Pagina 5 van 257 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #181
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Dingsdag is Vitesse-supporters dankbaar

    Michael Dingsdag beleefde als enige Arnhemmer een prettige avond in Gelredome. De verdediger van Heerenveen won van zijn oude ploeg Vitesse.
    "Ik heb een positieve avond gehad. We hadden de eerste helft een mannetje over achterin, maar we dekten te laat door. Zij konden daardoor vrijuit via het middenveld voetballen. De tweede helft zijn we één-op-één gaan spelen en hebben we het rechtgezet."

    Michael Dingsdag had rekening gehouden met fluitconcerten, maar die waren niet te horen. "Ik ben de Vitesse-supporters heel dankbaar, ze zijn heel lief voor mij geweest. Het was prima voor mij."

    Bron: TV Gelderland TxT 30-11-2006

  2. #182
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Janssen: het was paniek in de tent

    Aanvoerder Theo Janssen baalde enorm van de thuisnederlaag van Vitesse tegen Heerenveen. Hij wist precies wat er verkeerd ging bij de Arnhemmers.
    "Er vallen twee spelers uit en dan is het paniek in de tent. Bovendien hadden we al lang de 2-0 moeten maken. Lazovic had Benson aan moeten spelen, maar gaat voor eigen succes. Daar is hij spits voor, maar het is wel dodelijk."

    Vitesse speelde voor rust wel prima. "Ik denk dat de eerste 55 minuten de beste waren van dit seizoen, maar daar win je niks mee. Dit is kut. We hadden op één punt van Heerenveen kunnen komen, nu zijn we voorlopig weg."

    Bron: TV Gelderland TxT 30-11-2006

  3. #183
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nederlaag doet Aad de Mos veel pijn

    Trainer Aad de Mos was flink geïrriteerd na de nederlaag van zijn Vitesse tegen Heerenveen.
    "Dit doet mij veel pijn. Het kwam door de verdediging, die niet goed stond opgesteld. We misten twee belangrijke pionnen na het uitvallen van Purrel Fränkel en Civard Sprockel, die heel goed in de wedstrijd zaten."

    De Mos zag zijn ploeg voor die wissels voortreffelijk spelen. "We waren echt de betere ploeg, maar wij maken hun goals, omdat we als verdediging niet goed stonden. En dat terwijl in de rust de broeken zwart waren, wat bij Twente niet het geval was."

    Bron: TV Gelderland TxT 30-11-2006

  4. #184
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Blessures bij Vitesse vallen mee

    De Vitesse-verdedigers Purrel Fränkel en Civard Sprockel lijken fit genoeg om zaterdag tegen PSV weer te kunnen spelen. Beide verdedigers vielen woensdag tegen Heerenveen uit met blessures. Fränkel moest vlak voor rust het veld verlaten met een liesblessure en aan het begin van de tweede helft moest Sprockel zich laten vervangen met problemen aan de hamstring. Vitesse incasseerde zonder de twee verdedigers drie tegentreffers. Fränkel werd vervangen door Siebe Blondelle en als invaller voor Sprockel maakte Ruud Knol zijn rentree na ruim een maand. Knol had een knieblessure.
    Bron: Omroep Gelderland 30-11-2006

  5. #185
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse erg laag op de Fairplaylijst

    Vitesse staat op een bedenkelijke 32ste plaats (waardering 7,44) op de Fairplaylijst van de KNVB. De duels met ADO Den Haag en Heerenveen zijn niet meegenomen. AZ is het sportiefst: 8,21. Cambuur sluit de rij; 38ste 7,15, vóór ADO Den Haag: 7,18. De drie sportiefste ploegen uit de landen met het hoogste fairplaycijfer spelen volgend jaar UEFA Cup. Overige plaatsen: 2. Heerenveen (8,08); 5. De Graafschap (8,04); 16. NEC (7,73); 19. AGOVV (7.68); 29. Ajax (7.55); 35. Feyenoord (7.34).
    Bron: De Gelderlander 01-12-2006

  6. #186
    JoëlGunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 maart 2006
    Berichten
    2.295
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Wat zal dit forum zijn zonder al die Vitesse fans. :#

  7. #187
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sprockel twijfelgeval bij Vitesse

    ARNHEM - Toen Civard Sprockel uitviel bij Vitesse, ging het direct mis in de wedstrijd tegen Heerenveen.

    De verdediger baalt daar nu nog van. "Het draaide goed als team en het liep bij mij persoonlijk ook lekker. We hadden die spitsen goed in de tang en waren heel alert. Maar het mag zonder mij niet zo'n groot verschil zijn."

    Sprockel is voor de wedstrijd tegen PSV een twijfelgeval vanwege zijn blessure aan de hamstring. "Even nog de reactie afwachten van de training. Als ik speel moet ik vol aan de bak. Hun spitsen zijn van Europees niveau, een kaliber hoger dan de Heerenveen-spitsen."

    Omroep Gelderland

  8. #188

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse wil niet verder met Hersi

    Volgens Omroep Gelderland wil Vitesse niet verder met Youssouf Hersi. De onderhandelingen over een nieuw contract zijn namelijk afgelopen week afgebroken.

    De 24-jarige aanvallende middenvelder kan vanwege zijn aflopende contract aan het seizoen transfervrij weg, maar aasde op een langer verblijf bij de Arnhemmers. Beide partijen waren daarom ook al enkele maanden in onderhandelingen.

    Hersi, product uit de jeugdopleiding van Ajax, kwam eind 2004 naar Vitesse en groeide vorig seizoen met tien doelpunten uit tot publiekslieveling. Dit seizoen kwam hij dertien maal in actie en wist hij twee maal het doel van de tegenstander te vinden.

  9. #189
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aad de Mos: beste wedstrijd van 2006

    Vitesse-trainer Aad de Mos had genoten van zijn eigen elftal in de wedstrijd tegen PSV. "Dit was het beste Vitesse van het jaar 2006."
    "En dat voor een ploeg in opbouw, want we speelden voor het eerst dit systeem met enkele spelers die uit beeld waren, zoals Anders Due. De vraag is of we ook zo kunnen spelen tegen een elftal met echte buitenspelers."

    Toch zijn de cijfers keihard. Vitesse verloor 60 procent van de wedstrijden in de competitie. "Ik ben ook nog nooit met een ploeg begonnen twee weken voor de voorbereiding. Maar dit gaat punten opleveren, al voor de winterstop."

    Bron: TV Gelderland TxT 02-12-2006

  10. #190
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mads Junker tevreden met ander systeem

    Vitesse speelde tegen PSV met twee diepe spitsen en dat was prettig voor Mads Junker. De Deen is gewend aan dit systeem. "We hebben veel bewogen voorin en de samenwerking met Danko Lazovic verliep naar mijn mening goed."
    Junker had twee-en-een-halve maand niet in de basis gestaan. "Ik was de laatste tien minuten wel kapot. Dit systeem is veel beter voor mij. Ik denk dat we op deze manier volgende week tegen RKC zeker drie punten kunnen halen."

    De 0-1 nederlaag had voor Junker een duidelijke reden. "We speelden tegen Gomes. Jammer, maar we hebben ook voor het publiek gespeeld. Dat was tevreden.

    Bron: TV Gelderland TxT 02-12-2006

  11. #191
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Compliment Vitesse ondanks nederlaag

    Vitesse heeft zaterdagavond onverdiend verloren van koploper PSV. Edison Mendez was de doelpuntenmaker in de eerste helft. Na rust zocht Vitesse hartstochtelijk naar de gelijkmaker, kreeg ook kansen, maar wist die helaas niet te verzilveren. Desondanks een groot compliment voor Vitesse op de wijze waarop er gevoetbald werd.
    Vitesse begon in een gewijzigde samenstelling en systeem aan het duel met PSV. Anders Due verving de geblesseerde Purrel Fränkel en Mads Junker startte ten faveure van Etiënne Esajas waardoor de ploeg in een 4-4-2 systeem speelde. Tegen de koploper was het spel van Vitesse goed te noemen met af en toe prima aanvallen via de vleugels. Met name Anders Due kwam er voor rust een aantal keer prima langs, maar zoals zo vaak was de defensie van PSV zeer hecht te noemen.

    Na een kwartier spelen kreeg Vitesse een tweetal goede mogelijkheden. Eerst strandde Paul Verhaegh na een individuele actie op doelman Gomes en een minuut later was het Anduele Pryor (combinatie Junker) die de Braziliaan op zijn weg vond. Vitesse kende voor rust meerdere goed uitgevoerde aanvallen en combinatievoetbal zoals Aad de Mos het zo graag ziet.

    Dan PSV. De ploeg van Ronald Koeman was in de eerste helft drie keer gevaarlijk met telkens een belangrijke rol voor scheidrechter Nijhuis. In de 22e minuut mocht PSV een vrije trap nemen waarbij de bal duidelijk niet stil lag. Edison Mendez draaide weg bij Due en schoot de bal snoeihard in de bovenhoek: 0-1. Tien minuten voor rust kreeg Farfan een makkelijk gegeven vrije trap, die hij zelf op de lat deponeerde en vlak voor rust schoot Koné hard voorlangs, waarbij de gasten een vrije trap namen die zeker drie meter op de verkeerde plaats genomen mocht worden. Saillant detail: twee minuten later werd Verhaegh teruggefloten omdat de bal niet op de juiste plek lag.

    Ook na rust bleef Vitesse goed voetballen en wist het PSV steeds verder naar achteren te drukken. Aad de Mos gaf al snel aan dat zijn ploeg vooruit moest verdedigen en bracht al snel Youssouf Hersi in het veld om de gelijkmaker te forceren. Kansen kreeg het ook, maar steeds stond doelman Gomes in de weg. Vitesse verdiende absoluut een punt, maar het was nét niet voor Vitesse en PSV gaf werkelijk niets weg achterin. Tot aan de laatste minuut bleef het spannend in Gelredome en Vitesse leek steeds dichter bij een doelpunt te komen.

    Het bleef echter bij het doelpunt van Edison Mendez die zijn ploeg daarmee drie onverdiende punten schonk. Dat mag als een compliment beschouwd worden, een onverdiende overwinning voor PSV. Maar zo was het wel zaterdagavond en dat is zeker een compliment waard voor de ploeg van Aad de Mos.

    Bron: Vitesse.nl 02-12-2006

  12. #192
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Remco v/d Schaaf levert aanvoerdersband in

    Vitesse-speler Remco van der Schaaf heeft zijn aanvoerdersband ingeleverd bij trainer Aad de Mos. "Dat klopt", bevestigt Van der Schaaf. "Verder geef ik geen commentaar. Vraag het maar aan de trainer, die weet wel waarom." Volgens de Mos gaat het om een verschil van mening. Hij heeft de mededeling van Van der Schaaf voor kennisgeving aangenomen. De trainer liet wel weten dat het niets te maken heeft met het feit dat Van der Schaaf enkele weken geen basisplaats had. Theo Janssen is nu de eerste aanvoerder en Ruud Knol geldt voortaan aan de reserve-aanvoerder bij Vitesse.
    Bron: Omroep Gelderland 04-12-2006

  13. #193
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Theo Janssen wordt de nieuwe aanvoerder van Vitesse. Maandag werd bekend dat de huidige aanvoerder Remco van der Schaaf aangaf dat hij er geen zin meer in had, en zijn functie neerlegt.

    Vitesse-trainer Aad de Mos wist te melden dat het feit dat van der Schaaf ermee ophoudt als aanvoerder bij de club uit Arnhem niks te maken heeft met dat hij de laatste paar wedstrijden niet in de basis stond. Verder zei de Mos dat het iets te maken had met een meningsverschil tussen hem en van der Schaaf.

    De 59-jarige trainer heetf Theo Janssen als nieuwe aanvoerder aangewezen bij Vitesse, met Ruud Knol als de reserve-aanvoerder.

  14. #194
    Lazofietsie's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    daar moet je blij mee wezen, theo als aanvoerder die gozer is zonder bal een drama doet niks...zit alleen maar op anderen te zegge wat ze moeten doen, maar zelf doet ie geen flikker zonder bal.... Goede speler verder, maar dat ie zonder bal niks doet, maakt hem geen leider van een elftal. Daarom nam Feyenoord hem ook niet...

  15. #195
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hersi: het is over bij Vitesse
    'Ik hou niet van leugens'


    Youssouf Hersi vertrekt in de winterstop of na dit seizoen bij Vitesse. De aanvallende middenvelder wil niet meer praten met de leiding van de Arnhemse club. "We zaten dichtbij elkaar, maar opeens haakten zij af", verklaart Hersi. "Het is nu over. Ik ga niet meer praten, dat is voor honderd procent zeker. En zij hoeven ook niet meer naar mij toe te komen. Ik hou niet van leugens." Met de verklaring dat hij niet in de tactiek zou passen, kan Hersi niets. "Ik heb eind vorig seizoen en vroeger bij NEC prima gespeeld en veel gescoord in 4-4-2, dus dat is echt onzin."
    Hersi moet nu op zoek naar een andere club. "De laatste maanden heb ik dus voor niks met Vitesse gesproken en ook andere clubs afgehouden. Daar heb ik nu spijt van, want praten was zinloos." Tegen de club Vitesse heeft Hersi niks. "Ik vind het hier fantastisch. Ik had echt graag willen blijven, maar ja."

    Trainer Aad de Mos legt zich neer bij een vertrek van Hersi. "Als hij dat zo zegt, dan denk ik dat er geen toekomst is. We wilden op Malta met hem gaan praten. Ik denk niet dat ik de ware Hersi dit jaar al heb gezien, hij kan inderdaad op meerdere posities spelen. Dat kan ook in iemands nadeel werken."

    Bron: Omroep Gelderland 09-12-2006

  16. #196
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gesprek tussen De Mos en Van der Schaaf

    Vitesse-trainer Aad de Mos gaat een gesprek aan met Remco van der Schaaf, die na een woordenwisseling zijn aanvoerdersband inleverde. "In de coaching op de training bij een partij elf-tegen-elf hadden we een meningsverschil en dat ontaardde in een woordenwisseling. Hij gaf te kennen dat hij aanvoerdersband niet meer wilde dragen. Ik heb daar respect voor en ik heb Theo de band laten dragen. Van der Schaaf reageerde als een prof en tegen PSV speelde hij zijn beste wedstrijd." Er komt nu een gesprek. "Dat ga ik in alle nederigheid in, de irritaties in zijn bovenkamer wil ik wegnemen."
    Bron: Omroep Gelderland 09-12-2006

  17. #197
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos blij met onrust bij Vitesse

    Het is onrustig bij Vitesse en dat bevalt trainer Aad de Mos wel. "Ik ben er blij mee. Ik had eerst het idee dat het hier kunstmatig aan het worden was. Alsof de hand van De Mos een soort leidraad was. Ik vind dat er altijd een natuurlijke beweging blijven in de club. Dan ontstaan zaken als Van der Schaaf en Hersi, omdat spelers nu langzamerhand anders worden behandeld." De gelouterde trainer noemt de komende periode zeer bealngrijk. "Nu gaat het aan-en verkoopbeleid spelen. Iedere club neemt nu een positie in voor de transferwindow. Ik blijf erbij dat wij daar ook aan mee gaan doen."
    Bron: Omroep Gelderland 09-12-2006

  18. #198
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Geen wijzigingen in basis Vitesse

    Vitesse speelt zondag thuis tegen RKC Waalwijk waarschijnlijk met dezelfde basiself als tegen PSV. Dit houdt in dat Anders Due de van een blessure terugkerende Purrel Frankel uit de basis houdt. Theo Janssen is aanvoerder, nadat Remco van der Schaaf deze week de band inleverde. De Arnhemmers verloren de laatste drie wedstrijden. De editie van vorig seizoen kan als inspiratiebron dienen: Vitesse speelde toen haar beste wedstrijd en won met 4-2.
    Opstelling:

    Wapenaar;
    Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
    Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
    Lazovic,Junker.

    Bron: Omroep Gelderland 09-12-2006

  19. #199
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Hersi: het is over bij Vitesse
    'Ik hou niet van leugens'

    Youssouf Hersi vertrekt in de winterstop of na dit seizoen bij Vitesse. De aanvallende middenvelder wil niet meer praten met de leiding van de Arnhemse club. "We zaten dichtbij elkaar, maar opeens haakten zij af", verklaart Hersi. "Het is nu over. Ik ga niet meer praten, dat is voor honderd procent zeker. En zij hoeven ook niet meer naar mij toe te komen. Ik hou niet van leugens." Met de verklaring dat hij niet in de tactiek zou passen, kan Hersi niets. "Ik heb eind vorig seizoen en vroeger bij NEC prima gespeeld en veel gescoord in 4-4-2, dus dat is echt onzin."
    Hersi moet nu op zoek naar een andere club. "De laatste maanden heb ik dus voor niks met Vitesse gesproken en ook andere clubs afgehouden. Daar heb ik nu spijt van, want praten was zinloos." Tegen de club Vitesse heeft Hersi niks. "Ik vind het hier fantastisch. Ik had echt graag willen blijven, maar ja."

    Trainer Aad de Mos legt zich neer bij een vertrek van Hersi. "Als hij dat zo zegt, dan denk ik dat er geen toekomst is. We wilden op Malta met hem gaan praten. Ik denk niet dat ik de ware Hersi dit jaar al heb gezien, hij kan inderdaad op meerdere posities spelen. Dat kan ook in iemands nadeel werken."

    Bron: Omroep Gelderland 09-12-2006

    Herso is zelf een en al leugen.
    Zo indrukwekken is zijn cv niet.
    http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/db...0054/sc=a4623a
    Optyfen ermee Aad!

  20. #200
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Janssen: scheids had moeten fluiten

    Vitesse-aanvoerder Theo Janssen kreeg bij een 3-1 voorsprong tegen RKC rood voor een overtreding op Cerezo Fung a Wing. "Wat ik deed? Ik maakte een overtreding. Punt."
    Janssen haalde de RKC'er neer toen Remco van der Schaaf geblesseerd op het veld lag. "Die jongen moet de bal uit spelen. Dat doet ie niet, omdat Fuchs zegt 'doorspelen'. Dat kon ik niet hebben. Dus maak ik die overtreding om het spel stil te leggen."

    "Ik vind dat de scheids dat had moeten doen.En misschien lijkt die overtreding heel erg, maar als je de beelden ziet, valt het wel mee, denk ik."

    Vitesse trainer Aad de Mos was niet zo te spreken over de actie van zijn aanvoerder: "Ik denk dat het er erger uitziet dan het is, maar het is natuurlijk niet verstandig."

    "Misschien had het beter geweest dat hij een overtreding maakt, waarbij hij maximaal geel kan krijgen. Want je moet er niet aan denken dat je nog twee goals binnenkrijgt", stelt De Mos.

    De oefenmeester was redelijk tevreden over zijn ploeg. "In fases speelden we heel goed. Toen creerden we veel kansen, speelden goed snel voetbal. Maar dat is ook een beetje inherent aan het nieuwe systeem", vindt De Mos.

    Bron: TV Gelderland TxT 10-12-2006

  21. #201
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos wil spelregelwijziging

    Trainer Aad de Mos van Vitesse riep na afloop van de gewonnen competitieduel tegen RKC Waalwijk (3-1) de KNVB op een spelregelwijziging door te voeren. "Als een speler van een van de teams geblesseerd op de grond ligt, moet de scheidsrechter naar mijn mening voortaan direct het spel stoppen. Te vaak blijkt dat spelers van de tegenstander de bal niet uit vrije wil buiten de lijnen trappen om een blessurebehandeling mogelijk te maken.”
    Het meest recente voorbeeld was zichtbaar in de tweede helft van Vitesse - RKC. Terwijl middenvelder Remco van der Schaaf geblesseerd op de grond lag, voetbalden de spelers van RKC gewoon verder. Om een blessurebehandeling mogelijk te maken, deelde Theo Janssen een harde schop uit aan Cerezo Fung a Wing. Janssen kreeg rood van scheidsrechter Peter van Dongen.

    Bron: Telegraaf 10-12-2006

  22. #202
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Belangrijke zege voor matig Vitesse

    Vitesse heeft zondag een belangrijke zege geboekt door thuis met 3-1 te winnen van het laaggeklasseerde RKC Waalwijk. Theo Janssen haalde het eind van het duel niet, hij kreeg rood.
    Het eerste kwartier was niet om aan te zien, daarna ontbrandde het duel. RKC benutte meteen zijn eerste echte kans. Reuser bediende Remacle, die troefde Paul Verhaegh en scoorde de 0-1.

    Iets meer dan vijf minuten later stond Vitesse alweer voor. Danko Lazovic maakte een individuele actie vanaf links en tekende zijn tiende goal aan. Daarna maakte Mads Junker zijn eerste dit seizoen met een subtiel lobje.

    Na de rust was het spel van Vitesse van een zeer bedenkelijk niveau. Ikedia en Tim Janssen, open kans van dichtbij, misten goede kansen.

    In de 68e minuut gleed invaller Youssouf Hersi een schot van Junker binnen en leek de wedstrijd definitief beslist. Even later speelde aanvoerder Theo Janssen echter voor eigen rechter toen Remco van der Schaaf geblesseerd op het veld lag.

    Janssen maakte een forse overtreding en kon meteen vertrekken met rood. Ook met tien man kwam Vitesse niet meer in de problemen tegen RKC. Daarmee heeft Vitesse uitzicht op het linkerrijtje.

    Bron: TV Gelderland TxT 10-12-2006

  23. #203

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Salariseisen Hersi waren te gortig

    Jan Streuer heeft in dagblad De Gelderlander namens Vitesse laten weten waarom de onderhandelingen met Youssouf Hersi is stuk gelopen. De middenvelder zou volgens de club uit Arnhem te hoge salariseisen stellen. Hierdoor zal Hersi aankomende zomer transfervrij op zoek kunnen gaan naar een nieuwe werkgever.

    "Wij wilden Youssouf uitleg geven waarom wij pas in de winter verder willen praten. Daar had hij geen behoefte aan. Hersi is geen basisspeler momenteel. Dat speelt wel een rol in de onderhandelingen," aldus Jan Streuer in De Gelderlander.

    "Voor het salaris wat hij vraagt, moet je bij ons een zekere basisspeler zijn. Wij hebben hem wel een verbeterd salaris geboden, waarmee hij tot de groep best betaalde spelers van Vitesse zou horen."

  24. #204
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Deense pupillen krijgen een pluim

    Anders Due en Mads Junker beleven betere tijden bij Vitesse. De Denen speelden tot voor kort in Jong Vitesse, maar zijn basisspelers in het nieuwe 4-4-2 van Aad de Mos. De trainer complimenteerde het duo gisteren na de 3-1 zege op RKC. "Ik ben zeer in mijn nopjes met Due en Junker. Ze lopen voorop", aldus De Mos, die de overtreding van Theo Janssen op de televisiebeelden mee vond vallen. "Maar zo'n overtreding moet je slimmer en ingetogener maken, zodat je geen rood krijgt."
    Bron: De Gelderlander 11-12-2006

  25. #205
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Trainer ziet kwartje nu goed vallen

    Vitesse-trainer Aad de Mos stelde na de 3-1 zege op RKC dat 'het kwartje nu een keer goed is gevallen' voor zijn ploeg. "We hadden voor rust een goede fase, met twee mooie goals", aldus De Mos. "In de eredivisie kan iedereen van iedereen winnen, afgezien van PSV. In het Nederlandse voetbal beslissen momenten. Ikedia had de kans op 2-2. Tegen Feyenoord en Groningen zaten wij aan de verkeerde kant, terwijl we beter waren. Ik ben blij dat het kwartje nu de goede kant op valt."
    Bron: De Gelderlander 11-12-2006

  26. #206
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Janssen: 'Ik moest overtreding maken'

    Theo Janssen kreeg gistermiddag in de 70ste minuut van de wedstrijd Vitesse-RKC (3-1) een rode kaart. "Ik moest die overtreding wel maken." Janssen 'beschermde' zijn ploeggenoot Remco van der Schaaf, die met een pijnlijke knie op de grond lag. Op het moment dat RKC-speler Dustley Mulder besloot de bal niet buiten de lijnen te trappen, trok Janssen zijn eigen plan. "Die jongen wilde de bal buiten de lijnen spelen, maar een paar spelers van RKC riepen dat hij dat niet moest doen. Ik vond dat ik het spel dood moest leggen, daarom heb ik een overtreding gemaakt. Ik had niet de bedoeling dat hard te doen, maar misschien heb ik hem wel te hard geraakt", zei Janssen. "Iedereen kon zien dat Remco daar lag. Ik kan mij best voorstellen dat een spits een keer doorgaat als er iemand aan de andere kant op het veld ligt. Soms gebeurt dat achter je rug, zoals Lazovic laatst bij Feyenoord. In dit geval had iedereen het gezien. Daarom begrijp ik ook niet dat die bal niet gewoon buiten de lijnen werd gespeeld, zoals wij bij hun ook deden."
    Met zijn rode kaart voegde Janssen een nieuw hoofdstukje aan een roerige week waarin Van der Schaaf zijn aanvoerdersband inleverde en Youssouf Hersi aangaf weg te willen. Janssen, de nieuwe eerste aanvoerder: "Ik ga ervan uit dat Van der Schaaf en de trainer de boel hebben uitgesproken. In emotie worden wel vaker dingen geroepen die iets te hard aankomen. En ik hoop dat Hersi alsnog met Vitesse gaat praten. Ik snap dat hij nu duidelijkheid wil, dat zou ik willen als mijn contract afliep. Ik hoop wel dat-ie blijft, hij is van veel waarde voor Vitesse."

    Bron: De Gelderlander 11-12-2006

  27. #207
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Van der Schaaf zwijgt na excuus
    Afgetreden aanvoerder wil ook na herstelgesprek met trainer band niet terug


    Of het ooit nog goed komt tussen trainer Aad de Mos van Vitesse en de afgetreden aanvoerder Remco van der Schaaf is ook na een herstelgesprek zeer de vraag. Van der Schaaf sprak zaterdagochtend onder vier ogen met zijn trainer over een akkefietje tijdens de training, waarvan hij de exacte inhoud niet wil bekendmaken. De Mos deed het eerder af met een 'verschil van mening die ontaardde in een woordenwisseling'.
    Van der Schaaf nam de kwestie zo hoog dat hij zijn aanvoerdersband inleverde. "Het is goed dat er een gesprek is geweest", erkende Van der Schaaf. "Dat was van beide kanten noodzakelijk. Op de inhoud wil ik niet ingaan, dat hoeft niet naar buiten. De trainer heeft mij zijn excuses aangeboden en daarmee is voorlopig de kous af." Maar de affaire is klaarblijkelijk niet uit de wereld. Van der Schaaf blijft bij zijn besluit de aanvoerdersband niet meer te dragen onder De Mos. "Natuurlijk is er wat gebeurd, ik lever die band niet zo maar in. Nee, ik wil ook na dit gesprek geen aanvoerder meer zijn", aldus de 27-jarige middenvelder, die niet wilde spreken van een onherstelbare breuk met de trainer.

    Op de vraag of er een toekomst is voor hem als De Mos zijn contract verlengt, ging Van der Schaaf niet in. "De trainer heeft gezegd dat hij fout zat, verder wil ik niets meer kwijt", aldus de speler, die gistermiddag in het gewonnen thuisduel tegen RKC (3-1) al na negen minuten ontsnapte aan een rode kaart nadat hij RKC-middenvelder Ivan Vicelich vol in het gezicht raakte met zijn elleboog. Van der Schaaf ontkent boze opzet. "Ik was wel bang rood te krijgen, want ik raakte hem behoorlijk, maar het was geen opzet. Dat soort dingen doe ik niet. Ik zag dat ik het duel ging verliezen en wilde met mijn hand op zijn schouder proberen te voorkomen dat hij het duel won. Daarbij raakte ik hem", aldus Van der Schaaf, die ontkent dat frustraties over zijn aanvaring met de trainer een rol spelen bij zijn spel. "Mijn verhouding met de trainer heeft geen invloed op de manier waarop ik speel. Dat ik tegen PSV beter speelde, heeft er niks mee te maken." Van der Schaaf was na zijn aanslag op Vicelich aangeschoten wild. "Dat kan ik mij ook wel voorstellen en een scheidsrechter helpt dan ook niet meer mee", wist de speler die ondanks het matige spel nooit twijfelde aan de goede afloop. "Het was niet goed, maar we hebben wel drie punten. Dat is beter dan drie keer goed spelen en geen punten hebben."

    Bron: De Gelderlander 11-12-2006

  28. #208
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Igor Gluscevic gaat weer voor Vitesse spelen. Dat wist Omroep Gelderland te vandaag te meldden. Momenteel wordt de Montenegrijnse verhuurd aan het Chinese Shangdong Luneng Taischan FC, maar daar komt hij nauwelijks aan spelen toe, dankzij een overtal aan buitenlandse spelers.

    Gluscevic heeft nog een contract lopen van zes maanden bij Vitesse. De Arnhemmers hebben de aanvaller gevraagd mee te trainen de komende tijd, maar of hij ook daadwerkelijk bij de Arnhemmers zal worden opgesteld blijft voorlopig onduidelijk.

    De alweer 32-jarige aanvaller is bekend bij het Nederlandse voetbal. Eerder kwam hij uit voor FC Utrecht en Vitesse. Ook was hij in het verleden te vinden bij onder andere Sevilla en Sparta Praag. De minder bekende clubs waar hij voor uit is gekomen in zijn historie: Vojvodina Novi Sad, Extremadura en Aris Saloniki.

  29. #209

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Drama die Glusevic:roflmao:

  30. #210
    Ramon01.3's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat is een slechte aankoop ! Vitesse begint net zijn vruchten te werpen , ik zou niets aan dat team veranderen !

  31. #211

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Forse schorsing dreigt voor Janssen

    De aanklager betaald voetbal heeft Theo Janssen een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing gedaan. Dit naar aanleiding van zijn rode kaart tegen RKC, afgelopen zondag.
    In het Eredivisieduel, dat een grimmig verloop kende, vergreep de middenvelder zich aan Cerezo Fung a Wing. De linksachter van RKC werd door Janssen getorpedeerd nadat die de bal niet buiten de lijnen schoot toen een Vitesse-speler medische verzorging benodigde.

    Janssen heeft tot dinsdagmiddag 13.00 de tijd om te laten weten of hij akkoord gaat met het voorstel, schrijft het ANP

  32. #212
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    JANSSEN ACCEPTEERT STRAF VAN 4 DUELS 12-12-2006


    De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Theo Janssen voor vier wedstrijden geschorst vanwege de rode kaart die de aanvoerder van Vitesse incasseerde in het duel met RKC Waalwijk van afgelopen zondag.

    Theo Janssen gaat akkoord gaat met de straf en heeft spijt van zijn actie. "In de wedstrijd had ik niet het idee dat ik er zo hard in ging. Nu ik de beelden heb teruggezien begrijp ik dat ik hiervoor gestraft ben. Het was verkeerd van mij om eigen rechter te spelen. Het was een domme actie en daarom heb ik de straf ook geaccepteerd. Het is erg jammer dat ik dit jaar niet meer in actie kan komen, maar ik het helaas niet terugdraaien."

    De flamboyante middenvelder mist de wedstrijden tegen Roda JC (uit), Ajax (thuis), NAC Breda (uit) en Heracles Almelo (uit).

  33. #213

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Op de een of de andere manier laat hij zijn ploeg hier toch in de steek.

  34. #214
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Knol krijgt aanbieding voor drie jaar

    Vitesse heeft Ruud Knol een aanbieding gedaan om zijn contract met drie jaar te verlengen. De verdediger heeft de aanbieding nog naast zich neergelegd en komt met een tegenvoorstel. Het contract van Knol loopt na dit seizoen af. Vitesse heeft de intentie om hem te behouden. Als de onderhandelingen geen nieuw contract opleveren, kan Knol na dit seizoen transfervrij weg bij de Arnhemse club. Knol debuteerde al in september 2000 bij Vitesse, maar miste in totaal meer dan twee seizoenen door problemen met het kraakbeen in zijn rechterknie. In oktober 2005 was hij daarvan hersteld.
    Bron: Omroep Gelderland 12-12-2006

  35. #215

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Knol, en men maar zeggen dat dat een grote ging worden.

  36. #216
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nog veel voetbal in fitte Gluscevic

    Spits Igor Gluscevic trainde woensdag voor het eerst weer mee bij de A-selectie van Vitesse. De Montenegrijn gaat op zoek naar een andere club.
    Igor Gluscevic kwam de afgelopen negen maanden uitkwam voor Shangdong Luneng Taishan FC uit China en is ambitieus. "Er zit nog veel voetbal in mij. Ik ben helemaal fit en heb nog veel plezier in voetbal. Ik hoefde mij pas op 1 januari te melden, maar ben er nu al om mee te trainen. Ik heb een positief gesprek gehad met de trainer en Jan Streuer."

    China was een prachtige ervaring voor de 32-jarige spits. "We zijn kampioen geworden en hebben de beker gewonnen."

    Bron: TV Gelderland TxT 13-12-2006

  37. #217

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Glusevic, Eredivisie onwaardig. Misschien wat voor een paar Eerste divisie teams, maar zal wel te duur zijn.

  38. #218
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Anders Due buiten basiself Vitesse

    Anders Due verdwijnt na een serie wedstrijden weer uit de basis van Vitesse. De Deense linksback maakt zaterdag uit bij Roda JC weer plaats voor Purrel Fränkel. Ook links op het middenveld is er een wijziging, al is die van noodzakelijke aard: Youssouf Hersi speelt op de plek van de geschorste Theo Janssen. Vitesse presteerde de laatste seizoenen wisselvallig bij Roda. Vorig jaar werd met 3-2 verloren, het seizoen daarvoor won Vitesse met dezelfde cijfers.
    Opstelling:

    Wapenaar;
    Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Fränkel;
    Kaya, V.d. Schaaf, Pryor, Hersi;
    Lazovic, Junker.

    Bron: Omroep Gelderland 15-12-2006

  39. #219
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Swerts gaat revalideren bij Maesschalck

    15-12-06 RTV Gelderland txt

    Vitesse-speler Gill Swerts gaat revalideren in Antwerpen bij de kinesist Lieven Maesschalck.

    Swerts scheurde ruim een maand geleden de kruisband van zijn linkerknie. Door een meniscusoperatie aan dezelfde knie miste hij ook al de eerste maanden van het seizoen. De Belgische international kwam dit seizoen slechts twee keer in actie als invaller.

    Lieven Maesschalck staat in heel Europa bekend om zijn onconventionele aanpak. Eerder revalideerde Ruud Knol, Mamadou Zongo, Bob Peeters en Didier Martel daar al. Maandag praat Swerts met Maesschalck over zijn revaildidatie.

  40. #220
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse wil Lazovic niet vrijgeven

    15-12-2006 Vitesse.nl

    Danko Lazovic heeft een uitnodiging ontvangen voor een oefeninterland van zijn land Servië tegen Spanje. Vitesse ziet hem door de competitieverplichtingen niet graag vertekken.

    De oefeninterland wordt namelijk gespeeld op woensdag 27 december. Op die dag speelt Vitesse de belangrijke uitwedstrijd tegen NAC Breda. Het is nog niet duidelijk of Vitesse verplicht is zijn aanvaller vrij te geven.

    Meer nieuws zodra bekend..

  41. #221
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Yakubu terug in selectie Vitesse

    15-12-06 RTV Gelderland Txt

    Abubakari Yakubu keert terug in de selectie van Vitesse voor de wedstrijd zaterdag tegen Roda JC.

    De Ghanese middenvelder was ruim een half jaar uitgeschakeld vanwege een knieblessure. Trainer Aad de Mos acht Yakubu nu weer fit genoeg om op de bank te zitten. "Hij heeft mij overtuigd op de trainingen. Hij is nog niet klaar voor de volle negentig minuten, maar hij komt eraan. Een mooi geschenk, met dank aan de medische staf en Yakubu."

    Abubakari Yakubu speelde zijn laatste wedstrijd voor Vitesse in mei van dit jaar in de play-offs tegen FC Twente, Hij miste ook het WK met Ghana.

  42. #222
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos scherp voor hectische weken

    15-12-06 RTV Gelderland txt

    Vitesse-trainer Aad de Mos is scherp voor de hectische weken die er nog aankomen. Vitesse speelt de komende twee weken nog vier wedstrijden.

    "Drie uitwedstrijden en de kraker tegen Ajax. Nog twee weken vol gas geven, dat heb ik ze ook gezegd. Op de laatste dag van het jaar maak ik om drie uur in de bus terug vanuit Almelo de balans op."

    De trainer laat Ruud Knol nog niet zijn rentree maken in de basis. "Ik wilde met hem beginnen, maar ik zag in de partij niet het niveau dat noodzakelijk is. Purrel Fränkel keert wel terug. Due heeft het goed gedaan, maar Fränkel is wat gehaaider en heeft meer routine."

  43. #223
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Vitesse heeft via een anoniem telefoontje het bericht bereikt dat een aantal Vitesse-supporters, zonder geldig toegangsbewijs en buiten de verplichte bus- of autocombi om, af wil reizen naar Kerkrade voor een ontmoeting met Roda JC supporters, waarbij de insteek geen gezellig onderonsje is.

    Vitesse heeft de informatie die haar heeft bereikt gemeld bij de instanties, waaronder de Gelderse en Limburgse politie.

    Vitesse doet een dringend beroep op supporters om niet op een dergelijke manier naar de wedstrijd in Kerkrade te gaan. Zowel clubs als locale instanties zullen er op straffe van stadionverboden scherp op toezien dat er geen onrechtmatigheden plaats hebben rondom of tijdens de wedstrijd Roda JC – Vitesse.

    Hopelijk heeft de anonieme beller volkomen ongelijk!

    Bron:vitesse.nl
    Hahaha hopenlijk heeft hij ongelijk...
    Hoor het net op de radio!!

  44. #224
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Onbevredigend partijspel kost Knol basisplaats

    Ruud Knol begint vanavond niet in de basis tegen Roda JC. De centrumver*dediger van Vitesse verloor zijn plaats na een onbevredigend partijspel. Trainer Aad de Mos van Vitesse testte donderdag al een variant op het basiselftal, dat het de komende vier duels zonder de geschorste Theo Janssen moet stellen.
    Een van de opties was een terugkeer van Sebastien Sansoni op het middenveld, zoals De Mos ook deed toen Janssen met een blessure ontbrak. Ruud Knol zou daardoor zijn plaats in het centrum van de verdediging terugkrijgen, maar De Mos test*te die variant donderdag af. „Mijn plan was om met Ruud Knol te beginnen, maar in het partijspel bleek dat hij niet fit genoeg was. Voor een speler op dit niveau is ritme onontbeerlijk, dat hebben we tegen Heerenveen kunnen zien. Ruud is nog niet in staat vanaf het begin, tegen fitte spelers aan te treden”, zei De Mos, die wees op de volledig mislukte invalbeurt van Knol tegen Heerenveen. Desalniettemin bracht De Mos Knol zondag in de slotfase tegen RKC wel in het veld toen Sansoni de weg kwijtraakte. De Mos: „Dat was een heel andere situatie, RKC speelde alleen nog lange ballen het centrum in”, aldus de trainer, die Knol gisterochtend uitleg gaf. „Ruud kon zich daar wel in vinden.”

    De Mos kiest voor het duel tegen Roda JC twee nieuwe spelers. Youssouf Hersi speelt op de plek van Theo Janssen en Anders Due raakt zijn basisplaats kwijt aan linksback Purrel Fränkel. De Mos: „Ik heb Anders Due verteld dat hij prima heeft gespeeld, maar ik vind hem vooral geschikt tegen een ploeg zonder buitenspelers. Roda speelt met een snelle speler op rechts, die veel naar binnen trekt, dan heb ik de routine van Purrel Fränkel nodig.”

    Opvallend is de terugkeer van Abubakari Yakubu in de selectie. De Ghanees werd na zijn knieoperatie pas in 2007 terugverwacht, maar De Mos brengt hem eerder. „Een meevaller, met complimenten aan de medische staf. Yakubu is nog niet fit genoeg voor negentig minuten, wel om in te vallen. Hij maakte een goede indruk op de training, moet volgende week met Jong Vitesse twee keer negentig aan de bak, dan is hij klaar om nog dit jaar een hele wedstrijd te spelen”, aldus De Mos, die drie keepers meeneemt omdat doelman Harald Wapenaar licht geblesseerd is.

    De Gelderlander 16-12-2006

  45. #225
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse heeft via een anoniem telefoontje het bericht bereikt dat een aantal Vitesse-supporters, zonder geldig toegangsbewijs en buiten de verplichte bus- of autocombi om, af wil reizen naar Kerkrade voor een ontmoeting met Roda JC supporters, waarbij de insteek geen gezellig onderonsje is.

    Vitesse heeft de informatie die haar heeft bereikt gemeld bij de instanties, waaronder de Gelderse en Limburgse politie.

    Vitesse doet een dringend beroep op supporters om niet op een dergelijke manier naar de wedstrijd in Kerkrade te gaan. Zowel clubs als locale instanties zullen er op straffe van stadionverboden scherp op toezien dat er geen onrechtmatigheden plaats hebben rondom of tijdens de wedstrijd Roda JC – Vitesse.

    Hopelijk heeft de anonieme beller volkomen ongelijk!

    Bron:vitesse.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Hahaha hopenlijk heeft hij ongelijk...
    Hoor het net op de radio!!

    Ik hoop ook dat ze ongelijk hebben. Ik vind het echt zo dom als je voor zoiets naar de wedstrijd toe gaat en daarna gaat lopen zeuren over pasfotoregistratie en verplichte buscombi's. Degene die om dit soort redenen afreizen naar wedstrijden, lopen altijd het hardst te zeuren over pasfotoregistratie en verplichte combi's.

Pagina 5 van 257 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •