Pagina 61 van 257 EersteEerste ... 1151596061626371111161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.701 t/m 2.745 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #2701
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Paul v/d Kraan kan wel met Aad door door heen door hoor, alleen Guyt en Snellenburg niet, dus dat valt nog wel mee.
    Owja en Marc had een pesthekel aan hem, maar die is er dan toch niet meer.:headshakesmile-fast

    Maar als aad niet terug kan komen, doe dan iig iemand die aan in hetzelfde profielschets past als Aad. Dus ervaren en met een groot netwerk
    Het gewone personeel had het ook niet echt op Aad.. Arrogante man..

  2. #2702
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Leuk sensatiestukje met 0,0 nieuwswaarde. Hij heeft een aflopend contract en weet nog niet wat er gaat gebeuren... dat gold ook een paar maanden geleden al.

  3. #2703
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Het gewone personeel had het ook niet echt op Aad.. Arrogante man..
    Ik krijg het gevoel dat jij dat ook niet echt hebt

    Arrogant is ie wel, maar wel iemand die z'n vak (in tegen stelling tot anderen...) verstaat en een geweldig netwerk verstaat. En je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn toch?

  4. #2704
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ik krijg het gevoel dat jij dat ook niet echt hebt

    Arrogant is ie wel, maar wel iemand die z'n vak (in tegen stelling tot anderen...) verstaat en een geweldig netwerk verstaat. En je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn toch?
    haha.. Ik ken hem verder niet echt, maar hij kwam bij mij ook arrogant over ja.. Maar als hij nog een paar Claudemirs naar Vitesse haalt mag ie komen..

    Ik zeg alleen dat ik het niet zie gebeuren.. Dus we kunnen zijn naam blijven noemen, maar misschien moeten we wat realistischer zijn.

  5. #2705
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse lijft Greene in

    Vitesse lijkt er toch in ge*slaagd Serginho Greene voor de rest van het seizoen in te lijven. De oud- speler van Feyenoord traint het hele seizoen al mee met de Arnhemse selectie.
    Mogelijk is de verdediger zaterdag tegen VVV al speelgerechtigd.
    Greene ( 27) heeft na zijn vertrek uit Rotterdam geen club en kan daarom buiten de transferperiode worden gehaald. Hij was eerder op proef bij het Italiaanse Catania en het Franse Olympique Nice.

    Trainer Theo Bos liet al eerder we*ten Greene graag te willen halen, maar eerder was er geen geld voor versterking. Vitesse zou de komst van de speler nu via externe geld*schieters financieren.
    Technisch directeur Marc van Hin*tum van Vitesse wilde niet bevesti*gen dat de komst van Greene vast staat. "Dat wij hem een interessan*te speler vinden, is bekend. Wij kunnen alleen iemand halen als het financieel verantwoord is", al*dus Van Hintum. Greene (ook ex-Haarlem en -RKC) speelde gis*teravond mee in een oefenduel met Jong Vitesse bij GVVV.

    De Gelderlander 04-11-09

  6. #2706
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ha, dat is dan toch prachtig nieuws :clap Konden we wel even gebruiken... nu hopen dat hij z'n niveau van bij RKC en het begin bij Feyenoord weer haalt.

  7. #2707
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Omdat het nog niet officeel was, maar nu nwel:

    Vitesse contracteert Serginho Greene (27) tot einde seizoen

    Vitesse en Serginho Greene hebben overeenstemming bereikt over een verbintenis tot het einde van het seizoen. De rechtsbenige, transfervrije verdediger trainde sinds twee maanden mee met de selectie van Theo Bos.
    Marc van Hintum, technisch directeur Vitesse: "Greene zat sinds zijn contract bij Feyenoord deze zomer afliep zonder club en hij hield bij Vitesse zijn conditie op peil. Het was niet direct de bedoeling dat hij bij ons onder contract zou komen, hoewel hij natuurlijk altijd een veelbelovende speler is geweest. Anders hadden wij hem sowieso niet mee laten trainen. Gebleken is dat hij van meerwaarde is voor het niveau van onze trainingen. Theo Bos gaf al eerder aan dat hij Greene om die reden graag bij zijn selectie zou willen voegen. Dat was tot vorige week geen optie. Inmiddels is er wel een opening en kunnen we Greene alsnog contracteren. Vanmiddag tekent hij zijn contract. Greene kan op drie posities uit de voeten, namelijk rechtsback, rechts in het centrum en voor de verdediging en dat geeft Theo ook weer meer mogelijkheden."
    Serginho Greene: "Ik ben heel blij dat het toch nog is gelukt met Vitesse, want ik heb het hier prima naar mijn zin. Nu hoop ik zo snel mogelijk te gaan spelen. Ik train al langer mee, dus ik hoef niet te wennen aan mijn medespelers of het systeem én ik ben fit. Maar uiteraard bepaalt de trainer of ik zaterdag al bij de selectie zit."
    Naar alle waarschijnlijkheid zijn er in elk geval geen praktische bezwaren ten aanzien van de inzetbaarheid van Greene in de thuiswedstrijd van Vitesse tegen VVV Venlo. Er moet nog wel het een en ander worden geregeld met de KNVB, maar dit moet normaal gesproken voor het weekend lukken.


    Vitesse.nl



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ha, dat is dan toch prachtig nieuws :clap Konden we wel even gebruiken... nu hopen dat hij z'n niveau van bij RKC en het begin bij Feyenoord weer haalt.
    Vers bloed in de selectie konden we zeker wel gebruiken, en eindelijk iemand die echt de VM positie kan invullen.
    En hij zal wel van meerwaarde voor ons kunnen zijn toch? Ik bedoel, het huidige niveau is ook niet bepaald denderend...

  8. #2708
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Als dit betekend dat Verhaegh gewoon weer rechtsback kan spelen en daardoor Struijk op de bank komt, kan het haast niet anders dan een verbetering zijn.

    PS als hij gewoon rechtsback gaat spelen waardoor Struijk eruit gaat, hoor je me ook niet mopperen.

  9. #2709
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Als hij zijn niveau haalt van zijn 1e Feyenoord jaar heb je er een toppertje bij. Ik vrees er alleen een beetje voor. Toch veel plezier met Serginho!

  10. #2710
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Als hij zijn niveau haalt van zijn 1e Feyenoord jaar heb je er een toppertje bij. Ik vrees er alleen een beetje voor. Toch veel plezier met Serginho!
    Aangezien bijna geen enkele speler zijn oude niveau lijkt te halen bij Vitesse vrees ik daar ook voor.

    Echter al haalt hij zijn niveau bij lange na niet , dan nog zal het beter zijn dan wat Struijk nu laat zien.

  11. #2711
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Bos: 'Het was een aparte week'
    Van Hintum: 'De grootste schreeuwers krijgen altijd de meeste aandacht'


    Het gebrek aan resultaat heeft de humor er bij de supporters van Vitesse nog niet onder gekregen. Vier ontslagbrieven lagen vorige week donderdag bij de balie van stadion Gelredome. Bestemd voor de uit Marc van Hintum en Paul van der Kraan bestaande directie en voor Jan Snellenburg en Cor Guijt, beiden lid van het stichtingsbestuur. Of ze hun taken zo snel mogelijk aan anderen willen overdragen. 'De grootste schreeuwers krijgen altijd de meeste aandacht', reageert technisch directeur Marc van Hintum verbolgen op het voorval. 'Negativisme lokt de camera, want ik zie geen één journalist als er hier een bosje bloemen wordt bezorgd. Vitesse is altijd in beweging, maar intern blijven we in volledige rust achter elkaar staan.'
    Hoewel het beleid in Arnhem bij de buitenwereld al wel langer ter discussie staat, bereikte de onvrede onder de supporters afgelopen week haar hoogtepunt. De kunstmatig gecreëerde cupsfeer - door seizoenkaarthouders tevergeefs gratis toegang te verlenen tot het stadion -veranderde woensdag al snel in vijandig cynisme, toen de ploeg zich door FC Groningen liet vernederen: 1-5. Drie dagen later was het spel in Eindhoven van een stuk hoger niveau, maar Vitesse verloor alsnog met 1-0. De cijfers zijn hard. Ruim een maand geleden scoorde Wiljan Pluim de laatste Eredivisiegoal voor de Arnhemmers, waarna de club via drie nederlagen is afgezakt naar de veertiende plaats. En alsof dat nog niet erg genoeg is, speelt Vitesse na het duel met VVV-Venlo de komende weken tegen FC Twente, Ajax, AZ en FC Utrecht...

    'Het was een aparte week', aldus trainer Theo Bos. 'De wedstrijd in de beker was natuurlijk schandalig en desastreus. Niet voor niets hebben de spelers, en ook ikzelf, daarna een boete gekregen.' Ook de clubleiding was geschrokken van het optreden tegen FC Groningen. 'Zoiets mag natuurlijk nooit, maar het kan overal gebeuren', zegt Van Hintum. 'Volgens mij verloor Real Madrid vorige week ook met 4-0 bij een Spaanse amateurclub. Wij laten ons daarom niet leiden door opportunisme. Afgelopen zomer hebben we met een heel goed gevoel het contract met trainer Theo Bos opengebroken, daar staan we nog volledig achter. Natuurlijk zijn we kritisch naar onszelf, maar van paniek is geen sprake.' Alleen goede resultaten lijken de druk weg te kunnen nemen. Van Hintum: 'Met de moeilijke serie in het vooruitzicht, moeten we van VVV winnen. We kunnen erover blijven praten, maar de waarheid ligt altijd op het veld. Zaterdag moet het gebeuren.'

    Tekst: Freek Jansen & David de Vries

    Bron: VI nr 45 2009

  12. #2712
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse haalt opgelucht adem

    De sportieve malaise waarin Vitesse zich bevindt, levert trainer Theo Bos ook pósitieve punten op. Afgelopen week raakte hij onder de indruk van het spel van Wiljan Pluim en Onur Kaya. 'Ik ben zeer tevreden over die jongens; aldus Bos. 'Pluim was afgelopen zaterdag tegen PSV technisch erg sterk en ook Onur laat zien wat hij kan.' Uitgerekend nu het belangrijke thuisduel met VVV-Venlo wacht, kan Bos opgelucht ademhalen over de leeglopende ziekenboeg. Komende zaterdag lijkt verdediger Civard Sprockel weer te kunnen spelen na een enkelblessure. Ook Julian jenner, Alexander Büttner en Lasse Nilsson keren terug. Over aanvaller Santi Kolk was Bos afgelopen maandag minder optimistisch. 'Hij heeft nog niet eens met de groep meegetraind en doet dat donderdag (morgen, red.) op z'n vroegst. Hopelijk is hij erbij tegen VVV, maar een basisplaats lijkt me een illusie. Zonder er al te veel druk op te leggen kan ik zeggen dat we van VVV móéten winnen om de aansluiting met de middenmoot te behouden. Het is een belangrijk duel, zeker als je ons programma erna ziet. Bovendien mag het publiek ook wel weer eens genieten. '
    Bron: VI nr 45 2009

  13. #2713
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Waarom Vitesse nu slecht presteert onder Theo Bos
    Analyse


    Door Egbert van der Weerd
    'Theo neem je rotzooi mee', zongen fans tijdens het bekerdebacle tegen FC Groningen. Van held tot kop van jut in een paar maanden. Hoe kan dat? heo Bos kwam in januari 2009 naar Vitesse en klopte het ontredderde geheel op tot een smakelijk ploegje, met een basis om te bouwen. Dat dat niet is gebeurd, is een gevolg van de zomertransfers. De selectie is op drie posities aantoonbaar zwakker dan in januari. Bos hoopte met hier en daar een omzetting op dezelfde voet verder te kunnen, maar heeft al zijn troeven nu uitgespeeld. Tegen PSV gooide de trainer het over een andere boeg. Hij moest wel.

    Vitesse liet in de zomer met Sebastien Sansoni de enige controlerende middenvelder gaan. De Fransman had gevoel voor die positie en bood het elftal vastigheid. Dat is er niet meer. Bos probeerde Paul Verhaegh op die sleutelplek, maar een goeie rechtsback is nog geen centrale middenvelder. Een dubbel nadeel - het domino-effect - is dat Vitesse zonder Verhaegh een zwakke(re) rechterflank heeft. Rogier Molhoek - een tweede probeersel bleek ook geen uitkomst als controlerende middenvelder.

    Ook het vertrek van de naar FC Twente vertrokken Nicky Kuiper heeft het elftal zwakker gemaakt. Kuiper liet tegenstanders achter hem aan liet lopen. Zijn opvolger, huurling Calvin Jong-a-Pin, loopt achter tegenstanders aan. Daarnaast weegt het afscheid van goalgetter Ricky vanWolfswinkel zwaar. De Turkse spits Sinan Kaloglu - zijn beoogde vervanger kan nog niet aarden. Hij verdedigt niet of slecht mee. Dat is ergerlijk voor zijn ploeggenoten, maar hij is niet de eerste buitenlandse spits die tijd nodig heeft. Nikos Machlas was een jaar Lachgas voor hij 34 goals maakte. Het alternatief in de spits, Kolk/ Nilsson, is geen aanvullende combinatie zoals VanWolfswinkel met Nilsson of Kolk.

    Bos had na de zomer gehoopt op een pikstart met de smaakmakers Kolk, Hofs, Nilsson en Stevanovic, maar door blessures en vormgebrek pakte dat verkeerd uit. Sindsdien is de trainer aan het pleisteren, tot hij het tegen PSV met nieuwe mensen (Kaya, Pluim) en een duidelijk concept anders ging doen. Zo begon Bos in januari 2009 ook aan zijn missie ' Vitesse redden'. Het voordeel is dat hij er nu twee maanden eerder bij is.

    Bron: De Gelderlander 04-11-2009

  14. #2714
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dopingcontroles bij Vitesse

    ARNHEM - Twee dopingcontroleurs hebben vrijdag onverwachts een dopingcontrole uitgevoerd bij Vitesse. Ze doken opeens op Papendal op.
    Piet Velthuizen, Alexander Büttner, Dalibor Stevanovic, Davy Pröpper en Gino Felixdaal zijn gecontroleerd. "Ik heb waarschijnlijk mijn laatste duel in het betaalde voetbal gespeeld. Ik ben niet vanzelf zo snel", grapte Büttner na afloop.
    "Dit zal steeds vaker gaan gebeuren. Ze gaan spelers in de toekomst ook thuis bezoeken voor dopingcontroles", stelt trainer Theo Bos.

    07-11-2009 Omroep Gelderland

    Ik had als dopingcontroleur voor een andere club gekozen.. Eentje die om het kampioenschap strijd ipv degradatie ..
    Laatst gewijzigd door FCLD; 6 november 2009 om 15:30

  15. #2715
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ja die countermennekes van Heracles bijvoorbeeld

  16. #2716
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ja die countermennekes van Heracles bijvoorbeeld
    Als er hier wat gevonden word weten ze iniedergeval dat er nog een hoop werk is

  17. #2717
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Het gewone personeel had het ook niet echt op Aad.. Arrogante man..
    Arrogantie heeft ook zn voordelen, en is niet per definitie een slecht karakter trekje.
    Blijkbaar weet Aad heel goed wat hij wil, straalt dat ook uit, of hij als trainer zo geweldig was?? Daar laat ik me dan maar even niet over uit, maar een kerel met klote die weet wat hij wil, en het ook durft te zeggen (nek uit steken) zou een voorwade moeten zijn, Als dit Aad is, prima.

  18. #2718
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ton Fitsch keert terug bij Vitesse

    Ton Fitsch keert vanaf 30 november terug bij Vitesse als manager marketing & sales. Hij gaat voorlopig op reïntegratiebasis werken bij de Arnhemse club.
    Fitsch is sinds 2005 in dienst bij Vitesse. Aanvankelijk was hij commercieel directeur, maar door de komst van Ronnie Groenewold eind 2007 raakte hij op een zijspoor en werd hij ziek. "Dat was een vreselijke periode, maar ik ben volledig hersteld. Ik ben heel strijdbaar en ga graag weer aan het werk voor deze mooie club."

    Fitsch was eerder werkzaam als commercieel directeur bij De Graafschap, Heracles Almelo en AGOVV Apeldoorn. In 2000 werd Fitsch ook al door Vitesse benaderd voor deze functie, maar toen besloot hij niet op het aanbod in te gaan.

    De commerciële afdeling van de Arnhemse club kan wel een impuls gebruiken na het ontslag van Ronnie Groenewold, die zijn biezen kon pakken vanwege bezuinigingen. Groenewold was de bedenker van de naam Hertog voor de inmiddels overleden Vitesse-vechtarend. Ook was hij onder meer verantwoordelijk voor het geldverslindende internetproject Hertogdom.

    Bron: Omroep Gelderland 13-11-2009
    ----------------------------Bericht is samengevoegd----------------------------------
    Ook Vitesse in de race voor Chadli

    Aan het rijtje geïnteresseerde clubs voor AGOVV'er Nacer Chadli mag ook Vitesse worden toegevoegd.
    Dit liet trainer Theo Bos weten in het programma Vitesse Dichtbij. "Hij is een interessante speler die zich dit seizoen goed heeft ontwikkeld bij AGOVV". Of het samenwerkingsverband tussen Vitesse en AGOVV nog voordeel op kan leveren, is bij Bos niet bekend.

    Naast Vitesse volgen onder meer NEC, FC Twente, Ajax, AZ, Anderlecht, FC Utrecht en FC Groningen de topscorer van AGOVV.

    Bron: Omroep Gelderland 12-11-2009




    Geen tweede vaccinatie voor Vitesse

    De voetballers van Vitesse krijgen geen tweede prik tegen de Mexicaanse griep. Dat heeft de club vandaag laten weten.
    Afgelopen weekend kregen de spelers de eerste vaccinatie. Vitesse wil niet zeggen waarom het afziet van de tweede prik.

    Gisteren ontstond veel discussie over het vaccineren van gezonde voetballers. De GGD noemde de actie van Vitesse toen 'onverantwoord', omdat de actie kan leiden tot een tekort aan vaccins.

    Bron: Omroep Gelderland 12-11-2009




    Vitesse zakt diep weg op ranglijst FairPlay

    Vitesse is op de FairPlay-ranglijst (gedrag spelers, begeleiding, publiek) diep weggezakt na de negatieve serie in de competitie en het bekertoernooi.
    De Arnhemse club stond een maand geleden met een rapportcijfer van bijna een 8 derde op de ranglijst van 38 Nederlandse profclubs en was toen de sportiefste eredivisieclub. Daarmee zou Vitesse na het seizoen Europees voetbal kunnen scoren als Nederland het Europese klassement wint. Vitesse is nu 20e met een 7,63. Veendam leidt (8,04), VVV (4e met 8,00) is de sportiefste eredivisieclub voor FC Twente (7e, 7,88). AGOVV staat 9e (7,85), De Graafschap 12e (7,77), Ajax 22e (7,62), PSV 26e (7,58), Feyenoord 27e (7,58), NEC 30e (7,44) en ADO laatste: 7,04.

    Bron: De Gelderlander 12-11-2009

  19. #2719
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Minister: Vitesse mocht arend laten rondvliegen

    Voetbalclub Vitesse heeft geen regels overtreden door vechtarend Hertog voor wedstrijden door stadion Gelredome te laten vliegen. Dat antwoordt minister Verburg van Landbouw op vragen van de Partij voor de Dieren. Fractievoorzitter Marianne Thieme vroeg de minister of de Vitesse-mascotte zomaar voor amusement gebruikt mocht worden.
    Zij dacht dat Europese regels zich daartegen verzetten. Verburg antwoordt dat Vitesse niets heeft misdaan. Ze wijst erop dat dergelijke vogels ook bij andere shows gebruikt worden. De dood van Hertog door een schimmelinfectie kan volgens de minister niet in verband worden gebracht met zijn activiteiten als Vitesse-mascotte. Ze is het niet met Thieme eens dat de regels voor het houden van deze vogels moeten worden verscherpt. Ook vindt de minister niet dat de toeschouwers in Gelredome extra risico hebben gelopen door de rondvliegende vechtarend. 'Ongelukken kunnen zich voordoen en doen zich ook voor in volle voetbalstadions. Door het laten vliegen van een getrainde arend vanaf de middenstip naar de lat van het doel neemt de kans op ongelukken niet toe', aldus Verburg

    Bron: De Gelderlander 17-11-2009

  20. #2720
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Stevanovic heeft z'n strafeis van 4 wedstrijd waarvan 1 voorwaardelijk geaccepteerd. Die zien we voor de winterstop dus niet terug in het geelzwart, of zou hij zelfs z'n laatste wedstrijd voor Vitesse hebben gespeeld? Hij was de laatste weken weer aardig op dreef, maar een maandje of twee geleden was er nog sprake van een eventueel vertrek in de winter. Al heeft ie volgens mij nog een contract voor anderhalf jaar, dus dan zal Vitesse niet zo happig zijn om hem nu te verkopen.

  21. #2721

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    'Vitesse leent geld om spelers op tijd te kunnen betalen'
    Maandag, 7 december 2009 om 16:31

    De financiële situatie bij Vitesse blijft bijzonder nijpend. De club was jarenlang op sterven na dood, maar wist desondanks het hoofd boven water te houden. Maandag komt Omroep Gelderland echter met het opmerkelijke nieuwtje dat de Arnhemmers de afgelopen maand geld hebben moeten lenen om de spelers te kunnen betalen.

    Volgens de regionale omroep hebben diverse bronnen rond het verhaal bevestigd. Vitesse zou bij particulieren hebben aangeklopt om geld te lenen, wat vervolgens direct gebruikt is om de spelers op tijd van hun loon te voorzien. Het zou gaan om een bedrag van 250.000 euro. De clubleiding heeft geweigerd te reageren, en stelt dat de salarissen op tijd zijn overgemaakt.

    Vitesse kampt al jaren met financiële tekorten, maar wist dat afgelopen zomer voor een deel te verbloemen met de verkoop van Ricky van Wolfswinkel aan FC Utrecht en Nicky Kuiper aan FC Twente. Dankzij een crediteurenakkoord werd begin 2008 een schuld van 27 miljoen euro weggepoetst.

  22. #2722
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zat er aan te komen.. En met dit bestuur zal het ook nooit beter gaan (dat hebben ze inmiddels wel bewezen).. Het word tijd dat ze opstappen, maar daar hebben ze een te groot ego voor! Trainers worden ontslagen als ze slecht presteren, spelers in het 2de gestopt... Maar deze mannen mogen telkens blijven zitten, en zij zijn het grootste probleem van onze club!

    Iedereen hier had het al door, er zijn ook al verschillende acties geweest! Alleen neemt niemand supporters serieus! (Derksen ook niet, en vanavond waarschijnlijk net doen of meneer het allemaal heeft ontdekt!)

  23. #2723
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    hoerenzooi,

    tijd voor een ander bestuur. maar dat was het al heeeeeeeel lang geleden.

  24. #2724
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zat er aan te komen.. En met dit bestuur zal het ook nooit beter gaan (dat hebben ze inmiddels wel bewezen).. Het word tijd dat ze opstappen, maar daar hebben ze een te groot ego voor! Trainers worden ontslagen als ze slecht presteren, spelers in het 2de gestopt... Maar deze mannen mogen telkens blijven zitten, en zij zijn het grootste probleem van onze club!

    Iedereen hier had het al door, er zijn ook al verschillende acties geweest! Alleen neemt niemand supporters serieus! (Derksen ook niet, en vanavond waarschijnlijk net doen of meneer het allemaal heeft ontdekt!)
    Dat halfvolle stadion helpt ook niet.

  25. #2725
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Dat halfvolle stadion helpt ook niet.
    Je lijkt nu wel op ons bestuur, de schuld leggen bij de supporters.

    Weet je ook gelijk wat voor een gedeelte van de aanhang een reden was om hun seizoenkaart op te zeggen. Ik ken supporters die terug komen als het huidige bestuur is opgerot (eigen woorden)

    En dan heb ik het niet over de mensen die hun seizoenkaart opgezegd hebben omdat de heren van het bestuut een actievak wilde en zij daardoor moesten verhuizen! Dat actievak zit overigs zelde vol.

    De heren blijven bewijzen het niet te kunnen! Helaas is hun eigen ego belangrijker dan onze club..

  26. #2726
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Je lijkt nu wel op ons bestuur, de schuld leggen bij de supporters.

    Weet je ook gelijk wat voor een gedeelte van de aanhang een reden was om hun seizoenkaart op te zeggen. Ik ken supporters die terug komen als het huidige bestuur is opgerot (eigen woorden)

    En dan heb ik het niet over de mensen die hun seizoenkaart opgezegd hebben omdat de heren van het bestuut een actievak wilde en zij daardoor moesten verhuizen! Dat actievak zit overigs zelde vol.

    De heren blijven bewijzen het niet te kunnen! Helaas is hun eigen ego belangrijker dan onze club..
    Als je een veel te groot stadion moet financiëren, kan ik me idd voorstellen dat je in de problemen komt, maar dat kan niemand verhelpen. Dat het bestuur de "schuld" bij de supporters legt, is ongepast.

  27. #2727
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Pryor, Jenner en Kaloglu mogen volgens Derksen vertrekken... niet geheel verrassend, al blijf ik het zonde vinden van het talent van Pryor. Hopelijk komt ie bij een leuke club in de Jupiler League terecht en kan hij weer uit het slop komen.

  28. #2728
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    De problemen zijn nog erger dan in de media vermeld word. Vitesse zit diep in de shit. Of eigenlijk dit bestuur zit diep in de shit.. Er zijn wel mensen die vitesse willen en kunnen helpen, maar zolang dit bestuur blijft zitten zal dat niet gebeuren..

    En na al die jaren verwacht ik niet meer dat de ego's nu wel opstappen, en dat zal wel eens het einde van onze mooie club kunnen betekenen..

    Laat duidelijk zijn dat we niet meer aankunnen kloppen bij de gemeente (dat moeten we ook niet willen), de gemeente heeft genoeg gedaan! Dit bestuur maakt er weer een rotzooi van! Het enige wat ze kunnen is geld lenen, en lenen... Maar het vinden van een structueele oplossing lukt ze niet! (of willen ze niet, want dat zal hun hun baan kosten)

  29. #2729
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    De problemen zijn nog erger dan in de media vermeld word. Vitesse zit diep in de shit. Of eigenlijk dit bestuur zit diep in de shit.. Er zijn wel mensen die vitesse willen en kunnen helpen, maar zolang dit bestuur blijft zitten zal dat niet gebeuren..

    En na al die jaren verwacht ik niet meer dat de ego's nu wel opstappen, en dat zal wel eens het einde van onze mooie club kunnen betekenen..

    Laat duidelijk zijn dat we niet meer aankunnen kloppen bij de gemeente (dat moeten we ook niet willen), de gemeente heeft genoeg gedaan! Dit bestuur maakt er weer een rotzooi van! Het enige wat ze kunnen is geld lenen, en lenen... Maar het vinden van een structueele oplossing lukt ze niet! (of willen ze niet, want dat zal hun hun baan kosten)
    Vertel...

  30. #2730
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vertel...
    De zijn de schulden (zeer) waarschijnlijk hoger dan wat het bestuur wilt laten geloven, en lopen de schulden hard(er) op.

    Er zijn geen oplossingen meer.. Je kan nergens meer aankloppen met dit bestuur.. Er is geen vertrouwen meer, en dus behalve lenen (en dat houdt ook een keer op) komt er weinig geld binnen.

    (dit is wat ik gehoord heb van medesupporters op de tribune *dus al VOOR dat het via de media naar buiten kwam*
    die alles wat meer in de gaten houden dan ik doe, en ik ben bang dat het heel dicht bij de waarheid komt)
    Laatst gewijzigd door FCLD; 8 december 2009 om 11:21

  31. #2731
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    De zijn de schulden (zeer) waarschijnlijk hoger dan wat het bestuur wilt laten geloven, en lopen de schulden hard(er) op.

    Er zijn geen oplossingen meer.. Je kan nergens meer aankloppen met dit bestuur.. Er is geen vertrouwen meer, en dus behalve lenen (en dat houdt ook een keer op) komt er weinig geld binnen.

    (dit is wat ik gehoord heb van medesupporters op de tribune *dus al VOOR dat het via de media naar buiten kwam*
    die alles wat meer in de gaten houden dan ik doe, en ik ben bang dat het heel dicht bij de waarheid komt)
    Ik weet genoeg.

  32. #2732
    FP Moderators fc030's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 augustus 2008
    Locatie
    IJsselstein
    Leeftijd
    62
    Berichten
    2.234
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mij vallen twee dingen op:

    Vier weken geleden gaf van Hintum aan graag te willen bijtekenen.
    “als we gaan praten, wil ik weten wat de mogelijkheden zijn van de clubâ€, zegt het 42-jarige bestuurslid tegen Omroep Gelderland. Kunnen we groeien? En we hebben een nieuwe accommodatie nodig. Ik weet niet wanneer we in gesprek gaan. Dat is aan de club, maar ik wil graag verder onder bepaalde voorwaarden. Ik vind het hartstikke leuk."
    Hoe is het mogelijk dat een technisch directeur, nota bene een bestuurslid, kennelijk geen flauw idee heeft hoe de club er voor staat?

    Daarnaast is het tijdstip waarop Vitesse geld heeft moeten lenen opvallend.
    Na dit weekend (Vitesse - Utrecht) speelt Vitesse pas weer op 31 januari een thuiswedstrijd.
    Er zullen de komende twee maanden dus bijna geen inkomsten zijn, zodat er ook geld geleend zal moeten worden om de salarissen van december en januari te betalen.

  33. #2733
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik weet genoeg.
    Wacht maar op de cijfers...

    Ik twijfelde ook, maar toen gister het bericht naar buiten kwam dat er maandelijks geleend moest worden om de salarissen te betalen wist ik (ook) genoeg..
    ----------------------------Bericht is samengevoegd----------------------------------
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fc030 Bekijk bericht
    Mij vallen twee dingen op:

    Vier weken geleden gaf van Hintum aan graag te willen bijtekenen.

    Hoe is het mogelijk dat een technisch directeur, nota bene een bestuurslid, kennelijk geen flauw idee heeft hoe de club er voor staat?

    Daarnaast is het tijdstip waarop Vitesse geld heeft moeten lenen opvallend.
    Na dit weekend (Vitesse - Utrecht) speelt Vitesse pas weer op 31 januari een thuiswedstrijd.
    Er zullen de komende twee maanden dus bijna geen inkomsten zijn, zodat er ook geld geleend zal moeten worden om de salarissen van december en januari te betalen.
    Vitesse moet al maanden geld lenen voor de salarissen..

    Kijk laat duidelijk zijn ik hoop dat jullie gelijk hebben! En dat het allemaal meevalt.. Ik sta ook niet zo dichtbij.. En normaal gesproken neem ik de verhalen op de tribune ook niet zo serieus, maar als niet veel later bekend word dat Vitesse geen geld heeft voor de salarissen en dat dat al maanden speelt..

  34. #2734
    FP Moderators fc030's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 augustus 2008
    Locatie
    IJsselstein
    Leeftijd
    62
    Berichten
    2.234
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Als Vitesse al maanden geld moet lenen om de salarissen te kunnen betalen, waarom hebben ze dan in godsnaam vorige maand een contract aangeboden aan Greene?

  35. #2735
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Wacht maar op de cijfers...

    Ik twijfelde ook, maar toen gister het bericht naar buiten kwam dat er maandelijks geleend moest worden om de salarissen te betalen wist ik (ook) genoeg..
    Dat doe ik dan ook in plaats van suggestieve reacties te plaatsen.

    en @fc030, niet voor niets moeten er spelers weg. We raken ze alleen aan de straatstenen niet kwijt ben ik bang (en zeker Jenner en Kaloglu zullen op de begroting drukken), ja misschien verhuur, maar dan nog moet je een club treffen die het grootste gedeelte van het salaris wil betalen. Als iedereen fit is hebben we ook gewoon een té brede selectie.

    We hadden dit seizoen zelfs een wedstrijd waarbij een Jenner, Kaloglu, Van der Struijk en Stevanovic op de tribune zaten (de beloften van ons staan ook mede bovenaan omdat er wekelijks vier/vijf spelers van A-selectie niveau meedoen, omdat ze anders geen minuten maken), terwijl ze fit waren. De selectie is alleen zooooo breed dat ze op dat moment niet eens nodig waren. En dat zijn nou juist jongens die veel verdienen.

    Ik snap dat je eventuele blessures en schorsingen wilt opvangen, maar bij 5/6 afwezige spelers moet je als Vitesse zijnde gewoon beroep doen op jeugdspelers en geen 20 dikbetaalde profs willen hebben.
    ----------------------------Bericht is samengevoegd----------------------------------
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fc030 Bekijk bericht
    Als Vitesse al maanden geld moet lenen om de salarissen te kunnen betalen, waarom hebben ze dan in godsnaam vorige maand een contract aangeboden aan Greene?
    Dat is een van de weinigen die voor een prikkie speelt in Arnhem. Mede omdat hij zich gewoon in de kijker wil spelen bij buitenlandse clubs.

  36. #2736
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Is Jenner van de zomer nou niet definitief overgenomen van AZ? Wat een beleid dan...

  37. #2737
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scott Bekijk bericht
    Is Jenner van de zomer nou niet definitief overgenomen van AZ? Wat een beleid dan...
    Afgelopen januari al ja... maar goed, een echte kans heeft hij tot op heden ook niet gekregen.

  38. #2738
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fc030 Bekijk bericht
    Als Vitesse al maanden geld moet lenen om de salarissen te kunnen betalen, waarom hebben ze dan in godsnaam vorige maand een contract aangeboden aan Greene?
    Speelt voor het minimumloon.. Kan daarom ook transfervrij weg als er een andere club komt.

    Marcel, de boosheid is hier inmiddels gezakt.. Laten we idd maar ff wachten op de jaarcijfers..

  39. #2739
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Kan iemand mij uitleggen waarom van Hintem en co nog steeds hun gang maar mogen gaan??
    Dat noemen ze bestuur, Het lijkt er meer op dat dit een schip is dat koerst op schipbreuk, en dit keer ben ik bang dat de hele handel ten onder gaat. Wat besturen ze daar dan, hun eigen ego en bankrekening??

  40. #2740
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen waarom van Hintem en co nog steeds hun gang maar mogen gaan??
    Dat noemen ze bestuur, Het lijkt er meer op dat dit een schip is dat koerst op schipbreuk, en dit keer ben ik bang dat de hele handel ten onder gaat. Wat besturen ze daar dan, hun eigen ego en bankrekening??
    Heb je AZ-Vitesse nog gezien? Doet Bos toch goed he, linkerrijtje is weer in beeld

  41. #2741
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heb je AZ-Vitesse nog gezien? Doet Bos toch goed he, linkerrijtje is weer in beeld
    Lag aan het veld AZ kon daar totaal niet mee overweg, haha.. Iniedergeval als ik Holman mag geloven!

  42. #2742
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Er werd dus wel geld geleend, maar niet om de salarissen te betalen, aldus omroep gelderland.

    Ach, alleen het feit al dat we het gezeik over de financieen nu al jaren achter elkaar structureel elk jaar krijgen moet genoeg zeggen over het beleid dat er wordt gevoerd door de beleidsmakers die daar al jarenlang zitten. Of gaan we dit nog steeds gooien op het hoopje 'toeval'....

    Ik ben zo bang dat dit gepruts met voornamelijk de financieen straks te vergelijken is met een niet nader te noemen ziekte, maar dat men ook te moe is om er tegen te vechten en de stekker uit mijn cluppie moet. Want dat scenario kan Vitesse maar moeilijk van haar afschudden, zo lijkt het althans

  43. #2743
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heb je AZ-Vitesse nog gezien? Doet Bos toch goed he, linkerrijtje is weer in beeld
    Nee geen tijd gehad, druk met het werk

    Maar volgends mij zegt de overwinning mee iets over AZ dan over Vitesse, goed 3 puntjes en een rode kaart voor een kop stoot??? hoe dan ook, ben nog steeds van mening dat Bos weg moet incl het hele bestuur (Hintum en co) stelletje zakkenvullers na mijn mening.

  44. #2744
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Bos een zakkenvuller?
    Kom zeg, als er 1 iemand bij Vitesse werkt met een Vitessehart is het Bos..

    En als we zondag winnen zegt dat zeker meer over Utrecht? Win je in Nijmegen lag dat aan NEC?
    Jongens waren de 2de helft gewoon feller dan AZ, speelde slimmer en gingen beter om met de omstandheden.. Terechte overwinning dus!

  45. #2745
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Bos een zakkenvuller?
    Kom zeg, als er 1 iemand bij Vitesse werkt met een Vitessehart is het Bos..

    En als we zondag winnen zegt dat zeker meer over Utrecht? Win je in Nijmegen lag dat aan NEC?
    Jongens waren de 2de helft gewoon feller dan AZ, speelde slimmer en gingen beter om met de omstandheden.. Terechte overwinning dus!
    en die kopstoot?? prof gedrag zeg! nee bos is geen zakkenvuller, maar blijkbaar ben je met een Vitesse hart nog geen goede trainer, Blijkt maar weer, Vitesse deed het aardig
    niets op aan te merken.maar vergeet niet dat AZ er niet geweldig voorstaat.
    Als Vitesse de stijgende lijn vol houd hoor je mij niet klagen. maar dat moet ik eerst nog maar eens zien, het gaat mij nu meer om de leed dat poen heet bij Vitesse, weer het oude liedje dus.

Pagina 61 van 257 EersteEerste ... 1151596061626371111161 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 19 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 19 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •