Ik krijg ontzettend veel van dit soort brieven/mailtjes. Checkers specials might be the answer to your questions this week. Vooral die vet gedrukte zin bevalt me allerminst. In plaats van dat ze zeggen we hebben het moeilijk, wat kunnen we samen regelen? Zeggen ze meteen je krijgt niets. Ze vergeten ook even voor het gemak dat vastgoed eigenaren ook gewoon lasten en personeel hebben dat betaald moet worden.
Laatst gewijzigd door Momus; 1 november 2020 om 18:19
Carglass spant de kroon. Zal dat eens opzoeken.
zit achter de betaal muur en kan het niet openbaar vinden. Maar er zijn er een hele hoop. ICI Paris voorop. We batel niets meer, punt. Even voor de duidelijkheid de eigenaar van ICI Paris is een Chinese grootmacht met een omzet van 19 miljard en ook eigenaar van o.a. Kruidvat met haar record omzetten op dit moment.. Niets overleg, maar gewoon letterlijk, wij hebben het RECHT om nu niet te betalen.
RIP Bosko Bursac.
Hebben we nog een doorverkooppercentage op Rashica? Die is momenteel wel erg gewild. Leipzig en 40 miljoen wordt nu ook genoemd.
Ja, hoe hoog weet ik niet, is niet openbaar.
marcel013 (17 april 2020)
Ik wel ja doorverkooppercentage is 10%.
Op de UEFA-ranking staat Vitesse 5de namens NL voor een Europees ticket, ben benieuwd of ze hier mee gaan werken. Het zou heel onterecht zijn op basis van afgelopen seizoen.
X (22 april 2020)
Las het hier; https://www.vitesse.org/nieuws/vites...ng-europa.html
ze gaan daar uit van die van 18/19 ipv de huidige. Aan de ene kant klinkt dat logisch omdat dit geen heel seizoen was aan de andere kant europees heeft elke land wel net zoveel rondes gehad of kunnen hebben (uitschakeling) en dus kan je hem gewoon meenemen. Als je dit al doet lijkt het me wel zo eerlijk als je de actuele stand neemt.
X (22 april 2020)
3 jaar geleden alweer, de eerste echte prijs ooit.
Hoe hebben jullie die dag ervaren? Ik weet er weinig meer van, had niks gegeten en ging veel drinken door de spanning. Ik weet wel nog dat RvW scoorde en even dacht dat ie was afgekeurd, was sowieso een hele aparte goal. Uiteindelijk bij de tweede goal een enorme ontlading en toen ben ik tot s'ochtends in de stad gebleven terwijl ik de dag erna moest werken. De wedstrijd zelf was volgens mij niet om aan te zien..
556E0142-7545-4167-BD26-2812345DE245.jpg
Geen idee hoe ik deze groter moet krijgen.
X (30 april 2020)
Hoogkamp (30 april 2020)
Blijft een mooi moment vanaf 5:42.
Laatst gewijzigd door marcel013; 12 mei 2020 om 17:57
WiseGuy1897 (16 mei 2020),X (12 mei 2020)
Kampioenselftal.
Elke lastige wedstrijd tegen topclubs niks in te brengen en toch de drie punten steeds weer meenemen.
Hoe hij domineerde in de toenmalige ArenA was echt bizar als je erover terugdenkt.
Pizzakoerier (13 mei 2020)
Dat was echt het jaar dat het moest gebeuren.
3 punten achter Ajax na speelronde 29. Echt zonde.
Zeker schitterend team. Toen kreeg je van Chelsea ook gewoon nog meerdere topspelers voor Eredivisiebegrippen. Van Aanholt, Kalas, Kakuta, die hadden bij de top 3 ook prima basis kunnen spelen. Een Pröpper kwam zelfs amper aan spelen toe. Verbaas me er wel over dat Kalas nooit verder gekomen is dan 't Championship. Wat was die goed toen ie 19/20 was.
Pizzakoerier (13 mei 2020),X (12 mei 2020)
Kalas nog live gezien in 2018 of 2017, was echt een kast geworden. Bij ons vooral een hele snelle atletische verdediger, meesterzet van Vd Brom om hem en Kashia centraal te zetten destijds.
Bony was echt een van m'n favoriete spelers uit de Eredivisie denk ik, magistrale spits. Haalde hem ook altijd in FM, haha. Had echt gedacht dat hij het veel verder zou schoppen.
Pizzakoerier (13 mei 2020),X (12 mei 2020)
Hij heeft wel nog even gepiekt voor de dvp bij zijn transfer naar City![]()
Oke genoeg sentiment, ondertussen dreigt de eigenaar van het Gelredome met het aanvragen van faillisement van Vitesse. Meningen hierover?
Succes ermee. Ze hebben welvaar nodig tenslotte.
Hij zal wel zuur zijn dat Vitesse niet gehapt heeft op zijn verhaal over een buitenlandse investeringsmaatschappij die het Gelredome wil kopen. Uiteindelijk heeft Vitesse gewoon de huur betaald voor de afgelopen maanden. Dus welke argumentatie hij dan heeft? Zaak die Vitesse wil voor halvering huur lijkt me ook kansloos overigens. Contract = contract.
Wel ballen als je 2,35mil aan huur riskeert, neem aan dat je niet zo 1,2,3 iets vervangend gaat vinden komende tijd.
Johan C (13 mei 2020)
Mooi dat sturing bij de club blijft. Benieuwd wie het aandurft om trainer te worden.
Zal Maurice Steijn wel worden dan.
Ik las iets over Željko Petrović.
Oosting zou de cursus coach betaald voetbal dit voorjaar doen, maar dat is er misschien ook wel nog niet van gekomen wegens corona? Beste speler afgelopen seizoen ook verlengd met jaartje. Ook mooi.
Arnheim krijgt een Duitsert.
Thomas Letsch.
Dat wordt marcheren.
Mooi, tijd voor wat discipline in de selectie.
Da's er eentje van het Tempo-Team
Bij zowel Austria als Aue werd Letsch ontslagen. Bij de Duitse club zelfs al na drie wedstrijden.
Dan hebben we wel een probleem, want Sturing wilt geen Interim meer zijn als de nood hoog is.![]()
Hoogkamp. Wanneer wordt Letsch gepresenteerd?
Er zijn op het moment 18 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 18 gasten)
Favorieten/bladwijzers