Pagina 49 van 257 EersteEerste ... 3947484950515999149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.161 t/m 2.205 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #2161
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Koukal maakt weinig indruk bij Vitesse

    Vitesse gaat vrijwel zeker niet in zee met Zdenek Koukal. De linksback was de afgelopen dagen op proef in Arnhem, maar wist de technische staf volgens dagblad De Gelderlander niet te overtuigen.
    De 25-jarige Tsjech wist tijdens trainingen onvoldoende indruk te maken op trainer Theo Bos, die alleen nog directe versterkingen voor de basis wil vastleggen. Ook tijdens het oefenduel met NAC Breda wist Koukal in de 45 minuten die hem gegund waren onvoldoende indruk te maken.

    Overigens was het Alexander Büttner die Koukal tegen NAC verving. De jongeling speelde vorig seizoen nog voornamelijk in een aanvallende rol op het middenveld, maar Bos lijkt wel brood in hem te zien als linkervleugelverdediger.

    Bron: AD 11-07-2009




    Vitesse heeft liever een linksback dan Nicky Hofs

    De prioriteiten bij Vitesse liggen meer bij een nieuwe linksback dan bij Nicky Hofs, met wie de Arnhemse club niet is rondgekomen.
    "De positie van linksback zie ik wel graag ingevuld", laat trainer Theo Bos weten. "Nicky Hofs is geen noodzaak, we moeten goed kijken waar we het geld aan uit gaan geven. Maar Nicky is een apart verhaal, omdat hij een Arnhemse jongen is en met zijn agressiviteit en zijn drive wel wat kan toevoegen."

    Over de Tsjechische linksback Zdenek Koukal is geen beslissing genomen, maar Vitesse heeft een andere volgens Bos "zeer interessante" kandidaat.

    Bron: Omroep Gelderland 11-07-2009

  2. #2162
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Vitesse heeft liever een linksback dan Nicky Hofs
    Tactiek om de prijs te drukken en gelijk hebben ze nog,

  3. #2163
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Als Nick blijft wachten, zoek ie het maar uit.. We hebben een aardig middenveld! Dus graag of niet..

  4. #2164
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De basis is aardig, alleen in de breedte is het zwaar prut. Er zal toch echt een middenvelder bij moeten komen, liefs een gifkikker! En dat hoeft geen Hofs te zijn...

  5. #2165
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    De basis is aardig, alleen in de breedte is het zwaar prut. Er zal toch echt een middenvelder bij moeten komen, liefs een gifkikker! En dat hoeft geen Hofs te zijn...
    ...maar liever wel

  6. #2166
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    ...maar liever wel
    Niet als ie zo blijft treuzelen.. Dan zie ik net zo lief een ander komen, voor de breedte..

  7. #2167
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Inderdaad. Gaat Nicky maar lekker bij FC bradwurst spelen. Dag Nick:ciao:

    (Moet er wel een andere middenvelder komen urrender

  8. #2168
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Wij hebben nog een linksback over; Hij begon ooit hier :

  9. #2169
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Peters (FC Den Bosch), Zonneveld en die jonge Peruviaan waar we in de winterstop mee bezig waren passeren de revue.

  10. #2170
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Peters (FC Den Bosch), Zonneveld en die jonge Peruviaan waar we in de winterstop mee bezig waren passeren de revue.
    de nieuwe revue ? :angel_not:

  11. #2171
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zonneveld was ik wel van gecharmeerd bij NAC. Die staat er in ieder geval direct. PSV overschatte hem alleen een beetje... niveau Vitesse moet hij goed aankunnen.

  12. #2172
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Wij hebben nog een linksback over; Hij begon ooit hier :
    Wij hebben er ook nog wel 1 voor jullie

  13. #2173
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Column: Scherp - Egbert van der Weert

    Vitesse kan halverwege de voorbereiding niet meer stuk. De trainer doet geen gekke dingen en zit er bovenop.
    Zo voelen spe*lers zich gerespecteerd en weten tegelijk dat ze met de trainer geen loopje kunnen nemen.
    Bos laat zijn spelers rustig een avondje stappen tot drie uur. Als er de volgende dag maar pittig getraind kan worden. Dat bleken de stappers te kunnen. En als na een zware trainingsweek het spel tegen NAC na drie weken al heel aardig is, lijkt het wel of Vites*se er al is.

    Zeker nu zich een nieuwe lichting talentvolle spe*lers aandient. Verdediger Jop van der Linden blijkt een snelle leerling, doelman Eloy Room staat te trap*pelen, Genaro Snijders groeit bijna net zo snel als hij kan lopen, Wiljan Pluim vecht om aan te haken en Davy Pröpper (17 pas) is misschien wel het aller*grootste talent; net de jonge John van den Brom; be*gin jaren negentig de motor van Vitesse. En ook Alexander Büttner kan zo maar het laatste spronge*tje maken.

    Verder staat er een solide verdediging, is Claudemir een topper en Stevanovic een begaafde dirigent.
    Voeg daarbij topaanvaller Lasse Nilsson met Kolk en de Turkse verrassing Kaloglu en Vitesse lijkt klaar voor de subtop.
    Juist nu alles goed gaat, is het wijs de selectie op haar zwakke punten te beoordelen. Nilsson en Ste*vanovic zijn fysiek kwetsbare spelers, Kaloglu is geen veelscorende spits en Claudemir is onvervang*baar op het middenveld. Dat geldt ook voor inspira*tiebron Verhaegh. Leidinggevende capaciteiten (Stevanovic heeft ze en Verhaegh met zijn voortrekkersrol) zijn onbetaal*baar voor Vitesse. Een linksback moet er sowieso ko*men anders begint Bos al met een probleem. Maar het is een misverstand te denken dat Vitesse dan Nicky Hofs niet meer nodig heeft. Hofs is een speler die scoort, assists geeft, een elftal vooruit sleurt en wedstrijden beslist. Een Arnhemmer die het publiek ' beweegt' en gif in de ploeg brengt. Het zou zonde zijn als er nu geen laatste krachtsinspanning wordt gedaan om Hofs op tijd te halen. Vorig jaar werd ook al gedacht dat het niet nodig was.

    14-07-2009 De Gelderlander

  14. #2174
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Een zeer scherp comlumn. Geen onwaarheden kunnen ontdekken. Nu maar hopen dat de Gelderlander ook bij PvdK en consorten op de deurmat is gevallen en dat men met een pijnlijk gevoel naar het werk is gereden. Over de vinger op de zere plek leggen gesproken... :clap:

  15. #2175
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Een zeer scherp comlumn. Geen onwaarheden kunnen ontdekken. Nu maar hopen dat de Gelderlander ook bij PvdK en consorten op de deurmat is gevallen en dat men met een pijnlijk gevoel naar het werk is gereden. Over de vinger op de zere plek leggen gesproken... :clap:
    De Gelderlander op de deurmat bij v Hintum? Ik gok dat hij zijn hele familie heeft verboden de Gelderlander te lezen!

  16. #2176
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    De Gelderlander op de deurmat bij v Hintum? Ik gok dat hij zijn hele familie heeft verboden de Gelderlander te lezen!
    Op naar papendal dan maar, ik zal er wel een onder zijn neus schuiven

    Ach ja, laat ik maar geen woorden vuil maken aan dat struisvogel gedrag. En marc moet toch ook schijtpapier hebben, toch?

  17. #2177
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Stuk in de VI gelezen?
    Je word er toch schijtziek van.. Misselijke journalistiek!
    Hebben zeker iets nodig om het blad te vullen? Want hier
    word ik zelfs niet bang van, ja van de titel.. Maar verder slaat het
    stukje over Vitesse nergens op en de titel dus ook niet!

    Maar goed..

  18. #2178
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Stuk in de VI gelezen?
    Je word er toch schijtziek van.. Misselijke journalistiek!
    Hebben zeker iets nodig om het blad te vullen? Want hier
    word ik zelfs niet bang van, ja van de titel.. Maar verder slaat het
    stukje over Vitesse nergens op en de titel dus ook niet!

    Maar goed..
    Geen VI hier, wc papier genoeg. Vitesse is bezig te onderzoeken in hoeverre juridische stappen tegen de VI nodig / handig zijn. De advocaat van Vitesse heeft vandaag deze opdracht gekregen.

    (Aldus Paul van der Kraan)

    BTW, de tekst staat nu ook online:

    . Vitesse

    Typisch een voorbeeld van een club die zich forceerde in de jacht naar de top. Vitesse kampt nog steeds met de gevolgen van het echec onder Karel Aalbers eind vorige eeuw. De club heeft geen bezittinge. Geen geld op de bank. Hardleers als de Arnhemmers zijn, blijven ze maar meer geld uitgeven dan er binnenkomt. Afgelopen jaar vloog trainer Hans Westerhof alweer halverwege het seizoen de laan uit. De geroemde A-jeugd degradeerde. Dat was de laatste levenslijn van de club. Met Theo Janssen, Nicky Hofs, Nick Kuiper, Ricky van Wolfswinkel en Jhon van Beukering leverde de voetbalschool veel talenten af die voor een vaste stroom aan inkomsten zorgden. Daar komt nu een eind aan. De club moet al jaren interen en dit seizoen gaat de begroting weer omlaag. Perspectief voor een betere toekomst is er nauwelijks. Een economische laagconjunctuur komt het hardst aan als je al bij aanvang niets hebt.


    Haha, over de auteur maar te zwijgen.
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 15 juli 2009 om 14:28

  19. #2179
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Geen VI hier, wc papier genoeg. Vitesse is bezig te onderzoeken in hoeverre juridische stappen tegen de VI nodig / handig zijn. De advocaat van Vitesse heeft vandaag deze opdracht gekregen.

    (Aldus Paul van der Kraan)
    Vitesse

    Typisch een voorbeeld van een club die zich forceerde in de jacht naar de top. Vitesse kampt nog steeds met de gevolgen van het echec onder Karel Aalbers eind vorige eeuw. De club heeft geen bezittinge. Geen geld op de bank. Hardleers als de Arnhemmers zijn, blijven ze maar meer geld uitgeven dan er binnenkomt. Afgelopen jaar vloog trainer Hans Westerhof alweer halverwege het seizoen de laan uit. De geroemde A-jeugd degradeerde. Dat was de laatste levenslijn van de club. Met Theo Janssen, Nicky Hofs, Nick Kuiper, Ricky van Wolfswinkel en Jhon van Beukering leverde de voetbalschool veel talenten af die voor een vaste stroom aan inkomsten zorgden. Daar komt nu een eind aan. De club moet al jaren interen en dit seizoen gaat de begroting weer omlaag. Perspectief voor een betere toekomst is er nauwelijks. Een economische laagconjunctuur komt het hardst aan als je al bij aanvang niets hebt.
    Ik wil deze journalist wel ff wijzen op: Velthuizen, Snijders, Propper, Pluim, v Diermen en moet ik verder gaan? Maar ik gok dat ie het niet wilt horen.. Want ondanks dat onze jeugd gedegradeerd is? Gek? We hadden vooral B-junioren in onze A lopen omdat de Aspelers doorbraken in Vitesse 1 en 2.. Maar ook dat zal deze sensatie zoekende journalist niet willen weten..

    En meer uitgeven dan dat er in komt? Deze zomer iniedergeval niet..

    Maar goed, we kunnen ons er elke keer weer kwaad om maken het helpt niet!

    Edit; je had het zelf ook al gevonden..

  20. #2180
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Kwaad maken helpt wel hoor. Al die opgekropte agressie weer anoniem op een forum jegens de VI zetten, helpt geweldig

  21. #2181
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Laat ik dan maar even de advocaat van de duivel spelen, want er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. En Snijders, Propper, Pluim en Van Diermen moeten eerst maar eens een seizoenlang op topniveau spelen, voordat je ze plaatst in het rijtje namen dat wél werd genoemd.

  22. #2182
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Laat ik dan maar even de advocaat van de duivel spelen, want er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. En Snijders, Propper, Pluim en Van Diermen moeten eerst maar eens een seizoenlang op topniveau spelen, voordat je ze plaatst in het rijtje namen dat wél werd genoemd.
    Klopt, maar dat is met elk talent.. We hebben overigs ook nu al jongens lopen waarvan ik wel durf te zeggen dat ze ons een hoop geld kunnen opbrengen (Velthuizen, Verhaegh, Claudemir)

    Natuurlijk zit er wel een kern van waarheid in, maar die hebben ze al verschillend keren naar buiten gebracht! Je kan wel 10x met het zelfde na buiten komen alsof dat nieuws is..

    Daar baal ik van, want Vitesse heeft niks aan die negativiteit! Elke keer weer!
    Geef Vitesse is de ruimte om zonder al die oude koeien iets nieuws op de bouwen, dit negatieve gelul maakt het Vitesse erg echt niet makkelijker op!

  23. #2183
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sponsor Afab wil af van Vitesse
    Van onze Telesportredactie
    AMSTERDAM -

    Als gevolg van de financiële crisis wil Afab, al jarenlang hoofdsponsor van Vitesse, graag van het contract af met de Arnhemse club. De financiële dienstverlener uit Amersfoort sponsort Vitesse voor ruim zeven ton, maar wil dit bedrag sterk terugbrengen. Tot het moment dat Vitesse een eventuele vervanger heeft gevonden zal Afab zijn verplichtingen nakomen.

    (Bron: Telegraaf)
    Ik zeg het nog 1x: Benader Akzo Nobel.

  24. #2184
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Haha ik ga me ook maar eens bemoeien op ons aller vitesse forum, ligt hier het dichst bij dus een clubcard genomen om dan zo nu en dan een wedstrijdje mee te pikken,

    en sws vind ik die Claudemir een prachtvoetballertje,
    doet me een beetje denken aan die gestopte utrechter waarvan ik de naam niet meer weet.

  25. #2185
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Welkom bij de mooiste club van Nederland! :happydance: Vitesse - Feyenoord laat je niet schieten denk ik zo, haha

  26. #2186
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik zeg het nog 1x: Benader Akzo Nobel.
    AFAB is boos op de Telegraaf, en dan druk ik me zacht uit!
    Klopt niks van.. Sponsorbedrag niet, dat ze willen stoppen niet..

    Ik zie het allemaal wel, kan een leuk soapie worden!!
    popcorn!!

  27. #2187
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    AFAB is boos op de Telegraaf, en dan druk ik me zacht uit!
    Klopt niks van.. Sponsorbedrag niet, dat ze willen stoppen niet..

    Ik zie het allemaal wel, kan een leuk soapie worden!!
    popcorn!!
    Inderdaad. De Telegraaf, roddelblad van links Nederland, schrijft inderdaad weer sensatiestukjes die nergens op zijn gebaseerd. Topman van AFAB is echt helemaal klaar met die krant, uit bescherming van de journalisten van de telegraaf heeft hij er ook geen contact meer mee. ''Ik zou de eerste de beste bij zijn / haar lurven grijpen en wie weet allemaal nog meer" Haha:respekt:

    Even wat quotes van meneer Schouten inzake een recent Telegraaf-artikel over AFAB. Zal dus wel gewoon oorlogje spelen zijn. En aangezien de relatie tussen Vitesse/AFAB/Ester/Schouten enerzijds en Thijs Slegers/Harry van Gelder/De Telegraaf anderzijds toch al beroerd is, weten we hoe serieus dit te nemen is.

    Quote: Meneer Schouten, wat is er allemaal aan de hand?
    Maasbert Schouten: 'Niks! Er is helemaal niks aan de hand. Het artikel in De Telegraaf is volledig uit zijn verband gerukt. Vol-le-dig! Sympathieke mensen werken daar.

    Q: AFAB zou verdacht worden van strafbare feiten…
    MS: 'AFAB wordt nergens van verdacht. Dat heb ik die journalist van De Telegraaf ook uitgelegd, maar die neemt dat vervolgens doodleuk niet over.

    Q: Maar waarom tikt De Telegraaf dan op dat AFAB wordt verdacht 'van te dure adviezen'?
    MS: 'Nou, dat kopt lekker. Ze hadden zeker niks anders. Maar het is pertinente flauwekul.
    Q: Ben je kwaad?
    MS: 'Het maakt me echt boos, dit stuk. Het kost negatieve energie terwijl je in deze tijden al je energie nodig hebt om je bedrijf goed te leiden. Ik moet iedereen bellen om uit te leggen dat er niks aan de hand is. Weer uitleggen dat ik geen cowboy ben, dat dit is een heel mooi solide bedrijf is met een zeer, zeer stevige raad van commissarissen en dat wij ons houden aan de geldende wet- en regelgeving.'
    ocorn:
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 16 juli 2009 om 13:47

  28. #2188
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Inderdaad. De Telegraaf, roddelblad van links Nederland, schrijft inderdaad weer sensatiestukjes die nergens op zijn gebaseerd. Topman van AFAB is echt helemaal klaar met die krant, uit bescherming van de journalisten van de telegraaf heeft hij er ook geen contact meer mee. ''Ik zou de eerste de beste bij zijn / haar lurven grijpen en wie weet allemaal nog meer" Haha:respekt:



    ocorn:
    Haha, gast.

  29. #2189
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zo naar Vitesse - AGOVV (half uurtje rijden). Nog andere VZF'ers die ik daar tegen het lijf kan lopen?

  30. #2190
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik zeg het nog 1x: Benader Akzo Nobel.
    zou een goeie zijn.
    Laatst gewijzigd door Madevil; 16 juli 2009 om 23:06

  31. #2191
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    zou een goeie zijn.
    Inderdaad. Maar de televaag maakt er weer een potje van. Achja, volgend jaar loopt het contract met AFAB af, zijn we er eindelijk van verlost. En wanneer de tijd rijp is, zeg ik opnieuw Akzo Nobel.

  32. #2192
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hofs voor twee jaar naar Vitesse
    ARNHEM - Nicky Hofs speelt de komende twee seizoenen voor Vitesse. De middenvelder heeft na lang twijfelen een besluit genomen.


    ,,Ik heb altijd gezegd dat ik graag terug wil naar Vitesse. We waren er alleen financieel nog niet uit.''

    Met zijn huidige club Feyenoord bereikte Vitesse al eerder een akkoord over de te betalen afkoopsom. De komende dagen worden de laatste details geregeld.

    AD

  33. #2193
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard



    deze mogen jullie ook hebben!

  34. #2194
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwchris Bekijk bericht


    deze mogen jullie ook hebben!
    Hou hem maar, dat salaris kunnen wij noot betalen!

    Nicky, welkom thuis. :respekt:

  35. #2195
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Hou hem maar, dat salaris kunnen wij noot betalen!

    Nicky, welkom thuis. :respekt:

    ik denk dat Feyenoord beter af is om zeg 40 % van zijn salaris te betalen en de rest aan jullie overlaten

  36. #2196
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwchris Bekijk bericht
    ik denk dat Feyenoord beter af is om zeg 40 % van zijn salaris te betalen en de rest aan jullie overlaten
    Denk dat Feyenoord beter af is hem weg te geven aan een club die wel zijn salaris voor de volle 100% kan betalen....

  37. #2197
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    wie dan>?

  38. #2198
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwchris Bekijk bericht
    wie dan>?
    Ga da maar om lopen muilen in je eigen sectie

  39. #2199
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwchris Bekijk bericht
    wie dan>?
    Wij iniedergeval niet....

  40. #2200
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nicky heeft getekend...

  41. #2201
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard


    3 Culthelden op 1 foto, hoe doen ze dat toch? :respekt:

    Nicky, welkom terug. Hier nog 2 jaartjes schitteren, op naar het buitenland om dan vervolgens samen met Theo weer terug te komen.

  42. #2202
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    30
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    nicky heeft altijd zijn enkels ingetaped, maar is toch zo enkelblessure gevoelig??...

  43. #2203
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwchris Bekijk bericht
    nicky heeft altijd zijn enkels ingetaped, maar is toch zo enkelblessure gevoelig??...
    Die tape zit er niet voor de enkels, maar voor de scheenbeschermers,
    zodat die niet naar beneden zakken.

  44. #2204
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nicky Hofs voelt zich weer Vitessenaar

    Nicky Hofs maakte een dag na het tekenen van zijn tweejarige contract als invaller zijn rentree bij Vitesse tegen Lokomotiv Sofia.

    "Een fijn gevoel. Eigenlijk ben ik nooit weggeweest. Ik heb met de meeste jongens vorig seizoen samengespeeld, het is allemaal een beetje hetzelfde.
    Ik heb een vrije rol, dat is lekker voetballen, zeker als ik weet dat ik elke wedstrijd kan voetballen."

    Hofs koestert geen rancune tegen Feyenoord, waar hij op een zijspoor werd gezet.
    "Ik heb daar een prachtige, mooie tijd gehad en ik ben altijd gesteund door de supporters."

    18-07-2009 Omroep Gelderland TxT

    Sinan Kaloglu nog niet speelgerechtigd voor Vitesse

    ANGEREN - Vitesse mocht ook tegen Lokomotiv Sofia de nieuwe spits Sinan Kaloglu nog niet opstellen. De Arnhemse club wacht op groen licht van de Naturalisatie-en Immigratiedienst.

    "Irritant", noemde trainer Theo Bos het ontbreken van de Turkse aanvaller. Verder miste de trainer Lasse Nilsson en Piet Velthuizen, die kampen met rugklachten. Velthuizen verwacht maandag weer vol te kunnen trainen.

    Rogier Molhoek haakte in de warming-up af met liesklachten. De sterk spelende Julian Jenner viel uit vanwege blaren aan zijn voet en Dalibor Stevanovic ontbrak wegens een voetblessure. "Het zit gelukkig niet op dezelfde plek als waar ik zo lang mee aan de kant heb gezeten", legt de Sloveense middenvelder uit. "Van de week in Apeldoorn voelde het behoorlijk slecht, het gaat nu beter. We hebben ook intensief getraind, daarom kan ik beter wat rust nemen. Volgende week denk ik weer fit te zijn."

    Omroep GLD

    Overtuigend Vitesse verslaat Lokomotiv Sofia

    Het met veel overtuiging spelende Vitesse heeft in Angeren met 2-1 gewonnen tegen Lokomotiv Sofia.

    In het oefenduel openden de Bulgaren via Bandaloviski nog de score, maar Vitesse drukte de tegenstander terug en speelde veel kansen uit.
    De 1-1 was verdiend en werd binnengetikt door Genaro Snijders nadat Jeroen Drost tegen de lat kopte.

    Na rust bleeft Vitesse dreigend. De opnieuw sterkspelende Santi Kolk raakte de paal en ook Snijders was dichtbij een treffer.
    Defensieve middenvelder en uitblinker Paul Verhaegh tekende op aangeven van Onur Kaya voor de 2-1.

    18-07-2009 Omroep Gelderland TxT

    Aardige partij waarin Vitesse makkelijk mee kon en de betere was van de nummer vijf uit de Bulgaarse competitie.
    Lokomotiv creeerde drie opgelegde kansen, waarvan er een wat gelukkig er in vloog.
    Vitesse speelde met vlagen heel aardig combinatie voetbal.
    Het enige verwijt wat gemaakt kan worden is dat de vele kansen te weinig uitgenut werden.

    Stevanovic werd gemist in de opbouw en Molhoek dus toch als verdedigende middenvelder.
    Verhaegh vlak voor zijn verdediging spelend, vond ik geen succes.
    Hij had veel te veel balverlies en dat zal tegen een alertere tegenstander worden afgestraft.

    Van de b-selectie begint Jenner zijn vorm te pakken.
    Van Diermen te traag qua handelingsnelheid. Degelijke verdediger, maar dat blijft een probleem.
    Kolk werkt opvallend hard, maar is matig in de afwerking.
    Snijders steeds hard werkend en altijd dreigend, maar nog te weinig effectief.
    Uitstekende speler om in te vallen en oorlog te maken als een wedstrijd daar om vraagt.

    Al met al heel hoopgevend richting start van de competitie.
    Eerst ging Kolk janken bij Liesveld, om hem even daarna vierkant uit te lachen :respekt:

    Foto's:




















  45. #2205
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Klinkt allemaal erg positief.. Fijn!
    Begin nu echt zin te krijgen in het seizoen!!

Pagina 49 van 257 EersteEerste ... 3947484950515999149 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 28 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 28 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •