Pagina 9 van 258 EersteEerste ... 78910111959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 11577

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #361
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    HAASTRUP BLIJFT BIJ MVV!!!!!
    Als die slim is want bij Vitesse komt hij toch op de bank terecht net zoals Gommans!!:dry:


    Vitesse!!:moon: :kwasny:

    En trouwens wat Miss- Vitesse zegt dat Aad ze nu maar aan het voetballen moet krijgen ik weet 100% zeker dat al die spelers die bij Vitesse beter zijn dan Haastrup en Gommans!!
    Is Haastrup linksback? Want dan hebben we geen beteren. Je kunt nog beter met 10 man spelen da Fränkel of Due daar neerzetten. En Gommans is toch een type Koevermans. Dat zie ik wel zitten, beter dan miljoenen uitgeven aan niet rendementale spitsen als Junker.

  2. #362
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Is Haastrup linksback? Want dan hebben we geen beteren. Je kunt nog beter met 10 man spelen da Fränkel of Due daar neerzetten. En Gommans is toch een type Koevermans. Dat zie ik wel zitten, beter dan miljoenen uitgeven aan niet rendementale spitsen als Junker.
    Rechtsback volgens mij....

    Vitesse start nieuwe stichting

    Vitesse heeft de stichting Vitesse Betrokken opgericht. Bij deze stichting zullen alle sociaal-maatschappelijke activiteiten van de Arnhemmers onder worden gebracht, met als doel de functie van de club als bindend element in de samenleving te verstevigen.

    Met de nieuwe stichting wil Vitesse eveneens de sociaal maatschappelijke betrokkenheid van de club meer zichtbaar maken en uitdragen bij een breed publiek. Het realiseren van deze doelstellingen zal in nauwe samenwerking gaan met sociale partners van de Gelderse hoofdstedelingen, zoals de Gemeente Arnhem en de Hogeschool Arnhem Nijmegen.

    De bestuursvoorzitter van de de nieuwe stichting, Dorothé Lammers, geeft tekst en uitleg. “De bestuurders van Vitesse Betrokken zijn van mening dat voetbal een mooie kans biedt om ontwikkelingen in de samenleving te signaleren en te beïnvloeden. Maatschappelijke tendensen, sociale ontwikkelingen en trends worden vaak zichtbaar in het voetbal.”

    ”Het voetbal maakt onderdeel uit van de maatschappij, zoals de maatschappij onderdeel uitmaakt van het voetbal. Voetbal fungeert op maatschappelijk niveau als een bindmiddel. Het is bewezen dat voetbal scheidslijnen als etniciteit, leeftijd, sociale klasse en geloof overbrugt. Vitesse Betrokken hoopt in dit kader bij te kunnen dragen aan bijvoorbeeld het bevorderen van participatie de integratie, het terugdringen van (jeugd) criminaliteit en uitval op scholen en de gezondheidszorg,” zo luidt de verklaring.

  3. #363
    5Mgg2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Mgg2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Spurs bekijkt Theo Janssen tegen Feyenoord

    Theo Janssen staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur. Een delegatie van de club van Martin Jol bekeek de 25-jarige middenvelder van Vitesse zondag in het duel tegen Feyenoord. De Arnhemmer tekende in december een contract tot 2009, maar daarin staat een clausule dat Vitesse meewerkt als de speler een aantrekkelijke transfer kan maken.

    "In het contract zijn hierover dingen afgesproken", bevestigde Janssen in de Gelderlander. "Ik heb altijd gezegd dat ik best eens ergens anders wil spelen, als er een mooie club komt. En Tottenham Hotspur is een mooie club." Desondanks blijft hij lakoniek onder de interesse. "Zolang er niets concreet is, heeft het geen zin je ermee bezig te houden. Dat doe ik dus ook niet."

    "Ik vind het veel belangrijker dat ik na vijf weken weer een wedstrijd heb gespeeld", vervolgde Janssen, die in februari aan zijn knie werd geopereerd. Met een zak ijs op dat gewricht stelde de Arnhemse regisseur 'dat het een goed gevoel geeft, weer een keer 90 minuten gespeeld te hebben'.

  4. #364
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mooi nieuws voor hem natuurlijk, tottenham Hotspur is ook gewoon een geweldige club. Ben alleen bang dat hij niet het niveau heeft. Het zou jammer zijn als hij niet wekelijks aan voetballen toe komt. Het niveau van tottenham en vitesse is toch nogal een verschil.

  5. #365
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjapperellie Bekijk bericht
    Mooi nieuws voor hem natuurlijk, tottenham Hotspur is ook gewoon een geweldige club. Ben alleen bang dat hij niet het niveau heeft. Het zou jammer zijn als hij niet wekelijks aan voetballen toe komt. Het niveau van tottenham en vitesse is toch nogal een verschil.

    Misschien juist een gode stap voor hem. Hij heeft zeker de potentie om bij een subtopper uit de PL in de basis te staan elke week, maar lijkt bij Vitesse de laatste anderhalf jaar gewoon stil te staan...

  6. #366
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Johan Derksen meldde gisteravond in het televisieprogramma Voetbal Insite dat ADO Den Haag-spelers Santi Kolk en Laurent Delorge volgend seizoen bij Vitesse zullen spelen.

    ADO zal naar alle waarschijnlijkheid gaan degraderen en spelers als Kolk en Delorge zouden in de Eredivisie kunnen blijven spelen. De twee zijn misschien de enige lichtpuntjes dit seizoen bij ADO. Kolk scoorde al elf keer en de Belg Delorge werd na zijn goede spel aanvoerder.

  7. #367
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Piet Velthuizen krijgt komend seizoen kans als eerste doelman

    Piet Velthuizen krijgt volgend seizoen de kans als eerste doelman van Vitesse. Momenteel is de 20-jarige keeper uit Nijmegen nog tweede keus achter Vladimir Stojkovic, maar de Serviër vertrekt naar alle waarschijnlijkheid in de zomer uit Arnhem.
    Vitesse heeft Stojkovic in januari gehuurd van FC Nantes. Deze overeenkomst loopt op 30 juni af. Het lijkt uitgesloten dat de Arnhemse club Stojkovic definitief zal inlijven. FC Nantes vraagt een afkoopsom van circa twee miljoen euro voor de eerste doelman van Servië. Dat bedrag is Vitesse te gortig. „Dat geld is er niet”, zegt Vitesse- trainer Aad de Mos. „ Bovendien kunnen we de mogelijkheden die we hebben beter investeren in andere spelers. We weten wie we met Piet in huis hebben. Onlangs hebben we (doelt op technisch manager Jan Streuer, red.) gesproken over de planning voor komend seizoen. Piet zal normaal gesproken eerste keeper zijn.” Velthuizen stond dit seizoen al tijdens zeven competitiewedstrijden van Vitesse in het doel.

    Vitesse wil ook verder met derde doelman Raymond van Driel, die in de zomer van 2006 werd overgenomen van AGOVV. Van Driel kan een nieuwe aanbieding verwachten. Welke termijn daaraan vast zit, is nog niet bekend. Vitesse heeft wel reeds de optie gelicht op aanvaller Fred Benson, die nu tot 30 juni 2008 vastligt. Met de pinchhitter wordt ook gesproken over een meerjarige verbintenis. Benson twijfelt omdat hij vreest voor zijn rol als reserve.

    Voor 1 april heeft Vitesse de contracten met zeven spelers opgezegd. Het betreft de vijf huurlingen: doelman Harald Wapenaar (Sparta), Eldridge Rojer (Excelsior), Igor Gluscevic (Heracles), Tim de Meersman (FC Eindhoven) en Hesdey Suart (Helmond Sport) en daarnaast met Ruud Knol (onbekend) en Youssouf Hersi (FC Twente). Dat is een formele kwestie. Als Vitesse niet voor 1 april het contract opzegt, behoudt een speler nog een jaar het recht op verlenging van zijn contract onder dezelfde voorwaarden.

    Bron: De Gelderlander 03-04-07

  8. #368
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Fred Benson is nog een seizoen langer te bewonderen bij Vitesse. De Arnhemmers hadden het recht om een optie in zijn contract te lichten die hem één jaar langer in het Gelredome te houden.

    De uit Ghana afkomstige Benson twijfelde om voor een langer verblijf bij Vitesse te kiezen. De 22-jarige aanvaller is geen vaste basisspeler en maakt veelal zijn opwachting als invaller. Hij wees dan ook eerder een langdurige verbintenis van de hand.

    Benson, die het grootste deel van zijn jeugdopleiding genoot bij Ajax, debuteerde in het seizoen 2004/2005 in de Eredivisie tegen FC Utrecht (2-1 winst). Ook behoort de aanvallend ingestelde voetballer tot de selectie van Jong Oranje.

  9. #369
    xVitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 oktober 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse: korter vakantie bij Intertoto

    De spelers van Vitesse hebben een week minder vakantie als de club zich plaatst voor het In*tertoto- toernooi. De vakantie duurt van 1 juni tot 9 juli, maar bij Intertoto start de voorbereiding op 2 juli. De eerste ronde Intertoto voor de Nederlandse deelnemer is op 21 en 28 juli. Vitesse moet bij de beste dertien eindigen om de play-offs om Intertotovoetbal te be*reiken. De finale is 24 en 27 mei.
    Bron: De Gelderlander 05-04-07


    Streuer ziet trip naar China niet zitten

    Voetbalmanager Jan Streuer van Vitesse voelt weinig voor een trip naar China aan het einde van het seizoen. „Daarvoor is het waarschijnlijk te kort dag. Commercieel is het misschien inte*ressant, voetbaltechnisch niet. Het past niet bepaald in onze plannen. Daarbij weten we vanwege de play-offs nu nog niet wanneer wij kunnen en is er ook nog geen offi*ciële uitnodiging binnen.”

  10. #370
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De Braziliaan Wellington Dos Santos mag vanaf morgenochtend een contract proberen af te dwingen bij Vitesse. Dit meldt het digitale thuis van Arnhemmers vanavond.

    De 22-jarige verdediger van Ponte Preta, die als linksback uit de voeten kan, heeft één week de tijd om de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. Het feit dat Wellington een contract heeft tot 30 juni van dit jaar, maakt hem met oog op volgend seizoen des te aantrekkelijker voor de Arnhemse club.

    Mogelijk staat de testperiode van de Braziliaan in verband met het mogelijke vertrek van Purrel Fränkel. De 30-jarige verdediger, die beschikt over een contract tot medio 2008, wordt de laatste weken nadrukkelijk in verband gebracht met Jupiler League-kampioen De Graafschap.

  11. #371
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik ben benieuwd of het wat is. Wordt ook weleens tijd voor een betere linksback.

  12. #372
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of het wat is. Wordt ook weleens tijd voor een betere linksback.
    Inderdaad, Purrel wil ik nog wel persoonlijk afzetten met een strik erom bij de Superboeren.

  13. #373
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Het is wel altijd een gok zo'n Braziliaan, vooral als je ziet dat hij gratis overkomt.

  14. #374
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Het is wel altijd een gok zo'n Braziliaan, vooral als je ziet dat hij gratis overkomt.
    Ja, dat wel. Maarja hij is nu niet voor niks op de proef dus er kan nu gezien worden of het iets is en of ie bij het team past. Ben er wel benieuwd naar.

  15. #375
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos haalt debutanten bij selectie



    Trainer Aad de Mos heeft twee debutanten opgenomen in de selectie van Vitesse voor het duel tegen AZ. Kevin van Diermen (17) en Adilio Augustin (19) zitten zondag voor het eerst op de bank.

    Beide verdedigers trainden deze week al mee met het de groep. Augustin is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Van Diermen werd ‘opgepikt’ uit de jeugd van IJsselmeervogels (Spakenburg, red.). Hij speelde ook voor Oranje onder 17.

    ,,Ze zijn me beiden goed bevallen in de wedstrijd van Jong Vitesse tegen AZ. Ik haal ze er nu ook bij met het oog op het nieuwe seizoen", laat De Mos op de website van de club weten.

    rtv gelderland

  16. #376
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vitesse heeft besloten om testspeler Wellington geen contract aan te bieden. De 22-jarige Braziliaan is niet de versterking waarnaar de Arnhemmers op zoek zijn.
    Uit de trainingen die Wellington met de selectie van coach Aad de Mos meedeed, bleek dat de Braziliaan meer een middenvelder is dan een verdediger. Vitesse is juist op zoek naar een nieuwe speler voor de positie van linksback en daarvoor komt de proefspeler niet in aanmerking.

  17. #377
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Waarom laat je hem dan niet eens spelen als middenvelder vraag ik me dan af...maar goed. Wie moet er linksback bij Vitesse?

  18. #378
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Waarom laat je hem dan niet eens spelen als middenvelder vraag ik me dan af...maar goed. Wie moet er linksback bij Vitesse?
    Wat heeft dat voor nut dan als je voor die positie geen versterking zoekt? Als je maar een klein budget te besteden hebt moet je dat uitgeven aan die positie waar je nog iemand nodig hebt ipv een bredere selectie te creëeren op een andere positie lijkt me.

  19. #379
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Siebe Blondelle (ex-Club Brugge) en Danny Schenkel zullen dit seizoen niet meer in actie komen voor hun club Vitesse Arnhem, althans niet in de reguliere competitie. Blondelle, een centrale verdediger, sloeg de IJslander Gretar Steinsson (AZ Alkmaar) op het achterhoofd en dat leverde hem een rode kaart op. Hij is door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor drie wedstrijden en hij kreeg er nog een voorwaardelijke straf van één wedstrijd bovenop.

    Schenkel werd geschorst na een tackle op onze landgenoot Tom Caluwé in het duel tegen FC Utrecht. De verdediger van de club uit Gelderland gaf na afloop van die partij trouwens ook toe dat hij te laat was. De tuchtcommissie van de KNVB bedacht Schenkel dan ook met een schorsing van twee wedstrijden met ook nog één wedstrijd voorwaardelijk.

    Voor trainer Aad De Mos zijn de schorsingen van deze twee spelers geen ramp. De club is ongeacht of het nog twee keer winst of verliest zeker van de play-offs om een ticket voor de Intertotobeker. Waarschijnlijk zal Sparta Rotterdam die nacompetitie ook nog halen.

  20. #380
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Het 17-jarige Vitesse-talent Kevin van Diermen heeft een contract getekend van vier jaar bij de Arnhemmers. Zondag debuteerde Van Diermen in de wedstrijd tegen AZ. De geboren Spakenburger speelde voordat hij naar Vitesse kwam voor IJsselmeervogels.

    Het debuut dat Van Diermen maakte, viel de club blijkbaar positief op. De jongen scoorde bijna de gelijkmaker uit een corner, maar zijn inzet met het hoofd ging naast.

  21. #381
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Due overweegt vertrek bij Vitesse
    Vertrek van Anders Due bij Vitesse lijkt slechts kwestie van tijd.


    Het vertrek van Anders Due bij Vitesse lijkt aanstaande. „ Als de trainer me niet gebruikt, dan is er voor mij en voor de club geen reden dat ik bij Vitesse blijf”, zei de Deen gisteravond, nadat hij met Jong Vitesse had gespeeld tegen Jong FC Utrecht (0-0).

    De 25- jarige Due is vaker van de partij bij Jong Vitesse dan hem lief is. Hoofdtrainer Aad de Mos hanteert de regel dat alle selectiespelers die niet in de basis staan bij de hoofdmacht, op maandagavond aansluiten bij het beloftenteam. Due speelde tot dusver zeventien competitiewedstrijden van Vitesse, maar stond vaker niet dan wel in de basis. Afgelopen zondag zat hij niet eens bij de selectie voor het duel met AZ. Hij volgde de partij thuis, op het internet.

    „Blijkbaar vindt de coach mij niet goed genoeg voor het eerste elftal”, sprak Due in Bemmel. „ Het is niet mijn keuze. Maar ik respecteer het.” Due kwam afgelopen zomer over van FC Nordsjælland, maar heeft de verwachtingen bij Vitesse niet waargemaakt. „Natuurlijk ben ik niet tevreden over mijn eigen spel”, erkent de linksback/ linkshalf. „Ik heb niet ge*noeg wedstrijden gespeeld. Ik heb niet op mijn beste niveau gepeeld, maar dat kan ook alleen maar als je veel wedstrijden achter elkaar speelt. Zoals ik bij mijn vorige club heb gedaan.” Momenteel moet hij Purrel Fränkel en Siebe Blondelle voor zich dulden in de hiërarchie van De Mos voor de plek links in de achterhoede. „ De trainer geeft anderen de voorkeur”, aldus Due. „ Als hij mij niet gebruikt, dan is er voor mij geen reden hier te blijven. Natuurlijk wil ik vechten voor mijn positie. Maar het ziet er nu naar uit dat het over is. Spelers uit het tweede elftal krijgen al de voorkeur. Dat geeft mij een teken dat het voor mij voorbij is.”

    Na een korte stilte: „Dat maakt me verdrietig. Ik ben graag in Arnhem en vind Vitesse een mooie club.” Toch speculeerde Due gisteravond over een aanstaand vertrek uit Arnhem. „Ik moet gaan praten met Jan Streuer (technisch manager, red.). Hij was vooral degene die wilde dat ik naar Vitesse kwam. Er moet een oplossing komen.” Waarom hij niet reeds op zo’n gesprek heeft aangedrongen? Due: „Het is niet verstandig dat nu te doen. Ik wil geen onrust veroorzaken. Daarom is het beter dergelijke gesprekken te voeren als de competitie voorbij is. Als ik na het seizoen nog niet goed genoeg ben voor de reservebank, dan is het voor alle partijen het beste dat ik naar een andere club ga. Voor mij, en ook voor de club. Het zou stom zijn als ze me willen houden, als ze me toch niet gebruiken.”

    Bron: De Gelderlander 17-04-07

  22. #382
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vitesse-trainer Aad de Mos kijkt altijd goed om zich heen voor tactische foefjes. Nu had hij wat afgekeken van zijn PSV-collega Ronald Koeman; vorige week succesvol tegen FC Twente door twee keer Jefferson Farfán.
    Benson was onze Farfán. Twente is kwetsbaar achter de verdedigers Wielaert en Zomer, daar lagen onze kansen", legde De Mos uit in de Gelderlander.

    "Benson verdient die penalty, maar kan die na vier minuten ook krijgen. Benson was onze beste veldspeler, hij maakt nog bijna 2-1", haalt de gelouterde oefenmeester zijn gelijk.

  23. #383
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Anders Due stuurt aan op een vertrek bij Vitesse. De 25-jarige Deen wordt in zijn vaderland in verband gebracht met een transfer naar Brøndby IF.
    ,,Er zijn momenteel geen gesprekken gaande", zegt Due in de Deense krant Berlingske Tidende. ,,Het is echter duidelijk dat het een fantastische overstap zou zijn. Brøndby is een mooie club en mij is verteld dat de club op zoek is naar versterkingen."

    Due kwam afgelopen zomer naar Vitesse, maar wist in Arnhem geen basisplaats te veroveren. De linkerflankspeler kwam dit seizoen tot achttien optredens.

    Eerder liet Due al blijken ontevreden te zijn met de rol binnen de ploeg van trainer Aad de Mos. ,,Blijkbaar vindt de coach mij niet goed genoeg voor het eerste elftal", sprak Due tegen Omroep Gelderland. ,,Het is niet mijn keuze. Maar ik respecteer het. Natuurlijk ben ik niet tevreden over mijn eigen spel. Ik heb niet genoeg wedstrijden gespeeld. Ik heb niet op mijn beste niveau gepeeld, maar dat kan ook alleen maar als je veel wedstrijden achterelkaar speelt. Zoals ik bij mijn vorige club heb gedaan."

  24. #384
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse wil Sprockel vastleggen tot 2012

    Vitesse wil verdediger Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt met de 23-jarige international over een nieuwe verbintenis tot medio 2012. De huidige verbintenis van Sprockel loopt af in de zomer van 2008. Vitesse heeft een optie op nog twee seizoenen. Nu Sprockel zich dit seizoen sensationeel heeft ontwikkeld van eerste divisie- speler tot international, wil Vitesse langer met de centrale verdediger door. Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Sprockel, is momenteel met Vitesse in gesprek over het openbreken en verbeteren van het contract van de voetballer.
    Bron: De Gelderlander 27-04-07

  25. #385
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Vitesse aast op Kolk en ziet af van Delorge


    Vitesse is druk bezig om zich te versterken voor volgend seizoen. Deze week werden de ADO Den Haag-spelers Santi Kolk en Laurent Delorge in verband gebracht met de Arnhemmers, maar alleen de eerste lijkt volgend seizoen in het Gelredome te zullen spelen.

    “We zijn met allerlei spelers bezig”, erkende trainer Aad de Mos tegenover Omroep Gelderland gisteren. “Maar Delorge komt in ieder geval niet.” De berichten dat de middenvelder van ADO Arnhemse interesse genoot werden steeds serieuzer.

    Tegenover het Gelderse medium liet Kolk weten dat de Arnhemse club contact heeft opgenomen met de club uit Den Haag. “Ik heb begrepen dat er contact is tussen beide clubs. Ik weet niet wat daar uit komt, maar er is contact. Persoonlijk heb ik nog niet met Vitesse gesproken. Ik wil in de eredivisie blijven spelen. En dan is Vitesse een mooie club.”

    De 26-jarige aanvaller staat echter in de belangstelling van meerdere clubs. “Er hebben zich meer clubs gemeld bij mij en mijn zaakwaarnemer. Maar niet bij ADO, dus Vitesse is het meest concreet.”

  26. #386
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Vitesse aast op Kolk en ziet af van Delorge
    Kolk zie ik als een speler die zeker een meerwaarde voor vitesse zal zijn. heeft een sterk seizoen gespeeld bijn Den Haag. Verwacht ook wel dat Kolk naar Arnhem wil verkassen. Goede snelle vlugeslspeler die ook zijn doelputen meepikt.

  27. #387
    Mladoću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vitesse-trainer Aad de Mos wisselde in de rust van de uitwedstrijd tegen PSV doelman Vladimir Stojkovic. Volgens De Volkskrant had dat te maken met de wilde gebaren van de Servier richting de PSV-fans.

    Met beide handen omhoog maakte de keeper een uitdagend gebaar. Achter het doel van Vitesse ontstond daarna een grimmige sfeer. De Mos greep in want na rust verdedigde Piet Velthuizen het doel van de Arnhemmers.

  28. #388
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse wil 'goede prof' Sprockel belonen

    Vitesse wil langer door met Civard Sprockel. De 23-jarige verdediger staat nog tot 2010 onder contract maar kan die verbintenis met twee jaar verlengen.
    'We zijn zeer tevreden over Civard', legt technisch manager Jan Streuer uit in de nieuwe Voetbal International. 'Hij is een goede prof en in onze ogen kan hij alleen maar beter worden.'

    Vitesse is Sprockels derde werkgever. De op Curaçao geboren speler kwam eerder uit voor Feyenoord en Vitesse. In 146 competitieduels scoorde hij één keer tot nog toe.

  29. #389
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De achttienjarige Terneuzenaar Peter Reijn heeft twee kansen om in het betaalde voetbal terecht te komen.

    Op het veld van Papendal speelde de middenvelder van Hoek een selectiewedstrijd die werd bekeken door mensen van twee clubs uit die buurt, Vitesse en AGOVV.

    Twee elftallen met spelers die waren gescout door Vitesse speelden dinsdagavond tegen elkaar. ,,Ik krijg over een paar dagen te horen of ze met mij verder willen", vertelde Reijn na afloop. De geselecteerde spelers kwamen vooral uit ere- en eerstedivisie.

    Drie spelers waren afkomstig van hoofdklassers, twee uit de A-junioren van Ajax en Feyenoord. Peter Reijn, die is opgeleid bij AA Gent en gaat studeren in Tilburg, wil graag naar het betaalde voetbal.

    Aan de testwedstrijd hield Peter Reijn een goed gevoel over.

  30. #390
    Vitesse Supporter Rijnfighter's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2007
    Locatie
    Gennep
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gommans kiest voor Vitesse

    Harrie Gommans (24) heeft zijn keuze laten vallen op Vitesse. De aanvaller van MVV, dit seizoen goed voor 22 treffers, stond ook in de belangstelling van De Graafschap en Willem II, maar die twee clubs werden afgebeld.
    De Roermondenaar en zijn zaakwaarnemer Martin van Ophuizen voerden woensdag een gesprek met manager voetbal van Vitesse, Jan Streuer. "Vitesse is een goede eredivisieclub, met een mooi stadion", zegt Gommans, die voor twee of drie jaar kan tekenen. "Één seizoen vind ik te kort." Omdat de oud-speler van Fortuna Sittard, Excelsior en Westerlo in Maastricht een contract tot 2008 heeft, dient Vitesse een transfersom over te maken. " Maar die is gelimiteerd: 75.000 euro", aldus Gommans.

    Bron: De Telegraaf 03-05-07

  31. #391
    Vitesse Supporter Rijnfighter's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2007
    Locatie
    Gennep
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nieuwe keeper nodig voor Vitesse

    ARNHEM - Vitesse is op veel fronten bezig om de selectie uit te breiden.

    "Er komt in ieder geval nog een nieuwe keeper bij", verklaart manager voetbal Jan Streuer. "Of er moeten nog dingen veranderen met Stojkovic, maar die is nu niet haalbaar. We hebben Raymond van Driel een contract aangeboden, maar dat is niet als tweede keeper."

    Jan Streuer beseft terdege dat er wat moet veranderen bij de Arnhemse club. "Daarom zijn we druk bezig, ook op andere posities willen we ons nog versterken. We kunnen volgend seizoen natuurlijk niet weer als twaalfde eindigen, dat is veel te weinig."


    03-05-07 11:10




    'Vitesse bekijkt Aloneftis'
    Door: Jeroen de Laat
    03/05/2007 13:56


    Vitesse heeft haar oog laten vallen op Stathis Aloneftis. De Cypriotische international werd afgelopen zondag door een scout van de Arnhemmers bekeken tijdens het duel van zijn club Larissa tegen Panathinaikos.

    De 24-jarige Aloneftis is komende zomer transfervrij. De aanvallende middenvelder kent een uitstekend seizoen en weet de interesse van vrijwel alle Griekse topclubs op zich gericht. Ook Anderlecht en nu dus Vitesse houden hem in de gaten.

    Bron: Elf voetbal

  32. #392
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vitesse volgt Braziliaan Leonardo Ferreira da SilvaGeplaatst op 03-05-2007 21:04 door Jeroen Candel

    Vitesse is zeer gecharmeerd van Leonardo Ferreira da Silva (26). De Braziliaanse spits speelt momenteel voor het Oostenrijkse Rheindorf Altach en staat met dertien doelpunten dit seizoen tweede op de Oostenrijkse topscorerslijst.

    Manager voetbal Jan Streuer gaf aan RTV Gelderland toe dat Vitesse Léo volgt, maar dat het momenteel niet bezig is met een transfer. "Het zou kunnen dat we wat met hem doen als bij ons een spits vertrekt," aldus Streuer.

    Ook Santi Kolk (25) komt voor deze positie in aanmerking, maar de Arnhemmers kunnen er nog niet uitkomen met zijn club ADO Den Haag.

    Tot slot werd al eerder bekend dat Vitesse op zoek is naar een nieuwe keeper, die volgend seizoen achter Piet Velthuizen moet fungeren. De van Nantes gehuurde Vladimir Stojkovic lijkt geen optie, omdat hij financieel onhaalbaar is en geen onuitwisbare indruk wist te maken.

  33. #393
    Vitesse Supporter Rijnfighter's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2007
    Locatie
    Gennep
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VITESSE IS ROND MET HARRY GOMMANS 04-05-2007

    Vitesse heeft vrijdagmiddag 4 mei een overeenkomst gesloten met Harry Gommans. De aanvaller van MVV moet wel nog een medische keuring ondergaan. Levert deze keuring geen problemen op, tekent de geboren Roermonder een contract voor drie jaar in Arnhem.

    De 24-jarige speler kwam eerder uit voor Fortuna Sittard, Excelsior en Westerlo (België), voordat hij neerstreek in Maastricht. Met Fortuna Sittard speelde Gommans al elf wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie. Dit jaar speelde hij 37 wedstrijden voor MVV in de Jupiler League en wist daarin 22 maal te scoren.

  34. #394

    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Rijsenhout
    Leeftijd
    32
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rijnfighter Bekijk bericht
    VITESSE IS ROND MET HARRY GOMMANS 04-05-2007

    Vitesse heeft vrijdagmiddag 4 mei een overeenkomst gesloten met Harry Gommans. De aanvaller van MVV moet wel nog een medische keuring ondergaan. Levert deze keuring geen problemen op, tekent de geboren Roermonder een contract voor drie jaar in Arnhem.

    De 24-jarige speler kwam eerder uit voor Fortuna Sittard, Excelsior en Westerlo (België), voordat hij neerstreek in Maastricht. Met Fortuna Sittard speelde Gommans al elf wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie. Dit jaar speelde hij 37 wedstrijden voor MVV in de Jupiler League en wist daarin 22 maal te scoren.

    Denk dat ie niet veel gaat spelen.. (voorlopig)
    Er zit wel een groot verschil tussen Jupiler League en Eredivisie, Marnix kolder speelt ook zeer weinig bij Groningen.

  35. #395
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sprockel verlengt tot 2012 bij Vitesse

    De Gelderlander 07-05-07

    Vitesse heeft het contract met Civard Sprockel verlengd tot 2012. De 23-jarige verdediger stond tot 2010 onder contract en tekende een sterk verbeterde verbintenis. Sprockel kwam in 2006 van Excelsior naar Vitesse en werd dit seizoen eenmaal opgeroepen voor Oranje.

    Vitesse heeft ook linker middenvelder Cees Keizer (20) van Jong Ajax vastgelegd. De geboren Volendammer tekende voor twee seizoenen; tot 2009.


    :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: miley.php:

  36. #396
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Keizer tekent bij Vitesse

    Nadat Vitesse eerder al MVV-spits Harrie Gommans contracteerde, heeft het zich nu verzekerd van de diensten van Cees Keizer(21). De jongeling komt over van Ajax twee, bij de club uit Arnhem heeft Keizer een contract getekend dat hem tot medio 2010 aan de club verbindt.

    Keizer kwam nog nooit uit voor het eerste elftal van Ajax. De geboren Volendammer speelde, voor dat hij naar Ajax kwam, in de jeugdopleiding van FC Volendam

  37. #397
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Piet Velthuizen ondergaat maandagavond een MRI-scan. De keeper van Vitesse, die dit seizoen acht Eredivisieduels speelde, heeft al een tijd last van zijn rechterknie. De medische staf vreest dat Velthuizen komende woensdag niet beschikbaar is voor het thuisduel met NAC Breda in de eerste ronde van de Intertoto-play-offs.

  38. #398
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Engelse interesse voor Vitesse-speler Ruud Knol

    Ruud Knol zou deze zomer naar Engeland kunnen verhuizen. Het gepromoveerde Sunderland bekijkt de verdediger die zelf een avontuur in Engeland wel ziet zitten.

    The Black Cats bereiden zich voor op het Premiership en is daarom op zoek naar versterkingen. Ook de naam van Theo Janssen viel in de media, maar hij heeft nog geen indruk gemaakt op trainer Roy Keane.

    Knol zelf heeft wel oren naar een overstap. 'Engeland zou geweldig zijn', vertelde hij aan Omroep Gelderland. 'Het is een competitie die mij enorm aanspreekt. Ik weet dat Sunderland mij volgt, maar er zijn meer clubs die me volgen.'

  39. #399
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ‘West Ham richt vizier op Theo Janssen’

    Steeds meer Engelse clubs tonen interesse in de diensten van Vitesse-spelers. Zo zat het gepromoveerde Sunderland afgelopen week op de tribune voor Ruud Knol en bekeek gisteren een delegatie van West Ham United de verrichtingen van Theo Janssen in het duel met NAC (0-1).

    De aanvoerder liet na afloop van het duel tegen Omroep Gelderland weten open te staan voor een Engels avontuur: "Ik weet van de interesse, West Ham is een mooie club. Ik denk dat ik wel aardig heb gespeeld. Ik ben blij dat ik speelde, want woensdag zat Sunderland er voor mij en speelde ik niet. Ik heb altijd al gezegd dat ik graag naar Engeland wil, nu moet blijken of het feestje ook doorgaat.”

    Knol heeft een aflopend contract in het Gelredome, terwijl Janssen nog een verbintenis tot medio 2009 heeft. Eerder toonde Tottenham Hotspur al interesse in de tweevoudig international.

  40. #400
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Vitesse slaat bod Roda op Velthuizen af'

    Roda JC heeft een bod gedaan op Vitesse-doelman Piet Velthuizen. Althans, dit meldt het Algemeen Dagblad in haar jongste editie.

    De 20-jarige doelman van de Arnhemmers wordt in Kerkrade gezien als een waardige opvolger van Vladan Kujovic, die zijn aflopende contract niet zal verlengen. Bram Castro en de aangetrokken Cliff Mardulier zouden niet het vertrouwen genieten om volgend seizoen als eerste doelman bij de Limburgers onder de lat te staan.

    Trainer Aad de Mos wil Velthuizen echter behouden. De doelman van Jong Oranje verloor wel na een uitstekende reeks zijn basisplaats aan de gehuurde Vladimir Stojkovic, die echter weer naar Nantes zal terugkeren. Voor het komende seizoen wil De Mos de jonge sluitpost een eerlijke kans geven.

    Velthuizen is momenteel uitgeschakeld met een botkneuzing in zijn rechterknie. Hierdoor is hij niet op tijd hersteld voor het Europees kampioenschap onder 21, dat op 10 juni in Nederland begint

  41. #401
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hans Kraaij jr. wist in Voetbal Insite het volgende te melden na een kort gesprek met De Mos:

    - Voor beide partijen beste dat Lazovic vertrekt.

    - Velthuizen is onbespreekbaar (2 miljoen geboden door Roda, of gevraagd door Vitesse; dat heb ik niet helemaal goed gehoord)

    - Janssen in belangstelling club Roy Keane, SUnderland dus. En is bespreekbaar.

    - Mocht Lazovic vertrekken, Streuer is wezen kijken naar een 2.03 m lange spits van Excelsior Moeskroen, Dembaba ofzo iets.

    - Gilissen van Go Ahead gaat naar Vitesse, wil De Mos er absoluut bij hebben.

    __________________________________________________ _____________

    Zo te zien gaat er in goedkope spelers geïnvesteerd worden, kan wat worden maar ook heel slecht uitpakken natuurlijk. Als teet weg gaat heb ik daar vrede mee. Lijkt stil te staan qua ontwikkeling bij Vitesse, was geen meerwaarde dit seizoen en ik gun hem wel een buitenlands avontuur.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 15 mei 2007 om 13:41

  42. #402
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse beboet spits Danko Lazovic

    15-05-07 TV Gelderland TxT

    Vitesse-spits Danko Lazovic heeft van de club een boete gekregen. De Serviër kwam zondag niet opdagen bij de training.

    Lazovic sprak dinsdagochtend met trainer Aad de Mos en manager voetbal Jan Streuer."We hebben het uitgesproken en het was best een positief gesprek", verklaart Streuer."Over de inhoud wil ik verder niks zeggen. Hij heeft een boete gekregen. Dat is een logische straf als we niet weten waar een speler is. Hij traint nu gewoon weer mee."

    Streuer verwacht dat Lazovic er tegen NEC weer bij is. "Maar dat beslist de trainer."

  43. #403
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Janssen: "Ik zou de stap best willen maken"

    Theo Janssen speelt komende week niet alleen voor de Intertoto-plaatsing van Vitesse. De spelmaker van de Arnhemmers kan eveneens een transfer verdienen naar het Engelse Premiership.

    Naar verluidt zouden West Ham United en Sunderland de creatieve middenvelder belangstellend volgen: "Ik hoop dat er clubs bij ons op de tribune gaan zitten. Ik zou de stap nu best een keer willen maken. Aan de andere kant is het geen obsessie voor me", reageert Janssen in het Algemeen Dagblad.

    Janssen wil absoluut geen transfersoap laten ontstaan rond zijn persoon indien een overstap uitblijft: "Gebeurt het niet dan forceer ik niks. Ik geniet er nog elke week van om in het shirt van Vitesse in het Gelredome te spelen."

  44. #404
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    ‘ Fysio’ Kortekaas keept zaterdags wel eens mee

    Vitesse meldt Jos Kortekaas snel aan.
    Vitesse-trainer Aad de Mos vreest na tweede doelman Piet Velthuizen ook eerste keuze Vladimir Stojkovic niet te kunnen opstellen tegen NEC. Stojkovic heeft last van zijn hand; zijn meespelen tegen NEC, donderdagmiddag in Gelredome, is op dit moment zeer twijfelachtig.

    Raymond van Driel promoveert in dat geval tot eerste keuze in het doel van Vitesse. Zijn vervanger is een compleet nieuw gezicht. Fysiotherapeut Jos Kortekaas is door de Arnhemse club op stel en sprong aangemeld bij de KNVB en inmiddels speelgerechtigd. Kortekaas zat maandagavond al op de bank bij Jong Vitesse. De fysiotherapeut was in zijn actieve loopbaan een talentvolle doelman, maar koos vroeg voor zijn maatschappelijke carrière als fysiotherapeut bij de KNVB. Daar werd hij in het ‘Karel Aalbers-tijdperk’ weggeplukt.

    Kortekaas (33) was voor hij stopte de eerste keeper van zaterdag eersteklasser Berkum. Trainer Aad de Mos: „We hebben hem snel lid gemaakt. Het moest wel, we houden niemand over. Jos is een goede keeper, hij valt zaterdagochtend wel eens vaker in.”

    Vitesse kan ook niet beschikken over de oudste jeugdkeepers. Door blessures en wedstrijdverplichtingen is de personele nood hoog. Vitesse A1 speelt donderdag nacompetitie om promotie en Vitesse B1 speelt zondag (dag van de return NEC-Vitesse) de bekerfinale. Mogelijk speelt Vitesse A1 dan ook weer. Kortekaas, ook razend druk met het herstel van Stojkovic, traint vandaag mogelijk mee. Kortekaas: „Ik doe regelmatig mee op de zaterdagtrainingen. Hoe ik mij voorbereidt? Niet te druk maken en fit blijven.”

    Bron: De Gelderlander 16-05-07

  45. #405
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Van Mourik verdient contract bij Vitesse

    Vitesse heeft zich langer verzekerd van de diensten van Colin van Mourik. De verdediger, die dit seizoen uitkomt op amateurbasis bij de club uit Arnhem, gaat volgens Omroep Gelderland een contract voor twee jaar ondertekenen.

    Verder wordt er een optie voor nog een jaar opgenomen in het contract. De 21-jarige Van Mourik kan uit de voeten op de rechtsback-positie en in het centrum van de verdediging.

Pagina 9 van 258 EersteEerste ... 78910111959109 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 28 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 28 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •