

  25. #6505
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Ake toch niet naar Vitesse.

  26. #6506
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Waarom niet?

  27. #6507
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hij wil kennelijk graag in de PL blijven.

  28. #6508
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    de tering voor hem dan, 18 jaar ofzo en te goed voelen voor een subtopper in Nederand pfffffffffffffff

  29. #6509
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dan blijft hij daar.. Een speler die zichzelf te goed voelt voor Vitesse, heb je toch niets aan.

  30. #6510
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Zowel Twente als AZ, is vooralsnog niet beter geworden van de transferperiode. Vitesse trouwens ook niet.

  31. #6511
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    De lage positionering van beide clubs hadden weinig te maken met de sterkte van de selectie. Twente had een betere selectie dan Vitesse en AZ had zeker een top 6 ploeg. In ieder geval een veel betere elftal dan Utrecht. Ze hoeven dus niet per see beter te worden om beter te presteren.

    Bovendien is het zowat traditie dat er een club gaat verrassen.
    Niet per se. Maar ik zie geen enkele aanwijzing dat ze het dit seizoen ineens veel beter zouden doen.

  32. #6512
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Twente az en Vitesse zijn de beste spelers kwijt geraakt. so what

  33. #6513
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Voorlopig is niemand sterker geworden. Ajax mss, maar dan vooral omdat daar weinig weg zijn gegaan tot nu toe.
    PSV is een heel ander team.
    Dat is afwachten. Feyenoord, AZ en Twente zijn er ook niet beter op geworden

    Vitesse zal anders moeten gaan spelen, spel was aangepast op Bony. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Met Reis, Havenaar en Pedersen heb je in principe 3 goede spitsen. Geen Bony's maar die ga je ook ergens anders niet vinden.

    Een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger vind ik dus belangrijker.

  34. #6514
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Voorlopig is niemand sterker geworden. Ajax mss, maar dan vooral omdat daar weinig weg zijn gegaan tot nu toe.
    PSV is een heel ander team.
    Dat is afwachten. Feyenoord, AZ en Twente zijn er ook niet beter op geworden

    Vitesse zal anders moeten gaan spelen, spel was aangepast op Bony. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Met Reis, Havenaar en Pedersen heb je in principe 3 goede spitsen. Geen Bony's maar die ga je ook ergens anders niet vinden.

    Een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger vind ik dus belangrijker.
    Het lijkt mij eerder een voordeel als de basis bij elkaar blijft.

  35. #6515
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ene wallace van Chelsea wordt nog genoemd als huurling

  36. #6516
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    William?

  37. #6517
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Een Braziliaanse rechtsback. Back-upje voor Leerdam of rechtsback wanneer Leerdam op middenveld nodig is. En Evseev wordt kennelijk van Zenit gehuurd. Een middenvelder. Dus dat komt goed uit. Zit dan wellicht toch een kern van waarheid in verhaal Tedje dat Vitesse weinig gaat uitgeven ivm de FFP die in de toekomst ingevoerd gaat worden.

  38. #6518
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Uhmm een speler van Chelsea word niet gehuurd voor de bank.. iniedergeval niet op voorhand.

  39. #6519
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Davila, Delac....

  40. #6520
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    William?
    hij had wel verf op zn gezicht...

  41. #6521
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Petrolul uit, altijd lastig.

    Hopen dat we doorgaan en daarna eens een uitwedstrijd krijgen waar je normaal heen kan.

  42. #6522
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha. Petrolul voor de paardenlul

  43. #6523
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    als ik voor mensen kaarten moet regelen voor deze topper in arnhem, dan hoor ik het wel. Eerste rondje is van mij

  44. #6524
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    plofkip en nu petrolul, we treffen het wel.

    anzhi was wel leuk, maar als uitwedstrijd niet te doen. Hopen dat we nu doorgaan en dan eindelijk eens iets normaals loten

  45. #6525

    Aangemeld
    9 juni 2011
    Berichten
    918
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Meneer Hermsen, al decennialang Vitesse-fan in hart en nieren, vierde zijn 91e verjaardag en dat liet de Arnhemse club niet onopgemerkt voorbij gaan. Hartverwarmend! Baas.


  46. The Following 2 Users Say Thank You to Burgtie For This Useful Post:

    FCLD (22 juli 2013),marcel013 (22 juli 2013)

Pagina 145 van 257 EersteEerste ... 4595135143144145146147155195245 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •