Pagina 54 van 258 EersteEerste ... 444525354555664104154 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.386 t/m 2.430 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #2386
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sinan Kaloglu aanjager van Vitesse

    Sinan Kaloglu bracht als invaller nieuw elan bij Vitesse.
    De Turkse spits was de aanjager van de ploeg en ging ook verbaal in de clinch met zijn ploeggenoten. Ook spoorde hij de meegereisde supporters aan. "Dat deed ik, omdat ze zo stil waren. Daarna gingen ze achter de ploeg staan en joegen ons op en bleven we druk zetten op hen. We moeten het echt beter doen dan dit. We moeten voor het linkerrijtje gaan."

    "Ikzelf kon maar een helft spelen, want ben nog niet fit genoeg. Als dat wel het geval is, dan ga ik er vanuit dat ik gewoon speel."

    Bron: Omroep Gelderland 01-08-2009



    Theo Bos laakt eerste helft van Vitesse

    Vitesse-trainer Theo Bos analyseerde heel helder waarom zijn elftal er tegen Willem II voor rust volstrekt niet aan te pas kwam.
    "Voetbal wordt gespeeld onder andere met duels en als je 99 procent van je duels verliest, heb je altijd problemen. Tegen welke tegenstander dan ook. We hadden gewaarschuwd voor wat er misging bij de 1-0. We waren veel te makkelijk, maar leverden geen arbeid zonder bal. Al met al verloren we hier dus onnodig."

    Na rust was het anders. "De tweede helft was voor ons en hadden we alsnog een gelijkspel verdiend."

    Bron: Omroep Gelderland 01-08-2009

  2. #2387
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Piet Velthuizen waarschuwde al

    Piet Velthuizen kreeg za*terdagavond in een helftje voetbal*len meer ballen te verwerken dan de hele voorbereiding bij elkaar.
    " Ik heb er wel 35 gehad, ze kwa*men van alle kanten", zei de doel*man van Vitesse na een valse start van het nieuwe voetbalseizoen.
    Hij verloor met zijn ploeg in Til*burg met 3-1 vanWillem II.
    Ontluisterend was de ervaring voor Velthuizen, die zich door een acceptabele en naar Vitessebegrip*pen vooral erg serene voorberei*ding - met 53 goals voor en maar twee tegen - al geen zand in de ogen had laten strooien.
    "Een paar dagen geleden heb ik het al aangegeven. Wat kan mij die vijftig goals in de voorbereiding schelen. Ik hecht er geen waarde aan. De voorbereiding is er om fit te worden en vertrouwen op te doen voor als het begint."
    "Wat hebben we nou gespeeld in de voorbereiding? Twee serieuze wedstrijden, de rest tegen bal op het dak. Leuk en aardig allemaal, maar wat heb ik eraan?"
    "Ik heb er nu wel drie in het bak*kie liggen. Het seizoen is begon*nen. Het doel is elke wedstrijd win*nen en dat hebben we niet ge*daan. En waarom? Omdat we met zijn allen hebben gefaald. Niet heb*ben gedaan wat we moesten doen. Zes weken voorbereiding ja. Maar geen resultaat. We zijn begonnen en we hebben niks."

    Velthuizen lag vanaf de aftrap in de vuurlinie. De ene kopbal na de andere, het ene schot na het ande*re. In het strafschopgebied had hij nauwelijks steun, al kopten Mol*hoek en Stevanovic nog twee bal*len van de doellijn.
    Zijn doorgaans zo betrouwbare de*fensie - ook in de steek gelaten door het middenveld - liet het compleet afweten. Civard Sprockel was geen schim van de speler die sinds de komst van Theo Bos een rots in de branding is, Jeroen Drost zwom mee, Frank van der Struijk verzoop op de linkerflank.
    Wat hem niet eens mag worden aangerekend. Hij speelt er niet graag. En uitgerekend aanvoerder Paul Verhaegh leidde met een uit*glijder de 2-0 in.
    Daarvoor waren Sprockel en Van der Struijk al in de fout gegaan bij de 1-0 na 4 minuten, door de klei*ne Sergio Zijler over het hoofd te zien. Velthuizen hield de poort even dicht, maar kreeg geen steun toen Gregoire de bal kreeg: 1-0.

    De doelman waande zich in een schiettent op de kermis. Een halve week eerder kreeg hij nog de invi*tatie voor Oranje. Een voorlopige selectie voor de oefeninterland van 12 augustus tegen Engeland.
    " Eerst maar eens afwachten of ik ook bij de definitieve selectie zit.
    Maar ik hou me nu even niet zo bezig met Oranje. Ik wil er eigen*lijk niet veel over zeggen. Ik ben nog bezig met deze nederlaag, die moet ik even verwerken."
    Hij was daar zaterdagavond nog lang niet klaar mee. Na afloop leek het of hij het met Nicky Hofs aan de stok kreeg. "Ruzie niet. Het ging over afspraken, niet over Nic*ky. Die derde goal was helemaal onnodig, niet aan de afspraak ge*houden. Zag je hoe die er in ging?
    Valt-ie niet, dan heb je nog vier spannende minuten misschien.
    Nu was het voorbij. We hebben verdiend verloren, in de eerste helft heeft iedereen alles fout ge*daan. Niemand kwam de afspra*ken na. We moeten de koppen maar eens goed bij elkaar steken."
    "Dit is een klap, natuurlijk. We willen punten halen, het linker rij*tje halen."
    Over zijn eigen doelen wilde hij het zaterdag nog niet hebben. In het beste geval lonkt hetWK 2010 in Zuid-Afrika nu doelman Henk Timmer (ex Feyenoord) clubloos buiten de boot valt. "Ik zeg nog even niks over mijn doelen."

    03-08-2009 De Gelderlander

    Theo Bos: 'Dit was onthutsend'

    Vitesse- trainer Theo Bos was zaterdag zeer ontevreden in Tilburg. "We hebben verzuimd mi*nimaal een gelijkspel te behalen", baalde de Arnhemse coach na de 3-1 nederlaag tegenWillem II.
    "Het gevoel na de voorbereiding was goed", stelde Bos. "Maar het was onthutsend te zien hoe wij hier begonnen. Als de bereidheid er niet is om duels te winnen, om arbeid te leveren. Op dat vlak zijn we te kort geschoten, terwijl dat het makkelijkste onderdeel van voetbal is."

    Bos had geen spijt van zijn keuze voor het drietal Hofs-Stevano*vic- Nilsson. " Deze week oogden ze fit tijdens de training", aldus Bos. "Dat kwam er vandaag niet uit, maar dat is achteraf praten. Wij hadden het idee dat ze wel 45 minuten vol konden maken."

    De trainer gaf Rogier Molhoek de kans als controlerende middenvel*der. Bos wilde niet zeggen of die optie van de baan is na de misluk*king in Tilburg. "Dat weet ik niet. Ik ga er eens rustig over naden*ken", sprak Bos, die niets wilde weten van excuses, als een te zwak*ke tegenstand in de voorbereiding. " Ik denk niet dat Vitesse hier hoeft te verliezen. Dat vond ik voor de wedstrijd, en dat vind ik ook nu."

    03-08-2009 De Gelderlander

  3. #2388
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Velden Gelderse voetbalclubs slecht beoordeeld

    De velden van de Gelderse voetbalclubs worden laag beoordeeld.
    Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Voetbal International onder de aanvoerders van alle profclubs. In de eredivisie van afgelopen seizoen wordt het veld van De Graafschap als laagste beoordeeld, nog onder het kunstgras van Heracles Almelo. NEC staat in het onderzoek op de zestiende plaats en het veld van Vitesse in Gelredome staat dertiende. PSV speelt volgens het onderzoek op het beste veld in de eredivisie.

    In de eerste divisie scoren de velden AGOVV Apeldoorn en FC Omniworld, beiden kunstgras, het laagste.

    Bron: Omroep Gelderland 04-08-2009

  4. #2389
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Velden Gelderse voetbalclubs slecht beoordeeld

    De velden van de Gelderse voetbalclubs worden laag beoordeeld.
    Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Voetbal International onder de aanvoerders van alle profclubs. In de eredivisie van afgelopen seizoen wordt het veld van De Graafschap als laagste beoordeeld, nog onder het kunstgras van Heracles Almelo. NEC staat in het onderzoek op de zestiende plaats en het veld van Vitesse in Gelredome staat dertiende. PSV speelt volgens het onderzoek op het beste veld in de eredivisie.

    In de eerste divisie scoren de velden AGOVV Apeldoorn en FC Omniworld, beiden kunstgras, het laagste.

    Bron: Omroep Gelderland 04-08-2009
    Onze mat was de 2de seizoenshelft ook echt een drama! hehe

  5. #2390
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Onze mat was de 2de seizoenshelft ook echt een drama! hehe
    Tsja, maar dat komt omdat er ook alles mis was met de mechaniek, waardoor de meestal vertroetelde grasmat zich ineens moest weren tegen vrieskou en hevige regenval...

  6. #2391
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Tsja, maar dat komt omdat er ook alles mis was met de mechaniek, waardoor de meestal vertroetelde grasmat zich ineens moest weren tegen vrieskou en hevige regenval...
    En door kinderen een middagje te vermaken op je grasmat
    Wat zag die grasmat eruit na de kids club dag zeg.

  7. #2392
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    En door kinderen een middagje te vermaken op je grasmat
    Wat zag die grasmat eruit na de kids club dag zeg.
    hehe, idd.. op de ene helft stond nog gras, de andere kant was vooral bruin..
    Maar voor de kidsclubdag was de mat al beroerd.

  8. #2393
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Het was dit jaar een schande, het veld heeft er wel eens veel mooier bijgestaan. Maarja, tegenwoordig prikken ze er alleen nog in, of als ze aan het frituren zijn :blind:

  9. #2394
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Eens kijken wat anderen er van vonden:


    Vitesse speelt gelijk in eerste thuiswedstrijd: 0-0

    Vitesse en Feyenoord hebben zondagmiddag met 0-0 gelijkgespeeld. Vitesse domineerde het merendeel van de wedstrijd, kreeg volop kansen. Het enige dat de ploeg van Theo Bos verweten kan worden, is het niet benutten van de kansen. Voor de rest speelde Vitesse een goede wedstrijd die het, gezien het spelbeeld en de kansen, eigenlijk met een ruime overwinning had moeten afsluiten.

    Vitesse opende sterk in haar eerste thuiswedstrijd. Binnen zes minuten dook Vitesse driemaal op voor doelman Rob van Dijk. In zowel de 3e als 24e minuut was er een duikeling in de zestien meter. Beide keren speelde Kolk een hoofdrol en strafschop of niet, scheidsrechter Kuipers liet doorspelen. De kansen van Vitesse waren legio en groot. Lasse Nilsson zag één inzet van de lijn worden getrapt en de andere rakelings naast gaan en Rogier Molhoek, Claudemir en Jong-a-Pin zagen goede individuele acties vooralsnog niet beloond worden.

    Na de flitsende start van Vitesse, herpakte de ploeg van Mario Been zich. Met veel balbezit en gecontroleerd spel werd de rust in het spel teruggevonden. De wind van Vitesse was daardoor gaan liggen en het duurde tot vijf minuten voor rust voordat die weer oplaaide. Op slag van rust leidde dat nog tot één grote kans van Santi Kolk. Frank van der Struijk legde een afgeslagen precies in de voeten van de aanvaller die met zijn inzet echter de paal raakte. De Rotterdammers kregen welgeteld één kans in de eerste 45 minuten. Roy Makaay zag zijn schot uit de draai goed gekeerd door Piet Velthuizen.

    Na rust bleef Vitesse druk houden op de defensie van Feyenoord en na kansen van Sprockel, Nilsson en Drost in de beginfase van de tweede helft was enkel de vraag wanneer Vitesse zou scoren. Na negentig minuten en vier in de extra tijd was het antwoord op de vraag: niet. De ploeg speelde een prima eerste thuiswedstrijd voor bijna zeventienduizend toeschouwers, maar de bal wilde er niet in. Feyenoord, dat in het laatste half uur met Slory en Biseswar logisch wisselde en meer snelheid en diepte bracht, mocht daarom stilletjes hopen op een rendabele counter. Een vrije trap van Ron Vlaar (hard op de voet van Velthuizen) en een kopbal van Fer (naast) waren de enige wapenfeiten van de stadionclub.

    Vitesse mocht zondagmiddag in GelreDome veel meer aanspraak maken op een overwinning, maar het zat er niet in. Pech was er ook Kaloglu, die minder dan een kwartier na zijn invalbeurt alweer gewisseld moest worden. Bij een kopduel blesseerde de Turkse aanvaller zich aan de rug. Volgende week wacht voor Vitesse de uitwedstrijd in Friesland tegen sc Heerenveen.

    Vitesse - Feyenoord (0-0 (0-0)

    Vitesse
    Velthuizen, Van der Struijk, Drost, Sprockel, Jong-a-Pin, Hofs ('66 Kaloglu, '90 Büttner), Claudemir, Molhoek, Verhaegh, Nilsson, Kolk ('77 Stevanovic)

    Feyenoord
    Van Dijk, Fernandez, Vlaar, Bahia, De Cler, El Ahmadi, Fer, Tomasson ('80 Bruins), Makaay ('61 Biseswar), De Guzman ('61 Slory), Cissé

    09-08-09 Vitesse.nl

    Vitesse gelijk tegen Feyenoord

    ARNHEM - Vitesse heeft zondagmiddag met 0-0 gelijkgespeeld tegen Feyenoord. Voor opvallend weinig toeschouwers, vanwege de schoolvakanties zijn deze zondagmiddag slechts 16.485 toeschouwers in Gelredome, kon de thuisploeg de vele kansen niet omzetten in treffers. Vitesse-trainer Theo Bos had zijn elftal flink gewijzigd voor de eerste thuiswedstrijd van het seizoen, na het zwakke begin van de competitie bij Willem II (3-1).

    De na zijn blessure nog niet topfitte Dalibor Stevanovic begon op de bank en het middenveld van de Arnhemse ploeg zag er totaal anders uit. Paul Verhaegh verving Rogier Molhoek als controleur voor de verdediging, Molhoek speelde links in plaats van Stevanovic en Nicky Hofs en Claudemir hadden van plek geruild, waardoor Hofs aan de rechterkant begon.

    Vitesse opende geweldig. De thuisploeg zette meteen druk en creëerde ook gelijk kansen. Binnen vijf minuten was Vitesse drie keer dicht bij de openingstreffer. Eerst liet scheidsrechter Björn Kuipers doorspelen na een vermeende overtreding van Ron Vlaar op Vitesse-aanvaller Santi Kolk in de zestien, vervolgens haalde Vlaar de bal na een stift van Lasse Nilsson van de lijn en daarna werkte Feyenoord-keeper Rob van Dijk met moeite een inzet van Nilsson uit zijn doel.

    Feyenoord-zette daar alleen een fraaie uithaal van Roy Makaay tegenover. Vitesse-doelman Piet Velthuizen reageerde alert. Aan de andere kant kreeg Molhoek een vrije schietkans, maar hij gaf een voorzet die voorlangs ging. Nilsson voegde daar nog een mogelijkheid aan toe. Na een solo strandde hij op Van Dijk. En op slag van rust schoot Kolk van dichtbij op de paal, om het overwicht van Vitesse nog maar eens te onderstrepen.

    Na rust hetzelfde beeld. Vitesse drong aan, maar scoorde niet. Nilsson stuitte andermaal op van Dijk en Jeroen Drost schoot van dichtbij over. De wedstrijd vervlakte steeds meer na de rust. Velthuizen redde nog fraai met zijn voet, na een harde vrije trap van Vlaar. In de slotfase kopte Leroy Fer net naast het doel van Vitesse.

    09-08-09 De Gelderlander

    Vitesse vergeet te winnen van Feyenoord

    ARNHEM - Vitesse vergat in Gelredome te winnen van Feyenoord. Het werd 0-0. De Arnhemmers waren sterker, maar misten teveel kansen.

    Vitesse overrompelde Feyenoord en de fris spelende Nilsson was tweemaal dichtbij de openingstreffer. Feyenoord liet helemaal niks zien en Kolk raakte vlak voor rust nog de paal.

    Ook na rust domineerde het dynamische Vitesse. Nilsson en Drost misten grote kansen. De krachten vloeiden langzaam weg bij Vitesse en de wedstrijd kwam wat meer in evenwicht. Velthuizen redde met de voet op een schot van Vlaar. In de slotfase plooide Vitesse terug, maar Feyenoord verdiende de overwinning zeker niet.

    09-08-09 TV Gelderland

    Aad de Mos analyseert Vitesse-Feyenoord

    ARNHEM - De in 2008 door Vitesse ontslagen trainer Aad de Mos keerde zondag terug in het Gelredome om de wedstrijd Vitesse-Feyenoord te analyseren voor Radio Rijnmond.

    "Claudemir op tien is veel beter dan Nicky Hofs", constateerde de flamboyante ex-trainer al direct met de van hem zo bekende stellingheid. "Dat is natuurlijk een degradatie voor Hofs, vandaar dat hij in discussie ging met Theo Bos. Vitesse heeft een goede balans met Verhaegh en die Ping als linksback. Verhaegh speelt heel consequent in de dekking op Tomasson en in combinatie met Claudemir wordt het middenveld van Feyenoord in de problemen gebracht. Die spitsen van Vitesse zijn moeilijk af te stoppen, want het zijn lopende spelers, ze zijn niet statisch. Vooral Nilsson is levensgevaarlijk. Feyenoord bouwt veel te traag op. Fer zit niet in de wedstrijd, maar dat komt vooral door de loopacties van Claudemir."

    De Hagenees gaf ook zijn mening over een mogelijke overgang van Piet Velthuizen naar Feyenoord. "In potentie heb ik zelden zo'n goede doelman gezien, zeker technisch. Maar tactisch moet hij nog een hoop leren en ook tussen de oren zit het niet altijd goed. En de druk bij Feyenoord is natuurlijk veel groter dan bij Vitesse."

    Op de wissel van de Wijchense spits Roy Makaay reageerde De Mos opmerkelijk, "Mario Been heeft echt wel respect voor die oudjes, hij wil hun reputatie niet kapot maken. Maar als ze dan hun kans niet pakken, is het bekeken. Dit is veel meer zijn elftal, dat voel je gewoon als coach."

    Ook de wissel van Nicky Hofs snapte de gelouterde trainer wel. "Dat is terecht. Het gaat wel veel stof doen opwaaien, maar hij moet het gewoon accepteren. Wanneer je als kenner kijkt, moet je constateren dat Hofs vandaag de minste middenvelder is bij Vitesse."

    "Ik had trouwens zeventig minuten lang het idee dat ik naar een vriendschappelijke wedstrijd zat te kijken. Pas toen kwam er wat beleving in het stadion."

    09-08-09 TV Gelderland

    Lasse Nilsson baalt van gemiste kansen
    ARNHEM - Lasse Nilsson kon nauwelijks geloven dat Vitesse niet won van een veel minder Feyenoord.

    "Echt jammer, als iemand gewoon die bal erin schiet, hebben we drie punten. Ikzelf was in het begin al dichtbij met die stift en Van Dijk redde ook op een ander schot. En Kolk raakte de paal. Echt jammer, want we hebben 75 minuten goed gespeeld."

    Nilsson oogde weer ouderwets fris en de Feyenoord-defensie had totaal geen grip op de Zweed. "Ik voel me goed, mis alleen dat laatste ding: Schieten of een assist, de timing ontbreekt nog. Het lichaam voelt goed."

    09-08-09 TV Gelderland

    Claudemir speelt het liefst op tien

    ARNHEM - Claudemir speelde tegen Feyenoord op "tien", achter de twee spitsen, en dat beviel hem prima.

    "Ik voel me daar heel goed, dat is een fijne positie voor mij. Het liep makkelijk, ik wil daar wel vaker spelen. Maar als de trainer me liever ergens anders opstelt, doe ik ook mijn best. De training bekijkt het per wedstrijd en dat vind ik goed."

    De Braziliaan vond dat Vitesse zonder meer had moeten winnen van Feyenoord. "We waren absoluut de betere ploeg, maar die bal wilde er helaas niet in. Dan moeten we volgende week maar gaan winnen."

    09-08-09 TV Gelderland

  10. #2395
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Stevanovic: 'Dit heb ik niet verdiend'

    Dalibor Stevanovic was gistermiddag de meest opvallende bankzitter bij Vitesse, voor de wedstrijd tegen Feyenoord (0-0). "Ik ben echt teleurgesteld", sprak de Sloveense middenvelder, nadat hij slechts het slotkwartiertje mee had mogen doen.
    "Ik denk dat ik dit niet verdien." Vitesse presenteerde zich gistermiddag veelbelovend aan het thuispubliek in Gelredome, maar Stevanovic liep na afloop balend door de catacomben. "Ik ben echt teleurgesteld" , zei de 24-jarige voetballer. "Dit is de eerste wedstrijd van het seizoen voor onze eigen fans.

    We spelen tegen een grote club. En zit ik op de bank. Ik denk dat ik dit niet verdien."

    Daar voegde hij in zijn vloeiende Engels aan toe: "Met de trainer heb ik hier niet over gesproken. Dat hoeft ook niet. Het is zijn beslissing. Die moet ik respecteren. Ik ben een professional, heb een goede mentaliteit. Ik blijf werken."

    Stevanovic kwakkelde tijdens de voorbereiding op dit seizoen met een slepende blessure aan de onderkant van zijn voet. Vorige week, in de uitwedstrijd tegen Willem II (3-1), zocht een ogenschijnlijk niet topfitte Stevanovic naar het juiste gevoel. In de rust werd hij door trainer Theo Bos gewisseld.

    "Ik denk dat ik speelminuten nodig heb om honderd procent fit te worden" , aldus Stevanovic. "Maar dat geldt voor iedere voetballer, die met een blessure heeft gekampt. Als ik speel, dan word ik fit. Anders niet. Het is heel simpel."

    Stevanovic liep de kwetsuur eerder dit kalenderjaar op tijdens de training van Vitesse. Daardoor speelde hij in de voorbije competitie slechts acht wedstrijden in de hoofdmacht van de Arnhemse club, die hem in januari had overgenomen van Maccabi Petach Tikva uit Israël.

    "Ik heb nu last van dezelfde blessure als vorig seizoen", aldus Stevanovic. "Tijdens de voorbereiding op dit seizoen had ik telkens pijn, maar ik speelde door. Ik raakte namelijk gewend aan de pijn. Ook nu is de pijn er nog. Dat komt doordat de blessure aan de onderkant van de voet zit. Daar komt telkens druk op, tijdens wedstrijden en trainingen."

    "De voet accepteerde de behandelingen niet zo snel als wij hadden verwacht", vervolgde Stevanovic. "Ik heb injecties gehad en de blessure wordt nu met de week minder. Dat komt ook doordat ik er inmiddels wel aan gewend ben. Dat was in het begin van de voorbereiding nog niet het geval."

    Prangend is de vraag hoe het verder gaat met Stevanovic. Hij heeft in korte tijd bewezen dat hij een toegevoegde waarde kan zijn voor Vitesse. Voor de clubleiding was dat aanleiding de optie in het contract te lichten, waardoor de allrounder nog twee seizoenen verbonden is aan Vitesse.

    Of hij komende zaterdag tijdens de uitwedstrijd tegen Heerenveen weer in de basis staat? Stevanovic: "Dat weet ik niet. In elk geval moeten we in Heerenveen net zo sterk spelen als vandaag tegen Feyenoord. En dan moeten we de kansen afmaken."


    Bron: De Gelderlander 10-08-2009




    Bos: 'Ik begrijp Dalibor, maar team gaat voor'

    Vitesse-trainer Theo Bos reageerde gisteravond gelaten op het verhaal van Dalibor Stevanovic. "Ik begrijp hem als hij zegt dat hij wedstrijden moet spelen om echt fit te worden, maar ik heb te maken met een elftal dat resultaat moet halen", aldus Bos. "Daarbij kan ik niet wachten op spelers die fit moeten worden door te spelen in het eerste elftal.
    Dat is de omgekeerde volgorde. In de voorbereiding kun je zoiets nog doen, maar in de competitie niet."

    Stevanovic kampte in de voorbereiding met een voetblessure. "Ik denk dat hij nu niet brengt wat hij kan brengen als hij helemaal fit is", stelde Bos. "Dalibor heeft zich niet voor niets afgemeld voor het nationale team van Slovenië. Ik denk dat het voor hem het beste is dat hij dinsdag meedoet met Jong Vitesse."

    Bron: De Gelderlander 10-08-2009

  11. #2396
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Kolk werkt zich naar 'logische' basisplek

    Santi Kolk was afgelopen zomer een veelbesproken persoon. Hij zou voor een vertrek staan bij Vitesse, miste vertrouwen van trainer Theo Bos en wilde niet nog een seizoen tussen basis en bank hangen. Opgeklopte verhalen, vindt de aanvaller.
    Ondanks alle rumoer rondom zijn persoon is Kolk nog altijd Vitesse-speler. Twee duels en twee basisplaatsen verder ziet er naar uit dat de aanvaller in Arnhem nu eindelijk eens het vertrouwen geniet. Logisch, zo vindt Kolk.

    "Vorig seizoen heb ik me in die rol geschikt, nu krijg ik de logische beloning voor de arbeid die ik verricht op het trainingsveld", zegt Kolk in gesprek met VoetbalPrimeur. "Ik heb in de voorbereiding geen enkele training gemist en intern heb ik een goed gesprek gehad met de technische staf."

    "De basis is gewoon dat iedereen keihard moet werken. Ik ook. Mensen die een baan hebben moeten elke dag hun uiterste best doen en dat geldt voor mij net zo zeer. Nu is het voor mij zaak om er zelf voor te zorgen dat ik niet meer uit de basis verdwijn."

    Vitesse kende een valse start van het seizoen. Op bezoek bij Willem II werd een knullige en onnodige nederlaag geleden. Zondag herstelden de Arnhemmers zich in het duel met Feyenoord (0-0). "De wedstrijd tegen Willem II van vorige week was een incident. Dat wisten wij al. We wisten dat we beter konden en dat hebben we tegen Feyenoord laten zien. We creëerden veel kansen, hadden de wedstrijd onder controle, maar als je niet scoort dan kun je een duel ook niet winnen."

    Waar Kolk momenteel wél beloond wordt voor zijn inzet, kreeg Vitesse zondag niet waar het recht op had, zo meent de aanvaller. "Ik had zeker een penalty verdiend. Ik werd gewoon onderuit gehaald. Waarom zou ik me in die positie anders laten vallen? Maar ik ben het inmiddels wel gewend. In al die tijd dat ik bij Vitesse speel hebben we volgens mij één keer eerder een penalty gehad."

    Bron: Voetbalprimeur 10-08-2009

  12. #2397
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse wil 'sparren' met Borussia Mönchengladbach

    In het weekend van 10, 11 oktober worden diverse interlands afgwerkt. Hoofdtrainer Theo Bos wil in dit Eredivisieloze speelweekend graag op niveau een oefenwedstrijd spelen. Technisch directeur Marc van Hintum heeft zijn Duitse informatiebronnen aageboord en dat heeft geresulteerd in contacten met Bundesligaclub Borussia Mönchengladbach.
    Vitesse is momenteel met de Duitse club in gesprek over het inplannen van een oefenduel op vrijdag 9 oktober tegen 'Dier Fohlen'.

    Bron: Vitesse.nl 10-08-2009


    Selectie mogelijk naar Suriname

    Op verzoek van hoofdtrainer/coach Theo Bos is de clubleiding op zoek naar een locatie voor een trainingskamp in de winterstop. Deze duurt dit seizoen een maand en daardoor behoort ook overwinteren buiten de landsgrenzen tot de mogelijkheden. Bos ziet een trainingskamp onder goede (weers)omstandigheden als dé ideale voorbereiding op de tweede seizoenshelft. De eventuele trip van Vitesse gaat waarschijnlijk naar Suriname. De reis zou dan vlak na de jaarwisseling plaats moeten vinden.
    De Vitesse-spelers zijn overigens niet de enigen die in Suriname aan hun vaardigheden gaan werken. De reis zal namelijk ook in het teken staan van kennisoverdracht. Daarbij valt te denken aan een workshop voor bestuurders in het voetbal, een workshop voor technisch managers en clinics voor jeugdtrainers

    Bron: Vitesse.nl 10-08-2009

  13. #2398
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zal Sprockel blij mee zijn, met dat laatste

    Maar het gaat weer lekker hoor:
    - Stevanovic met een slepende voetblessure
    - Nilsson heeft weer last van de hamstring
    - Een te dikke Kaloglu die ook nog eens een nekblessure heeft
    - Verhaegh met een liesblessure

    En Hofs, Stevanovic en Nilsson zijn nog niet fit.

  14. #2399
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Zal Sprockel blij mee zijn, met dat laatste

    Maar het gaat weer lekker hoor:
    - Stevanovic met een slepende voetblessure
    - Nilsson heeft weer last van de hamstring
    - Een te dikke Kaloglu die ook nog eens een nekblessure heeft
    - Verhaegh met een liesblessure

    En Hofs, Stevanovic en Nilsson zijn nog niet fit.
    haha want, waarom is ie daar blij mee??

    Tja, het is idd weer flink balen.

  15. #2400
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse_Zuid kent het verschil niet tussen Suriname en de Antillen

  16. #2401
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vitesse_Zuid kent het verschil niet tussen Suriname en de Antillen
    Haha dat dacht ik ook al, daarom dacht ik : laat ik het even vragen waarom

  17. #2402
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Suriname is een van de favoriete vakantielanden van Sprockel, daarom

  18. #2403
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Van Hintum onderweg naar Schiphol voor BraziliaanTechnisch directeur Marc van Hintum is momenteel (dinsdagochtend) onderweg naar vliegveld Schiphol om de 19-jarige Braziliaan Caio op te halen. De jonge spits gaat op proef meetrainen met Jong Vitesse om te kijken of de Braziliaan een speler voor de toekomst kan zijn. Caio is afkomstig van een kleine Braziliaanse club genaamd Porto.


    Vitesse.nl
    ...

  19. #2404
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Laat het maar net zo'n succes worden als Claudemir Al was die vooral te danken aan Aadje. Ook geen wonder dus dat hij hem (terecht) ophemelde afgelopen zondag hehe

  20. #2405
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tsja, waar denk je dat deze speler vandaan komt. Niet van het netwerk van Van Hintum.
    De banden met Aad de Mos worden weer aangehaald.

  21. #2406
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De jonge Amerikaan Jack McInerney, de voorbije tijd op proef in Arnhem, keert terug naar zijn vaderland. "Het is een zeer interessante speler die we absoluut blijven volgen. De reden voor zijn vertrek is heel simpel. Hij moet zijn school afmaken", aldus Van Hintum.

  22. #2407
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Terugslag voor Jenner, blessure Kaloglu valt mee

    Het is nog onduidelijk of Vitesse-trainer Theo Bos aankomende zaterdag kan beschikken over Julian Jenner. De aanvaller leek hersteld van zijn enkelkwetsuur, maar kreeg op de training van maandag te maken met een terugslag.
    "Hij sloot maandag weer aan bij de groep, maar hij verliet de training voortijdig", zo laat de Arnhemse club weten tegenover Infostrada Sports. Door zijn blessure moest Jenner ook al het duel met Feyenoord aan zich voorbij laten gaan. Zaterdag speelt Vitesse uit bij sc Heerenveen.
    Bos kan waarschijnlijk wel beschikken over de nieuwe spits Sinan Kaloglu. "Kaloglu heeft maandag niet getraind. Hij heeft een spiertje verrekt in zijn nek. We verwachten dat hij in de loop van de week weer mee zal trainen."

    Paul Verhaegh kampt met een lichte liesblessure, maar over hem bestaan eveneens weinig twijfels. "Zijn blessure valt mee. Hij doet het rustig aan en de verwachting is dat hij zaterdag gewoon mee kan doen", aldus de club.

    Bron:Infostrada sports 11-08-2009

  23. #2408
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Dan nog vind ik Kaloglu er niet wedstrijdfit uitzien...
    Mooi nieuws over Verhaegh, in dit systeem met een dunne spoeling is hij een van de radartjes die je niet kunt missen.

  24. #2409
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kaloglu heeft gewoon een breed fysiek (ik geloof nooit dat er nog tien kilo afkan), dat heeft weinig met wedstrijdfitheid te maken. Een beetje de Shaq van de Eredivisie 't Heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen. Van de bal krijgen ze hem amper, alleen hij moet ook 30 meter voorsprong hebben wil hij een verdediger eruit sprinten :respekt:

    http://81.173.100.43/images/uplimage...aloglu_big.jpg

    Je kunt de vetrolletjes zelfs tellen hehe

  25. #2410
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Daar hebben we genoeg renpaarden voor, haha. Als je Kaloglu ook ziet voetballen: Hij loopt met de bal, commandeert alles en iedereen waar ze heen moeten, wanneer dat gebeurd speelt die de bal daar dan ook heen en wandelt rustig naar het strafschopgebied. :respekt:

  26. #2411
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bos vreest transfermarkt

    Trainer Theo Bos van Vitesse leeft nog drie weken tussen de hoop en de vrees van de transfermarkt die tot 31 augustus open is. "Ik ben er nog steeds bang voor dat er spelers worden weggehaald", bekende Bos. "Als je naar onze wedstrijd van zondag tegen Feyenoord kijkt, kun je ook wel zien welke spelers in aanmerking zouden komen. Als Claudemir of Paul Verhaegh wordt verkocht, zou dat echt een grote teleurstelling zijn. Dat zijn belangrijke jongens in de ploeg, jongens die je niet zo maar kunt vervangen", weet de trainer, die wel een uitgebreid schaduwelftal in de achterzak heeft.
    Daarop prijken prominent de namen van enkele controlerende middenvelders. Een positie die Bos nu invult met zijn rechtsback en aanvoerder Verhaegh. "We weten wel welke spelers we zouden willen hebben. Maar je weet niet wanneer spelers worden weggehaald. Je weet dan ook niet of er nog tijd is om een vervanger te halen."

    Bos heeft ook zijn beleid aangepast op mogelijke verschuivingen op de transfermarkt. Zo krijgen de stagiairs - Davy Pröpper, Jop van der Linden, Gino Felixdaal en Giovanni Gravenbeek - in de selectie een maand langer de tijd om een plaatsje te veroveren.

    "Ik maak pas na de laatste dag dat de transfermarkt open is, de definitieve selectie bekend. Dan wil ik gaan werken met een groep van twintig spelers en twee doelmannen. Maar het heeft nu nog weinig zin om de groep kleiner te maken. Dan zou ik later weer iemand terug moeten halen", zo verklaarde Bos.

    Het zijn onzekere tijden, de laatste weken voor de transfermarkt definitief op slot gaat, weet Bos. "Er kan nog zo veel gebeuren. Ook bij ons kunnen nog één of twee spelers vertrekken. Onur Kaya en Anduele Pryor mogen van ons weg. Als dat gebeurt, heb je weer een plek vrij voor één van de andere jongens." Concrete belangstelling voor Verhaegh of Claudemir is er op dit moment niet.

    Bron: De Gelderlander 12-08-2009

  27. #2412
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    'Bij Piet zit het niet altijd goed tussen de oren'

    Aad de Mos was zondag voor Radio Rijnmond aanwezig bij de competitiewedstrijd Vitesse-Feyenoord (0-0). Tijdens de rechtstreekse radiouitzending ventileerde de 62-jarige oud-trainer zijn bekende uitgesproken mening. "Claudemir is op tien veel beter dan Nicky Hofs." En: "Bij Piet Velthuizen zit het tussen de oren niet altijd goed." Het was de eerste keer dat De Mos weer in Gelredome kwam, na zijn ontslag als hoofdtrainer van Vitesse in april vorig jaar.
    Hij gaf op geheel eigen wijze commentaar. Zo concludeerde hij: "Ik had zeventig minuten lang het idee dat ik naar een vriendschappelijke wedstrijd zat te kijken. Pas toen kwam er wat beleving in het stadion."

    De clubloze oefenmeester heeft een uitstekende reputatie opgebouwd als analyticus bij voetbalwedstrijden. De Mos is een van de vaste studiogasten bij de betaalzender Sport 1, overigens net als Vitesse's technisch directeur Marc van Hintum.

    Voor de luisteraars van Radio Rijnmond had De Mos zondag niet veel tijd nodig om met zijn analyse te beginnen. "Claudemir op tien is veel beter dan Nicky Hofs op die positie", stelde de Hagenaar al vroeg in de wedstrijd, doelend op een tactische ingreep van Vitesse-trainer Theo Bos.

    Voor het duel met Feyenoord wisselde Bos de middenvelders Claudemir en Hofs van positie, waardoor Hofs op rechts kwam te spelen en Claudemir achter de twee spitsen Lasse Nilsson en Santi Kolk.

    "Dit is natuurlijk een degradatie voor Hofs, daarom ging hij ook in discussie met Theo Bos", stelde De Mos. "Vitesse heeft een goede balans met Verhaegh en die Jong-A-Pin als linksback. Verhaegh speelt heel consequent in de dekking op Tomasson en in combinatie met Claudemir wordt het middenveld van Feyenoord in de problemen gebracht. Fer zit niet in de wedstrijd, maar dat komt vooral door de loopacties van Claudemir."

    De gewezen coach van onder meer Ajax, PSV, Anderlecht en KV Mechelen vond snel de verklaring voor de uitstekende beginfase van Vitesse. "De spitsen van Vitesse zijn moeilijk af te stoppen, want het zijn lopende spelers. Ze zijn niet statisch. Vooral Nilsson is levensgevaarlijk."

    De Mos ging ook even in op de aanhoudende geruchten over een mogelijke transfer van Vitesse-doelman Piet Velthuizen naar Feyenoord. "Ik heb in potentie zelden zo'n goede doelman gezien, zeker technisch. Maar tactisch moet Piet nog een hoop leren en ook tussen de oren zit het niet altijd goed. En bij Feyenoord is de druk natuurlijk veel groter dan bij Vitesse."

    Bron: De Gelderlander 12-08-2009

  28. #2413
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Op de Amerikaanse sites zijn ze allemaal lovend over hem. Volgende week Theo maar even uithoren
    zullen er geen anderre (grotere)clubs hem ook al zijn opgevallen?

  29. #2414
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    zullen er geen anderre (grotere)clubs hem ook al zijn opgevallen?
    Ja hoor, deze speler staat op genoeg lijstjes van grotere clubs dan Vitesse. Het is echter een slimme, speler. Hij wil het liefst bij een kleine club spelen nu hij nog zo jong is. Dan vergroot zijn kans op speelminuten. :good1:

  30. #2415
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Totdat ze een tonnencontract krijgen aangeboden...

  31. #2416
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Totdat ze een tonnencontract krijgen aangeboden...
    Op het moment dat spelers een tonnencontract krijgen aangeboden, zullen ze dit ook wel verdiend hebben. Dan zijn de voetbalkwaliteiten van de speler dus zodanig goed, dat hij zich ook wel staande kan houden bij de club die dat salaris aan hem wil betalen.

  32. #2417
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Op het moment dat spelers een tonnencontract krijgen aangeboden, zullen ze dit ook wel verdiend hebben. Dan zijn de voetbalkwaliteiten van de speler dus zodanig goed, dat hij zich ook wel staande kan houden bij de club die dat salaris aan hem wil betalen.
    Dat wellicht wel ja, maar dan kunnen ze niet direct op speelminuten rekenen. Eerst een paar jaar in het tweede/jeugdelftal meeballen, vervolgens 2 jaar verhuurd worden en dan misschien een debuut in de hoofdmacht ja. Ik heb het dan natuurlijk wel over clubs als United, Barcelona en dergelijke.

  33. #2418
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dat wellicht wel ja, maar dan kunnen ze niet direct op speelminuten rekenen. Eerst een paar jaar in het tweede/jeugdelftal meeballen, vervolgens 2 jaar verhuurd worden en dan misschien een debuut in de hoofdmacht ja. Ik heb het dan natuurlijk wel over clubs als United, Barcelona en dergelijke.
    Wel als ze als jonge jongen de overstap naar deze grote clubs maken. Maar zelfs deze clubs geven geen tonnen contract aan een 17 jarige jongen, tenzij het een uitzonderlijk talent is.

    En laten we wel wezen, was dit een uitzonderlijk talent, dan had Vitesse geen schijn van kans gemaakt.

  34. #2419
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Jong-a-Pin: "Ik ben niet rancuneus"

    Calvin Jong-a-Pin neemt het zaterdag met Vitesse op tegen sc Heerenveen, dat hem aan de Arnhemse club verhuurde. De verdediger zegt niet rancuneus te zijn, maar gaat wel voor een zege.
    "In Friesland had ik het gevoel er alleen voor te staan", zegt Jong-a-Pin op de website van sc Heerenveen. "Iedere speler wil erkenning en steun. Onder Sollied was ik niet meer dan een stand-in voor Popov. Alleen als hij geschorst of geblesseerd was, mocht ik spelen. Als je 22 bent, wil je zo’n rol niet. Op die leeftijd moet je wekelijks spelen."
    De wedstrijd tegen zijn oude club zal hij echter niet anders benaderen. "Gewoon, zoals iedere andere wedstrijd. Ik ben niet rancuneus. Ik wil zoals altijd winnen en omdat ik nu voor Vitesse speel, hoop ik dat wij de punten mee naar Arnhem nemen."

    "We komen voor drie punten en dat is niet onmogelijk", vervolgt Jong-a-Pin. "Op beide ploegen staat druk, maar ik denk dat Heerenveen voor eigen publiek moet. Een puntje tegen Vitesse is niet genoeg. Eigenlijk geldt dat ook voor ons. Na een nederlaag en een gelijkspel hebben we een overwinning nodig. Het kan een leuk potje worden."

    Bron:SCHeerenveen.nl 13-08-2009

  35. #2420
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Emile Mbamba terug bij Vitesse

    De glimlach is nog hetzelfde gebleven, net als zijn lichtelijk sprookjesachtige Nederlands. Emile Mbamba, de voormalige aanvaller van Vitesse uit Kameroen, meldde zich donderdagochtend bij Willem in het kledinghok voor trainingsspullen. "Wat doe jij hier?", vroeg Willem van Reem vanuit de kleding- en wasruimte. "Trainen meneer", aldus de beleefde voetballer. Nadat hij vele bekende handen had geschud en uiteindelijk ook zijn kleren had ontvangen van Willem, meldde hij zich bij Jong Vitesse.

    Mbamba speelde afgelopen seizoen in Zuid-Korea bij Daegu FC in de K-League , maar daar had de sterke spits het wel gezien. "De taal was erg lastig, terwijl niemand zelfs maar een beetje Engels praat. Nee, dat was niet echt een succes." Daarvoor kende hij een goede periode bij het Indonesiche Arema Malang. "Aardige mensen, prachtig land, lekker warm en sportief was het ook goed", zegt Mbamba over zijn periode in Azië. "Met het oog op de Afrika Cup wil ik graag weer in Europa spelen. Nadat ik in landen als Indonesië en Zuid-Korea heb gespeeld, is het natuurlijk lastig om je in de 'picture' te spelen. Ik wil eerst weer lekker een paar weken trainen in Nederland en dan kijken we wel verder."

    Mbamba logeert de komende periode bij vrienden in Zwolle. Afgelopen woensdag zette hij voet op Nederlandse bodem en vrijwel meteen nam hij contact op met hoofdtrainer Theo Bos. Of hij mee mocht trainen met Vitesse. Het telefoontje was succesvol en zo traint Emile Mbamba de komende veertien dagen onder leiding van Hans van Arum met Jong Vitesse. 'Hé, is dat niet die...hoe heet die ook alweer?', schreeuwt één van de aanwezige supporters op Papendal. 'Mbamba', zegt dezelfde meneer na enkele seconden. 'Potverdikke, die heeft een paar aardige doelpunten gemaakt voor ons.'

    Bron: fanclub.vitesse.nl

  36. #2421
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

  37. #2422
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Haha, geweldige gozert, wel de mindere versie van Amoah, maar goed. Leuk dat hij meetraint, dan missen we Yakubu niet zo erg. Want hij kan ook aardig de clown uithangen

  38. #2423
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha dat msn-geluid doet ut um :respekt: Leuk elftal hadden we toen, die uithaal van Claessens zal nooit uit mijn geheugen gaan. Een van de weinige successen van Snoei ook.

  39. #2424
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vitesse-fans leggen zout voor De Vijverberg


    Voor stadion De Vijverberg van De Graafschap was vrijdag een onaangename verrassing te vinden: er lag 750 kilo zout voor de deur.
    Het bleek te gaan om een actie van supporters van streekgenoot Vitesse. De Doetinchemmers degradeerden afgelopen seizoen naar de Jupiler League en wilden nog wat zout in de wonden strooien.

    Bij de Graafschap kunnen ze de grap wel waarderen, meldt Sportweek: "Zolang er niets vernield wordt, moet je hier gewoon om lachen. Onze supporters zijn overigens ook heel creactief, dus die zullen wel wat bedenken om de fans van Vitesse terug te pakken."

  40. #2425
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.455
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nou, zijn ze bij Vitesse toch nog op één manier creatief!

  41. #2426
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoeyBos Bekijk bericht
    Nou, zijn ze bij Vitesse toch nog op één manier creatief!
    ach beter dan met elkaar op de vuist,

  42. #2427
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Jullie zijn bekend met ons koffiehoekje? Daar was dit nieuws ook al door anderen ontdekt :good1:

  43. #2428
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Bos maakt zich geen zorgen

    Theo Bos is bepaald niet in paniek ondanks de valse start van Vitesse in de competitie.
    De trainer ziet maar één probleem. "We vergeten de trekker over te halen. Als dat gebeurt, staan we hier heel anders. We spelen wel kansen uit, maar halen net als tegen Willem II en Feyenoord niet voldoende rendement."

    Bos rekent op verbetering. "Het wordt nu tijd dat we wel rendement gaan halen en daar beginnen we mee tegen Den Haag", belooft de trainer. "Eén punt uit drie wedstrijden is weinig, maar we spelen hier een behoorlijke wedstrijd. De doelpunten ontbreken."

    Bron: Omroep Gelderland 16-08-2009



    Rogier Molhoek: zo slecht was het niet

    Aanvoerder Rogier Molhoek vond het spel van Vitesse uit tegen Heerenveen heel aanvaardbaar.
    "Zo slecht was het niet. Ik had in het veld het gevoel dat het goed liep, maar misschien als je het van de kant bekijkt dat het beter kan. We hadden de eerste helft controle, alleen schieten zij één keer op goal en die gaat er dan in. Maar we hebben bij vlagen echt goed gespeeld, we veroverden ook veel ballen."

    "Mollie" vindt één punt uit drie duels wel veel te weinig. "We hadden wel meer punten moeten hebben, maar als we zo doorgaan, komen de punten zeker."

    Bron: Omroep Gelderland 16-08-2009

  44. #2429
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zo slecht was het niet?
    Molhoek zelf was dramatisch!

  45. #2430
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zo slecht was het niet?
    Molhoek zelf was dramatisch!
    Spelers hebben er waarschijnlijk een andere kijk op dan de supporters. Misschien eens de wedstrijd terug laten kijken. Vond bij Vitesse niemand echt goed, behalve Jong-a-pin, en Piet had een paar goede reddingen.

Pagina 54 van 258 EersteEerste ... 444525354555664104154 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 39 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 39 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •