Pagina 155 van 257 EersteEerste ... 55105145153154155156157165205255 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.931 t/m 6.975 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #6931
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Hij komt uit de jeugd van Ajax hè Momus.
    Youssef Hersi ook. Daar had je ook niets aan bij meer dan windkracht 2...

  2. #6932
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Youssef Hersi ook. Daar had je ook niets aan bij meer dan windkracht 2...
    Mwah, scoorde de 4-2 in 2006 tegen Ajax.

  3. #6933
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Mwah, scoorde de 4-2 in 2006 tegen Ajax.
    Ja. Bij windkracht 1, Sjors.

  4. #6934
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ja. Bij windkracht 1, Sjors.
    We deden voor hem speciaal het dak dicht.

  5. #6935
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    We deden voor hem speciaal het dak dicht.
    Dat snap ik, je blijft hem niet zoeken.

  6. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (12 november 2013)

  7. #6936
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Prima actie weer van de KNVB om het rapport omtrent ADO-Vitesse niet in te laten zien, maar wel om eenzijdig te bepalen dat de wedstrijd niet over wordt gespeeld. Als je niks te verbergen hebt, stuur het rapport dan gewoon op.

  8. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    marcel013 (13 november 2013)

  9. #6937
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Het Bestuur Betaald Voetbal van de KNVB heeft Vitesse geïnformeerd dat ze geen reden ziet om de wedstrijd ADO Den Haag vs Vitesse van 2 oktober jongstleden over te spelen.

    Vitesse heeft het Bestuur Betaald Voetbal van de KNVB tot drie keer toe verzocht om informatie over de keuringsprocedure en de procesgang rondom genoemde wedstrijd. De insteek van de Arnhemse eredivisionist was daarbij onder meer aan te tonen dat de keuringsprocedure niet volgens de reglementen zou zijn uitgevoerd en dat scheidsrechter Braamhaar, mogelijk onder druk van het competitieschema, een inschattingsfout heeft gemaakt door het veld onterecht bespeelbaar te verklaren. Vitesse eiste mede om die reden dat de wedstrijd zou worden overgespeeld. De bond antwoordde negatief op het verweer van Vitesse.

    Algemeen directeur Joost de Wit: “De KNVB heeft ons laten weten dat de beslissing van de scheidsrechter bindend is. Omdat scheidsrechter Braamhaar het veld goedkeurde en de wedstrijd ook niet heeft gestaakt, is daarmee de kous voor hen af. De meeste vragen die wij gesteld hebben, zijn niet inhoudelijk beantwoord. Ook het verzoek om het rapport van het onafhankelijke onderzoeksbureau in te zien werd niet gehonoreerd. Een bijzonder onbevredigende houding van het Bestuur Betaald Voetbal, aangezien Vitesse steekhoudende argumenten heeft voorgelegd. Vervolgens is uitgebreid gekeken naar de juridische mogelijkheden om deze beslissing van het Bestuur Betaald Voetbal aan te vechten. Er is echter onvoldoende basis voor verdere stappen.”

    Vitesse legt zich nu noodgedwongen bij het standpunt van de KNVB neer.
    De Wit: “De conditie van het veld leverde een direct gevaar op voor de spelers. Peter Bosz heeft de nadruk gelegd op de veiligheid van alle spelers. Echter, het heeft niet mogen baten. Dat is teleurstellend. In de eerste plaats voor onze spelers, maar ook voor onze supporters.”

    Vitesse is voornemens de ‘veldkeuringsprocedure’ aan te kaarten. De Wit: “In het algemeen belang lijkt het ons wenselijk dat er meer duidelijkheid komt over de keuringsprocedure.” (Vitesse.nl)
    Ter info voor de rest van 't forum

  10. #6938
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    En terecht, helemaal niets in Arnhem, beide teams hadden het moeilijk op zo'n "veld", en wij gingen er beter mee om.

  11. #6939
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    En terecht, helemaal niets in Arnhem, beide teams hadden het moeilijk op zo'n "veld", en wij gingen er beter mee om.
    Tja, zo'n veld past natuurlijk beter bij dat hotseknotsbegoniavoetbal van jullie.

  12. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (14 november 2013)

  13. #6940
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    En terecht, helemaal niets in Arnhem, beide teams hadden het moeilijk op zo'n "veld", en wij gingen er beter mee om.
    groet de koploper. Volgende keer in elk geval niet meer klagen dat de KNJB alleen Den Haag naait.

  14. #6941
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ergste vind ik nog de houding van de KNVB.. rapport niet mogen inzien, geen fatsoenlijk antwoord.

    Bij die nederlaag had ik me al neergelegd. Maar wat een smerig zooitje in Zeist.

  15. #6942
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Idd. De KNVB zou een voorbeeld moeten nemen aan Vitesse. Toonbeeld van transparantie.

  16. #6943
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Idd. De KNVB zou een voorbeeld moeten nemen aan Vitesse. Toonbeeld van transparantie.
    Kinderachtige reactie. Maar goed niet anders gewend uit Rotterdam. Zolang zij niet benadeeld worden moeten andere niet zeiken.

  17. #6944
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Kinderachtige reactie. Maar goed niet anders gewend uit Rotterdam. Zolang zij niet benadeeld worden moeten andere niet zeiken.
    anderen.

  18. #6945
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Er word pas echt huilie als Vitesse dadelijk 3 punten te kort komen voor kampioenschap, zullen vast wel terug denken aan het knollenveld in Den Haag.

  19. #6946
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    anderen.
    Ohja we zitten hier in de Nederlandse les. Pfff lekker belangrijk dat ik een N vergeten ben.

    Waar ik me gewoon aan irriteer is dat jij er iets bijhaalt wat er niets mee te maken heeft. De KNVB eist overal duidelijkheid van de clubs. Overal moeten ze zich voor verantwoorden maar nu vraagt Vitesse, wat begrijpelijk is kijkt me, om duidelijkheid en kan de KNVB niet normaal reageren en mag Vitesse het rapport niet inzien.

    Die nederlaag op dat knollenveld, daar heb ik me inmiddels wel bij neergelegd.

  20. #6947
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Er word pas echt huilie als Vitesse dadelijk 3 punten te kort komen voor kampioenschap, zullen vast wel terug denken aan het knollenveld in Den Haag.
    iets teveel eer voor Den Haag knul, RKC verliezen is een stuk lulliger.

  21. #6948
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bij RKC verliezen is regelmaat geworden de laatste jaren, ware angstgegner

  22. #6949
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ohja we zitten hier in de Nederlandse les. Pfff lekker belangrijk dat ik een N vergeten ben.

    Waar ik me gewoon aan irriteer is dat jij er iets bijhaalt wat er niets mee te maken heeft. De KNVB eist overal duidelijkheid van de clubs. Overal moeten ze zich voor verantwoorden maar nu vraagt Vitesse, wat begrijpelijk is kijkt me, om duidelijkheid en kan de KNVB niet normaal reageren en mag Vitesse het rapport niet inzien.

    Die nederlaag op dat knollenveld, daar heb ik me inmiddels wel bij neergelegd.
    Je komt idd totaal niet gefrustreerd over. Meid toch. Hoe lang is het nou geleden? Je kon toch al ver van te voren op je vingers natellen dat de nederlaag nooit meer zou worden teruggedraaid? Dat gezichtsverlies gaan ze zichzelf natuurlijk niet aandoen.
    Het had een boel frustratie en ergernis gescheeld wanneer je gewoon tot de orde van de dag was overgegaan ipv dit constante gejank. Kun je nog zes keer roeptoeteren dat je al lang en breed vrede hebt met de nederlaag, maar zo komt het natuurlijk niet over hè.

  23. #6950
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Je komt idd totaal niet gefrustreerd over. Meid toch. Hoe lang is het nou geleden? Je kon toch al ver van te voren op je vingers natellen dat de nederlaag nooit meer zou worden teruggedraaid? Dat gezichtsverlies gaan ze zichzelf natuurlijk niet aandoen.
    Het had een boel frustratie en ergernis gescheeld wanneer je gewoon tot de orde van de dag was overgegaan ipv dit constante gejank. Kun je nog zes keer roeptoeteren dat je al lang en breed vrede hebt met de nederlaag, maar zo komt het natuurlijk niet over hè.
    Dat ik het niet eens ben met hoe de KNVB dit afhandelt moge duidelijk zijn. Volgens mij moet je zoiets gewoon kunnen zeggen zonder neergezet te worden als gefrustreerde supporter.

    Ik irriteer me alleen wel aan mannetjes zoals jij die dan weer met een opmerking moet komen over Vitesse.

    Overigens gaf ik toendertijd al aan dat voor mij de wedstrijd niet over hoeft maar ik wel antwoorden wilde waarom deze wedstrijd door kon gaan.

  24. #6951
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dat ik het niet eens ben met hoe de KNVB dit afhandelt moge duidelijk zijn. Volgens mij moet je zoiets gewoon kunnen zeggen zonder neergezet te worden als gefrustreerde supporter.

    Ik irriteer me alleen wel aan mannetjes zoals jij die dan weer met een opmerking moet komen over Vitesse.

    Overigens gaf ik toendertijd al aan dat voor mij de wedstrijd niet over hoeft maar ik wel antwoorden wilde waarom deze wedstrijd door kon gaan.
    Ik kan het niet helpen dat het een beetje lachwekkend overkomt wanneer supporters van de meest schimmige en ondoorzichtige club van Nederland beginnen te miepen over het feit dat anderen niet transparant zouden zijn.
    Dat jij dan meteen op je achterste benen staat, kan ik niet helpen.

    Het zal verder best dat de KNVB fouten heeft gemaakt. Maar wat verwachtte je nou? Excuses?

  25. #6952
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Vitesse is Chelsea II, zo ondoorzichtig is dat toch niet? Vraag me serieus af wat voor punt je probeert te maken, het is gewoon raar dat de KNVB een rapport niet naar buiten brengt, maakt niks uit welke club erbij betrokken is.

  26. #6953
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Chelsea-supporters op huurbasis naar Vitesse
    Arnhemse club vindt oplossing voor lege stoeltjes

    vrijdag 15 november 2013

    Vitesse huurt vanaf de winterstop vierhonderd talentvolle supporters van Chelsea. De Londense club wil ze in de Eredivisie ervaring op laten doen in het aanmoedigen van het eerste elftal.

    Volgens technisch directeur Mohammed Allach worden de supporters, tussen de 18 en 23 jaar oud, gehaald als directe versterking: “We staan dan wel bovenaan, maar we krijgen GelreDome maar niet vol. Die lege stoeltjes zijn ons al langer een doorn in het oog. Deze oplossing met huursupporters is daarom ideaal, voor beide teams.”

    Chelsea-fan Kevin Davidson (19) heeft eigenlijk niet zo’n zin om naar Gelderland te verhuizen, maar begrijpt dat het goed is voor zijn ontwikkeling: “Op dit punt in mijn carrière moet ik gewoon wekelijks 90 minuten maken. Ik doe nu een stapje terug om er straks twee vooruit te kunnen maken. En ik heb me in Nijmegen verdiept, het is best een leuke stad.”

    Allach is niet bang dat de komst van de supporters de ontwikkeling van jonge supporters uit Arnhem in de weg staat: “Die zijn er eigenlijk amper.”

  27. The Following 5 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Ajacied16 (15 november 2013),Feankenner (15 november 2013),qsh0x (15 november 2013),Sam_Vitesse (15 november 2013)

  28. #6954
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Wat een slechte grap.

  29. #6955
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Wat een slechte grap.
    Ik kon er wel om lachen, geel eventjes dan.

  30. #6956
    Chief
    Guest

    Standaard

    Kan me herinneren dat DeSpeld deze al eerder had gedaan, met 10.000 supporters van Chelsea huren.

  31. #6957
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    anderen.
    Goed argument

  32. #6958
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Chelsea-supporters op huurbasis naar Vitesse
    Arnhemse club vindt oplossing voor lege stoeltjes

    vrijdag 15 november 2013

    Vitesse huurt vanaf de winterstop vierhonderd talentvolle supporters van Chelsea. De Londense club wil ze in de Eredivisie ervaring op laten doen in het aanmoedigen van het eerste elftal.

    Volgens technisch directeur Mohammed Allach worden de supporters, tussen de 18 en 23 jaar oud, gehaald als directe versterking: “We staan dan wel bovenaan, maar we krijgen GelreDome maar niet vol. Die lege stoeltjes zijn ons al langer een doorn in het oog. Deze oplossing met huursupporters is daarom ideaal, voor beide teams.”

    Chelsea-fan Kevin Davidson (19) heeft eigenlijk niet zo’n zin om naar Gelderland te verhuizen, maar begrijpt dat het goed is voor zijn ontwikkeling: “Op dit punt in mijn carrière moet ik gewoon wekelijks 90 minuten maken. Ik doe nu een stapje terug om er straks twee vooruit te kunnen maken. En ik heb me in Nijmegen verdiept, het is best een leuke stad.”

    Allach is niet bang dat de komst van de supporters de ontwikkeling van jonge supporters uit Arnhem in de weg staat: “Die zijn er eigenlijk amper.”
    Hij is leuk, maar als het stadion nu in een keer vol zou zitten gaat iedereen weer roepen dat het Gloryhunters zijn.

  33. #6959
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat gejammer over het aantal toeschouwers bij Vitesse is behoorlijk zielig en eigenlijk ook nog eens volstrekt onjuist. Gezien de omvang van de stad en haar omgeving scoort Vitesse met het aantal toeschouwers wel ongeveer gelijk met vergelijkbare clubs. Ik heb zelfs het idee dat ze dan vrij hoog eindigen. Het stadion is gewoon te groot en dat geeft treurige beelden.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    tie-wrap (15 november 2013)

  35. #6960
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Dat gejammer over het aantal toeschouwers bij Vitesse is behoorlijk zielig en eigenlijk ook nog eens volstrekt onjuist. Gezien de omvang van de stad en haar omgeving scoort Vitesse met het aantal toeschouwers wel ongeveer gelijk met vergelijkbare clubs. Ik heb zelfs het idee dat ze dan vrij hoog eindigen. Het stadion is gewoon te groot en dat geeft treurige beelden.
    Niet helemaal waar, de periode voor Jordania was het wel veel voller dan het nu is maar na Ferrer is dat flink gedaald.

  36. #6961
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Niet helemaal waar, de periode voor Jordania was het wel veel voller dan het nu is maar na Ferrer is dat flink gedaald.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/SBV_Vitesse

    (effe stukje scrollen)

    Laatste 10 jaar zit er weinig verandering in. Wel een flinke keldering na de Karel Aalbers jaren. En een kleine daling in 2009-2011.

  37. #6962
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    http://nl.wikipedia.org/wiki/SBV_Vitesse

    (effe stukje scrollen)

    Laatste 10 jaar zit er weinig verandering in. Wel een flinke keldering na de Karel Aalbers jaren. En een kleine daling in 2009-2011.
    Toen ik elke wedstrijd ging was oost bijna vol, Zuid/Noord zo goed als vol en West nooit.

  38. #6963
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik zag de grap idd ook langskomen. Kende hem al, precies deze grap werd vorig seizoen al gemaakt op de tribune door de Vitessesupporters zelf.

    Achja...

  39. #6964
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    grappen zijn er om over te lachen en niet om je druk over te maken.

  40. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    marcel013 (15 november 2013)

  41. #6965
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    grappen zijn er om over te lachen en niet om je druk over te maken.
    Idd.. En je weet dat 1x in de zoveel tijd weer langs komt. En als het ooit vol zit zullen daar grappen overgemaakt worden.

    We doen er zelf ook aan mee..

  42. #6966
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Contract Jonathan Reis per 1-12 ontbonden, aldus Stef de Bont op Twitter.

  43. #6967
    Chief
    Guest

    Standaard

    Klopt.

    Vitesse en Reis verbreken samenwerking na twee jaar

    Dinsdag, 26 november 2013 om 12:58

    Jonathan Reis vertrekt bij Vitesse. De koploper van Nederland laat in een statement weten dat de samenwerking met de aanvaller per 1 december wordt verbroken en dat hij teruggaat naar zijn vaderland Brazilië. Reis werd in het seizoen 2011/12 overgenomen van PSV, nadat trainer Fred Rutten daarop aandrong. Hij werkte met de aanvaller samen in Eindhoven.

    Onder Rutten bloeide Reis op bij de Brabantse club, maar hij kwam er ook in problemen door drugsgebruik en een zware blessure. Fans van PSV namen hem zijn overstap naar Vitesse in januari 2012 kwalijk. Reis tekende tot medio 2016 in Arnhem en deed het in zijn eerste seizoen niet zo goed, met negen wedstrijden en nul doelpunten. Vorig seizoen ging het beter: Rutten stelde veel vertrouwen in hem en hij maakte zeven treffers.
    Nadat de trainer weg ging zakte Reis weer in. De 24-jarige aanvaller gedroeg zich niet zoals Peter Bosz dat van hem verlangde en op 1 september deed hij voor het laatst mee, als invaller tegen AZ. Reis maakte in dat duel zijn tweede treffer van het seizoen voor Vitesse; hij had ook gescoord tegen Petrolul Ploiesti. Mohammed Allach legt op de clubwebsite uit waarom Reis nu vertrekt bij de club.

    “"Er was voor Jonathan bij Vitesse te weinig perspectief op sportief gebied. Zoals bekend maakte Jonathan tijdelijk geen deel meer uit van de A-selectie. Daarbij speelt het verlangen op om terug te keren naar Brazilië. Die twee aspecten samen maken dat een tussentijds vertrek voor zowel Jonathan als Vitesse beter is”, aldus de technisch directeur. Hij zegt dat Reis in zijn thuisland een nieuwe start kan maken en dat de deur in Arnhem voor hem open staat, in de toekomst.

    Reis zelf geeft ook tekst en uitleg bij zijn vertrek bij de kampioenskandidaat. “De belangrijkste reden is dat ik met mijn gezin terug wil naar Brazilië. Ook sportief gezien heb ik daar meer kansen om te spelen in een eerste elftal. Ik kijk met een goed gevoel terug op mijn tijd bij Vitesse. Deze club gaf mij het vertrouwen na mijn zware blessure en revalidatieperiode. Jammer genoeg heb ik niet zoveel voor de club kunnen betekenen als ik had gewild.”

  44. #6968
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Werd tijd. Scheelt weer een hoop salaris.

  45. #6969
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Werd tijd. Scheelt weer een hoop salaris.
    Hij had een contract tot 2016. Hij moet toch wel echt zijn coke gedeeld hebben met zijn zaakwaarnemer indien hij geen cent van dat contract mee heeft gekregen.

  46. #6970
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Nou ja dat ding is afgekocht denk ik, dus dat zal wel de nodige tonnen hebben gekost.

  47. #6971
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Heerlijk. Rentenieren op de copacabana. Wat hebben sommige mensen toch geluk in het leven.

  48. #6972
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Hij had een contract tot 2016. Hij moet toch wel echt zijn coke gedeeld hebben met zijn zaakwaarnemer indien hij geen cent van dat contract mee heeft gekregen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Nou ja dat ding is afgekocht denk ik, dus dat zal wel de nodige tonnen hebben gekost.
    Tuurlijk, zal wel ergens een gulden middenweg gevonden zijn. Reis nu een flinke extra zak cent mee, maar niet het volledige bedrag tot einde contract. Maar het punt is dat er ruimte op de salarisbalans komt en er dus wat dat betreft weer wat mogelijk wordt binnen de regels van de FFP.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 26 november 2013 om 13:54 Reden: om/op

  49. #6973
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Heerlijk. Rentenieren op de copacabana. Wat hebben sommige mensen toch geluk in het leven.
    Gezien Reis' levensstijl zal het qua rentenieren wel meevallen denk ik

  50. #6974
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Hij had een contract tot 2016. Hij moet toch wel echt zijn coke gedeeld hebben met zijn zaakwaarnemer indien hij geen cent van dat contract mee heeft gekregen.
    Hij wilde zelf ook terug naar Brazilië, er zal dus wel een redelijke regeling getroffen zijn...

  51. #6975
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Hij wilde zelf ook terug naar Brazilië, er zal dus wel een redelijke regeling getroffen zijn...
    Nadat de handtekening is gezet, dan kan je inmiddels alles weer zeggen.... Niemand heeft bij die onderhandelingen gezeten maar als je contract van 2,5 jaar moet afkopen dan wil die ene zoveel mogelijk en de andere zo weinig mogelijk.

Pagina 155 van 257 EersteEerste ... 55105145153154155156157165205255 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 20 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 20 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •