Pagina 2 van 257 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 11539

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #46
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Vitesse-trainer Aad de Mos kan de komende twee duels geen beroep doen op Ruud Knol. De centrale verdediger accepteerde vandaag het schikkingsvoorstel van twee duels schorsing, dat hij kreeg naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Ajax. Hierdoor moet Knol het competitieduel tegen NAC Breda en de bekerwedstrijd tegen de amateurs van Argon laten schieten. Knol kreeg in het duel met Ajax direct rood, na een wilde tackle op Klaas Jan Huntelaar.
    Ik vind dit belachelijk weinig.
    Zes wedstrijden onvoorwaardelijk , zeker als je met een 3-0 achterstand probeert iemand moedwillig een zware blessure aan te smeren. :realmad:

  2. #47
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts 6-8 weken uitgeschakeld

    11-09-2006 TVG TxT

    Vitesse moet het zes tot acht weken stellen zonder Gill Swerts. De Belgische international werd maandag geopereerd aan zijn linkerknie.

    De Belg werd behandeld door dokter Heijboer in het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam. Vorige week werd al geconsteerd dat Swerts een scheur had in de mediale meniscus. Bij de operatie is dat weggeknipt en ook werd de knie grondig schoongemaakt. Dokter Heijboer dacht dat intensieve fysiotherapie voldoende zou zijn, maar na een MRI- scan bleek een operatie noodzakelijk.

    De Vitessenaar mist hierdoor ook de interland tegen Servië, begin oktober.

    :cry1: :cry1: :cry1:

  3. #48

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Vitesse-trainer Aad de Mos kan de komende twee duels geen beroep doen op Ruud Knol. De centrale verdediger accepteerde vandaag het schikkingsvoorstel van twee duels schorsing, dat hij kreeg naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Ajax. Hierdoor moet Knol het competitieduel tegen NAC Breda en de bekerwedstrijd tegen de amateurs van Argon laten schieten. Knol kreeg in het duel met Ajax direct rood, na een wilde tackle op Klaas Jan Huntelaar.
    En terecht, en dan ook nog zeggen dat het geen rood waard wasm20:

  4. #49
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse rekent op akkoord met topspelers

    Vitesse zal binnenkort de onderhandelingen met Theo Janssen (25), Ruud Knol (25) en Youssouf Hersi (24) openen over het verlengen van hun contracten. Knol en Hersi staan nu nog tot medio 2007 onder contract, de verbintenis met Janssen loopt tot de zomer van 2008. 'Maar je kunt er als club niet vroeg genoeg bij zijn', zegt manager voetbal Jan Streuer van de Arnhemmers.'Deze drie spelers zijn van heel grote waarde voor onze club. Daarom is het belangrijk, ook als blijk van waardering naar hen toe, een signaal af te geven. Op zeer korte termijn zullen de gesprekken beginnen, en eerlijk gezegd verwacht ik niet al te veel moeilijkheden.' Vorig seizoen maakte Vitesse Knol al duidelijk langer met hem door te willen. De verdediger liet toen weten eerst eventuele veranderingen af te willen wachten alvorens een besluit te nemen.
    (Bron: VI 13-09-2006)

  5. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Het duel tussen Vitesse en sc Heerenveen wordt toch gewoon in het Gelredome gespeeld. De wedstrijd stond voor 25 oktober gepland, maar dan is het Arnhemse stadion bezet door Marco Borsato, die drie weken in het Gelredome optreedt.
    Voetbalbond KNVB wilde aanvankelijk niet meewerken aan het verplaatsen van het duel, omdat het stadion in de ogen van de bond te vaak bezet is door andere partijen. Omdat de club en stadion een oplossing voor de lange termijn hebben gevonden, waardoor het aantal knelpunten volgend seizoen drastisch wordt verminderd, ging de KNVB alsnog akkoord met verplaatsing van het duel.

    Een nieuwe datum is nog niet gevonden. Mede aan de hand van de Europese verplichtingen van Heerenveen zoeken de partijen naar een nieuwe datum.

  6. #51
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    VITESSE - SC HEERENVEEN WORDT VERPLAATST

    De wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen, die oorspronkelijk stond vastgesteld op woensdag 25 oktober, wordt nu gespeeld op een andere datum. Dit is de uitkomst van constructief overleg tussen Vitesse, Gelredome en de KNVB.

    De conflicterende situatie rondom speelronde 9 ontstond toen duidelijk werd dat Gelredome in verband met een reeks concerten van Marco Borsato, op 25 oktober niet beschikbaar was voor de voetbalclub.

    De KNVB wilde in eerste instantie niet instemmen met een alternatieve datum en droeg de Arnhemse eredivisionist op een andere speellocatie voor de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen te zoeken. Vitesse informeerde de afgelopen maanden vervolgens bij respectievelijk De Graafschap en FC Utrecht naar de beschikbaarheid van hun stadions. De club kreeg echter nul op het rekest, omdat de burgemeesters van Doetinchem en Utrecht geen toestemming wilden verlenen voor het spelen van de wedstrijd.

    Paul van der Kraan, algemeen directeur Vitesse: “Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Zowel voor de korte, als voor de lange termijn. Om redenen die voor iedereen duidelijk zullen zijn, was het voor Vitesse onacceptabel een thuiswedstrijd ‘uit’ te spelen. De insteek van alle overleggen die hebben plaatsgevonden, is steeds geweest dat er een alternatieve datum zou komen voor de wedstrijd tegen Heerenveen. Dat dit nu, met medewerking van Gelredome en de KNVB, is gelukt, is fantastisch. Ik zat er echt mee in mijn maag dat onze supporters mogelijk naar een ander stadion moesten uitwijken voor deze wedstrijd. Om over de financiële gevolgen nog maar te zwijgen.”

    Jasper van Amstel, directeur Gelredome: “Wij zijn verheugd dat uiteindelijk een oplossing is gevonden door middel van goed overleg. Er is nogal wat water door de Rijn gegaan, maar uiteindelijk kunnen alle partijen leven met deze oplossing. Vitesse is onze hoofdhuurder en is met 20 procent van onze omzet zeer belangrijk voor ons. Dat neemt niet weg dat ook niet-voetbalevenementen van levensbelang zijn voor een multifunctioneel evenementencomplex als Gelredome. En het gegeven dat Gelredome goed in de evenementen markt ligt, zorgde voor de wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen voor een conflictsituatie. Met de nieuwe afspraken worden de planningen van Gelredome en Vitesse in de toekomst nog beter op elkaar afgestemd.”

    Ook de KNVB is verheugd met de oplossing. Henk Kesler, directeur: “Gelredome en Vitesse bezorgen ons jaarlijks de nodige kopzorgen, omdat het stadion zo vaak geclaimd wordt voor evenementen. Het was altijd bijzonder lastig om alle thuiswedstrijden van Vitesse in te plannen in het competitieprogramma. Daar hadden we afgelopen zomer schoon genoeg van en vandaar dat we vasthielden aan de speeldatum van 25 oktober. Het is onacceptabel dat een BVO vier weken niet thuis speelt. We hebben nu toch water bij de wijn gedaan. Dit omdat club en stadion een oplossing voor de lange termijn hebben gevonden, waardoor het aantal knelpunten drastisch wordt verminderd. Dat was voor ons reden om ons anders op te stellen voor de korte termijn en met Vitesse en Gelerdome mee te denken over een alternatieve speeldatum.”

    Bij het vaststellen van een nieuwe datum voor Vitesse - sc Heerenveen zal mede rekening moeten worden gehouden met de Europese verplichtingen van de Friese club. Er wordt gezocht naar een datum in dit kalenderjaar.
    (bron:www.vitesse.nl)

  7. #52
    tikkie terug's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 maart 2006
    Locatie
    Fryslán
    Leeftijd
    42
    Berichten
    207
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    VITESSE - SC HEERENVEEN WORDT VERPLAATST
    Mooi opgelost zo

  8. #53

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Janssen loopt hamstringblessure op

    Vitesse kan mogelijk enige tijd geen beroep doen op Theo Janssen. De middenvelder heeft in het thuisduel met NAC Breda een hamstringblessure opgelopen. Voor het duel had hij al last van een enkelblessure.
    “Ik had nog last van mijn enkel, maar dat was verdoofd door een spuitjeâ€, reageert Janssen aan Omroep Gelderland. “Het ging best lekker, maar ineens ging het fout met mijn hamstring. Een echo moet uitwijzen wat er precies aan de hand is, maar misschien hem ik hem gescheurd.â€

    Voor Vitesse was het sowieso geen mooie avond. De ploeg van Aad de Mos verloor in blessuretijd met 0-1 van NAC en is daardoor teruggezakt naar het rechterrijtje.

  9. #54
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    BLESSURE VELT THEO JANSSEN 17-09-2006

    Een blessure zorgde er zaterdagavond voor dat Theo Janssen vroegtijdig gewisseld moest worden.

    In de 36e minuut blesseerde de international zich ongelukkig aan zijn hamstring en moest zich direct laten vervangen door Onur Kaya. Zondag wordt een echo gemaakt om de ernst van de blessure te bekijken. Gevreesd wordt voor een scheurtje, maar dat zal blijken na het onderzoek.

  10. #55
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Janssen 3 weken uitgeschakeld

    Theo Janssen begon met een enkelblessure aan de wedstrijd tegen NAC Breda, maar viel uiteindelijk uit met een scheurtje in zijn hamstring. Die blessure houdt Janssen de komende drie weken aan de kant.
    "Ik had last van mijn enkel, maar dat was verdoofd met een spuitje. Het ging wel lekker, ik kwam veel aan de bal. En opeens ging het mis met mijn hamstring", reageerde Janssen.

    Volgens fysiotherapeut Jos Kortekaas van Vitesse gaat het om "lichte schade aan de rechter hamstring". Volgens de fysio kan Janssen in het gunstigste geval tegen FC Groningen weer meedoen.

    (bron:tv gelderland.)

  11. #56
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Spits Danko Lazovic kneust voet

    (18-09-2006 De Gelderlander)

    Danko Lazovic heeft zaterdagavond in het duel tegen NAC ( 0- 1) een voetkneuzing opgelopen. Het is zeer twijfelachtig of de spits van Vitesse woensdag in de bekerwedstrijd tegen hoofdklasser Argon inzetbaar is.

    Ook Mads Junker is een vraagteken. De Deense aanvaller kreeg een knietje in zijn bo*venbeen (paardenkus) en moet de komende dagen worden op*gelapt. Vitesse speelt drie dagen na het bekerduel de belang*rijke thuiswedstrijd tegen het verrassend sterke Heracles.



    Het gaat weer geweldig bij Vitesse (not)

  12. #57
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Aad de Mos, trainer van Vitesse, heeft besloten Anders Due, Mads Junker en Siebe Blondelle rust te geven. Ook de geschorste Ruud Knol en geblesseerde Theo Janssen ontbreken woensdagavond in het bekerduel van Vitesse tegen de amateurs van Argon.
    In plaats van de Deense aanvallers Due en Junker (foto) zullen Etiënne Esajas en jeugdproduct Anduele Pryor in de basis starten. De plek van linksback Blondelle wordt overgenomen door Purrel Fränkel, terwijl Janssen vervangen zal worden door Tim de Meersman. Knol wordt evenals in het duel tegen NAC Breda vervangen worden door Civard Sprockel.

    De Servische spits Danko Lazovic kampte met een voetblessure, maar lijkt wel op tijd hersteld te zijn voor het bekerduel.

  13. #58
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Junker en Due niet in basis Vitesse

    Vitesse-trainer Aad de Mos passeert voor de bekerwedstrijd tegen Argon de Denen Mads Junker en Anders Due. Ook Siebe Blondelle en Onur Kaya beginnen woensdag op de bank.
    De plaats van de geblesseerde Theo Janssen wordt dus niet ingenomen door Kaya, die zaterdag voor hem inviel, maar door Tim De Meersman. Purrel Fränkel speelt voor Blondelle, Etiënne Esajas vervangt Due en de jonge Anduele Pryor krijgt de voorkeur boven Junker.

    Vermoedelijke opstelling: Wapenaar; Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Fränkel; Hersi, Van der Schaaf, De Meersman, Esajas; Pryor, Lazovic.
    (bron:Tv gelderland txt)

  14. #59
    JoëlGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tikkie terug Bekijk bericht
    Mooi opgelost zo
    Altijd handig om een nederlaag te verplaatsen :roflmao: :roll:

  15. #60
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De grootste financiële problemen voor Vitesse lijken verleden tijd. Algemeen directeur Paul van der Kraan van de eredivisionist uit Arnhem heeft tegenover Omroep Gelderland dan ook de verwachting uitgesproken dat de financiële commissie van de KNVB Vitesse zal laten promoveren naar categorie 2. "Dat betekent dat we dan af zijn van alle controlemomenten”, weet Van der Kraan.

    Een club met financiële problemen (categorie 1) kan een categorie hoger komen als het op twee opeenvolgende meetmomenten aan alle voorwaarden van de KNVB voldoet. De begroting van Vitesse in het lopende seizoen is al goedgekeurd. Nu komen de jaarcijfers eraan. “Naar ons idee zal de financiële commissie ons naar categorie 2 zetten. Ik ben hier trots op", aldus Van der Kraan.

  16. #61
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Na een lange periode in het twee elftal, mocht Etiënne Esajas gisteren in het bekerduel tegen Argon eindelijk weer eens meedoen met de hoofdmacht van Vitesse. En met succes, want de jonge aanvaller scoorde twee keer. "Ik heb mijn kans gepakt."
    De wedstrijd in Mijdrecht was voor trainer Aad de Mos een gelegenheid om enkele spelers te testen, die tot nog toe buiten de boot vielen. Zo ook Esajas, die een basisplaats toebedeeld kreeg:"Ik kreeg het vertrouwen van de trainer. Ik had nog twee keer vaker moeten scoren, maar ik denk wel dat ik mijn kans heb gepakt", aldus Esajas in gesprek met De Gelderlander.

    Door de komst van nieuweling Anders Due begin dit seizoen, werd Esajas veroordeeld tot spelen in het tweede elftal. Maar de 21-jarige aanvaller bleef strijdbaar:"Na de komst van Due wachtte ik op mijn kans. Ik ga met iedereen de strijd aan en hoop dat ik zaterdag tegen Heracles weer mag spelen".

  17. #62
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse loot PSV voor de KNVB-beker

    Vitesse komt in de derde ronde van de KNVB-beker uit tegen PSV. De Arnhemmers spelen 8 of 9 november thuis tegen de landskampioen.
    De laatste keer dat Vitesse tegen PSV speelde, was in januari 2000. Vitesse won in Eindhoven met 2-0 door goals van Arco Jochemsen en Pierre van Hooijdonk.

    Bron: Omroep Gelderland 22-09-2006

  18. #63
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sansoni op middenveld van Vitesse

    ARNHEM - Vitesse-trainer Aad de Mos lijkt op basis van de laatste training Sebastien Sansoni zaterdagavond tegen Heracles Almelo op het middenveld op te stellen.
    Daardoor kan De Mos Civard Sprockel laten staan, nu Ruud Knol terugkomt van een schorsing. "Sprockel is een van mijn beste spelers op dit moment", zei De Mos na het bekerduel tegen Argon. Ook Anduele Pryor, Etienne Esajas en Purrel Frankel blijven in de basis.

    Vermoedelijke opstelling:
    Wapenaar; Verhaegh, Sprockel, Knol, Frankel
    Hersi, Van der Schaaf, Sansoni, Esajas
    Pryor, Lazovic.

    Bron: Omroep Gelderland 22-09-2006

  19. #64
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Heracles Almelo heeft een flinke tik op de vingers gekregen van een bevrijd Vitesse, waar Danko Lazovic de show stal (4-0).
    Heracles bleek een goed medicijn voor de Arnhemse formatie die de laatste weken teleurstellende resulaten aan elkaar had geregen. Het snelle wegvallen van spits Everton werkte mogelijk door bij de Almelose ploeg. De Braziliaanse aanvaller moest per brancard van het veld met een naar het zich laat aanzien zware blessure.

    Maar na de openingstreffer van Danko Lazovic had Vitesse de smaak te pakken gekregen. Dat gold vooral voor de Servische spits, die zijn seizoentotaal opschroefde tot vijf. Kort na rust tekende de oud-Feyenoorder voor de beslissende 2-0, waarna de Arnhemse ploeg via Anduele Pryor en wederom Lazovic de score naar 4-0 tilde.

  20. #65
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Michael Dingsdag heeft zaterdagavond afscheid genomen van Vitesse. De verdediger van SC Heerenveen verscheen niet op het veld, maar werd in een loge slechts bedankt door het bestuur en supportersvereniging.
    Dingsdag had vanwege het boek Hard Gras besloten om niet op het veld te komen. “Ik heb mij altijd voor de volle honderd procent ingezet bij Vitesse en heb hier een geweldige tijd gehad. Dat ik nu hier in de loge sta en niet op het veld heeft te maken met het boek dat over Vitesse is geschreven. Daarin word een dusdanig verkeerd beeld van mij geschetst dat het mij beter lijkt om hier afscheid te nemen”, reageert hij op Vitesse.nl.

    Algemeen directeur Paul van der Kraan steunt Dingsdag. “Het is jammer dat Michael er voor kiest om geen afscheid te nemen op het veld, maar ik kan het mij voorstellen. Ook ik vind dat hij verkeerd is neergezet in het boekje dat met een flinke korrel zout genomen moet worden. Ik ken Michael als iemand die er altijd was. Niet alleen binnen de lijnen, maar zeker ook daarbuiten als het ging om maatschappelijke activiteiten. Ik wens hem dan ook al het goede in zijn verdere loopbaan en zie hem graag terug in Gelredome bij Vitesse.”

  21. #66
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Anders Due is verontwaardigd dat hij zijn basisplaats is kwijtgeraakt bij Vitesse. De Deense vleugelspits wist in zijn eerste wedstrijden niet te overtuigen en werd samen met zijn landgenoot Mad Junker gepasseerd door coach Aad de Mos.
    De deze zomer van FC Nordsjaelland overgekomen Due werd gepasseerd nadat Vitesse drie keer op rij had verloren. Momenteel vult de vervanger van Due, Etiënne Esajas, de positie links op het middenveld wél tot tevredenheid van De Mos in.

    Due wil zich echter terugvechten, zo zegt hij in De Gelderlander. "Ik was kwaad toen ik het hoorde. Natuurlijk was ik kwaad, want ik wil spelen. Iedereen wil in het eerste elftal spelen. Of ik het begrijp? Nee, maar als speler moet je zoiets nooit begrijpen. Het zijn dingen die je moet accepteren, maar niet begrijpen."

    Vitesse betaalde een flinke som geld voor de in Denenmarken om zijn vele assists geroemde speler. "Ik wil laten zien dat ik dat geld waard ben. Ik weet wat ik kan. Ik heb niet honderd procent gespeeld, maar het is normaal dat ik nog moet wennen. Ik ben in een nieuw land. Het waren ook moeilijke wedstrijden. En als er uit mijn passes wel was gescoord, dan had ik het goed gedaan. Zo gaat dat in voetbal."

    Hij sluit af met een alleszeggende uitspraak. "Ik neem de trainer niets kwalijk. Hij moest iets veranderen, omdat het niet liep. Nu ging dat ten koste van mij. Ik wil me nu weer bewijzen. Het seizoen is lang en dit is pas het begin. Ik vecht me weer terug in het eerste elftal, want ik kwam niet helemaal naar Nederland om op de bank te zitten."

    Zijn collega aanvaller Mads Junker kan wel leven met de situatie, al vindt hij het natuurlijk wel erg jammer. Onlangs zat ik nog in de Deense selectie en nu speel ik in het tweede“, zegt Junker na het duel van Jong Vitesse. "Het is een groot verschil. Ik moet het accepteren. Ik heb niet zo goed gespeeld. Pryor kwam erin en hij speelt goed. Dat is goed voor de club en dus ook voor mij."

  22. #67
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Remco van der Schaaf komt mogelijk komend weekeinde niet in actie in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. De middenvelder van Vitesse kampt met een blessure aan zijn linkerknie.

    Dinsdag is van het gewricht een mri-scan gemaakt. De blessure bleek niet ernstig, er zijn geen afwijkingen geconstateerd. Wel bleek er vocht in de knie te zitten. Dit moet eruit voor hij weer een wedstrijd gaat spelen.

  23. #68
    Forza's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 augustus 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Remco van der Schaaf ligt er alsnog lange tijd uit. De middenvelder van Vitesse blijkt wel een behoorlijk zware knieblessure te hebben overgehouden aan het duel met Heracles Almelo van bijna twee weken geleden.
    Tijdens de kijkoperatie die Van der Schaaf donderdag in Zutphen onderging, kwam naar voren dat de buitenmeniscus van zijn linkerknie is beschadigd. De schade is operatief hersteld.

    Op basis van de MRI-scan die Van der Schaaf een week geleden onderging, leek er weinig aan de hand. Toch bleef de 27-jarige ex-PSV'er last houden.


    Thomas

  24. #69
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Janssen op tijd fit voor Willem II

    Theo Janssen lijkt op tijd fit voor de volgende competitiewed*strijd van Vitesse, zaterdag 14 oktober thuis tegen Willem II. De middenvelder liep 16 september in het thuisduel tegen NAC een spierscheuring op in het bovenbeen (hamstring). Janssen laat het oefenduel van Vitesse tegen GBA, vanavond in Antwerpen, aan zich voorbij gaan. Abubakari Yakubu heeft de groepstraining hervat. De van een flinke knieopera*tie herstellende middenvelder doet echter nog niet alles mee.

    Bron: De Gelderlander 06-10-2006

  25. #70
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Blessure Ruud Knol lijkt mee te vallen

    De knieblessure die Ruud Knol vrijdagavond opliep in het oefenduel bij Germinal Beerschot Antwerpen (1-0 winst) lijkt mee te vallen. De verdediger van Vitesse werd twee dagen behandeld en traint dinsdag waarschijnlijk met de groep.
    Eldridge Rojer moet vrezen voor absentie van drie tot vier weken. Hij heeft waarschijnlijk een scheurtje in zijn hamstring. Nader onderzoek vandaag moet uitsluitsel brengen.

    Gill Swerts is op de weg terug, maar heeft nog drie weken nodig.

    Bron: De Gelderlander 09-10-2006

  26. #71
    Yellow Army Promotions BerryRKC's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2006
    Locatie
    Elshout! BRABANT!!
    Leeftijd
    34
    Berichten
    53
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    is goed voor vitesse dat die spelers de weg trug hebben gevonden.
    knol is zeker van waarde voor het team van aad de mos

  27. #72
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse - SC Heerenveen op 29 november (20.00 UUR)

    De KNVB heeft vandaag bekend gemaakt dat de wedstrijd Vitesse – SC Heerenveen op woensdag 29 november om 20.00 uur gespeeld wordt. De wedstrijd, die eerst op 25 oktober gepland stond, moest worden verplaatst vanwege de reeks concerten die Marco Borsato in het Gelredome geeft. De definitieve vaststelling van de datum was niet zo gemakkelijk. Er moest rekening gehouden worden met het speelschema van beide teams, met de eisen van de KNVB en ook met de beschikbaarheid van het stadion. Het stadion was namelijk bezet op deze datum, maar dankzij grote inspanningen van Gelredome is het nu toch mogelijk om op deze datum de thuiswedstrijd te spelen.
    Bron: Vitesse.nl 09-10-2006

  28. #73
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Rojer minimaal een maand uitgeschakeld

    Vitesse-aanvaller Eldridge Rojer is vanwege een scheur in zijn rechterhamstring minimaal een maand uitgeschakeld. Dat wees een echo maandag uit. Rojer liep de blessure op als invaller tegen Germinal Beerschot. Hij moest daarom binnen tien minuten het veld alweer verlaten.
    Ruud Knol sluit een dezer dagen weer aan bij de groepstraining. Hij had in de wedstrijd tegen Germinal Beerschot een overstrekkingsmoment in zijn rechterknie.

    Abubakari Yakubu traint na zijn knieblessure weer in de groep.

    Gill Swerts doet alleen looptraining.

    Bron: TV Gelderland 09-10-2006

  29. #74
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    BLESSURE UPDATE 11-10-2006

    Het aantal blessures binnen de selectie van Vitesse is de afgelopen weken helaas toegenomen. Remco van der Schaaf had last van zijn linkerknie. Een kijkoperatie wees uit dat er schade was aan de buitenmeniscus. Dit probleem is tijdens de kijkoperatie van vorige week verholpen door clubarts/orthopeed Hans Frejlach. Het is nog onduidelijk hoe lang zijn revalidatie precies gaat duren. Naar verwachting is Van der Schaaf nog tenminste 6 weken uit de roulatie.
    Eldridge Rojer viel afgelopen vrijdag geblesseerd uit in de oefenwedstrijd tegen GBA. Inmiddels is duidelijk dat Rojer een scheur heeft in de hamstring van zijn rechterbeen. Hij is tenminste een maand uitgeschakeld. Maar er is gelukkig ook positief nieuws te melden! Theo Janssen heeft zijn rentree gemaakt bij het tweede elftal en een aantal (langdurig) geblesseerde spelers heeft zich weer gemeld op het veld.
    Gill Swerts heeft de afgelopen dagen de baltraining hervat. Daarbij is geen reactie opgetreden in zijn kniegewricht. Verwacht wordt dat hij met twee weken de groepstraining kan hervatten.
    Voor Abubakari Yakubu was dat moment al daar. Hij traint inmiddels volledig mee met de groep. Wanneer Yakubu wedstrijdfit is, valt nog niet te zeggen. De middenvelder heeft sinds mei geen wedstrijd meer gespeeld.
    Ruud Knol had in de wedstrijd tegen GBA in een duel een ‘overstrekkingsmoment’ van zijn rechterknie. De verdediger heeft de afgelopen dagen rust gehad en licht individueel getraind. Donderdag hervat Knol de groepstraining. Zijn meespelen komende zaterdag lijkt niet in gevaar te komen.

  30. #75
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Iedereen rekent op winst tegen Willem II

    Vitesse had zich een andere start van de competitie gewenst. Ma zes duels neemt de formatie van trainer Aad de Mos slechts een dertiende positie In op de ranglijst. Desondanks blijven de Arnhemmers vol vertrouwen. Iedereen rekent komende zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Willem II op een overwinning.
    Niemand had er rekening mee gehouden dat de Arnhemmers na zes duels slechts zes punten in de achterzak zouden hebben. Vitesse versterkte zich in de zomer op verschillende fronten en maakte in de voorbereiding veel indruk. Hoewel de stand op de ranglijst het niet bevestigt, toont Vitesse ook in de competitie met vlagen aan dat er wel degelijk rekening met de Arnhemmers moet worden gehouden. De laatste thuiswedstrijd werd bijvoorbeeld Heracles nog van de mat geveegd (4-0). Jammer genoeg kon deze lijn niet doorgetrokken worden. In Groningen speelde Vitesse vorige week een prima duel, maar stonden de Arnhemmers na negentig minuten toch met lege handen (4-3). In dat licht is winst komende zaterdag het enige dat telt.

    Tegenstander Willem II heeft het ook niet makkelijk. Willem II sprokkelde tot dusver slechts vier punten bijeen. De competitie-ouverture zag er nog veelbelovend uit toen Willem II op eigen veld FC Utrecht versloeg (2-1). Daarna ging het mis. De duels tegen SC Heerenveen, PSV, Excelsior en Roda JC gingen allemaal verloren. Alleen aan het duel tegen NAC wisten de Tilburgers nog een punt over te houden. Als klap op de vuurpijl raakte trainer Dennis van Wijk ook nog eens sterspeler Mounir El Hamdaoui met een zware blessure kwijt en zitten Iwan Redan en Anouar Hadouir met lichte kwetsuren in de lappenmand. Het is daarom nog onduidelijk welke elf Van Wijk zaterdag het veld in kan sturen.

    Vitesse treedt zaterdag in ieder geval aan met clubtopscorer Danko Lazovic, die tot dusver veel indruk maakt. Naast de langgeblesseerden Michael Jansen en Gill Swerts lijkt Theo Janssen weer inzetbaar. Dat geldt niet voor aanvoerder Remco van der Schaaf. Hij onderging vorige week een operatie aan zijn meniscus. Ook Eldridge Rojer, die vorige week geblesseerd raakte in de oefenwedstrijd tegen Germinal Beerschot Antwerpen, is voorlopig uit de roulatie.

    Bron: Arnhemse Koerier 11-10-2006

  31. #76
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Jong Vitesse

    Benson scoort, blessure De Meersman

    Jong Vitesse is gisteravond op sportpark Ressen in Bemmel niet verder gekomen dan een gelijkspel tegen Jong RKC. Fred Benson maakte na rust een achterstand goed: 1-1. Trainer Bob Kootwijk had, met ook Mads Junker en Rihairo Meulens in de aanval, niet te klagen over de werklust, wel over de afronding. „Het was net niet, net over en net naast.” Doelman Piet Velthuizen behoedde Vitesse bij snelle tegenstoten voor een nederlaag. Tim de Meersman viel uit met een liesblessure.
    De Gelderlander 17-10-2006

  32. #77
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Streuer staat achter actie De Mos

    Jan Streuer, technisch manager van Vitesse, staat achter de actie van hoofdtrainer Aad de Mos. De trainer haalde zaterdag na de 1-0 zege op Willem II hard uit naar enkele spelers, die hij gebrek aan discipline verwijt. „Een prima zaak”, zo noemt Streuer de actie van De Mos. „Het mag wel duidelijk gemaakt worden wat de trainer wil, wat hij eist van zijn spelers. De spelers willen zelf ook dat er druk is, dat er eisen worden gesteld. Daar hebben ze bij ons ook zelf om gevraagd.”
    De Gelderlander 17-10-2006

  33. #78
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Politie op scherp bij Gelderse derby

    Het competitieduel tussen NEC en Vitesse zal aanstaande zondag onder strenge politiebegeleiding staan. Dit maakte de politie, het Openbaar Ministerie en de gemeente Nijmegen vandaag bekend.

    De politie zal supporters die gezien worden als een bedreiging voor de openbare orde aanhouden of verwijderen uit de omgeving van het stadion. Vorig seizoen liep de Gelderse deby uit op ongeregeldheden en werden supportersbussen van aartsrivaal Vitesse door NEC-aanhangers belaagd en met stenen bekogeld.

  34. #79
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts weer terug op het veld

    Gill Swerts heeft dinsdag voor het eerst weer meegetraind bij Vitesse.
    De Belg raakte twee weken voor aanvang van de competitie geblesseerd aan de knie en later bleek een operatie niet te vermijden. "Dit was mijn eerste keer weer op het veld", genoot Swerts na. "Heerlijk, ik heb lang genoeg aan de kant gestaan. Ik heb de laatste twee weken vooral in een zandbak getraind om mijn bovenbenen sterker te maken."

    Swerts moet nog wel voorzichtig zijn. "Ik kan niet alles meedoen. Ik voel nu niks. Als alles goed blijft gaan, wil ik volgende week dinsdag met het tweede meedoen in een oefenwedstrijd."

    TV Gelderland 17-10-2006

  35. #80
    Yellow Army Promotions BerryRKC's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2006
    Locatie
    Elshout! BRABANT!!
    Leeftijd
    34
    Berichten
    53
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    gelukkig is de politie scherp. dat ghoort gewoon bij dit soort wedstrijden die divht op elkaar worden gespeeld met een straal van nog geen 20 km

  36. #81
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Kaya en Blondelle in nationale ploeg

    De Vitesse-spelers Onur Kaya en Siebe Blondelle hebben een uitnodiging ontvangen van de Belgische voetbalbond. Bondscoach Jean-François de Sart nam de middenvelder en de verdediger op in zijn selectie van de Rode Duivels voor spelers onder twintig jaar.
    Kaya (20) en Blondelle (20) mogen op dinsdag 31 oktober opdraven voor een onderlinge oefenwedstrijd, die plaats zal hebben in het Koning Boudewijn Stadion (het voormalige Heizel Stadion) in Brussel.

    De Gelderlander 20-10-2006

  37. #82
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Janssen start op de bank

    ARNHEM - Op basis van de training van vrijdag
    lijkt het erop dat Theo Janssen en Purrel Fränkel
    zondag tegen NEC niet in de basis van Vitesse
    staan.

    Janssen begon tegen Willem II ook al op de bank,
    terwijl Fränkel het vaak moeilijk heeft tegen
    NEC-aanvaller Romano Denneboom. Overigens deed
    Remco van der Schaaf, drie weken na zijn
    knieoperatie, alweer mee aan het partijtje. Ook
    Gill Swerts is op de weg terug.

    Vermoedelijke opstelling: Wapenaar; Verhaegh,
    Knol, Sprockel, Blondelle; Hersi, Kaya, Sansoni,
    Esajas; Lazovic, Pryor

    rtv gelderland 20-10-2006

  38. #83
    Yellow Army Promotions BerryRKC's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2006
    Locatie
    Elshout! BRABANT!!
    Leeftijd
    34
    Berichten
    53
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    zolang vitesse wint zonder janssen mooi laten zitten toch?
    het gaat toch goed in arnhem, dus zal me dar niet druk om maken. ik zal me meer druk maken om die spits die kwaad wordt als die wordt gewisseld

  39. #84
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BerryRKC Bekijk bericht
    zolang vitesse wint zonder janssen mooi laten zitten toch?
    het gaat toch goed in arnhem, dus zal me dar niet druk om maken. ik zal me meer druk maken om die spits die kwaad wordt als die wordt gewisseld
    haha die spits die heeft een boete gekregen en heeft beloofd het nooit meer te doen, ben benieuwd, eerst zien, dan geloven.

    Maar het zou leuk zijn als Janssen meedoet, het is toch wel de derby van Gelderland, en als hij, als enige echte ernemmer, dan mee doet. Maarja er wordt inderdaad ook gewonnen zonder hem.

  40. #85
    Yellow Army Promotions BerryRKC's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2006
    Locatie
    Elshout! BRABANT!!
    Leeftijd
    34
    Berichten
    53
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik denk dat zon janssen zich dan zo gaat uitsloven voor het NEC publiek dat je weer spreekkoren enzovoort krijgt. net als wielaert vorig jaar met de play offs..

    maarja dat hoort erbij

  41. #86
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BerryRKC Bekijk bericht
    ik denk dat zon janssen zich dan zo gaat uitsloven voor het NEC publiek dat je weer spreekkoren enzovoort krijgt. net als wielaert vorig jaar met de play offs..

    maarja dat hoort erbij
    Precies, alles wat dan geel/zwart is wordt dan uitgescholden en uitgefloten, maarja dat hoort gewoon bij de derby. Enja, Theo heeft het als arnhemmer nog net ff iets zwaarder te voorduren dan de rest maarja dat intereseert hem ook helemaal niks.

  42. #87
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zongo traint mee bij Jong Vitesse
    Mamadou Zongo traint momenteel mee met de selectie van Jong Vitesse. De 26-jarige middenvelder stond dit seizoen op het punt om voor VVV te gaan spelen, maar hij kreeg geen werkvergunning toegekend.

    “Hij heeft zelf gevraagd om mee te trainen. Heel vervelend dat het zo is gelopen. We moeten Zongo aan alle kanten helpen. Hij mag meetrainen en proberen hier fit te worden", aldus technisch manager Jan Streuer tegenover Omroep Gelderland.

    Zongo, die wel bij een buitenlandse club aan de slag mag, speelde eerder acht seizoenen voor de Arnhemmers.

  43. #88
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Medische staf geeft Swerts eerder vrij

    23-10-2006 De Gelderlander

    Vitessenaar Gill Swerts is op verzoek van trainer Aad de Mos een dag eerder vrijgegeven door de medische staf. De Belg zat gistermiddag tijdens de derby tegen NEC op de bank omdat Purrel Fränkel disciplinair was gestraft.

    Swerts zou vandaag in het duel Jong Vitesse-Jong Ajax (18.30 uur, Bemmel) zijn rentree maken. De Mos: „Ik heb de medische staf gevraagd of Swerts kon worden vrijgegeven. Er was geen probleem en geen gevaar.” Swerts is hersteld van een knieoperatie.


  44. #89
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Rentree met Jong Vitesse bevalt Gill Swerts maar half

    24-10-2006 De Gelderlander

    Gill Swerts heeft gisteravond zijn rentree gemaakt in een wedstrijd met Jong Vitesse. De Belg was half tevreden; zijn knie hield stand, Jong Vitesse niet: 1-5.
    Swerts speelde op het bomvolle sportpark Ressen in Bemmel, voor ruim tweeduizend toeschouwers, zeventig minuten mee tegen Jong Ajax.

    „Mijn knie hield het goed, al voelde ik even een steekje, maar nu heb ik geen last”, verklaarde Swerts na afloop van het duel. „Na twee weken echt trainen ben ik blij dat ik weer een keer zeventig minuten heb gespeeld. Het was nog niet top, die tweede goal was mijn fout en ik mis nog kracht en snelheid”, vond Swerts, die 11 september een knieoperatie onderging.
    De blessure liep hij al in augustus op, een week voor de competitiestart. Swerts hoopte het zonder operatie af te kunnen, maar moest zes weken geleden alsnog onder het mes om zijn kapotte meniscus te laten herstellen.
    Angst om te spelen, heeft hij niet. „Bang ben ik niet, maar ik heb nu wel voor de tweede keer een trauma in mijn knie opgelopen. Dat betekent dat ik de rest van mijn carrière goed op de bovenbenen moet trainen”, weet Swerts die zondag tijdens de verloren (0-1) streekderby NEC-Vitesse al op de bank zat.
    Hoewel hij zichzelf niet honderd procent fit acht, had hij graag gespeeld. „Natuurlijk, de enige manier waarop ik snel terug kan komen, is door veel te spelen. Maar ik reken nog niet op een basisplaats. Laat de trainer mij invallen, dan ben ik al blij”, aldus de Belgisch internationale, die gisteravond allesbehalve gelukkig was met de forse nederlaag.

    „Ajax is goed, maar het ging wel erg eenvoudig”, vond aanvoerder Swerts, die zijn ploeg op 1-0 zag komen door een benutte strafschop van Fred Benson. Nog voor rust was het duel gelopen door fouten en desorganisatie.
    Bij de eerste drie treffers van Ajax zag doelman Raymond van Driel er slecht uit. Na rust verstoorde een snelle (benutte) strafschop de plannen voor een Arnhemse inhaalrace. Na de 1-5 restte Jong Vitesse een treurige afmars. Voor Ajax scoorden Jeffrey Sarpong, Edgar Manucharyan (twee), Rydell Poepoen en Javier Martina.
    Trainer Bob Kootwijk van Jong Vitesse sprak van ‘naïviteit, kinderlijke fouten en de keeper die drie keer over een bal heen duikt’. „Je moet de kwaliteiten van Ajax niet onderschatten. Het lijkt soms net of oom Dagobert met zijn neefjes aankomt, maar ze kunnen wel voetballen. Bij ons mis ik het heilige moeten, de wil om te winnen. De kopjes gingen naar beneden.”
    Purrel Fränkel, zondag disciplinair gestraft door hoofdcoach Aad de Mos, speelde gisteravond op het middenveld. Hij wilde na afloop niet reageren op zijn straf. Van de selectie traden ook Anders Due (linksback) en Mads Junker (spits) aan.

  45. #90
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    'Vitesse aast op Servisch talent'

    Vitesse heeft meer dan gewone belangstelling voor Stefan Babovic van OFK Belgrado, zo kan VoetbalPlus.nl onthullen. De Arnhemse club kwam de negentienjarige speler op het spoor via een tip van aanvaller Danko Lazovic. De concurrentie is echter hevig, ook andere clubs uit West-Europa hebben de middenvelder inmiddels een of meerdere keren bekeken. De voormalig jeugdspeler van Partizan Belgrado maakte een sterke indruk bij Jong Servië. In de strijd om een ticket voor het EK eindtoernooi in Nederland, volgend jaar zomer, versloeg zijn elftal hun leeftijdsgenoten van Zweden. Probleem voor Vitesse kan de transfersom van Babovic zijn. Inmiddels is vraagprijs opgelopen naar ruim twee miljoen euro, mogelijk dat een externe geldschieter te hulp kan schieten.
    Bron: Voetbalplus.nl 25-10-2006

Pagina 2 van 257 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 28 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 28 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 16 maart 2021, 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •