Pagina 149 van 257 EersteEerste ... 4999139147148149150151159199249 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.661 t/m 6.705 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #6661
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse is 1 vd weinige clubs waar een stijging te zien is in toeschouwersaantal. We moeten niet vergeten in wat voor een tijd we zitten.
    Daarbij werkt het denk ik ook niet mee dat de media vaak niet al te positief is over Vitesse. Veel mensen baseren hun mening op wat ze horen in de media.


    Verder is Gelredome gewoon (nog) iets te groot. Het aantal is best aardig, alleen in zo'n groot stadion valt dat minder op.

    Daarbij als het nu vol had gezeten hadden we de discussie gevoerd over gloryhunters
    Vond het toch wel schokkend dat er 13.000 zaten tegen Heracles. Ok, vakantie en crisis, maar dan nog. 13.000 is wel erg laag voor een club als Vitesse.

  2. #6662
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Vond het toch wel schokkend dat er 13.000 zaten tegen Heracles. Ok, vakantie en crisis, maar dan nog. 13.000 is wel erg laag voor een club als Vitesse.
    Niet zo heel gek, heel dat stadion straalt geen voetbal uit. Hoe ze ooit zo'n lelijk stadion hebben kunnen neerzetten.

  3. #6663
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Vond het toch wel schokkend dat er 13.000 zaten tegen Heracles. Ok, vakantie en crisis, maar dan nog. 13.000 is wel erg laag voor een club als Vitesse.
    En dat waren dan nog de verkochte kaartjes he. In het stadion zaten er waarschijnlijk nog veel minder. Ja toch.

  4. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (15 augustus 2013)

  5. #6664
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse is 1 vd weinige clubs waar een stijging te zien is in toeschouwersaantal. We moeten niet vergeten in wat voor een tijd we zitten.
    Daarbij werkt het denk ik ook niet mee dat de media vaak niet al te positief is over Vitesse. Veel mensen baseren hun mening op wat ze horen in de media.


    Verder is Gelredome gewoon (nog) iets te groot. Het aantal is best aardig, alleen in zo'n groot stadion valt dat minder op.

    Daarbij als het nu vol had gezeten hadden we de discussie gevoerd over gloryhunters
    Precies, de prijzen werken ook niet mee vind ik. Thuis Nac/heracles zo'n wedstrijd vragen ze al gauw €25,- p.p. voor en dan krijg je niet een pot voetbal te zien waar je dagen over na praat. Ik kijk zelf ook liever thuis maar wil wel tegen NEC/Ajax/PSV het stadion bezoeken want dat zijn wel mooie duels. Ook het uitvak was dramatisch leeg tegen RKC ik denk dat er net 40 mensen waren. Dit heeft ook te maken met de strenge controle je moet een SK hebben pasfoto registratie en dat soort dingen helpen niet mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Tja, clubs waarbij het al bomvol zit kunnen natuurlijk moeilijk een stijging laten zien, dus vind dat een beetje een raar argument. Dat wat je zegt over gloryhunters klopt wel, maar dat zal bij wel meer clubs zo zijn. Ik hoop echt dat Vitesse structureel een stap omhoog kan zetten en zich bovenin kan mengen, alleen dat moeten ze niet de Bony's en van Ginkel's steeds verliezen..
    Het is onmogelijk om zulke spelers te behouden, V Ginkel zou nog een jaartje kunnen maar Bony was helemaal klaar met de eredivisie en dat heeft hij helaas op een negatieve manier weten te brengen. Ook was het geld nodig om de begroting te dichten want anders loop je achter de feiten aan.

  6. #6665
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    @Bernardo Ik denk 3, hij was geblesseerd afgelopen weken maar hij heeft dus Kakuta/Piazon/Chanturia voorzich ik weet niet wie de voorkeur krijgt op #2 ik denk Chanturia maar dat kan ook zo Tighadouini zijn.

  7. #6666

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    @Bernardo Ik denk 3, hij was geblesseerd afgelopen weken maar hij heeft dus Kakuta/Piazon/Chanturia voorzich ik weet niet wie de voorkeur krijgt op #2 ik denk Chanturia maar dat kan ook zo Tighadouini zijn.
    Bedankt. Ben benieuwd, hoop dat die jongen wat aan het spelen toekomt, anders kan ie beter naar ons komen.

  8. #6667
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Bedankt. Ben benieuwd, hoop dat die jongen wat aan het spelen toekomt, anders kan ie beter naar ons komen.
    Hij maakte een goede indruk op me tegen Leverkussen, maar ik denk niet dat hij veel aan spelen toe zal komen.

  9. #6668
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Leverkusen.

  10. #6669

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Hij maakte een goede indruk op me tegen Leverkussen, maar ik denk niet dat hij veel aan spelen toe zal komen.
    Stuur maar terug naar Leeuwarden dan.

  11. #6670
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tighadouini is geblesseerd geraakt in het eerste duel met Petrolul, kreeg toen al de voorkeur boven Chanturia en terecht. Veel meer een teamspeler ook. Ik ga er vanuit dat ie na Kakuta tweede keus is wanneer iedereen fit is. Bosz was in elk geval wel tevreden over hem in de voorbereiding.

  12. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Bernardo (15 augustus 2013)

  13. #6671
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Vond het toch wel schokkend dat er 13.000 zaten tegen Heracles. Ok, vakantie en crisis, maar dan nog. 13.000 is wel erg laag voor een club als Vitesse.
    Vergelijkbaar met eerste wedstrijd vorige seizoenen, niet heel schokkend dus, ook toen waren eerste wedstrijden minder bezocht dan rest van seizoen.

    clubs die vol zitten kunnen idd niet voller, maar je ziet ook bij veel clubs toeschouwers aantallen dalen. Bv onze bureb die hadden altijd een wachtlijst, tegenwoordig zijn de seizoenkaarten niet meer uitverkocht.

    @Sam Vitesse is nog 1 vd goedkopere.. Een kaart voor zuid heb je voor onder de 20 euro, alleen de wedstrijden die jij noemt zijn duurder.

  14. #6672
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vergelijkbaar met eerste wedstrijd vorige seizoenen, niet heel schokkend dus, ook toen waren eerste wedstrijden minder bezocht dan rest van seizoen.

    clubs die vol zitten kunnen idd niet voller, maar je ziet ook bij veel clubs toeschouwers aantallen dalen. Bv onze bureb die hadden altijd een wachtlijst, tegenwoordig zijn de seizoenkaarten niet meer uitverkocht.

    @Sam Vitesse is nog 1 vd goedkopere.. Een kaart voor zuid heb je voor onder de 20 euro, alleen de wedstrijden die jij noemt zijn duurder.
    Ik vind Zuid helemaal niks, ik zie liever lekker op Oost rij 5-20. Op Zuid allemaal pubers die schelden en in de weg staan en met drinken gooien. Maar goed het vervoer zit ook niet mee voor mij en ik ken weinig mensen die voor Vitesse zijn. Ik zal het stadion zoals elk jaar rond de 5x bezoeken maar meer zit er niet in.

  15. #6673
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Er gaan al tijden geruchten over Gazprom. Gazprom zelf zou dan niet op de shirts komen te staan maar een dochteronderneming die in Nederland de markt wil veroveren? Ken het zelf niet en kan zo ook niet op de naam komen, maar dat zou op zich wel passen ook in het plaatje van Jordania en co. Een groot bedrijf en bovendien uit Oost-Europa. Ze hebben ook Gansler binnengehaald (die met Man United oa een grote deal met Nike had gesloten geloof ik) die Vitesse commercieel beter op de kaart moet zetten, maar heb het gevoel dat daar voorlopig weinig uitkomt. Of er moet achter de schermen veel afspelen waar we geen weet van hebben.

    Oh dat is dus gewoon Gazprom Energy: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/...ederland.dhtml

    Dacht dat het een andere naam had.
    Ken nog een club in Nederland waar dit een hardnekking gerucht is..

  16. #6674
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ken nog een club in Nederland waar dit een hardnekking gerucht is..
    Ajax voor komend seizoen? De huidige stopt er toch mee?

  17. #6675
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Inderdaad, AEGON nokt. En dat het Europese hoofdkantoor in Amsterdam wordt gevestigd zegt natuurlijk weinig, maar is wel voeding voor de geruchten.

  18. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    marcel013 (15 augustus 2013)

  19. #6676
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lijkt me dan geen moeilijke keuze voor Gazprom: Ajax.

  20. #6677
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Voorlopig zijn het, net zoals Vodafone, alleen maar geruchten. Maar dat is volgend seizoen pas aan de orde. Shirt van Vitesse is nu vrij.

  21. #6678
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ik vind Zuid helemaal niks, ik zie liever lekker op Oost rij 5-20. Op Zuid allemaal pubers die schelden en in de weg staan en met drinken gooien. Maar goed het vervoer zit ook niet mee voor mij en ik ken weinig mensen die voor Vitesse zijn. Ik zal het stadion zoals elk jaar rond de 5x bezoeken maar meer zit er niet in.
    Als je gewoon aan de zijkant van zuid gaat zitten valt dat echt reuze mee. En ook noord is maar 18 euro. Zoal je maar niet te dicht bij het uitvak gaat zitten is dat ook goed te doen. Oost heb je idd een beter overzicht.

    Noord en Zuid zijn overigens wel de 2 tribunes waar je makkelijk in contact komt met andere supporters, mss voor het weinig Vitesse supporters kennen en reisprobleem

  22. #6679
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Voorlopig zijn het, net zoals Vodafone, alleen maar geruchten. Maar dat is volgend seizoen pas aan de orde. Shirt van Vitesse is nu vrij.
    Dat is op zich geen goed teken dat de club komende jaren sterker gaat worden.
    Je hebt geld van buitenaf nodig tegenwoordig.
    Alleen Jordania is dus niet genoeg om Vitesse naar boven te duwen.

    Er moet echt meer geld komen daar bij Vitesse.

  23. #6680
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Omdat het potje van Jordania (wat ie wil uitgeven aan Vitesse) ook op een gegeven moment opraakt. Hij moest elk jaar tot op heden de begroting dichten met flink wat miljoenen. Nu is het potje weer een beetje voller om eventueel de komende jaren ook nog de begroting te dichten. Daarom wordt het verdiende geld ook niet direct weer uitgegeven aan nieuwe spelers maar zoekt men naar goedkope oplossingen.
    Ook dit is geen goed voorteken op de nabije toekomst van Vitesse.
    Er is meer, veel meer geld nodig om Vitesse aan de praat te krijgen en te houden.

  24. #6681
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    meer geld waarvoor?

  25. #6682
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    meer geld waarvoor?
    1.Om Vitesse richting top eredivisie te krijgen.

    Mocht dit niet lukken en Jordania gaat op vakantie:
    2. Om Vitesse op de been te houden.

  26. #6683
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Als je gewoon aan de zijkant van zuid gaat zitten valt dat echt reuze mee. En ook noord is maar 18 euro. Zoal je maar niet te dicht bij het uitvak gaat zitten is dat ook goed te doen. Oost heb je idd een beter overzicht.

    Noord en Zuid zijn overigens wel de 2 tribunes waar je makkelijk in contact komt met andere supporters, mss voor het weinig Vitesse supporters kennen en reisprobleem
    Ja dat is waar maar het is niet voor mij een must er elke keer bij te zijn maar soms baal ik er van als het op laatste moment afketst en geen backup heb.

    @Keiser

    Het lijkt me sterk dat Jordania vertrekt als die net 15 miljoen heeft neer getikt voor een nieuwe accommodatie.

  27. #6684
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Keizer kan zich ook beter druk maken over het terug zakken van Twente.

  28. #6685
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Keizer kan zich ook beter druk maken over het terug zakken van Twente.
    Haha, ik merkte al enige frustratie in zijn posts.

    Vitesse zonder Tighadouini en Darri naar Kerkrade beide niet in selectie, dus dan lijkt me dat Tighadouini toch 3de keus is en een verhuur en nog best in kan zitten.

  29. #6686
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Is ie wel al volledig fit dan? Leerdam kennelijk ook niet volledig fit, gaat wel mee. Logisch dat je daar wat meer risico mee neemt. Is ie voldoende fit, is ie onbetwist basisspeler. Piazon zou direct starten. Erg benieuwd naar hem. Zou veel met Vako van positie kunnen wisselen:

    Velthuizen; Van der Struijk, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Vako, Piazon; Havenaar.

    Derde competitieduel en de derde spits die gebruikt wordt vanaf het begin. Tja. Eentje vertrouwen geven zou mijns inziens de beste keuze zijn. Maar goed, dat moet dan ook Pedersen of Havenaar zijn. Laat Havenaar het nu maar bewijzen.

  30. #6687
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    ik Snap geen zak van deze opstelling maar goed.

  31. #6688
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zeggen dat je geen Echte '10' heb en Piazon dan op de linksbuiten zetten. Hmm

    Na goed we zullen het vanavond wel zien.

  32. #6689
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zeggen dat je geen Echte '10' heb en Piazon dan op de linksbuiten zetten. Hmm

    Na goed we zullen het vanavond wel zien.
    Piazon is toch ook geen echte 10?

  33. #6690
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Piazon is toch ook geen echte 10?
    Hij kan er wel goed uit de voeten, als je daar dan niets heb lijkt het mij het logisch dat je hem daar dan neerzet. Maat mss hoopt bosz dat hij vanaf de zijkant wel een goede voorzet kan geven.

  34. #6691
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Hij kan er wel goed uit de voeten, als je daar dan niets heb lijkt het mij het logisch dat je hem daar dan neerzet. Maat mss hoopt bosz dat hij vanaf de zijkant wel een goede voorzet kan geven.
    Jij hebt hem daar wel eens zien spelen? Hij gaf zelf in het interview aan dat ie eigenlijk louter vanaf links gespeeld heeft, al voegde hij eraan toe dat ie ook eventueel achter een spits kan spelen. En zoals ik al zei, hij kan natuurlijk ook gewoon van positie wisselen met Vako.

  35. #6692
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik basseer me op wat ik gehoord heb van mensen die over het algemeen juist zitten en veel weten van het buitenlandse voetbal.
    Interview heb ik overigens niet gezien.

    Wisselen van positie tijdens wedstrijd lijkt me prima. Benieuwd of we nu wel eens een bruikbare bal voor de goal krijgen. Gaan die er komen is er iniedergeval 1 probleem opgelost.

  36. #6693
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Overigens wat ik gezien heb van die jongen heeft ie geniale steekpassjes, dat zou op 10 perfect zijn. ( als de spitsen het ook snappen )

  37. #6694
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Keizer kan zich ook beter druk maken over het terug zakken van Twente.
    Maak je daar niet druk over.
    Dit seizoen wordt er weer gevoetbald.

    Vitesse daarin tegen gaat een zwaar seizoen spelen.
    En dat is/was niet de bedoeling van Jordania.

  38. #6695
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Is ie wel al volledig fit dan? Leerdam kennelijk ook niet volledig fit, gaat wel mee. Logisch dat je daar wat meer risico mee neemt. Is ie voldoende fit, is ie onbetwist basisspeler. Piazon zou direct starten. Erg benieuwd naar hem. Zou veel met Vako van positie kunnen wisselen:

    Velthuizen; Van der Struijk, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Vako, Piazon; Havenaar.

    Derde competitieduel en de derde spits die gebruikt wordt vanaf het begin. Tja. Eentje vertrouwen geven zou mijns inziens de beste keuze zijn. Maar goed, dat moet dan ook Pedersen of Havenaar zijn. Laat Havenaar het nu maar bewijzen.
    Ja hij zei tegen mij dat ie helemaal fit was en zelf snapte hij het ook niet, Darri zei ook dat hij ''gruwelijk'' traint maar steeds niet bij de selectie zit. Toch opmerkelijk voor het seizoen zijn hun namelijk speelminuten beloofd en als je dan nu al 3x achter elkaar niet eens bij de selectie zit terwijl ze naar eigen zeggen goed trainen tja lastig voor hun maar misschien verhuren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    ik Snap geen zak van deze opstelling maar goed.
    Ik vraag me af of Piazon iemand is die achterlijn opzoekt en een voorzet geeft volgens mij niet echt ik heb nooit echt om hem gelet. En Ibarra en voorzetten tja...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zeggen dat je geen Echte '10' heb en Piazon dan op de linksbuiten zetten. Hmm

    Na goed we zullen het vanavond wel zien.
    Als Kakuta fit was dan was hij wel 10 geweest denk ik, Ach Vako op 10 kan ook zijn wedstrijdje hebben hopelijk vanavond.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Overigens wat ik gezien heb van die jongen heeft ie geniale steekpassjes, dat zou op 10 perfect zijn. ( als de spitsen het ook snappen )
    Haha dat snappen is het hem ja, ik denk dat we dan een bewegelijke spits nodig hebben maar die hebben we niet echt met Reis/Havenaar en Pedersen vond ik niet sterk ogen als hij werd ingespeeld. Ze hadden Armenteros moeten huren die zou denk ik perfect passen met zulke voetballers om hem heen.

  39. #6696
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    bewegelijk hoeft niet eens, ze komen precies aan. Juiste moment reageren moet voldoende zijn. Reis kon dat in zijn PSV tijd. Maar een mooie voorzet vanaf links kunnen we ook wel gebruiken. Een goede voorzet word wel afgemaakt door Havenaar/pedersen. Daarbij denk ik dat met v Aanholt achter hem hij toch nog vaak naar binnen zal trekken. Als ik er zo over nadenk kan dit wel eens de schakel zijn die er heel hard nodig hebben

  40. #6697
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    bewegelijk hoeft niet eens, ze komen precies aan. Juiste moment reageren moet voldoende zijn. Reis kon dat in zijn PSV tijd. Maar een mooie voorzet vanaf links kunnen we ook wel gebruiken. Een goede voorzet word wel afgemaakt door Havenaar/pedersen. Daarbij denk ik dat met v Aanholt achter hem hij toch nog vaak naar binnen zal trekken. Als ik er zo over nadenk kan dit wel eens de schakel zijn die er heel hard nodig hebben
    Laten we het hopen. Van Aanholt kan beter aanvallen dan verdedigen ja.

  41. #6698
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    kashia, zucht...... Hoeveel punten gaat hij ons nog kosten?!

  42. #6699
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    kashia, zucht...... Hoeveel punten gaat hij ons nog kosten?!
    Echt een zeer matige speler aan het worden. Hoe kan die nou zo'n bal verkeerd passen kom op zeg.

  43. #6700
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Leerdam en Van Aanholt speelden prima, wat mij betreft wordt de rest er achterin uitgegooid. Piet was tegen Heracles uitstekend, maar staat verder dit seizoen alweer vier duels te schutteren. Kashia inderdaad een ongelofelijke slechte inspeelpass die je de zege kost en VdH begint al met z'n knietjes te knikken als een Demouge het veld in komt. Tegen de middenlijn aan won ie z'n duels wel, als ie ruimte had om het voetballend op te lossen, maar rond het strafschopgebied... Kashia idem dito. Heb 't nu wel een keer gehad met die drie. En Bosz mag overigens ook achter z'n oren krabben. Alle drie de wissels pakten verkeerd uit.

  44. #6701
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Leerdam en Van Aanholt speelden prima, wat mij betreft wordt de rest er achterin uitgegooid. Piet was tegen Heracles uitstekend, maar staat verder dit seizoen alweer vier duels te schutteren. Kashia inderdaad een ongelofelijke slechte inspeelpass die je de zege kost en VdH begint al met z'n knietjes te knikken als een Demouge het veld in komt. Tegen de middenlijn aan won ie z'n duels wel, als ie ruimte had om het voetballend op te lossen, maar rond het strafschopgebied... Kashia idem dito. Heb 't nu wel een keer gehad met die drie. En Bosz mag overigens ook achter z'n oren krabben. Alle drie de wissels pakten verkeerd uit.
    Inderdaad, onbegrijpelijk dat hij Reis erin bracht. Alsof Reis het verschil kan maken.

  45. #6702
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Geef 1 spits gewoon even een paar weken het vertrouwen. Dit, elke wedstrijd een ander werkt niet. Geef Havenaar of Pedersen een paar weken.

  46. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:

    edodevries (21 augustus 2013)

  47. #6703
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    WTF zijn ze mee bezig, Pedersen weer verhuurd. Had dan Reis weggestuurd. KUTZOOI

  48. #6704
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Positief is dat zijn contract is verlengd tot 2015. Maar waarom ze hem dan wegsturen??? Of zou er nog een centrale aanvaller op komst zijn?

  49. #6705
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Het valt te hopen dat Vitesse nog een degelijke centrumspits aantrekt. En de verdedigers blijven ook maar uit..

Pagina 149 van 257 EersteEerste ... 4999139147148149150151159199249 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •