Pagina 48 van 258 EersteEerste ... 3846474849505898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.116 t/m 2.160 van 11577

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #2116
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ben zelf gisteren wezen kijken naar VIOS - Vitesse. Buiten het feit dat de prijzen voor consumptie hoog lagen, (wel een aantal muntjes gekregen van de conditietrainer van Vitesse) was het een vermakelijke middag. Snijders viel ook deze wedstrijd in positieve zin op. Lekker snel, mooie techniek en een hard schot in die kleine beentjes. Trouwens, ik heb van bijna alle jeugdspelers genoten. Felixdaal speelde heel behoorlijkt, evenals v/d Linden. Propper vind ik nu al beter dan Pluim (elke keer als die twee kan vergelijken, kom ik altijd tot de conclusie dat Propper beter is). Voor de rest werd Jenner unaniem uitgeroepen tot slechtste man van het veld. (Ook de amateurs meegerekend).

    VITESSE 'MAAKT' ER NEGEN IN VAASSEN 04-07-2009

    Net als vorig seizoen werd het tegen VIOS in Vaassen 9-0. In de vierde en zeer warme oefenwedstrijd was Genaro Snijders andermaal zeer trefzeker. De door de organisatie tot Man of the Match verkozen aanvaller maakte er vier. Volgende week traint de selectie in Zeeland waar het een tweetal wedstrijden afwerkt.

    Statistieken
    VIOS Vaassen-Vitesse 0-9 (0-5)
    '14, '15 Snijders 0-1, 0-2; '31 Kolk 0-3; '35 Van der Struijk 0-4; '41 Kolk 0-5; '52 Snijders 0-6; '67 Pluim 0-7; '73 Snijders 0-8; '81 Kaya 0-9

    Vitesse, 1e helft
    Room, Verhaegh, Sprockel, Drost, Van der Struijk, Claudemir, Kolk, Büttner, Pröpper, Van der Linden, Snijders.

    Vitesse, 2e helft
    Velthuizen, Felixdaal, Sprockel, Van Diermen, Van der Linden, Jenner, Kaya, Molhoek, Büttner, Snijders, Pluim.

    * Dalibor Stevanovic, Giovanni Gravenbeek en Lasse Nilsson bleven wegens (lichte) blessures aan de kant

    Goh, Jenner ALWEER de slechtste man? Dat was hij de 2 wedstrijden die ik gezien heb ookal.. Naast dat ie nog geen pion voorbij komt, komt hij zo verschrikkelijk ongeintereseerd over..

  2. #2117
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ohne Kaloglu in der Schweiz angekommen
    Mit leichter Verspätung ist der VfL Bochum 1848 am Sonntag, 5. Juli 2009, in sein Sommertrainingslager abgereist. Wegen starkem Verkehr hob die Maschine von Air Berlin fünf Minuten später als geplant vom Flughafen Düsseldorf ab. Mit an Bord 24 Lizenzspieler, in Bochum blieb indes Sinan Kaloglu.

    Der türkische Angreifer hatte sich in dieser Woche beim Training eine schmerzhafte Rückenverletzung zugezogen. Kaloglu wird in den kommenden drei Tagen in Bochum behandelt, anschließend soll entschieden werden, ob er ins Trainingslager nach St. Gallen nachreist.

    Um 13.36 Uhr landete die Boeing 737 bei sommerlichen 30 Grad auf dem Flughafen von Zürich. Pilot Sascha Hombrecher hatte unseren VfL in knapp einer Stunde in die größte Stadt der Schweiz geflogen. Kurz nach der Ankunft ging es direkt ins Letzigrund-Stadion, Spielstätte bei der Europameisterschaft 2008 in der Schweiz und Österreich.

    Bevor die Mannschaft gegen den FC Zürich antrat, wurde in einem italienischen Restaurant direkt neben dem Stadion das Mittagessen eingenommen. Nach der Partie gegen den aktuellen Schweizer Meister werden die Bochumer in das 80 Kilometer entfernte St. Gallen reisen. Im Hotel Säntispark wird sich das Team bis zum Mittwoch, 15. Juli, auf die kommende Spielzeit 2009/10 vorbereiten.
    Wat ik er uit kan halen is dat hij eerst nog 'thuis' blijft om behandeld te worden aan zijn blessure, waarna men vervolgens kijkt als hij alsnog naar dat trainingskamp gaat
    :good1:

  3. #2118
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse vindt spits in Zwitserland

    Exclusief - Volgens welingelichte bronnen is een delegatie van Vitesse zondag afgereisd naar het Alpenland om daar hoogstwaarschijnlijk een transfer af te ronden. Naar alle waarschijnlijkheid betreft het de Fin Tarvajärvi. Technisch directeur Marc van Hintum weigerde vanuit Zwitserland te reageren op de geruchten. "Het klopt dat we hier zijn voor een of meerdere spelers, maar op namen ga ik niet reageren" aldus Van Hintum.

    Algemeen Directeur Paul van der Kraan wilde echter wel aan ons bevestigen dat Vitesse voor Tarvajärvi naar Zwitserland was afgereisd: "Dat klopt, we hopen er vandaag nog met hem uit te komen, maar mijn verwachting is dat dat wel goed komt, met zijn club zijn we er in ieder geval uit." Volgens de AD moeten er nog wat plooien worden gladgestreken "een spits van een dergelijk kaliber is niet goedkoop nee, maar we willen vooruit en dus denken we dat een dergelijke investering verantwoord is" alsdus Van der Kraan.
    :lol2:

  4. #2119
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tja men kan wel grappen over die Kaloglu, maar als men een extra spits wil zien in Arnhem, dan moet je hem ook een eerlijke kans geven...

  5. #2120
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Voordat ik een nieuwe spits een kans kan geven, moet Vitesse toch echt eerst een spits aantrekken...

  6. #2121
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Spits Kaloglu tekent bij Vitesse
    Uitgegeven: 6 juli 2009 11:52
    Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 11:58

    ARNHEM - Vitesse en VfL Bochum hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Sinan Kaloglu. De 28-jarige spits uit Turkije kan een tweejarig contract bij de club uit Arnhem ondertekenen.

    Hij onderhandelt maandag met de clubleiding van Vitesse. De Gelderse vereniging verwacht tot een akkoord te komen.

    Kaloglu moet ook nog medisch worden gekeurd. De eenmalig international scoorde vorig seizoen driemaal in achttien duels voor Bochum.

    Hij voetbalde in het verleden onder meer voor Bursaspor en Besiktas. Kaloglu gaat waarschijnlijk nog deze week met Vitesse op trainingskamp naar Zeeland.

  7. #2122
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tekent bij Vitesse, om vervolgens te lezen dat hij nog een akkoord moet bereiken met de club. Moet iedereen nou werkelijk knippen en plakken? Lastig blijkt het in ieder geval om zelf na te denken...

  8. #2123
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    VITESSE ROND MET SPITS KALOGLU 06-07-2009

    Vitesse is maandagavond tot overeenstemming gekomen met de Turkse aanvaller Sinan Kaloglu. Ook beide clubs zijn vrijwel rond, enkel de handtekening van VFL Bochum moet nog gezet worden. 'Die handtekening wordt dinsdag gezet', aldus technisch directeur Marc van Hintum.

    Sinan Kaloglu
    Vitesse toonde vorig seizoen al belangstelling voor Kaloglu, maar destijds kwam het niet tot een transfer. Beide partijen bleven contact houden. De spits tekent in Arnhem een contract voor twee seizoenen. Marc van Hintum: "Kaloglu is, ondanks zijn lengte, een wendbare speler. Niet alleen is hij technisch goed, hij is balvast en laat anderen beter voetballen. Niet voor niets wordt hij Turkije de 'koning van de assists' genoemd. Aan hem de taak om het beter te doen dan de topscorer van afgelopen seizoen."

    Kaloglu zelf is eveneens content met zijn overgang naar Vitesse. "Ik ben zeer gelukkig om voor Vitesse te voetballen. Ik wil de technische mensen bij Vitesse (doelend op Marc van Hintum en hoofd scouting Ted van Leeuwen, red.) bedanken voor hun vertrouwen in mij. Ik ga er dan ook alles aan doen om het getoonde vertrouwen terug te betalen in doelpunten."

    Als alle handtekeningen gezet zijn, meldt Kaloglu zich bij de selectie van hoofdtrainer/coach Theo Bos. De aanvaller krijgt bij Vitesse het shirt met rugnummer 11.

    Vitesse.nl

  9. #2124
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nou jongens (en dames), is het pessimisme al een beetje aan het verdwijnen over het komend seizoen? Tenminste, jullie zaten een maandje terug te schreeuwen dat het helemaal niets zou worden omdat we geen goede aanvalslinie hadden en het bestuur weer oh zo slecht bezig was. Nu is het wel afwachten wat Kaloglu daadwerkelijk kan, maar de clubleiding doet in ieder geval haar best om de aanvalslinie te versterken...

  10. #2125
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nee het pessimisme is niet een beetje aan het verdwijnen. Ze knoeien namelijk nog steeds rond. Mijn pessimisme is niet alleen gebaseerd op transferbeleid, maar op het complete plaatje.

  11. #2126
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Nou jongens (en dames), is het pessimisme al een beetje aan het verdwijnen over het komend seizoen? Tenminste, jullie zaten een maandje terug te schreeuwen dat het helemaal niets zou worden omdat we geen goede aanvalslinie hadden en het bestuur weer oh zo slecht bezig was. Nu is het wel afwachten wat Kaloglu daadwerkelijk kan, maar de clubleiding doet in ieder geval haar best om de aanvalslinie te versterken...
    Hoe kan je anderhalve maand terug nou tevrede zijn? Het begint nu ergens op te lijken! We zullen het zien!

    Fijn iniedergeval dat er wat bij is gekomen in de aanvalslinie!

  12. #2127
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Hoe kan je anderhalve maand terug nou tevrede zijn? Het begint nu ergens op te lijken! We zullen het zien!

    Fijn iniedergeval dat er wat bij is gekomen in de aanvalslinie!
    Het gaat mij erom dat mensen te snel dingen schreeuwen, voordat ze even nadenken... maar goed, we zullen het inderdaad gaan zien wat alles brengt. Willem II uit is in ieder geval een leuke eerste test, net als Grunn thuis dat ook was. Wedstrijden die we kunnen winnen, maar we het vaak wel lastig hebben.

  13. #2128
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vandaag op de training wist Ester Bal me te vertellen dat er een Tsjechische linksback op proef is. Het is een oud speler van Teplice en Sparta Praag. Later wordt er meer bekend.
    ... Denk ik direct aan Martin Klein.
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 6 juli 2009 om 21:43

  14. #2129
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse hoopt op Turkse enclave
    Nieuws spits Kaloglu trekpleister voor 8.000 Turkse Arnhemmers.

    Vitesse hoopt met de nieuwe Turkse spits Sinan Kaloglu ( 28) - die gisteren voor twee jaar werd vastgelegd - een brug te slaan naar de traditioneel grote Turkse enclave in de Arnhemse ge*meenschap.

    Volgens de laatste telling wonen er zo'n achtduizend Arnhemmers van Turkse komaf in de Gelderse hoofdstad, 5,5 procent van de be*volking. Technisch directeur Marc van Hintum, die de hele maandag bezig was de laatste details in het tweejarige contract met Kaloglu rond te maken, zei maandag dat hij wel hoop heeft op de komst van Turkse voetballiefhebbers naar Gelredome.
    "Het is niet zo dat het een rol heeft gespeeld in de scouting, maar we hebben het wel altijd als een leuke bijkomstigheid be*schouwd. Wij weten ook dat er veel Turken in Arnhem wonen en dat ze in Turkije gek op voetbal zijn. Wie weet gaat het ons nog sei*zoenkaarten opleveren", aldus Van Hintum, die vandaag de laatste handtekening van VfL Bochum verwacht.

    Vitesse werd maandag al direct platgebeld door Turkse media en overweegt een grote persconferen*tie te beleggen om de lange, spraak*makende Turkse spits ( ex- Besiktas en Bursaspor) te presenteren. Van Hintum zegt dat er nog geen plan*nen zijn om de komst van de een*malig international direct te ge*bruiken om het stadion vol( ler) te krijgen.
    "Nee, er zijn nog geen acties op touw gezet. Laten we ons eerst maar op het voetballen concentre*ren. Daarna komt de rest", aldus de technisch directeur.

    De Gelderlander 07-07-09

  15. #2130
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bristol City twijfelt over aantrekken van Pryor
    Geschreven op dinsdag, 7 juli om 10:24

    Anduele Pryor heeft afgelopen week een stage afgewerkt bij Bristol City. De aanvaller, die bij Vitesse mag vertrekken, is in afwachting van een definitief oordeel van de nummer tien van de Championship van vorig seizoen. Volgens manager Gary Johnson is de 24-jarige Pryor een speler die 'een beetje' is stil blijven staan in zijn ontwikkeling.
    "Anduele speelde twee à drie jaar geleden geweldig maar stagneert sindsdien een beetje in zijn ontwikkeling", vertelt Johnson op de clubsite van Bristol City. "We zullen binnenkort een oordeel vellen, om de speler ook duidelijkheid te kunnen geven." Dat zal uiterlijk voor aanvang van het trainingskamp in Portugal, volgende week, gaan gebeuren.

    Pryor mag van Vitesse-trainer Theo Bos naar een andere club uitkijken, maar krijgt ook een eerlijke kans in de voorbereiding. De Amsterdammer kwam de afgelopen twee seizoenen tot slechts 21 competitiewedstrijden, hoofdzakelijk invalbeurten. Het contract van Pryor, die in 2006 in de hoofdmacht debuteerde, loopt volgend jaar af.

  16. #2131
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vitesse- NEC is dit jaar zeer waarschijnlijk om 16.30 uur..
    Zou mij verrekte goed uitkomen, hoef ik me niet te haasten.. Niet al in de rust van
    mijn eigenwedstrijd te gaan douche

  17. #2132
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse- NEC is dit jaar zeer waarschijnlijk om 16.30 uur..
    Zou mij verrekte goed uitkomen, hoef ik me niet te haasten.. Niet al in de rust van
    mijn eigenwedstrijd te gaan douche
    Op een zondag, neem ik aan? Dat zou inderdaad geweldig zijn, lekker uitslapen om 's middags te worden getrakteerd op rood / groen / zwarte drap... :lol2:

  18. #2133
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Op een zondag, neem ik aan? Dat zou inderdaad geweldig zijn, lekker uitslapen om 's middags te worden getrakteerd op rood / groen / zwarte drap... :lol2:
    Zondag, ja... Alleen in de play offs kan die wedstrijd op een andere dag gespeeld worden

  19. #2134
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zondag, ja... Alleen in de play offs kan die wedstrijd op een andere dag gespeeld worden
    Pfff, de KNVB die samen met de Arnhemse politiek en van Amstel het wedstrijdschema mogen bepalen, ik kijk nergens meer verbaast van op...

  20. #2135
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Pfff, de KNVB die samen met de Arnhemse politiek en van Amstel het wedstrijdschema mogen bepalen, ik kijk nergens meer verbaast van op...
    Vitess- NEC op de zaterdagavond zou nog wat hebben ook!

  21. #2136
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitess- NEC op de zaterdagavond zou nog wat hebben ook!
    Inderdaad, sowieso vind ik wedstrijden na 18:00 altijd wat meer hebben qua sfeer. Overigens, mag het van mij dan ook gewoon laat op de avond. Meer tijd om die mafkezen uit ons centrum te jagen, d'r zijn er altijd wel wat verdwaald...:angel_not:

  22. #2137
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Inderdaad, sowieso vind ik wedstrijden na 18:00 altijd wat meer hebben qua sfeer. Overigens, mag het van mij dan ook gewoon laat op de avond. Meer tijd om die mafkezen uit ons centrum te jagen, d'r zijn er altijd wel wat verdwaald...:angel_not:
    Hehe daarom zal de derby ook nooit op zaterdagavond gespeeld gaan worden :angel_not:

  23. #2138
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nooit meer, toch wel jammer. Zoals FCLD al aangaf, het heeft wel wat. Op Zondag zijn de meeste mensen zo gezapig, niet echt een lekkere derby sfeer.

  24. #2139
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Nooit meer, toch wel jammer. Zoals FCLD al aangaf, het heeft wel wat. Op Zondag zijn de meeste mensen zo gezapig, niet echt een lekkere derby sfeer.
    Juist, eigenlijk horen wij gewoon ALLES op zaterdagavond te spelen..

  25. #2140
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Juist, eigenlijk horen wij gewoon ALLES op zaterdagavond te spelen..
    Inderdaad. De meeste mensen naar de Dome, mooie sfeer en ook de spelers lijken er dan meer zin in te hebben.

    En dan kunnen we die vrijdagavond wedstrijden ook afschaffen, want over dat niveau begin ik liever niet...

  26. #2141
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Inderdaad. De meeste mensen naar de Dome, mooie sfeer en ook de spelers lijken er dan meer zin in te hebben.

    En dan kunnen we die vrijdagavond wedstrijden ook afschaffen, want over dat niveau begin ik liever niet...
    En niet te vergeten, daarna naar de Korenmarkt..

  27. #2142
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En niet te vergeten, daarna naar de Korenmarkt..
    :happydance: Altijd gezellig, zolang er maar genoeg alcohol in de mensen zit als we verloren hebben.:angel_not:

  28. #2143
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Om ook de rest op de hoogte te houden:

    Jong Vitesse heeft FC Zeeland met 8-0 verslagen:

    1-0 Snijders
    2-0 Snijders
    3-0 Pluim
    4-0 Propper
    5-0 Gravenbeek
    6-0 Propper
    7-0 Koukal
    8-0 Gravenbeek

  29. #2144
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Snijders 10e en 11e goal, held! Kaloglu kan meteen zijn koffers weer inpakken. Overigens ook goed nieuws in de VI: Bos kan niet om Kolk heen, naar eigen zeggen. Die blijft dus wel als het zo doorgaat

  30. #2145
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    :happydance: Altijd gezellig, zolang er maar genoeg alcohol in de mensen zit als we verloren hebben.:angel_not:
    Thuis zitten na een nederlaag is al helemaal niks.. Kom je binnen staat studio sport op, ken je het nog een keer aanzien! Dan liever in de kroeg de nederlaag wegdrinken..

  31. #2146
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Snijders 10e en 11e goal, held! Kaloglu kan meteen zijn koffers weer inpakken. Overigens ook goed nieuws in de VI: Bos kan niet om Kolk heen, naar eigen zeggen. Die blijft dus wel als het zo doorgaat
    Correct me if i'm wrong, echter;

    Was jij niet diegene die zei dat we Sinas een kans moesten geven? :nar: (Hypocriet)

  32. #2147
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Snijders 10e en 11e goal, held! Kaloglu kan meteen zijn koffers weer inpakken. Overigens ook goed nieuws in de VI: Bos kan niet om Kolk heen, naar eigen zeggen. Die blijft dus wel als het zo doorgaat
    Snijders is heerlijk bezig idd.. Kolk ook, de wedstrijden die ik gezien heb maakte hij een heel gedreven indruk. Niet alles lukte, zeker nog niet in de 16, maar hij is wel de hele tijd dreigend

  33. #2148
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Thuis zitten na een nederlaag is al helemaal niks.. Kom je binnen staat studio sport op, ken je het nog een keer aanzien! Dan liever in de kroeg de nederlaag wegdrinken..
    Hoe herkenbaar haha. Inderdaad, ik zet het ook veel liever op een zuipen. Echter soms is het geld op. Tsja, dan ga ik linia recta naar bed, dekens over m'n kop en hopen dat ik in slaap val.

  34. #2149
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Hoe herkenbaar haha. Inderdaad, ik zet het ook veel liever op een zuipen. Echter soms is het geld op. Tsja, dan ga ik linia recta naar bed, dekens over m'n kop en hopen dat ik in slaap val.
    Of als je er heel vroeg uit moet op zondag, maar het heeft niet mijn voorkeur..

  35. #2150
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Of als je er heel vroeg uit moet op zondag, maar het heeft niet mijn voorkeur..
    Ongeacht de uitslag, dan ben ik sowieso niet te genieten... Alhoewel in de mate daarvan Vitesse wel een behoorlijke invloed heeft. :Crylol:

  36. #2151
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Correct me if i'm wrong, echter;

    Was jij niet diegene die zei dat we Sinas een kans moesten geven? :nar: (Hypocriet)
    Hehe ik geef hem ook zeker een kans. Ik geef sowieso altijd iedereen een kans om zich te bewijzen. Slechter dan die Finse houthakker kan het al niet worden...







    ...hoop ik

  37. #2152
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ach, die boomstronk was al een hele verademing t.o.v. Peter van Vossen hoor...:yikes:

    Maar goed, nu inderdaad maar hopen dat hij ons Tarvabrood doet vergeten urrender:

  38. #2153
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ongeacht de uitslag, dan ben ik sowieso niet te genieten... Alhoewel in de mate daarvan Vitesse wel een behoorlijke invloed heeft. :Crylol:
    vroeg opstaan op zondag? Naja ik ben het inmiddels aardig gewend, met vroeg bedoel ik dus: als de wekker om 7uur of vroeger ga En ja, daar heb ik ook echt een verschrikkelijke hekel aan, haha.. Maar idd na een overwinning lukt het me altijd beter dan na een nederlaag.

  39. #2154
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Brrr, blijf het vreselijk vinden, mijn wekkertje te horen gaan voor 12:00 op welke zondag dan ook.

    Trouwens, onze duitse vrienden (Oberhausen) hebben de zuiderburen ook laten zien wat voetballen is. Jammer dat er dan verdwaalde bal het verkeerde goal in valt...

  40. #2155
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hoe gaat het met...

    Ronald Graafland?
    De doelman van Vitesse liep in het voorbije seizoen een vervelende knieblessure op die hem meer dan een half jaar langs de kant zou houden. Inmiddels zijn we al drie maanden verder en is het tijd om hem weer eens aan het woord te laten. In Zeeland bracht de altijd positieve Rotterdammer een dagje een bezoek aan zijn ploeggenoten.

    Ronald, hoe gaat het met je?
    "Goed! Het is nu ongeveer drie maanden na de knieoperatie en ik voel me prima. Belangrijk is ook, dat de arts die mij heeft geopereerd positief is over het herstel. Alles zit goed, zoals dat zo mooi heet."

    Hoe ziet je dagindeling er nu uit?
    "Ik ben dagelijks in Zeist te vinden. Daar revalideer ik van de operatie. Ik moet weer helemaal fit en sterk worden. Normaal gesproken staat er negen maanden voor om weer topfit te zijn, maar dat kan ook eerder zijn. Ik wil het in ieder geval niet overhaasten."

    Hoe lastig is het om hier te zijn? Het is het begin van de voorbereiding en je kunt niet meedoen.
    "De periode direct na de diagnose was zwaarder dan nu. Vrij snel nadat ik de blessure kreeg raakte Piet Velthuizen geblesseerd. Ik had toen eindelijk mijn wedstrijden kunnen spelen. Nu voel ik dat het elke dag beter gaat en dat geeft mij weer voldoende energie."

  41. #2156
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De oefenwedstrijd tegen NAC eindigde zoals hij begon, met een brilstand. Kaluglu speelde niet, en de linksback werd bestempeld als 'een ramp op poten' door de mede Vitessefans. Voor de rest kreeg claudemir een rotschop, maar bleek het uiteindelijk allemaal wel mee te vallen.
    Maar qua kansen was he best een zaadloze voetbalpot...

  42. #2157
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Koukal maakt onvoldoende indruk op Vitesse
    Geschreven op zaterdag, 11 juli om 20:24

    Het is onwaarschijnlijk dat Zdenek Koukal een contract krijgt bij Vitesse. De 25-jarige verdediger is er volgens de Gelderlander zaterdagmiddag in het oefenduel met NAC Breda (0-0) en gedurende de trainingsweek, niet in geslaagd om Theo Bos te overtuigen. De coach wil een speler die direct een basisplek kan claimen. Vitesse hoopt nog voor het begin van de competitie een linkerverdediger te strikken om het vertrek van Nicky Kuiper op te vangen. Aanvankelijk wilde Bos de kwestie intern oplossen maar nu is besloten om via proeftrainen eventueel een opvolger te vinden. Koukal staat in zijn geboorteland Tsjechië op de loonlijst van FK Victoria Zizkov.

    Lasse Nilsson speelde tegen NAC een helft mee. De aanvaller bleek nog lang niet 100 procent fit na zijn rugblessure. Bij Vitesse kon de Turkse aanwinst Sinan Kaloglu nog niet spelen omdat zijn tewerkstellingsvergunning nog niet in orde is. Ook doelman Piet Velthuizen miste de wedstrijd tegen de Bredanaars vanwege lichte rugklachten.

    Het uittenue:

    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 11 juli 2009 om 20:35

  43. #2158
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Moet nu toch zeggen, afgaande op de foto, dat die uitkleuren er niet eens zo slecht uit zien.

  44. #2159
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik heb een wedstrijd kunnen wennen en moet zeggen dat ik het wel met je eens ben

  45. #2160
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Dalibor Stevanovic solliciteert naar 'tien'

    Dalibor Stevanovic nam de nog vacante positie op ' tien' in bij Vitesse in het oefenduel tegen NAC.
    "Dit is mijn favoriete positie, achter de twee spitsen", solliciteert de Sloveense middenvelder. "Als Nicky Hofs niet komt, zou ik graag hier spelen. Maar voor Vitesse is het goed als Hofs er ook nog bij komt, want hij is een uitstekende speler. Ik vind zelf dat ik het nog beter zou moeten invullen, maar het was mijn eerste serieuze wedstrijd in vier maanden."

    "Ik ben ook nog niet honderd procent fit, dat was ook te zien op een MRI-scan. De voet is wat geïrriteerd. En ik was ook vermoeid door de zware trainingsweek. Ons spel was niet slecht, maar het moet nog beter. We hadden heel wat kansen, maar hadden wat moeite met de concentratie, waardoor we niet scoorden. Gelukkig hebben we nog tijd genoeg tot de competitie begint."

    Bron: Omroep Gelderland 11-07-2009



    Theo Bos tevreden over niveau Vitesse

    Trainer Theo Bos is tevreden over het niveau van Vitesse halverwege de voorbereiding.
    "En dat terwijl mijn spelers nog lang niet topfit waren, want we hebben ze bewust vrijdag twee keer zwaar laten trainen. NAC zou veel verder moeten zijn, want die gaan Europees spelen, maar wij hebben het grootste deel van de wedstrijd bepaald."

    "Ook verdedigend centraal en met Paul Verhaegh stond het goed. Claudemir liep ouderwets alle gaten weer dicht en aanvallend was Kolk heel dreigend. De komende weken gaan we verder werken aan de fijnafstemming."

    Bron: Omroep Gelderland 11-07-2009

Pagina 48 van 258 EersteEerste ... 3846474849505898148 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •