Pagina 91 van 257 EersteEerste ... 41818990919293101141191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.051 t/m 4.095 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4051
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    'Chelsea telt tachtig miljoen euro neer voor Torres en Luiz'
    Maandag, 31 januari 2011 om 19:38

    Chelsea lijkt maandagavond nog voor de allergrootste klapper op de transfermarkt te gaan zorgen. The Blues worden nu al dagen gelinkt aan de komst van Fernando Torres. Enkele uren geleden trok Liverpool, de huidige club van de Spanjaard, Andy Carroll al aan voor een nieuw Brits transferrecord. Chelsea lijkt daar echter ruim overheen te gaan met een succesvol bod van vijftig miljoen euro voor El Niño; de club moet zijn komst nog bevestigen.

    Volgens Portugese media is het in ieder geval al wel zeker dat de puissant rijke Londenaren een som van dertig miljoen euro neer tellen voor David Luiz van Benfica. De verdediger is al geruime tijd een transferdoelwit van Roman Abramovich en Carlo Ancelotti, maar vooralsnog lukte het niet om Benfica ervan te overtuigen de Braziliaanse verdediger te laten vertrekken naar Engeland.

    Enkele uren voor het sluiten de markt zou Chelsea toch de onderhandelingen succesvol gesloten hebben. Het lijkt de bedoeling dat de Engelse kampioen direct 25 miljoen euro overmaakt en in een later stadium nog eens vijf miljoen. Ook zou huidig Vitesse-speler Nemanja Matic in de deal betrokken worden. Volgens diverse Portugese media is Luiz inmiddels onderweg naar Stamford Bridge om zich medisch te laten keuren door Chelsea.

    Zou dat betekenen dat hij vertrekt?

  2. #4052
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    'Chelsea telt tachtig miljoen euro neer voor Torres en Luiz'
    Maandag, 31 januari 2011 om 19:38

    Chelsea lijkt maandagavond nog voor de allergrootste klapper op de transfermarkt te gaan zorgen. The Blues worden nu al dagen gelinkt aan de komst van Fernando Torres. Enkele uren geleden trok Liverpool, de huidige club van de Spanjaard, Andy Carroll al aan voor een nieuw Brits transferrecord. Chelsea lijkt daar echter ruim overheen te gaan met een succesvol bod van vijftig miljoen euro voor El Niño; de club moet zijn komst nog bevestigen.

    Volgens Portugese media is het in ieder geval al wel zeker dat de puissant rijke Londenaren een som van dertig miljoen euro neer tellen voor David Luiz van Benfica. De verdediger is al geruime tijd een transferdoelwit van Roman Abramovich en Carlo Ancelotti, maar vooralsnog lukte het niet om Benfica ervan te overtuigen de Braziliaanse verdediger te laten vertrekken naar Engeland.

    Enkele uren voor het sluiten de markt zou Chelsea toch de onderhandelingen succesvol gesloten hebben. Het lijkt de bedoeling dat de Engelse kampioen direct 25 miljoen euro overmaakt en in een later stadium nog eens vijf miljoen. Ook zou huidig Vitesse-speler Nemanja Matic in de deal betrokken worden. Volgens diverse Portugese media is Luiz inmiddels onderweg naar Stamford Bridge om zich medisch te laten keuren door Chelsea.

    Zou dat betekenen dat hij vertrekt?
    Als hij betrokken wordt bij de deal vertrekt hij hier ja. Weet wel dat Matic er zelf niet op zat te wachten.

    Goed liever Matic kwijt dan Rajkovic. Zeker nu die transfer van die Gaman is afgeketst.

  3. #4053
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dacht dat die Gaman er ook een arbitragezaak van wilde maken? En Matic heeft natuurlijk zelf ook nog een zegje waar hij heen gaat. Wel grappig dat Ajax op Pröpper heeft geboden. Dan vraag ik me af waarvoor ze hem willen halen.

  4. #4054
    Chief
    Guest

    Standaard

    Propper kan best gehaald worden, maar dan had je hem wel terug moeten verhuren aan Vitesse. Aan Ajax 1 voegt hij nu natuurlijk niks toe.

  5. #4055
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Propper kan best gehaald worden, maar dan had je hem wel terug moeten verhuren aan Vitesse. Aan Ajax 1 voegt hij nu natuurlijk niks toe.
    Nee terugverhuren en op de bank laten plaatsnemen in Arnhem, daar schiet je wat mee op. Zit volgens mij totaal geen idee achter dat bod.

    ---------- Post toegevoegd om 20:57 ---------- vorige post was om 20:55 ----------

    Lees het nu van Gaman, dan maar een halfjaartje onderzoek doen en in de zomer alsnog toeslaan.

  6. #4056
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Matic gaat van de zomer naar Benfica. Maakt het seizoen dus af bij Vitesse.
    Vertrek Propper is onbespreekbaar voor Vitesse. Ajax moet dus verder zoeken.
    Ohh en ze zijn bezig met Zuiverloon.

    Jenner verhuurd aan NAC en Nilsson terug naar Zweden.

    Nog anderhalf uur, dan wordt het rustiger.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 31 januari 2011 om 22:32

  7. #4057
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Drie keer goed nieuws, zie Zuiverloon wel graag komen. Heb hem bij WBA twee seizoenen terug aardige dingen zien doen in de Premier League. En 't is verdomd nog n'n Hollander ook!

  8. #4058
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Zuiverloon zou een hele goede aankoop zijn. Hoop dat het waar is. Toch jammer dat Matic niet zal blijven.

  9. #4059
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Drie keer goed nieuws, zie Zuiverloon wel graag komen. Heb hem bij WBA twee seizoenen terug aardige dingen zien doen in de Premier League. En 't is verdomd nog n'n Hollander ook!
    Maar die Roemeen is ook nog niet van de baan hoor Iniedergeval dat als ik de verhalen op .org mag geloven.

    Die club heeft een schuld van 40 miljoen, en niet bij de bank maar de ''onderwereld'
    Die jongen schijnt al maanden geen salaris meer gehad te hebben en de kans is dus dat die zeer binnenkort transfervrij is.

    Vitesse heeft al eerder net gedaan of ze geen intresse meer hadden. Pedersen is er nu

    Maar goed, ze mogen wel opschieten.. Anders komt hij waarschijnlijk van de zomer.

  10. #4060
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Gaman schijnt de rechtzaak gewonnen te hebben van zn club en is dus vanaf nu clubloos.
    Dat zou dus betekenen dat hij toch nog kan komen.

    Maar goed, we wachten rustig af.. Transfervrij is hij natuurlijk voor heel veel clubs ineens reuze intressant.

  11. #4061
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Scheelt toch weer dik 3 miljoen.

  12. #4062

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Matic vertrekt dus na de zomer naar Benfica. Hmm, over een handelshuis gesproken.. Vind het wel jammer voor de Eredivisie, tis immers een leuke voetballer.

  13. #4063
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hehe ja ik kwam er later ook achter, Wilfried Bony, maar dan snap ik die reactie niet helemaal van 'in de schaduw staan van Wilfried'.[COLOR="Red"].

    Ja dta lag aan mij ik verwarde hem met Kadlec maar deze Wilfried is een hele goede psits voor dit Vitesse kan echt een goed duo vormen met Pederson. hij is kopsterk ,Snel en Balvast en heeft ook scorendvermogen. Een beetje vergelijkbaar als Adebayor wel iets minder en ietsje kleiner.

  14. #4064
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Het is Pedersen. Is de 100ste keer dat je het verkeerd typt. Chapeau.

  15. #4065
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Matic vertrekt dus na de zomer naar Benfica. Hmm, over een handelshuis gesproken.. Vind het wel jammer voor de Eredivisie, tis immers een leuke voetballer.
    Handelhuis? We verhandelen helemaal niks. Vitesse huurt Matic en vangt geen euro voor deze transfer.

    Een speler huren schijn overigens iets heel normaals te zijn. Vorig jaar schijnt er zelfs een club kampioen te zijn geworden met 2 gehuurdde spelers van Chelsea. 1 van die 2 schijnt nu trouwens in Arnhem te lopen!

  16. #4066

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Handelhuis? We verhandelen helemaal niks. Vitesse huurt Matic en vangt geen euro voor deze transfer.

    Een speler huren schijn overigens iets heel normaals te zijn. Vorig jaar schijnt er zelfs een club kampioen te zijn geworden met 2 gehuurdde spelers van Chelsea. 1 van die 2 schijnt nu trouwens in Arnhem te lopen!
    Was er geen optie tot koop?

  17. #4067
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Was er geen optie tot koop?
    Dat werd toen wel gezegd, ja. Of eigenlijk werd het duidelijk gemeldt bij Aisatti. Bij Rajkovic en Matic gingen we er eigenlijk vanuit. Maar werdt al snel duidelijk dat Matic iniedergeval niet zou blijven. Ik heb een paar pagina's terug al uitgelegd hoe en waarom Vitesse gehandeld heeft van de zomer (antwoord op Jos)

  18. #4068
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watta Bekijk bericht
    Ja dta lag aan mij ik verwarde hem met Kadlec maar deze Wilfried is een hele goede psits voor dit Vitesse kan echt een goed duo vormen met Pederson. hij is kopsterk ,Snel en Balvast en heeft ook scorendvermogen. Een beetje vergelijkbaar als Adebayor wel iets minder en ietsje kleiner.
    Met Pedersen zie ik hem niet spelen als Bony als spits is gehaald. 4-3-3, je weet wel. Tenzij Bony ook aan de linkerkant uit de voeten kan en Aissati centraal op het middenveld wordt gezet ipv aan de linkerkant.

    En om Playa's quote kan ik enkel lachen.

  19. #4069
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het verhaal Gaman is echt een saop aan het worden! Kan Vitesse verder weinig aandoen, maar toch!

    Hij is samen met nog een speler gevlucht bij zijn club. Een oudvoorzitter zegt de rechten over hem te hebben (daarmee had Vitesse een overeenkomst), de club beweerd wat anders en Gaman zegt nu dat hij al ruim 4 maanden geen salaris meer gevangen heeft dus dat niemand meer wat over hem te zeggen heeft.

    Nu was er dus dinsdag een rechtzaak, maar daar is besloten dat die 2 jongens zelf moeten getuigen, die jongens zijn allen nog steeds ''gevlucht'', die worden nu dus opgeroepen voor 8 februari. Inmiddels had de club een andere club gevonden die hem wilde kopen, maar ze konden hem niet bereiken. Ze hadden toen een open brief op de eigen site staan en een vliegticket besteld voor hem. De aanbieiding was tot 3 feb. Gaman is niet komen opdagen. Dus aanbieding vervallen.

    Benieuwd hoe deze soap afloopt.

    Maar opvallend hoe weinig Nederlandse media hier induikt. Ze interviewen 10x Jenner. 20x Molhoel, schrijven allemaal een stuk de groepjesvorming binnen Vitesse. Maar niemand zoekt dit even uit.

  20. #4070
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Op Twitter werd ook vermeld dat Gaman mee zou trainen bij Djnpr. Ik meen dat gelezen te hebben bij de reacties onder de nieuwsberichten op de website. Ik weet echter niet of dit door is gegaan of gewoon een los gerucht was.

    Als medewerker Communicatie zit ik dicht op de allerlaatste nieuwsfeiten, dus mochten jullie vragen hebben dan kan ik die wellicht beantwoorden.
    Dat was de club ja! Kwam even niet op de naam, maar daar schijnt hij niet heen zijn gegaan. Volgens eigen zeggen is Vitesse zijn eerste keus. Maar goed, dat moet je maar zien als hij straks daadwerkelijk clubloos is en er grotere clubs komen.

    De club is iniedergeval wanhopig, aangezien ze een open brief op de eigen site gaan zetten. Dat kan betekenen dat ze zelf ook wel weten dat zij fout zitten.

    Als je iets weet hoor ik het graag!

  21. #4071
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bij mij ligt die site van Unirea er gewoon uit.

  22. #4072
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Bij mij ligt die site van Unirea er gewoon uit.
    Uhmmm bij mij doet hij het gewoon:
    http://www.fcuniversitatea.ro/

    Irritant muziekje op de achtergrond trouwens.

  23. #4073
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah dan had ik ook de verkeerde site te pakken. Afwachten wat er gaat gebeuren, lijkt me logisch als Vitesse nu haar handen er nog niet aan wil branden, maar de kans is dan wel aanwezig dat ie idd bijv. bij een andere club straks opduikt en blijft.

  24. #4074
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Vitesse komende periode met naam goed doel op wedstrijdshirt
    Vrijdag, 4 februari 2011 om 18:27
    Vitesse zal de komende weken met de naam van de stichting Spieren voor Spieren op het shirt voetballen. Onlangs werd de overeenkomst met Zuka opgeschort, waardoor de Arnhemmers zonder shirtsponsor kwamen te zitten.

    Vrijdag maakte de eredivisieclub bekend dat zij zondag tijdens het thuisduel met Feyenoord voor het eerst met de naam van het goede doel op de borst zal aantreden. Hoe lang de club die uiting op het shirt laat staan, is vooralsnog onduidelijk.
    Het inmiddels verwijderde Zuka betaalde begin 2010 één miljoen euro voor 1,5 jaar hoofdsponsorschap, maar was nog binnen een jaar alweer vertrokken.
    Bron: Nieuwtje van de eigen Frontpage.

    Vitesse begint wel steeds meer op Barca te lijken zeg.

  25. #4075
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Prima zaak, beter een goed doel dan een zwart vlak. Overigens heeft Barca tegenwoordig toch een shirtsponsordeal met Qatar?

  26. #4076
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Prima zaak, beter een goed doel dan een zwart vlak. Overigens heeft Barca tegenwoordig toch een shirtsponsordeal met Qatar?
    True, opvolger dan.
    Ik begreep dat zwarte vlak sowieso niet, dat is volgens mij gecreëerd voor de sponsor. Als je dan zonder sponsor speelt moet je die gele lijnen toch gewoon laten doorlopen lijkt me.

  27. #4077
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Goed bezig!!!
    Laatst gewijzigd door FCLD; 5 februari 2011 om 10:10

  28. #4078
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper90 Bekijk bericht
    True, opvolger dan.
    Ik begreep dat zwarte vlak sowieso niet, dat is volgens mij gecreëerd voor de sponsor. Als je dan zonder sponsor speelt moet je die gele lijnen toch gewoon laten doorlopen lijkt me.
    Ligt natuurlijk aan de kledingsponsor en het gekozen shirt aan het begin van het seizoen.
    De shirts met balk zullen al gemaakt zijn en klaarliggen.

  29. #4079
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard


  30. #4080
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Schitterende photoshop haha

  31. #4081
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Schitterende photoshop haha
    Moet je bij Vitesse zijn

  32. #4082
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    De shirts worden er niet mooier op. Deel van de PR zou toch een mooi shirt zijn waar je een mooie club wilt uitstralen? Dat Volendam shirt als uitshirt is werkelijk vreselijk en die zwarte (enorme) balk wordt steeds enormer. Kijk even naar PSV hoe ze dat gedaan hebben, véél stijlvoller(geen woord, iknow), al is dat lastig met de geel-zwarte kleuren combinatie. Joey, spring erop! Werk te doen!

    Verder een absurd voorbeeld dat mijn beeld van Roemenië een beetje bevestigd. Feit is dat een verdediger wel nodig is bij Vitesse. En eeuwig zonde van Matic, die komt niet meer in actie voor Vitesse?

  33. #4083
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    De shirts worden er niet mooier op. Deel van de PR zou toch een mooi shirt zijn waar je een mooie club wilt uitstralen? Dat Volendam shirt als uitshirt is werkelijk vreselijk en die zwarte (enorme) balk wordt steeds enormer. Kijk even naar PSV hoe ze dat gedaan hebben, véél stijlvoller(geen woord, iknow), al is dat lastig met de geel-zwarte kleuren combinatie. Joey, spring erop! Werk te doen!

    Verder een absurd voorbeeld dat mijn beeld van Roemenië een beetje bevestigd. Feit is dat een verdediger wel nodig is bij Vitesse. En eeuwig zonde van Matic, die komt niet meer in actie voor Vitesse?
    Matic voetbalt hier nog gewoon hoor Jongen heeft alleen last van zn hak. Morgen zal hij waarschijnlijk niet meedoen, maar ik verwacht hem er volgende week weer bij.

    Mag hopen dat, dat oranje shirt nu verledentijd is. We hoeven niet meer in Zuka oranje te spelen lijkt me.

    Gok dat spieren voor spieren groter op de borst komt te staan.. Dit is een mislukte photoshop..

  34. #4084
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dan moet je bij Zuka zijn wat betreft het oranje uitshirt. Was een van de eisen vorig jaar toen ze hoofdsponsor werden. Zwarte vlak ziet er idd niet uit, maar dat heeft natuurlijk ook met Zuka te maken. Dus blame de oud-hoofdsponsor betreffende de shirts.

    En waarom zou Matic niet meer in actie komen? Ze hebben juist aangegeven dat hij gewoon nog in actie mag komen en dat ze hem niet van het veld houden om evt. blessures te voorkomen voor de overgang naar Benfica. De voetblessure die hij nu heeft schaar ik dan ook eerder onder toeval.

    ---------- Post toegevoegd om 12:31 ---------- vorige post was om 12:31 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Matic voetbalt hier nog gewoon hoor Jongen heeft alleen last van zn hak. Morgen zal hij waarschijnlijk niet meedoen, maar ik verwacht hem er volgende week weer bij.

    Mag hopen dat, dat oranje shirt nu verledentijd is. We hoeven niet meer in Zuka oranje te spelen lijkt me.

    Gok dat spieren voor spieren groter op de borst komt te staan.. Dit is een mislukte photoshop..
    Nope, maar denk dat het seizoen er nog wel mee uitgedaan wordt. Bij Willem II droegen ze het immers ook ondanks het feit dat het sponsorcontract al verbroken was.

  35. #4085
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dan moet je bij Zuka zijn wat betreft het oranje uitshirt. Was een van de eisen vorig jaar toen ze hoofdsponsor werden. Zwarte vlak ziet er idd niet uit, maar dat heeft natuurlijk ook met Zuka te maken. Dus blame de oud-hoofdsponsor betreffende de shirts.

    En waarom zou Matic niet meer in actie komen? Ze hebben juist aangegeven dat hij gewoon nog in actie mag komen en dat ze hem niet van het veld houden om evt. blessures te voorkomen voor de overgang naar Benfica. De voetblessure die hij nu heeft schaar ik dan ook eerder onder toeval.

    ---------- Post toegevoegd om 12:31 ---------- vorige post was om 12:31 ----------



    Nope, maar denk dat het seizoen er nog wel mee uitgedaan wordt. Bij Willem II droegen ze het immers ook ondanks het feit dat het sponsorcontract al verbroken was.
    Uhmm speelde we in het oranje tegen Willem II? Is het me toch gelukt om die wedstrijd uit mn geheugen te wissen

    Matic heeft geloof ook al eerder last gehad toch? Op trainingskamp. Die speelt volgende week gewoon weer denk.

    ---------- Post toegevoegd om 12:39 ---------- vorige post was om 12:34 ----------

    Vind het een goed idee om met een goed doel op de borst te spelen. Maar de grap is snel gemaakt met ons aankoopbeleid (Pedersen en Bony)

  36. #4086
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hmmm nee toch niet, ff opgezocht en we speelden daar in thuistenue. Dacht me toch te herinneren dat we ook in een oranje shirt hebben gespeeld zonder sponsoring, maar zal me dan wel vergissen.

  37. #4087
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ah iemand zei me dat Matic 3 maanden geblesseerd was, zal hij te voorbarig geweest zijn. Toch mooi om 'mijn held' nog even hier te zien voor hij helemaal uit het oog verdwijnt. Chelsea reserves kijken tot daar aan toe, Bankzitten bij Benfica zal ik niet naar kijken.

    Hou gaan ze nu spelen eigenlijk? 4-3-3 met Bony in de punt? Pedersen er naast? Het zou misschien goed zijn om met 2 spitsen te spelen (als Bony niet hetzelfde type spits is), Bony en Pedersen. Erachter dan Aissati. We zullen zien, hopen dat ze een goed vervolg geven aan de 5-2 tegen Roda.

  38. #4088
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hmmm nee toch niet, ff opgezocht en we speelden daar in thuistenue. Dacht me toch te herinneren dat we ook in een oranje shirt hebben gespeeld zonder sponsoring, maar zal me dan wel vergissen.
    Heracles uit zal in uitshirt moeten. Rest kan volgens mij gewoon in geel/zwart.
    Voor 1 wedstrijd zullen ze geen nieuw shirt nemen

    ---------- Post toegevoegd om 13:02 ---------- vorige post was om 12:59 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Ah iemand zei me dat Matic 3 maanden geblesseerd was, zal hij te voorbarig geweest zijn. Toch mooi om 'mijn held' nog even hier te zien voor hij helemaal uit het oog verdwijnt. Chelsea reserves kijken tot daar aan toe, Bankzitten bij Benfica zal ik niet naar kijken.

    Hou gaan ze nu spelen eigenlijk? 4-3-3 met Bony in de punt? Pedersen er naast? Het zou misschien goed zijn om met 2 spitsen te spelen (als Bony niet hetzelfde type spits is), Bony en Pedersen. Erachter dan Aissati. We zullen zien, hopen dat ze een goed vervolg geven aan de 5-2 tegen Roda.
    Matic zelf wil als het even kan morgen al weer spelen

    Bony is geblesseerd dus voorlopig zal denk ik v Ginkel spelen. Ferrer ziet het niet zitten in Pedersen.

  39. #4089
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Uitshirt in Tilburg zou ook vreemd geweest zijn, gezien de complete kleurverschillen in de clubkleuren van Willem II en Vitesse.

  40. #4090
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    En hoe was het logo afgelopen zondag? Toch beter dan de photoshop op de website
    Het zou pas een ramp zijn geweest als het niet beter was Zat jij toevallig achter de Photoshop? Ik vind het in elk geval een kleine schande dat Vitesse zoiets op de eigen site publiceert. Het leek in de verste verte niet eens op wat ze zondag daadwerkelijk droegen.

  41. #4091
    Chief
    Guest

    Standaard

    'Oproepen van Pröpper is een protest naar Vitesse toe'

    Dinsdag, 8 februari 2011 om 07:00

    Door de komst van de vele buitenlanders bij de club komt ook Davy Pröpper steeds minder aan spelen toe, maar Cor Pot blijft de middenvelder van Vitesse steunen. De bondscoach van Jong Oranje heeft de jongeling ook voor de aankomende oefeninterland tegen Jong Tsjechië weer opgeroepen. “Dit is een beetje een protest naar Vitesse toe”, zei Pot in De Telegraaf.

    De bondscoach kan spelers die bij hun club weinig speeltijd krijgen echter niet al te lang handhaven in de selectie van Jong Oranje. “Ik weet dat Pröpper zijn contract kan verlengen bij Vitesse. Hij moet daar zelf een goede keuze in maken en zijn kansen afwegen”, zei Pot. “Het is ontzettend jammer dat hij niet meer speelt. Voor het Nederlandse voetbal is dat geen goede zaak.”

    De negentienjarige Pröpper stond afgelopen maand nog in de belangstelling van Ajax, maar Vitesse wilde hem niet laten gaan. Naast de middenvelder zit ook Tim Krul op de bank, bij Newcastle United. “Ik bespreek dat nog met Bert van Marwijk. Hij is een van de weinige echte keeperstalenten en blijft kandidaat voor Oranje, zegt Pot.
    Bron: Voetbalzone

    Pot heeft hier natuurlijk wel een goed punt. Beetje jammer hoe die loopjongen van Jordania, van Leeuwen dus, weer reageerde vandaag op deze zaak. Vitesse heeft een paar erg leuke talenten, maar die sneeuwen volledig onder omdat het nieuwe vreemdelingenlegioen daar uitgebouwd moet worden. Zo'n Propper zou beter af zijn als hij zou vertrekken.

    Vraagje aan fcld, kan jij je nog met dit Vitesse elftal en die club identificeren? Er blijft toch helemaal niks meer van de identiteit over? Theo Bos gaf dit vorige maand ook nog helder aan.

  42. #4092
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Vitesse had al geen identiteit meer toch...

  43. #4093
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Bron: Voetbalzone

    Pot heeft hier natuurlijk wel een goed punt. Beetje jammer hoe die loopjongen van Jordania, van Leeuwen dus, weer reageerde vandaag op deze zaak. Vitesse heeft een paar erg leuke talenten, maar die sneeuwen volledig onder omdat het nieuwe vreemdelingenlegioen daar uitgebouwd moet worden. Zo'n Propper zou beter af zijn als hij zou vertrekken.

    Vraagje aan fcld, kan jij je nog met dit Vitesse elftal en die club identificeren? Er blijft toch helemaal niks meer van de identiteit over? Theo Bos gaf dit vorige maand ook nog helder aan.
    Waar bemoeit Pot zich mee?

  44. #4094
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Naar trekje Jos dat je enkel FCLD vraagt en Tom en mij buiten beschouwing laat. Toch ga ik er uiteraard even op reageren. Hoeveel jongens van Davy's leeftijd staan wekelijks in de basis in de Eredivisie? Ik denk dat je op één hand wel klaar bent. Een van de anderen op dit moment is Van Ginkel, waar speelt die jongen eigenlijk? Oh ja, bij Vitesse. Dat Pröpper momenteel op de bank zit, komt mede door zijn matigere optredens richting de winterstop toe. Iets wat je Davy absoluut niet kwalijk kunt nemen, hij is nog jong en daardoor wisselvallig. Maar daardoor valt de keuze van Ferrer wel te billijken dat ie momenteel op de bank zit. Naar welke club moet hij dan toe? De Graafschap? Excelsior? Alsof Pröpper daar beter van wordt...

    Sommige mensen lijken alleen een tunnelvisie te hebben sinds augustus wat Vitesse betreft. Uit angst? Geen idee, het neigt er naar. Die kerel gisteravond bij VI ook weer (Iwan huppeldepup, die overigens een biertje teveel op had als je hem hoorde stamelen, beetje genant, Derksen had het ook wel door), met z'n handelshuis. Een van de eerste doorvoeringen van Jordania was de trainingen van de jeugd te verbeteren. Onder meer door het trainingscomplex aan te pakken. Dat is dus juist goed voor het Nederlands voetbal, maar dat ga je niet binnen 2 of 3 jaar terugzien, laat staan binnen een paar maanden. Wil je momenteel presteren, dan zul je toch spelers moeten kopen. En is het niet goed als Nederland over een paar jaar wellicht weer een degelijk Europese deelnemer erbij heeft? Dan spelen de Nederlanders bij Vitesse immers ook op een hoger niveau. Bovendien, afgelopen weekend stonden er gewoon weer 2 uit eigen jeugd in de basis en zaten er nog een flink aantal op de bank. Dat kunnen clubs als Twente, Groningen, PSV en AZ niet zeggen. Maar op die clubs hoor je dat soort kritiek niet, dan is het de normaalste zaak van de wereld. En Bos, tja, daar zit ook veel rancune bij. Wat doet ie bijv. zelf? Gaat ie met Van Hintum naar Polen. Nee die fans daar kunnen zich lekker identificeren in zo'n kale Hollander die als trainer nog niets groots heeft neergezet en zo'n gladjakker als handlanger.

  45. #4095
    Chief
    Guest

    Standaard

    Naar trekje? Wie is dan Tom? En ik was alleen benieuwd naar de mening van fcld, waarom moet ik dan anderen ook aanspreken? Voel je vrij om erop te reageren, als je dat fijn vind.

    Verder niet met je eens. Vitesse heeft afgelopen zomer en deze winter bij elkaar wel 15 nieuwe spelers gekocht. Die komen echt niet voor een plekje op de bank. Het is verspilling van eigen talent dat dit nu gebeurd. Jij zal er uiteraard als Vitessenaar anders over denken, maar zo gek is het niet dat heel veel mensen in Nederland dit een onbegrijpelijk beleid vinden.

    En je kan Bos wel als een man met rancune neerzetten, maar ik denk dat hij meer weet dat wie dan ook incl. jij wat er binnen Vitesse speelde en wat er allemaal aan het veranderen is.
    Laatst gewijzigd door Chief; 8 februari 2011 om 13:01

Pagina 91 van 257 EersteEerste ... 41818990919293101141191 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 26 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 26 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •