Pagina 165 van 258 EersteEerste ... 65115155163164165166167175215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.381 t/m 7.425 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #7381
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Spookclub, vreemdelingenlegioen.... Ahjaa verder heb ik het niet eens onthouden.

    Ze lullen maar...
    Wat een awsholleiders.

  2. The Following User Says Thank You to Cudi For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (27 januari 2014)

  3. #7382
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Rare wereld die voetbal wereld, ja, echt wel.
    Toch is het levensgevaarlijk wanneer een club opgekocht wordt, er is wel voetbal, maar de meeste speler s weten echt niet voor wie men speelt . Het ene seizoen hier en dan weer daar.
    De club structuur verdwijnt beetje bij beetje.
    En wat blijkt nu?:Megaverlies voor Vitesse
    Van onze bron: telegraaf Telesportredactie

    Vitesse heeft over de periode van 1juli 2012 tot en met 30 juni 2013 een nettoverlies van 24,5 miljoen euro geleden. Dat maakte de club uit Arnhem maandagmiddag bekend. Dat bedrag is volgens de club inmiddels via een fiscale constructie afgedekt door de eigenaren van de club.

    Vitesse heeft vanaf 1 juli 2011 tot en met 30 juni 2013 een verlies geleden van 43 miljoen euro. Volgens de voorwaarden van Financial Fair Play mag dit over een periode van drie jaar maximaal 45 miljoen euro zijn. Dit houdt in dat de club uit Gelderland dit seizoen nauwelijks nog verlies mag lijden.

    Wordt door Vitesse niet aan de regels van Financial Fair Play voldaan, dan kan de UEFA tot uitsluiting van Europees voetbal besluiten. Wellicht houdt de club van eigenaar Alexander Chigirinsky het verlies dit jaar beperkt. De verkoop van Wilfried Bony en Marco van Ginkel leverde de Arnhemmers bijna twintig miljoen euro op.

  4. #7383
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    @Keiser, verdiep je eerst eens in cijfers. Je bent net als het gros van de mensen, lezen verlies en gaan daar conclusies aan hangen.

  5. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (27 januari 2014)

  6. #7384
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vitesse hangt gewoon aan een zijden draadje Hoogkamp.

  7. #7385
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vitesse hangt gewoon aan een zijden draadje Hoogkamp.
    Heulemaal niet.

  8. #7386
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het volgende verhaal staat op de Vitesse site:

    Lange termijn
    De Wit: "Bij mijn komst in mei 2013 kreeg ik de opdracht mee me te richten op het creëren van organisatorische basisvoorwaarden om de ontwikkeling naar de top in alle relevante geledingen binnen de club voort te zetten. Ik kijk daarbij nadrukkelijk naar de lange termijn. Samen met de directie en het managementteam werken we aan een fundament dat bestaat uit een topsportcultuur van trots en betrokkenheid waarbij een ieder zichzelf permanent wil verbeteren. Daarbij hoort een gezonde financiële balans en een clubcultuur van saamhorigheid."

    De Wit vervolgt: "In de voetbalwereld moet er, net zoals in de zakenwereld, eerst geïnvesteerd worden voordat er succes geboekt kan worden. Maar de club kan daarmee niet zo doorgaan. Dat betekent dat we stap voor stap werken aan het beheersen van de kosten en vergroten van de inkomsten. De verkoop van twee spelers in de zomer van 2013, na de verslagperiode van het financieel verslag, verbetert het netto resultaat voor het lopende jaar aanzienlijk."

    "De afgelopen jaren is er met name geïnvesteerd in de spelersgroep en het bouwen van een moderne trainingsaccommodatie. De basis voor het huidige succes van Vitesse bestaat uit een sterke spelersgroep en technische staf. Het succes voor de toekomst ligt in het verkleinen van de ontstane afstand tussen de A-selectie en de hoogste opleidingselftallen. Dit doen we door te investeren in de Vitesse Voetbal Academie, scouting, continuïteit en een identiteit die aansluit bij de algemene visie van voetbal opleidend Nederland. Parallel hieraan blijven we investeren in het professionaliseren en ontwikkelen van de commerciële organisatie. Het doel is de inkomsten uit ticketing, sponsoring, media en merchandising te optimaliseren. In de ontwikkeling van een moderne en consistente bedrijfscultuur is continuïteit noodzakelijk om de club ook op lange termijn competitief te houden."

    De Wit: "Wij prijzen ons gelukkig met onze investeerder Alexander Chigirinskiy. Hij heeft vanwege het voetbal voor Vitesse gekozen: onze reputatie als opleider, onze cultuur, traditie en geschiedenis en de aantrekkelijkheid van het Nederlands voetbal. Hij biedt ons financiële slagkracht om te blijven bouwen aan de club. Ook onze band met Chelsea is bijzonder, zeker binnen het Nederlands voetbal, en dat koesteren wij. Met deze structuur, die prima past bij de moderne ontwikkelingen in het internationale voetbal, staat de club er voor de toekomst goed voor."

    Met andere woorden:
    Niks is zeker.

  9. #7387
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vitesse hangt gewoon aan een zijden draadje Hoogkamp.
    want?

  10. #7388
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Omdat Keizer dat graag wilt. Omdat hij bang is dat Vitesse boven zijn Twente eindigd.

    Vitesse speelt slecht, Vitesse heeft altijd geluk, Vitesse dit, Vitesse dat...

  11. #7389
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vitesse hangt gewoon aan een zijden draadje Hoogkamp.
    Dat hingen ze voor Jordania al helemaal, assholeleijer.

  12. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    Cudi (27 januari 2014)

  13. #7390
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Omdat Keizer dat graag wilt. Omdat hij bang is dat Vitesse boven zijn Twente eindigd.

    Vitesse speelt slecht, Vitesse heeft altijd geluk, Vitesse dit, Vitesse dat...
    Best ironisch dat een Twente suupporter klaagt dat Vitesse in de laatste minuut wint, kan herinneren dat het andersom was.

  14. #7391
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik kan me een kampioenschap herinneren idd..

    Maar goed, volgens mij horen die laatste minuten erbij.. Of je dat ene doelpunt nou maakt in de 3de minuut of de 93ste maakt intereseert me niet zoveel.

    We wonnen overigens "maar" 3x in de extra tijd. Tegen zwolle was de 90+ nog niet aangebroken. En waren de overwinningen tegen NEC en Ajax gewoon terecht. Daarbij kregen we tegen NEC ook pas in de 85ste minuut de onterechte 2-2 tegen.

    Vitesse heeft volgens de statistieken de meeste doelpogingen vd eredivisie. Dat geeft volgens mij toch wel redelijk aan dat we iniedergeval niet zo negatief spelen als Keiz ons wilt laten geloven.

    Goed, FFP. Niets nieuws volgens mij. De transfers van v Ginkel en Bony zijn overigens nog niet meegerekend. Die hebben we nog te goed. Veranderd niets aan het feit dat we een shirtsponsor nodig hebben en verdere inkomsten. Wat die Amerikaan bij Vitesse doet is me niet helemaal duidelijk. Haal is wat binnen man voor dat belachelijke salaris van je!

  15. #7392
    Chief
    Guest

    Standaard

    90+ of een minuut eerder, het idee blijft hetzelfde natuurlijk. Vitesse heeft erg vaak na de 85e minuut een belangrijke goal gemaakt. Heerenveen, NEC, Ajax, Zwolle en dan vergeten we er nog een paar. Maar nogmaals, zeker Twente fans mogen daar weinig over zeggen. Hun finest hour was in een seizoen met wel 10 keer een uitslag na de 85e minuut.

    Verder vind ik wel een beetje dat er in dit topic struisvogelgedrag heerst onder Vitesse fans. Alle kritiek wordt onderhand afgedaan als onzin en dat men jaloers op jullie is ofzo. Maar die financiële huishouding en huurconstructies zijn toch gewoon op zijn minst vreemd?

    Het totale verlies van Vitesse bedraagt over de periode 2011/2012 en 2012/2013 bedraagt een totaal netto verlies van 43 miljoen euro. Daarmee blijft de club binnen de regels van Financial Fair Play.
    http://www.nu.nl/sport/3686264/vites...joen-euro.html

    Dit is toch wel vrij schokkend, ook al blijft het binnen de zogenaamde FFP regels.

  16. #7393
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    als je 30 miljoen op de bank hebt, kan je die gewoon opmaken. 'verlies' klinkt hier dan ook anders dan als de slager op de hoek verlies draait

  17. #7394
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    als je 30 miljoen op de bank hebt, kan je die gewoon opmaken. 'verlies' klinkt hier dan ook anders dan als de slager op de hoek verlies draait
    En hoeveel heeft Vitesse op de bank? Dat lijkt me nou geen club met een gigantisch eigen vermogen. Buiten dat, blijft het ongezonde bedrijfsvoering als je zulke verliezen hebt. Daar kom je mee in de problemen. Hebben oa Ajax, Feyenoord en PSV de afgelopen 5 jaar ook al meegemaakt.

  18. #7395
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    En hoeveel heeft Vitesse op de bank? Dat lijkt me nou geen club met een gigantisch eigen vermogen. Buiten dat, blijft het ongezonde bedrijfsvoering als je zulke verliezen hebt. Daar kom je mee in de problemen. Hebben oa Ajax, Feyenoord en PSV de afgelopen 5 jaar ook al meegemaakt.
    Schijnt dat die eigenaar nog een paar duiten in een oude sok heeft.

  19. #7396
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    En hoeveel heeft Vitesse op de bank? Dat lijkt me nou geen club met een gigantisch eigen vermogen. Buiten dat, blijft het ongezonde bedrijfsvoering als je zulke verliezen hebt. Daar kom je mee in de problemen. Hebben oa Ajax, Feyenoord en PSV de afgelopen 5 jaar ook al meegemaakt.
    neem dan in ieder geval de moeite om de cijfers te bekijken ipv alle media na te praten.

  20. #7397
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Schijnt dat die eigenaar nog een paar duiten in een oude sok heeft.
    Alleen gaat dat geloof ik niet zomaar. Maar het zal wel weer creatief worden opgelost. Maar laten we nou niet doen alsof er geen wanbeleid gevoerd wordt. Ze komen er alleen nog mee weg.

  21. #7398
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    neem dan in ieder geval de moeite om de cijfers te bekijken ipv alle media na te praten.
    Nee, leg jij het dan maar eens uit. Waarom is dit beleid wel goed te praten volgens jou?

  22. #7399
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Nee, leg jij het dan maar eens uit. Waarom is dit beleid wel goed te praten volgens jou?
    Beetje Henry trekjes nu, jij kraakt iets af en ik moet dan uitleggen waarom ik het niet met jou eens ben? We hebben het niet over beleid gehad, maar over de cijfers.

  23. #7400
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Beetje Henry trekjes nu, jij kraakt iets af en ik moet dan uitleggen waarom ik het niet met jou eens ben? We hebben het niet over beleid gehad, maar over de cijfers.
    Nouja, ik lees op nu.nl het verhaal en ben dan zeer benieuwd wat jij dan anders ziet dan zij dat doen.

  24. #7401
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Alleen gaat dat geloof ik niet zomaar. Maar het zal wel weer creatief worden opgelost. Maar laten we nou niet doen alsof er geen wanbeleid gevoerd wordt. Ze komen er alleen nog mee weg.
    Joh wanbeleid. Ze hebben te weinig aan de inkomstenkant, maar volgens mij geven ze niet meer uit dan andere clubs in de top? Als je die sprong wilt maken als relatief kleinere club, dan moet financieel ook die stap zetten en dus zul je rode cijfers schrijven ja. Zag je toch ook bij Chelsea en City? Alleen nu zijn er nu wat regels waar ze zich aan moeten houden. Lullig voor ze, fijn voor de rest. Maar in theorie kunnen ze natuurlijk 145 miljoen verlies draaien hè. Dat raakt de club niet.

  25. The Following 2 Users Say Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    edodevries (27 januari 2014),Hoogkamp (27 januari 2014)

  26. #7402
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Alleen gaat dat geloof ik niet zomaar. Maar het zal wel weer creatief worden opgelost. Maar laten we nou niet doen alsof er geen wanbeleid gevoerd wordt. Ze komen er alleen nog mee weg.
    'Grote broer' Chelsea heeft ook jaar in jaar uit slechte cijfers geproduceerd, al wordt dat nu geloof ik minder. Gaan ook niet failliet, was ook geen slecht beleid. Als er een gek is die alles betaald lijkt er weinig aan de hand (niet voor lang meer met FFP).

  27. #7403
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    'Grote broer' Chelsea heeft ook jaar in jaar uit slechte cijfers geproduceerd, al wordt dat nu geloof ik minder. Gaan ook niet failliet, was ook geen slecht beleid. Als er een gek is die alles betaald lijkt er weinig aan de hand (niet voor lang meer met FFP).
    Chelsea was wel in een ander tijdperk. Nu zijn er veel strengere regels. Sowieso laat de KNVB een stuk minder toe. Samen met Duitsland zijn we hier 1 van de strengste landen voor de financiën van clubs. Daarnaast is het ook moeilijk te vergelijken. Chelsea kreeg al gigantische bedragen binnen als PL en al snel ook vaste CL deelnemer. Vitesse heeft dat niet en loopt gewoon zwaar achter met zichzelf kunnen redden qua inkomsten.

    Ik begrijp net bij VI dat Vitesse een miljoen onder overschrijding van de KNVB regels zit. Dus ze hebben ook in de gaten dat ze tegen het randje zitten.

  28. #7404
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Nouja, ik lees op nu.nl het verhaal en ben dan zeer benieuwd wat jij dan anders ziet dan zij dat doen.
    als je verlies 'gewoon gedekt' wordt door een x saldo , dan is er niks aan de hand. Als jij 30 miljoen op de bank hebt staan, kan je toch ook dure uitgaven doen zonder dat je inkomen omhoog moet? Daarnaast zijn ze een beetje op de goede weg door afscheid te nemen van hele dure spelers zoals die 3 Brazilianen.

  29. #7405
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Chelsea was wel in een ander tijdperk. Nu zijn er veel strengere regels. Sowieso laat de KNVB een stuk minder toe. Samen met Duitsland zijn we hier 1 van de strengste landen voor de financiën van clubs. Daarnaast is het ook moeilijk te vergelijken. Chelsea kreeg al gigantische bedragen binnen als PL en al snel ook vaste CL deelnemer. Vitesse heeft dat niet en loopt gewoon zwaar achter met zichzelf kunnen redden qua inkomsten.

    Ik begrijp net bij VI dat Vitesse een miljoen onder overschrijding van de KNVB regels zit. Dus ze hebben ook in de gaten dat ze tegen het randje zitten.
    Toch opvallend dat Vitesse dan niet in de strengste categorie meer zit.

  30. #7406
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Toch opvallend dat Vitesse dan niet in de strengste categorie meer zit.
    Ik heb geen idee wat de exacte vereisten zijn voor cat. 1, 2 en 3.

  31. #7407
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Toch opvallend dat Vitesse dan niet in de strengste categorie meer zit.
    Dat hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen. Zo'n NAC wordt ook pas in categorie 1 geplaats wanneer duidelijk wordt dat het eigenlijk al op sterven na dood is. Feyenoord idem toentertijd.

  32. #7408
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik heb geen ideek wat de exacte vereisten zijn voor cat. 1, 2 en 3.
    Vitesse heeft oa geen schulden bij buitenstaanders. Daar krijg je een X aantal punten voor en zo zijn er meer dingen waar je punten voor krijgt.

    Zonder de FFP regels was er ook niets aan de hand geweest omdat het missende bedrag word bijgelegd door de eigenaar.

    Maar goed, die regels zijn er en dus moeten we daar iets op verzinnen. Een shirtsponsor zou de verrekte handig zijn en CL halen zou een hele mooie stap zijn.

  33. #7409
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse heeft oa geen schulden bij buitenstaanders. Daar krijg je een X aantal punten voor en zo zijn er meer dingen waar je punten voor krijgt.

    Zonder de FFP regels was er ook niets aan de hand geweest omdat het missende bedrag word bijgelegd door de eigenaar.

    Maar goed, die regels zijn er en dus moeten we daar iets op verzinnen. Een shirtsponsor zou de verrekte handig zijn en CL halen zou een hele mooie stap zijn.
    CL halen telt alleen niet mee voor dit seizoen. En dit is het derde seizoen binnen de FFP-regels. De transfers van Bony en Van Ginkel wel en dat tikt behoorlijk aan. Dergelijke inkomsten waren er de afgelopen twee seizoenen niet. Maar indien nodig zal het wel creatief opgelost worden door de Russen, daar ben ik niet bang voor.

  34. #7410
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    CL halen telt alleen niet mee voor dit seizoen. En dit is het derde seizoen binnen de FFP-regels. De transfers van Bony en Van Ginkel wel en dat tikt behoorlijk aan. Dergelijke inkomsten waren er de afgelopen twee seizoenen niet. Maar indien nodig zal het wel creatief opgelost worden door de Russen, daar ben ik niet bang voor.
    Nee niet voor dit seizoen, maar het zal er wel voor zorgen dat we daarna ons minder druk hoeven te maken om de FFP regel.

  35. #7411
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    En hoeveel heeft Vitesse op de bank? Dat lijkt me nou geen club met een gigantisch eigen vermogen.
    Bij dit soort opmerkingen is het beter om af te zien om commentaar te geven over financiële gegevens. Naast het absurde dat je de cijfers niet eens hebt gezien, begrijp je ze ook niet. Toch ben je in staat om conclusies te trekken.

  36. The Following User Says Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Hoogkamp (28 januari 2014)

  37. #7412
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Bij dit soort opmerkingen is het beter om af te zien om commentaar te geven over financiële gegevens. Naast het absurde dat je de cijfers niet eens hebt gezien, begrijp je ze ook niet. Toch ben je in staat om conclusies te trekken.
    Het was dan ook een vraag. Vanmorgen nog eens wat artikelen gelezen over de financiële situatie, ook met oa waarom Bony en Van Ginkel hard nodig waren om te verkopen. Het komt toch wel alarmerend over. Maar ik ben geen financieel kenner nee, daarom stel ik ook vragen.

  38. #7413
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Door de verkopen van Bony en van Ginkel zijn we dit seizoen met bijna 20 miljoen in de plus gestart. Tel daarbij op dat we afscheid genomen hebben vsn dure jongens (Reis, de tweeling, Yasuda en Bony) en daar of huurlingen of goedkopere jongens voor teruggehaald hebben. Ziet het er dit jaar dus beter uit

  39. #7414
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vragen is prima maar je trok ook enkele conclusies.

    Overigens zou ik als supporter van Vitesse het hele gebeuren rondom de club behoorlijk beangstigend vinden.

  40. #7415
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Vragen is prima maar je trok ook enkele conclusies.

    Overigens zou ik als supporter van Vitesse het hele gebeuren rondom de club behoorlijk beangstigend vinden.

    zolang Chelsea dankbaar gebruikt maakt van ons om van spelers af te komen cq op te leiden, loopt het wel los. Ik hoop alleen dat de bestuurders weten dat Vitesse nooit zo groot zal worden als een Ajax of Feyenoord.

  41. #7416
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    zolang Chelsea dankbaar gebruikt maakt van ons om van spelers af te komen cq op te leiden, loopt het wel los. Ik hoop alleen dat de bestuurders weten dat Vitesse nooit zo groot zal worden als een Ajax of Feyenoord.
    Mwa, zo groot als Feyenoord moet makkelijk lukken hoor.
    Sorry, neiging was groter dan mijzelf

  42. #7417
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    niet qua aanhang en merchandise.

  43. #7418
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Vragen is prima maar je trok ook enkele conclusies.

    Overigens zou ik als supporter van Vitesse het hele gebeuren rondom de club behoorlijk beangstigend vinden.
    Gezien de reacties hier als; 'de Russen lossen het wel op' en 'zolang Chelsea ons gebruikt' lijkt dat wel mee te vallen onder de Vitessesupporters.
    Ik zou zelf echter niet zo happy zijn als je in principe bent overgeleverd aan de grillen van een ander. Misschien de wens is de vader van de gedachte?

  44. #7419
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    zolang Chelsea dankbaar gebruikt maakt van ons om van spelers af te komen cq op te leiden, loopt het wel los. Ik hoop alleen dat de bestuurders weten dat Vitesse nooit zo groot zal worden als een Ajax of Feyenoord.
    Ik vrees alleen dat Chelsea één van de talloze ondernemingen is in het geheel.

    John naar HSV, Labyad naar Vitesse en dan nog die speler die werd verhuurd door Chelsea aan Vitesse en daarna verkocht aan Benfica en nu weer gekocht door Chelsea. Transacties alleen deze week en voor mij eigenlijk volstrekt logisch. Er zijn talloze transacties geweest de laatste jaren waar telkens dezelfde clubs worden genoemd. Het gaat niet bij elke club om het belang van die club. Het gaat uiteindelijk alleen om de bankrekening. Daar zou ik me zorgen om maken.

  45. #7420
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Ik zit die jaarrekening even door te lezen, vind het geen gemakkelijke materie bij een voetbalclub, maar zo op het eerste gezicht vind ik het er niet super goed uitzien ofzo.

    Eerst: investering in het jeugdcomplex heeft amper tot geen invloed op de winst en verlies zoals ik het nu zie. Die shit is geactiveerd, en daar wordt nu over afgeschreven (ik meen in 30 jaar) zodat de uitgave maar zeer beperkt invloed heeft op het resultaat. Tevens zie ik dat alleen de personeelskosten al meer dan 1,5 keer hoger zijn dan de totale inkomsten. Dat klinkt niet heel gezond.
    Aan de eigen vermogen kant staat er een gigantische agio in de balans, maar daar staat tegenover de overige reserves zwaar in de min staan. De rekenkundige solvabiliteit ziet er wel erg goed uit, met name door die agio die dus wel bijgestort zal zijn vanuit de eigenaar. Zolang hij dat kan blijven doen zal er wel niet zo veel aan de hand zijn, ik weet alleen niet hoe rustig je daar dan van wordt.

  46. The Following 3 Users Say Thank You to DonK For This Useful Post:

    chuchu (28 januari 2014),DeTempel (29 januari 2014),Keiser (28 januari 2014)

  47. #7421
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik vind het overigens ook niet handig dat ze geen breakdown van de omzet geven. Ze zeggen wel dat sponsoring 1 miljoen omlaag is gegaan en TV inkomsten 1 miljoen omhoog, maar ik zie nergens in de rapport hoeveel ze precies daarmee verdienen. Sowieso is het vrij matig dat Vitesse nog geen hoofdsponsor heeft. Zou Chelsea toch ook mee moeten kunnen helpen.

  48. #7422
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strudelpopje Bekijk bericht
    Ik vind het overigens ook niet handig dat ze geen breakdown van de omzet geven. Ze zeggen wel dat sponsoring 1 miljoen omlaag is gegaan en TV inkomsten 1 miljoen omhoog, maar ik zie nergens in de rapport hoeveel ze precies daarmee verdienen. Sowieso is het vrij matig dat Vitesse nog geen hoofdsponsor heeft. Zou Chelsea toch ook mee moeten kunnen helpen.
    Komt omdat het de publicatiestukken zijn, en niet de (volledige) jaarrekening.

  49. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Strudelpopje (28 januari 2014)

  50. #7423
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strudelpopje Bekijk bericht
    Ik vind het overigens ook niet handig dat ze geen breakdown van de omzet geven. Ze zeggen wel dat sponsoring 1 miljoen omlaag is gegaan en TV inkomsten 1 miljoen omhoog, maar ik zie nergens in de rapport hoeveel ze precies daarmee verdienen. Sowieso is het vrij matig dat Vitesse nog geen hoofdsponsor heeft. Zou Chelsea toch ook mee moeten kunnen helpen.
    Het is niet zo dat er geen hoofdsponsor te vinden is, maar geen hoofdsponsor vooralsnog naar de smaak van Vitesse. Zullen misschien dit seizoen ook nog wel willen afwachten. Stel Vitesse haalt CL, dan kunnen ze voor een plek op het shirt natuurlijk veel meer gaan vragen.

  51. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Strudelpopje (28 januari 2014)

  52. #7424
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Gezien de reacties hier als; 'de Russen lossen het wel op' en 'zolang Chelsea ons gebruikt' lijkt dat wel mee te vallen onder de Vitessesupporters.
    Ik zou zelf echter niet zo happy zijn als je in principe bent overgeleverd aan de grillen van een ander. Misschien de wens is de vader van de gedachte?
    Ik zag het liever natuurlijk ook anders. Dat Vitesse op eigen benen stond, maar dat is niet het geval. Zonder de Russen waren we wellicht al failliet geweest en niet meer aanwezig in de Eredivisie. Het zou me ook niet verbazen als over 20 jaar de helft van de Eredivisieclubs op zo'n manier voort bestaat. Het is de toekomst helaas. Een soort FIFA-toernooi voor rijke mensen. Hoe alles precies is vastgelegd weet niemand, maar Vitesse heeft wel al vaker gecommuniceerd dat wanneer er plots een einde aan mocht komen, spelers (met contract bij Vitesse) en accommodaties volledig in handen zijn van de onderneming Vitesse en niet privé-eigendom van de Russen.

  53. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (28 januari 2014)

  54. #7425
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Ik vrees alleen dat Chelsea één van de talloze ondernemingen is in het geheel.

    John naar HSV, Labyad naar Vitesse en dan nog die speler die werd verhuurd door Chelsea aan Vitesse en daarna verkocht aan Benfica en nu weer gekocht door Chelsea. Transacties alleen deze week en voor mij eigenlijk volstrekt logisch. Er zijn talloze transacties geweest de laatste jaren waar telkens dezelfde clubs worden genoemd. Het gaat niet bij elke club om het belang van die club. Het gaat uiteindelijk alleen om de bankrekening. Daar zou ik me zorgen om maken.
    Snap ook niet zo goed dat Chelsea niet echt doorpakt wanneer ze een Van Ginkel halen. Ipv onder het bod van Ajax te gaan zitten, is dat toch juist de ideale gelegenheid om hun geadopteerde kindje extra zuurstof te verschaffen? Leg dan 12 miljoen neer voor die jongen.

Pagina 165 van 258 EersteEerste ... 65115155163164165166167175215 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 23 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 23 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •