Pagina 97 van 258 EersteEerste ... 47879596979899107147197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.321 t/m 4.365 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4321
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Jenner kan best terugkomen, maar neem aan dat ie dan in de zomer alsnog op de stoep wordt gedumpt bij een andere club... Laat Molhoek maar naar NAC gaan. Vind ik hem beter bij passen dan bij de schoppers van de Superboeren.

  2. #4322
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Jenner kan best terugkomen, maar neem aan dat ie dan in de zomer alsnog op de stoep wordt gedumpt bij een andere club... Laat Molhoek maar naar NAC gaan. Vind ik hem beter bij passen dan bij de schoppers van de Superboeren.
    Moet er wel iemand zijn die hem kan betalen. Hij roept alweer dat ie voor zn kans wilt gaan. Ach we zien het wel.. Slechter dan Baba is ie niet.

    Gezien zijn verleden bij NAC denk ik ook dat daar zijn voorkeur naar uitgaat.

  3. #4323
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Leuk voor hem dat ie 't wil proberen... als Ferrer, en dat hoop ik, aan het systeem van tegen NEC vasthoudt, is ie sowieso overbodig. Een club als VVV, De Graafschap zal hem toch wel willen hebben? Of Zwolle/RKC. Desnoods verhuur je hem en betaal je zelf nog een klein beetje van zijn salaris. Zolang ie maar geen onrust veroorzaakt in onze selectie.

  4. #4324
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Leuk voor hem dat ie 't wil proberen... als Ferrer, en dat hoop ik, aan het systeem van tegen NEC vasthoudt, is ie sowieso overbodig. Een club als VVV, De Graafschap zal hem toch wel willen hebben? Of Zwolle/RKC. Desnoods verhuur je hem en betaal je zelf nog een klein beetje van zijn salaris. Zolang ie maar geen onrust veroorzaakt in onze selectie.
    Als we hem kwijt kunnen raken zou mooi zijn.

    En bij bovengenoemde clubs kan heel veel bij gaan leggen ;

  5. #4325
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    'Grootste talent van Georgië' tekent maandag tot 2015 bij Vitesse

    De club heeft er even op moeten wachten, maar maandag is het dan eindelijk zover: Giorgi Chanturia zal die dag zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract bij Vitesse. De Georgische aanvaller wordt dan achttien jaar; oud genoeg om aan het werk te kunnen gaan in Arnhem. Chanturia, die opgeleid werd bij Barcelona, traint al lange tijd met de selectie mee.

    Pas in het seizoen 2011/12 zal Albert Ferrer de Oost-Europeaan ook werkelijk op mogen stellen. Vitesse legt hem namelijk buiten de transferperiode vast; Chanturia zal de rest van dit seizoen mee blijven trainen en in de voorbereiding op het nieuwe seizoen hopen dat hij zich in het team van de Spaanse trainer weet te spelen.

    Volgens Omroep Gelderland zal Chanturia een contract voor vier seizoenen tekenen bij Vitesse. De jeugdinternational wordt vanaf volgend seizoen een serieuze concurrent voor collega's als Marco van Ginkel (18), Davy Pröpper (19), Marcus Pedersen (20) en Wilfried Bony (22).

  6. #4326
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Goh verrassend, dat zag je ook al niet maanden aankomen Ik dacht trouwens dat Chanturia meer middenvelder dan aanvaller was. Een serieuze concurrent voor Pedersen en Bony lijkt me in elk geval sterk gezien zijn postuur. Lijkt me allesbehalve een diepe centrumspits.

  7. #4327
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Goh verrassend, dat zag je ook al niet maanden aankomen Ik dacht trouwens dat Chanturia meer middenvelder dan aanvaller was. Een serieuze concurrent voor Pedersen en Bony lijkt me in elk geval sterk gezien zijn postuur. Lijkt me allesbehalve een diepe centrumspits.
    Middenvelder idd. Maar zijn techniek kan je ook goed voorin gebruiken

    Verrassend is het zeker niet, maar het is wel fijn dat hij nu ook echt zijn handtekening gaat zetten.

  8. #4328
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Met wie en wanneer verschijnen ze?

  9. #4329
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Denk dat ik er maandag helaas niet bij kan zijn.. Moet natuurlijk ook iemand op kantoor blijven.

    Jullie kunnen binnenkort wel twee interviews van mij lezen. Ben benieuwd naar jullie mening.
    Ik ben benieuwd, plaats ze maar hier.

    Wat heeft Rajkovic? Met: las van de rug, kunnen wij verder zo weinig.
    Morgen zal ie wel niet spelen.. Maar wanneer verwachten ze hem terug?

  10. #4330
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht


    Ik heb López en Gözübüyük geïnterviewd. Het magazine verschijnt in week 15, volgende week.

    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee over Rajkovic. Ben er ook niet aan toegekomen om naar de training te gaan. Vandaag gaan collega's naar het persuurtje, dus eind van de middag zal bekend worden of hij speelt.
    Dat blad zal binnenkort wel op de deurmat vallen.

    Dan wachten we af! Hoop voor die jongen (en voor ons) dat het meevalt.

    ---------- Post toegevoegd om 13:50 ---------- vorige post was om 13:39 ----------

    Rajko (wordt aan zn rug geholpen in Duitsland) is er morgen nog niet bij en ook Pedersen is geblesseerd volgens tv gelderland.

  11. #4331
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Alweer? Sjezus... nou in elk geval makkelijk kiezen voor Ferrer, Bony en Marco voorin.

  12. #4332
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Alweer? Sjezus... nou in elk geval makkelijk kiezen voor Ferrer, Bony en Marco voorin.
    Knie verdraaid op de training, handige Harry..

  13. #4333
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Chanturia is ook een heel groot talent ja maar ik betwist het of hij een fitte Wilfried Bony of Pederson eruit zou kunnen spelen.

  14. #4334
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watta Bekijk bericht
    Chanturia is ook een heel groot talent ja maar ik betwist het of hij een fitte Wilfried Bony of Pederson eruit zou kunnen spelen.
    Hij is geen spits, dus dat lijkt me ook sterk ja...

  15. #4335
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hij is geen spits, dus dat lijkt me ook sterk ja...
    Maar hij zou het wel kunnen, en aangezien Marco Pedersen uit de basis weet te houden, zou het zomaar zijn positie kunnen worden onder Ferrer..

    Bony is trouwens echt een geweldenaar! Geweldig hoe hij afgelopen zondag bv gewoon doorliep met die NECspelers hangend aan het shirt achter hem aan! Om hem vervolgens van hem af te schudden! En de bal goed af te geven..

    En zo zijn er veel meer momenten geweest... Heerlijk!

  16. #4336
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watta Bekijk bericht
    Chanturia is ook een heel groot talent ja maar ik betwist het of hij een fitte Wilfried Bony of Pederson eruit zou kunnen spelen.
    Doe je best eens. Je blijft maar Pederson schrijven.

  17. #4337
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tja alles kan, Pröpper stond ook al in de spits dit seizoen, maar normaal gesproken lijkt me Chanturia een mooie optie voor de rechterkant. Aissati vanaf links en dan nog twee sterkere mannen centraal voor een meer controlerende rol. Of in elk geval één met body en één met opbouwende kwaliteiten als Pröpper.

  18. #4338
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Tja alles kan, Pröpper stond ook al in de spits dit seizoen, maar normaal gesproken lijkt me Chanturia een mooie optie voor de rechterkant. Aissati vanaf links en dan nog twee sterkere mannen centraal voor een meer controlerende rol. Of in elk geval één met body en één met opbouwende kwaliteiten als Pröpper.
    Onder Ferrer kan alles, helaas. Ik zie hem ook het liefst op het middenveld hoor!

    ---------- Post toegevoegd om 15:37 ---------- vorige post was om 15:32 ----------

    'Ik zou heel graag terugkeren, Vitesse is en blijft toch mijn cluppie'

    Remco van der Schaaf is Vitesse nog niet vergeten. De 32-jarige middenvelder verliet de Arnhemse contreien na het seizoen 2007/08, om buitenlandse avonturen te beleven. Sinds hij vertrok speelde Van der Schaaf voor Burnley en Brøndby; die laatste club huurde hem van zijn Engelse werkgever. Komende zomer is Van der Schaaf een vrij man en gaat hij graag weer aan de slag in Nederland, als zich een club meldt.

    “Ik wil wel terug naar Nederland”, laat Van der Schaaf optekenen in de Gelderlander. “Het mooiste is om wel ergens voor te spelen, of het nou Europees voetbal is of klassebehoud. Ik voel me in elk geval nergens te groot voor”, benadrukt de middenvelder. Hij begon in 1997 bij Vitesse en na een seizoen verhuurd te zijn aan Fortuna Sittard werd hij basisspeler in het Gelredome. In 2002 volgde de transfer naar PSV, maar dat bleek een niveau te hoog.

    Eenmaal teruggekeerd bij Vitesse speelde Van der Schaaf nog drie seizoenen in de Eredivisie, alvorens hij de oversteek naar Engeland maakte. “Sinds maart vorig jaar heb ik zo'n 35 wedstrijden gespeeld, dus ik ben hartstikke fit. Een terugkeer naar Vitesse? Dat zou wel mooi zijn. Mocht Vitesse zich melden, dan zou ik heel graag terugkeren. Het is en blijft toch mijn cluppie”, aldus de middenvelder.

  19. #4339
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    ADO mist wel drie belangrijke spelers (Immers, Verhoek en Vicento), maar met Toornstra, Kubik en Bulykin hebben ze nog genoeg klasse voor de aanvallen. Vrees voor een afdroogpartij (3/4-1), maar ze mogen me verrassen. Elk punt is mooi meegenomen in zo'n uitduel.

  20. #4340
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Pedersen speelt naar alle waarschijnlijkheid niet mee. Wilfried en Van Ginkel samen voorin. Pröpper zal denk ik niet spelen, vooral niet nu Matic terugkeert van een schorsing. Ook Rajkovic speelt niet en zal wederom vervangen worden door Van der Struijk, die dit goed deed tegen NEC. Een overwinning zie ik niet gebeuren, het is hopen op een punt.

    Wat jullie?
    Vooraf teken je voor een punt daar.

    Maar stiekem heb ik nog wel hoop op een overwinning. ADO kan niet blijven winnen, zullen toch ook een keer tegen een onverwachte nederlaag aanlopen. Laat dat dan maar tegen ons zijn.

  21. #4341
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

  22. #4342
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vitesse zet in op een langer verblijf van Slobodan Rajkovic.

    De Arnhemmers gaan onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de verdediger langer vast te leggen.
    De 22-jarige Rajkovic wordt momenteel gehuurd van Chelsea, waar hij niet hoeft te rekenen op speelminuten. In Arnhem kwam de oud-speler van PSV en FC Twente tot dusver tot 23 optredens.

    Vitesse is tevreden over de prestaties van Rajkovic, meldt het Algemeen Dagblad. De club zal daarom met Chelsea in gesprek gaan om een nieuwe deal te bewerkstelligen.

    Giorgi ‘Gio’ Chanturia eindelijk Vitessenaar

    Op maandagochtend 11 april, de dag van zijn achttiende verjaardag, heeft Gio Chanturia om 11.00 uur een contract voor drie jaar bij Vitesse getekend. Hiermee is aan een lange periode van wachten een einde gekomen. Vitesse bedong tevens een optie voor nog eens twee jaar. Het contract gaat in op 1 juli aanstaande.

    De Georgische Chanturia wordt gezien als één van de grote talenten in Europa. Sinds september 2010 doorliep de linksbenige flankspeler meerdere stageperiodes bij Vitesse. Dit omdat de regelgeving voorschrijft dat spelers van buiten de EU tenminste achttien jaar moeten zijn voordat zij in Nederland een werkvergunning kunnen krijgen.

    Chanturia speelde in zijn vaderland voor FC Saburtalo. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor FC Barcelona. Chanturia maakt structureel deel uit van de Georgische selecties Onder 19 en Onder 21.

    Technisch directeur Ted van Leeuwen: “Gio is jong, zeer getalenteerd en avontuurlijk. Een publieksspeler pur sang. Aan het lange wachten is eindelijk een einde gekomen: Gio is nu officieel Vitesse-speler.”



    Hij geeft zelf trouwens aan dat hij een rechtsbuiten is die ook in de spits kan voetballen. Dus dat betekend ook dat hij Marco en Davy niet ''in de weg'' loopt.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 12 april 2011 om 09:24

  23. #4343
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ajax kaapt ff een talentje bij ons weg.. Nick de Bondt.. Vitesse had deze jongen al een contract aangeboden (16 jaar) maar hij gaat dus naar Amsterdam.

    Iedereen mopperd op Arsenal, Chelsea enzovoort, maar dit is eigenlijk precies het zelfde.
    Ahh goed, veel plezier ermee! Maar niet over een paar jaar doen alsof je hem helemaal zelf opgeleid heb

  24. #4344

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Iedereen mopperd op Arsenal, Chelsea...maar dit is eigenlijk precies het zelfde.
    Onzin natuurlijk. Iedereen moppert op die clubs als ze een jongen van 16 wegkapen bij buitenlandse clubs (even niet belangrijk of dat (on)terecht is). Dat is natuurlijk iets heel anders, aangezien er een heleboel verandert in het leven van die jongen en zijn ouders. Van Vitesse naar Ajax stelt echt niet zo veel voor. Met een uurtje flink gas geven ben je al in Amsterdam.

  25. #4345
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Onzin natuurlijk. Iedereen moppert op die clubs als ze een jongen van 16 wegkapen bij buitenlandse topclubs (even niet belangrijk of dat (on)terecht is). Dat is natuurlijk iets heel anders, aangezien er een heleboel verandert in het leven van die jongen en zijn ouders. Van Vitesse naar Ajax stelt echt niet zo veel voor. Met een uurtje flink gas geven ben je al in Amsterdam.
    Het gaat niet om die jongen.

  26. #4346
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Onzin natuurlijk. Iedereen moppert op die clubs als ze een jongen van 16 wegkapen bij buitenlandse clubs (even niet belangrijk of dat (on)terecht is). Dat is natuurlijk iets heel anders, aangezien er een heleboel verandert in het leven van die jongen en zijn ouders. Van Vitesse naar Ajax stelt echt niet zo veel voor. Met een uurtje flink gas geven ben je al in Amsterdam.
    Feit blijft dat Vitesse hem ontdekt heeft, geld en tijd in die jongen gestoken heeft en er nu niets voor terug krijgt.

    Maakt verder weinig uit of hij dan naar Ajax verkast of naar Chelsea..

    Het hoort erbij, maar het is wel jammer.. Werd hier gezien als een groot talent, en die gaan we straks waarschijnlijk zien doorbreken in Amsterdam.

  27. #4347
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ajax kaapt ff een talentje bij ons weg.. Nick de Bondt.. Vitesse had deze jongen al een contract aangeboden (16 jaar) maar hij gaat dus naar Amsterdam.

    Iedereen mopperd op Arsenal, Chelsea enzovoort, maar dit is eigenlijk precies het zelfde.
    Ahh goed, veel plezier ermee! Maar niet over een paar jaar doen alsof je hem helemaal zelf opgeleid heb
    het hoord er gewoon bij het enige wat zo lullig is (in mijn ogen) is dat engelse clubs op jongere leeftijden een contract mag aanbieden waardoor je jezelf niet op voorhand kan beschermen, de leeftijd zouden ze in iedergeval europees gelijk moeten trekken.

  28. #4348
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Feit blijft dat Vitesse hem ontdekt heeft, geld en tijd in die jongen gestoken heeft en er nu niets voor terug krijgt.

    Maakt verder weinig uit of hij dan naar Ajax verkast of naar Chelsea..

    Het hoort erbij, maar het is wel jammer.. Werd hier gezien als een groot talent, en die gaan we straks waarschijnlijk zien doorbreken in Amsterdam.
    Vitesse heeft natuurlijk al haar jeugdspelers vanaf hun 8ste opgeleid? Vitesse heeft hem elders ontdekt, en nu 'ontdekt' Ajax hem bij Vitesse. Daar krijgt Vitesse als het goed is gewoon een opleidingsvergoeding voor.

    Ik denk dat er wel degelijk een verschil is tussen clubs als Ajax en Chelsea in dit geval. De stap naar het buitenland is altijd anders.

  29. #4349
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightspawn Bekijk bericht
    Vitesse heeft natuurlijk al haar jeugdspelers vanaf hun 8ste opgeleid? Vitesse heeft hem elders ontdekt, en nu 'ontdekt' Ajax hem bij Vitesse. Daar krijgt Vitesse als het goed is gewoon een opleidingsvergoeding voor.

    Ik denk dat er wel degelijk een verschil is tussen clubs als Ajax en Chelsea in dit geval. De stap naar het buitenland is altijd anders.
    Vitesse ontdekt hem in het amateur voetbal, waar die jongen contributie betaald en geeft hem de kans om door te groeien naar de eredivisie. Dat is toch iets anders dan dat Ajax hem ontdekt in het kampioens 11tal van Vitesse B1.

    Ik begrijp best dat Ajax deze jongen wilt hebben, het is gewoon een groot talent. Maar jullie zouden het ook niet leuk vinden als een andere club 1 van jullie grootste talenten weg zou kapen.

    Zoals ik al zei: het hoort erbij, helaas. Maar netjes vind ik het niet. Niet van die jongen, maar goed in hoeverre kan je het een kind kwalijk nemen? Als van Ajax.

  30. #4350

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    maar goed in hoeverre kan je het een kind kwalijk nemen?
    Heeft niks te maken met het feit of het een kind is of niet. Ajax en Ajax en Vitesse is Vitesse. Ik denk dat vrijwel iedereen, die ook daadwerkelijk toekomstperspectief ziet bij Ajax, kiest voor die club.

  31. #4351
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Heeft niks te maken met het feit of het een kind is of niet. Ajax en Ajax en Vitesse is Vitesse. Ik denk dat vrijwel iedereen, die ook daadwerkelijk toekomstperspectief ziet bij Ajax, kiest voor die club.
    Dat is toch helemaal niet de discussie? Dat Ajax in Nederland gezien word als DE club door de meeste voetballers/talenten ben ik met je eens.

    Maar netjes tegenover de club die jou de kans gegeven heb om hogerop te komen is het niet. Maar kan je dat een kind kwalijk nemen? Ik denk het niet.

  32. #4352
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vitesse schijnt trouwens in gesprek te zijn met Adriaanse.. We zullen zien!

  33. #4353
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse schijnt trouwens in gesprek te zijn met Adriaanse.. We zullen zien!
    Mogen Ferrer en Menzo al weer weg?

  34. #4354
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Ben op zich wel benieuwd naar de bron.
    Medesupporters.. vandaar ook schijnt.. Ik moet het zelf nog maar zien.. Jij zit dichter bij de bron dan ik!

  35. #4355
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'Supporters terugwinnen met spectaculaire aankopen'

    Volgens de Gelderlander laten vijfhonderd supporters van Vitesse hun seizoenskaart niet verlengen. De groep fans is teleurgesteld over de sportieve prestaties van de club in het eerste seizoen met Merab Jordania als eigenaar. De rijke Georgiër voerde in de herfst een trainerswissel door en maakte de komst van vele spelers mogelijk, maar tot succes leidde dat nog niet.

    Dit seizoen beschikte Vitesse over 9692 seizoenskaarthouders, meldt het dagblad. Van hen haken er nu vijfhonderd af, zo'n vijf procent van het totaal. De supporters hadden tot 1 mei de tijd om hun kaart te beëindigen, anders zou het automatisch worden verlengd. Het is de eerste keer dat de Gelderse club werkt met automatische verlenging bij de verkoop van vaste plaatsen voor het nieuwe seizoen.

    “Het is nu al zeker dat er volgend seizoen negenduizend toeschouwers in het stadion zitten. Veel afzeggers geven aan dat ze de voorbereiding nog even willen afwachten. Misschien kunnen we hen alsnog overhalen”, zegt woordvoerster Ester Bal tegen het medium. “We hebben dit jaar een groter campagnebudget. Misschien trekken we straks ook nog veel supporters met een paar spectaculaire aankopen.” De seizoenskaart wordt 7,5 procent duurder.

  36. #4356
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik hoop dat ze nou eindelijk eens werk maken van die Ronaldo, aardige speler.

  37. #4357
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Seizoenkaart 7,5% duurder maken, schept toch wel verwachtingen.

  38. #4358
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tja, als we over twee seizoenen de schaal hebben, stroomt het stadion wel weer vol Spectaculaire aankopen... nou ik ben benieuwd. Pietje en Theo terughalen, dat zou pas spectaculair zijn (maar zal ook niet gebeuren).

  39. #4359
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Theo lijkt me inderdaad niet logisch, maar waarom zou Velthuizen niet terug willen? Als hij gewoon eerste keeper wordt en er met hem nog een aantal andere spelers komen zodat Vitesse voor hogere plaatsen strijdt lijkt het me niet onmogelijk. Hij heeft zelf ook aangegeven in ieder geval weer eerste keeper te zijn.

  40. #4360
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Seizoenkaart 7,5% duurder maken, schept toch wel verwachtingen.
    Maar na 2 jaar geen verhoging was het ook wel te verwachten (helaas)
    Overigens mag je met seizoenkaart ook naar Vitesse- Chelsea.

  41. #4361

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Wat gênant zeg, net 9000 seizoenskaarten verkocht op en een totaal van 26000.

  42. #4362
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Wat gênant zeg, net 9000 seizoenskaarten verkocht op en een totaal van 26000.
    24 500, zeurpiet. Daarbij is de competitie nog niet eens afgelopen, sterker nog we zijn nog niet eens helemaal veilig en toch hebben er 9000 mensen hun kaart verlengt.

    Vorig jaar rond deze tijd hadden we nog niet de helft verkocht. Sterker nog bij de start van de competitie haalde we dit aantal niet eens.

    Maar goed, ach lekker negatief blijven doen. Zijn we goed in.

  43. #4363

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Wat gênant zeg, net 9000 seizoenskaarten verkocht op en een totaal van 26000.
    Helemaal aan het begin van de campagne (een deel van de mensen die nog niet hebben verlengd gaan dat ongetwijfeld alsnog doen) een percentage verlenging van 95% gênant?? En dat na een seizoen als dit.

    Deze cijfers betekenen dat Vitesse deze zomer aanzienlijk meer seizoenkaarten gaat verkopen dan vorige zomer. Overigens was er bij NEC een jaar geleden nog een wachtlijst van seizoenkaarten en nu lees ik op jullie site dat er weer kaarten beschikbaar zijn. Blijkbaar zitten de afhakers toch vooral in Nijmegen.

  44. #4364

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Helemaal aan het begin van de campagne (een deel van de mensen die nog niet hebben verlengd gaan dat ongetwijfeld alsnog doen) een percentage verlenging van 95% gênant?? En dat na een seizoen als dit.

    Deze cijfers betekenen dat Vitesse deze zomer aanzienlijk meer seizoenkaarten gaat verkopen dan vorige zomer. Overigens was er bij NEC een jaar geleden nog een wachtlijst van seizoenkaarten en nu lees ik op jullie site dat er weer kaarten beschikbaar zijn. Blijkbaar zitten de afhakers toch vooral in Nijmegen.
    Zo verwonderlijk is die 95% die hun kaart hebben verlengd nou ook weer niet. Dat gebeurt automatisch, waardoor het ook veel gemakkelijker is. NEC zal procentueel ook wel op een dergelijk percentage zitten.

    Bovendien zijn er bij NEC nog altijd meer seizoenskaarthouders en zul je merken dat het volgend seizoen ook weer gewoon vol zit (12.000). Vitesse zal dat aantal alleen halen als ze Ribéry en Kaka naar Arnhem halen.

  45. #4365
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Zo verwonderlijk is die 95% die hun kaart hebben verlengd nou ook weer niet. Dat gebeurt automatisch, waardoor het ook veel gemakkelijker is. NEC zal procentueel ook wel op een dergelijk percentage zitten.

    Bovendien zijn er bij NEC nog altijd meer seizoenskaarthouders en zul je merken dat het volgend seizoen ook weer gewoon vol zit (12.000). Vitesse zal dat aantal alleen halen als ze Ribéry en Kaka naar Arnhem halen.
    Zet jezelf nou niet zo voor lul jongen. Feit is gewoon dat hier vrijwel niemand is afgehaakt. Dat 95% van de supporters nu al besloten heeft om de seizoenkaart te verlengen.

    Ik durf te wedden dat als we ons zondag veilig spelen dat er weer een heel stel over de streep getrokken worden. 12 000 gaan we volgend seizoen halen, let op mijn woorden!
    En daarvoor hoeven Ribery en Kaka echt niet te komen.

    Ander feit is gewoon dat er bij jullie blijkbaar meer mensen zijn afgehaakt dan hier. Heb jij je kaart al verlengt, jongen?

Pagina 97 van 258 EersteEerste ... 47879596979899107147197 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 25 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 25 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •