Pagina 71 van 258 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.151 t/m 3.195 van 11576

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #3151
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Het zou me niets verbazen als Vitesse Levan Mchedlidze gaat contracteren.

  2. #3152
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Klopt, sowieso behoort men meer respect voor Chelsea/Abramovich te hebben in mijn ogen. Zou mooi zijn voor Arnhem als deze Georgier eenzelfde plan heeft in mijn ogen. Misschien kunnen ze spelers als Bruma huren gezien zijn connecties met Abramovich? Ben in ieder geval erg blij dat er eindelijk een nederlandse club wordt overgekocht!
    Enige grote nadeel is wel dat je erg afhankelijk wordt van zijn input op het moment dat het vooral extern gefinancierd moet worden om de boel draaiende te houden.

  3. #3153
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Het zou me niets verbazen als Vitesse Levan Mchedlidze gaat contracteren.
    Dat is toch die jongen die nog bij Palermo zat? Werd binnengehaald als een groot talent daar maar al een tijdje niets meer van gehoord, vast verhuurd ofzo.

  4. #3154
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hij was gehuurd van Empoli, waar hij nu weer speelt.

  5. #3155
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Levan is een heel groot talent maar een hele moeilijke jongen. Enorm sterk voor zijn leeftijd, geweldige kopper. Bezorgde ons nog eens een legendarische overwinning bij Juve uit. Volgens mij is hij nu helemaal van Empoli, kwam niet opdagen bij onze trainingen omdat hij geen speeltijd kreeg. Had gewoon de pech dat hij Miccoli, Cavani en Hernandez voor zich had.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=vdaB5IioD44[/ame]
    Laatst gewijzigd door Corini; 17 augustus 2010 om 14:08

  6. #3156
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Oei oei. De luchtbel begint al scheurtjes te vertonen...

    'Abramovitsj is eigenaar Vitesse'
    Uitgegeven: 17 augustus 2010 14:01
    Laatst gewijzigd: 17 augustus 2010 14:12

    AMSTERDAM - Niet de Georgiër Merab Zjordania, maar de Rus Roman Abramovitsj is de echte eigenaar van Vitesse. De oliemiljardair en eigenaar van Chelsea zou Zjordania als marionet gebruiken.

    © ANP"Zjordania is niet meer dan een stroman van Abramovitsj", vertelt een vriend van de Rus aan Quote.

    "In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht. Dat Zjordania miljardair zou zijn, is ronduit belachelijk. Ik heb ook zakelijk met hem van doen gehad. Hij heeft hooguit een paar miljoen."




    Bruma

    Volgens de bron zullen 'de tweede en derde garnituur van Chelsea binnenkort wel bij Vitesse gestald worden'.

    De Nederlandse verdediger Jeffrey Bruma, die afgelopen week zijn debuut maakte voor het Nederlands elftal, zal niet de tijdelijke overstap maken. "Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit."


    Aandelenpakket

    Maandag werd bekend dat Zjordania, werkzaam in de branche van transfers en uitzendrechten, het volledige aandelenpakket van de huidige voorzitter Maasbert Schouten overneemt. Vitesse zou volgens Schouten vanaf nu 'voor de landstitel gaan'.

    Zowel Zjordania als Vitesse ontkende tijdens de presentatie in alle toonaarden dat Abramovitsj iets met de aankoop te maken had.


    KNVB

    De KNVB benadrukt nogmaals dat de Georgiër niet door de voetbalbond aan een 'persoonlijke screening' is onderworpen. Ook is de overname nog niet definitief goedgekeurd.

    De voetbalbond heeft vooralsnog geen bezwaren gemaakt, maar moet de statuten met betrekking tot de nieuwe structuur op basis van de reglementen nog beoordelen. Daarna komt het definitieve besluit.

  7. #3157
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vitesse is voor 100% van Roman Abramovich

    De voetbalclub Vitesse is misschien op papier in handen gekomen van de Georgische zakenman Merab Jordania, in werkelijkheid blijkt de Russische oliemiljardair Roman Abramovich eigenaar van de Arnhemse club. Dat bevestigen meerdere bronnen tegen Quote.

    De Georgiër is namelijk een directe marionet van Abramovich, die al sinds 2005 de Engelse voetbalclub Chelsea in zijn bezit heeft en het naar meerdere landstitels heeft geduwd. ‘Jordania is niet meer dan een stroman van Abramovich. In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht’, aldus een zeer goed ingevoerde voetbalbron (bevriend met Abramovich) tegen Quote.

    Maandag jubelde de inmiddels ex-voorzitter van Vitesse Maasbert Schouten (vorig jaar nog met hangen en wurgen Quote 500 nr. 184, €150 miljoen, maar dit jaar een vermoedelijke exit) dat de landstitel en deelname aan de Champions League voor het grijpen liggen voor Vitesse. Een uitspraak waarmee de gevallen Afab-eigenaar tijdens de persconferentie de lachers op zijn hand kreeg, maar in de praktijk lijkt dit wellicht waarheid te kunnen worden. ‘De tweede en derde garnituur van Chelsea zal binnenkort wel bij Vitesse worden gestald.’ Coming-man Jeffrey Bruma, die vorige week zijn debuut maakte in het Nederlands elftal, is echter niet in het geel-zwarte shirt van Vitesse te bewonderen. ‘Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit,’ aldus de bron die zijn naam liever niet terug leest hier.

    Merab Jordania, die van verschillende criminele activiteiten wordt verdacht, heeft op papier sinds maandag alle aandelen overgenomen van Schouten, waarmee een bedrag van €4 miljoen gemoeid was, aldus een verslaggever van Voetbal International maandagavond. ‘Dat Jordania miljardair zou zijn, is ronduit belachelijk. Ik heb ook zakelijk met hem van doen gehad. Hij heeft hooguit een paar miljoen.’

    Bron: QUOTE

  8. #3158
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.087
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Lijkt me voor Vitesse eigenlijk alleen maar positief als Abramovich achter de schermen de werkelijke eigenaar is.

  9. #3159
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Lijkt me voor Vitesse eigenlijk alleen maar positief als Abramovich achter de schermen de werkelijke eigenaar is.
    Lijkt me niet. Dan vindt het geen doorgang.

  10. #3160
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Lijkt me voor Vitesse eigenlijk alleen maar positief als Abramovich achter de schermen de werkelijke eigenaar is.
    Dat weet ik niet, want ik denk dat Vitesse een satellietclub van Chelsea gaat worden.

  11. #3161
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.087
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Lijkt me niet. Dan vindt het geen doorgang.
    Das dan weer positief voor de rest van Nederland.

    ---------- Post toegevoegd om 14:18 ---------- vorige post was om 14:18 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Dat weet ik niet, want ik denk dat Vitesse een satellietclub van Chelsea gaat worden.
    Lijkt me geen beroerde functie als Vitesse zijnde.

  12. #3162
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Das dan weer positief voor de rest van Nederland.

    ---------- Post toegevoegd om 14:18 ---------- vorige post was om 14:18 ----------



    Lijkt me geen beroerde functie als Vitesse zijnde.
    Inderdaad, zou best mooi zijn als spelertjes als Kakuta, Matic even een jaartje in nederland komen spelen. Wat er negatief aan is voor de rest van NL zie ik niet, misschien opent dit de ogen voor meer buitenlandse eigenaren!

  13. #3163
    ...
    Aangemeld
    14 februari 2007
    Berichten
    323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Wat er negatief aan is voor de rest van NL zie ik niet, misschien opent dit de ogen voor meer buitenlandse eigenaren!
    Als dat betekend dat er buitenlandse spelers komen die de ontwikkeling van jonge Nederlandse talenten in de weg staan dan is dat wel degelijk negatief voor Nederland.

    Een ander probleem is dat je op een groot deel van die buitenlandse eigenaar niet kunt vertrouwen. Abramovich is een goeie gebleken voor Chelsea en dan heb je er als club natuurlijk alleen maar profijt van. Maar als zo'n gast als Jordania er na pakweg een jaar de brui aangeeft krijg je als club een tik die je waarschijnlijk niet te boven komt.

  14. #3164
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.932
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Inderdaad, zou best mooi zijn als spelertjes als Kakuta, Matic even een jaartje in nederland komen spelen. Wat er negatief aan is voor de rest van NL zie ik niet, misschien opent dit de ogen voor meer buitenlandse eigenaren!
    Matic gaat 95% zeker naar Bologna.

  15. #3165
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Verschil tussen laatst 2 genoemde staat hier al een groot stadion.
    Bij jullie zal hij eerst een stadion moeten bouwen om echt door te kunnen groeien,
    hier staat dat er al..

    Al hebben wij dan weer een beroerd trainingcomplex

    En het is niet zo dat deze man Vitesse niet kende, begin jaren '90 is hij hier op proef geweest maar kreeg geen werkvergunning. Iniedergeval dat valt in de Gelderlander te lezen.
    Ik bedoel dus, het is niet jullie jeugdopleiding waarop ie Vitesse heeft gekozen, had hij net zo goed Feyenoord kunnen kiezen, bij wijze van.

  16. #3166
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheva7 Bekijk bericht
    Matic gaat 95% zeker naar Bologna.
    Dat is balen voor Vitesse, maar ik bedoel natuurlijk dergelijke namen, grote talenten.

  17. #3167
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mirage Bekijk bericht
    Als dat betekend dat er buitenlandse spelers komen die de ontwikkeling van jonge Nederlandse talenten in de weg staan dan is dat wel degelijk negatief voor Nederland.
    Klopt, en wat is net de grote kracht van Nederland als voetballand. Juist, eigen jeugd opleiden. Oprotten met die buitenlanders zonder clubliefde die een club overnemen.

    Die Abramovich is dan toevallig een die het goed doet, maar die van pak 'em beet Man Utd zien het puur als bron van financiële winst.

  18. #3168
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Georgisch talent Chanturia eerste versterking Vitesse

    Terwijl Piet Velthuizen een nieuwe aanbieding kan verwachten, dient bij Vitesse de eerste aanwinst sinds de overname zich aan: toptalent Giorgy Chanturia.

    Chanturia is de eerste van de nieuwelingen die Merab Jordania bij zijn aantreden op korte termijn beloofde. De Georgische aanvaller maakt een dezer dagen de overstap van de jeugdopleiding van Barcelona naar Vitesse.

    Jordania gaat bovendien dinsdagmiddag om de tafel met Velthuizen (foto). De doelman klaagde vrijdag over een gebrek aan medewerking van Vitesse bij een overstap naar Hércules Alicante. De Oranje-international kan van de nieuwe clubeigenaar een verbeterd aanbod verwachten. Zijn contract zou dan worden opengebroken.

  19. #3169
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Klopt, en wat is net de grote kracht van Nederland als voetballand. Juist, eigen jeugd opleiden. Oprotten met die buitenlanders zonder clubliefde die een club overnemen.

    Die Abramovich is dan toevallig een die het goed doet, maar die van pak 'em beet Man Utd zien het puur als bron van financiële winst.
    Daarom ben ik ook blij mocht Abramovich erachter zitten. Dat zat dat Letse tabloid er vorige week niet ver naast toen NEC aan Abramovich werd gelinkt. Heb je in elk geval enige zekerheid.

  20. #3170
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Estse tabloid...

  21. #3171
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Estse tabloid...
    Ach één pot nat

  22. #3172
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Klopt, en wat is net de grote kracht van Nederland als voetballand. Juist, eigen jeugd opleiden. Oprotten met die buitenlanders zonder clubliefde die een club overnemen.

    Die Abramovich is dan toevallig een die het goed doet, maar die van pak 'em beet Man Utd zien het puur als bron van financiële winst.
    Bij Manchester zit er ook een bedrijf achter, dat is niet helemaal hetzelfde.

  23. #3173
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Bij Manchester zit er ook een bedrijf achter, dat is niet helemaal hetzelfde.
    Je snapt wel wat ik bedoel.

  24. #3174

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Dacht dat de KNVB het al goedgekeurd had maar dus toch niet, is gewoon een stunt om meer seizoenkaarten te verkopen

  25. #3175
    Chief
    Guest

    Standaard

    Mis ik wat? Volgens mij is alles toch goedgekeurd en rond?

  26. #3176
    geniet van het leven!! Opa Ron's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    ZOETERMEER...
    Leeftijd
    58
    Berichten
    226
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mis ik wat? Volgens mij is alles toch goedgekeurd en rond?
    nee knvb heeft nog niet alles onderzocht, en de statuten worden nog ff bestudeerd!

  27. #3177
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ik bedoel dus, het is niet jullie jeugdopleiding waarop ie Vitesse heeft gekozen, had hij net zo goed Feyenoord kunnen kiezen, bij wijze van.
    Ik neem aan dat die man nog wel enige vorm van smaak heeft en daarom niet voor Feyenoord heeft gekozen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Klopt, en wat is net de grote kracht van Nederland als voetballand. Juist, eigen jeugd opleiden. Oprotten met die buitenlanders zonder clubliefde die een club overnemen.

    Die Abramovich is dan toevallig een die het goed doet, maar die van pak 'em beet Man Utd zien het puur als bron van financiële winst.
    Dit is gewoon geweldig voor het Nederlandse voetbal. Stel dat die Georgier / Abramovich iets op weet te bouwen in Arnhem is dat mooi meegenomen, loopt het op een fiasco uit en gaat Vitesse naar de knoppen is dat vervelend voor de supporters, maar erg is het niet. De club kan vervangen worden om het maar even heel hard te stellen.

  28. #3178
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.087
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Ik neem aan dat die man nog wel enige vorm van smaak heeft en daarom niet voor Feyenoord heeft gekozen.

    Dit is gewoon geweldig voor het Nederlandse voetbal. Stel dat die Georgier / Abramovich iets op weet te bouwen in Arnhem is dat mooi meegenomen, loopt het op een fiasco uit en gaat Vitesse naar de knoppen is dat vervelend voor de supporters, maar erg is het niet. De club kan vervangen worden om het maar even heel hard te stellen.
    Itt Feyenoord.

  29. #3179
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Itt Feyenoord.
    Klopt, Feyenoord en Ajax zijn in mijn ogen de enige clubs in Nederland die onvervangbaar zijn.

  30. #3180
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.087
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Klopt, Feyenoord en Ajax zijn in mijn ogen de enige clubs in Nederland die onvervangbaar zijn.
    Goh, dat we het ooit nog eens met elkaar eens zouden zijn...

  31. #3181
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.087
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henry Bekijk bericht
    Haha de grootheidswaanzin slaat weer toe, als beide clubs er niet meer zouden zijn, dan weet je na twee jaar niet meer beter. Geldt net zo goed voor alle clubs.
    Geen idee, wil er eigenlijk ook niet echt over nadenken. Zie mezelf niet naar een andere club verhuizen als Feyenoord ophoudt te bestaan. Dat zou toch wel een aardig gat in mijn (sociale) leven betekenen.

  32. #3182
    ...
    Aangemeld
    14 februari 2007
    Berichten
    323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Klopt, Feyenoord en Ajax zijn in mijn ogen de enige clubs in Nederland die onvervangbaar zijn.
    Het enige dat moeilijk te vervangen is aan Ajax zijn die 45.000 arrogante kwallen die er wekelijks op de tribune zitten. Die vind je nergens. Al rest is volledig inwisselbaar.

  33. #3183
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Opa Ron Bekijk bericht
    nee knvb heeft nog niet alles onderzocht, en de statuten worden nog ff bestudeerd!
    In grote lijnen zal de KNVB het al goedgekeurd hebben, anders volgt zo'n presentatie nog niet. En zolang het qua papierwerk niet hard te maken is dat Abramovich eigenaar is, als dat ervoor zou kunnen zorgen dat de deal alsnog niet doorgaat, dan kan de KNVB Vitesse niets maken. Sowieso, Excelsior is toch ook jarenlang satellietclub geweest van Feyenoord? Die zijn nota bene actief in dezelfde competitie(s). Abramovich heeft naast Chelsea ook flinke macht bij CSKA, maar volgens mij is hij daar op papier ook niet eigenaar. Daar was nog eens gedonder over toen beide teams in de CL zaten volgens mij.

  34. #3184
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henry Bekijk bericht
    Haha de grootheidswaanzin slaat weer toe, als beide clubs er niet meer zouden zijn, dan weet je na twee jaar niet meer beter. Geldt net zo goed voor alle clubs.
    Qua uitstraling en allure is er in Nederland niemand die ook maar in de buurt komt bij die twee clubs. PSV bijvoorbeeld kan nog 100 x kampioen worden, meer uitstraling krijgen ze niet.

  35. #3185
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.087
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    De toekomst van Vitesse:


  36. #3186
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kijk dat bespaart weer geld, hoeven we de dugouts niet meer te kopen. Al hadden we ook a la Ajax een paar kuipstoeltjes kunnen neerzetten.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 17 augustus 2010 om 21:38

  37. #3187
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Klopt, Feyenoord en Ajax zijn in mijn ogen de enige clubs in Nederland die onvervangbaar zijn.
    iedereen en alles is vervangbaar, ook een Feyenoord en een Ajax zijn vervangbaar

  38. #3188
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mareb Jordania, de man die alle aandelen van de Arnhemse voetbalclub Vitesse heeft overgenomen, zou gesteund worden door Chelsea-baas Roman Abramavitsj en de schatrijke vader van zijn ex-vrouw. Volgens Georgische media heeft de zakenman helemaal niet genoeg geld voor de aankoop van een voetbalclub.

    Dat meldt de Gelderlander.

    Overigens is niet bekend gemaakt hoeveel Jordania voor Vitesse zou hebben betaald. De Georgiër heeft wel belooft flink te investeren in de selectie. Volgens Georgische media zal Jordania Georgische talenten als Waco Kazaisjvili en George Chanturia naar Arnhem halen. Ook wordt er gespeculeerd dat Chelsea-voetballers naar Vitesse zouden worden gehaald.

    Trainer Theo Bos verwacht voor maandag de eerste nieuwe speler, zei hij tegen De Telegraaf.

    AZ of Vitesse
    De steenrijke Rus Abramovitsj en Jordania zouden al lang bevriend zijn en samen geïnteresseerd in de aanschaf van een Nederlandse voetbalclub. In eerste instantie was het Alkmaarse AZ in beeld, maar de keuze is toch gevallen op Vitesse. Abramovitsj zou Jordania naar voren hebben geschoven.

    Vitesse is de eerste Nederlandse voetbalclub die volledig in buitenlandse handen komt. Wel hebben bijna alle Nederlandse voetbalclubs financiële problemen door te hoge spelerssalarissen en teruggelopen sponsorinkomsten.
    Waco Kazaisjvili geeft verder geen Googleresultaten, waarschijnlijk op de een of andere manier verkeerd gespeld. Iemand enig idee om welk talent het gaat?

    ---------- Post toegevoegd om 10:41 ---------- vorige post was om 10:35 ----------

    ‘Merab Zjordania zal goed zijn voor Vitesse’

    In Tbilisi kent iedereen Merab Zjordania, maar nog bekender is zijn ex-vrouw, fotomodel Maka Asatiani. „Wat een pracht vrouw!


    Misschien wel de mooiste in heel Georgiëâ€, lacht een krantenverkoper in het centrum van de stad waar de dagbladen met foto’s van Vitesse-voorzitter Maasbert Schouten en Zjordania groot op de voorpagina’s staan.

    Merab Zjordania was in de jaren tachtig speler bij Dinamo Tbilisi.

    „Hij kon geweldige voorzetjes gevenâ€, herinnert George Gorgodze, de hoofdredacteur van het maandelijkse sportblad Dato Kipiani, zich. „Maar hij had één makke: hij was niet snel genoeg.â€

    Na een carrière bij Dinamo vertrok Zjordania naar het elftal van de West- Georgische stad Lantsjchoeti. „Dat kleine elftal uit een stad met amper 15.000 inwoners schopte het tot de hoogste divisie van het Sovjet-voetbal. Grote clubs als Dinamo Kiev of Spartak Moskou moeten uren op de kaart zoeken om te kijken in welk gehucht de volgende wedstrijd gespeeld zou wordenâ€, lacht Gorgodze.

    Dat de Georgiër interesse had in Vitesse, is in de lokale voetbalpers al weken bekend. Op 29 juli pakte sportkrant ‘Lelo’ groot uit met een verhaal waarin anonieme bronnen aangeven dat de Russische miljardair Roman Abramovitsj verschillende projecten met Zjordania op wil starten. ‘Abramovitsj en Zjordania zijn al lang goede vrienden’, schrijft de krant. ‘Hoewel het tweetal aanvankelijk AZ Alkmaar wilde kopen, viel de keus uiteindelijk op Vitesse en is de aankoop op naam van Zjordania gedaan’. Ook Gorgodze weet zeker dat Zjordania de aankoop van Vitesse niet zelf heeft kunnen financieren. „Hij heeft heel goede partners en contacten die hem helpenâ€, legt hij uit.

    De steenrijke vader van zijn ex-vrouw zou eveneens een belangrijke rol spelen. De sportkrant schrijft verder dat Zjordania van Abramovitsj een rol op de Europese transfermarkt krijgt. Zo zou Vitesse worden versterkt met het Ge orgische talent Waco Kazaisjvili.

    Toen de westers georiënteerde president Michail Saakasjvili eind 2003 aan de macht kwam was Zjordania een van de eersten die voor verduistering de bak invloog. Hij zou ruim 250.000 euro aan belastinggeld schuldig zijn uit zijn tijd als voorzitter van Dinamo Tbilisi.

    Niet veel later stond hij weer op vrije voeten, nadat hij het verschuldigde bedrag had teruggestort, volgens Saakasjvili ’een voorbeeld voor andere corrupte overheidsinstellingen’. „Natuurlijk stinkt het zaakjeâ€, legt Gorgodze uit. „ Maar het is een hoop zwartmakerij. Hij heeft als voorzitter veel goeds voor Dinamo Tbilisi gedaan.â€

    Het is een heel correcte, competente en vriendelijke manâ€, legt hij uit. „Hij heeft een belangrijke rol gespeeld bij de verkiezing van Uefa-topman Michel Platini in 2007. Hij wist nagenoeg alle landen in de voormalige Sovjet-Unie om te praten.â€

    Over schietincidenten, overvallen en verduistering van fondsen is op de redactie van het sportblad weinig bekend. „Negentig procent van de verhalen die je nu hoort, klopt niet. Natuurlijk klopt er iets niet aan dat gekke transferbedrijfje van hem. Maar vertel me waar dat niet zo is. Hij zal goed zijn voor Vitesse.â€

    Ook bij de Georgische voetbal bond zijn ze lovend over Zjordania. „Het is een eerlijke man met het verstand op de juiste plaatsâ€, zegt woordvoerder Lasjo Dvalisjvili.

  39. #3189
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

  40. #3190
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Waco Kazaisjvili zou het volgende talent moeten zijn dat gehaald gaat worden. iemand enig id wie of wat dat is??

  41. #3191
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Waco Kazaisjvili zou het volgende talent moeten zijn dat gehaald gaat worden. iemand enig id wie of wat dat is??
    Dat staat hierboven, heldere harrie.

  42. #3192
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ik kan me niet voorstellen dat Georgie overloopt van 17 jarige wereldtalenten.

  43. #3193
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.079
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Die beide gasten scoren anders aan de lopende band in de jeugdelftallen van Georgië, wat ik zo terug kan vinden...

  44. #3194
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.596
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Klopt, Feyenoord en Ajax zijn in mijn ogen de enige clubs in Nederland die onvervangbaar zijn.
    Och zo makkelijk als driekwart van de 'Ajacieden' halverwege de jaren '90 opeens supporter werd evenzo vinden ze zo weer een nieuwe club hoor, wees gerust.

  45. #3195
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Ik kan me niet voorstellen dat Georgie overloopt van 17 jarige wereldtalenten.
    't Is inderdaad afwachten wat het wordt, voor hetzelfde geldt haal je een Manucharyan in huis. Was toch ook een toptalent uit zo'n ver land en daar ook weggepikt, wat er op een of andere manier niet uit kwam. Alleen Chanturia belooft toch wel wat, als je clubs als Zenit en Chelsea achter je aan hebt en deel uitmaakt van de jeugdploeg van Barcelona. Dan heb je waarschijnlijk wel dat 'wereldtalent'.

Pagina 71 van 258 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •