Pagina 171 van 258 EersteEerste ... 71121161169170171172173181221 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.651 t/m 7.695 van 11577

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #7651
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    #7624
    Ja in die post wordt gesuggereerd dat Abramovich een vinger in de pap heeft. Er wordt een link gemaakt tussen Abramovich en Vitesse. Het gaat dus juist niet vooral om Chigirinskiy. Tenminste, niet in die quote van jou. Daarom vroeg ik je ook waarom CSKA dan wel aan de CL mee mocht doen naast Chelsea. Daar heeft Abramovich wel duidelijke financiële banden mee. Geen antwoord op gekregen, dus het antwoord zul je ook wel niet weten neem ik aan. Maar goed, de meesten roepen maar wat zonder dat ze zich een beetje erin verdiepen.

  2. #7652
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Overigens zou Vitesse in dat best wel belachelijke scenario natuurlijk helemaal niet Europees mogen spelen, Chelsea kan immers via de CL ook in de EL belanden.

  3. #7653
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strudelpopje Bekijk bericht
    Indien Abramovich eigenaar is van Vitesse (wat hij niet is) dan zou dat niet mogen, maar dat is niet het geval.
    Uit welke hoge hoed heb je dat vandaan ?

  4. #7654
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Uit welke hoge hoed heb je dat vandaan ?
    http://weaintgotnohistory.sbnation.c...helsea-vitesse

    There is no reason why Chelsea would want to hinder the success of Vitesse in any way. Any statement to the contrary is likely the result of misunderstanding what is known as the ENIC ruling. To better understand the case its relevance, and the surrounding context, I'll re-publish a section from a larger feature on the relationship between the two clubs -

    In 1999, the Court of Arbitration for Sport (CAS) affirmed that UEFA did not violate EU law when it removed AEK Athens from the 1997-98 UEFA Cup because the club was owned by the same company, ENIC, that owned Slavia Praha, which was also in the competition.

    The ruling held that:

    In the case of two or more clubs which are under common control, only one may participate in the same UEFA club competition. In this connection, an individual or legal entity has control of a club where he/she/it:

    a. holds a majority of the shareholders’ voting rights, or

    b. has the right to appoint or remove a majority of the members of the administrative, management or supervisory body, or

    c. is a shareholder and alone controls a majority of the shareholders’ voting rights pursuant to an agreement entered into with other shareholders of the club in question.
    That is, while there is no rule, regulation, or law against owning controlling interests multiple football clubs (at least where the European Union and UEFA is concerned), those clubs cannot compete in the same competition. Such a rule is necessary to preserve the integrity of the game and avoiding conflicts of interest.

    As such, while it is clear that Chelsea is directly involved in all things Vitesse, it is a fundamental necessity that Roman Abramovich didn’t purchase the club himself. I can imagine that if (or more likely, when) Vitesse earns a spot in the Champions League, we will hear grumbling from Chelsea’s and Vitesse’s opposition about the definition of "common control" in section (b) of the ENIC ruling, but it is unlikely that the term "management body" applies to hiring decisions in footballing or scouting operations, but rather the board of directors. Chelsea will have nothing to do with the Vitesse board of directors, as it will strictly be the realm of Chigirinsky and the minority shareholders (the Vitesse supporters who rescued the club and stadium from bankruptcy after the Aalbers fiasco).

    Eigenaar in mijn post suggereert dat hij een majority van de shareholders' voting rights heeft (zie a). Grootaandeelhouder in Chief's link suggereert volgens mij hetzelfde. Betreffende CSKA, denk ik Marcel, viel Abramovich niet onder a, b of c en simpelweg minder macht/invloed had.
    Laatst gewijzigd door Strudelpopje; 1 april 2014 om 20:34

  5. #7655
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    @ Marcel:

    Abramovich & CSKA Moscow

    In March 2004, Sibneft agreed to a three-year sponsorship deal worth €41.3 million (US$58 million) with the Russian team CSKA Moscow. Although the company explained that the decision was made at management level, some viewed the deal as an attempt by Abramovich to counter accusations of being unpatriotic which were made at the time of the Chelsea purchase. Union of European Football Associations (UEFA) rules prevent one person owning more than one team participating in UEFA competitions, so Abramovich has no equity interest in CSKA. A lawyer, Alexandre Garese, is one of his partners in CSKA.

    Following an investigation, Abramovich was cleared by UEFA of having a conflict of interest.
    Bron: Wiki

  6. The Following 2 Users Say Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    marcel013 ( 1 april 2014),Strudelpopje ( 1 april 2014)

  7. #7656
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kijk daar hebben ze het op 'papier' ook goed geregeld dus

  8. #7657
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Overigens zou Vitesse in dat best wel belachelijke scenario natuurlijk helemaal niet Europees mogen spelen, Chelsea kan immers via de CL ook in de EL belanden.
    Het wordt in ieder geval een heel vreemde situatie mocht Vitesse CL halen...

  9. #7658
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Het wordt in ieder geval een heel vreemde situatie mocht Vitesse CL halen...
    Niet dat ik het zie gebeuren, maar waarom?

  10. #7659
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Niet dat ik het zie gebeuren, maar waarom?
    Misschien dat ik het verkeerd heb opgepikt, maar de kans bestaat toch dat Vitesse uit de CL wordt geweerd vanwege Chelsea? Althans ik dacht dat ik zoiets had opgepikt.

  11. #7660
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Misschien dat ik het verkeerd heb opgepikt, maar de kans bestaat toch dat Vitesse uit de CL wordt geweerd vanwege Chelsea? Althans ik dacht dat ik zoiets had opgepikt.
    Dit bedoelde ik dus bij een van m'n vorige posts.

  12. #7661
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Misschien dat ik het verkeerd heb opgepikt, maar de kans bestaat toch dat Vitesse uit de CL wordt geweerd vanwege Chelsea? Althans ik dacht dat ik zoiets had opgepikt.
    Gast. Lees eerst gewoon voor je met poep komt.

  13. #7662
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dit bedoelde ik dus bij een van m'n vorige posts.
    Ik zie dat ik jou bericht per ongeluk heb geciteerd

  14. #7663
    Chief
    Guest

    Standaard

    Was de video van het interview met Ted van Leeuwen al geplaatst?

    http://nos.nl/video/630662-van-leeuw...n-vitesse.html

  15. #7664
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Is er een keer positief nieuws te melden, en geen van jullie sensatiezoekers die het plaatst

    Theo getekend als scout tot 2019

  16. #7665
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat is enige lichtpuntje van de afgelopen dagen. Heb vanmiddag nog kaartjes besteld voor Ajax-thuis, verwacht wel een leuk sfeertje ondanks de vele ajacieden die aanwezig zullen zijn.

  17. #7666
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Dat is enige lichtpuntje van de afgelopen dagen. Heb vanmiddag nog kaartjes besteld voor Ajax-thuis, verwacht wel een leuk sfeertje ondanks de vele ajacieden die aanwezig zullen zijn.
    Ik vond de verlenging van de contracten van Ibarra en Vako anders ook lichtpuntjes.

  18. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Hoogkamp ( 3 april 2014)

  19. #7667
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik vond de verlenging van de contracten van Ibarra en Vako anders ook lichtpuntjes.
    Oh ja dat was ik vergeten ja, hoe zit het met Pröpper? Hij heeft nog een contract tot Januari 2015 toch?

  20. #7668
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Oh ja dat was ik vergeten ja, hoe zit het met Pröpper? Hij heeft nog een contract tot Januari 2015 toch?
    Lijkt me sterk dat zijn contract halverwege een seizoen afloopt.

  21. #7669
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Oh ja dat was ik vergeten ja, hoe zit het met Pröpper? Hij heeft nog een contract tot Januari 2015 toch?
    Propper is formeel opgezegd, maar dat zegt niets, clubs moeten voor 1 april contract opzeggen anders word stil zwijgend verlengt. Partijen zullen nog om tafel gaan.

  22. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 3 april 2014)

  23. #7670
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Nee. De Snor zei gister dat ze een extra bedrag mee heeft gekregen bij de afkoopsom om te zwijgen.
    Als Derksen dat weet, dan heeft ze dus geluld. Of in ieder geval een ander die op de hoogte was. Benieuwd wat Vitesse zal doen als ze met het hele verhaal naar buiten komt. Vooral benieuwd waar Vitesse dan moet zijn om haar geld terug te eisen.

  24. #7671
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik begin inmiddels wel een beetje moe te worden vd media. Vooral de telegraaf... Gewoon beweren dat een v Aanholt bewust slecht speelt. Ik geloof een hoop maar die jongen gaat zn eigen carrière niet op het spel zetten. Daarbij word hj voor Chelsea dan minder waard. Dan hadden ze hem wel een lulsmoes terugehaald..

  25. #7672
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik begin inmiddels wel een beetje moe te worden vd media. Vooral de telegraaf... Gewoon beweren dat een v Aanholt bewust slecht speelt. Ik geloof een hoop maar die jongen gaat zn eigen carrière niet op het spel zetten. Daarbij word hj voor Chelsea dan minder waard. Dan hadden ze hem wel een lulsmoes terugehaald..
    Heeft wel veel invloed, bewust slechter spelen op de bank.

  26. #7673
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heeft wel veel invloed, bewust slechter spelen op de bank.
    Ook dat ja... Die verhaaltjes zijn lachwekkend. Kom op, onderzoek iets voordat je iets plaats puur op aannames.

  27. #7674
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Mwoah, minstens net zo lachwekkend als de verhalen in de pers is jouw eeuwige goedpraterij. Clubliefde is een mooi iets, maar jij bent echt rijp voor een hond en een stok

  28. #7675
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Mwoah, minstens net zo lachwekkend als de verhalen in de pers is jouw eeuwige goedpraterij. Clubliefde is een mooi iets, maar jij bent echt rijp voor een hond en een stok
    Een extra reden waarom ik haar zo goed bij Chief vind passen. Ze ziet toch geen reet

  29. #7676
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Mwoah, minstens net zo lachwekkend als de verhalen in de pers is jouw eeuwige goedpraterij. Clubliefde is een mooi iets, maar jij bent echt rijp voor een hond en een stok
    Waar praat ik het gezeik binnen de club goed?

    Verder vind ik jou manier van discussieren van heel laag niveau. Altijd maar op de man en zonder echte argumenten en feiten wat dat betreft kan jij zo bij de telegraaf gaan werken.

  30. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 3 april 2014)

  31. #7677
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Uefa heeft inmiddels verklaard dat Vitesse en Chelsea gewoon samen in eenneuropees toernooi mogen spelen.

  32. #7678
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Mijn opleiding Voetbaljournalistiek kende afgelopen donderdagavond opnieuw een cursusavond. Als sprekers stonden Kees Jansma (perschef Nederlands Elftal) en Janneke van der Horst (o.a. Hard Gras) op het programma. Jansma liet enkele dagen van te voren weten niet aanwezig te kunnen zijn en dit zorgde voor hoofdbrekens bij de organisatoren. Er werd ons een mystery guest beloofd, maar deze wilde niet dat vooraf zijn of haar komst bekend werd. Op donderdagavond bleek deze geheime spreker Ester Bal te zijn. Bal was de gehele week al onderwerp van gesprek. Op maandag 24 maart werd bekend dat Vitesse en Ester Bal de samenwerking na zestien dienstjaren verbraken. Als reden werd een ‘verschil van inzicht’ opgegeven. Dit bleek klassieke persvoorlichtingspraat te zijn. Ester Bal vertelde ons haar kant van het verhaal.

    Toegegeven, buiten de opzienbarende gebeurtenissen rond Dan Mori afgelopen winter, had ik nog maar nauwelijks van Ester Bal gehoord. Echter, het nieuws over haar afscheid bij Vitesse zetten de verschillende Social Mediakanalen op de kop. Prominente journalisten als Sjoerd Mossou en Menno Pot reageerden ontzet over deze ontwikkelingen bij Vitesse. Er werd zelfs een heuse ‘Ester-Bal-Moet-Blijven!’ Facebookpagina opgezet. De verbroken samenwerking met Bal bleek de laatste druppel voor vele Arnhemse supporters. Drie jaar geleden werd hun club afpakt en getransformeerd tot, het in supportersland genoemde, Chelsea 2. Na het al dan niet gedwongen vertrek van clubmensen als Theo Bos, John van der Brom, Theo Janssen en in minder mate zelfs voormalig eigenaar Merab Jordania, was het nu tijd voor Ester Bal. Boze supporters dreigden met de opzegging van hun seizoenkaart. Vitesse werd langzaam in zijn geheel overgenomen door de ‘de bozen uit het Oosten’.

    Ester Bal vertelde dat zij treurde over de gang van zaken rond haar vertrek, maar zeer zeker over de verandering bij ‘haar’ Vitesse. De club was in drie jaar tijd gigantisch veranderd en Bal zag dit met lede ogen aan. Haar hart verlangde terug naar het oude Vitesse, maar haar verstand begreep dat dit de enige mogelijk was om de club van een faillissement te behoeden. Haar liefde voor Vitesse was echter groter dan de aversie tegen de veranderingen en ze bleef werkzaam voor de club. Ze bouwde zelfs een goede relatie op met de begin dit jaar vertrokken eigenaar Jordania. De huidige bestuurders Mo Allach, Joost de Wit en Chelsea directrice Marina Granovskaia bedankten haar voor bewezen diensten. Volgens Bal kwam dit doordat zij te mondig was en zij een slechte relatie onderhield met de Amerikaanse commercieel directeur. Ester Bal wilde de clubcultuur bewaken en was het niet eens met de wilde plannen van Gansler. Zij schoof haar mening niet onder stoelen of banken, maar uitte deze binnenskamers.

    ‘Vitesse is, ondanks de vele veranderingen, van de supporters’ aldus Bal. ‘Ik begrijp het wie-betaalt-bepaalt mechanisme, maar dit mag niet ten koste gaan van de clubcultuur. Vitesse is voor mij dan ook meer dan alleen het eerste elftal. Buiten de eerste selectie zijn de supporters, clubtradities en de jeugdopleiding voor mij de onderdelen die de club maken. ‘Hollywood aan de Rijn’ zie ik nog altijd als een geuzennaam, maar krijgt langzamerhand een steeds bitterdere smaak. ‘Daarbij komt ook nog eens de steeds grotere rol van makelaars en zaakwaarnemers. Van mij mogen die allemaal direct doodvallen. Ze tonen zich belangrijker dan de club, tonen weinig respect en verpesten bovenal de spelers, die door hun inmenging monddood worden gemaakt in interviews’.

    Of veranderingen ooit zo ver gaan als de Engelse voorbeelden in Cardiff en Hull, waar zelfs de clubkleuren en clubnaam een prooi werd voor de nieuwe eigenaren, is nog onduidelijk. Wel spreekt het voor zich dat Vitesse het een en ander te verbergen heeft. Zowel Ester Bal als voormalig medewerkers Stanley Menzo en John van den Brom dienden niet voor niets een contract te tekenen waarin stond dat zij zich niet mochten uitlaten over de gang van zaken binnen de club.

    Ester Bal besloot haar relaas met het tonen voor haar gevoelens voor de club. ‘Na alles wat er is gebeurd blijf ik toch gewoon een Vitessesupporter. Een dag na mijn vertrek heb ik dan ook gelijk een seizoenkaart voor volgend seizoen aangevraagd. Voor de west-tribune. Dan heb ik een mooi uitzicht op de fanatieke zuid-tribune en kan ik ook nog met een schuinoog kijken naar hetgeen zich afspeelt op de hoofdtribune’.

    Op de vraag over hoe zij haar eigen toekomst ziet, antwoordde ze dat ze voor zichzelf gaat beginnen. Daarnaast gaat ze werkzaamheden uitvoeren voor onze vrienden van FootballCulture. Vitesse belichaamt al het kwade dat het moderne voetbal met zich meebrengt en Ester Bal onderstreepte dit donderdagavond volledig
    .

  33. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Skiete ( 3 april 2014)

  34. #7679

    Aangemeld
    25 maart 2006
    Berichten
    12
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Vitesse deed ook dit seizoen lange tijd mee om de titelstrijd. 'Als er één seizoen was geweest, waarin Vitesse kampioen had kunnen woren, dan was het nu wel. Ten eerste staat er een goede selectie. Het geraamte, het frame, staat al een aantal jaren. En als derde is de Nederlandse competitie nog nooit zo slecht geweest. Het is eeuwig zonde. Tot voor de winterstop was ik er echt van overtuigd dat Vitesse kampioen zou worden. Ik ga straks veel flesjes wijn verliezen. Vitesse speelde namelijk ook het beste voetbal', besluit Van Leeuwen.
    Vitesse heeft geen enkel moment aanspraak kunnen maken op de landstitel. Elk tussensprintje van de 'belagers' van Ajax is dit seizoen optisch bedrog.

    Ajax is Usain Bolt. Even achterom kijken om vervolgens met dodelijke effectiviteit op de juiste momenten te accelereren.

    De zogeheten oekaze uit Londen is slechts een gefingeerde frase om er het eigen falen mee te maskeren. Het is alsof je een kind cadeau doet aan een pedosexueel met de opdracht dat hij er niet mee mag spelen.

  35. #7680
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ajax heeft vooral geluk gehad dat de concurrentie zich overstapte. Niets van de "sprint" van Ajax leek op die van Bolt.

  36. #7681
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Ajax heeft altijd geluk. Hopelijk zondag weer.

  37. #7682
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wou je zeggen dat Ajax de perfecte "Bolt" sprint gemaakt heeft dan? Zelfs nog niet zo heel lang geleden gaf Ajax door 2 gelijkspelen de concurrentie de mogelijkheid terug te komen.

  38. #7683
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Wou je zeggen dat Ajax de perfecte "Bolt" sprint gemaakt heeft dan? Zelfs nog niet zo heel lang geleden gaf Ajax door 2 gelijkspelen de concurrentie de mogelijkheid terug te komen.
    Nee. Ik zeg dat Ajax altijd geluk heeft. Feit. Argument; de concurrentie had al gespeeld voordat Ajax gelijk speelde. Beide keren was het Ajax wat het cadeau niet geheel wist uit te pakken...niet andersom. Maar Ajax liep met dat punt wel uit..

  39. #7684
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Nee. Ik zeg dat Ajax altijd geluk heeft. Feit. Argument; de concurrentie had al gespeeld voordat Ajax gelijk speelde. Beide keren was het Ajax wat het cadeau niet geheel wist uit te pakken...niet andersom. Maar Ajax liep met dat punt wel uit..
    Zijn we het iniedergeval eens dat het geen "Bolt-sprint" was en de concurrentie geen kans hand omdat Ajax veel te snel was.

  40. #7685
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    8 punten. De grootste voorsprong in jaren
    Sterker. 4x winnen en je hebt de meeste punten van de afgelopen 4 kampioenschappen.
    Laatst gewijzigd door Momus; 4 april 2014 om 09:54

  41. #7686
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zijn we het iniedergeval eens dat het geen "Bolt-sprint" was en de concurrentie geen kans hand omdat Ajax veel te snel was.
    Nee. We zijn het niet eens. Jij beweert dat Ajax de concurrentie de mogelijkheid heeft gegeven terug te komen, door gelijk te spelen. Is onzin. Ajax is juist uitgelopen.

  42. #7687
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zijn we het iniedergeval eens dat het geen "Bolt-sprint" was en de concurrentie geen kans hand omdat Ajax veel te snel was.
    Knap van Ajax dat ze zo degelijk zijn, maar in een Bolt sprint zit nog enige vorm van entertainment. Dit is meer een marathon van wie iedereen al vantevoren weet dat die keniaan weer gaat winnen en waarvan de laatste kilometers niet meer om aan te zien zijn.

  43. #7688
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Nee. We zijn het niet eens. Jij beweert dat Ajax de concurrentie de mogelijkheid heeft gegeven terug te komen, door gelijk te spelen. Is onzin. Ajax is juist uitgelopen.
    Tijdens een goede sprint verstap je je niet. Ajax verstapt zich 2x. Zonder gevolgen dat wel.

  44. #7689
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Chelsea ziet toekomst in Patrick van Aanholt. De 23-jarige linksback verruilde PSV op 16-jarige leeftijd voor the Blues en debuteerde in maart 2010 in de Premier League. Later kwamen daar nog wat duels in de FA Cup en Champions League bij, maar inmiddels verblijft Van Aanholt al dik twee jaar bij Vitesse. Desondanks wil Chelsea graag met hem praten over contractverlenging, weet Voetbal International.
    Van Aanholt maakte in de winterstop van het seizoen 2011/12 op huurbasis de overstap van Londen naar Arnhem. Ook in het seizoen 2012/13 en 2013/14 speelt hij voor Vitesse. In de voorbije wedstrijden won de back zijn basisplaats terug in het team van Peter Bosz, die enige tijd de voorkeur gaf aan Rochdi Achenteh. Van Aanholt zelf wil nog niet teveel loslaten over een langer huwelijk met Chelsea. Op dit moment ligt hij nog tot de zomer van 2015 vast.
    “Het allerliefste wil ik slagen bij Chelsea, dat is altijd mijn doel geweest. Ik heb op dit moment nog niet bijgetekend. We zien het wel”, zegt de verdediger. Van Aanholt hoopt vurig dat hij over twee maanden present is op het WK 2014 in Brazilië. Bondscoach Louis van Gaal liet hem november jongstleden debuteren tegen Colombia; Van Aanholt mocht toen een minuut meedoen. Hij zegt tegen het weekblad dat hij zijn vakantie nog niet heeft geboekt, in de hoop dat er nog een uitnodiging zal komen van de bondscoach.
    Zou wel mooi zijn maar verwacht niet echt dat hij daar gaat doorbreken

  45. #7690
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    TJA... - Ajax had afgelopen zomer maar wat graag de portemonnee getrokken voor middenvelder Marco van Ginkel. De toenmalige Vitesse-speler had wel oren naar een overgang naar Amsterdam, maar verkaste uiteindelijk naar Londen.

    'Marco was een cadeautje',
    zijn de ontluisterende woorden van voormalig Vitesse-eigenaar Merab Jordania in de nieuwe Voetbal International. 'Het voelde alsof ik een speler weggaf. Hier heb je Marco, neem hem maar mee en bedenk zelf een leuk prijsje, zo voelde het. Hij ging niet eens voor zeven miljoen euro weg', aldus Jordania.
    .

  46. #7691
    Keizer Zakenman disgraziato's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 december 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Van Ginkel kon beter nog een seizoen bij Vitesse blijven. Hij zou elke week spelen, de beste middenvelder van de Eredivisie worden en ik weet zeker dat hij dan mee ging naar het WK. Bij Chelsea had hij nooit een basisplaats gekregen, ook niet als hij die blessure niet opliep en dan is een ticket voor het WK onder Van Gaal al gauw verkeken. Nog een seizoen bij Vitesse, mee naar Brazilië en dan een overstap naar Wolfsburg om daar voor een basisplaats te gaan - lijkt mij veel logischer dan naar het drukbezette Chelsea te gaan waar hij nauwelijks aan spelen toekomt en nu dus waarschijnlijk niet meegaat naar het WK.

  47. #7692
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disgraziato Bekijk bericht
    Van Ginkel kon beter nog een seizoen bij Vitesse blijven. Hij zou elke week spelen, de beste middenvelder van de Eredivisie worden en ik weet zeker dat hij dan mee ging naar het WK. Bij Chelsea had hij nooit een basisplaats gekregen, ook niet als hij die blessure niet opliep en dan is een ticket voor het WK onder Van Gaal al gauw verkeken. Nog een seizoen bij Vitesse, mee naar Brazilië en dan een overstap naar Wolfsburg om daar voor een basisplaats te gaan - lijkt mij veel logischer dan naar het drukbezette Chelsea te gaan waar hij nauwelijks aan spelen toekomt en nu dus waarschijnlijk niet meegaat naar het WK.
    Hij was al na 2 wedstrijden geblesseerd.. en ik zeg niet dat hij wel basisspeler was geweest, maar het is wel erg makkelijk om te zeggen dat hij nauwelijks aan spelen toe zou komen.

  48. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (13 april 2014)

  49. #7693
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Terug kijkend:
    Eerste seizoen s helft : een 7+ tot 8-
    Tweede seizoen s helft : een 4 tot 5-
    Men( trainer, bestuur of anders) dacht dat door extra speler s erbij te halen in de winterstop de tweede seizoen s helft nog beter te gaan presteren.
    Maar Niets van dat alles, Vitesse speelde bij vlagen echt ontzettend slecht, wie er ook maar speelde.

  50. #7694
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Lees overal op Twitter dat Truphone de nieuwe sponsor word van Vitesse. Een bedrijf van Abramovich. (?)

  51. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    Cudi ( 2 mei 2014)

  52. #7695
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Enige bron is nog Gelderlander, nog even afwachten dus.

Pagina 171 van 258 EersteEerste ... 71121161169170171172173181221 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •