Pagina 51 van 257 EersteEerste ... 41495051525361101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.251 t/m 2.295 van 11539

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #2251
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    [QUOTE=Vitesse_Zuid


    Dacht het ook niet. Maar het lijkt me toch logisch dat als er nieuws is, dat dit wordt gemeld, of gebeurd dit niet in dit topic? Moet je maar ruiken wat voor nieuws er over Vitesse is...
    Vragen naar de bekende weg in kwamkwammer tijd is niet grappig :

    Ik doelde meer op het Gloryhunter gezeur. als dat zo was zat ik zeker niet op deze Vitesse hoek. Ik volg het voetbal (deels) via deze site. maar als ik lees dat er gemiept gaat worden over kaatjes verkopen en blabla weet ik veel , dan vraag ik me af waar is het echte nieuws? en ja het is Zommertijd of moet ik zeggen komkommertijd? sorry hoor maar de competitie staat voor de deur.

  2. #2252
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ben de telegraaf niet. Als er geen nieuws is, is er geen nieuws. Punt uit.

  3. #2253
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Fans Vitesse geven coach Bos advies

    Door MARCEL VAN DER KRAAN

    ARNHEM - In Engeland is de voetbalclub Ebbsfleet United in handen van supporters. Zij kiezen de trainer, kopen de spelers en hebben alles voor het zeggen. Zo extreem zal het bij Vitesse niet worden, maar de Arnhemse club wordt de eerste eredivisieclub in Nederland die zijn trouwste fans straks laat meebeslissen over grote zaken en tips laat geven over de opstelling aan trainer Theo Bos.

    De club wil na tien stormachtige jaren afscheid nemen van het Hollywood-tijdperk en dichter dan ooit bij zijn supporters kruipen. Barcelona heeft zijn socio's, Vitesse heeft vanaf dit seizoen de echte fans in 'Het Hertogdom'.

    Het klinkt prachtig, maar lijkt het ook echt op Barça en Ebbsfleet?
    Ronnie Groenewold, marketing directeur Vitesse: ,,Het is niet de bedoeling dat de fans de club kopen. Maar wij spelen ook geen Conference league, zoals Ebbsfleet. Wij zijn een stevige eredivisieclub, die z'n fans zo veel mogelijk wil betrekken bij alles wat er in de club gebeurt. Vitesse heeft meer dan honderdduizend fans in de omgeving. Die hebben allemaal iets met de club.''

    Vitesse is veel fans kwijtgeraakt.
    ,,De afgelopen tien jaar hebben we geldproblemen gekend, de spelers zijn op afstand gezet want die trainen op Papendal, waar je niet zo snel komt. Daardoor, zo ervaren de fans, wordt de club koeler en killer. Daar hebben we goed naar geluisterd. We willen een grote stap maken. Dit is niet het verhaal van de directie maar van de supporters.''

    Maar vindt Theo Bos het leuk om van supporters te horen wie hij moet opstellen?
    ,,Theo Bos houdt ervan om over voetbal te praten. Als hij dat doet met de fans, doet hij dat met plezier. Hij doet dat liever dan praten over alle randverschijnselen van de afgelopen jaren. We krijgen straks voor de leden, die lid worden van Het Hertogdom drie gradaties. Meedenken, meepraten en meebeslissen. De leden zullen nog niet bepalen wie de eerste elf spelers zijn. Maar ze kunnen straks op de nieuwe website van de club wel hun favoriete opstelling geven. Daar komt op een bepaalde manier de favoriete elf van Hertogdom uit. En de leden bepalen hoe de trainer via een videoboodschap of een vip-chat terug komt op de wedstrijd.''

    Is Vitesse op zoek naar z'n identiteit?
    ,,Vorig jaar stond Vitesse financieel aan het randje van de afgrond. Er was surseance van betaling. Die problemen zijn opgelost. Daarna kwam de vraag, wie zijn we nu, waar willen we naar toe? Dan moet je je ook afvragen: waar kom je vandaan? In 1892 werd de club opgericht en tot de tweede wereldoorlog stond Vitesse te boek als een elitaire club. Na de oorlog kwamen er grote volkswijken rond Arnhem. Van elitair werden we geleidelijk een echte volksclub. Die ontwikkeling zette zich door tot 1998, toen we het Gelredome betraden. Toen begon het derde tijdperk, het zogenaamde Hollywood tijdperk. Maar supporters willen dat wij dit tijdperk afsluiten en dat Vitesse weer een club van het volk is. We hebben samen met supporters en historici vijf krachtige waarden gevonden in de historie van de club .''

    Wat zijn die waarden?
    ,,1. Vitesse is een betrokken club, behalve dat we maatschappelijk betrokken zijn, betekent dit ook dat we fans zo goed als mogelijk willen betrekken bij het voetbal.
    2. We hebben sportieve ambities en daarnaast de ambitie om talent te ontwikkelen. We hebben tenslotte niet voor niets een van de betere jeugdopleidingen van Nederland.
    3. Het onverzettelijke, de winnaarsmentaliteit. Zulke type spelers willen de mensen hier op het veld zien.
    4. Vitesse is een beleving. Het is geen saaie club, er is altijd wat te beleven. Dat zit in het dna van de club. Anders kom je ook niet in het Hollywood tijdperk terecht.
    5. Eigenzinnigheid. Dat komt nog voort uit de elitaire periode. Je ziet het ook met de Hertog, onze vechtarend, die zelf bepaalt wanneer hij wil vliegen…''

    Het exclusieve recht om mee te beslissen kost geld?
    ,,Voor het lidmaatschap van Het Hertogdom moet je betalen. Net zoals dat in het buitenland bij clubs als Barcelona het geval is. Maar wie alleen wil meedenken en zien wat er wordt beslist, is er vanaf dit seizoen ook de Vitesse Fanclub. Daar kun je ook lid van worden. Als enige eredivisieclub maakt Vitesse die gratis. Vanaf komende zondag om 13.00 uur gaat alles van start.''

    Link met countdown naar nieuwe sites vitesse:
    Fanclubvitesse.nl
    Hertogdomvitesse.nl


    AD

  4. #2254
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ben de telegraaf niet. Als er geen nieuws is, is er geen nieuws. Punt uit.
    tjonge jonge (simpelle geest)

  5. #2255
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    tjonge jonge (simpelle geest)
    Ik een simpele geest en jij kan het woord simpel nog niet eens spellen. Maar goed, je voelt je klaarblijkelijk verheven boven mij. Weet ik dat ook weer.

  6. #2256
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    tjonge jonge (simpelle geest)
    Tjonge, jonge.. Jij komt hier alleen maar zeiken! Wat is er mis mee om hier over ons eigen verhaal OVER Vitesse te plaatsen? Dan sla je die stukjes maar over... Kom zeg!

  7. #2257
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik een simpele geest en jij kan het woord simpel nog niet eens spellen. Maar goed, je voelt je klaarblijkelijk verheven boven mij. Weet ik dat ook weer.


    ik heb dan een simpelle L te veel, zo lang jij maar snapt wat ik bedoel.

    dat laatste zijn jou woorden, heb je mij dat ergens zien schrijven?

    Dat Marcel jou opmerking kan waarderen , geeft mij te denken

  8. #2258
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Tjonge, jonge.. Jij komt hier alleen maar zeiken! Wat is er mis mee om hier over ons eigen verhaal OVER Vitesse te plaatsen? Dan sla je die stukjes maar over... Kom zeg!
    Zeiken? ik stelde gewoon een vraag !

  9. #2259
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Zeiken? ik stelde gewoon een vraag !
    Die thanks krijgt hij omdat hij voor zichzelf opkomt en zich ging simpele geest laat noemen. Zo'n reactie slaat natuurlijk ook nergens op. Mag aannemen dat je dat zelf ook inziet... maar goed, laten we maar weer on-topic gaan ipv dit gebash.

  10. #2260
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Die thanks krijgt hij omdat hij voor zichzelf opkomt en zich ging simpele geest laat noemen. Zo'n reactie slaat natuurlijk ook nergens op. Mag aannemen dat je dat zelf ook inziet... maar goed, laten we maar weer on-topic gaan ipv dit gebash.


    Het ging mij meer om de manier waarop er gereageerd werd, niet zo zeer op de persoon gespeeld dan wel het antwoord dat ik kreeg. Verder zal het ook allemaal wel
    Je hoeft ook niet overal maar eens met elkaar te zijn, maar men moet niet zo suggereren over wat een ander wel of niet vindt of is.
    Daar wordt ik zo moe van. En dan kan je een tegen reactie verwachten, Ja ik heb soms een beetje kritiek en kan soms ongeduldig zijn als het gaat om de gang van zaken bij Vitesse.

    Maar gelukkig zijn we over 1 ding dan wel weer eens we staan achter de zelfde club.

  11. #2261
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Die thanks krijgt hij omdat hij voor zichzelf opkomt en zich ging simpele geest laat noemen. Zo'n reactie slaat natuurlijk ook nergens op. Mag aannemen dat je dat zelf ook inziet... maar goed, laten we maar weer on-topic gaan ipv dit gebash.
    ik was eigenlijk niet van plan om een welles niet spelletje te gaan spelen, maar was het niet dat iemand mij verwees naar een anderre topic.en dat ik een gloryhunter zou zijn nou? Marcel eerst wel alles lezen voordat je het gaat opnemen voor je vriendjes.

  12. #2262
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    ik was eigenlijk niet van plan om een welles niet spelletje te gaan spelen, maar was het niet dat iemand mij verwees naar een anderre topic.en dat ik een gloryhunter zou zijn nou? Marcel eerst wel alles lezen voordat je het gaat opnemen voor je vriendjes.
    Ik lees wat ik lees, en jij quote iets over De Telegraaf. Dan moet je maar het goede quoten 'simpele ziel', anders kan ik ook niet lezen wat jij bedoeld...

    Overigens heb je die uitspraken over 'gloryhunter' ook zelf te danken aan je eigen reacties toen het afgelopen seizoen slechter ging met Vitesse. Bovendien, wat is je connectie met de club als je je hier op het forum vertoont met een Cambuurlogo? Of ben je zo'n duosupporter? urrender:

  13. #2263
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik lees wat ik lees, en jij quote iets over De Telegraaf. Dan moet je maar het goede quoten 'simpele ziel', anders kan ik ook niet lezen wat jij bedoeld...

    Overigens heb je die uitspraken over 'gloryhunter' ook zelf te danken aan je eigen reacties toen het afgelopen seizoen slechter ging met Vitesse. Bovendien, wat is je connectie met de club als je je hier op het forum vertoont met een Cambuurlogo? Of ben je zo'n duosupporter? urrender:
    ik quote helemaal niet iets over de telegraaf tienus? en als je mij een gloryhunter wil noemen, mij priema, beter dan een looser hunter, ( dat had wel gepast bij Vitesse het afgelopen seisoen, maar dat ter zijde)

    Ik ben deels groot geworden met zowel Cambuur als Vitesse, al was dat laatste mijn eigen keus, en wat is er mis mee als je van meer clubs kan genieten? en die logo? tja het was mn eerste voetbal liefde. meer ook niet.

  14. #2264
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kijk eens een paar posts boven...

    Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid
    Ben de telegraaf niet. Als er geen nieuws is, is er geen nieuws. Punt uit.
    tjonge jonge (simpelle geest)

  15. #2265
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    20 juli 19.43 (lees die reactie nog maar eens terug, dat was de rede waar ik op doel.
    Maar genoeg er over, terug naar actuele zaken.
    Laatst gewijzigd door Madevil; 25 juli 2009 om 00:45

  16. #2266
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Speciaal voor Madevil

    Zweedse aanvaller wil belangrijk zijn voor Vitesse
    Lasse Nilsson kan niet zonder druk

    Lasse Nilsson ( 27) droomde in 2007 van het Zweedse elf*tal. Zijn keuze voor Saint-Etienne werd een fias*co.
    "Maar spijt heb ik niet", zegt Vitesse's topaanvaller.

    Zijn vader Thomas speel*de vijftien interlands voor Zweden. Lasse Nils*son (27) heeft het Zweed*se elftal na één interland noodge*dwongen in de koelkast gezet. Na een mislukt avontuur bij het Fran*se Saint- Etienne belandde hij *met vrouw en baby - in de armen van Vitesse. Zijn verhaal.
    "Bij de keuze voor Vitesse heb ik niet aan het Zweedse elftal ge*dacht. Dat staat nu niet op mijn agenda. Ik ben 27 jaar, ik weet waar ik sta in mijn leven en in mijn car*rière. Ik heb vaak bij de Zweedse se*lectie gezeten, als bankzitter of op de tribune. Zweden heeft goeie aanvallers. Henke Larsson speelt nog, Ibrahimovic, Elmander, Ro*senberg. Als ik in beeld ben, ben ik nummer 27. Daar droom ik niet van. Als ik er bij zit, moet het zijn om te spelen, ik heb die ambitie wel, maar dat is nu niet reëel."
    "Toen ik van Heerenveen naar Saint-Etienne ging, was het Zweed*se elftal wel mijn belangrijkste doel. Daarom wilde ik spelen in een betere competitie."
    " Nee, met mijn vaders carrière heeft dat niks te maken. Hij was een snelle, sterke spits, als speler lijk ik niet op hem. Vorig jaar is hij één keer komen kijken, maar over voetballen hebben we het niet eens gehad. Wij zijn niet zo'n tradi*tionele voetbalfamilie. M'n moeder gaat helemaal niet naar wedstrij*den. Meestal praten we over ande*re dingen. Het was mijn vader net zo lief geweest als ik bijvoorbeeld naar de universiteit was gegaan.
    'Als je maar plezier hebt', vindt hij.
    "Natuurlijk krijg ik wel advies van mijn ouders, je hebt altijd mensen nodig die je advies geven. Mijn va*der helpt mij zoals vaders hun zoon helpen. Zonder focus op voet*bal. De focus bij ons ligt op je goed voelen, gelukkig zijn."

    " Saint-Etienne was vreselijk. Voor mij. Voor mijn vrouw. Ik had al snel besloten dat dat het niet zou worden. Teleurgesteld ben ik wel, omdat het voetbal %%!$ was. Maar spijt heb ik niet. Spijt is wat an*ders. Als ik het overnieuw moest doen, zou ik dezelfde keuzes ma*ken. Ik heb er veel van geleerd. Over mezelf, mijn familie. Over wat ik kan hebben en wat niet.
    Wat belangrijk is in je leven. Het heeft mij gevormd tot wie ik ben. En ik ben blij met wie ik ben."
    "Ik heb mij snel laten verhuren aan Aalborg in Denemarken. Dat was een keuze voor mezelf, ik wil*de weer lekker voetballen. Aalborg had vijftien wedstrijden te gaan en wilde kampioen worden. Dat is ge*lukt. Het was fantastisch. We won*nen de Gold Cup ( Deense titel, red.)."
    "Toen ik terug kwam in Frankrijk, was dezelfde boss er nog. Ik wilde snel weg en mijn oude baas van Elfsborg belde. Ik ben gegaan om mij weer goed te voelen. We kwa*men uiteindelijk net een punt te kort op Kalmar, helaas. Maar ik deed het ook om weer energie te krijgen, plezier te hebben."
    "Vitesse was geen moeilijke keuze.

    Ik heb er een goeie tijd gehad. Arn*hem is een leuke stad, de club be*valt me. En ze hebben hun best ge*daan voor mij. Ik weet dat ik voor Vitesse een grote aankoop ben. Dat er hoge verwachtingen zijn. Dat vind ik niet erg. Ik verwacht ook veel van mezelf. Ik heb een grote drive om iets te laten zien en ik vind het prettig als er druk is. Men*sen móeten iets van mij verwach*ten. Ik heb dat nodig. Als de men*sen niet veel van mij verwachten, speel ik minder goed. Die invloed van buiten hoort erbij. Dat moti*veert mij. Als er niet veel wordt ver*wacht, heb ik een probleem met mijn motivatie."
    "Toen ik in de winter werd ge*huurd door Vitesse, heb ik geroe*pen dat ik twintig doelpunten per seizoen wil maken. Daarmee wilde ik mensen prikkelen en mezelf. Als ik zeg dat ik er tien maak en het worden er vijf, is dat slecht. Als ik zeg dat ik er twintig maak en het worden er tien, is dat wel oké."

    "Ik heb nu het gevoel dat ik meer verantwoordelijkheid moet ne*men.
    Als je een half jaar hier speelt en je bent gehuurd, is het niet zo makkelijk andere spelers te vertel*len hoe jij het wilt. Ik ken hen niet, zij kennen mij niet. Nu ik voor drie jaar heb getekend, is dat anders. Als ik het team wil helpen en belangrijk wil zijn, moet ik goed spelen. Spelers moeten van el*kaar weten hoe je het liefste speelt. Dan is timing heel belangrijk, wan*neer krijg je de bal. Dat moet veel beter. Normaal laat ik dat soort din*gen als coaching aan andere spelers of de trainer over. Ik besef dat ik 27 ben en de leeftijd heb om verant*woordelijkheid te nemen."
    "Waar ik sta en waar Vitesse staat, weet ik niet. De top 9 moet kun*nen, maar we hebben een smalle selectie. Ik moet eerst maar eens fit worden. Laten we maar een paar wedstrijden kijken hoe het gaat."



    25-07-2009 De Gelderlander

  17. #2267
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard De verjaardag van Piet Piraat?


    De Johan Frostbrug, nu eens in het geel belicht










    Nu hopen dat de 18+ cup wordt wat ik er van verwacht:jamie:
    Anders heb ik nog alle hoop op de Arnhemse meisjes Voetbalcup
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 25 juli 2009 om 10:37

  18. #2268
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Prachtige foto! Mooi die brug zo in Vitessekleur..

  19. #2269
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Prachtige foto! Mooi die brug zo in Vitessekleur..
    Vind ik ook! Bij de gemeente Arnhem is vanochtend een aanvraag binnengekomen van Vitesse als de JF Brug wanneer Vitesse 's avonds thuis speelt, deze geel wordt verlicht.

    Dit na de vele positieve reacties gisteravond van de Vitessefans. Esther Bal schijnt zo'n 750 mailtjes met positieve reacties te hebben gekregen. En dat voor dag 1 v/d 3

  20. #2270
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tussenstand Fortuna Dusseldorf - Vitesse Arnheim

    http://ticker.rp-online.de/freundschaftsspiele/rpo/

  21. #2271
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Vind ik ook! Bij de gemeente Arnhem is vanochtend een aanvraag binnengekomen van Vitesse als de JF Brug wanneer Vitesse 's avonds thuis speelt, deze geel wordt verlicht.

    Dit na de vele positieve reacties gisteravond van de Vitessefans. Esther Bal schijnt zo'n 750 mailtjes met positieve reacties te hebben gekregen. En dat voor dag 1 v/d 3
    Dat zou erg mooi zijn, Vlaggetjes weer op de bus, en dan die brug mooi geel zo 's avonds op een wedstrijddag. Zou goed zijn voor de binding tussen Vitesse en Arnhem, want past perfect in het plaatje zo.

  22. #2272
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Laat ik maar niks zeggen over de oefenwedstrijd...

  23. #2273
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Laat ik maar niks zeggen over de oefenwedstrijd...
    Ahja, ik zat er eigenlijk op te wachten.. Vitesse dat niet 1x in de fout zou gaan kon ik me niet voorstellen..

    Ahja en ze zeggen dat je van een nederlaag meer leert dan een overwinning..

  24. #2274
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hopelijk hebben we snelle studenten. Begin van het seizoen staat op de poort te rammen en Willem II raakt in vorm :nar:

  25. #2275
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bos neemt maatregelen na oefenduel
    Theo Bos begon zaterdag in de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf met de basisformatie die ook zou moeten starten in de competitie. Het duel maakte echter duidelijk dat drie spelers niet voldoende fit zijn om te kunnen beginnen tegen Willem II.

    Vitesse ging in Duitsland met 1-0 onderuit door een treffer van Olivier Caillas. In Düsseldorf maakte de nieuwe aanvaller van de Arnhemse club, Sinan Kaloglu, zijn debuut.

    De nederlaag was voor de trainer eenvoudig te verklaren."We kwamen tekort omdat drie spelers bij ons niet fit genoeg zijn: Delibor Stevanovic, Lasse Nilsson en Nicky Hofs. Ze konden het in de arbeid gewoon niet opbrengen en dat maakte dus het verschil. Wel goed om te zien, dus ga ik ze volgende week tegen Willem II niet alle drie opstellen", aldus Bos tegenover RTV Gelderland.

    De oefenmeester sprak zich tevens uit over de samenstelling van de aanvalslinie voor de wedstrijd tegen Willem II. "Het spitsenduo staat nog niet vast maar ik begin in ieder geval met Santi Kolk, één van de beteren vandaag."

    Molhoek: "Linkerrijtje is haalbaar"
    Rogier Molhoek kijkt met vertrouwen uit naar komend seizoen. De middenvelder lijkt de positie van de vertrokken Sebastien Sansoni in te gaan nemen en verwacht dat zijn ploeg kan eindigen bij de beste negen ploegen van de Eredivisie, meldt RTV Gelderland.

    De 28-jarige middenvelder maakte het voorgaande seizoen de overstap naar Vitesse. In diens van de Arnhemse club speelde hij 29 competitiewedstrijden.

    Molhoek moest destijds veelal de positie van linkshalf invullen. In het nieuwe seizoen lijkt hij echter kans te maken om te spelen 'op zes'. "Ik denk dat dit de beste plek voor mij is in een 4-4-2. We zullen zien wie de trainer zaterdag opstelt", aldus de speler tegenover de regionale omroep.

    Vitesse maakte een slechte indruk in de voorgaande oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf (0-1). Molhoek toonde zich ook kritisch ten opzichte van zijn spel. "Ik was er in de eerste helft niet helemaal bij met mijn hoofd. Maar na rust was het beter. Als team was het minder dan de laatste wedstrijden. Dit was dan een slechte generale maar het linkerrijtje is haalbaar."

  26. #2276
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Opendag was toch wel geslaagd...

  27. #2277
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Opendag was toch wel geslaagd...
    ja idd, al ben ik nu helemaal gesloopt. Was toch wel een erg leuke dag, zo in de stad met van alles te doen enzo.

  28. #2278
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    ja idd, al ben ik nu helemaal gesloopt. Was toch wel een erg leuke dag, zo in de stad met van alles te doen enzo.
    Jammer van 's avonds.. Maar verder, goed! Ook veel publiek..
    Maar ook ik duik zo mn bed in, haha..

  29. #2279
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Jammer van 's avonds.. Maar verder, goed! Ook veel publiek..
    Maar ook ik duik zo mn bed in, haha..
    Die we over twee weken ongetwijfeld niet terugzien... :wheelchair:

  30. #2280
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Die we over twee weken ongetwijfeld niet terugzien... :wheelchair:
    Doen ze het zo, is het niet goed. Doen ze het anders is het niet goed. Er word altijd gezeurd! Ik vond deze opendag goed georganiseerd, en ja als je het in de stad houdt komen er ook mensen die wat minder met Vitesse hebben. Maar je laat je wel zien in de stad!

  31. #2281
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Glenn Helder :respekt:

    Zeker een geslaagde dag, ff een dagje lekker onder de Ernhemmers, was weer lekker thuiskomen. Eindelijk geen tweede kidsclubdag, alleen vond ik het jammer dat het avondprogramma er werd uitgegooid. Maar wat wil je ook met 6 selectiespelers en 250 man die half dronken rondscharrelde. :good1:

  32. #2282
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Spelerspresentatie (en nog wat anders) in beeld:

    Cultheld Nicky Hofs krijgt een 'staande ovatie'


    Onze vogel was samen met zijn vriendjes gekomen


    Barbara Barend liep op alles te geilen wat maar een beetje donkere huidskleur had


    Elroy Room gooit een balletje


    De verbeterde Hersi look behoort tot 'Gino' Felixdaal



    De nieuwe linksback? (Lekker intern oplossen )



    Ook Buttner werd helemaal ondergekwijld door de rode schreeuwboei



    Kiekeboe! Ik was er ook nog


    Of Snijders, of Gravenbeek...urrender:


    Ik mis Sharon die bij het podium staat te springen


    Showmannetje :happydance:


    Kaloglu wordt gedwongen Nederlands te praten


    Even populair als Theo, Nick en Piet :respekt:


    Onze bestgeklede voetballer


    Gewoon bang dat die bal afzwaait...


    Ren Claudemir, ren! Straks wil ze nog met je knuffelen!


    Frank houdt niet van al die aandacht


    Drost doet het zelfs in zijn broek


    De hele dag lachen, hoe doen ze dat toch?


    Talentje


    En wij mogen nog een jaartje van hem genieten


    Hèhè, Pietje moet naar de kapper, z'n haar zit niet goed


    De nieuwe spelersbus

  33. #2283
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard De nieuwe officiële website, wat een opluchting


  34. #2284
    wiedergutmachungspiele jwchris's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 augustus 2008
    Locatie
    Waar denk je?
    Leeftijd
    29
    Berichten
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik was zelf van plan effe op te komen duiken daar, bij die presentatie,
    alleen dat ging hem niet worden, ouders hadden geen zin.

  35. #2285
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    jwchris Op de Zuid tegen Feyenoord. Miss, aan jouw de eer hem van de tribune af te huffen. :Crylol:

  36. #2286
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Barbara Barend liep op alles te geilen wat maar een beetje donkere huidskleur had

    Of Snijders, of Gravenbeek...urrender:
    Je weet dat BB pot is? En dat talentje op de foto was Snijders, Gravenbeek is volgens mij die gast op de foto waarbij deze bovenste reactie hoorde Wel een erg schöne bus trouwens.

  37. #2287
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Je weet dat BB pot is? En dat talentje op de foto was Snijders, Gravenbeek is volgens mij die gast op de foto waarbij deze bovenste reactie hoorde Wel een erg schöne bus trouwens.
    Jawel, alleen probeert ze het zelf zo te verbergen

  38. #2288
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Glenn Helder :respekt:

    Zeker een geslaagde dag, ff een dagje lekker onder de Ernhemmers, was weer lekker thuiskomen. Eindelijk geen tweede kidsclubdag, alleen vond ik het jammer dat het avondprogramma er werd uitgegooid. Maar wat wil je ook met 6 selectiespelers en 250 man die half dronken rondscharrelde. :good1:
    Sneeuwbal effect, begint natuurlijk bij dat er blijkbaar weinig animo was onder de fans (de meeste waren overdag al geweest), spelers zien dan ook niet het nut om te blijven, daar ergeren de andere supporters zich weer aan, en zo kan je eerder stoppen..

    Maar overdag was echt super, Arnhem straalde echt Vitesse uit!

  39. #2289
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Sneeuwbal effect, begint natuurlijk bij dat er blijkbaar weinig animo was onder de fans (de meeste waren overdag al geweest), spelers zien dan ook niet het nut om te blijven, daar ergeren de andere supporters zich weer aan, en zo kan je eerder stoppen..

    Maar overdag was echt super, Arnhem straalde echt Vitesse uit!
    Ja dat snap ik. Over de dag zelf hoor je me ook echt niet klagen hoor. (Ja, volgend jaar mogen ze die rooie thuislaten. :angel_not:

    Arnhemse Meisjes Cup was trouwens ook wel aardig van wat ik er van verwacht had

  40. #2290
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Jawel, alleen probeert ze het zelf zo te verbergen
    EN dan 1 van de grootste talenten van de Nederlandse velden! Blablabla, de nr 7 CLAUDEMIR naast dat ie goed kan voetballen ziet hij er ook nog is erg goed uit, kom dames laat je horen..


  41. #2291
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    EN dan 1 van de grootste talenten van de Nederlandse velden! Blablabla, de nr 7 CLAUDEMIR naast dat ie goed kan voetballen ziet hij er ook nog is erg goed uit, kom dames laat je horen..

    En lekker heel hard CLAUDEMIR!!! geroepen? . Naast mij viel een meisje haast flauw toen hij het podium op kwam. :happydance:

  42. #2292
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    En lekker heel hard CLAUDEMIR!!! geroepen? . Naast mij viel een meisje haast flauw toen hij het podium op kwam. :happydance:
    Ik kon roepen wat ik wilde, ik stond net een kind in zo een pak te frommelen Een beetje ver van het podium dus..

  43. #2293
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik kon roepen wat ik wilde, ik stond net een kind in zo een pak te frommelen Een beetje ver van het podium dus..
    *Kan zich voorstellen dat er nu een kind met een trauma loopt toen FCLD verscheidende dingen begon te roepen, nadat een vent met een Feyenoordpet het podium af liep*

  44. #2294
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Overigs was het vanaf boven er mooi op te zien, jammer alleen dat ik toen ook moest springen.. Ahja, ik kan nu wel zeggen dat ik gesprongen heb! Maar dat doe ik dus NOOIT meer.. HAHA

  45. #2295
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    *Kan zich voorstellen dat er nu een kind met een trauma loopt toen FCLD verscheidende dingen begon te roepen, nadat een vent met een Feyenoordpet het podium af liep*
    Heb ik wat gemist? Ik heb geen vent met een Feyenoordpet gezien..

Pagina 51 van 257 EersteEerste ... 41495051525361101151 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 16 maart 2021, 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •