Pagina 52 van 257 EersteEerste ... 242505152535462102152 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.296 t/m 2.340 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #2296
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Overigs was het vanaf boven er mooi op te zien, jammer alleen dat ik toen ook moest springen.. Ahja, ik kan nu wel zeggen dat ik gesprongen heb! Maar dat doe ik dus NOOIT meer.. HAHA
    Jij mist de hartaanvallen tijdens een avondje Vitesse zeker, of niet? Beetje van weet ik niet veel hoog in een zwevend net springen. Ik had geen extra onderbroek bij me en niet genoeg alcohol in mijn lijf om te springen...

    Edit: Ja, een leider van Ome Joops fietstour had zo'n Feyenoordpet op...

  2. #2297
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Jij mist de hartaanvallen tijdens een avondje Vitesse zeker, of niet? Beetje van weet ik niet veel hoog in een zwevend net springen. Ik had geen extra onderbroek bij me en niet genoeg alcohol in mijn lijf om te springen...

    Edit: Ja, een leider van Ome Joops fietstour had zo'n Feyenoordpet op...
    Ohh dat heb ik gemist.. Maar die ome Joopse fietstour duurde me ook iets te lang om te blijven opletten, overigs heb ik de presentatie van Claudemir ook niet gezien hoor.. Ik hoorde het haar alleen roepen..

  3. #2298
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ohh dat heb ik gemist.. Maar die ome Joopse fietstour duurde me ook iets te lang om te blijven opletten, overigs heb ik de presentatie van Claudemir ook niet gezien hoor.. Ik hoorde het haar alleen roepen..
    Dat was ook niet zo moeilijk. Nu stond het volume al op 100, maar zei vond het ook nog nodig om in die microfoon te blèhren....

    Naja, dan weet ik waar jij was gister, Sharon heb ik ook gezien (Weer niets gezegd, sorry, werd meegetrokken )

    En als jullie een Molhoek zwalkend over het plein hebben zien lopen, (Samen met een Verhaegh (witte uitshirt), Kolk thuisshirt en nog de helft van de selectie, dan was ik dat

  4. #2299
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Dat was ook niet zo moeilijk. Nu stond het volume al op 100, maar zei vond het ook nog nodig om in die microfoon te blèhren....

    Naja, dan weet ik waar jij was gister, Sharon heb ik ook gezien (Weer niets gezegd, sorry, werd meegetrokken )

    En als jullie een Molhoek zwalkend over het plein hebben zien lopen, (Samen met een Verhaegh (witte uitshirt), Kolk thuisshirt en nog de helft van de selectie, dan was ik dat
    Dan denk ik dat ik je niet gezien heb, heb geen zwalkende Molhoek gezien, haha.. Toen ik terug kwam van de MAC waren er niet zoveel spelers meer, heb toen alleen Jenner, Claudemir, Sprockel, Butnner, Snijders en Gravenbeek (?) zien rond wandelen..

  5. #2300
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dan denk ik dat ik je niet gezien heb, heb geen zwalkende Molhoek gezien, haha.. Toen ik terug kwam van de MAC waren er niet zoveel spelers meer, heb toen alleen Jenner, Claudemir, Sprockel, Butnner, Snijders en Gravenbeek (?) zien rond wandelen..
    Toen werd het avondprogramma dus ingezet :good1:. Dit waren volgens mij ook de spelers die op het Markt (?) plein zaten. Nadat de spelersgroep was opgesplitst is zij nooit meer herenigd dacht ik.

  6. #2301
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    jwchris Op de Zuid tegen Feyenoord. Miss, aan jouw de eer hem van de tribune af te huffen. :Crylol:
    Nee, zo gemeen ben ik niet. Als ie zich maar netjes gedraagt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik mis Sharon die bij het podium staat te springen
    Sharon was de hele dag hard aan het werk, vanaf 8 uur 's morgens, die had pas na half 7, 7 uur tijd voor Dado . was wel nog even gezellig na de tijd, alleen jammer dat er opeens nog maar weinig mensen waren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Dat was ook niet zo moeilijk. Nu stond het volume al op 100, maar zei vond het ook nog nodig om in die microfoon te blèhren....

    Naja, dan weet ik waar jij was gister, Sharon heb ik ook gezien (Weer niets gezegd, sorry, werd meegetrokken )

    En als jullie een Molhoek zwalkend over het plein hebben zien lopen, (Samen met een Verhaegh (witte uitshirt), Kolk thuisshirt en nog de helft van de selectie, dan was ik dat
    Alweer?? :O het is toch ook schandalig he, en trouwens je zou bij mij aan de kraam komen had je gezegd he

  7. #2302
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Nee, zo gemeen ben ik niet. Als ie zich maar netjes gedraagt



    Sharon was de hele dag hard aan het werk, vanaf 8 uur 's morgens, die had pas na half 7, 7 uur tijd voor Dado . was wel nog even gezellig na de tijd, alleen jammer dat er opeens nog maar weinig mensen waren.
    Maar geen zwalkende Molhoek voorbij zien komen?



    Alweer?? :O het is toch ook schandalig he, en trouwens je zou bij mij aan de kraam komen had je gezegd he
    Ik was er, maar kon m'n vriendin niet dumpen. En die was nogal in een jaloerse bui. Ik werd ongeveer bij elke vrouw weggetrokken... (Nu ben ik blij dat er tegen Feyenoord geen vrije verkoop is, want volgens mij gaat ze dan ook mee ). Ik wordt in de gaten gehoudenurrender:

    Een Feyezuider heeft in het Gelredome dezelfde rechten als mij... Ik moest me ook gedragen, mag geen pietje roepen... Bah, uit frustratie schop ik jwchris wel de gracht in :devil:
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 27 juli 2009 om 18:18

  8. #2303
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik was er, maar kon m'n vriendin niet dumpen. En die was nogal in een jaloerse bui. Ik werd ongeveer bij elke vrouw weggetrokken... (Nu ben ik blij dat er tegen Feyenoord geen vrije verkoop is, want volgens mij gaat ze dan ook mee ). Ik wordt in de gaten gehoudenurrender:

    Een Feyezuider heeft in het Gelredome dezelfde rechten als mij... Ik moest me ook gedragen, mag geen pietje roepen... Bah, uit frustratie schop ik jwchris wel de gracht in :devil:
    haha watje , had gewoon gezegd dat je ff bij de nieuwe shirtjes wilde kijken haha
    Tja dat zou ze wel niet voor niks doen he

    Hahahahahaha

  9. #2304
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    haha watje , had gewoon gezegd dat je ff bij de nieuwe shirtjes wilde kijken haha
    Tja dat zou ze wel niet voor niks doen he

    Hahahahahaha
    Ik hou me koest en zeg niks :angel_not:. Naja, ik zal wel daaag Sharon tegen je roepen op de promonade hoor

    (Shirtjes kon ik ook wel op een afstandje bekijken...)

  10. #2305
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik hou me koest en zeg niks :angel_not:. Naja, ik zal wel daaag Sharon tegen je roepen op de promonade hoor

    (Shirtjes kon ik ook wel op een afstandje bekijken...)
    Hou ik je aan hoor.

    Nouja zeg

  11. #2306
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Het staat in de agenda, het staat op de computer, als iemand het straks ook nog even in het wedstrijdtopic wil zetten dan neem ik mijn vriendin niet mee. :happydance:

  12. #2307
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zoo mijn werkdag zit er weer op En morgen met de kids (78 stuks) een dag naar Vitesse!
    's ochtends training, 's middags rondleiding..

  13. #2308
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zoo mijn werkdag zit er weer op En morgen met de kids (78 stuks) een dag naar Vitesse!
    's ochtends training, 's middags rondleiding..
    Leuk! 'S ochtends flink vol stoppen met ranja en nog meer suikerbommetjes en 's middags door het stadion laten rennen.

  14. #2309
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wat vinden we trouwens van de nieuwe site? Moet wel erg wennen en vind het tot op heden geen vooruitgang. Zie bijvoorbeeld de vormgeving van deze pagina: http://club.vitesse.nl/nieuws/clubni...te-van-vitesse Hebben ze centraal onderaan een kolom met de Eredivisiestand waarbij de punten van clubs met een lange naam niet eens af te lezen zijn. Natuurlijk is die kolom nu ook nog overbodig, maar je mag toch wel iets 'gelikter' verwachten met zo'n aankondiging...

    edit: ow zie dat het blijkbaar aan m'n eigen laptop ligt, op de pc is de kolom wel goed uitgelijnd. Desondanks vind ik het alsnog een rare vormgeving qua indeling.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 27 juli 2009 om 18:55

  15. #2310
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wat vinden we trouwens van de nieuwe site? Moet wel erg wennen en vind het tot op heden geen vooruitgang. Zie bijvoorbeeld de vormgeving van deze pagina: http://club.vitesse.nl/nieuws/clubni...te-van-vitesse Hebben ze centraal onderaan een kolom met de Eredivisiestand waarbij de punten van clubs met een lange naam niet eens af te lezen zijn. Natuurlijk is die kolom nu ook nog overbodig, maar je mag toch wel iets 'gelikter' verwachten met zo'n aankondiging...
    Het is al een hele verbetering met dat andere zielige geval. Dus in dat opzicht ben ik er tevreden mee. De site is inderdaad nog niet af en gaat nog regelmatig offline, een iets te strakke deadline dus. Maar over het algemeen met ik er tevreden mee, leuke verbetering. Helaas is die kerel die schreef dat we van lienden hadden gewonnen bij mij weten nog steeds niet weg...

  16. #2311
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Voetbalvoorspellingen Jan Streuer

    Ook Arnhemmer Jan Streuer, directeur scouting bij UEFA-cupwinnaar Shakhtar Donetsk uit Oekraïne, laat zijn licht schijnen over het seizoen.

    Kampioen: Ik denk toch Ajax.
    Degradatie: RKC degradeert direct. VVV, ADO, Roda JC, Heracels en Sparta zijn ook matig.
    Topscorer: Suarez, of misschien toch weer El Hamdaoui.
    Verrassing: Feyenoord doet het beter en gaat positief verrassen
    Beste speler: El Hamdaoui, fantastisch, hij is vrij compleet.
    Vitesse of NEC: Bij de eerste negen is voor beiden al goed. Vitesse heeft meer individuele kwaliteit en Theo Bos maakt er echt een team van. NEC moet wennen aan een nieuwe trainer na Mario Been.
    Gelders talent: Claudemir (Vitesse), hij heeft veel toekomst en zit goed in elkaar qua karakter.
    Promotie: Ik hoop De Graafschap, een hele sympathieke club, maar ik vind het elftal nu vrij matig. Ik ben bang dat het niet gaat lukken met deze selectie.
    AGOVV: Hangt af van de financiën, anders wordt het niet veel beter.
    Shakhtar: Wordt moeilijk na successen. Na de winst in de UEFA-cup kan het nauwelijks beter.

    28-07-2009 Omroep Gelderland TxT

  17. #2312
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bos maakt zich geen zorgen over conditie

    Vitesse-trainer Theo Bos maakt zich geen zorgen over de conditionele toestand van zijn spelersgroep. Zaterdag, na het slappe optreden bij Fortuna Düsseldorf (1-0), betwijfelde de coach of de sleutelspelers Nicky Hofs, Lasse Nilsson en Dalibor Stevanovic fit genoeg zijn om zaterdag te starten in de eerste competitiewedstrijd, bij Willem II.
    "Ik maak me geen zorgen", aldus Bos. "Het is logisch dat de spelers die een deel van de voorbereiding hebben gemist, extra arbeid moeten verrichten om aan te haken. En wat Lasse betreft, dat viel zaterdag reuze mee. Voor het uur dat hij speelde, was het prima. Zijn hamstring hield het goed."

    In Düsseldorf zag Bos een ploeg 'die er over het algemeen niet fris uitzag'. De trainer trakteerde zijn jongens gisteren meteen op een pittige bosloop. "Het kan zijn dat de spelers er aan het eind van de voorbereiding een beetje doorheen zitten, maar die indruk heb ik niet", aldus Bos. "Ik heb niet het gevoel dat de ploeg uitgeblust is, of dat de voorbereiding te zwaar was. We zullen het in de komende dagen natuurlijk wel goed in de gaten houden qua intensiteit, want het is belangrijk dat de spelers zaterdag fris zijn."

    Bron: De Gelderlander 28-07-2009

  18. #2313
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Kaloglu: 'Ik heb nog twee, drie weken nodig'

    Sinan Kaloglu maakte zaterdag eindelijk zijn debuut in de hoofdmacht van Vitesse. De 28-jarige aanvaller speelde de tweede helft van de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf (1-0).
    "Ik ben blij dat ik mijn eerste wedstrijd voor Vitesse heb kunnen spelen ", stelde de Turkse voetballer na het oefenduel in Duitsland. " Vitesse heeft een goede groep. Tijdens het afgelopen seizoen belandde ik na de winterstop bij VfL Bochum op de bank. Toen was ik niet gelukkig. Maar nu ben ik heel gelukkig dat ik hier bij Vitesse ben."

    Kaloglu heeft wekenlang alleen maar kunnen trainen, in afwachting van zijn werkvergunning. Afgelopen week werd hij speelgerechtigd, maar Kaloglu is nog niet topfit.

    "Ik heb geen last van een blessure", aldus Kaloglu. "Maar ik ging ervan uit dat ik me pas op 5 juli hoefde te melden op de eerste training van VfL Bochum. Vitesse was toen al twee weken bezig, dus ik begon met een achterstand. Dit was mijn eerste wedstrijd, verder heb ik alleen maar getraind. Daarom heb ik nog wat tijd nodig. Ik hoop dat ik over twee, drie weken honderd procent fit ben."

    Kaloglu moest vrijdag tijdens de training van het veld met nekklachten. " Daarom begon hij tegen Fortuna Düsseldorf niet in de basis", aldus trainer Theo Bos. "Hij maakt een heel goede indruk op de trainingen."

    Bos speelde zaterdag met Frank van der Struijk als linksback, dat is de positie waar Vitesse zich nog hoopt te versterken. "Hij is een goede optie om de ploeg op die plek te helpen, hoewel hij liever niet daar speelt" , aldus Bos, die de weer fitte Rogier Molhoek opstelde als controlerende middenvelder. In de voorgaande oefenpartijen had rechtsback Paul Verhaegh op die positie gespeeld. Bos: "Dat doen we voorlopig niet meer.

    Bron: De Gelderlander 27-07-2009

  19. #2314
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tsja, toch drie steunpilaren (Kaloglu durf ik niet te zeggen) die conditioneel een achterstand hebben. Ik heb me er zo mijn twijfels over...

  20. #2315
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ach ze zullen vast niet alle drie niet spelen, én mocht dat wel het geval zijn, dan nog moet Willem II gewoon verslagen worden. Die hebben Demouge en uhmmmm... ow wacht, Demouge scoort het laatste halfjaar ook al niet meer.

  21. #2316
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ach ze zullen vast niet alle drie niet spelen, én mocht dat wel het geval zijn, dan nog moet Willem II gewoon verslagen worden. Die hebben Demouge en uhmmmm... ow wacht, Demouge scoort het laatste halfjaar ook al niet meer.
    Mocht je het nog niet opgevallen zijn, ik ben en blijf een eeuwige pessimist als het om Vitesse gaat. Er zijn in het verleden iets teveel beloftes niet nagekomen waarna de gifbeker zich maar bleef vullen. :good1:

    Maar goed, Willem II moeten we kunnen pakken, normaal gesproken. Als Bos de koppies maar op scherp hebt staan.

  22. #2317
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    En dan zul je zien, tegen ons wel weer, want dan zingt iedereen weer dat ie .... is , heb ze bij mij in de bus al gezegd, dit keer gaan we dat niet zingen. Gaan die gast echt geen extra motivatie geven.

  23. #2318
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zolang Paul die bal maar wegpoetst i.p.v. het 'voetballend' probeert op te lossen... (Nachtmerries, ik was al feest aan het vieren) mile015:

  24. #2319
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Leuk voor op je bureaublad



    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 29 juli 2009 om 07:11

  25. #2320
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hertog is echt al mooi geworden. Vond hem eerst heel schattig, maar dat schattige is er nu wel een beetje af, nu is ie mooi stoer.

  26. #2321
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik heb eens zo'n volwassen beest zien vliegen met een spanwijdte van 2,70. Dat is pas indrukwekkend en ik hoop dat ik dat nog eens mag zien in ons eigen Gelredome. Dan is de Hertog nog klein, maar goed, beestje heeft inderdaad een mooier en stoerder vederkleed gekregen.

    Daarnaast, ik vind Gerard pas stoer! Net Piet piraat.

  27. #2322
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik heb eens zo'n volwassen beest zien vliegen met een spanwijdte van 2,70. Dat is pas indrukwekkend en ik hoop dat ik dat nog eens mag zien in ons eigen Gelredome. Dan is de Hertog nog klein, maar goed, beestje heeft inderdaad een mooier en stoerder vederkleed gekregen.

    Daarnaast, ik vind Gerard pas stoer! Net Piet piraat.
    Ben ook echt benieuwd straks als ie groot is, dat gaat zo stoer worden.

    Ja Gerard is ook stoer, die heeft mij weleens voor gek verklaard haha, ik zei tegen hem dat ik Hertog wel schattig vond, en hij zei dat ik wel gek leek haha. Ben toen nog met Gerard en Hertog op de foto geweest. Was wel grappig, al die stoere kerels daar bij Vitesse waren bang voor dat babytje.

  28. #2323
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Ben ook echt benieuwd straks als ie groot is, dat gaat zo stoer worden.

    Ja Gerard is ook stoer, die heeft mij weleens voor gek verklaard haha, ik zei tegen hem dat ik Hertog wel schattig vond, en hij zei dat ik wel gek leek haha. Ben toen nog met Gerard en Hertog op de foto geweest. Was wel grappig, al die stoere kerels daar bij Vitesse waren bang voor dat babytje.
    Sprockel gezien toen de vogel op z'n hand landde? Het liefst scheet hij dwars door zijn broek heen, haha :happydance:.

  29. #2324
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Sprockel gezien toen de vogel op z'n hand landde? Het liefst scheet hij dwars door zijn broek heen, haha :happydance:.
    Haha ik heb foto's gezien, en moest daar al om lachen, zo bang als ie keek. En dat was nog maar een uil ofzo. Ik zou Hertog best een keer vast willen houden, maar Gerard houdt hem al van je weg als je alleen maar op de foto gaat, helaas

  30. #2325
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Haha ik heb foto's gezien, en moest daar al om lachen, zo bang als ie keek. En dat was nog maar een uil ofzo. Ik zou Hertog best een keer vast willen houden, maar Gerard houdt hem al van je weg als je alleen maar op de foto gaat, helaas
    Die Oeh Hoe, denkt lekker rustig in een boom te gaan zitten. Maar zodra men weet waar ie zit gaan ze massaal om die boom staan te schreeuwen...

    Ach, ook wel begrijpelijk dat Gerard leken zover van de Hertog vandaan wil hebben. Het is niet een hond of een kat die je kan aaien. Gerard heeft niet voor niets een oog en een duim verloren. urrender:

  31. #2326
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Die Oeh Hoe, denkt lekker rustig in een boom te gaan zitten. Maar zodra men weet waar ie zit gaan ze massaal om die boom staan te schreeuwen...

    Ach, ook wel begrijpelijk dat Gerard leken zover van de Hertog vandaan wil hebben. Het is niet een hond of een kat die je kan aaien. Gerard heeft niet voor niets een oog en een duim verloren. urrender:
    Ja, ik snap het opzich wel, maar vond het erg jammer, had wel aan de kant van Hertog toen willen staan maar helaas

  32. #2327
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Toen die nog klein was wel is van heel dichtbij gezien, nu blijf uit me zelf wel een stukkie uit de buurt, haha.. Beestje word me nu al iets te groot om hem op een halve meter te hebben.. Als ie vliegt kan ie overigs niet groot genoeg zijn, maar graag op grote afstand van mij!

  33. #2328
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Zonder Gerard

    Zonder Gerard


    Over een aantal jaartjes urrender:


  34. #2329
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

  35. #2330
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Televaag bevestigd geruchten:

    ARNHEM - Vitesse huurt verdediger Calvin Jong-A-Pin voor een seizoen van SC Heerenveen. De voetbalclub uit Arnhem heeft dat woensdag bekendgemaakt. Vitesse heeft daarnaast ook een optie tot koop bedongen.

    Jong-A-Pin heeft bij Heerenveen nog een contract tot medio 2011. Hij kwam sinds het seizoen 2006-2007 uit voor de Friezen. Daarvoor voetbalde de 23-jarige speler voor FC Volendam.

    Telegraaf

    Calvin Jong-A-Pin vertrekt naar Vitesse
    29 juli 2009
    Calvin Jong-A-Pin vertrekt per direct naar Arnhem. De 23-jarige verddeiger wordt komend seizoen verhuurd aan Vitesse. Jong-A-Pin staat nog twee jaar onder contracht bij sc Heerenveen. Hij kwam in de afgelopen drie seizoenen in 44 competitieduels van de hoofdmacht van de Friese club in actie.

    SC Heerenveen
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 29 juli 2009 om 20:55

  36. #2331
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Toch nog een linksback...

  37. #2332
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Selectie is rond denk ik zo. Tsja, heb liever een echte linksback dan Frank v/d Struijk op die positie hoor. En daarbij, met het vertrouwen van Theo stijgt iedereen boven zich uit

  38. #2333
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Selectie is rond denk ik zo. Tsja, heb liever een echte linksback dan Frank v/d Struijk op die positie hoor. En daarbij, met het vertrouwen van Theo stijgt iedereen boven zich uit
    Friesen blij, wij blij..
    En nu hopen dat wij straks nog blij zijn, en die Friesen balen..

  39. #2334
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Friesen blij, wij blij..
    En nu hopen dat wij straks nog blij zijn, en die Friesen balen..
    Kan mij die Friezen schelen, laat ze lekker verzuipen in die provincie van ze. Als wij straks trots op Jong A Pin kunnen zijn komt ie maar lekker wat langer in Arnhem voetballen en anders verzuipt ie maar lekker mee.

    (Maar natuurlijk is het wel mooi als de potentie van Jong A Pin er hier wel uitkomt )
    Laatst gewijzigd door marcel013; 29 juli 2009 om 21:30 Reden: ff normaal taalgebruik hanteren

  40. #2335
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mwa van Jong-a-Pin ben ik ook niet zo kapot. Maar wie weet pakt het gunstig uit, net zoals bij Jeroen Drost.

  41. #2336
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Kan mij die Friezen schelen, laat ze lekker verzuipen in die provincie van ze. Als wij straks trots op Jong A Pin kunnen zijn komt ie maar lekker wat langer in Arnhem voetballen en anders verzuipt ie maar lekker mee.

    (Maar natuurlijk is het wel mooi als de potentie van Jong A Pin er hier wel uitkomt )
    Dat bedoel ik
    Laatst gewijzigd door marcel013; 29 juli 2009 om 21:30

  42. #2337
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    wat kan die Jong a Pin? hij is mij nog niet echt opgevallen.

  43. #2338
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Denk dat we dat nog het best aan Heerenveeners kunnen vragen, maar mij insziens komt hij fysiek tekort. Anderzijds heeft hij natuurlijk niet voor niets voor Jong Oranje gevoetbald...

  44. #2339
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Denk dat we dat nog het best aan Heerenveeners kunnen vragen, maar mij insziens komt hij fysiek tekort. Anderzijds heeft hij natuurlijk niet voor niets voor Jong Oranje gevoetbald...
    moet je eerlijk bekennen dat alles wat voor heereveen staat niet veel goeds kan zijn, dat er dan een (blijkbaar) leuke speler naar Vitesse komt? hopelijk ziet hij bij Vitesse het ligt
    Laatst gewijzigd door marcel013; 29 juli 2009 om 21:50 Reden: naamsverbastering

  45. #2340
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Jong-A-Pin komt fysiek niets tekort. Het is een prima baller hoor, helaas viel hij dit jaar wat door de mand. Ik hoop voor jullie dat hij het goed gaat doen. Gun het m zelf wel sympathieke gast is het

Pagina 52 van 257 EersteEerste ... 242505152535462102152 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •